ABDL shop vernieuwd

pier

Adult Toddler
Mss een optie om voor bestellen wat groter scherm pakken, als t mogelijk is natuurlijk.
Een webshop, in het algemeen, is meestal wel een dingetje om dat ook mobiel waardig te maken.
Bij de vorige webshop versie was er geen probleem, niet op pc en niet op mobiel. Nu, erg traag op mobiel. Soms 3x klikken op een link en dan nog niks voor elkaar krijgen. En pagina 'terug' ... ramp.
Maar ik bestel ook via pc nu ... veel rapper. Nog wel een beetje probs met de mobile hotspot waar mijn laptop op draait ... geldt eigenlijk het zelfde voor als op de gsm, met die verstande dat mijn laptop sneller gegevens verwerkt dan mijn gsm .. dus het gaat .. maar niet soepel.

Door de aanhoudende slordig- en kreupelheid van de nieuwe webshop, vrees ik dat de webprogrammeurs meer beloofd hebben dan ze waar maken. Hopelijk wordt dit snel aangepakt zodat de nieuwe webshop even betrouwbaar & vriendelijk is als de service. Het is veelzeggend dat maar 2 mensen iets positiefs over de nieuwe shop meldden.

Diaperlicious

Gewaardeerd Lid
Door de aanhoudende slordig- en kreupelheid van de nieuwe webshop, vrees ik dat de webprogrammeurs meer beloofd hebben dan ze waar maken. Hopelijk wordt dit snel aangepakt zodat de nieuwe webshop even betrouwbaar & vriendelijk is als de service. Het is veelzeggend dat maar 2 mensen iets positiefs over de nieuwe shop meldden.
Ja hier ben ik het helaas mee eens. Maar de service is inderdaad zeer goed. Jammer dat je dat niet terug ziet in de site.

Is dit een goede plek om feedback te geven over de shop?

Heb wat besteld, en krijg keurig mailtjes met bestel en verzend bevestiging, enzovoort.
Ik heb wel een verbeter puntje over de verzend bevestiging mail, echter.

Daar staat leuk het tracking nummer is, met klikbare link.
Echter als je op die link klikt, ga je niet naar de PostNL track en trace waar die al is ingevuld ofzo, maar naar de webshop waar eigenlijk de enige informatie die je in beeld krijgt, exact dat nummer is.

Ik zou adviseren om of die mail een link naar de Track & Trace pagina van PostNL/DPD in te stellen (al dan niet met dat nummer vooraf ingevuld indien mogelijk), of de web pagina waar hij naar linkt handiger maken, door daar dergelijke links naar de track en trace paginas (al dan niet vooraf ingevuld) te plaatsen, of gewoon geen klikbare tracking nummer in de e-mail.
Nu levert het eigenlijk geen meerwaarde.

horacequiqui

Muziekliefhebber en DL
Klein vraagje. Als je wilt afrekenen staat er onder "1 - Bezorgadres" het volgende:

"Opgelet! Om uw bestelling te ontvangen tegen de geschatte prijs en leverdatum, zorgt u ervoor dat UW CORRECTE ADRES ingevoerd is, ook bij een verzending naar een servicepunt. Indien onjuist, zal de levering worden vertraagd en zullen extra kosten berekend worden."

Nu is het zo dat je onder "2 - Verzendmethodes" ervoor kunt kiezen om je bestelling bij een Afhaallocatie / Servicepoint te laten bezorgen. Daar kun je dan het adres van je servicepunt kiezen, maar is het de bedoeling dat je onder eerder genoemd kopje "1 - Bezorgadres" dan ook dat adres invoert of moet dat je huisadres zijn?

Napster76

Nieuw lid
Klein vraagje. Als je wilt afrekenen staat er onder "1 - Bezorgadres" het volgende:

"Opgelet! Om uw bestelling te ontvangen tegen de geschatte prijs en leverdatum, zorgt u ervoor dat UW CORRECTE ADRES ingevoerd is, ook bij een verzending naar een servicepunt. Indien onjuist, zal de levering worden vertraagd en zullen extra kosten berekend worden."

Nu is het zo dat je onder "2 - Verzendmethodes" ervoor kunt kiezen om je bestelling bij een Afhaallocatie / Servicepoint te laten bezorgen. Daar kun je dan het adres van je servicepunt kiezen, maar is het de bedoeling dat je onder eerder genoemd kopje "1 - Bezorgadres" dan ook dat adres invoert of moet dat je huisadres zijn?

Goede vraag! Dit vind ik ook onduidelijk. Ik zou hier ook wek graag antwoord op hebben.

Napster76

Nieuw lid
Voordat ik op de nieuwe site ga bestellen wil ik toch echt graag weten hoe ik het bestelformulier goed invul. Dit lijkt me voor de shop toch ook essentieel om op orde te hebben. Ik kan me voorstellen dat mensen niet bestellen omdat ze niet weten of ze het wel goed invullen wat mogelijk weer een hoop gedoe tot gevolg kan hebben. En dat is jammer want ik heb heel goede ervaringen met de shop en wil ook gewoon het liefst hier bestellen.

Als ik het goed begrijp is het dus als volgt.

Als je naar een afhaallocatie laat bezorgen kies je dus bij “2- Verzendmethodes” het pakketpunt waar je wilt laten leveren. Daar komt dan de naam van het bedrijf en het adres te staan. Bij “5- Factuuradres” vul je je eigen gegevens, inclusief huisadres in.

Dus ik neem aan dat je bij “1- Bezorgadres” je eigen naam invult en voor de rest dezelfde gegevens als die je kiest bij “2- Verzendmethodes”. Dus naam en adres van het pakketpunt. Mensen die thuis willen laten bezorgen vullen uiteraard hun huisadres in.

De verwarring is dan dat er staat dat je er voor moet zorgen dat ‘Uw correcte adres ingevoerd is’. Daar zou dan moeten staan dat ‘Het correcte adres ingevoerd is’. Dus indien verzonden naar huisadres een correct huisadres en indien verzonden naar een pakketpunt het correcte adres van het pakketpunt (zelfde als wat je bij de verzendmethodes invult.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding

Het bezorgadres moet het zelfde zijn als je huisadres, dit mag juist niet het zelfde zijn als het servicepunt / postkantoor. Postkantoren vragen je postcode en huisnummer om het pakket te vinden, vandaar adt dit niet het zelfde mag zijn volgens PostNL. Ik begrijp dat dit nog steeds wat verwarring geeft, maar weet ook niet hoe dit te verbeteren valt

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Voordat ik op de nieuwe site ga bestellen wil ik toch echt graag weten hoe ik het bestelformulier goed invul. Dit lijkt me voor de shop toch ook essentieel om op orde te hebben. Ik kan me voorstellen dat mensen niet bestellen omdat ze niet weten of ze het wel goed invullen wat mogelijk weer een hoop gedoe tot gevolg kan hebben. En dat is jammer want ik heb heel goede ervaringen met de shop en wil ook gewoon het liefst hier bestellen.

Als ik het goed begrijp is het dus als volgt.

Als je naar een afhaallocatie laat bezorgen kies je dus bij “2- Verzendmethodes” het pakketpunt waar je wilt laten leveren. Daar komt dan de naam van het bedrijf en het adres te staan. Bij “5- Factuuradres” vul je je eigen gegevens, inclusief huisadres in.

Dus ik neem aan dat je bij “1- Bezorgadres” je eigen naam invult en voor de rest dezelfde gegevens als die je kiest bij “2- Verzendmethodes”. Dus naam en adres van het pakketpunt. Mensen die thuis willen laten bezorgen vullen uiteraard hun huisadres in.

De verwarring is dan dat er staat dat je er voor moet zorgen dat ‘Uw correcte adres ingevoerd is’. Daar zou dan moeten staan dat ‘Het correcte adres ingevoerd is’. Dus indien verzonden naar huisadres een correct huisadres en indien verzonden naar een pakketpunt het correcte adres van het pakketpunt (zelfde als wat je bij de verzendmethodes invult.
Nee, bij zowel bezorg als factuur adres graag je eigen adres invullen, of een adres bij je in de buurt zolang het maar NIET het adres van het gekozen afhaalpunt is. PostNL zal als je bezorg adres het zelfde is als het afhaalpunt je pakket helaas weigeren en dat brengt dan weer extra kosten en vertraging met zich mee

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij zijn de meeste problemen inmiddels opgelost, de website is ook een stuk sneller.

Ik moet toch nog steeds wel heel erg wennen aan de interface van de nieuwe site.
en het stiekem helemaal niet zo lekker werken. vooral met de merken zoek ik me rot met die kleine plaatjes :p

maar bovenal mis ik inderdaad de bestelhistorie en eerder aangemaakte favorieten word hier nog iets mee gedaan?
Als je helemaal onderaan op Merken klikt zie je grote logos.

De bestelgeschiedenis is terug te vinden in je account, onderaan in het menu staat oude orders.

horacequiqui

Muziekliefhebber en DL
Het bezorgadres moet het zelfde zijn als je huisadres, dit mag juist niet het zelfde zijn als het servicepunt / postkantoor. Postkantoren vragen je postcode en huisnummer om het pakket te vinden, vandaar adt dit niet het zelfde mag zijn volgens PostNL. Ik begrijp dat dit nog steeds wat verwarring geeft, maar weet ook niet hoe dit te verbeteren valt
Duidelijk, dank je!

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Staff-ABDL-Modeshow ABDL Modeshow 8 en 9 juni 2019 Vragen & Info Shop 101
D abdl shop vraag nieuwe luiers absorin Winkels 4
Lauwie ABDL Speelruimte de Podcast Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
F Abdl jongen (22) uit omgeving achterhoek zoekt abdl meid Contact advertenties 0
sam Groningse abdl Kik groep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Abdl dating limburg Contact advertenties 1
SissyLpullups Abdl contact in limburg Contact advertenties 5
J Zoektocht naar abdl vriendin Contact advertenties 0
W Abdl AB/DL Filmpjes 8
Blanco Contact Luiermeid Utrecht Contact advertenties 0
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) ABDL Luierverhalen 7
PapaMaxi ABDL Twee-Weeks Luiervakantie 2023 Kalender 11
N Wat doe jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LexS Verhaal Klaar ABDL momentje in Den Haag. 16+ Verhalen 4
Baby Charlotte ABDL liedjes topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
diaperdrenthe Abdl tattoo Pub 6
B Iemand zin een gezzelig abdl avondje? Contact advertenties 26
N Nog niet klaar Daphne en Daan ABDL Luierverhalen 23
DLjDLj23 Abdl luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DL_Utrecht Little en abdl playground evenement Contact advertenties 2
pampboy Herstart ABDL Munches (Gent) Kalender 3
Limbonees Assortiment ABDL shops Product & Winkel Testverslagen 10
K Contact valkbij Zwolle Contact advertenties 7
JdV Hoi hoi Contact advertenties 6
DLY85 Mijn partner stelt zich open voor mijn ABDL... onwerkelijk maar waar. Pub 20
D Abdl luier enema slaaf kik Contact advertenties 5
ron112 Abdl schop Vragen & Info Shop 3
Colinkra Opzoek naar een abdl winkel fysiek Winkels 15
L Daddy/Mommy/Vrienden gezocht voor online roleplay! Contact advertenties 1
Romperboy24 Ik sta open voor contact om mijn abdl kant te verkennen Contact advertenties 2
Haags_subje Abdl boswandeling/picknick Polls 20
-little-cub- AbDl en Marktplaats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
B abdl en schaamte in relatie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby-a Spuiten en slikken (abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D abdl pull-up Pub 1
D Over abdl bij 3fm Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 48
Diapergirly94 Pagina “Tinderdebielen” en ABDL shaming Pub 10
B Abdl B&B Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Abdlamber Amber in luiers Contact advertenties 33
pampboy ABDL Weekend België - 2021 Kalender 12
I zijn er hier andere mensen met autisme? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
jippie nieuwe abdl fleece rompertjes cuddlz Algemeen 4
T Tips voor ABDL/Little websites/platforms? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
-little-cub- AbDl en thuis werken op de langere termijn ( thuis kantoor) Pub 19
Tykables_junkie Favoriete webshop ABDL onesies? Kleding 20
PapaMaxi Littlespace.org | Gay-ABDL-Paar uit duitsland AB/DL/TB Links 7
W Abdl huisgenoot Pub 10
PapaMaxi ABDL - Bijeenkomst // ABDL - Treffen Polls 12
Pup Aan de ABDL Dames: Tips voor rokjes? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Lauwie Wat als jij mijn vriendje zou zijn.. W 0