Alles opnieuw

Brett010

Toplid
Hoofdstuk I: Waar ben ik?

Ik ontwaak langzaam uit mijn slaap en rek mijzelf uit.
Op de een of andere manier lijk ik hier in beperkt en zodra ik mijn ogen open doe, begint er een heftig gebonk in mijn hoofd in werking te gaan.


Snel sluit ik mijn ogen weer en vraag me af waar het vandaan kon komen.
Ik kon niks bedenken en voelde me ook erg verward en misselijk.
Want waar was ik eigenlijk?? En hoe ben ik daar gekomen?? Alles wat ik moest herinneren was wazig.

Opeens hoorde ik een zachte vrouwen stem die wat tegen me zegt.
Dit klonk zo verweg als of er iemand aan het eind van de gang stond te praten.
Snel deed ik mijn ogen open en zag een jonge vrouw in een wit pak aankomen lopen.
Op dat zelfde moment schiet er een steek door mijn hoofd waardoor ik mijn ogen moet sluiten van de pijn.

Goedemiddag ik zie dat u ontwaakt bent uit u slaap.
U kunt beter de ogen dicht houden want dat kan erg pijnelijke wezen als u dit wel doet.

U bent Jasper van den Berg klopt dat?, vraagt de vrouwelijke stem.
Ja dit klopt antwoord Jasper netjes terug.
U ben geboren op 25-07-1988 te Rotterdam?, vraagt de vrouwelijke stem.
Ja dit klopt ook antwoord Jasper terug met een vragende stem.

Waar ben ik vraagt Jasper ??
De vrouwenstem Antwoord u bent in een speciale kliniek voor mensen die te maken hebben gehad met een traumatische ervaring.

Ik zal mij eerst even voorstellen voor wij verder gaan met onze intake antwoord de vrouwen stem.
Mijn naam is Anouk en ben Traumatisch therapeut in deze kliniek.

Ik zal u begeleiden tijdens u verblijf bij ons, samen met twee andere collega's hebben wij de full time zorg over u.

Weet u hoe u hier terecht bent gekomen?, vraagt Anouk aan Jasper.

Nee ik heb totaal geen idéé wat er aan de hand is en hoe ik hier gekomen ben, antwoord Jasper terug.

Ik gaat het u allemaal vertellen vam de informatie die wij gekregen hebben van de politie, antwoord Anouk.

2 maanden geleden bent u aangetroffen in de sloot naast een cafe in Capelle aan den IJssel.

U lag daar vrijwel naakt met alleen een luier om.
Volgens het ziekenhuis rapport en het politie rapport bent u zwaar mishandeld en geslagen op u hoofd en ledematen met een stomp voorwerp.
Wat verschrikkelijke verwondingen veroorzaakt heeft inclusief een hersenbeschadiging.

Daarom bent u bij ons om te kijken in hoevere u lichamelijk en geestelijk er aan toe bent.

Dit verklaard ook dat u moeite heeft met het verdragen van licht en dat u een luier draagt en beperkte bewegingsruimte heeft.

Een luier draag! Antwoord Jasper.
Waarom moet ik een luier om en waarom kan ik me beperkt bewegen!
Wat is er allemaal met mij??.

U komt steeds beter uit u coma merk ik antwoord Anouk.
Ik beantwoord graag al u vragen maar ga eerst even wat pakken voor u.
Anouk loopt de kamer uit en laat Jasper nietszeggend achter.

Jasper voelt met zijn ene hand tussen zijn benen en voelt een hele dikke prop tussen zijn benen die erg warm aan voelt.
Hij knijpt er even in en voelt nachtigheid langs zijn geslachtsdeel lopen.

Anouk komt de kamer binnen gelopen, en Jasper laat snel zijn luier los en doet alsof er niks aan de hand is.

Even deze opzetten bij u antwoord Anouk.
Probeer even je ogen open te doen draagt ze op aan Jasper.
Jasper dpet met pijn en moeite zijn ogen open en ziet dat hij een soort van zonnebril op heeft.

Dit is tegen het felle licht antwoord Anouk zo kunnen je hersenen gewoon functioneren en jij kan normaal zien.
Jasper kijkt Anouk aan... Lang blond haar, 1.80 lang, rond de 25 jaar oud en een spier witte lach.

Hallo antwoord Jasper leuk je nu dan ook te zien en kijkt naar beneden hij begint rood te kleuren.
Wordt je nou verlegen? Antwoord Anouk.
Nergens voor nodig ik zie wel vaker mannen met een dikke natte luier om.
Maak je geen zorgen ik ga je zo wel even verschonen maar ga even mijn collega's erbij halen dan stel ik je die ook even voor.

Jasper kijkt om zich heen en ziet dat zijn arm in het gips zit en hij een soort corset om zijn middel heeft.
Wat is er toch allemaal gebeurd vraagt hij zich zelf af...
Op het moment van omhoog kijken stapt Anouk binnen met twee andere vrouwen.
 

Brett010

Toplid
Hoofdstuk II: de ontmoeting

Jasper dit zijn de andere twee collega's die jou weer fulltime gaan verzorgen.
Dit is Sandra en dit is Mylene.
Dames stel je eigen even voor aan onze patient Jasper antwoord Anouk.

Hoi ik ben Sandra en ben 37 jaar ik werk hier al ruim 10 jaar als Regressie Coach.
Mijn werk houdt in A
Als coach begeleid, stimuleer en motiveer ik je in jouw bewustwordings- en ontwikkelproces. Ik luister aandachtig en spiegel wat ik hoor, zie en voel.
Door verdiepende vragen te stellen help ik je om jouw eigen werkelijkheid vanuit verschillende perspectieven te gaan ervaren.
Dit zal je meer bewust maken van jezelf: van je functioneren en de invloed die jij hebt op jouw omgeving en het belangrijkste jezelf weer terug te krijgen.

Mylene stel jij je eigen ook even voor aan Jasper.

Ik ben Mylene ik ben 21 jaar en werk hier pas 5 maanden als therapeut.
Ik doe nog ervaring op onder Anouk

Zullen we Jasper maar even de rust gunnen die we hem moeten geven voor de verwerking van ons kennismakingsgesprek antwoord Anouk.

Moet hij nog wel verschoond worden vraagt Sandra aan Anouk.
Ja dat nog wel ik vindt dat wel een mooi klusje voor Mylene antwoord Anouk.

Sandra knikt en kijkt Mylene aan.
Ga je gang maar Mylene he is all yours to change antwoord Sandra.
Anouk en Sandra lopen pratend samen de kamer uit en laten Mylene en Jasper alleen achter.

Mylene loopt naar de kast en doet hem open stappels met luiers liggen klaar om gebruikt te worden.

Mylene draait zich om en loopt naar Jasper en slaat het dekbed van hem af.
Je heb nu een soft cottin om maar zie dat je veel urine verliest wil je misschien een luier met plastic buitenkant hebbe ?
Dan lek je veel minder snel en zitten ook beter wua pas vorm antwoord Mylene.

Jasper kijkt verbaasd en stammelt " ik weet niet wat beter is dus probeer hem wel"
Mylene pakt er een uit de kast en wrijft over de buitenkant van de luier het kraakt wel wat meer mij maakt het niet uit antwoordt Mylene.

Doe maar wat jij denkt dat goed is glimlacht Jasper naar Mylene.
Mylene pakt een pak babydoekjes en maakt de luier los en begint grondig schoon te maken.

Nou! antwoord Mylene opeens zo te zien werken de spieren beneden nog wel en knipoogt naar Jasper.
Jasper begint rood aan te lopen en kijkt naar beneden van schaamte.

Ach schaam je er niet voor ik zie elke dag mannen in een natte luier en geloof me het is fijner iemand te zien van 30 jaar die ik mag verschonen dan iemand van 70 jaar hoor antwoord Myele die tegelijk de luier dicht maakt en even alles controleerd.

Mylene slaat het dekbed terug over Jasper en zegt als er wat is hij kan bellen en dat ze dan komt.

Mylene loopt de kamer uit en kijkt nog even achterom en zwaait naar Jasper.
Jasper glimlacht terug en roept nog even bedankt en voelt zich moe worden en valt in slaap.
 

Brett010

Toplid
Hoofdstuk III: de Regressie Coach

Jasper lag in bed en werd plots wakker van een koud hand onder de dekens.
Verschrikt keek Jasper recht in de ogen van Sandra.

Hallo Jasper ik wou even kijken of je al een verschoning nodig had vanwege de penetrante geur die op je kamer hangt.
Ik zie dat Mylene je een plastic luier aan heeft gedaan wat beter staat en ook meer opneemt.
Gelukkig dat ze dat gedaan heeft want zo te zien heb je een volle plas en poep luier.

Poepluier! Antwoord Jasper ik heb niet gepoept!
Nou de geur en wat ik zie verklapt toch anders knulletje van me.
Maakt je maar niet druk antwoord Sandra ik heb ervaring met luiers verschonen bij volwassen mannen.

Doe ik dat even en dan gaan we aan de slag met de therapie oke?
Ik heb weinig keus denk ik maar antwoord Jasper.

Sandra verschoond Jasper op de zelfde manier als Mylene met het zelfde effect dat er van onderen wat begonte groeien.

Sandra zag dit maar zwijgde er over maar noteerde dit wel in een notitieboekje.

Eenmaal verschoond werd Jasper overheid gezet in zijn bed en kwam Sandra met wat fotos en een tekenboek terug naast hem zitten.

Nou Jasper ik wil het vandaag hebben over het voorval wat er gebeurd is in Capelle.
Weetje nog hoe je daar terecht gekomen ben?

Nee totaal niet antwoord Jasper.
Ik wil je een foto laten zien van de politie ter tijden dat ze u vonden.

Antwoorden Sandra en toonde hem de foto.
Dit was jij toen je gevonden werd in Capelle.
Jasper keek naar de foto en merkte dat hij ging duim zuigen.

Dit was Sandra ook opgevallen en sloeg het deken iets open en zag dat Jasper in zijn luier plaste.
Sandra draaide de foto weg en Jasper stopte met duimen en Sandra herhaalde deze actie een paar keer.

Met elke keer het zelfde effect een duimende Jasper.
Bij de laatste keer draaide zij de foto naar Jasper en vroeg hem of hij dit zich kon herinneren.
Sander antwoorden met een kinderlijke stem NEE! ik weet het niet mama.

Sandra draaide de foto weg en stelden hem de vraag waarom hij duimde?
Jasper gaf aan dat hij er een goed gevoel van kreeg en hij het moest doen.
Sandra schreef dit in haar notitieboekje en vroeg door.
En je noemde mij mama, waarom noemde je mij zo? Voelt dat fijn?

Jasper keek met een beschaamd gezicht omlaag en antwoorde zachtjes ja... het voelt zo fijn en goed..

Sandra keek Jasper aan en vroeg hem haar aan te kijken.
Jasper het is niet erg je mag mij zo noemen als je dat fijner vind.
Hoe voel jij je als ik jou mijn kleine jongen zou noemen?

Jasper werd rood maar er ontstond een glimlach op zijn gezicht en glunderde.
Ik zie aan je reactie dat je het als prettig ervaart Jasper vanaf nu ben je mijn kleine jongentje antwoord Sandra.

Je hoeft je nergens voor te schamen ik ben der voor jou en ik wil jou helpen vergeet het niet he.
Voor de volgende sessie morgen zet ik wel wat speciaals uit voor je.
Het gips van je arm gaat er morgen ochtend af en dan ben je weer mobiel en dat heb je ook wel nodig aangezien je spieren verslapt zijn afgelopen maanden.

Sandra omhelsde Jasper en zei hem gedag en tot morgen.
Jasper lag in bed en voelde een warme gloed van binnen die erg aangenaam voelde...
Jasper kon het niet plaatsen waarom maar dat zal de komende tijd maar ontdekt moeten worden.
 

Brett010

Toplid
Hoofdstuk IIII: De behandeling

Het is ochtend en Jasper wordt wakker gemaakt door Anouk.
Goedemorgen Jasper heb je een lekker slaapje gedaan vanacht?

Ja antwoord Jasper nog slaperig terug en zet zijn speciale bril weer op.
Ik heb vanacht heerlijk geslapen, heerlijk gedroomd en voel me heerlijk uitgerust.

Nou goed om te horen antwoord Anouk.
Vandaag is de eerste dag van je rehabilitatie maar eerst gaan we je gips verwijderen en kijken of dit allemaal goed gegaan is.

Anouk loopt naar het kantoor aan de overkant van de kamer en komt terug met een apparaat.
Dit is speciaal oms je gips los te knippen het doet geen zeer antwoord Anouk en zet het apparaat aan.
Vakkundig verwijderd ze het gips en vraagt of Jasper even wat testjes wilt doen.

Dit gaat allemaal goed tot dat Jasper een klein blokje moet oppakken die op zijn kastje gelegd is door Anouk.

Elke keer als Jasper die wilt pakken valt deze uit zijn vingers.
Nou antwoord Anouk daar mag je straks met Sandra aan de slag mee die heeft daar leuke oefeningen voor.

Anouk ruimt de rotzooi op en wenst Jesper een mooie en plezierige dag toe bij Sandra en beloofde vanavond terug te komen om te vragen hoe het gegaan is.

Op dat zelfde moment komt Sandra de kamer binnen en geeft Jasper een dikke omhelzing hoe is het met mijn kleine jongen is het eerste wat ze zegt.
Je hebt geoefend met Anouk zie ik en hoe is dat gegaan?

Jasper legt uit dat het allemaal goed ging maar dat het blokje op tillen een probleem was en dat die uit zijn vingers blijft vallen.

Dan gaan we straks maar met de blokken aan de gang he antwoord Sandra.
Dat is wat kleine jongens eigelijk elke dag wel doen antwoord Sandra en geeft een dikke knip oog.

Jesper begint te lachen en geeft Sandra gelijk en gaat recht op zitten in zijn bed.
Tegelijk klinkt er een hele natte scheet waarom Jasper rood wórdt.
Volgens mij ging er iets niet goed antwoord hij.

Sandra begint te glimlachen ach jongen dit hoort wel een beetje bij kleine jongentjes he.
Ga maar even weer liggen dan doet "mama" jou wel weer even verschonen.

Jasper zakte onderuit en liet zich verschonen als een klein kind door Sandra.
Bij Sandra was te merken dat er veel enthousiasme in zat en het prettig leek te vinden.

Zo je bent weer helemaal schoon antwoord Sandra.
Probeer eens recht te gaan zitten dan trekken we je schort even uit en kan je een tshirt aan doen.

Jasper ging recht zitten en Sandra maakte zijn schort los en trok een t-shirt over zijn hoofd.
Probeer even je handen door de mouwen te doen lieverd antwoorde Sandra.

Hoe Jasper ook zijn best deed het zag er heel spastisch uit en uit eindelijk lukte het hem om zijn handen door de t-shirt mouwrn heen te krijgen.
Je spieren zijn de coördinatie kwijt omdat je ruim 3 maanden lang stil gelegen heb in het ziekenhuis bed.

Je zal waarschijnelijk ook niet kunnen staan door de verzwakte spieren dus je gaat mee in een rolstoel naar de trainings ruimte antwoorden Sandra terwijl ze de kamer uit liep.
Een paar tellen later kwam ze terug met een rolstoel met kleurrijke bloementjes er overgeschilderd.

Sandra tilde Jasper uit bed en zetten hem in de rolstoel en maakte hem vast in een soort harnas wat ook veel weg had van een tuig.

Even blijven zitten dan gaan we aan de rol antwoord Sandra.

Na een paar minuten doet Sandra een afgesloten ruimte open en rijdt Jasper naar binnen.

Het was een grote ruime ruimte met allerlei tekenfilm figuren aan de muur.
In het midden van de ruimte lag een super grote mat en in de hoek stonden gesloten kasten en een soort opberg hok.
Aan de andere kant stond een grote bank met een zetel en een tafeltje.

Sandra rijdt Jasper door naar de zetel en maakt hem los en leg hem op de sofa, zelf gaat Sandra zitten in de zetel.
Zo welkom in de revalidatie en regressie ruimte.

Dit is de ruimte ik je zelf laat terug vinden en je aan laat sterken zowel lichamelijk als mentaal.

Mijn eerste vraag die ik je wil stellen vandaag is de vraag of je geschaamt heb tijdens de rit in de rolstoel vraagt Sandra.

Nee waarom zou ik me geschaamt moeten hebben antwoord Jasper.

Nou je hebt net in een rolstoel gezetten met alleen een t-shirt en een hele dikke luier was je hier wel bewust van? Vraagt Sandra aan Jasper.

Jasper valt stil en kijkt alsof hij water ziet branden.
Nee eigelijk is het me niet opgevallen en was het een gewoon ritje.

Sandra pakt haar notitie boekje en noteert wat in dat boekje.
Je zei dat je last had het kleine blokje te pakken toch Jasper?

Jasper knikt instemmend ja.

Probeer even recht te zitten en je benen over de rand van de sofa te zetten vraagt Sandra.

Jasper doet zijn best en uiteindelijk lukt het hem en zit op de rand van de sofa.
Probeer is te gaan staan vraagt Sandra.

Jasper probeert te gaan staan maar valt steeds op zijn kont terug in de sofa.
Oke ik heb genoeg gezien Jasper antwoord Sandra.
Je spieren zijn nog erg zwak en kunnen je nog niet tillen.

Ik help je even op de mat antwoord Sandra.
Zo gezegd zo gedaan wordt Jasper vakkundig op de mat gezet op zijn billen.
Even geduld hebben ik loop even naar de kast om wat spullen te pakken.

Sandra loopt naar een kast en opend de deur.
Het is een kast vol met speelgoedjes en spelletjes ziet Jasper.
Sandra pakt een grote doos eruit en gooit hem leeg een stukje van Jasper op de mat.

Allemaal blokken antwoord Jasper enthousiast en probeerd ze te pakken maar zonder succes.
Probeer er is heen te kruipen vraagt Sandra aan Jasper.
Jasper twijfelt maar probeert het toch en kruipt op handen en voeten naar de blokken en gaat er vlak naast zitten en probeert blokken te pakken.

Zie je dat gaat al goed antwoord Sandra.
Het is mooi om te zien dat mijn kleine jongen zo lekker kan kruipen met zijn geluierde kontje.
Ondertussen probeert Jesper de blokken te pakken en te stapelen en lijkt heel geconcentreerd bezig te zijn.

Sandra gaat zitten in de zetel en pakt haar notitie boekje erbij.
Opeens gaat de deur op een kier en wordt er om de hoek gekeken door Myrle en vraagt of ze binnen mag komen.

Dit ontgaat Jasper compleet en blijft door gaan met bouwen.

Sandra wuift naar Myrle dat ze naast haar kan gaan zitten.
Let op Myrle hier kan je een hoop van leren en wijst naar Jasper.
Hij zit helemaal in trance vanwege zijn blokken.
Hij zit nu momenteel terug in zijn baby tijd, de tijd dat hij zorgeloos was en geen stress kon.

Ik ga hem proberen te triggeren in hoevere hij terug wilt in zijn leeftijd.
Sandra staat op en loopt naar de andere kast en pakt daar een grote fop speen uit en loopt stil naar Jesper toe en legt deze in zijn zicht veld en gaat weer naast Myrle zitten.

Let op wat er nu ken gebeuren antwoord Sandra.
Myrle pakt haar notitieboekje en kijkt aandachtig naar Jasper.

Opeens gaat Jasper van zittend naar kruipstand en pakt de speen en doet deze direct in zijn mond en gaat verder met spelen.

Zie je wat er gebeurde Myrle? Hij zit terug op de leeftijd van een 4 jarige.
Schattig he Myrle vraagt Sandra.

Myrle stottert een beetje en is het met haar eens.
Hij is echt wel schattig zo met die luier en speen hij is zo zorgeloos en zo knuffelig.
Maar wat nu? Vraagt Myrle zich af.

Misschien moet je bij hem gaan zitten en met hem spelen? Antwoord Sandra.
Met hem gaan spelen vraagt Myrle stotterend en met een knalrood hoofd.
Wat is er Myrle je lijkt wel zenuwachtig en gestressed je hoeft niet bang te wezen het is namelijk goed voor zijn ontwikkeling antwoord Sandra.

Uhhh.. ja dat weet ik maar wat moet ik dan doen vraagt Myrle.
Nou als je even naar die ene kast loopt daar in staat bijvoorbeeld een adultbaby gym en grote drinkflessen.

Pak die even en leg ze op de mat neer dan ga je er zitten en roep je hem.
Dan kijk je eerst of hij wat wilt drinken en daarna ga je adultbaby gymen met dat is goed voor zijn spieren antwoord Sandra.

Myrle wordt steeds roder maar doet wat van haar gevraagd worden en gaat uit eindelijk op de mat zitten en roept Jasper.

Jasper kom eens bij mij zitten vraagt ze met een zachte stem.

Jasper draait zich om en begint te verkleuren en begint zachtjes te huilen.
Sandra staat op en loopt naar Jesper.

Wat is er kleine jongen van me? Schaam jij je zelf een beetje voor onze knappe Myrle?
Jasper knikt instemmend naar Sandra.

Ach jongen Myrle is niet zo eng die zei net nog dat ze je schattig er uit vindt zien zoals je nu bent.

Sandra loopt naar Myrle kom knul even bij Myrle zitten dan krijg je lekkere drinkie lieverd.
Heel zachtjes klinkt "ja mama"

Myrle kijkt Sandra aan en zegt mama?
Ga jij me nu al ook mama noemen Myrle antwoord Sandra.
Myrle begint te blozen en trekt gauw Jasper tegen zich aan.

Wil je misschien wat drinken Jaspertje klinkt er zachtjes uit Myrle haar mond.
Jasper gaat tegen Myrle haar borsten aanliggen en doet de speen uit.
Myrle brengt zachtjes de fles naar zijn mond en Jasper begint te zuigen aan zijn flesje drinken.

Myrle komt verders ook tot rust en legt haar vrije hand tussen zijn benen op zijn luier.
En alsof het heel natuurlijk aanvoeld schommeld ze een beetje en neuriet ze een liedje.

Sandra staat te glimlachen en zeg heel kalm.
Myrle je zal vanzelf een goede moeder worden.
Myrle lacht en wrijft zachtjes over de luier.
Opeens begint Jasper te plassen en vult zijn hele luier met urine.
Goed zo lieverd laat je maar gaan kom lekker tot rust klinkt er zachtjes achter Jasper.
En Jasper valt in een diepe diepe slaap.

Sandra en Myrle leggen hem samen terug in het ziekenhuis bed van de kamer en rijden hem terug naar de kamer.

Sandra liep nog even terug naar de ruimte waar ze net jasper behandeld heeft.
Op het moment dat Sandra binnen komt ziet ze een erg natte plek op de grote mat in de ruimte.
Daar zat Mylene toch toe net? Vraagt Sandra zich af.
Of misschien is het toch Jasper zijn luier die gelekt heeft?

Sandra haalt haar schouders op en maakt de plek schoon met een vochtig doekje.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi begin.
Maar misschien Handig om gesproken woord, tussen aanhalingstekens te plaatsen.
Nu moet je soms eerst verder lezen, om te zien wat gesproken tekst is.
 

Brett010

Toplid
Graag zou ik feedback willen hebben over het verhaal tot nu toe.

Willen jullie het verhaal door lezen of is het niet spannens of intressant meer?
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Goed verhaal! Goed bezig! Ik ben benieuwd naar het vervolg.
 

jos

mooi zijn zit niet van buiten...maar van binnen
Super mooi verhaal
Graag meer
Echt top verhaal
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
J Alles alles mocht Broekplassers en Poepers 8
Ivy Robin. Jongen en Meisje alles in één Q R 10
nept Alles onschuldig houden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Robeintje Pil om alles te laten lopen Pub 10
M wasvoorschriften Alles in 1 Wasbare Incontinentie Luier, Blauw Vragen & Info Shop 6
Fish Kletsen over van alles en nog wat, alles is welkom Pub 1
Bab Diap Waarom is alles zo duur? Pub 26
diaper ed alles compleet, gevoel weg. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Onem bnn test alles AB/DL Filmpjes 6
D Alles kan behalve luiers... moderator talk 0
J Manusje van alles of Multi miljonair de keus is aan jou! Pub 0
L Na zo'n 14 jaar toch maar opnieuw voorstellen. Voorstellen 45
C Problemen met netwerk en wifi wisselingen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen, kan het forum hier niet mee omgaan? Pub 6
U Opnieuw voorstellen Voorstellen 13
P Opnieuw voorstellen! Voorstellen 16
L Opnieuw voorstellen Voorstellen 11
P opnieuw voorstellen, 25 jarige DL uit Groningen Contact advertenties 15
Little-VJ VJ stelt zich ook maar eens opnieuw voor Voorstellen 10
L Opnieuw voorstellen! Voorstellen 6
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
Poepluierslet Oud gediende opnieuw voorstellen Voorstellen 15
Het autistje 18 jaar en opnieuw voorstellen Voorstellen 9
M Opnieuw voorstellen Voorstellen 22
K Opnieuw voorstellen. Voorstellen 10
L Ff opnieuw voorstellen vanuit twente Voorstellen 13
LuierN Opnieuw voorstellen Voorstellen 11
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
Luiersletje Melissa Opnieuw voorstellen Voorstellen 18
W niet nieuw maar tijd weg dus opnieuw voorstellen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
A Opnieuw voorstellen Voorstellen 9
Poepertje1 Opnieuw voorstellen Voorstellen 9
Ivy Ivy stelt zich opnieuw voor Voorstellen 16
Tristan en leroy Opnieuw voostellen. Voorstellen 11
Poepertje Opnieuw voorstellen Voorstellen 5
L ff opnieuw voorstellen!! Voorstellen 9
Dreamy Opnieuw voorstellen :) Voorstellen 12
jozef Opnieuw voorstellen Voorstellen 5
K Opnieuw voorstellen na 5 jaar afwezig te zijn geweest Voorstellen 21
luierbroekje-1993 Opnieuw het einde voor de plastic Abena? Luiers 10
A opnieuw voorstellen Voorstellen 6
KleineAap Wij vragen opnieuw uw aandacht voor het volgende Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
B even opnieuw voorstellen Voorstellen 11
luiers zijn lekker Luiers zijn Lekker opnieuw voorstellen Voorstellen 4
bunz0r Hallo! (opnieuw) Voorstellen 8
P foto's opnieuw geplaatst Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
S Opnieuw nieuw. Voorstellen 3
tuttel opnieuw Voorstellen 17
Similar threads


















































Bovenaan