ABDL shop vernieuwd

Skyfal

Pluk de dag, draag een luier
Heeft een vernieuwde uiterlijk gekregen maar werkt nog niet geheel optimaal.
Service Temporarily Unavailable
Hebben er nog meer last van, of weten er meer over?

EEE

Amor fati
De nieuwe shop was beschikbaar voor mij maar is zeker geen klantvriendelijke vooruitgang, op een PC - misschien wel op een mobieltje. De nieuwe site vergt veel meer scrollen & klikken, o.a. op ikoontjes die te klein zijn om te herkennen of die amper van de achtergrond te onderscheiden zijn, net als een deel van de teksten in de paginavullende reclameblokken. Het is duidelijk dat de nieuwe site nog een hoop werk vereist.

Little Endy

a smol fragile Enderman in a big angry world
Ik heb hooguit dat als ik op het zoekicoontje (vergrootglas) klik, dat hij dan geen zoekbalk weergeeft, maar de pagina gewoon opnieuw laadt. Verder niet veel aan de hand, mocht hooguit mijn wenslijst opnieuw maken, maar dat vond ik niet zo heel erg.

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Geef ze even de kans om op te starten, zie ook dat de belangrijkste categorie ( wegwerpluiers) momenteel leeg is.
En dat de kleding vergeleken met een paar dagen geleden niet helemaal compleet is maar, geef het even tijd vernieuwen gaat niet van zelf.
Wacht maar even af.
Nog geen uur later was de luier sectie alweer gevuld, dus idd ff geduld .

Laatst bewerkt:

EEE

Amor fati
Volgens mij kan de nieuwe shop het best duidelijk vermelden dat ze even onder constructie is, o.a. om nieuwe bezoekers niet voorgoed af te schrikken.

Het koste me 15 minuten, veel muisklikken en gescroll om in te loggen, niet noodzakelijke cookies te weigeren en 2 artikelen te selecteren, waarna het hele assortiment verdween !? Elke categorie had ineens geen producten meer, wat ik ook probeerde, zodat er niets anders op zit dan even te wachten tot de grootste overgangsproblemen opgelost zijn.

Misschien is het ook handig om deze topic te gebruiken om bruikbare feedback over de nieuwe shop te geven, indien gewenst ?

Laatst bewerkt:

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
De webshop is eindelijk geheel overgegaan naar nieuwe software, een project waar ruim een jaar aan gewerkt is.
Het was erg ingewikkeld en we hebben hier en daar compromis moeten sluiten om alles op de juiste manier werkend te krijgen.

Het is normaal dat niet alles meteen 100% goed werkt, het zijn echt heel veel instellingen.
Er wordt de komende tijd nog volop gewerkt om eventuele problemen op te lossen en schoonheidsfoutjes te verbeteren.

Mochten jullie iets tegenkomen dat verbetert moet worden, dan hoor ik het graag.
Ik zal dit topic in de gaten houden.

Luiersersen

Ik waardeer iedereen
Ben daarnet er even doorheen gegaan en ik zag een pak liggen die niet meer gemaakt word : Rearz Seductions in het zwart. Die zijn een tijdje geleden uit productie gehaald dus weet iemand hoe het hiermee zit? Hebben ze nog een pak gevonden, zijn ze nog aan het updaten, zijn het de nieuwe InControl night briefs, ik vind het zelf een beetje raar dat ze nu opeens voor een normale prijs weer naar boven komen

EEE

Amor fati
Ik bezoek de shop altijd alleen met webbrowser op de pc en kan niks zeggen over de mobiele versie van de webshop.

Ik vind de nieuwe site er goed uitzien; nog steeds zonder onnodige poespas en misschien zelfs wel ietsjes overzichtelijker dan de oude webshop. Sommige dingetjes zijn nog een beetje wazig, bv. een deel van de tekst in het bovenste reclameblok op de homepage, de witte ikoontjes voor een losse luier en een pak luiers, m.n. het witte ikoontje t.b.v. kleurkeuze, en de merkenlogo's in de zijbalk:
te-weinig-contrast-tussen-tekst-en-achtergrondkleuren-01.jpgte-weinig-contrast-tussen-tekst-en-achtergrondkleuren-02.jpgwitte-ikonen-met-witte-achtergrond.jpgproductkleuren-met-wit-op-witte-actergrond.jpgmerk-ikonen-in-linker-zijbalk.jpg
De FAQ-pagina met uitklapblokken vind ik makkelijk maar beetje te ongeorganiseerd. Alles staat in 1 enkele categorie, maar de kop "General" laat vermoeden dat de informatie later ingedeeld wordt in dingen als bv. product-vragen/info, verzenden & betalen e.d. Hopelijk wordt later ook alles in dezelfde taal gezet, Nederlands OF Engels, i.p.v. beide door elkaar gebruiken.
Op de productpagina's wisselt de fontgrootte soms (per product/pagina):
Nederlands-soms-vervangen-door-Engels.jpg fontgroottes-verschillen-per-pagina-cq-artikel.jpg grote-maar-onlogisch-verschil-in-fontgroottes.jpg
Vervelend vind ik dat de productfilter (linker zijbalk in PC weergave) 2x zoveel muiskliks vergt dan bij de oude webshop, zeker omdat herladen van de pagina iets trager lijkt te zijn, maar de "dropdown bar" die automatisch verschijnt bij scrollen op een productpagina vind ik handig om overzicht te houden. De landkeuze is bijna hilarisch uitgebreid maar helaas niet op alfabet:
producten-filteren.jpg landselectie-niet-alfabetisch-maar-heeeeel-uitgebreid.jpg
De hoofdcategorie "Overige producten" bevat ook kleding (wanten, slabbers & kleding-plaatjes), wegwerp (vochtige doekjes) en wasbaar (1 zwemluier (van de 3 verschillende)). De categorie "Extra producten" > "Laatst toegevoegd" lijkt niet te kloppen, maar zal waarschijnlijk met de eerstvolgende nieuwe producten weer in de pas gaan lopen.

Bij wat uitproberen lijkt de zoekfunctie goed te werken, de "gerelateerde producten" onderaan elke productpagina lijken relevant en ook zo'n beetje alle andere links die ik probeerde waren betrouwbaar, wat de algemeen goede en verzorgde indruk versterkt.
De product-informatie zou beter kunnen maar ik denk dat iedereen begrijpt dat dit nagenoeg onbegonnen werk is, zeker met continue veranderende producten, zodat ik deze opmerking doorstreep. Hopelijk heb je hier iets aan.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ben daarnet er even doorheen gegaan en ik zag een pak liggen die niet meer gemaakt word : Rearz Seductions in het zwart. Die zijn een tijdje geleden uit productie gehaald dus weet iemand hoe het hiermee zit? Hebben ze nog een pak gevonden, zijn ze nog aan het updaten, zijn het de nieuwe InControl night briefs, ik vind het zelf een beetje raar dat ze nu opeens voor een normale prijs weer naar boven komen
De producten die je nu ziet die eerst uitverkocht waren zijn als het goed is allemaal nog wel op voorraad.
Eerst klopte de voorraad niet 100% (handmatig ingesteld), regelmatig lager ingesteld dan wat er daadwerkelijk op voorraad was om teleurstelling te voorkomen.
Nu wordt de voorraad direct overgenomen van het magazijn en zou dus in principe exact het zelfde moeten zijn en moeten kloppen.
Kan me nog wel voorstellen dat er heel af en toe een telfout bij zit.

@EEE Bedankt voor de feedback, de meeste dingen waren mij ook al opgevallen wordt nog aan gewerkt.
De product filter vind ik beter ingeklapt, maakt het overzichtelijker.
Producten die verkeerd staan en sommige producten die nog missen wordt aan gewerkt.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Staff-ABDL-Modeshow ABDL Modeshow 8 en 9 juni 2019 Vragen & Info Shop 101
satin daiper lover bezoekje abdl shop Contact advertenties 6
D abdl shop vraag nieuwe luiers absorin Winkels 4
Haags_subje Abdl boswandeling/picknick Polls 17
-little-cub- AbDl en Marktplaats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Limbonees Vervoer ABDL weekend 2021 Kalender 4
B abdl en schaamte in relatie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
baby-a Spuiten en slikken (abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D abdl pull-up Pub 1
D Over abdl bij 3fm Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 43
Diapergirly94 Pagina “Tinderdebielen” en ABDL shaming Pub 10
B Abdl B&B Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Abdlamber Amber in luiers Contact advertenties 24
pampboy ABDL Weekend België - 2021 Kalender 12
babyluna weesje zoekt mammie of daddy Contact advertenties 2
I zijn er hier andere mensen met autisme? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 54
P Hallo zijn er ook vrouwelijke abdl in België?ben zelf 22 jaar Contact advertenties 0
jippie nieuwe abdl fleece rompertjes cuddlz Algemeen 4
T Tips voor ABDL/Little websites/platforms? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
-little-cub- AbDl en thuis werken op de langere termijn ( thuis kantoor) Pub 19
Tykables_junkie Favoriete webshop ABDL onesies? Kleding 20
PapaMaxi Littlespace.org | Gay-ABDL-Paar uit duitsland AB/DL/TB Links 7
W Abdl huisgenoot Pub 10
PapaMaxi ABDL - Bijeenkomst // ABDL - Treffen Polls 12
BananaMan95 Leuke diaper girl gezocht voor contact / kennis making Contact advertenties 3
Pup Aan de ABDL Dames: Tips voor rokjes? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Lauwie Wat als jij mijn vriendje zou zijn.. W 0
-little-cub- AbDl en Corona, wat veranderde er voor jou? Pub 21
Luier Terrorist ABDL oud en nieuw ravage Contact advertenties 14
olibol004 welk excuus wordt er gebruikt als partner niet weet van abdl gebeuren? VVV 10
pampboy ABDL België - overzichtskaart AB/DL/TB Links 15
pampervuller Wat is jullie grooste misser wat betreft (ABDL) relaties? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
T ABDL zoekt mama Contact advertenties 2
T Abdl jongentje zoekt een vaste mamma. Contact advertenties 0
L Reacties op Facebook op een filmpje over ABDL Algemeen 15
S Welke leuke ABDL vrouw wil gezellig chatten Contact advertenties 0
sam Abdl sub boy zoekt mama Contact advertenties 7
Ariël even voorstellen: Ariël Voorstellen 26
Twanmann Abdl reclame Pub 12
J Groningen ABDL? Contact advertenties 7
Club Oma VRIJDAG 9 OKTOBER : PETS, LITTLES AND ABDL PLAYGROUND! Kalender 4
DL25 Abdl Stop-tober voor DL25 Algemene info 32
L Nix met Abdl te maken Pub 78
Lauwie ABDL date 02-10-2020? Contact advertenties 0
D Abdl zoekt contact regio twente Contact advertenties 1
D ABDL luierbroekje bestaan die? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
rpv57500 Wie van jullie leest er de verhalen die onder ABDL luierverhalen staan? Polls 57
diaperdrenthe Incontinentie als cover gebruiken voor abdl Pub 27
? Nieuwe jongen in de abdl wereld Voorstellen 21
tommydl Abdl luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3