Babytje Samanthatje

Little Alexia

Nieuw lid
Ah Samantha je bent er al kom binnen. Vandaag zou ik met Samantha gezellig een filmpje kijken, althans dat was wat zei dacht. Eenmaal binnen vroeg ik haar wat ze graag wou drinken. “Doe maar iets fris zei ze”. Ik liep naar de keuken pakte twee glazen fris en gooide een laxeer pil in haar glas. Ik zette het glas voor haar neer we gingen samen zitten en bespraken welke film we gingen kijken. Shit ik moet naar de wc zegt Samantha, ik hou het echt niet meer op. Ik greep haar bij haar arm en zei haar dat ze nog heel even moest blijven zitten, we waren immers net in gesprek. Ze ging weer zitten en plaste na een tijd in haar broekje.

Zo zo zei ik vies meisje ben je, wat denk je wel niet om op mijn bank in je broek te pissen. Je bent gewoon een kleine meid, en weet jij wat kleine meisjes moeten dragen Samantha? Kleine meisjes zoals jij die dragen een luiertje. Samantha begon te huilen, hou op ik kon er niets aan doen. Ik zeker wel ? haha , nee Samantha kom jij maar eens mee, jij krijgt van mij een lekker schoon luiertje om. Wat? Flikker verdomme effe snel op, zei Samantha met betraande ogen. Ik gaf haar een klap in haar mooie gezichtje en vertelde haar dat ze maar beter kon luisteren naar dat wat ik haar vertelde. Ze gehoorzaamde vrij snel.

Nou Samanthatje trek je kleertjes maar eens uit en dan gaan we je eens effe een lekker fris nieuw luiertje omdoen, he kleine meid. Samanthatje trok haar kleertjes uit. Langzaam aan zag ik de prachtige vormen van haar lichaam, haar tietjes haar mooie buikje, haar slipje, haar mooie gevormde kontje en ten slot haar prachtige benen. Toen stond ze in haar natgepiste slipje voor me. Ik vertelde haar dat ze die ook uit moest trekken. Ze deed wat haar werd gezegd. Ik vertelde haar dat ze op het verschoon matje moest komen liggen. Zo klein Samanthatje dan ga jij maar eens effe lekker liggen klein dropje van me. Doe de beentjes maar eens effe de lucht in, ik schoof het luiertje onder Samantha's lieve billetjes, duwde haar beentjes iets naar onder en vouwde het weer dicht. Kijk eens klein lief meisje, nu heb je weer lekker een luiertje om. Vind je dit nu niet geweldig? Geeft dit je nu geen veilig gevoel Samanthatje? Ze wist niet hoeze moest antwoorde, dus ik duwde haar maar een fopspeentje in haar mondje. Ik kuste haar op haar voorhoofd. En deed haar een snoezig roze rompertje aan, en zei kom op dotje laten we je maar eens een schattig jurkje aan doen, of wil je met je luiertje alleen aan naar onder ? Ze zei dat ze graag een schattig snoezig jurkje aan had. Ik trok een jurkje over haar hoofd heen en deed het op de achterkant dicht met een ritsje.

Kijk eens nu zit mijn kleine dotje lekker ingepakt in een luiertje en jurkje, wat een snoesje, wat ben je toch een schatje Samanthatje. Kom maar eens mee dan gaan we lekker onder een filmpje kijken. Ik liep met Samanthatje naar onder. Ik ging op de bank zitten en liet haar op mijn schoot plaats nemen. Zit dat niet lekker in een luiertje lekker veilig op mijn schootje ? he kleine meid ? Geniet maar lekker van je luiertje en je jurkje dotje. En doe daar maar al je poepjes en plasjes in je luiertje zoals alle kleine meisjes dat doen dotje van me, en ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Zo keek ik met baby Samanthatje naar belle en het beest. Halverwege de film begon ik iets te ruiken, en Samanthatje zat vol aandacht met het fop speentje in haar mond op mijn schootje naar Belle en het beest te kijken. ZOzo kleine meid volgens mij moet er iemand hier een schoon luiertje om krijgen, kom jij maar eens mee scheetje van me. IK nam Samanthatje mee naar boven, deed haar jurkje uit en legde haar op het verschoonmatje, ik vouwde haar volgepoepte luiertje open en zei: oh oh poepie doosie, wat heb jij weer een lekker rotzooitje ervan gemaakt in je luiertje, kleine dondersteen van me. Heb je zitten kleien ofzo? Samanthatje begon een beetje te lachen.

Ik begon haar kontje schoon te vegen dat onder haar poepjes zat, wat kon dit prachtige meisje veel poepen. Bah bah wat ben jij een vies meisje Samanthatje, we moeten je maar weer snel een schoon luiertje omdoen dit is niet veilig zo. Ik pakte een schoon luiertje en vouwde dat snel onder Samanthatje
deed haar beentjes weer omhoog, de plakkertjes dicht en hup mijn scheetje was weer geluierd. Ik deed Samanthatje haar jurkje weer aan en nam haar mee naar onder. We vervolgde de film en Samanthatje ging weer lekker op mijn schootje zitten. Kijk nee eens Samanthatje het is toch maar goed dat ik je een luiertje om heb gedaan, anders zat mijn bank nu niet alleen onder jou pisjes maar ook onder jou poepjes
Samanthatje bevestigde dit met haar fopspeentje in haar mondje. Ik pakte haar stevig in mijn armen vast en zo zat ze weer heerlijk op mijn schootje. Wat was het fijn om zon lief Samanthatje op mijn schootje te hebben zitten, in een luiertje.

Ik vond het tijd worden om Samanthatje maar eens naar bed te brengen, ik voelde aan de binnenkant van haar luiertje of ze nog droog was, en merkte dat ze alweer best nat was. Ik legde haar in bedje en ging er bij liggen en nam haar stevig in mijn armen. IK merkte dat ze al sliep en gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd, wat was ze toch een lief snoesje, en dat luierkontje stond haar zo schattig.

Toen ik smorgens wakker werd was Samanthatje al een hele poos wakker en ze lag een beetje te bewegen in haar rompertje, nog steeds met haar speentje in haar mond. Het viel me op dat ze geen enkele poging had gedaan haar luiertje uit te doen. Vind je dat lekker Samanthatje? Vind je het lekker om een klein babytje te zijn, in je alweer volgepiste luiertje.. Ze antwoorde met haar speentje in haar mond, wjaa. Ik kuste haar en verschoonde haar weer, sinds die tijd is Samanthatje mijn kleine meisje en verschoon ik haar luiertjes.
 
top verhaal !1 als je dit leest ik woon in maastricht jij toch ook mischien wil je me je echte naam geven mischien kennen we elkaar wel[size=18pt][/size]
 
Bovenaan