Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk)

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Voorwoord,

zoals sommige weten van mij, is dat ik soms weinig tijd heb om een verhaal goed af te schrijven, ik kan hele leuke begin maken.en doe soms jaren erover om verder mee te gaan,
met dit verhaal, alleen thuis met vakantie, heb ik echt heel lang over gedaan, om aan het 1ste deel een einde te kunnen geven,
het laaste deel heb ik dus ook personelijk afgesloten
nu ben ik begonnen met het 2de deel. maar ik probeer op deze manier iets unieks te brengen in het luierverhalen, om te beginnen met het einde,,

lees maar en veel plezier met,,,,,




`vakantie ten einde,
deel 2 Alleen thuis met vakantie

Intro

Daar zat ik dan op de grond, geluierd in mijn blauwe romper met uitstekende plastic broekje.
Terwijl ik voor mij me moeder zie, die in schrik de tassen laat vallen op de grond
Niet veel later volgde mij broertje van vijf jaar die de slaap uit zijn ogen moest wrijven om te kunnen zien wat er gebeurde.
Me ouders waren terug gekomen van hun vakantie,
En zoals afgesproken had me vader ruim op tijd gewaarschuwd. Maar ik had mij niet aan de afspraak gehouden.
ik ging de confrontatie aan met me moeder.
Mijn vader was binnen gelopen met meer tassen en zag mij zitten, en zag de reactie van de rest van zijn gezin,
Hij zuchtte en liep terug naar de auto om meer spullen te halen.
Terwijl ik me moeder van de schrik wil helpen. Was mijn voorbereide tekst compleet in de war geschopt,door toch opkomende angst.
Ik stond op en zei,
Mama dit is niet wat je denkt.
Ze werd kwaad en reageerde fel,
wat moet ik denken dat jij als een klein kind rond loopt in een luier met een baby outfit?
Ze had gelijk met wat zij vertelde.
ik keek verslagen naar de grond, om opnieuw moed te verzamelen
dus ik begon mijn woorden terug te zoeken om ze in de juiste volgorde neer te zetten
Terwijl ik dat deed, werd ik opeens erg licht in me hoofd.
En viel ik hard neer op de grond.


Hoofdstuk 1, op de ouwe toer verder.

Me vader was vertrokken, terug gegaan naar mij moeder en broertje om verder zijn vakantie te vieren.
Terwijl ik van de commode afstapte gaf ik een stevige knuffel aan de buurvrouw.Die mij al twee week lang een geweldige tijd heeft gegeven
waar ik nooit van hebben kunnen dromen.
we liepen naar beneden om dag gezellig af te sluiten.
terwijl ik een glas drinken kreeg zat ik buiten in de gras te dag dromen over me vader.
Ik had een vorm van acceptatie, die ik niet verwacht had,
Maar ik begon me af te vragen of ik van iemand anders ook acceptatie zal krijgen. En dat was namelijk mijn moeder.
6 jaar geleden had zij mij betrapt met het dragen van een luier.waarna ze me dreigde om een hele dag een luier te dragen
waarna ze iedereen expres ging uit nodigen, waardoor ik vernederd zou zijn.
Nu loop ik al 2 week lang geluierd rond. Maar heb niet de confrontatie gehad met vrienden.
Ik weet dat er op school gezegd wordt door enkele docenten dat een echte vriend accepteert hoe zijn vrienden zijn
En als ze dat niet kunnen accepteren. Dat ze meestal geen vrienden zijn
Goed, moet ik wel eerlijk zijn om door te vertellen dat dit alleen gezegd werd met seksuele voorlichtingen en niets tot een alternatieve levensstijlen.
Terwijl ik dit allemaal in me hoofd riep. Moest ik de buurvrouw vragen. Hoe het met haar zoons zat en hun vrienden.
Ik rende naar de buurvrouw, die me gelijk op de schoot zetten en vroeg wat er was.
Dus ik vroeg naar hoe het zat met haar zoons of ze wel veel vrienden hadden, en of zij het wel wisten van hun luiergebruik.
je zag de buurvrouw denken, tja ik weet niet alles over mijn kinderen, ik weet dat mijn oudste een vriendin gehad heeft, die heb hielp, en ik weet wel dat beide kinderen vrienden hebben die ook van luiers houden.
maar tegen andere vrienden zouden ze geheimen hebben.
Ik vertelde na dit gehoord te hebben, dat ik het fijn vond dat me vader weet dat ik luiers draag, maar ik wil het niet meer geheim houden voor me moeder,
Alleen ben ik wel bang voor de dreiging van me moeder, dat zij tegen me vrienden gaat vertellen

de buurvrouw keek me aan,wil jij het dan vertellen aan je vrienden?
dat jij luiers draagt en ze gebruikt als een klein baby’tje?
Ik denk dat je dan wel gepest wordt.
soms is het wel beter om geheimen te hebben ,
maar als jij met geheimen rondt loopt waar jij je minder om voelt, kan je ze beter vertellen
ik weet van je vader, dat hij het geheim zal houden voor je moeder, en dat je in de weekenden bij mij mag komen
En dan kan ik je weer lekker vertroetelen..
terwijl dat allemaal gezegd was, werd ik weer op me eigen voeten gezet, en dat ik voor vandaag me niet zo druk moest maken
Ik kreeg opnieuw een grote glas drinken, waarna het opgedronken te hebben moest ik toch nodig gebruik maken van me dikke luier.

terwijl mijn luier goed nat was geworden.vertelde de buurvrouw dat het tijd was om te gaan slapen
gezamenlijk liepen wij weer naar boven.
en ik ging liggen op de comode.
me romper werd los gemaakt, waarna me plastic broekje uit werd getrokken
De buurvrouw zag een extra natte luier, die werd afgedaan en weg gegooid
ik werd met vochtige doekjes schoon gemaakt, klein beetje talk poeder .
en kreeg een nieuwe luier met 2 dikke inleggers erbij
ik voelde dit erg goed. Me plastic broekje werd aangedaan,en de romper weer dichtgedrukt
Ik was klaar voor het slapen gaan.
Ik klom van de comode af en ging in bed liggen.
ik kreeg een kus op me voorhoofd. en de buurvrouw vertelde dat zij haar kinderen gingen vragen, over hun vrienden,

Hoofdstuk 2 Spelen met de buurvrouw’s kinderen
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik schrijf mijn verhaal ook zonder de pc te gebruiken in de notities app van mijn telefoon
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Alleen thuis met vakantie hoofdstuk 14. (AB,JL,TL,WL,PB,OB,NL,PL,OL) A 1
diaperdrenthe Alleen thuis met vakantie (14 delen) (AB,JL,TL,WL,PB,OB,NL,PL,OL) A 52
J ik zoek iemand om me te praten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Tenasliptim Niet thuis laten bezorgen? Regio Heerhugowaard Product & Winkel Testverslagen 4
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
Pup (Zwolle) Laat je fetish thuis.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 63
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
Hasta la Vista Gezellig overdag bij mij thuis luieren Contact advertenties 5
Tomraap Alleen thuis tijdens quarantaine ideeën ? 16+ Board 1
D Ideeen alleen thuis 16+ Board 35
C Voel me nu al thuis Voorstellen 16
-little-cub- AbDl en thuis werken op de langere termijn ( thuis kantoor) Pub 19
goeie Thuis werken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
K Verhaal Klaar Alleen thuis voor 2 weken A 5
Blondeboy 2e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Blondeboy 1e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Dips N' Bricks Hoe noemden jullie luiers/DryNites thuis? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
S Thuis blijven in verband van het coronavirus Pub 93
dirkje87 luiers verschonen bij vrienden thuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luiersersen Alleen thuis Broekplassers en Poepers 0
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
nijntje Luier aan in het zwembad (thuis) Pub 1
Avery Fox Opzet broekpoepen plassen met ouders thuis Broekplassers en Poepers 20
nijntje IPL ontharen thuis Aanbevolen 23
thommy wat zijn de plannen bij een avondje alleen thuis? 16+ Board 31
Dizzar Over 2 weken 4 weken alleen thuis ! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
D lekker alleen thuis AB/DL Fotos 7
verborgen thuis in de luier T 5
mr_diaper Welkom thuis (18+ DL VL WL PL BD AT SL) 16+ Verhalen 21
J Een week thuis W 17
Wil_93 luiers, alleen thuis of ook buiten? Polls (T) 54
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
Similar threads


















































Bovenaan