Als je niet eerlijk bent! deel 2

Kleine Bram

Superlid
Het was bijna weekend en Evert kon niet ontkennen dat hij gespannen was op wat er komen zou. Een gesprek, zou ze hem zeggen dat het niet kon en bij hem weggaan? Er spookt van alles door zijn hoofd. Toen hij de deur opende en binnenkwam hoorde hij een aantal vrouwen praten en lachen. Angela had hem niet verteld dat er bezoek zou komen en hij had er eigenlijk ook geen zin in na zo'n drukke week.
Voordat hij de woonkamer inliep kwam hij door de keuken en zag dat er niets op het fornuis stond te pruttelen. Raar? Zouden ze dan uit eten gaan?
"Ha schatje, daar ben je en hoe was je dag vandaag?", zei Angela uitgelaten. Zou het dan toch met een sisser aflopen en had zijn oneerlijkheid geen consequenties? "Je vind het toch niet erg dat ik Bibi en Babs heb uitgenodigd? Ik zal je straks wel uitleggen waarom ze hier zijn. We gaan eerst een stukje rijden en dan komt mijn consequentie voor je oneerlijkheid". Angela knikte naar Bibi die achter hem ging staan en hem een blinddoek voor deed, Babs volgde met schattige roze handboeien. Evert wist niet wat hij moest denken, maar hij liet het allemaal begaan ervan uitgaande dat het allemaal wel mee zou vallen.
Hij werd achter in de Cherokee Jeep van Bibi gezet en er verdween een grote koffer achterin de auto. Hij hoorde nog: dag schat tot zondagavond en toen begon de auto te rijden. De autorit leek eindeloos te duren en hij merkte dat hij steeds onrustiger begon te worden over de afloop. Plotseling stopte de auto en hij hoorde hoe de deuren van de auto opengingen en ze hem vastpakten en een ruimte in begeleiden. De ruimte had een aparte, maar aangename geur.
"Zo Evert, voordat we je blinddoek en handboeien afdoen zullen we je vertellen wat er de komende dagen gaat gebeuren. Je bent ongehoorzaam geweest tegen je vrouw en dat kan niet. Je moet opnieuw opgevoed worden en dat gaan wij doen. Morgen komt Angela om te kijken of je vorderingen maakt", zei Bibi op een strenge toon. "Probeer niet tegen te stribbelen want wij hebben al grotere mannen eronder gekregen. Je kan beter niet met ons spotten dan gaat het nog langer duren".
Evert stond nog steeds in de ruimte niet wetend waar hij was toen hij plotseling een prik voelde in zijn bovenarm. Hij werd duizelig en alles werd zwart om hem heen. Bibi en Babs legden hem op de grote omkleedtafel en ontdeden hem van zijn kleren. Hij werd miniteus gewassen en zijn lichaamshaar verdween. Hij werd gepoederd en kreeg een mooie grote luier om. Daarover heen een plastic broekje. Een mooie nachtjapon complementeerde zijn outfit. Babs die behoorlijk uit de kluiten gewassen, pakte hem op en legde hem in een soort kinder, ziekenhuisbed.
Ze deden de deur van de kinderkamer dicht en lieten Evert zijn roes uitslapen, omdat de verdoving waarschijnlijk nog wel uren zou werken. Morgen zouden ze hem verder onderwerpen aan hun opvoedingsmethode. Ook zouden ze hem opvoeden als meisje, omdat hij zo graag dameskleding droeg. Eens kijken of ze van Evert een Evelien konden maken.
 

Paddy

Superlid
Leuk verhaal, maar zou je het niet in 1 post kunnen houden? dat is wat makkelijker lezen !1
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 3

Hij werd wakker met een behoorlijke zwaar hoofd en zijn keel voelde droog aan. Door de gordijntjes in de kamer kwam het ochtendlicht langzaam door. Hij moest even diep nadenken over wat er was gebeurd en waar hij was. Plotseling bemerkte hij dat zijn handen vast waren gemaakt aan de zijkant van het bedje en hij ze niet los kon krijgen. Hij voelde en dikke bult tussen zijn benen en zag iets wits. Ook droeg hij een hemdje met eendjes erop. Wat is er gebeurd en waarom draag ik een luier en een soort plastic broek?
Hij voelde dat zijn blaas op knappen stond en dat hij het niet veel langer kon ophouden. Ook zijn darmen begon zoals iedere ochtend langzaam op gang te komen.
Hij hoorde hoe een sleutel in het slot van de deur ging en Bibi met ferme passen naar het raam ging en de gordijnen open deed."Goedemorgen Evelien, lekker geslapen?", zei ze terwijl ze lievelijk naar zijn richting keek. "Hoe zo Evelien, ik ben Evert en waarom draag ik deze belachelijk kleren en hebben jullie mij vastgemaakt? Ik wil dat jullie onmiddellijk ophouden met deze onzin. Het grapje is nu wel uitgespeeld". Evert probeerde uit alle macht zich uit het bedje te bevrijden, maar het lukte niet echt. Toen kwam Babs binnen en liep naar hem toe. Ze deed een hand in zijn luier en duwde hem weer terug in de dekens."Zo Evelien is nog droog, maar moet volgens mij wel snel plassen. Je krijgt pas eten en drinken als de luier gebruikt is. Dus aan jou de keus." Ze liep samen met Bibi weer naar de deur om weg te gaan. Evert was altijd al van Babs onder de indruk geweest. Ze had jaren in allerlei instellingen gewerkt met de meest zware psychiatrische patienten en kon haar mannetje wel staan. Ze wist precies hoe ze iemand moest "heropvoeden", maar was ook lief als iemand dat nodig had. Angela en hij waren al jaren vrienden. Babs en Bibi waren al jaren een stel. Bibi had een aantal jaren samen met Angela in de verpleging gewerkt, totdat Angela een andere baan had gekozen.
De deur werd gesloten en Evert voelde dat hij best wat wilde eten en drinken. Zijn blaas kon het ook niet langer aan en hij begreep dat het niet lang zou duren voordat hij zich gewonnen moest geven. Hij schaamde zich toen hij langzaam voelde dat zijn luier zich vulde en de luier zwaarder werd van zijn lichaamsvocht. Op één of andere manier luchte het wel op. Na nog wat tegenstribbelen van zijn darmen kon ook dat niet langer vastgehouden worden en merkte hij de bolling aan de achterkant. Daar lag hij dan volwassen, vastgehouden door twee vrouwen en weer afhankelijk als een kind met volle luier.
Het leek een eeuwigheid te duren voordat de deur weer openging en Bibi naar binnen liep."Zo volgens mij heeft er iemand zijn best gedaan. Wat kun jij stinken, maar dat doen alle baby's, dat is niet erg hoor". Ze maakte langzaam zijn handen los en voordat hij er erg in had was ook Babs binnen gekomen om hem vanuit zijn bed naar de aankleedtafel te dragen. Ze maakten hem vakkundig schoon en voordat hij er erg in had lag hij een groot soort kinderbadje inclusief schuim.
 

pampieflip

luiers, een beetje vreemd maar wel lekker
interessant verhaal.
Het is inderdaad handiger om het in 1 post te houden. (want nu moet ik deel 1 nog opzoeken)
tip: kopieer deel 2 en 3 naar je eerste post en vraag een admin om deze thread te sluiten.
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 3

"Zo dan gaan we Evelien even helemaal schoon maken". De hand van Babs vergat geen plekje en Evert zag hoe raar het uitzag dat hij op sommige plaatsen geen haar meer had. Belachelijk ik laat toch niet met me sollen. Hij wilde opstaan, maar voordat hij dacht omhoog te gaan had Babs hem in een soort houtgreep. Hoe hij ook probeerde hij kwam niet los."Bibi haal even wat om hem rustig te krijgen", zei Babs terwijl ze hem weer terugduwde in het water. Het had geen zin om tegen te stribbelen en hij was benieuwd wat Bibi ging halen. Babs tilde hem uit het water op het aankleedkussen en droogde hem minitieus af. Zijn billen werden gepoederd en ze pakt een grote luier die ze hem aandeed. Bibi kwam binnen en reikte Babs een tasje aan. Bibi ging naar een grote klerenkast waar schattige roze jurkjes hingen. Ze waren precies Everts maat en ze pakte er één uit. Babs deed hem nog een roze plastic broekje aan en hielp hem van de tafel om het jurkje aan te doen.
"Goed Evelien je bent als je bij ons bent Evelien en je bent ons babymeisje. Als je dit een aantal weekenden vol houdt zal Angela je ook toestaan om als volwassen man in haar kast te komen. Aan jou de keuze. Als je niet luistert gaan we dingen met je doen, waardoor je alleen nog meer afhankelijker van ons wordt en nooit meer volwassen zal zijn".
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 4

Evert kon even niet goed nadenken vanwege het enorme hongergevoel en de hoofdpijn die hij al de hele morgen had. Hij had geen energie om zich nu te verzetten en hoopte dat het allemaal mee zou vallen. Hij wilde in ieder geval de confrontatie met Babs niet aan gaan. Bibi deed hem het jurkje aan en bond zijn halflange haar in een staartje. Ze lieten hem in schattige roze schoentjes stappen en lieten hem voor de grote spiegel het eindresultaat zien. Daar stond hij een volwassen man nu een babymeisje. Met een grote prop tussen zijn benen, wat het lopen niet makkelijker maakte.
"Kom Evelien, tijd om te eten, loop maar met mee", zei Bibi. Babs volgde met het tasje waarvan Evert niet wist wat er in zat. Ze kwamen in de keuken waar een grote kinderstoel stond bij de eettafel. Evert klom er zelf in en werd door Babs met een tuigje vastgezet. Ze voerde hem iets wat leek op Olvarit en hij zag dat ze er iets van uit het tasje in deed. Hij keek haar vragend aan. "Dat is goed voor Evelien om de darmpjes goed te laten werken" zei ze. "We willen alleen het beste voor je". Evert at alsof hij dagen niet had gegeten en de dames keken tevreden hoe hun logeetje lekker zijn buikje rond at.
"Nu nog een flesje en dan mag je wat geen spelen", zei Babs en hielp hem met het drinken van het flesje. Het was zoet en warm en smaakte een beetje apart. Hij had dorst en dronk de fles snel leeg. Toen merkte hij dat zijn tong iets opzwelde en vroeg zich af hoe dat kwam. Hij wilde het vragen aan Babs, maar merkte dat het praten onverstaanbaar werd met zo'n dikke tong en het leek alsof hij babytaal brabbelde. "Zo Bibi, Evelien is als een echte baby, ze praat haar eerste babywoordjes", zei Babs en wreef hem over zijn bolletje.
"Ja Babs, wat goed dat je wist hoe jij hem daarmee kan helpen". Babs was goed ingewijd in de werking van medicatie en wist welk medicijn, wat teweegbrengt zonder schadelijke langdurige gevolgen.
Evert voelde zich behoorlijk belachelijk en besloot niet teveel te praten. Hij hoopte dat hij voor de rest niet verrast werd door de beide dames.
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 5

Na het eten liep hij met Bibi mee naar de speelkamer en wist niet wat hij zag. De hele kamer lag vol met speelgoed voor diverse leeftijden. Op de grond lag een speelkleed en daar op werd Evelien neergezet. "Ga je fijn spelen", zei Bibi terwijl ze hem op het speelkleed liet gaan zitten. Zijn antwoord klonk onverstaanbaar en leek op bja in plaats van ja. "Goed zo Evelien, je woordjes gaan al steeds beter, je wordt nog echt een grote meid". Evelien voelde wat krampen in zijn darmen en hoopte niet dat hij weer alles in zijn luier zou poepen. Wat een vies gevoel! Daar zat hij dan als een peuter weer terug in de tijd. Misschien moest hij maar het beste ervan maken en zo ervoor zorgen dat hij snel weer van deze onzin verlost was.
Het jurkje was best mooi en van de gladde stof waar hij eigenlijk wel heel erg van hield. En hij moest ook bekennen dat de luier en het plastic broekje best prettig voelden. Dat had hij van tevoren niet verwacht. Ze moesten dit op zijn werk eens weten. Opeens zag hij een lichtflits en hoorde hij Babs verder de kamer in komen. "Evelien wordt mooi op de foto gezet. Lach eens naar het vogeltje". Hij keek recht in de camera en Babs bleef foto's maken. "Ja Evelien, dit is wat je noemt onze verzekering. Als je niet goed je best doet, dan zullen deze foto's verspreid worden en dan zullen ze op je werk precies weten wat je in het weekend doet. Lijkt me niet handig. Wat denk jij? Babs lachte en liep weg.
Angela had het wel allemaal goed voorbereid. Hij zat echt in een situatie waarbij hij totaal overgeleverd was aan de grillen van drie vrouwen. Wat zou er nog meer gaan gebeuren, dacht hij terwijl hij merkte dat hij niet langer kon voorkomen dat zijn luier vuil zou worden. Langzaam voelde hij zijn eten weer in poepvorm naar buiten komen. Volwassen en poepen in een luier. Wat een weekend.
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 6

De geur vanuit zijn luier was niet al te prettig en hij was dan ook blij dat Bibi de kamer binnenkwam. "Zo kleine Evelien is lief geweest en heeft haar luier vol gemaakt. Ga maar even staan en kom met me mee naar haar het aankleedkussen". Evelien liep achter haar aan en voelde hoe zijn volgepoepte luier meebewoog. Ook hoorde hij duidelijk het kraken van de luier. Hij ging snel op het kussen liggen en Bibi ging snel aan het werk. Ze deed zijn plastic broekje uit en maakte de luier los. Ze maakte zijn billen schoon. Dat voelde fijn dacht Evelien en hij merkte dat hij licht opgewonden werd. Bibi zag het, poederde hem in en deed hem snel en nog grotere en dikkere luier aan dan de vorige. Daarover kwam een roze plastic broekje en hij mocht weer van het kussen af. Hij merkte dat de prop tussen zijn benen behoorlijk was. Lopen ging niet makkelijk en hij waggelde een beetje. "Zo lieve meid weer schoon. Probeer nu schoon te blijven want vanmiddag komt mama Angela en dan moet je op zijn best zijn", zei Bibi en ze nam hem mee door de achterdeur naar buiten. Evelien spartelde tegen omdat hij niet wilde dat anderen hem zouden zien, maar buiten zag hij dat de tuin geheel afgesloten was met een hoge, dichte muur. Angela kwam vanmiddag? Hij kreeg het al warm bij de gedachte....
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 7

Nadat hij nog een flesje had gehad merkte hij dat hij wat suf raakte en langzaam in slaap viel. Hij hoorde niet dat de bel ging en Babs de deur openmaakte. Het was Angela die kwam kijken hoe haar man het opvoedingsweekend doorbracht bij Babs en Bibi. "Kijk eens aan, hoe schattig is hij toch en hij slaapt", zei Angela en streek hem door zijn haar. "Laten we hem maar niet wakker maken, kleine babymeisjes hebben hun middagslaapje hard nodig". Angela liep met Bibi en Babs mee naar buiten naar het terras en ging zitten in de loungebank. "Dames ik ben hardstikke blij dat jullie dit voor me wilden doen. Ik heb eigenlijk nog een ander verzoek. Zouden jullie met ons op vakantie willen. Dat is al over een maand. We hebben een grote villa gehuurd ergens aan de kust van Zuid-Frankrijk. Het is volledig afgeschermd van de buitenwereld en ideaal om even lekker tot rust te komen." Bibi en Babs keken elkaar aan en glunderden bij de gedachte dat ze konden gaan genieten van de heerlijke Zuid-Franse zon, zee en strand.
"Er is echter één voorwaarde. Ook dan verwacht ik dat jullie bereid zijn om mijn lieve Evert onder jullie hoede nemen. Ik word opgewonden van het feit dat hij nu totaal afhankelijk is van vrouwen. Iets wat hij zei nooit toe te staan". Angela streek door haar haar en pakte een slok van de ingeschonke witte wijn.
Ze wachtte vol spanning op het antwoord.
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 8

Morgen zouden ze afreizen naar Zuid-Frankrijk. Evert of Evelien was nu alle weekenden steeds bij Bibi en Babs geweest en hoe moest eigenlijk wel toegeven dat hij begon te wennen aan de rol van babymeisje. Voordeel was dat Angela niet meer moeilijk deed als hij thuis na zijn werk in een rokje rondliep. Ze waren zelfs voor hem wezen winkelen om een kleine damesgarderobe aan te leggen. Hij zou met drie dames op vakantie gaan en de drie weken zou hij volledig als babymeisje doorbrengen. Angela had met Babs geregeld dat ze haar Transporter zou rijden naar Frankrijk, omdat ze hier wat meer in konden vervoeren en deze een lekkere ruime zit heeft.
"Schat, ik zag dat je ondergoed in onze koffer hebt gedaan, dat gaat dus echt niet gebeuren", zei Angela terwijl ze het eruithaalde en weer terug in de la van de klerenkast deed. "Kom even hier, want vanaf de eerste vakantiedag ga je in de luiers". Evert liep naar de slaapkamer zag dat Angela een grote, dikke luier had klaargelegd. "Die ga ik morgen om doen, maar eerst zal Babs nog langskomen om je een spuitje te geven tegen je allergieen". Evert had al van jongs af aan last van allergieen en hooikoorts, maar de medicatie had steeds geholpen. Waarom nu een spuitje hiervoor?

De volgende ochtend ging hij onder de douche en genoot van de warme straal langs zijn totaal onthaarde lichaam. Elk weekend zorgden de dames ervoor dat hij van alle lichaamshaar ontdaan werd. Hij hoorde stem van Babs en Bibi die Angela begroetten. Met zware stappen hoorde hij Babs naar boven komen. Hij deed de kraan van de douche uit en liep nat de badkamer in. Droogde zich af en liep naar de slaapkamer. Babs stond hem al op te wachten. "Goedemorgen Evelien, lekker geslapen? Ga maar even liggen dan maak ik je klaar voor de reis". Evert ging op het bed liggen en Babs deed zijn benen omhoog. Voor dat hij het in de gaten had voelde hij een pijnscheut in zijn ballen die een aantal seconden aanhield. Nog voordat hij besefte wat er gebeurd was hij geluierd en deed Babs hem een plastic broekje aan.
"Wat een rare plek om een allergiespuit te zetten", zei Evert met een pijn vertrokken gezicht. "Misschien een leugentje om bestwil, maar dat geeft niet. Het spuitje heeft ervoor gezorgd, dat de afsluiting van je blaas een tijd niet functioneert". Babs trok hem van het bed en deed hem een kort, glanzend sportbroekje aan een en mooi roze t-shirt. Evert liep samen met Babs naar beneden en zag hoe de dames hem bewonderden.
" Volgens mij kunnen we over een uur vertrekken", zei Angela en ze kon het niet laten om Evert even een tikje op zijn geluierde billen te geven.
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 9

De reis naar Frankrijk verliep voorspoedig. Net na Parijs hadden ze kamers in een motel gehuurd. Bibi zou bij Evelien slapen en Babs bij Angela. Evelien(hij mocht nu niet meer zijn eigen naam gebruiken) vond het vreemd dat hij niet bij Angela mocht slapen, maar hij voelde zich niet opgewassen tegen drie vrouwen om in discussie te gaan. Bibi bracht hem naar de kamer. Hij mocht zelf niet lopen maar moest een groot soort buggy gaan zitten, die ze hadden meegenomen. De mensen zagen het schouwspel, maar reageerden niet ervan uitgaande dat Evelien gehandicapt was.
Evelien was kletsnat na veel drinken en geen stop voor hem om te plassen. Bibi legde hem op een groot aankleedkussen en bevrijdde hem van zijn natte luier. Ze pakte een nieuwe grote nachtluier en deed hem om bij Evelien. Daaroverheen een roze plastic broekje met figuurtjes."Ga maar even op bed zitten, dan komt Babs je zo nog wat drinken geven". Hij mocht TV kijken naar Nicklodeon en hij ging er makkelijk bij liggen. Het begon zo langzamerhand te wennen en hij genoot van het zorgeloze. Niets hoefde, zelfs poepen en plassen kon hij doen waar hij het wilde. Hij begon er al aan te wennen. Babs liep de motelkamer binnen en tilde hem van het bed op, ging zitten en zette hem op haar schoot. Een grote fles werd aan zijn mond gezet. Lekkere, warme melk en hij merkte dat hij heerlijk ontspande. Hij wist niet dat er medicatie in zat die hem net zoals thuis het praten bemoeilijkte. De komende vakantietijd zou dat standaard elke dag aan hem worden toegediend. Alleen babypraat zou er uit zijn mond komen.
Hij merkte dat hij langzaam onder het drinken wegdommelde en voelde nog net dat Babs de fles uit zijn mond haalde en hem in het grote hotelbed legde. Morgen zouden ze verder rijden naar Zuid-Frankrijk en dan zou hij door Angela verrast worden.......
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 10

Ze reden langzaam een grote oprijlaan op van een schitterende villa aan de Zuidfranse kust. Het lag verscholen tussen hoge bomen en grote struiken. Buren waren er wel maar de percelen waren dusdanig groot dat je veel privacy had. Evelien had het grootste gedeelte van de reis geslapen en hij merkte dat er een natte prop tussen zijn benen zat. Hij had zoveel gedronken en dat moet ergens naar toe als je niet meer een gewone WC mag gebruiken.
"Kijk Evelien, vind je het niet geweldig", zei Angela terwijl ze uit de auto stapte. Ze had zich ook voorgenomen om haar man niet meer Evert te noemen. Evelien wilde uitstappen maar werd tegengehouden door Babs. Hij werd gedwongen om in de grote wandelwagen te stappen en zo werd hij naar de villa gereden. Hoewel hij tegen wilde sputteren kwam er alleen gebrabbel uit zijn mond.
Het was een modern ingerichte villa met zwembad, grote tuin en geweldige leefkeuken. In de grote woonkamer zag Evelien een apart gedeelte waar een grote kinderstoel en box stond. "We hebben dit kunnen huren van vrienden die ook helemaal AB en DL zijn", zei Bibi. "Op deze manier kunnen we jullie mama's zijn de komende weken". Ze keek daarbij ook richting Angela die glimlachte en naar haar knikte. "Ja Evelien, ik ben al jaren helemaal gek van luiers. Vandaar dat ik door die zogenaamde straf je ook wilde inwijden in mijn wereld. Ik was helemaal niet boos dat je wel eens een rokje of lingerie van mij droeg. Ik wist al voor ons trouwen dat je iets vrouwelijks had en je into travestie was. Ik heb er niets van gezegd tot het moment dat ik mijn voorliefde voor luiers niet langer voor me kon houden."
Angela was zichtbaar opgelucht dat ze deze biecht had kunnen doen en liep naar Evelien. "Lieve Evelien, wij worden deze weken door Bibi en Babs verwend. Heb je daar iets op tegen?". Evelien was de afgelopen tijd gaan wennen aan het baby zijn en vond het niet meer zo erg als in het begin. Nu Angela ook luiers zou gaan dragen en zijn travestie had geaccepteerd was hij dolgelukkig dat ze open kaart speelden. Evelien knikte en stak zijn duim op naar Angela, waarmee hij bedoelde dat het oke was. Angela knuffelde hem en reed hem in de wandelwagen naar hun slaapkamer. Babs liep ze achterna en zei dat ze allebei op een aankleedkussen moesten gaan liggen. De slaapkamer was wat je noemt een AB paradijs. Toen Evelien op zijn kussen lag en eindelijk zou worden verlost van zijn vieze luier keek hij in de richting van zijn vrouw. Ook zij zou straks als klein meisje de vakantie doorbrengen.
 

Kleine Bram

Superlid
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 11

Evelien werd wakker en zag dat hij buiten lag op een groot speelkleed. Naast hem lag Angela nog in een slaaphouding. Ze had net zoals haar een wit rompertje aan en een speen in haar mond. Haar luier was goed te zien en hij rook een geur van poep en moest even lachen. Daar lagen ze samen op een kleed in de Franse zon, allebei met een volle luier. Hij voelde zich gelukkig, maar was ook opgewonden van het idee dat hij nu niets meer stiekem hoefde te doen. In een flits zag hij Babs buiten komen. Ondanks haar gespierde lichaam zag ze er alleen met een bikinibroekje geweldig uit. Ze had stevige borsten en mooie vrouwelijke heupen. "Zo slaapkoppen, tijd voor verschoning", zei ze terwijl ze het aankleedkussen op de grond legde. Angela werd langzaam wakker en zag er schattig uit met de speen nog in haar mond.
Angela werd eerst verschoond en kreeg een schone luier aan. De romper bleef uit waardoor ze topless weer terugkeerde naar het kleed. Nu was hij aan de beurt. Ook hij kreeg alleen een schone luier en moest toen weer op het kleed gaan zitten.
Babs pakte twee flesjes en ze moesten allebei op een knie van haar gaan zitten, zodat ze tegelijkertijd hun flesjes leeg konden drinken. Terwijl Angela en Evelien elkaar aankeken straalden ze en wisten dat dit slechts het begin was van een geweldige vakantie.
 

Galambok

Beginneling
Vervolg???

8)
Ik vind het tot nu toe, een prachtig verhaal én ik hoop het héél erg, dat het nog verder gaat!?!?!? !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
K Als je niet eerlijk bent! A 2
R Handdoeken als bescherming Broekplassers en Poepers 4
friendly Wie omschrijft zichzelf als 24/7 luierdrager op dit forum? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
TedWheel plasticbroek fungeert als cockring Plastic broekjes liefhebbers 0
Mr.Nobody Als minderjarige in de 18+ media moderator talk 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
Babyukkie Opschoning dubbele accounts, kans dit te melden als je ze hebt Algemene info 78
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
broekie Als ze me missen dan ben ik vissen. (Voor de sportvissers onder ons.) Pub 6
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
A Leukste plek om te overnachten als abdl of dl VVV 17
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Jonnybeary Nieuw als little Contact advertenties 11
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Luierliefhebber Brent wie draagt er hier 24u7op7 luiers? niet vanwege een medische probleem maar als levenstijl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Beste serie/film om te kijken als ab/dl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tommy76 Agepkayer die zich graag als 11 jarig jongetje voelt en gedraagt is op zoek naar leuke contacten Contact advertenties 4
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
hahahahaha Chatten ( Als het klikt ook afspreken) Contact advertenties 4
Tim80 Vind je het vervelend als... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Tenaatje@ Welke luiers droegen jullie als kind zijnde ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 60
B Wie vrijdag 12 augustus afspreken in noordholland zou graag als baby behandeld willen worden Contact advertenties 3
A CUPIDO ALS AB-TJE C 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
Luierslaaf989 Opleideing als luierslaaf 16+ Verhalen 18
Pup Avondeten! Als kleintje eet ik het liefst...: Polls 11
S Op slot en als een baby AB/DL Fotos 2
LittleOrion Als je niks leuks te zeggen hebt.... Algemene info 7
C Heb je als kind wel eens een plaswekker gehad? Polls 16
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
P Hallo zoek iemand die me wilt behandelen als een 12 jarig bedplassertje Contact advertenties 1
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
P Romper als t-shirt Algemeen 26
Koning^Speentjes Zag jij spoken en geesten als kind? Polls 7
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
BabyJake Welke beroepen kun je als AB/DL uitvoeren? Pub 13
Abdlrick01 Nog niet klaar Als dit maar goed uitpakt. A 6
littlegirlnextdoor Sorry als dit niet hier hoort 16+ Board 17
Babyukkie kinderen in plb als onderwerp op de chat moderator talk 1
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
Jaapje Graag had ik mij eens voorgesteld als papa die regelmatig luierkleintje ontvangt Algemeen 2
Similar threads


















































Bovenaan