Verhaal Klaar Aaron blijft in bedplassen

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 4,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 3 12,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 3 12,0%
  • 6

    Stemmen: 3 12,0%
  • 7

    Stemmen: 8 32,0%
  • 8

    Stemmen: 2 8,0%
  • 9

    Stemmen: 2 8,0%
  • 10

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal stemmers
    25

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Nat luiertje

Ik ben Aaron 19 jaar en plas nog regelmatig in bed. Ik woon nog thuis, samen met mijn moeder en 2 zussen. Dit begon toen ik 11 was. In dit verhaal zal ik vertellen hoe het gegaan is vanaf de eerste keer dat ik in bed plaste.

Ik was net 11. Op een ochtend werd ik wakker en schrok, mijn bed was nat. Ik legde snel de dekken erover zei niets een ging naar school. 3 dagen later weer hetzelfde, ik snapte er niets van maar deed hetzelfde, gelukkig hoorde ik er weer niets van. 4 dagen later weer nat, ik deed weer hetzelfde omdat ik dacht dat niemand het had gemerkt. Toen ik s'middags uit school kwam riep mijn moeder me, ze was aan het wassen. Ze stond daar met mijn laken in hhar hand en zei: Heb je per ongeluk in bed geplast jongen? Ik aarzelde en zei ja. Gebeurd dat wel vaker?, vroeg ze. Ik zei snel nee. Ik heb anders al vaker gezien dat je bed nat was hoe komt datt dan? Ik werd rood en wist niets meer te zeggen. Geeft niet hoor jongen zei ze, kan altijd een keer gebeuren. Het zal wel niet meer gebeuren want daar ben je eigenlijk te oud voor, maar mocht je toch nog eens een ongelukje hebben zeg het dan wel even. Oke mama zal ik doen.

De volgende ochtend werd ik tot mijn grote verbazing weer in een nat bed wakker. Ik kwam beneden mijn moeder zat al te ontbijten. Lekker geslapen vroeg ze. Ja hoor antwooorde ik. Heb alleen wel een ongelukje gehad. Wat heb je alweer in je bed geplast. Ja, antwoorde ik. Nou dat is niet zo mooi, je bent 11 Aaron 5x in 2 weken in bedplassen noem ik geen ongelukjes meer. Maar vooruit ga maar snel naar school en we hebben het er neit meer over.

Volgende morgen toch weer in bed geplast ik kon wel huilen. Met de moed in mijn schoenen liep ik naar beneden. Goedemorgen jonge zei mijn moeder. Goede morgen ma. Goed geslapen vroeg ze. Ja hoor natwoorde ik. En nu je bed droog gehouden zei ze wat lacherig. Even was het stil, Nee dat helaas niet stotterde ik zachtjes. Wat, heb je nu alweer in je bed geplast. Ga maar naar school, we hebben het er vanmiddag nog wel even over, want dit kan zo niet doorgaan.

Ik kwam terug uit school. Meteen riep mijn moeder me. Ik heb er even overna gedacht wat te doen met je bedplassen. Hoe komt het dat je weer in bedplast? Weet ik niet mam. Kun je beloven dat dit nooit meer gebeurd? Ik hoop van niet maar echt beloven kan ik het niet. Oke antwoorde ze. Hoeveel jongens van 11 ken jij die nog in bedplassen? Geen mama. Wie plassen er nog in bed? Peuters en kleine kinderen mama. OKE. Wat dragen die om hun bed droog te houden? Pampers mama.
Juist ja. Ga maar naar je kamer om hierover na te denken en ik roep je wel als we gaan eten.

Het was 6 uur en mijn moeder riep voor het eten, er werd niets over gezegd, uiteindelijke wilde ik naar bed gaan, was me in de badkamer aan het wassen, ineens kwam mijn moeder binnen. Zo ben je klaar vroeg ze. Ja mama. Mooi dan ga daar maar even liggen. Hoezo dan mama. HOEZO, zodat ik je een pamper om kan doen natuurlijk. Ik werd vuurrood. Deze week krijg je voor de zekerheid een pamper om, als je hem heel de week droog kan houden geloof ik weer dat je je bed droog houd en dan hoef je ze niet meer om oke. Ik begon te huilen. Nou kom op zo erg is het niet zei ze, deed mijn billen omhoog en schoof de pamper eronder en deed hem langzaam maar zeer zorgvuldig om. Zo die zit goed, nou stoppen met huilen en gaan slapen.

De volgende morgen schrok ik wakker toen mijn moeder de gordijnen opende. Meteen sloeg ze mijn dekbed open. Goedemorgen, even controleren of je een grote jongen bent geweest zei ze. Ik moest mijn benen uit elkaar doen, en toen ging ze voelen of ik droog was. Oo oo ooh reageerde ze. Je hebt een natte pamper jonge, dat is niet zo mooi. Ik moest opstaan en mee gaan. We liepen naar de badkamer, daar moest ik gaan liggen. Mijn pamper werd zorgvuldig los gemaakt, tot mijn verbazing pakte ze een schone en deed hem bij me om.
 

lucsje66

Toplid
Zou inderdaad leuk zijn om te weten hoe het verhaal verder loopt, maar gezien de datum van de post vermoed ik dat er geen vervolg komt aan dit verhaal.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
PB'tje Hoe lang blijft jouw plastic broekje zacht ? Plastic broekjes liefhebbers 22
KatyDLove Nog niet klaar Kaboutertjes stelen plastic broek, de broek blijft zoek. De plastic broek is naar de maan.....Of is de thuiszorg ermee aan de haal gegaan? K 34
broekie Hoe zorg jij er voor dat je plastic broekje lang mooi blijft. Plastic broekjes liefhebbers 29
W Romy blijft in de luiers Q R 62
Winfield Hoe blijft het als DL leuk om luiers te dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
F Waar blijft jij met je gebruikte luier? Polls 40
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
L Bewust bedplassen Broekplassers en Poepers 18
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Abdl_Siep Plassen tijdens slapen Broekplassers en Poepers 23
Luierplasser2004 Bedplassen Contact advertenties 7
Diaper_loving Huttentocht alpen bedplassen Broekplassers en Poepers 6
L Broekpoepen broekplassen bedplassen Broekplassers en Poepers 14
O Contact midden Nederland Contact advertenties 0
Plasbibs Bedplassen 16+ Board 5
Bobby_DL Hotel: bedplassen en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
K Stiekem bedplassen Broekplassers en Poepers 8
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
plassertje Bedplassen Polls 23
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
plassertje Bedplassen Polls 41
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
J Schoolkamp en bedplassen Polls 36
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
J Luier op schoolkamp L 11
L Ik wil bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
K Plots beginnen bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Bedplasser91 Bedplassen in je plasticbroekje Plastic broekjes liefhebbers 7
luierdromer Onregelmatig Ineens in bedplassen VVV 10
FlightysDL Bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
maxicosie Nooit meer bedplassen Broekplassers en Poepers 14
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
Ares Internationale dag van het bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Bedplasser91 Bedplassen Polls 92
Robbie_DL Ongewenst bedplassen.. help? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
L bedplassen starten Tiener board 8
P bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
S Bedplassen op vakantie B 26
maxi Bedplassen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Paddy Bedplassen genezen door terug te sturen naar baby tijd huh? AB/DL Filmpjes 3
maxi bedplassen? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
maxi bedplassen/aan ouders vertellen. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
M kent iemand volwassen luier, bedplassen of plas of poep mods voor in the sims 2 Tiener board 7
Similar threads












































Bovenaan