2 Meisjes 1 Geheim (18- TB, ML, TL, WL, NL, PL, BP)

  • Onderwerp starter anoniem223
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 4,5%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 4,5%
  • 5

    Stemmen: 1 4,5%
  • 6

    Stemmen: 1 4,5%
  • 7

    Stemmen: 3 13,6%
  • 8

    Stemmen: 4 18,2%
  • 9

    Stemmen: 6 27,3%
  • 10

    Stemmen: 5 22,7%

  • Totaal stemmers
    22
A

anoniem223

Guest
ik weet dat er veel fouten in zitten maar ik ben niet goed in Nederlands

2 Meisjes 1 Geheim

Deel 1: Yvonne
Hallo ik ben thuis! hoor je vader roepen hij komt de woonkamer binnen en geeft Yvonne een kus op der wang wat ze zit te roken. " heey pap heb je het al gelezen in de krant?"zegt Yvonne dat dat doodshoofdaapje in Duitsland is ontsnapt en in de kerk was geklommen. "ik koop de krant niet voor dat soort onzin"zegt vader. nou we weten wel wie hier de sagorijn in de familie is denkt Yvonne.
Mam wat eten we vanavond? vraagt Yvonne. Indiaanse curry zegt moeder die geïnteresseerd is in de televisie. "oh echt niet" zegt vader. "ik heb promotie gemaakt we gaan vanavond uit eten". Yvonne springt een gat in de lucht! maar dan voelt ze het. Heeft ze nou in der broek gepoept? ze geeft Ronald een knuffel en wilt naar boven. maar moeder kwam mee naar boven om Samantha Yvonne's jonger zusje wakker te maken. ze lopen tegelijk de trap op. maar dan ruikt moeder het." is dat sammy of ben jij dat?" Yvonne kom eens hier ze ruikt aan de broek van Yvonne en zegt kom maar even mee. ze lopen naar de commode van Samantha en verschoont de onderbroek van Yvonne

Deel 2: Claudia
Claudia wordt wakker. en dan, Nee hé wéér in me bed geplast. Moeder komt de kamer binnen en voelt aan de lakens. ja het is weer raak hé Clau. blijf even hier liggen. de moeder van Claudia komt terug met een pak luiers. "zo die ga je voorlopig in de nacht dragen"."maar mam ik ben 15!" ja het is ook geen straf maar ik wil geen natte lakens meer. je krijgt nu een luier om om er even aan te wennen. Cynthia doet de pyjamabroek van Claudia naar beneden. pakt een luier en schuift hem onder Claudia. doet hem over het kutje van Claudia heen en plakt hem vast. nu heeft Claudia een luier om. "het kraakt een beetje" zegt Claudia. "ja maar je kan er gewoon in plassen. ik hoor wel wanneer die vies is." Claudia poetst der tanden en ontbijt. ze maakt derzelf op en dan voelt ze het al ze kan het moeilijk ophouden en plast in der luier.

Deel 3: Yvonne en Claudia
Alweer de eerste schooldag de meest vervelende dag van het jaar.
Claudia en Yvonne spreken elkaar weer. en Yvonne opent het gesprek met der vriendin
waarom hebben we niet afgesproken in de vakantie? geen idee zegt Claudia. maar eigenlijk weet Claudia het wel. "we moeten eens wat afspreken." zegt Yvonne. "ja" zegt Claudia
maar even wat anders. je ziet er nogal punky uit Yvonne is daar een rede voor?. Nee zegt Yvonne
"je vind Dylan leuk hé?" ik wist niet dat je op gothics viel? doe ik ook niet zegt Yvonne. ze moeten allebei erg hard lachen.

Deel 4: Yvonne en Claudia
In de les giechelen de meiden zicht rot. wiskunde is toch niet zoveel aan. Yvonne vind Dylan toch stiekem wel leuk en Claudia is de eerste die het weet. De leraar gaat de klas uit. en Dylan rent naar Yvonne en Claudia toe. Je ziet er leuk uit zegt Dylan en doet een metal gebaar! Yvonne bloost.
Op dat moment komt de leraar binnen. Dylan wat doe je van je plaats? Yvonne nam het voor Dylan op. "meneer ik legde de som uit". "niets mee te maken! Dylan de klas uit!"Yvonne dacht daarom vind ik wiskunde niet leuk we hebben altijd een strenge leraar." Als Dylan de klas uit moet ga ik ook" scheeuwt Yvonne." mij best ga maar" . eenmaal buiten steekt Yvonne een sigaret op. Dylan komt naast der staan en draait zijn shag. "Heey wat is de rede dat je zo punk bent opeens? ga je ook naar equlibruim vanavond. Yvonne doet der netpanty omhoog, "nee ik vond dit gewoon leuk staan" en ze bloost. wat nou? denkt ze. op dat moment komt Claudia. "Meneer van Doorn is echt een sukkel, ik mag niet eens me punteslijpsels weggooien". kom je mee naar de Albert Hein? We hebben hierna tussenuur. Yvonne knikt. Met Claudia,Yvonne en Dylan lopen ze naar de Albert Hein en er komt de ene grap na de andere. Een aardappelboer die in de puree zit, is nooit grappig, Een muzikant met notenallergie, is nooit grappig op een gegeven moment worden ze melig. eenmaal bij de Albert Hein pakt Dylan een flesje Heineken. en wat te eten. op weg naar de kassa komen ze langs de luierafdeling. "is pampers niet iets voor jou Claudia"grapt Dylan "ja kom maar" grapt Claudia terug. Dylan kijkt de andere kant op en Claudia bloost. De stilte word verbroken doordat Yvonne op Dylan's rug springt. komen ze bij de balie aan legt Dylan, Yvonne op de rolband. "deze wil ik ook graag afrekenen"grapt Dylan de caissière moet lachen. nadat ze hebben afgerekend gaan ze op een bankje zitten Yvonne steekt weer een sigaret op. Net wanneer hij aanstaat pakt Claudia de sigaret af en neemt een trekje. "What the...", Claudia hoest. "Clau ik wist niet dat je rookte" zegt Yvonne ."doe ik ook niet "zegt Claudia nog wat kuchend. "Waarom deed je het dan?"."weet ik niet het ziet er zo verleidelijk uit" ze praten over hoe je nou eigenlijk moet roken en Claudia vind het stiekem toch wel lekker. "gaan jullie mee naar de kroeg vanavond?" "ja is goed zeggen ze in koor"

deel 5: Yvonne

"hè eindelijk uit" Yvonne loopt naar huis maar ze moet ontzettend naar de WC. Ze loopt wat sneller dan normaal. Net voordat ze thuis zijn poept Yvon in der broek. "nee niet alweer hè"denkt Yvon.
ze loopt door de achterdeur naar binnen. Mama zit krant te lezen. Yvonne je vader is op zakenreis haal jij even Samantha op van de crèche? ja is goed terwijl ze naar boven loopt." pfoe wat een lucht haal meteen even schone onderbroeken voor jezelf" zegt der moeder. Yvonne bloost. ze zegt maar niets en loopt naar boven.
Snel een schone onderbroek aan getrokken. gaat ze naar de crèche. ze haalt Samantha op en loopt weer terug. ze neemt Samantha onder der arm en loopt terug naar huis. Onderweg voelt ze het al der luier word dikker. Yvonne zucht. eenmaal thuis legt ze Samantha op de commode en doet der luier af. "zo heb je weer lekker in je luier geplast?" Yvonne doet der een schone luier om en der broek omhoog. Stopt Samantha in der box. en gaat op de computer. De avond valt al snel en gaat lekker in bed liggen. doet der ogen dicht.

om 7:30 maakt der moeder der wakker. "Is je wekker niet afgega...". opeens valt het haar op ze heeft in der bed geplast. "Sorry mam! het spijt me zo!. "Het is al goed". zucht Renate (Moeder van Yvonne). Yvonne staat onder de douche om zichzelf schoon te maken. gaat ontbijten, en snel naar school.

Deel 6: Claudia

Diezelfde avond. "Claudia ga je douchen en lekker in bed liggen?"."oké" Claudia stapt in de douche en zet de warme kraan aan. na een tijdje komt der moeder binnen. "Clau je pyjama is gewassen en gestreken en nog lekker warm". als ze uit de douche komt droogt ze zichzelf af pakt der t-shirt. trekt het aan. en dan ziet ze de luier met der broek liggen. "Claudia zucht" doet zichzelf de luier om en gaat naar bed. na een tijdje tv kijken gaat ze slapen.

De volgende ochtend. Claudia's wekker gaat af. Claudia drukt op de uitknop en draait zich om zodat ze met der buik naar het plafond wijst. "damn me luier is zwaar, ik heb weer een ongeluk gehad"
ze staat op loopt naar de badkamer daar staat der moeder die net klaar is met douchen. Claudia kleed zich uit tot ze alleen nog maar der luier om heeft. dan ziet Cynthia het. "heb je geen lek gehad?". "nee mam"zegt Claudia. "oké ik ruim je luier wel op" Cynthia maakt Claudia's luier los en loopt ermee buiten de badkamer. Claudia gaat douchen,ontbijten en tas pakken, daarna naar school.

Deel 7: Yvonne en Claudia

Claudia loopt door de hekken en gaat voorbij de hekken en daar komt Yvonne die der fiets in de stalling zet. Ze lopen naar elkaar en Yvonne bied Claudia een sigaret aan. "lekker bedankt"zegt Claudia. ze roken samen en gaan daarna naar de les. "hé zulle we vrijdag bij elkaar slapen?" zegt Yvonne. "ja is goed" niet wetend dat ze beide dezelfde nacht in bed hebben geplast.
de dag was kort. Claudia en Yvonne lopen naar de supermarkt. "mag ik een pakje Marlboro alsjeblieft" zegt Claudia met een schaamtevolle hoofd. de caissière vraagt om de ID en ziet dat ze 15 is. Yvonne koopt de sigaretten want zij is wel 16
Deel 8: Yvonne

Yvonne komt thuis der staan een paar dozen bij de voordeur. Der moeder ligt even een dutje met Samantha te doen.
Yvon kruipt achter de computer en na een uurtje komt der moeder de kamer binnen. "Yvon kom eens even" Yvonne staat op en voelt het meteen "dit is al de 3e keer deze week dat ik in me broek heb gepoept" denkt ze. ze komen aan bij de commode van Samantha. "ga even liggen" zegt Renate. Met een stomverbaasde gezicht doet Yvon maar wat er gevraagd word. "kan je even zo blijven liggen schat?"zegt der moeder. na een paar tellen komt ze terug. Yvon kijkt op uit nieuwsgierigheid "blijf maar even liggen" ze gooit der hoofd weer op de commode. der broek word afgepakt. "mam wat doe je?" zegt Yvonne. der moeder onderbreekt haar weer. "ik ruik en zie een bruine vlek in je onderbroek.""sorry mam". "het is al goed" zegt ze terwijl ze der onderbroek naar beneden trekt en der billen schoonmaakt. "want je krijgt een luier om" ze doet de luier onder Yvonne. "WAT! ik hoef geen luier meer om" ze probeert op te springen maar der moeder duwt haar weer op de commode
ze doet de luier dicht en laat Yvonne los. Yvonne springt op. ze wilt de luier af doen. "als je dat maar laat!"."nee ik laat het niet!." Renate grijpt Yvonne in der kraag en stopt haar in de box van Samantha die in bed ligt te slapen. ze doet de deur dicht en op slot. Yvonne is opgesloten. ze pakt de tralies beet. Renate loopt de kamer uit. Yvonne zit vast in de box met een luier om. ze doet de luier meteen af. ze moet huilen. maar denkt ook ik heb deze week 4 ongelukjes gehad. Ik verdien een luier. ze doet der luier weer om. na een half uur komt der moeder terug."zo afgekoeld?" zegt Renate . "ja mam" snikt Yvonne. "mag ik een sigaret?" der moeder loopt naar der broek die nog in dezelfde kamer ligt pakt de sigaretten. en geeft ze aan Yvonne. ze steekt een sigaret op. "even de sleutel pakken" zegt der moeder. ze pakt de tralies beet van de box. der moeder komt terug met de sleutel en maakt de box open. ze duwt de box open. ze stapt uit de box. zullen we er even over praten? ze gaan aan tafel zitten.
"Schat, sorry hoor maar ik word er een beetje gek van." zegt der moeder. Yvonne pakt de asbak.
"Ik begrijp het mam, en het spijt mij ook ik ga gewoon die luiers dragen" oké schat dat is mooi. der moeder geeft der dochter een kus op de wang. want ik ben bang dat je ze ook op school moet gaan dragen. Yvonne wilt weer boos worden maar dan moet ze weer in de box. ze zucht.

Deel 9: Yvonne en Claudia

Eindelijk vrijdag! Claudia loopt weer de hekken binnen. Yvonne is er al.
Yvonne! roept Claudia ze gaan weer gezellig samen praten.
Yvonne loopt rustig naar Claudia toe zodat der luier niet kraakt ze heeft een jas, een jack en een riem aan zodat het niet opvalt. de lessen verlopen soepel en der luier valt niet op. na schooltijd lopen Claudia en Yvonne naar Claudia's huis. Cynthia doet de deur open. "Hoi mam pak even me spullen
kan je even buiten wachten?" Claudia pakt 2 weekend tassen. 1 met een pak luiers en de andere met kleding en tandenborstel. Claudia geeft der moeder een kus en loopt naar buiten. Samen lopen ze naar Yvonne's huis maar onderweg voelt Yvonne dat ze moet plassen. "thuis verschoon ik me wel" denkt Yvonne en plast in der luier.

Deel 10 :Yvonne en Claudia

Ze ploffen op de bank en gaan tv kijken. Yvonne steekt een sigaret op. en Claudia's pakje is leeg sinds de pauze. "mag ik er ook 1 vraagt Claudia. Samen roken ze voor de tv. "ik ga even naar de wc" zegt Yvonne loopt naar de badkamer en verschoont zichzelf. een tijdje later komt der moeder thuis en gaat meteen koken. meisjes komen jullie eten?"Ik maak Samantha wakker" zegt Yvonne
met 4 meiden hebben ze het gezellig tijdens het eten. maar opeens komt er gekraak van Yvonne's luier. "wat is dat?" vraagt Claudia. "oh dat is Samantha's luier." zegt Yvonne. ze schaamt zich. "zou ze het doorhebben? "denkt Yvonne. Na het eten gaan ze naar de kamer van Yvonne. ze kletsen wat over jongens enzo. Yvonne moet plassen. ze doet het maar weer in de luier. vlak daarna gaat Claudia douchen en neemt de weekendtassen mee. nadat de deur op slot is gegaan komt der moeder de kamer binnen. "Ik ga Samantha verschonen moet jij ook nog?" fluistert der moeder. Yvonne knikt.
ze lopen naar Samantha's kamer waarna Samantha eerst verschoont word. daarna gaat Yvonne op de commode. neemt Samantha op der buik. "Kijk schat je grote zus krijgt ook een luier om net zoals jij". ze lachen alle drie. nadat ze der broek aan heeft loopt ze langs de badkamer. "Claudia gaat alles goed?"vraagt Yvonne door de deur. "Ja hoor" ze wilt net weglopen. maar dan hoort ze het plakband van een luier. "hè? het zal wel" denkt Yvonne en loopt naar der kamer. even later komt Claudia. "Ik heb de bedden alvast klaargezet. Ik ga ook even douchen" nadat ze hebben gedouched gaan ze liggen. maar dan horen ze gekraak van beide luiers. ze schamen allebei kapot.
"erm... Claudia ik heb iets te bekennen" Yvonne doet der pyjama broek naar beneden en Claudia ziet der luier. "WAT Ik...?" Yvonne onderbreekt haar. "Ja sorry hoor ik wist dat het schokkend zou zijn" zegt Yvonne. "Nee dat is het niet." Claudia doet ook der pyjama broek naar beneden en ze zien dat zij ook een luier om heeft. Ze zijn sprakeloos. ze gaan weer liggen. Claudia verbreekt de stilte. "hoe komt het dat jij een luier draagt?" Yvonne verteld het verhaal. "nou ik heb de laatste paar dagen alleen maar ongelukjes. Ik draag ze ook op school." Claudia verteld daarna der verhaal." Ik heb de laatste tijd veel nachtongelukken het laatste jaar. kijk deze weekend tas zit vol luiers." ze doen hun broek uit. het is nogal warm. samen vertellen ze vrolijk wat er gebeurt is de laatste paar dagen.
Ze steken beide een sigaret op en dan komt der moeder binnen. Schat kan je... moet je ook luiers dragen Claudia? Claudia knikt. om 3:00 gaan ze slapen.

Laatste hoofdstuk: Yvonne en Claudia

Claudia wordt als eerste wakker. ze draait zich om en kijkt of Yvonne wakker is. tijdens dat ze zich omdraait voelt ze dat ze in der luier heeft geplast. ze slaat zachtjes de deken van Yvonne open en ziet dat Yvonne ook heeft geplast vannacht. Claudia steekt een sigaret op. na de sigaret word Yvonne ook wakker. "heey je luier is aardig vol" zegt Yvonne met een slaperige stem. " die van jou anders ook" grapt Claudia. Daarna horen ze gehuil van Samantha. Mam heeft vandaag vrij en slaapt vast nog. met een volle luier loopt Yvonne naar Samantha's kamer. want ze heeft vannacht in de box geslapen.
ze haalt haar uit de box en tilt der op. loopt daarna naar der eigen kamer. "goedemorgen Samantha"zegt Claudia. ze zitten op bed. Yvonne met Samantha op schoot. en snel daarna ruiken ze het. Samantha heeft in der luier gepoept. Yvonne pakt de pak pampers voor Samantha. Ze verschont haar. "moet ik jou ook verschonen?" zegt Claudia. Yvonne knikt. ze verschonen elkaar
en hebben nog een leuk weekend
 
  • Like
Waarderingen: vino

Snowbaby

Baby(girl)
Re: 2 meisjes 1 geheim

Leuk verhaal, maar dacht even gek te worden, maar gelukkig nog net niet.
Yvonne loopt rustig naar Claudia toe zodat der luier niet kraakt
"oh dat is Samantha's luier." zegt Yvonne
"Ik ga Samantha verschonen moet jij ook nog?"
"erm... Claudia ik heb iets te bekennen" Yvonne doet der pyjama broek naar beneden en Claudia ziet der luier. "WAT Ik...?" Yvonne onderbreekt haar. "Ja sorry hoor ik wist dat het schokkend zou zijn" zegt Yvonne

De namen worden door elkaar gehaald. en ze worden eerst samen verschoont, daarna komen ze beide er pas achter dat ze beide luiers dragen.
Had leuk verhaaltje kunnen wezen...........
 

Wil_93

Gewaardeerd Lid
Re: 2 meisjes 1 geheim

daar is niks fouts aan hoor je moet gwn goed lezen

Yvonne loopt rustig naar Claudia toe zodat der luier niet kraakt
"oh dat is Samantha's luier." zegt Yvonne
"Ik ga Samantha verschonen moet jij ook nog?" (zegt haar moeder)
"erm... Claudia ik heb iets te bekennen" Yvonne doet der pyjama broek naar beneden en Claudia ziet der luier. "WAT Ik...?" Yvonne onderbreekt haar. "Ja sorry hoor ik wist dat het schokkend zou zijn" zegt Yvonne
 

Snowbaby

Baby(girl)
Re: 2 meisjes 1 geheim

dinges16 zei:
daar is niks fouts aan hoor je moet gwn goed lezen

Yvonne loopt rustig naar Claudia toe zodat der luier niet kraakt
"oh dat is Samantha's luier." zegt Yvonne
"Ik ga Samantha verschonen moet jij ook nog?" (zegt haar moeder)
"erm... Claudia ik heb iets te bekennen" Yvonne doet der pyjama broek naar beneden en Claudia ziet der luier. "WAT Ik...?" Yvonne onderbreekt haar. "Ja sorry hoor ik wist dat het schokkend zou zijn" zegt Yvonne
Zal het nog een keer lezen !1, maybe lees ik wel te snel
 

cgs

^ik in mijn luier^
Re: 2 Meisjes 1 Geheim

er zit een leuk verhaal in maar het is inderdaad heel lastig om het te begrijpen met de namen idd
 
1

117600

Guest
Re: 2 Meisjes 1 Geheim (1:cool:

leuk verhaal niks mis mee





117600
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Nu wil ik toch even een reactie geven.
Nina een paar dingen.
1 mijn mening is dat er toch wel een duidelijk slot
in zit.
Zal zeggen een open einde.
Of wel de mogelijk open houden om toch verder te gaan.
2e punt dit verhaal heeft een vervolg gekregen in
De 16+ afdeling had ook hier weer een open eind.
Maar zat een duidelijk slot aan.
Ben het wel met je eens, dat er veel te veel verhalen
zijn, waar dat niet zo is helaas!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T 2 meisjes 1 geheim (deel 2) (18+ DL, ML, TL, WL, NL, VN, SL) 16+ Verhalen 15
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Esus Daddy/Dom voor ondeugende vrouwen/meisjes Contact advertenties 0
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
E Meisjes van mijn leeftijd Contact advertenties 29
P DryNites meisjes, jongens of Kruidvat maat 9 Broekplassers en Poepers 15
nina15000 meisjes/vrouwen luiers niet vol Broekplassers en Poepers 33
nina15000 Meisjes / vrouwen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
W zelf maken meisjes slipjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
P Dragen er evenveel jongens als meisjes pampers ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Baby Charlotte op zoek naar een leuke meisjes speen(nuk5) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
T Voor meisjes enkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Z voor meisjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
J meer jongens dan meisjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
wetboy1985 'Geheim' verteld aan Vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Ilikemydiaper Weet iemand van je geheim? En hoe is dit. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
Rind Het Geheim van Jonathan G 26
friendly Het Geheim Van De Reuzenplaneet G 9
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
thommy Luier geheim tegenover mijn vriendin Pub 15
L geen geheim meer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Artemis PRIVACY: Het Geheim van Marieke Zwart 16+ Verhalen 55
justaman geheim vertellen .nl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
snoekkie Julie's geheim J 12
P mijn vriendin men grootste geheim verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
luierfan_boy Joshua en het Geheim. J 31
Ivy Mijn geheim M 1
bluesbrother1984 het GROTE GEHEIM G 4
DL_Michel Mijn geheim M 1
DL_Michel Verhaal Klaar BEATRIJS GEHEIM B 0
L Haar Grote Geheim H 7
Similar threads




































Bovenaan