GEZOCHT: Ondeugende Mama

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 8,3%
  • 8

    Stemmen: 2 16,7%
  • 9

    Stemmen: 4 33,3%
  • 10

    Stemmen: 5 41,7%

  • Totaal stemmers
    12

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Jace


Hoi, Ik ben Jace, een echte pamper liefhebber. Sinds enkele jaren draag ik regelmatig een pamper, als ik alleen thuis ben. Ik droomde er al lang van om eens als een echte baby behandeld te worden, maar had het nooit aangedurft om mijn vriendin hierover iets te vertellen.

Enkele weken geleden had ik de moed opgebracht om een advertentie te plaatsen op een website: "30 jarige baby is op zoek naar een ondeugende mama om mijn pamper te verversen" had ik geschreven. Na een paar dagen kreeg ik een mailtje van een dame.

"Hoi, ik las je advertentie en vond het een beetje zielig dat jij in zo'n vuile broek moet rondlopen, dus mag je gerust bij mij langskomen om je pampertje te verversen en je billetjes te laten poederen. Ik zal goed voor je zorgen." Nu werd het echt spannend, nu ging mijn fantasie echt gaan gebeuren, met trillende handen van zenuwachtigheid en opwinding mailde ik haar terug en we spraken af.

Vrijdagochtend. Ik had een vrije dag, en nadat mijn vriendin naar haar werk vertrokken was had ik meteen een luier uit mijn geheime bergplaats genomen en aangetrokken. Ik had 's middags afgesproken en had dus nog wel even de tijd om ervoor te zorgen dat ik niet met een lege broek zou toekomen. Rond 12 uur ging ik mij klaarmaken. Mijn luier was al aardig gevuld en opgezwollen, maar kon gerust nog wel wat aan. Ik trok een broek aan over de pamper en vertrok.

Toen ik buitenkwam keek ik even in de straat om zeker te zijn dat er niemand was, want ik vond de bobbel in mijn broek erg opvallen, alhoewel dat waarschijnlijk maar een idee was. Snel de auto in en weg was ik. De zenuwen slaagden toe en ik trilde op mijn benen toen ik aan haar deur kwam. Ik aarzelde even en drukte dan toch op de deurbel. Een mooie vrouw van achteraan de dertig deed open. Het eerste dat mij opviel was haar enorme boezem. Dat was minstens een D, je kon er moeilijk naast kijken. Ze had donkerblond haar en een ietwat strenge blik.

"Hoi, jij moet Jace zijn niet?"

"Erhh... ja... ik..." Ze onderbrak me en zei dat ik binnen mocht komen. Ik knikte en stapte verder. Ik wilde eerst even een klein kennismakingsgesprekje voeren, maar dat was niet nodig, ze begon meteen.

"Zo kleintje, trek die broek maar eens naar beneden zodat ik kan zien wat daaronder zit." Ik gehoorzaamde en begon een beetje aarzelend mijn broek los te maken.

"Ja zeg, kan dat niet sneller?" Ze trok mijn handen weg en begon zelf mijn broek naar beneden te stropen. Ik stond nu met mijn broek op mijn enkels en mijn vuile pamper goed zichtbaar voor een wildvreemde. Ze bekeek me zorgvuldig.

"Nou die is al goed gevuld! Wat ben jij een klein jochie. Plas jij nog altijd in je broek?" Terwijl ze dat zei voelde ze eens aan mijn dikke luier.

"Erhh... wel ja ik..."

"ZWIJG!... Kleine babytjes praten niet." Ze pakte een fopspeen van de kast en duwde die in mijn mond.

"Zo, dat is beter!" Dat had ze duidelijk gepland!

"Nou, we zullen dat pampertje maar eens even verversen niet?" Ze trok me verder bij de arm, maar ik struikelde over mijn broek en kwam pardoes op handen en knieen op de grond terecht. Ze barstte in lachen uit...

"Nou, je hebt gelijk, je kan maar beter kruipen, volg me maar." Ik vroeg me even af wat ik hier eigenlijk zat te doen, even maar, want eigenlijk vond ik het wel leuk. Het ging alleen even snel allemaal. Ik kroop achter haar aan naar de tafel, ze legde een deken op de tafel en hielp mij overeind.

"Zo, en nu ga jij mooi op dit dekentje liggen en braaf doen wat ik zeg, OK?" Ik wilde wel antwoorden, maar met die speen in mijn mond was dat nogal moeilijk, misschien best ook, want ik mocht niet praten van haar. Ik kroop op de tafel en legde me op mijn rug, terwijl ik op mijn speentje sabbelde.

"Mooi, blijf nu maar even liggen, ik ben zo weer terug." Ze ging de kamer uit en liet me daar enkele minuten liggen. Ik genoot van het moment en liet nog gauw even een plasje in mijn pamper lopen. Ik voelde alles langs mijn kruis tot tussen mijn billen lopen, heerlijk. Even later kwam ze weer de kamer binnen, ze had zich omgekleed en had een spannend latex verpleegster uniform aangetrokken, ze zette een bus babypoeder naast mij op tafel.

"Zo, laten we nu maar eens beginnen met je te verschonen." Ze trok de plakstrips los, en plooide langzaam de luier open.

"Nou, dat ziet er aardig nat uit hier, we zullen dat piemeltje eens proper maken." Ze pakte mijn benen vast en tilde ze omhoog, waarna ze de pamper onder mij uit trok. Ik liet het allemaal gebeuren, en werkte mee. Ze nam een washandje en een bakje water en begon mij grondig te wassen, waarbij ze extra veel aandacht gaf aan mijn pik. Ze masseerde hem stevig met goed veel zeep, waardoor het niet lang duurde voor ik een enorme erectie had.

"Wat is dat nu?! Dat kleine piemeltje is groot geworden? Dat kan toch niet! Zulke kleine broekplassers hebben geen stijve. Daar zullen we iets moeten aan doen." Ze begon de zeep van mijn pik af te wassen en stak dan zonder aarzelen dat hele ding in haar mond. Met diepe halen begon ze mij af te zuigen. Het duurde niet lang vooraleer ik het niet meer kon houden en heerlijk klaarkwam. Ze slikte alles door en liet me even bekomen.

"Zo, dat ziet er beter uit, dat grote pikkie is terug een kleine ventjes piemeltje geworden, nu kunnen we verder gaan met de wasbeurt." Ze pakte weer het washandje en begon de zeep verder van mijn billen te wassen. Ze droogde mij af en poederde mijn billen, ze deed het zo zelfverzekerd dat het wel leek alsof dit voor haar alledaagse kost was. Uit de rugzak die ik bijhad haalde ze een nieuwe luier. Ze schoof hem onder mijn billen en zorgvuldig plakte ze de plakstrips toe.

"Zo, dat ziet er weer netjes uit. En nu wil mijn klein ventje nog wel een beetje drinken zeker?" Ze knoopte de bovenste knoopjes van haar uniform los en trok de zijkanten van het jasje opzij, waardoor haar borsten eruit floepten. Ze trok de fopspeen uit mijn mond, boog zich voorover duwde haar tepel tegen mijn mond. Ik begon haar tepel te likken, maar ze corrigeerde me.

"Zuigen, niet likken! zotteke..." Ik begon te zuigen, en tot mijn verbazing voelde ik de melk uit haar tepel geperst worden. Dit had ik nog nooit meegemaakt! Ik wist zelfs niet dat dat kon bij een niet-zwangere vrouw! Als een bezetene begon ik aan haar tepels te zuigen, ik kreeg er niet genoeg van. Enkele minuten later stond ze weer op en begon haar jasje weer dicht te knopen.

"Zo, dat was dat!" Ze hielp me van de tafel af en gebood me om op de grond te gaan zitten. Ze ging even de kamer uit en kwam weer terug met een plastiek tas.

"Ok m'n kleine pissertje, nu moet je me even helpen, ik moet nodig een plasje maken." Ze hurkte zich over mij, waardoor ik een uitstekend uitzicht had op haar naakte poesje, dat onder haar minirokje uitstak. Ze trok mijn pamper naar voren en begon met een grote straal op mijn buik te plassen. Alles liep over mijn buik recht mijn pamper binnen. Het leek wel of er geen einde aan kwam, ze moest duidelijk nodig! Ik vond het allemaal zo opwindend dat ik meteen weer een stijve kreeg, terwijl de urine langs mijn pik de pamper binnenliep.

"Oh, dat was lief van je dat ik je pampertje even mocht gebruiken, anders moest ik helemaal naar het toilet lopen, en jij hebt een portabel toilet zo bij je, gelukzak dat je bent." Ze trok de pamper weer goed,stond recht en deed dan hetzelfde met haar latex minirokje.

"Zo nu kan je bijna weer naar huis, maar eerst heb ik nog een verrassing voor je." Ze pakte de tas en ritste hem open.

"Tja ik heb je pampertje nu al een beetje vuil gemaakt en ik zou niet willen dat ie gaat lekken, dus heb ik een leuk plastiek broekje voor je om over die pamper te trekken." Ze pakte de broek uit de zak en liet hem zien, het was een roos broekje met konijntjes op getekend en witte versiersels op de randen.

"Kijk eens, wat vind je ervan, is het niet geweldig?" Ik knikte, maar durfde niets zeggen. Ze trok het over mijn benen en hielp me dan recht zodat ze het broekje tot op mijn middel kon trekken.

"Mooi, en nu heb ik nog iets voor je, spreid je benen eens en sluit je ogen lieverd..." Ik gehoorzaamde en liet het maar gebeuren. Ik hoorde wat gerammel en voelde haar armen die langs mijn benen bewogen. Wat ging er nu weer gebeuren? 'KLIK'

"Zo, open je ogen maar weer schatje van me." Ik opende mijn ogen en keek naar de plastiekbroek. Het was niet meer enkel een plastiek broek. Er zat een metalen riem rond mijn middel en een dwarsriem langs mijn kruis, en vooraan zat er een slot op. 'EEN SLOT?!'

"Het is een kuisheidgordel, knulletje. Maar eigenlijk dient die om ervoor te zorgen dat je niet stiekem je broekje gaat uittrekken en de boel onderpist."

"Maar, je zei net dat ik weer naar huis moest?"

"Ja, maar dat is geen excuus om daar de boel onder te plassen! Jij gaat mooi naar huis en komt morgen terug voor een verse pamper, en ik zal je die met plezier geven."

"Maar..."

"Niks te maren, kleine ventjes die niet eens hun broek kunnen drooghouden hebben niks te maren." Ze duwde mijn broek in mijn handen. Dat was duidelijk, hier moest ik niet gaan discussieren.

"Nou, komt er nog wat van? Trek je die broek nog aan of ga je zo naar huis?" Ik begon maar snel mijn broek aan te trekken.

"Zo, dat was het dan." Zei ze plots weer vriendelijk.

"Morgen zie ik je weer, zelfde uur."

"Euh, ja zeker..." Ik was helemaal van de kaart. En liep richting deur. Toen dacht ik plots aan iets. Hoe moest ik dit in hemelsnaam gaan uitleggen als mijn vriendin straks thuiskwam?! Ik vertelde haar met een bevende stem dat ik onmogelijk zo naar huis kon gaan.

"Wat zeg je nou? Wat is daar nu zo moeilijk aan? Weet je wat, als je vriendin je liever zelf wil verschonen, neem haar dan mee morgen, en dan geef ik haar de sleutel. Ze had een brede grijns op haar gezicht toen ze het me vertelde. Ik wist niet meer waar ik het had. Met een rode kop waggelde ik naar de auto. De pamper en het broekje maakten het mij al moeilijk om normaal te lopen, maar met die beugel tussen mijn benen was het helemaal onmogelijk.

Op de weg weer naar huis dacht ik na over alles wat me net overkomen was. Ik vond het allemaal geweldig, alleen het einde vond ik wat minder! Wat moest ik in nu doen? Wat ging ik haar vertellen?

Maar dat vertel ik een andere keer...
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Re: GEZOCHT: ONDEUGENDE MAMA

1 Re: GEZOCHT: ONDEUGENDE MAMA by tijger122 on March 12, 2008, 21:01:36
goet verhaal heb een 9 gegeefen

hoop snel op het vervolg


2 Re: GEZOCHT: ONDEUGENDE MAMA by pamperbroekje on March 20, 2008, 21:12:17
laat het vervolg maar zo snel komen


3 Re: GEZOCHT: ONDEUGENDE MAMA by john_mod on April 12, 2008, 22:47:21
Wat een luek einde, spannend hoor.
we wachten dan ook maar geduldig op het vervolg.
john


4 Re: GEZOCHT: ONDEUGENDE MAMA by diaperboy1989 on August 01, 2008, 15:25:01
Leuk verhaal! Zou het ook mee willen maken in het echt.


5 Re: GEZOCHT: ONDEUGENDE MAMA by snoepbaby on May 15, 2009, 18:37:04
Geil verhaal, je krijgt een 10
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
leuk verhaal. merk dat je je (stinkende http://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/devil.gif) best gedaan heb ga zo door!
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Wat een heerlijk verhaal........ik heb ontzettend zitten te genieten.....

liefs
Bettypoop
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J mommy of dady gezocht omgeving beverwijk voor vandaag Contact advertenties 0
N Mama/papa gezocht (enkel online, geen seks!) Contact advertenties 0
B Gezellige dame gezocht (noord-nederland) Contact advertenties 0
plasbips Grote kleine meid gezocht.... Contact advertenties 2
Tom88 Leuke contacten gezocht Contact advertenties 4
W meisje gezocht. Contact advertenties 19
P Lieve mammie gezocht voor verschonen en knuffelen Contact advertenties 4
K Caregiver of little gezocht! Contact advertenties 2
C Lieve mama gezocht! Contact advertenties 3
I Gezocht luier vriend/vriendin. Drenthe Contact advertenties 5
A 29m zoekt luier meisje in spijkenisse :) Contact advertenties 4
W Gezocht tena ultima M Luiers 2
Y daddy gezocht Contact advertenties 0
R Leuke (f) gezocht voor avontuur en een leuke klik Contact advertenties 2
D Luier vrienden gezocht. Contact advertenties 3
A Leuke daddy gezocht Contact advertenties 1
R Luiermaatje gezocht Leiden/bollenstreek Contact advertenties 4
Roberto1992 Leuk contact gezocht Contact advertenties 3
abdlgld Gezocht Contact advertenties 2
P Strenge mama gezocht Contact advertenties 0
Babyfairy Babysitter kletsmaatje vriendje of vriendinnetje gezocht Contact advertenties 13
dutchabdl Gezocht in het noorden van het land Contact advertenties 1
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
N Podcast spreker gezocht! Voorstellen 10
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
M switch gezocht Contact advertenties 6
L Mommy gezocht limburg/Brabant Contact advertenties 2
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Gezocht Vrouwelijke DL/ Broekplasser Contact advertenties 2
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
B gezocht ABDL broekplas vriendin Contact advertenties 9
J Gezocht: leuke luierdate - en wie weet nog wel meer Contact advertenties 7
D Gezocht: (AB)DL vriend om mee te chillen Contact advertenties 9
D Bdsm contact gezocht Contact advertenties 1
secrettess Contact gezocht omgeving noord brabant Contact advertenties 11
G Praatgezelschap gezocht regio Noord Oost België Contact advertenties 9
D Contact gezocht omgeving weert Contact advertenties 3
D Daddy gezocht omgeving Leiden/Den Haag Contact advertenties 4
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Maikelabdllover. Mommy gezocht in brabant/Gelderland Contact advertenties 2
L Mommy/daddy gezocht rond Eindhoven Contact advertenties 6
AmberLuiertje Contact gezocht Contact advertenties 8
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
pamperjong Gezocht luiermaatje Contact advertenties 1
Blanco Vrouwlijk contact gezocht Zuid Limburg? Contact advertenties 0
S Gezocht speelmaatje (M)/Daddy in regio leiden Contact advertenties 19
Fernado Sissy vrouw gezocht Contact advertenties 5
tommie22 Oppas gezocht Contact advertenties 6
W Deelnemers gezocht voor wetenschappelijk onderzoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
Similar threads


















































Bovenaan