1ste keer winkelen - Geen luier verhaal

Miffy

Ik ben me zelf, take it or leave it.
Dit verhaal is geen luier verhaal maar wilde deze toch met jullie delen. Het was namelijk ook een grootse ervaring voor mij.
Als het niet mag verwijder het maar weer.

De titel zegt het al ik ging voor de 1ste keer winkelen. Nu zal je denken dat kan toch niet, je zal wel vaker gewinkeld hebben. Dat klopt ook alleen dit was de eerste keer voor mij als Dame. Normaal ga ik samen met mijn Vrouw winkelen en kijk ik voor mijn alterego ook wel rond. Deze keer dus een stap verder en als Dame gegaan. Hier onder lees je het verhaal voor, tijdens en na het winkelen.

Mijn zus weet van mij als maaike af en had mij al eens eerder aangeboden om als 2 zussen te gaan winkelen. Iets wat ik dus totaal vergeten was. Tijdje geleden hoorde ik het nog eens van mijn moeder en dacht ja laten we dat toch maar eens doen. Dus ik ging het gesprek aan met mijn zus over wat, waar en vooral wanneer. Ze wilde met mij gaan winkelen. Iets wat ik gerust wilde aangezien mijn kast voornamelijk uit kinky dingen bestond. Misschien 2 normale jurkjes en dan had je het ook wel gehad. Wij prikte de datum 3 weken voordat het zo ver was. In deze tijd spookte er van alles door me hoofd en maakte me veels te druk. Ik maakte me zorgen over hoe mensen zouden reageren en aanstaren. Dat idee was voor mij zo stressvol dat ik bijna wilde afzeggen. Iets in mij hield me daar van tegen want ik wilde het wel echt. In de loop van jaren heb ik mensen ook geadviseerd om niet ergens te lang mee te wachten omdat anders de drempel om het daadwerkelijk te doen alleen maar groter word. Dus ik vertelde me zelf dit is goed voor je. Dus afgelopen zaterdag (08-10-16) was het dus zo ver. De vrijdag er voor had ik vrij gevraagd om alles goed voor te bereiden. Dus mijn tas inpakken en zorgen dat ik niets vergat. Alles scheren behalve mijn gezicht. Die bewaarde ik voor zaterdag ochtend om zo min mogelijk stoppels te hebben. Daarna onderweg eerst naar de acupunctuur om vervolgens door te rijden naar mijn ouders thuis om te overnachten. Deze nacht was er eentje met hobbels. Veel wakker en weer lastig om in slaap te komen.

De volgende ochtend was aangebroken en ging mij nog even scheren en ontbijten. Tas in de auto en op naar mijn zus. Daar aangekomen eerst wat drinken en vervolgens samen kleden en opmaken. Mijn zus vond me er super uit zien. Daarna in de auto en op naar de stad om te winkelen. Auto rijden met hakken was even wennen maar het is gelukt. Ik had wel de hele tijd een verhoogde hartslag omdat ik het super spannend vond. Het werd nog erger toen de auto afsloeg met een agent achter mij. Wat zal die wel niet gedacht hebben. Veilig aangekomen in de parkeer garage en geparkeerd. Daarna naar boven de heuvel galerie in. Ik moest wel even slikken want we stonden gelijk midden in het drukke centrum van de heuvel galerie. Na 5minuten was ik al gelijk op mijn gemak moet ik zeggen. Niemand besteedde de aandacht aan mij waar ik zo voor vreesde. Dus we liepen van winkel naar winkel. Op zoek naar iets aparts wat niet iedereen draagt. 2 winkels hadden wel leuke dingen maar nog niet echt wat we zochten. Toen liepen we de Donna Li in. Volgens mij zus een leuke zaak met leuke aparte dingen. Daar had ze gelijk in. Verkoopsters waren leuk. Een verkoopster bekeek mijn maat en trok uit de rekken 3 jurkjes goed op maat voor me. Zelf had ik er ook al eentje gevonden en ik ging passen. De eerste had ik aan en toen moest ik naar de spiegel. Toch ging me hart weer te keer. Zo druk zo veel mensen die me aan kijken als ik ga passen. Toch eerst maar aan me zus laten zien. Ze vond het leuk en wees me naar de spiegels waar dus iedereen naar toe keek. Spannend maar liep vol goede moed naar de spiegels. Daar stond ook nog een verkoopster en die moedigde me aan en ik voelde me gelijk op me gemak ondanks alle mensen die keken. Dus ik werd met elk jurkje zelfverzekerder. Toen ik alles had gepast moest ik een keuze maken want alle 4 vond ik te veel. Al was de keuze snel gemaakt welke het niet werd. Mijn zus en ik kozen allebei dezelfde. Dus tijd om af te rekenen. Deze winkel en de verkoopsters hebben me goed geholpen en ben ik erg blij mee. Daarna nog andere winkels in en uit. Ondertussen hadden we wel trek gekregen dus gingen we ergens wat eten. Ook hier was ik ondertussen volledig op mijn gemak. Na het eten nog even verder winkelen. Was nog naar iets op zoek. De winkel die we inliepen was gelijk de goede. Na dat we daar klaar waren had mijn zus heel erg zin in appeltaart dus zochten we een zaakje op om dat te gaan nuttigen. De serveerster maakte een foto van ons. Ik wist alleen niet goed welke houding ik nu aan moest nemen dus ik zat er een beetje gespannen bij ondanks dat ik mij volledig op mijn gemak voelde. Ach volgende keer beter toch. Toen we volledig voldaan waren gingen we naar huis. Daar aangekomen troffen we mijn neefje aan op de bank. Omdat we niet stiekem wilde doen hebben we hem het maar gelijk verteld en hij pakte het gelukkig goed op. Geen vervelende reactie of iets dergelijks dus dat voelde ook goed. Lekker gedoucht en de avond hebben we afgesloten met zelf gebakken frietjes en een film. Daarna ging ik naar huis voldaan slapen.

De dag er na had ik nog steeds een erg goed gevoel. Ik heb het super gehad en ben me zus hier voor ook erg dankbaar. Ik ging bij mij zelf na of ik hier nu echt zo bang voor was geweest. Het was nergens voor nodig. De mensen letten totaal niet op je of vinden het raar. Alle mensen deden normaal en aardig. Ik ben blij dat ik het het gedaan heb en vooral samen met mijn zus. Om een of andere reden stelde ze me gerust. Dus al met al een super dag en ben goed geslaagd voor mijn kleding.

Ben zo verrast over hoe het bevallen is, dat ik het snel nog eens over wil doen.

Bedankt voor het lezen ben wel benieuwd wat jullie er van vonden.
 

Diaper_loving

Beginneling
Goed dat je het uiteindelijk dan toch hebt gedaan! Vooral lekker foen als je je daar goed bij voelt. !1

Wel een klein vraagje wat mij te binnen schiet. Hoe doe je dat als je praat met bijvoorbeeld een verkoopster? Die horen dan toch dat je geen vruw bent?
 

Miffy

Ik ben me zelf, take it or leave it.
Dankje het voelde super.

Ik praat gewoon normaal tegen de verkoopster en ze gingen allemaal super goed er mee om.
Geen rare blikken of iets dergelijks. Ze hielpen ook gewoon mee om te kijken hoe goed het stond en adviezen geven.


1 woord geweldig :D
 

duimelot

Superlid
Leuk om te lezen, maar wat ook opvalt dat je in je profiel een vrouwen teken hebt staan hebt. Dat is eigenlijk dus niet kloppend.
 

Lovelife dl

Toplid
Leuk en gedurfd, moet een speciaal gevoel zijn om zo tussen de mensen te zijn !
Nog een vraagje, droeg je dan ook panty's ?
grtjs
 

toet

Superlid
duimelot zei:
Leuk om te lezen, maar wat ook opvalt dat je in je profiel een vrouwen teken hebt staan hebt. Dat is eigenlijk dus niet kloppend.
die 100 gram vlees meer of minder tussen de benen maakt toch niet uit? Belangrijker is hoe je je voelt.
 

Diaper_loving

Beginneling
toet zei:
duimelot zei:
Leuk om te lezen, maar wat ook opvalt dat je in je profiel een vrouwen teken hebt staan hebt. Dat is eigenlijk dus niet kloppend.
die 100 gram vlees meer of minder tussen de benen maakt toch niet uit? Belangrijker is hoe je je voelt.
Ja serieus, jij hebt hem al eens op de weegschaal gelegd? dance
 

Miffy

Ik ben me zelf, take it or leave it.
duimelot zei:
Leuk om te lezen, maar wat ook opvalt dat je in je profiel een vrouwen teken hebt staan hebt. Dat is eigenlijk dus niet kloppend.
Ik voel me ander zo wel. Als je er een probleem mee hebt kijk je maar niet naar mijn posts.
 

Miffy

Ik ben me zelf, take it or leave it.
Lovelife dl zei:
Leuk en gedurfd, moet een speciaal gevoel zijn om zo tussen de mensen te zijn !
Nog een vraagje, droeg je dan ook panty's ?
grtjs
Het was speciaal spannend en dood eng in het begin. Later viel het mee.
Ik droeg toen een panty inderdaad.
 

Miffy

Ik ben me zelf, take it or leave it.
toet zei:
duimelot zei:
Leuk om te lezen, maar wat ook opvalt dat je in je profiel een vrouwen teken hebt staan hebt. Dat is eigenlijk dus niet kloppend.
die 100 gram vlees meer of minder tussen de benen maakt toch niet uit? Belangrijker is hoe je je voelt.
Inderdaad. Dankje voor je steun
 

Tom-dl

Superlid
Echt heel moedig dat je dit gedurfd hebt. En lief van je zus.
Zolang je mensen er niet bewust mee lastig valt of schade toebrengt vind ik dat je vooral je verlangens vorm moet geven.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Tenaatje@ 1ste keer Voorstellen 15
bilie 1ste x luiers kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
diaperdrenthe misschien de 1ste abdl filmpje 16+ Board 16
D Winkelen Pub 2
plork winkelen 16+ Board 6
scaniaboy Winkelen met plastic broekje met slot Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
S Lage dollar (tip goedkoop winkelen) + links AB/DL/TB Links 0
D DiapersDay 6 april geen drempel Kalender 5
D DiapersDay geen drempel Kalender 13
ikkemezelf Geen plaatjes zichtbaar in de galerij AB/DL Fotos 1
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 48
R Geen luiers mogelijk Broekplassers en Poepers 13
Pink skirt sissy Acceptatie homoseksualiteit maar nog geen Ab DL acceptatie Algemeen 76
Y Geen baby meer G 0
B Wel of geen goed idee, geluierd naar festival Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
D Vraag aan alle Vrouwen! (*geen contact advertentie*) Pub 16
T Proberen kan geen kwaad, vandaag of morgen regio Arnhem/Achterhoek,... Contact advertenties 2
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
M Waarom zijn er bijna geen Cloth-Backed luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diaperdrenthe Waarom zou jij geen luiers mogen dragen,. Pub 22
Berth Niet IC / Geen ABDL / Wel een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLjDLj23 Geen zin meer na klaarmomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
tbdl_guy Gezocht: contact met leeftijdsgenoten GEEN meerderjarigen ik ben 14 Contact advertenties 5
Dijkronald Geen seks meer 16+ Board 34
B Gezocht: geen idee hoe dit in één zin samen te vatten Contact advertenties 7
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Geen luiers durven kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
lovediaper Geen luier vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Luierman1983 Jammer genoeg geen echte Pampers in volwassen maten Pub 42
kruik 18+ Bruine luiers (Geen gezeik, bevalt het je niet, niet lezen)! Broekplassers en Poepers 16
verwijderd03 Alleen een plastic broekje, even geen luier Plastic broekjes liefhebbers 7
L Geen zoekfunctie voor niet-leden Vragen & Info Shop 3
C Kort gezegd; Wél superheld, geen cape - S Voorstellen 19
Marco de Wit Wat als mensen geen mondkapjes nodig hadden maar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Geen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
E Ed. Wel luiers maar geen AB. Midden NL Voorstellen 15
Pup Plasje doen als pup? (Geen abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Vomar verkoopt geen zwarte pedaal emmer zakjes meer Aanbevolen 1
Renluier Waarom geen luier smiley Aanbevolen 3
Offline Verliefd > geen interesse voor luiers Pub 10
DLuier Geen lekkage krijgen met piemel omhoog Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
rover2020 Waarom makken We geen ap Ideeën Bus 8
jorisdriepinter Nog geen schone broek AB/DL Fotos 6
rover2020 Welke winkel kun je de beste en goedkoopste luiers voor volwassene hallen online is geen optie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
R Lotte heeft geen tijd L 8
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
SNOOPY_ whelp! heb geen bevestigings mail gehad van de bestelling :( Vragen & Info Shop 6
S Deze man gelooft dat volwassen worden geen verplichting is Pub 5
B Geen luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
Similar threads


















































Bovenaan