adoptie moeders (TB, JL, TL, WL, KL, BL, PB, OB, NL/PL, 18+)

wat voor cijfer geef je het verhaal adoptiemoeders?


  • Totaal stemmers
    65

tb-verhalen

Beginneling
Bij deze hoofdstuk 7. Het is wat anders dan anders, hope you will like it!




Hoofdstuk 7, Mara

ZEVEN WEKEN EERDER

Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd af en bekeek trots het resultaat van mijn harde werken. Het had me met mijn twee linkerhanden wat moeite gekost maar het gangkastje stond in elkaar en zag er warempel nog stevig uit ook! Trots bekeek daarom ik het eindresultaat.

Hoewel we er de middelen wel voor hadden om het te laten doen door een bedrijf hadden Anna en ik toch afgesproken het huis zoveel mogelijk zelf te decoreren. We wilden er namelijk óns huis van maken en niet het huis van een of ander decoratiebedrijf. Daarnaast waren er al heel veel spullen van Lucas die niet iedereen hoefde te zien, bedacht ik me terwijl ik langs de grote trap naar beneden loop om Anna te laten zien wat ik in elkaar gezet had.

Zoals altijd bekruipt me daar een akelig gevoel. Want hoewel ik al geruime tijd van het vermogen van Anna weet en ook al vaak in dit huis ben geweest, bekruipt me elke keer als ik de trap weer afloop en door de ruime serre naar de achtertuin kijk met het zwembad daarin, een gevoel dat dit niet mijn huis is. Alsof ik niet thuis hoor in een huis met zoveel luxe.

Anna komt de deur van de woonkamer uit en grinnikt als ze me ziet aankomen; 'heey kluns!' roept ze. Heb je er iets van gebakken? Ik geef haar een dodelijke blik en zeg dat ze mijn meesterwerk boven maar eens moet gaan bekijken. Ik krijg hierop een arm om me heengeslagen en wordt weer door haar naar boven geloodst.

Aaaah! Wat mooi! zegt ze, half sarcastisch als ze mijn bouwwerk ziet staan. 'Ik ben trots op je Maartje!'

We geven elkaar een korte kus en lopen weer terug naar beneden, want we hadden afgesproken vanmiddag lekker van de zon te genieten die er hier in Spanje momenteel al volop is. Dat hebben we ook wel verdient na een week lang zo veel te hebben gedaan. Niet dat we dat trouwens erg vonden, we hebben heerlijk aan ons huisje kunnen klussen. En gisteren bijna heel de dag achter de computer doorgebracht.

Er moest namelijk nogal wat gehaald worden voor Lucas en aangezien een gemiddeld Spaans dorp geen winkelcentrum vol ABDL winkels heeft moesten we alles op internet bestellen. Dat heeft ons toen een hele hoop lol opgeleverd bedacht ik me grinnikend terwijl ik mijn kluskloffie uitdeed en mijn bikini aantrok.

We waren begonnen met de Luiers, voor een half leger hadden we er gekocht. In alle soorten en maten, maar vooral van een bepaald merk omdat die zo mooi en babyachtig waren. Maar met alleen luiers ben je er nog niet, we moesten nog rompers, trappelzakjes, plastic broeken, katoenen luiers, pyama's met voeten, gewone pyama's, kleren voor binnenshuis, 'normale kleding voor buitenshuis' etc. En dan heb je het alleen nog maar over kleding.

Verzorgingsartikelen kochten we groot in bij Zwitsal, omdat we beiden van mening zijn dat Zwitsal toch echt net iets beter is dan al het andere wat op de markt verkrijgbaar is. Speelgoed en knuffels kochten we wel gewoon in de winkel net als de aankleding van zijn peuterkamer omdat het toch wat meer charme had om dat in het echt te kopen.

En dan nog waren we er niet, want zowat een half jaar geleden hadden we ook al een paar dagen achter de computer gespendeerd om het meubilair van zijn kamer uit te zoeken. Ik had gedacht dat we nooit iets passends zouden kunnen vinden maar er bleken voldoende sites op internet te zijn waaruit we konden kiezen, dus dat viel gelukkig mee. We kochten een groot spijlenbed, een commode met 2 grote verschoonkussens, een babystoel en een box voor in de kamer. Er zat een flinke bezorgingtijd op, maar overmorgen was het zo ver, dan zou alles binnenkomen. We hoefden enkel morgen nog even een muurtje te behangen en overmorgen het meubilair te laten plaatsen en dan was de peuterkamer op de laatste decoraties na klaar.

Ik liep door de grote deur in de serre de achtertuin in en zag Anna al in de tuin liggen. Ze had zich heerlijk in een van de ligstoelen bij ons zwembad genesteld met een boekje en ik gaf haar een kus op haar wang. 'Is het spannend schat'? vroeg ik. 'Hmmhmm' mompelde ze terug, blijkbaar zat ze nu al te diep in haar boek om fatsoenlijk antwoord terug te geven.

Ik pakte daarom ook maar mijn boek erbij, net als zoveel vrouwen was ik uit nieuwsgierigheid begonnen in 50 tinten grijs. Maar ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Ik ben meer een 'Harry Potter mens' als het om boeken gaat. Niet te serieus en lekker weg te lezen, daar hou ik van.

Anna daarentegen was weer bezig in een of ander filosofisch boek. Ik begrijp niet hoe ze dat hier kan lezen. Niet dat ik zelf niet slim genoeg ben voor een dergelijk boek, in tegendeel! Ik heb in mijn studententijd meer dan genoeg lectuur voor mijn kiezen gekregen, maar dat heb ik nooit als ontspanning kunnen zien. In tegenstelling tot Anne, die het leest alsof het de Donald Duck is.

Rustig draai ik mezelf op het houten ligbed en sla mijn boek open, benieuwd wat voor avonturen Anastacia nu weer voor me in petto heeft.

Halverwegde de eerste regel wordt ik echter al weer ruw gestoord, de telefoon van Anne begint luid 'Girl's just wanna have fun ' af te spelen, als teken dat ze gebeld wordt. Verstrooid begint Anne in de handtas die naast haar bedje staat te graaien en ik zie hoe ze haar nieuwste generatie Iphone eruithaalt.

'Met Anne?'

'Yes, that's correct'

'Tomorrow?'

'Well, that shouldn't be too much of a problem, but it's a bit on short notice don't you think?'

'No, it's ok'

'Thank you, bye'

Anne stopt de telefoon weer terug in haar handtas en ik kijk haar vragend aan. Waar ging dat in godsnaam over?

Ik heb goed en slecht nieuws, verklaart ze.
Het goede nieuws is dat de meubels van Lucas morgen al komen in plaats van overmorgen.

Verrast kijk ik haar aan; 'Morgen? Maar we moeten nog een hele muur behangen!'
Dat is het slechte nieuws knipoogt Anne, het is voorbij met onze rust!

We besluiten meteen maar aan de muur te beginnen, dan hoeven we onszelf daar verder niet meer druk om te maken en ik kleed me snel weer om in mijn kluskloffie.

We hebben geweldig leuk en kinderachtig treintjes behang voor Lucas gekocht. Het nadeel daarvan is echter dat het door de vele patroontjes erop een ramp is om goed op de muur te krijgen.

Gelukkig heb ik twee linkerhanden waardoor ik door Anne tot vasthoudchef gebombardeerd ben. Zij doet al het lastige werk en ik hoef er alleen naast te staan en iets vast te houden voor haar als dat nodig is. Iets waar ik helemaal geen problemen mee heb.

Ik heb vroeger van veel mensen gehoord dat je pas echt een stevige relatie hebt als je goed samen kan klussen zonder elkaar van frustratie te verlaten. En nu ik zelf met mijn partner moet klussen weet ik dat het waar is, het gevloek en getier wat uit mijn vriendin kan komen als iets niet gaat zoals ze wil is ongehoord!

Gelukkig raken we steeds beter op elkaar ingespeeld en het behangen gaat deze keer een stuk sneller en vriendelijker dan vorige week.

Na een paar uur staan we dan ook trots het eindresultaat van ons werk te bekijken, het ziet er nu echt officieel uit. Straks moeten we nog even het plastic van de vloer afhalen en dan is alles klaar om de meubels er morgen in te zetten.

'Netjes hé' zegt Anne en ik knik. 'Dat hebben we even mooi gedaan'!

Anne fronst even, 'we?' zegt ze. 'Ik' zal je bedoelen! Jij hebt er alleen wat naast gestaan!

En hoewel ik weet dat ze het als grapje bedoelt komt het toch bij me aan. Want hoewel ik geen kluskoningin ben heb ik haar toch goed geholpen vind ik zelf.

Aangezien er toch plastic op de vloer ligt besluit ik haar terug te pakken met het behangplaksel. Ik pak een flinke dot uit de emmer en terwijl Anne nog naar de muur staat te kijken smeer ik hem helemaal uit over haar gezicht.

Even is ze volledig verrast en kijkt ze me geschrokken aan maar al snel pakt ze zelf ook een hand vol behangplaksel om me van repliek te dienen. Ik heb het echter al op een lopen gezet richting de badkamer en probeer mezelf daar veilig voor haar op te sluiten.
Helaas te laat want voor ik het slot om kan draaien beukt ze de deur in en nog voor ik het doorheb zit ook ik onder het behangplaksel.

Ze duwt me op de grond en gaat nog na hijgend maar grijnzend bovenop me zitten. We kijken elkaar recht in de ogen aan waarop de situatie volledig omslaat. Ik voel mezelf warm worden vanbinnen terwijl ze haar lippen tegen de mijne brengt. Vol passie zoenen we elkaar terwijl ik al bezig ben de knoopjes van haar oude blouse open te maken..
 

Diaper_loving

Beginneling
hmm, nu wordt hetlangzaamaan tijd voor wat meer plaatjes =)
haha.

Mooi verhaal, goed geschreven. Ben benieuwd naar het vervolg!
 

Lema

Beginneling
*Wacht ..*

Oh, dat is vast brutaal.

Als je positief denkt.. is het een compliment. !1
 

tb-verhalen

Beginneling
Sorry voor het late vervolg Lema maar dit is zeker niet het einde van het verhaal.
Volgend hoofdstuk wordt gewoon weer vanuit het perspectief van de schrijver geschreven
met Lucas als hoofdpersoon.

Het duurt nog eventjes voordat ik weer aan schrijven toe kom maar ik beloof je dat ik binnen niet
al te lange tijd het vervolg op internet zet!

Ik ben in elk geval nog lang niet klaar met dit verhaal!

Groetjes!
 

Lema

Beginneling
Ik weet niet hoe lang ik het nog ga volhouden om hier elke dag te kijken of er een nieuw bericht (stukje verhaal) is.. haha.
 

tb-verhalen

Beginneling
Wauw, kijk je elke dag Lema! Ik voel me nu echt rot dat ik zo lang niets heb gestuurd!
Als (klein) goedmakertje zal ik hieronder deel 1 van hoofdstuk 8 zetten. Ik heb dit deel vanavond getypt maar ik ben nu echt moe en moet gaan slapen want ik heb morgen weer vroeg stage.Ik zal morgenmiddag proberen het hoofdstuk af te maken.

Groetjes TB
 

tb-verhalen

Beginneling
Hoofdstuk 8, de eerste ochtend:
Een waterig ochtendzonnetje wat precies door de gordijnen op zijn gezicht schijnt haalt Lucas langzaam uit zijn slaap. Slaapdronken opent hij voorzichtig zijn ogen maar is door hetgeen hij ziet echter meteen klaarwakker.
Het is een vreemd gevoel om wakker te worden in een kamer die je niet herkend en hij heeft dan ook een paar seconden nodig om zichzelf te realiseren waar hij is.

‘De peuterkamer’ bedenkt hij zichzelf echter en hij laat zichzelf langzaam weer terug in het warme babybed vallen. Dan voelt hij ook de dikke prop tussen zijn benen zitten die hij nog niet voelde toen hij net geschrokken uit bed omhoogschoot.

Een korte check onder de dekens is genoeg om te controleren wat hij eigenlijk al weet. Hij heeft nog steeds de schattige blauwe beertjes romper aan met daaronder de dikke luier die Anna en Mara hem gisteren om hadden gedaan.

Nadat hij zich gisterenavond in hun armen had gestort hadden ze hem met alle liefde die ze in zich hadden vertroeteld en verzorgd, zij het wel kort, want het was al lang peuterbedtijd geweest. Eerst had Mara Lucas op schoot genomen in de schommelstoel die ook in zijn kamer stond en hem een pyjama papje gegeven in zijn tuitfles. Toen hij alles netjes ophad had Anna hem meegenomen naar de badkamer en daar zijn tanden gepoetst voor hem en hem op zijn luier na uitgekleed.

Terug in zijn kamer hadden Anna en Mara hem samen verschoont in een nieuwe, speciale luier. Het was een speciale luier geweest omdat Lucas nog nooit zo iets gezien had. Deze luier had kinderachtige patroontjes en was duidelijk gemaakt voor grote baby’s in plaats van incontinentie patiënten.

Na de luier hadden ze Lucas nog een schattige romper aangedaan en een fopspeen in zijn mond. Toen was hij klaar voor bed en nadat hij van allebei zijn nieuwe moeders nog een nachtzoen had gekregen werd hij ‘opgesloten’ in zijn nieuwe spijtjesbed en kon hij lekker gaan slapen.

Hmm dacht Lucas terugdenkend aan gisterenavond, zijn speen….. Waar was die gebleven?

Een korte zoektocht door zijn bed gaf aan dat de speen op de grond moest zijn gevallen want Lucas kon hem nergens vinden. Lucas kneep zijn ogen tot spleetjes en zocht nauwlettend zijn nog vrij donkere kamer af naar zijn speen die hij uiteindelijk midden op het vloerkleed vond. Dat ding was nog vrij ver van zijn bed beland bedacht hij zich, jammer!

Nu deed ook een van de nadelen van zijn spijlenbed zich voor, hij kon niet even 1,2,3 zijn speen gaan halen aangezien die ver buiten handbereik lag en hij onmogelijk zijn bed uit kon. Dan maar wachten tot Anna of Mara hem uit bed zou komen halen bedacht hij zich.

Voorzichtig legde hij nu nieuwsgierig een hand op zijn romper en voelde de dikke bobbel die daaronder zat. Stiekem zou hij nu het liefst zijn hand erin willen steken maar hij wist dat dit niet mocht van Anna en Mara. Ze hadden hem gisteren ten strengste verboden zichzelf op rare plekken aan te raken. Hij was tenslotte een peuter en die deden dat soort dingen nog niet.

Langzaam wreef hij met zijn hand tussen zijn kruis toen hij zich iets bedacht dat peuters wel deden, maar hij nog niet gedaan had. Namelijk in ’s nachts in hun luier plassen.

Lucas draaide zichzelf op zijn buik en begon zichzelf op zijn blaas te concentreren. Mar het bleek moeilijker dan gedacht, uit alle macht concentreerde hij zich op zijn blaas maar geen druppel urine kwam in zijn luier terecht.

Later zou blijken dat hij nog wat oefening nodig had om op commando in zijn luier te kunnen plassen, zo ver was het nu echter nog niet en gefrustreerd draaide Lucas zich op zijn zij. Weer probeerde hij te plassen en weer had het geen resultaat. Hij perste zo hard dat hij er bijna buikpijn van kreeg, maar zijn luier bleef droog.

Uiteindelijk ging hij maar op zijn knieën en dit had godzijdank succes. Eerst kwam er een klein straaltje maar vrijwel direct werd die gevolgd door een grotere en sterkere straal.
Lucas voelde hoe zijn luier onder hem warm en zwaar werd terwijl een flinke plas zijn luier vulde. En toen hij zich voldaan weer terug op bed liet zakken voelde hij hoe de luier aan zijn kont bleef plakken en de dikke pulp moeite had zich een weg tussen zijn billen te vinden.

Het was een vreemd gevoel maar zeker niet oncomfortabel.
 

Lema

Beginneling
Hallo tb-verhalen,

Ja ik kijk echt bijna elke dag. Soms kan het natuurlijk niet vanwege mijn werk. Ik ben zo benieuwd naar nieuwe stukken, ik droom helemaal weg in je verhaal. Maar jij bent mij niets verplicht en dat je je schuldig voelt is helemaal.. maar wel heel aardig. Helaas maar gelukkig voor jou ben je niet mijn persoonlijke schrijf slaafje.

Schijf maar wanneer je er zin in hebt, ik wacht wel, maar stiekem kijk ik dus elke dag of er een nieuw stukje is.

Dankjewel voor het 1e gedeelte van deel 8. Super man!

Lema.
 

tb-verhalen

Beginneling
@die hard:

Het is inderdaad al weer meer dan 10 dagen geleden dat ik iets gepost heb. Het volgende deel van hoofdstuk 8 en hoofdstuk 9 zijn onder weg. Ik had vorige week de hele week geen toegang tot een computer omdat ik op vakantie was. En vandaag een lange dag stage. Morgen/overmorgen heb ik waarschijnlijk wel wat meer vrij dus ik hoop dan een nieuw stuk online te zetten.

@lema:
Wat geweldig dat je het zo leuk vind, ik had niet gedacht dat dit verhaal zo'n uitwerking zou kunnen hebben! Natuurlijk ben ik niets verplicht maar ik vind het ook echt leuk als hetgeen ik online zet gewaardeerd wordt. En ik heb nog wel een paar ideeën over hoe het verder zal gaan met Lucas.

Het blijft in elk geval een 'lief' verhaal zonder teveel vernedering etc. Want luiers en ab, is voor mij dan in elk geval toch wel iets om de wereld om me heen even te vergeten.

Nu ga ik snel slapen, de wekker gaat morgen weer extreem vroeg!
Slaap lekker allemaal!
Tb-verhalen
 

Lema

Beginneling
@tb-verhalen
Voor mij is het verhaal precies goed nu, hij ligt wel netjes vast in bed en kan eigenlijk niet ontsnappen aan het lief baby zijn..

Ik wacht in spanning!
 

Lema

Beginneling
Hey doctor
I'm here today
Because I'm having a problem
I can't stop touching myself
Do you wanna watch?
Can't stop
That's becoming a problem
Can't stop
Can't stop
Hey doctor
I'm here today
Because I'm having a problem
I can't stop touching myself
Do you wanna watch?
Can't stop
That's becoming a problem
Can't stop
Can't stop

Terwijl ik wacht op een nieuw hoofdstuk luister ik naar dit toepasselijke lied..

Dr Kucho and Gregor Salto - Can't Stop Playing
 

tb-verhalen

Beginneling
hst. 8 deel 2!

Terwijl hij zich langzaam in een foetus houding wurmde kwam een lichte urinegeur zijn neus binnen en voelde hij door zijn romper heen de warmte die zijn luier uitstraalde. Normaal gesproken zou hij nu wat rondgelopen hebben in zijn luier en zich daarna verschoond hebben. Maar nu was hij overgeleverd aan de genade van Mara en Anna. Deze hulpeloosheid zorgde ervoor dat Lucas zich plots enorm klein voelde.

Voorzichtig sloot hij zijn ogen weer en kwam veder tot rust. De hulpeloosheid van zijn situatie maakte dat hij zich nergens meer zorgen over hoefde te maken, zelfs niet over hele kleine dingen zoals wanneer hij zich moest wassen of zou eten. Lucas hoofd was helemaal leeg, voor het eerst sinds zijn moeders dood hoefde hij nergens voor te stressen of bang te
zijn.

Het was een heerlijk gevoel en was zielsgelukkig met zijn situatie. Hij hoefde niet meer bang te zijn dacht hij toen hij glimlachend terug in slaap viel.



….Lusas?...

Voorzichtig opende Lucas zijn ogen om te zien waar het geluid vandaan kwam en wreef het slaap eruit. Hij moest toch een tijdje hebben geslapen dacht hij terwijl Anne voorzichtig naast zijn bed hurkte.

Goedemorgen slaapkopje, zei ze en ze liet de spijlen van zijn bed zakken. Heb je een beetje kunnen slapen? Lucas knikte en glimlachte nog wat slaapdronken naar haar.
Ze liet haar hand door zijn haar gaan en ging even naast hem op bed zitten.

Mama Mara is lekker eten voor ons aan het maken zei ze met een zachte stem. Dus ik ga jou nu een schone broek aan doen en dan gaan we heerlijk samen buiten eten! Het is weer lekker weer vandaag!

Ze sloeg de dekens van Lucas af en nam hem aan zijn hand mee naar de commode waar hij op klom. Met drie klikkende geluidjes maakte ze de drukknoopjes in het kruis van zijn romper los en trok hem uit over zijn hoofd zodat Lucas enkel in zijn luier op de commode lag. Hij had er helemaal geen problemen meer mee dat ze hem in zijn luier of peuterkleren zagen. Anna en Mara begrepen hem.
Anna opende de bovenste lade van de commode en pakte er een pakje zwitsal babydoekjes uit. Als een ware moeder verschoonde ze Lucas zijn luier. Eerst maakte ze de plakstrips los en trok de behoorlijk natte en zware luier onder hem vandaan. Ze hem zijn benen in de juiste positie zetten en veegde zijn kruis en billen goed schoon.

Aangezien Lucas een tijdje in zijn plasluier had gelegen en ze niet wilde dat hij last zou gaan krijgen van luieruitslag haalde ze hierna een potje sudocréme tevoorschijn en smeerde zijn liezen en kruis met een dikke laag in. De zware urinegeur die in de kamer had gehangen na het openen van zijn luier begon nu ook iets minder te worden.

Voordat Lucas zijn nieuwe luier aankreeg pakte ze nog de bus zwitsal talkpoeder en strooide een flinke laag over zijn geslachtsdeel.
Ze pakte nu een grote babyluier tevoorschijn voor Lucas, net zoals hij vannacht aan had gehad. Zover Lucas kon zien lagen er minimaal 4 verschillende van dat soort luiers in de commode. En hij zag niet een saaie witte incontinentie luier, zoals hij in Nederland altijd gehad had.

Doe je billetjes maar even omhoog schatje, zei Anna tegen hem. Behendig vouwde ze de luier open en schoof hem onder zijn billen. Ze legde zijn piemel even goed naar beneden en sloot de luier daarna weer af met de vier plakstrips.

Wat ben je toch ook een dotje, zei ze terwijl ze door zijn haar streelde. Uit de kleerkast in zijn kamer pakte ze nu een lichtblauw pakje met korte mouwen en pijpen. Ze hield de mouwen open en hielp Lucas er zo gemakkelijk in. Daarna sloot ze de rits op de rug en hielp hem van de commode.

Beneden zat Mara al met het ontbijt klaar in de serre toen Anna met Lucas de trap af kwam. Lucas zag kinderstoel naast de tafel staan en besefte dat hij hierin zou moeten gaan zitten. Vertwijfeld liep hij eropaf maar Mara was al opgestaan en klapte het tafeltje van de stoel opzij zodat Lucas plaats kon nemen.
Goedemorgen grote vent zij ze liefkozend terwijl ze het tafeltje terugklapte en de band tussen zijn benen vastmaakte zodat hij er niet onderuit kon glijden, heb je lekker geslapen in je nieuwe bed?
Ja mama antwoordde hij met een glimlach. Hij vond de lieve aandacht die hij kreeg van Anna en Mara fantastisch! Al die lieve woordjes en gebaren, dat had hij nog nooit meegemaakt.

Ze pakte een slab voor Lucas en deed bij hem om waarna ze een kinderachtig schaaltje met pap van tafel pakte en hem begon te helpen met eten. Het was lauwwarme zoete brintapap maar toch smaakte het goed. Zeker als Lucas erbij bedacht dat hij nu een peuter en dit dus een heel normaal ontbijt voor hem was.

Na het ontbijt haalde Anna hem weer uit de stoel en ze gingen door de tuindeuren door naar buiten, daar stond op het grote terras voor de serre een loungebank waar ze samen lekker in gingen zitten. De zon scheen al lekker en hoewel hij net uit bed was zou hij in deze omstandigheden zou weer in slaap kunnen sukkelen. De rust, de omstandigheden, het was gewoon perfect.

Veel kans kreeg hij hier echter niet voor, aan de toon waarop Anna hem toesprak merkte hij ook direct dat het peuterspel voorbij was.

Lucas, zei ze, we moeten even met je praten.

We weten dat je het erg naar je zin hebt nu en wij zeker ook. Maar je snapt wel dat je niet altijd baby kan blijven toch?
 
Bovenaan