21 jaar en op vakantie naar Miami (18- JL, TL, WL, OB, DR, OL, GL)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 7,1%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 14,3%
  • 8

    Stemmen: 4 28,6%
  • 9

    Stemmen: 2 14,3%
  • 10

    Stemmen: 5 35,7%

  • Totaal stemmers
    14

Ram247

TB m/v
Oke voor de duidelijkheid, als er Engels wordt gesproken is dat Nederlands geschreven en de hoofdrolspeler spreekt engels op zijn amerikaans.....

Met enige blijdschap keek ik in de spiegel, mijn iele lichaampje was het enige wat me op dat moment niet aanstond, maar ’t was me toch maar mooi gelukt om redelijk volwassen kleding te kopen voor mijn grote reis naar Miami. Wat heerlijk is het om 21 te zijn en te weten dat je in Amerika dus alles kunt en mag, na jaren sparen en hard werken op de administratie kan ik dan eindelijk erheen. Wat zouden mijn ouders trots zijn geweest, als ze niet 3 jaar geleden waren overleden, niemand heb ik nu meer maar toch, ben ik nu wel trots om mezelf, 21 jaar het postuur van een 6 jarige maar toch mooi geld voor een reis naar de VS en als ik over 3 maanden weer thuis kom dan heb ik ook nog eens een mooi huurhuis voor mezelf, mijn kamer heb ik al opgezegd en de spullen staan al in de opslag. Het enige wat ik nog bij me heb is mijn kleine koffertje met wat ondergoed, broeken, t-shirts, sokken, 2 paar schoenen, mijn zomerjas, heel veel Amerikaanse Dollars en uiteraard mijn iphone en laptop.

Vlug trek ik mijn zomerjas aan en loop ik de hotelkamer uit naar de balie om uit te checken. Na ongeveer 10 minuten lopen kom ik aan op het vliegveld, ik kon wonderbaarlijk genoeg direct inchecken. Mijn koffertje kan precies mee als handbagage heerlijk is dat, hoppa naar de rij van de douane, als ze maar niet moeilijk gaan doen over mijn uiterlijk….maar gelukkig de douanebeamte ziet mijn leeftijd in mijn paspoort hij twijfelt even en wenst me een goede reis.

Bij de gate werden er mij diverse vragen gesteld, onder anderen wie mijn tas had ingepakt en daarna mocht ik doorlopen door de metaaldetector. Hij ging af en het is dat ik een donkere jongen ben anders had ik echt een vuurrood gezicht gehad, een man liep naar mij toe en vroeg mij of ik spullen bij mij had, maar nee mijn zakken waren leeg en ik had helemaal niets. De beveiliger besloot mij te fouilleren, waarna hij tot de conclusie kwam dat hij niets voelde, hij overlegde met zijn baas en ze besloten dat ik toch maar mee moest naar een apart kamertje. De beveiliger controleerde mijn kleding en gebood mij me uit te kleden, verlegen trok ik de blouse uit waardoor mijn tuinbroek zichtbaar werd, daar stond spongebob op, het is dat die broek zo lekker zit anders had ik hem echt niet gedragen, ik schopte mijn schoenen uit, vol schaamte maakte ik de bretels los en liet ik de broek tot op mijn enkels vallen en stapte ik eruit. Vervolgens stond ik in mijn witte spongebob ondergoed, verlegen keek ik naar de beveiliger die mij gebood ook mijn ondergoed uit te trekken. De beveiliger keek mij aan en bekeek het paspoort nog eens goed, zijn ogen gleden langs mijn onderontwikkelde lichaam en bleven steken bij mijn eveneens onderontwikkelde schaamhaarloze penis, 21 jaar hé? Weet je het zeker? want ik wil niet het risico lopen dat ik een kleuter alleen naar Miami laat vliegen? Ik kreeg geen geluid uit mijn keel maar knikte instemmend en de beveiliger liep naar mij toe en ging met een handscanner langs mijn kleding die op een hoopje op de grond lag. Hij trok mijn tuinbroek omhoog en zei, Spongebob zijn bretels zijn de oorzaak. Hij hing de broek over een stoel en pakte mijn onderbroek en hield hem voor mij om in te stappen. Trillend stapte ik in mijn onderbroek en liet ik mij gelaten helpen met mijn hemd, overhemd en daarna mijn tuinbroek. Hakkelend zei ik dat ik mijn bretels onder mijn overhemd wilde hebben maar de beveiliger zei: “ik heb het druk zat en ga dus geen 21 jarige kleuter helpen met zich groter voordoen dan hij is. De beveiliger stopte mijn overhemd in mijn broek en maakte de bretels aan de voorkant vast, een grote afbeelding van spongebob pronkte aan de voorkant van mijn kleding. Snel trok ik mijn zomerjasje aan, ritste hem dicht en liep achter de beveiliger aan langs de beveiligingszone. De meeste mensen zaten al in het vliegtuig, en de beveiliger liep met mij naar de grondstewardesses en zei: “het duurde wat langer dan geplanned maar het alarm ging af vanwege zijn spongebob, wil jij deze 21 jarige heikneuter aan boord helpen?”De stewardess knikte instemmend en gaf mij een hand.

In mijn hoofd ging van alles om, ik had nog naar de wc gewild voordat ik aan boord ging ik moest zo nodig en anders moest ik wachten tot na opstijgen en dat duurt altijd zo lang. De stewardess trok mij aan mijn arm en zei dat we op moesten schieten want het vliegtuig ging bijna vertrekken. In het vliegtuig aangekomen zag ik al dat het druk was en verlegen keek ik rond, ik zag dat naast een afro Amerikaanse vrouw nog een plekje was, en dat was dus ook mijn plekje. De stewardess leidde mij daarheen en schoof mijn koffertje onder de stoel van de persoon voor mij en gebiedde mij mijn jas uit te trekken, diep schamend voor mijn spongebob broek ging ik op de stoel zitten en gaf ik mijn jas aan de stewardess welke hem boven in een bagagebak legde. De Afro Amerikaanse vrouw lachtte naar mij en vroeg of het mijn eerste vlucht was ik knikte verlegen en ze zei “Rustig maar kleine jongen, zo erg is het niet”, weer knikte ik. Na een paar minuten kwam er een steward met een kleurplatenboekje en kleurpotloden aanzetten en gaf deze aan mij. De dame naast mij bleef glimlachend naar mij kijken, ik probeerde het te negeren en bladerde wat in het boekje dat ik had gekregen. Ondertussen voelde ik hoe mijn maag borrelde en voelde ik een behoorlijke grote behoefte om naar het toilet te gaan, ik probeerde verschillende manieren van zitten uit, de dame naast mij vroeg me of ik misschien een plas moest ik wilde haar negeren maar ze draaide mijn hoofd en legde haar vinger onder mijn kin hield mijn hoofd omhoog zodat ik haar recht in haar gezicht keek. Ze vroeg of ik een “peepee” moest of dat ik “poopy”moest, de tranen stonden in mijn ogen en ik knikte. Toen zei ze: “Ja wat? Moet je poopy of peepee?”. Met trillingen in mijn stem en tranen in mijn ogen zei ik: “allebei”. De stewardess liep even langs en duwde mijn hand van mijn penis af en klikte de autogordel vast. Ondertussen begon het vliegtuig met taxiën. De dame glimlachte en zei: “Dan moet je heel even wachten, als we straks vliegen help ik je wel even.” Uit angst om ondankbaar te lijken en uit angst voor haar streng zijn knikte ik, terwijl ondertussen de tranen over mijn wangen bungelen. Met betraande ogen keek ik naar de stewardessen hoe ze de veiligheidsinstructies gaven, de gedachte dat ik straks in het lekkere warme Miami was en daar ook de kerst en het oud en nieuw ging meemaken maakte veel goed. Ik ging weer even verzitten de drol kwam er al echt aan en hield mijn piemel vast om niet in mijn broek te plassen. De stewardessen gingen zitten en de dame naast mij gaf me een zacht zuurtje en zei: “eet maar op dat heb je straks nodig want je moet slikken als je omhoog gaat”, vervolgens bedankte ze de dame achter haar: “Bedankt voor dat snoepje, ik heb zelf alleen maar harde zuurtjes mee”.

Ik stopte het snoepje in mijn mond en merkte dat het vliegtuig vaart maakte, voor ik het wist vlogen we en sabbelde ik op mijn snoepje, met mijn hand op mijn penis. Na ongeveer 20 minuten gingen de stoelriemen vast lichtjes uit en maakte de dame naast mij haar en toen mijn stoelriem los, ze tilde me van mijn stoel en zette mij in het gangpad neer, de bewegingen maakten dat ik het bijna niet meer ophield, de name hield mijn hand vast en trok me mee naar het toilet. Ik zei: “dank u wel, nu kan ik het zelf wel”. De dame glimlachte en zei: “ik help je wel even want het vliegtuig schommelt nog een beetje en dat ben jij niet gewend jochie”. Voor ik iets kon terugzeggen zat ik met mijn onderbroek aan mijn enkels op het toilet, de dame zei: “roep maar naar tante Jenny, als je klaar bent” en ze haalde de toiletrol uit de toiletrolhouder en sloot de deur. Nog voor de deur gesloten was plopte de drol tegelijk met het gekletter van mijn urine in de pot. Ik bleef nog even opgelucht zitten en keek rond in het kleine toiletje, er was gewoon helemaal niets anders om mijn billen mee af te vegen ik had dus geen kans om er onderuit te komen. Ik riep: “tante Jenny ik ben klaar” geen reactie, nog een keer: “tante Jenny ik ben klaar!!” weer niets, toen heel hard: “tante Jenny ik ben klaar!!!!!”. De deur ging open en “tante Jenny” kwam naar binnen ze tilde me van de pot af en veegde mijn billen, vervolgens trok ze met de onderbroek nog aan mijn enkels uit het hokje. Ze trok snel mijn onderbroek omhoog en maakte een opmerking over dat het zo’n leuke is van Spongebob, en dat hij me goed stond, verlegen knikte ik, snel werd mijn broek aangetrokken en liepen we weer samen naar de stoeltjes. Ik vermoed dat veel mensen dachten dat de dame mijn moeder was, beiden hetzelfde kleurtje en een wildvreemde zou een klein kind nooit zo hebben behandeld.

Ik fluisterde de dame dat ik al volwassen was en dat ik eigenlijk geen klein kind was, de dame knikte en zei: “Wat is je naam?”. Ik bedacht dat mijn naam(michel) in het Amerikaans een meisjesnaam is en zei toen.: “Michael” zij vervolgens: Schrijf je naam maar op dat boekje dan” en ze wees naar het boekje dat ik van de steward had gekregen. Ik haalde een potloodje uit het mapje dat ik van de steward had gekregen en begon op het regeltje “name” te schrijven Michel, ik wist wel dat ik niet netjes zou schrijven, vanwege mijn kleine postuur was mijn fijne coördinatie ook nooit helemaal goed ontwikkeld. De dame glimlachte en zei: “Nou grote jongen ben jij zeg, dat is bijna goed, ze je bent alleen de a vergeten”. Ik kon wel door de grond zakken en besloot vanaf dat moment te doen alsof ik sliep, ik sloot mijn ogen en luisterde naar het geronk van de vliegtuigmotoren. Na een poosje hoorde ik het gerinkel van de maaltijdservice, ik besloot te blijven doen of ik sliep, ik voelde al aankomen dat de tante Jenny, mij zou gaan voeren.

Voor mijn gevoel was het een paar minuten later, ik moet zijn ingedommeld, want er werd zachtjes over mijn rug gewreven en ik hoorde iemand fluisteren: “Mikey tijd om wakker te worden jongen”. Ik werd wakker en wreef de slaap uit mijn ogen, ik voelde dat ik opgekruld lag en dat er een deken over mij was gelegd, mijn hoofd rustte op de schoot van tante Jenny. Eigenlijk best lief van haar en ik bedankte haar terwijl ik gaapte. De stewardess stond aan de andere kant en vertelde dat we over 1,5 uur zouden landen en vroeg mij of ik mijn maaltijd wilde hebben. Ik beantwoorde ontkennend, nadat ze vroeg of ik het zeker wist en aangaf dat het wel verstandig was om wat te eten bleef ik nee zeggen.
Ik keek naar mijn arm en schrok dat was niet mijn overhemd maar dat was mijn pyjamajasje, ik keek naar mijn borstkas en zag dat daar een groot plaatje van bigbird (de Amerikaanse Pino) stond, tot grote schrik lag Teddy het laatste cadeau dat ik van mijn ouders heb gekregen naast mij lag. Ik was 18 toen ik mijn rijbewijs had gehaald, Teddy was een gewone teddybeer maar zat in een auto en mijn ouders gaven deze omdat ik mijn rijbewijs had gehaald weliswaar met een aangepaste auto maar mijn rijbewijs had ik binnen. Verschrikt keek ik op en vroeg ik hoe ik in pyjama kwam en waarom. Tante Jenny antwoordde: “Ik zag dat je moeder je koffertje goed heeft gevuld met kleding en ook je pyjama en je beer en het is zonde om te liggen zweten in de kleren die je nog even aan moet als je je pyjama bij je hebt.” Er zat wat in en dat wist ze ik ging er niet verder op in. De dame zette mij rechtop en gebood mij mijn armen omhoog te doen zodat ze mijn bigbird pyjamahesje uit kon trekken. Ik deed was ze zei en merkte dat er geen hemd onder mijn pyjamahesje zat, nog voor ik het doorhad zat ik op schoot en werd mijn broek uitgetrokken, tante Jenny zette mij weer op mijn stoel en ging uitgebreid de pyjama opvouwen en opbergen in de koffer. Ondertussen zag ik dat ik alweer (voor de 3e keer in een dag) in mijn blote kont zat in het zicht van anderen. Ik bedekte mijn penis waarop tante Jenny reageerde met een: “moet je soms peepee”, ik schudden woest mijn hoofd.
Uit mijn koffer haalde tante Jenny weer mijn kleding en kleedde mij aan. 1,5 uur later landde we en gaf tante Jenny mij mijn paspoort, “ik zie dat je echt 21 jaar bent” zei ze glimlachend.
Ondertussen hoorde ik vlagen van een gesprek van de stewardess door de telefoon, ik hoorde woorden als, geen eten, donkere huid, weinig bagage en het zou zomaar kunnen. Nadat de stewardess de telefoon op had gehangen liep ze naar mij toen en zei: “ik heb liever even dat je wacht met uitstappen tot alle anderen van boord zijn, anders wordt je overlopen door anderen, er zal dan buiten het vliegtuig iemand zijn die je ophaalt, want ik kan me bedenken dat het voor iemand met jouw handicap knap lastig is.” Ik knikte.

Zo gezegd zo gedaan, toen iedereen van boord was ging ik naar de gate en ik verwachtte daar iemand van de luchtvaartmaatschappij, ik was verbaasd en zag ineens dat het mensen van de “immigration office” waren. Twee mannen strak in het uniform keken mij streng aan, één van de mannen pakte mijn koffertje en de andere pakte mij bij mijn bovenarm. We liepen een stukje en al snel werd ik een kamertje in geleid, de man met het koffertje liep de andere kamer in.

De beambte tilde mij op een stoel en ging recht tegenover mij zitten en vroeg mij wat ik kwam doen in de VS, ik antwoordde dat ik op vakantie ging. Toen vroeg hij waarom ik niets had gegeten op de vlucht en ik beantwoorde dat dat was omdat ik sliep en later dat het vliegtuig bijna ging landen. De man knikte en gebood mij me uit te kleden. .Ik vroeg hem waarom dat was maar hij reageerde met: “Hier in de VS is het zo dat als een beambte je wat opdraagt dat je dat doet”. Ik voelde de bui alweer hangen en trok mijn kleding uit, de beambte. Langzaam begon ik mijn kleding uit te trekken en na een tijdje vroeg ik of mijn onderbroekje ook uit moest. De man reageerde met: “Ja je trainer moet ook uit”. Ik keek beduusd dit was geen trainingsbroek dit was een onderbroek, maar oke ik trok mijn ondergoed uit. Wederom was ik naakt. De man ging staan en pakte mij onder mijn oksels beet en tilde mij op een tafel die in de kamer lag, het was een onderzoekstafel zoals die ook bij de doktoren te vinden zijn. De man keek mij aan en vroeg mij, je hebt toch geen bolletjes geslikt hé? Ik schudde direct mijn hoofd en hij zei, daar wil je wel een onderzoek voor ondergaan om dat vast te stellen hé, anders moeten we je vastzetten hoor? Ik knikte. De man liep de deur uit en kwam even later met een karretje met een apparaat binnen. De man legde zijn hand onder mijn hoofd en trok mij omhoog, in zittende positie moest ik een formulier tekenen met als tekst “verklaring van vrijwaring voor intern onderzoek”. Ik trilde maar schreef al bibberend mijn naam onderaan het formulier. De beambte legde het formulier weg en duwde mij weer naar achteren. Hij spoot een soort gel op mijn buik en ging met een zoeker over mijn buik heen, op het scherm van het apparaat zag de de binnenkant van mijn buik “dat ziet er goed uit” zei hij. “er zitten geen bolletjes in je maag” vervolgde hij. Terwijl hij mijn buik schoonmaakte werd de deur geopend en werd mijn koffer in de kamer gezet, “geen bijzonderheden” zei de beambte die de koffer terugbracht en de beambte in de kamer knikte.

Nadat mijn buik helemaal schoon was wilde ik omhoog gaan zitten om van de tafel af te springen, maar de beambte duwde mij vervolgens ruw naar beneden en riep: “geen beweging”. Ik schrok en ging weer liggen, de beambte trok latex handschoenen aan en liet mij mijn mond openen. Met zijn vingers ging hij door mijn mond en met een lampje scheen hij erin, daarna scheen hij in mijn oren en keek hij in mijn neus, ik voelde mijn tranen in mijn ogen prikken en ik begon te snotteren, de beambte pakte een tissue welke hij aan mijn neus zette en liet mij snuiten. Hij begon te glimlachen en zei: “Ik verwacht niets meer hoor jongen, wees maar gerust, in je koffer zat ook al niets”. Ik trilde maar was wat opgelucht. Net toen ik een zucht van opluchting gaf pakte de beambte mijn penis en balzak vast, hij voelde eraan en begon erlangs de masseren, een straal urine schoot eruit en de beambte ontweek de straal en glimlachte, hij zei: “Ik had kunnen weten dat een 21 jarige met jouw lichaambouw niet zo’n goede beheersing van zijn blaas had”. Hij pakte een doekje en veegde de urine van de tafel af, ik voelde dat een deel van de urine tegen mijn benen was gekomen maar durfde niets te zeggen. De beambte schoof zijn hand onder mijn rug en hield zijn andere hand op mijn buik en draaide mij om, ik lag met mijn billen naar boven op de tafel. De beambte duwde mijn benen iets uit elkaar en duwde daarna mijn billen uit elkaar hij keek in mijn anus hij scheen met zijn lampje naar binnen, daarna voelde ik dat zijn vinger naar binnengleed het deed pijn en ik gilde het uit, de agent haalde zijn vinger uit mijn anus en wreef met zijn andere hand zachtjes over mijn rug en zei: “rustig maar jongetje we zijn nu bijna klaar Hij beval me te blijven en liggen en liep de kamer uit ik bleef braaf liggen en na ongeveer 5 minuten kwam hij terug, ik voelde wat kouds tegen mijn bovenbenen aan de binnenkant aan, de beambte zei: “Je schoonmaken is het minste wat we kunnen doen tegen de overlast hé?” Hij draaide mij om en maakte ook de voorkant van mijn benen schoon, mijn tranen biggelden nu vrijelijk over mijn wangen en de beambte zei: “Rustig maar tiger, het is over we hebben niets gevonden je kunt lekker gaan genieten van je vakantie”. Het werkte niet ik werd er niet rustiger van. De beambte tilde mij op en nam mij op zijn arm hij wreef bedachtzaam over mijn blote rug, dit maakte mij wel rustig en eigenlijk wel wat banger want hoe ver zou de man welke met zijn vinger in mijn anus heeft gezeten, gaan om mij te troosten, mijn tranen liepen al wat minder hard. Met mij op de arm liep hij het kamertje uit een gang door en een kantoor in, daar zaten een stuk of 10 collega’s van hem hij riep schaterlachend : “hier ben ik met de drugssmokkelaar en terrorist” hij hield mij hoog in de lucht en mijn benen bungelden wat in het rond een tiental zware stemmen lachten mee en hij liep weer terug de kamer in. Hij ging op een stoel zitten en trok mij mijn kleding aan, uiteraard met het overhemd ingestopt in mijn broek. De beambte pakte mij bij mijn hand en trok mijn trollykoffer achter zich aan, we liepen samen door de lange gang naar de uitgang van het vliegtuig. De agent vroeg me hoe ik zou reizen nog nasnotterend gaf ik aan dat ik eerst 2 bussen zou nemen en dan zou gaan wandelen. De beambte lachte en zei dat het goed weer was om te wandelen. De beambte zette me af bij de bushalte en ik keek op de klok, het was 18:00 uur locale tijd.

Ik had ondertussen wel trek gekregen in wat te eten maar bedacht me ook dat ik zeker 2 uur bezig zou zijn om bij het hotel te komen, ik besloot maar snel een hotdog te kopen bij de stand vlak in de buurt. Ik ging met hotdog en cola bij de bushalte zitten eten en merkte niet dat er ketchup op mijn kleding terecht kwam, ik vond de hotdog niet lekker en gooide ongeveer de helft weg met servet en al. Toen ik weer naar de bushalte liep zag ik dat er een grote rode ketchup/vet vlek op de slab van mijn broek zat, met mijn hand smeerde ik hem af. Ik stapte de gearriveerde bus in en betaalde de chauffeur met gepast geld, de chauffeur gaf mij wisselgeld en zei dat ik dat maar terug moest geven aan mijn mamma. Ik ging zitten en voelde hoe de cola en hotdog werken.
Ongeveer een uur later met de nodige hoge nood stapte ik uit de bus, het was nog een uurtje lopen naar het hotel toe ik hoopte maar dat ik het op kon houden zo lang, ik pakte mijn iphone en startte het gps programma op om te kijken hoe ik moest lopen. Na ongeveer 10 minuten lopen merkte ik dat het best warm was en trok ik mijn zomerjas uit, ik propte deze in mijn koffer, ik moest daarvoor Teddy uit mijn koffer halen. Ik pakte Teddy bij zijn poot beet en liep door de ondertussen donkere straten van miami. Het was geen goede buurt dat had ik meteen al gezien er stonden oude houten huizen en af en toe een flat, als ik mensen tegenkwam waren ze net zo als mij gekleurd. Na een poosje liep ik langs een stel jongens, één ervan herkende ik van het vliegtuig, hij had aan de andere kant van tante Jenny gezeten, ik groette de jongen maar hij zei niets terug, ik liep ze voorbij. Even later werd ik met harde hand naar achteren getrokken, ik voelde een mes op mijn keel….mijn koffer werd weggetrokken en Teddy uit mijn hand getrokken. De jongen die naast tante Jenny had gezeten pakte mijn iphone uit mijn hand en trok de koffer mee, uit angst liet ik alles lopen ik voelde hoe mijn kruis drijfnat werd en hoe een drol zich tussen mijn billen in mijn onderbroek nestelde. De stroom urine wilde niet stoppen en voor ik het wist waren de jongens weg.

Hulpeloos stond ik op de hoek van de straat waar ik alles in een klap kwijt was, al mijn spullen zaten in mijn koffer zelfs mijn paspoort. Een ouder echtpaar liep langs en zag mij staan en vroeg of alles wel goed met mij was, ik knikte en wilde weglopen. De man trok zijn vrouw bij me weg en ze liepen door, ik keek om en zag dat de man ging bellen ik wilde weglopen maar het lukte me niet, ik voelde mij verslagen en vies. Net toen ik wilde oversteken hoorde ik achter mij een brul van de sirene van een politiewagen ik stond stokstijf, een agent stapte uit en liep op mij af met grote ogen keek ik hem aan en hij vroeg hoe ik heette. Ik gaf mijn naam en begon te vertellen: “ik kom net uit het vliegtuig uit Nederland en ik ben 21 jaar oud, en ik ben hier met vakantie en ik ben net overvallen”. De agent keek mijn aan en zei: “waar is je identiteitskaart?” “die hebben ze meegenomen” antwoordde ik. De agent snifte wat in de lucht en keek naar mijn kleding, hij glimlachtte en vroeg: “woon je hier in de buurt dan breng ik je even thuis? “, ik ontkende het en mijn tranen begonnen weer te lopen. De agent zei door zijn mobilofoon: “en sprak “Afro kleuter, met poepbroek hoek 4th street / marlon street, komt verward over”. Ik schrok van zijn woorden, ik heb nu ook niets om te bewijzen wie ik ben, en ik keek in het rond, in mijn betraande ooghoek zag ik iets op straat gegooid worden ik keek. Ik gilde : “Teddy” en holde die kant op, nog voor ik bij Teddy was werd ik bij mijn bovenarm gepakt en naar achteren getrokken. “Daar komt niets van in” zei de agent streng en hij trok mij naar de politiewagen en zette mij op de leren achterbank, hij bevestigde de gordel en hij sloot de deur. De poep in mijn onderbroek verspreidde zich tussen mijn billen ik begon harder te huilen. De agent liep naar de straat waar Teddy lag en bukte, hij had teddy gepakt en stapte in. “We gaan even naar het bureau ventje”zei hij, ik strekte mijn armen en vroeg om Teddy. “Die krijg je als je schoon en fris bent ventje”.

De rit naar het politiebureau duurde een minuut of 20, in die tijd had de agent het raampje open gezet en had hij doorgevraagd over mijn leeftijd en waar ik vandaan kwam. Ik bleef vasthouden aan het feit dat ik 21 jaar ben en op vakantie ben. De agent had zuchtend opgehouden met vragen. Bij het politiebureau aangekomen werd ik op een bankje gezet en hoorde ik uit het kantoortje er vlakbij stemmen. De ene stem was van de agent en de andere was van een andere norse man. Agent: “Ik weet het niet, hij houd zich erg vast aan zijn verhaal” Norse man: “Ja ik begrijp het, maar het is vrijdag, dinsdag is het kerst en het consulaat is in de tussentijd gesloten, als hij echt 21 is is hij volwassen maar we kunnen zo’n jongen niet aan zijn lot overlaten. Op straat is hij vogelvrij en in de gevangenissen en instituten is hij ook niet veilig, er zitten daar veel te veel kindermisbruikers. Kijk even mee op internet wanneer het Nederlandse consulaat open gaat.” …. Agent: “ Hier staat dat ze gesloten zijn tot 2 januari, dat is bijna 3 weken. Weet je wat ik zet hem in de douchecel” Bang!!!!! en de deur van het kantoor sloot zich, zeker 10 minuten later kwam de agent het kantoor uit zei: “Kom kereltje loop maar met mij mee”. Het was al 20:30 uur…en al gapend liep ik achter de agent aan. De agent opende de deur van een kamertje en gebiedde mij naar binnen te gaan. “ik kom zo terug” zei hij. De deur sloot zich en ging op slot. Toen ik rondkeek in de kamer zag ik dat het een douchecel was ik keek naar rechts en zag allemaal spiegels en links waren douches in het midden stond een grote bak met als tekst wasbak en naast de douches stond een toilet. Ik draaide me met mijn gezicht naar de spiegel en zag mezelf staan, ik was vies heel vies, de natte plek die begon in mijn kruis liep langs mijn zij door naar boven, mijn overhemd moest ook drijfnat zijn. Ik bleef in de spiegel kijken en bedacht me dat aan de andere kant van de spiegel een andere kamer was waar wellicht iemand naar mij stond te kijken. Ik weet niet hoeveel tijd er overheen is gegaan, maar op de gang hoorde ik de agent zeggen: “Hij weet blijkbaar niet hoe hij zichzelf moet douchen, ik ga hem even helpen., dit bevestigt wel ons vermoededen” De norse stem reageerde bevestigend.

De deur opende zich en de agent kwam binnen met een fotocamera, hij maakte foto’s van mij en liet mij me een paar keer omdraaien, ik vroeg: “mag ik nu gaan douchen of moet ik op u blijven wachten?” De agent glimlachte en liep de badkamer uit.

De agent kwam de badkamer weer in en hing twee handdoeken en een washand om een van de ijzeren stangen aan de muur. De agent ging voor mij staan en begon mijn schoenveters los te maken " ik kan mezelf wel wassen hoor" zei ik tegen de agent. De agent grinnikte en zei: " ik weet het, je bent 21 en je kunt alles al zelf, maar waarom sta je na ruim 20 minuten in een badkamer nog in je poepbroek?" De agent zag dat er tranen in mijn ogen opwelden en hij trok mijn schoenen uit, om mij af te leiden wees hij naar het plaatje van Big Bird op de schoen: " jij houdt wel van Sesamstraat hè?" Terwijl ik de vraag ontweek zei ik: " dat is Big Bird" de agent lachte en hij vroeg mij: "Hoe heet dat groene monster in de vuilnisbak ook alweer??" ik keek met een glimlach en zei: " dat is Elmo!!!" Op dat moment viel mijn broek naar beneden en gebood de agent mij om eruit te stappen. De agent voelde in mijn zakken en vond het snoeppapiertje en het buskaartje, zorgvuldig legde hij de papiertjes naast zich neer en stopte de broek in een plastic vuilniszak die hij had meegenomen. Ondertussen ging de agent verder met vragen: "Het is groen en het zegt kwak?!" Ik reageerde met "Kermit de kikker!!" Ondertussen waren ook mijn blouse en sokken uit, ik stond alleen nog in mijn zwaar vervuilde spongebob ondergoed. De agent geleide mij naar de wc pot en zette mij erop. Met een schaar knipte hij mijn onderbroek stuk en gooide deze eveneens in de vuilniszak, ik voelde de koude lucht langs mijn billen stromen en voelde dat er nog een plakaat poep tussen mijn billen zat. De agent gebood mij mijn armen omhoog te houden en vroeg wie er zo van koekjes hield, bij mijn antwoord van "koekiemonster" trok hij mijn hemd over mijn hoofd. Ik bedacht me hoe vaak ik al naakt was geweest voor vreemden, dat was eerst bij de beveiliging op Schiphol, daarna in het vliegtuig bij het toiletbezoek, daarna in het vliegtuig toen ik sliep en niets merkte, daarna weer in het vliegtuig bij het aankleden, daarna op het vliegveld bij de drugscontrole en nu op het politiebureau. Ik zuchtte diep, de agent keek me in mijn ogen en zei: "Nog even kereltje dan mag je lekker slapen." De agent duwde mij naar voren en haalde een wc papiertje langs mijn billen, de poep viel in het toilet en de agent trok door. De agent liep naar de wastafel en ik wilde van de wc afspringen maar nog voor ik het werkelijk kon doen bulderde de bekende zware stem: "Blijven zitten!!!!!" Ik schrok me rot en begon bijna te plassen van schrik, maar ja dat is ongepast om met iemand in de badkamer te plassen ik zou me rot schamen. De agent waste zijn handen en kwam weer naar mij toe: "Je gaat nu een peepee en poopoo doen, als je daar klaar mee bent dan help ik je met douchen". Ik reageerde met " Ik hoef helemaal niet te poepen." De agent liep weg en voor hij de deur gesloten had liet ik de plas lopen. Op de gang hoorde ik een jonge stem zeggen: " de tassen staan in verhoor 1" Ik hoorde de voetstappen van de agent bij de deur weggaan en keek nog eens rond, het liefst wilde ik zelf onder de douche stappen en me heerlijk wassen maar de agent had me dat verboden door te zeggen dat ik op de wc moest blijven zitten. Ik voelde mijn maag borrelen ik had honger maar voelde ook weer een grote boodschap aankomen, eventjes drukken en daar kwam de drol, met een plof viel hij in het toilet. Niet lang daarna kwam de agent weer binnen en veegde mijn billen nogmaals af. Hij zei: Er zit nog veel aangekoekte poopoo, ga eerst maar even onder de douche staan dan was ik het erna wel af. Ik liep naar de douche en wilde de waterkranen bedienen maar dat mocht niet, de agent draaide de kranen aan en even stond ik onder een koude douche, maar na korte tijd werd deze lekker warm. Met mijn handen wilde ik eerst mijn penis wassen. "HANDJES NAAST JE LICHAAMPJE" bulderde de diepe stem. Ik maakte van schrik een sprongetje en hield vervolgens mijn handen naast mijn lichaam. De agent kwam met een washand naast mij staan en maakte de washand nat, hij trok me dichter naar hem toe en begon met het wassen van mijn gezicht en nek, vervolgens deed hij wat zoetig geurende zeep op zijn washand en begon mijn blote bast en rug te wassen, ik moest mijn armen omhoog doen en hij waste onder mijn oksels. De agent pakte de fles zeep nogmaals en toen zag ik op de fles een foto van klein kindje staan, hoe kon het ook anders bedacht ik me. De agent begon met het wassen van mijn billen, ik voelde hoe de washand zachtjes tussen mijn billen werd geduwd en diverse keren door mijn bilnaad heen en weer werd gehaald, onder mijn billen door kwam de washand aan de voorkant terecht. IK voelde dat de agent mijn penis en balzak in zijn handen had en zachtjes wreef hij met zijn vingers in de washand langs penis en balzak. Ik keek naar voren en de agent had het over het muisje uit sesamstraat, met een kleine lach op mijn gezicht zei ik dat dat Iniminie moest zijn. De agent prees mij en noemde mij een sesamstraatexpert. De agent waste mijn benen en voeten en draaide de douche uit. Hij liep naar de handdoeken en droogde zijn arm af en stroopte de mouw van zijn overhemd weer af.

Met de grootste handdoek kwam hij op mij aflopen en begon hij me af te drogen, nadat ik droog was tilde hij me op en nam mij op zijn arm mee naar verhoorkamer 1. In verhoorkamer 1 zag ik op de tafel een blauw t-shirt liggen met daaronder een rood broekje, naast de kleding lag Teddy en daarnaast stond een memorecorder, aan de stoel hing een plastik zak. De agent zette mij met blote billen op een stoel neer en ik greep in de richting van het t-shirt. " Momentje jongeman, voordat ik je help met aankleden gaan we even babbelen" zei de agent.

De agent vroeg me wie ik was en hoe oud ik was, ik reageerde met: "Ik ben Michael en ik ben 21 jaar oud en ik kom uit Holland"
De agent knikte en begon een betoog:
"Stel dat jij zou liegen en je zou zeggen dat je bijvoorbeeld 21 bent terwijl je eigenlijk 5, 6 of 7 bent?" ik schokte bij toen hij 6 zei omdat ik vaak als 6 jarige werd gezien, de agent schreef daarom op zijn blocnote het getal 6 op. De agent vervolgende: "als je dus liegt en eigenlijk geen 21 bent, dan kan het wezen dat we je arresteren omdat je hebt gereisd op een kinderkaartje in de bus en omdat je geen identiteitskaart bij je hebt, en weet je nog dat je bij mij wegrende op straat?" Ik knikte, hij vervolgende: " nou dat is verzet bij een arrestatie. ALs we dat bij elkaar optellen moet je zeker een half jaar de gevangenis in!! En we hebben gekeken bij wie je terecht komt en dat is dan op zeker bij deze meneer" de agent liet een foto zien van een man met een tatoeage op zijn gezicht en 2 oorbellen door zijn neus, onder zijn naam zag ik staan " pedofiel". Ik slikte en de agent ging verder: "Maar het kan ook zijn dat omdat je zo klein bent dat je naar huize vreugenhil gaat, omdat de rechter denkt dat je dan ook in je hoofdje ziek bent." De agent liet een plaatje van Vreugdenhil zien, op het plaatje waren kale cellen te zien, mensen die op bedden vastgebonden waren en gevoerd wedden". Weer slikte ik. De agent vervolgende weer: " Maar als je niet liegt en je bent bijvoorbeeld 6 jaar oud, en je bent bijvoorbeeld vergeten waar je woont en hoe je verdwaald bent. Dan krijg je Teddy weer terug en mag je naar een tehuis waar ook andere kinderen van jouw leeftijd zijn, en mag je kerst vieren en dan gaan we na nieuwjaar nog een keertje met je praten over wie je nou bent. Het kan ook zijn dat als je liegt en je zegt dat je 21 bent bijvoorbeeld, dat de rechter je niet geloofd en dan moet je naar de gevangenis met allemaal grote kinderen en die zijn niet zo lief hoor!"

Vervolgens zette de agent de recorder aan hij begon te praten: " interview Michael achternaam onbekend, leeftijd onbekend. Michael hoe oud ben jij?" Ik hield zes vingers op en de agent zei: "geïnterviewde steekt 6 vingers op. Michael waar woon jij". Ik reageerde met een beverig piepstemmetje: " Dat weet ik niet" De agent reageerde met: " Besloten om zolang de ouders van het kind hem niet als vermist opgeven het kind te plaatsen in het 2e kans tehuis in de groep voor kinderen van 6 en 7 jaar oud.

De agent zette de recorder uit en gaf mij een compliment: " goed gedaan jongen, en hij pakte het t-shirt van het stapeltje af en gewillig deed ik mijn armen in de lucht, nog even en dan was ik bevrijd van mijn naaktheid en had ik een bed om in te slapen, heerlijk!!! De agent trok het shirt over mijn hoofd en tilde mij op, naast mij op tafel zag ik ineens dat onder het t-shirt en op de broek iets wits lag er zaten versieringen op van sesamstraatfiguren! Het was een luier!!! " nee, die heb ik niet nodig ik ben 21 en volwassen die heb ik niet nodig" zei ik met tranen in mijn ogen. De agent vroeg: " Wat heb ik gezegd wat er met jongetjes die liegen gebeurd?" Ik dimde in maar mijn traantjes bleven vloeien. De agent gaf Teddy en ik klemde hem stevig tussen mijn armen in. De agent schoof zijn arm onder mijn billen en tilde mijn billen omhoog, vervolgens schoof hij de luier onder mijn billen en legde mijn billen op de luier neer. Vervolgens drukte hij mijn benen ietsje uit elkaar en pakte hij een potje waar "vaseline" opstond, daarmee smeerde hij mijn schaamgebied in waarna hij hetzelfde gebied besproeide met wat talkpoeder. Snel sloot hij de luier, waarna bijna direct de rode broek werd aangetrokken. Nadat de agent mijn nieuwe sokken en sesamstraatschoenen weer aandeed trok hij mij omhoog en zette me met beide benen op de tafel, de agent trok mijn shirtje nog wat naar beneden en verstelde mijn broek iets en tilde mij van tafel af. Net op dat moment kwam er een jongere agent binnenlopen met een bordje macaroni en een bekertje, hij zette het op tafel neer en vroeg de agent of hij het mij mocht voeren. De agent schudde zijn hoofd en zei: “Jij als 20 jarig groentje wil deze jongeman voeren? Pas maar op want anders wordt jij voortaan gevoerd.” De jonge agent liep verschrikt weg uit de kamer.
 

Ram247

TB m/v
Re: 21 jaar en op vakantie naar Miami

Ben er druk mee bezig zit wel te balen dat ik niet goed genoeg op fouten heb gecontroleerd.
 

Anomiem12575123672371651

Gewaardeerd Lid
Re: 21 jaar en op vakantie naar Miami

Ram247 zei:
Ben er druk mee bezig zit wel te balen dat ik niet goed genoeg op fouten heb gecontroleerd.
Waarom? Je kunt toch rustig een bericht wijzigen hier op de website als je er enkel wat taalfouten en zinsbouwfouten uit wil halen? Of je plakt het hele bestand even opnieuw in vanuit Word... No problemo!

Rechtsbovenaan je bericht staat de knop 'verander'. En je kunt ook rechtsonderaan op het icoontje klikken boven je IP-adres.

Leuk verhaal overigens!!! dance
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Re: 21 jaar en op vakantie naar Miami

ben benieuwd hoe het verder gaat beardance
en of het uiteindelijk goed is afgelopen?
 

abdlrobje

Gewaardeerd Lid
Re: 21 jaar en op vakantie naar Miami

Leuk verhaal ben benieuwd naar het vervolg. Aangezien hij geen ouders meer heeft kunnen ze hem ook niet als vermist opgeven :p
 

Ram247

TB m/v
Re: 21 jaar en op vakantie naar Miami

Ik draaide mijn hoofd om en zei tegen de agent: “Je weet dat ik echt volwassen ben hé?” hij knikte en zei: “dit is echt de beste oplossing voor jou, je kunt nu niets meer regelen alles is dicht en als wij wat moeten regelen is het een daklozenopvang of we moeten je voor de rechter laten verschijnen en dan loop je het risico op een opvang in een instelling omdat je het emotioneel niet aankan in de gevangenis of een bezoek aan de gevangenis in de cel bij die pedofiel.” Ik vroeg: “Waarom moest ik dan zeggen dat ik 6 was en kon ik het niet gewoon uitleggen.” Agent: “Ambtenaarei, we mogen geen volwassenen bij kinderen plaatsen en we moeten op tape hebben staan dat je een kind bent, in het 2e kans opvangcentrum mogen ze daarom ook niet weten dat je een volwassene bent. Daarbij komt nog dat je gedrag ons bevestigde dat je onderdoor zou gaan aan de gevangenis. Kom op schoot dan geef ik je wat eten en drinken en dan breng ik je weg….let op dat je je daar niet verspreekt!! Ik denk dat je er goed aan doet daar een bedplassertje te worden, daarom heb ik je ook die luier omgedaan, die zullen ze dan wel om houden bij je en als die morgenochtend nat is dan krijg je morgenavond een nieuwe. Als je een bedplassertje ben gaan ze vast minder achterdochtig zijn!! Ik zal ze daar wel een verhaal ophouden oké? “ ik knikte maar gaf aan dat ik toch wel zelf wilde eten zonder hulp. De agent trok mij op schoot en zei: “Voor wat hoort wat, ik wil ook mijn pleziertje hebben!” Ik voelde hoe de luier als prop tegen mijn penis en ballen drukte het voelde niet fijn, ook al waren mijn ballen nog niet ingedaald en zou dat ook nooit gebeuren het voelde raar maar ook wel weer fijn, zou ik hieraan kunnen wennen in die ruime 2,5 week in dat centrum? Tijdens het voeren maakte de agent geluidjes van voertuigen, eerst kwam de brommer, daarna het vliegtuig en daarna reed de auto naar binnen. De macaroni smaakte mij goed en zorgde dat ik me minder slap voelde. De agent zette mij op de stoel en gaf mij het tuimelbekertje met melk. “drink maar snel op ventje, dan ga ik even het papierwerk regelen”. Ik wist niet wat ik van dit alles moest denken, maar het was op zich wel logisch dat een gevangenis niet de juiste plek was, ik begreep alleen niet waarom in bed plassen zo’n verschil zou maken. Zachtjes sabbelde ik aan het tuutje van de tuimelbeker, de melk was warm en dat maakte me wat loom.

Ik schrok wakker, en was gedesoriënteerd ik keek om mij heen en zag dat ik in een auto zat in een kinderstoeltje veilig vastgebonden, Teddy lag naast me op de bank ik reikte maar kon hem niet pakken. De agent voorin de auto keek in zijn spiegel en zei: “Ik geef je Teddy straks, over 10 minuutjes lig je lekker in bed.” Ik keek door het raam en zag dat we door een groot hek een terrein opreden. Op het terrein waren een paar parkeerplaatsen aangebracht, ik zag daarachter een laag muurtje en daarachter een speelveldje met een flinke zandbak, klimrekken, glijbanen en schommels. Op het gebouw vlak bij de parkeerplaats stond hing in verlichte letters de tekst “2e kans Kindercentrum”, de agent parkeerde de auto en stapte uit, hij opende mijn portier. En begon met het lostmaken van de driepuntsgordel, waarom betekend Teddy zoveel voor jou? Vroeg de agent. Ik begon te stotteren en zei: “h.h.h..hij is h.h.h.het laatste cadeau van ppppappa en mammma” De agent knikte en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Hij pakte Teddy en duwde hem in mijn armen en vervolgens tilde hij me uit het stoeltje en zette mij naast zich neer op de grintweg. We liepen richting de ingang van het tehuis en ik pakte zijn hand, hij glimlachte toen hij mijn hand in de zijne voelde en pakte de mijne beet rustig liepen we naar de ingang, bij iedere stap die ik zette hoorde ik een zacht ruizend geluid van de luier, ik voelde ook dat ik mijn benen iets breder uit elkaar had staan waardoor ik iets meer waggelde als normaal..

In het spiegelbeeld van de grote glazen deur waar we voor stonden zag ik hoe kinderlijk ik eruit zag, onder mijn rode broekje met elastiekenband zat overduidelijk een luier en op mijn tshirt met lange mouwen stond big bird, Teddy maakte het kinderlijke geheel bijna af. De hororgedachte van een gevangenis of instelling waar ik wellicht misbruikt kon worden maakte voor mij duidelijk dat ik moest zorgen dat ik zo klein mogelijk werd gezien, ik bedacht me dat 1 ding het helemaal af kon maken….na enig twijfelen balde ik de vingers van mijn ondertussen losgelaten hand samen heel langzaam boog ik mijn arm naar mijn gezicht toe en deed mijn mond open voorzichtig stak ik mijn duim in mijn mond. Zachtjes danste mijn duim heen en weer in mijn mond terwijl ik erop sabbelde, hmm dat was best lekker dacht ik. Ik hoorde een zoemer en de deur schoof open, de agent legde zijn arm in mijn nek en duwde me zachtjes naar voren. Met schroom liep ik naar binnen de agent liep naast mij en duwde me in de richting van een deur aan de linkerkant. “stampertjes” stond er op het bordje bij de deur. De deur ging open en in de deuropening stond een oudere blanke dame in vlotte kledij, haar gezicht stond vriendelijk en ze gaf een hand aan de agent.ze zei: “Dag ik ben Cathy Brown u bent agent Morris?” De agent knikte en gaf een hand. “Dit is Michael en hij komt hier logeren.” Zei de agent. De agent wees naar een plastick stoeltje in de hal. “Ga jij daar maar even zitten terwijl ik met mevrouw Brown praat”. Ik ging braaf op het stoeltje zitten bij het zitten gaan voelde ik alsof ik op een klein kussentje ging zitten, fijn dat ik eindelijk eens op een stoel zat waarmee ik met mijn voeten bij de vloer kon. Ik hoorde de agent duidelijk praten: “Ik trof hem aan bij morrison street, je kent die buurt wel, ben blij dat we nog op tijd waren. Hij had zichzelf bevuild, vandaar ook de luier” Mevrouw Brown knikte meewarig. De agent vervolgende: “hij is behoorlijk overstuur, weet niet meer waar hij woont en heeft de illusie dat hij groot is en volwassen en alles. Hij beweerde eerst 21 te zijn maar heeft uiteindelijk toch toegegeven dat hij 6 jaar oud is, ik denk dat zijn moeder ooit in een boze bui had aangegeven dat als hij 21 is dat hij dan zelf mocht beslissen ofzo. Hij is duidelijk erg in de war en hij heeft wat geborgenheid nodig.” Mevrouw Brown vroeg: “Heeft hij al gegeten en is hij al onderzocht?” De agent knikte, “hij heeft al gegeten, en ik heb aan zijn lichaam gevoeld dat hij geen koorts heeft, maar gezien het tijdstip hebben we hem niet langs een dokter laten gaan. Ik weet dat dr. Jacobs een kinderpsychiater is en dat hij weleens op zaterdag terugkomt voor nieuwe kinderen, komt hij morgen langs en kan hij hem dan ook medisch onderzoeken.” Mevrouw Brown zei: “ik heb hem net gesproken en hij komt morgen wel langs, dan zal hij hem ook even verder onderzoeken, maar volgens mij is hij naast erg in de war een gezonde jongen….zo op het eerste gezicht.”

Mevrouw Brown zette haar handtekening op het formulier en de agent liep weer naar buiten. “Ik ben tante Cathy, kom je met me mee” Zei mevrouw brown en ze stak haar hand naar me toe. Ik gaf tante Cathy een hand en liep met haar mee de deur door. We liepen door een lange gang en sloegen rechtsaf. Aan weerszijden waren deuren met een raam ernaast, op iedere deur stond en naam, de deuren waren in vrolijke kleuren geverft en de namen op de deuren waren met vrolijke letters gemaakt van pluche stof. Tante Cathy keek onderweg door de raampjes van de kamers, halverwege de gang stak tante Cathy een sleutel in het sleutelgat en opende de deur. “dit wordt jouw kamer Mikey” zei ze. Ik liep naar binnen met Teddy nog steeds strak vast. Het kamertje was niet groot maar ruim zat. Er stond een bed met hoge railing waarvan een zijde naar beneden was gehaald, er stond ook een commode en een grote kast. Er was een klein tafeltje waar kleurpotloodjes op lagen samen met papier en kleurplaten. Tante Cathy tilde mij op de commode en trok mijn schoenen sokken en kleren uit, ze voelde aan de voorkant van mijn luier en pakte iets uit een van de lades van de commode. Over mijn hoofd werd een hemdje getrokken welke tussen mijn benen werd vastgeklikt, het was een luierhemdje. Tante Cathy zei: “we doen maar geen pyjama aan want het is best wel warm hier, he ventje” Toen ik wat wilde zegen moest ik ineens diep gapen…tante Cathy lachte en tilde me in het bedje, ze gaf me een kus op mijn voorhoofd en trok de rails omhoog. Daarna liep ze de kamer uit en sloot de deur af.

Verbouwereerd keek ik de kamer rond, boven mijn hoofd hing een mobiel die plots begon te draaien en een melodietje kwam eruit, aan het mobiel hingen vliegtuigjes en ik glimlachtte….dit wordt dus de komende 2 weken mijn slaapkamer en het is niet moeilijk om in je bent te moeten plassen als je een bed hebt waar je snachts niet uit kan. Ik hoopte maar dat ik niet de hele dag als baby zou worden behandeld maar ja ik zou het nooit weten. Ik voelde mijn blaas opspelen en besloot mijn plas maar te doen, korte tijd later viel ik in slaap.

Ik werd wakker ik voelde dat mijn luier nat was hij was natter dan toen ik ging slapen want toen had ik maar een kleine plas gedaan, het verbaasde mij maar ik bedacht dat een ongelukje na zo’n drukke dag moest kunnen gebeuren. Ik keek om mij heen het moest vroeg in de ochtend zijn want het was nog schemerig. Het duurde eventjes om te realiseren wat de reden was van dat ik wakker was geworden, maar ik voelde het alweer, een drolletje vroeg om eruit gelaten te worden. Ik twijfelde, ik wilde hem ophouden zodat ik die gewoon op de wc kon uitpoepen, maar ja hoe lang moest ik nog wachten….er was nog geen beweging in de gang voor zover ik wist maar ja ik kon ook niet echt goed naar de gang kijken want ik zag het raam niet goed. Ik besloot het op te houden en ging een beetje spelen met Teddy. Ik draaide mij op mijn buik en ging opstaan, het bed was wiebelig en ik hield mij vast aan de spijlen van het hekje. Ik keek eens goed in het kamertje rond, het kamertje leek helemaal niet op een babykamer, alleen het bedje en de commode maakte het een babykamer. Maar verder leek het meer op een gewone kamer voor een kind van een jaar of 6. De deur ging open en daar stond een meneer. “hallo Mikey, ik ben Oom Bob. Was je al wakker jongen” Zei hij op kinderlijke toon.
 

Ram247

TB m/v
Re: 21 jaar en op vakantie naar Miami

Ja ik heb nog even geen gevolg...maar wel een ander verhaal geplaatst (Hoe de oppas). Er komt hier wel een vervolg op hoor....alleen wat minder uitgebreid denk ik. !1
 

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
Re: 21 jaar en op vakantie naar Miami (1:cool:

heerlijk verhaal , hoop toch op een vervolg ^_^
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
2 Daddy 22 jaar Eindhoven Voorstellen 2
L Na zo'n 14 jaar toch maar opnieuw voorstellen. Voorstellen 45
D 21 jaar limburg Voorstellen 8
Dryniteguy25 Luier afspraakje of chat 25 jaar Contact advertenties 1
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
Dl Stel Wie zijn er allemaal boven de 65 jaar Polls 48
pvcscout 43 jaar puur plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 11
B Voorstellen jongen 22 jaar Voorstellen 14
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
A Vriendschappelijke abdl meeting (16-23 jaar) Contact advertenties 2
J Hoi ik ben Johnny 39 jaar Contact advertenties 20
luiersinbrabant Laatste dag van het jaar Contact advertenties 10
T Iemand iets te doen Morgen avond en zin om af te spreken?? van mijn leeftijd 19 tm 26 jaar Contact advertenties 7
Mr_insecurious Activiteitenclubje voor littles 20-30 jaar randstad regio Contact advertenties 24
Matthew123 volwassenbaby (21 jaar) is op zoek naar een luiervriendschap. Contact advertenties 13
J na 10 jaar me toch eens voorstellen Voorstellen 13
Niks54 Drynights 8-15 jaar Luiers 19
coen25 Coen 27 jaar opzoek Voorstellen 8
L Abdl personen onder de 25 jaar in omgeving zuid limburg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
muizelien Hoi ik ben jongeman 38 jaar en zoek een strenge mama Contact advertenties 6
J leeftijdsgenoten? (rond 13 jaar) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Berth Na 45 jaar uitgesprint Pub 5
pvcscout 41 jaar in plastic onderbroek Plastic broekjes liefhebbers 10
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
Het autistje 18 jaar en opnieuw voorstellen Voorstellen 9
I zijn er hier andere mensen met autisme? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
bambam Ouders online 22 jaar geleden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
geoff na een aantal jaar toch maar eens doen Voorstellen 18
DL_Michel Het forum bestaat 15 jaar Algemene info 57
T Pappa/little 23 jaar Voorstellen 15
broekie Veiligheids tip voor het jaar 2020 tegen oplichters,en andere kwaadwillenden. Pub 4
slo123 Gezocht iemand die van mij kleine baby wil maken ik ben 18 jaar geworden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pvcscout 40 jaar in plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 13
perasub is van 5 jaar terug !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
diaperslave28 Ab 28 jaar limburg Hasselt Voorstellen 19
DL_Michel Forum migratie naar nieuwe software, hopelijk de laatste voor nog eens 13 jaar ! Algemene info 88
little_annabelle Hoi, ben Annabelle. net in Nederland na 20 jaar in de VS (introductie) Voorstellen 25
anoniemer Voorstellen na 8 jaar Voorstellen 16
K Opnieuw voorstellen na 5 jaar afwezig te zijn geweest Voorstellen 21
SNOOPY_ wat zijn jullie plannen met kerst dit jaar? Pub 17
D Na vijf jaar lid te zijn toch maar even voorstellen:-) Voorstellen 11
Little Endy Na een jaar mezelf alsnog even voorstellen ;) Voorstellen 12
wetboy1985 Een nieuw jaar, een nieuwe ronde. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
SNOOPY_ gratis driver booster licencey sleutel die één jaar geldig is. Pub 2
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
bosma22 Zeeland rond 16 jaar Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
luierlover12 Jongeren rond 19 jaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
malcovent Nieuwe pyjamabroekjes in de carrefour (8-15 jaar, 27-57kg) Tiener board 3
Similar threads


















































Bovenaan