Alternatieve opvoedings methode

werni

Gewaardeerd Lid
Het bedplassen begon na de scheiding van mijn ouders. Eerst had mijn moeder begrip getoond. Maar naarmate de frequentie van een nat bed toenam, nam de ergernis ook toe. Op een dag besloot ze mij 's nachts weer een luier om te doen. Over de luier trok ze me nog een ouderwetse plastiekbroek aan. Deze actie leidde niet naar het beoogde resultaat. In tegendeel. Sinds die maatregel ontwaak ik elke ochtend met een natte luier.

“Het kind in de man wordt vaak door vrouwen herkend. Mannen ontkennen het bestaan ervan. Bent u het zat? Stuur uw man of zoon naar ons toe. Wij zorgen na overleg met u voor een juiste behandeling Neem contact met ons op voor meer informatie.”

Mijn moeder laat mij deze advertentie zien nadat ik op een ochtend weer met een natte luier wakker ben geworden. “Ik heb contact met hun gezocht en afgesproken dat je voor een behandeling naar hun toegaat. Je houdt de luier om zodat ze daar kunnen bepalen hoe je behandeling er voor een 17 jarige uit moet gaan zien.” Natuurlijk protesteerde ik en weigerde zelfs.
Maar toen mijn moeder dreigde foto's van mij met luier om op het internet te zetten brak mijn verzet.

Nu sta ik daar voor de deur terwijl de bel nog nagalmt. Ik hoor gemorrel aan het slot daarna slaat de deur open. Een aantrekkelijke vrouw uitdagend gekleed in korte rok en schoenen met hoge hakken begroet mij. “Je moeder heeft je komst al telefonisch gemeld. Ze zegt dat je vrijwillig mee zult werken.!” Ik weet niets te zeggen en knik ja als ik merk dat ze op een reactie wacht.
Haar blik gaat langs mijn lichaam en blijft steken op ten hoogte van mijn kruis.
“Heb je de luier nog om?” ze kijkt me glimlachend aan. Weer knik ik.
Ze doet een stap naar voren en voelt in mijn kruis terwijl ze me recht in de ogen kijkt.
Ik voel me beschaamd. Schaamte die nog groter werd toen ze mijn broek losmaakte en naar beneden trok.

Daar sta ik op de stoep van het huis in mijn luier en met plastiekbroek aan terwijl mijn broek op de enkels bungelt. Angstig kijk ik om me heen. Gelukkig staat het huis vrij geïsoleerd en zie ik geen andere mensen. “Baby mag verder komen!” Om beschutting te vinden tegen eventuele blikken van voorbijgangers, volg ik haar zo snel als ik kan.
'Ik ben geen baby mevrouw!” protesteer ik. “Mijn naam is Isis en jij bent baby!” Ze voelt weer in mijn kruis. “Baby's plassen in hun luier en wat heb jij gedaan?”
Zonder mijn antwoord af te wachten sommeert ze mij haar te volgen. Via een keuken komen we in de woonkamer. Het loopt lastig met mijn broek op de enkels.
(Wordt vervolgd)
 

werni

Gewaardeerd Lid
“Ik pas vandaag op jou!” lacht Isis terwijl haar blik op mijn kruis gericht is.
“Heb ik niet nodig?” probeer ik me nogmaals uit de situatie te redden.
Een klap op mijn kont is het resultaat. Het doffe geluid galmt door de kamer. “Je bent er anders wel op gekleed!” Overdag heb ik niet...” veel verder kom ik niet met mijn weerwoord. Weer wordt de kamer gevuld met het doffe geluid van een klap voor mijn luierkont. “Het is nu overdag en wat heb jij om?” De luier wordt betast terwijl Isis kleinerende opmerkingen maakt. Totaal overmand door schaamte en angst laat ik het gebeuren.

“Onze stoere bink in pampers!” Isis lacht me uit terwijl ze me op mijn luier na uitkleed. De plastiekbroek wordt tot op mijn enkels naar beneden getrokken.
“Je kunt kiezen, of als een baby een schone luier om krijgen of als een man een stevig pak voor je billen. Als je gaat kermen en jammeren krijg je alsnog een luier om!” zegt ze terwijl haar hand over de luier aait.

“Hoeveel klappen?” vraag ik angstig. Isis begint te lachen. “Als je dat wilt weten tel je ze maar!” “Het aantal vinden ik niet belangrijk. Ik stop als ik het genoeg vind.” Isis maakt de plakstrips van de luier los. Deze valt op de grond.. “Jij kunt het wel inkorten wanneer je vraagt om alsjeblieft een luier om te mogen!”

Ik moet de luier op pakken en in elkaar vouwen. Isis neemt me mee naar de keuken waar ik de luier in een afvalbak moet gooien. De op mijn enkels hangende plastiekbroek dwingt me om kleine pasjes te nemen. Bij het aanrecht wordt mijn kont en piemel met koud water gewassen. Daarna volgt de weg terug naar de kamer.

Isis gaat zitten en geeft aan dat ik over haar schoot moet gaan liggen. Aarzelend voldoe ik aan de opdracht. Het voelt vreemd zo naakt met alleen een plastiekbroek op de enkels te moeten liggen. Vreemd, vernederend maar ook opwindend. Maar naar een paar klappen is die opwinding wel weg. Tjonge wat slaat ze hard en lang. Juist op het moment dat ik overweeg om toch maar voor een luier te kiezen stopt ze en moet ik gaan staan.

Ik haal opgelucht adem. Blij dat ik het doorstaan heb. Helaas maak ik mij blij met een dood vogeltje. Isis is ook gaan staan.
“Op handen en knieën!” gebiedt ze me. Isis gaat op mijn rug zitten. Ze streelt mijn billen. Dan volgt er weer een tik en nog één en nog meer........ “au” De klappen volgen elkaar in wisselende tempo's op.
“Au, au!” jammer ik zonder resultaat. “Dat zijn niet de juiste woorden liefje!” hoor ik Isis zeggen. Ze stopt even met slaan en streelt weer mijn billen. Met moeite houdt ik mijn ogen droog. “Dan niet!” hoor ik haar zeggen terwijl ze weer mijn kont begint te bewerken. Als een klein kind jammer ik. Isis houdt mij in haar greep terwijl haar handen onverwijld door gaan met de kastijding.
“Stop, stop!” snotter ik. “Je weet wat je moet vragen schatje. Is dat nou zo moeilijk?” Isis gooit er nog eens een roffel tegen aan. De pijn wint het van mijn schaamte. “Wil je mij alsjeblieft een luier om doen?” Isis stopt meteen met slaan en streelt tevreden mijn billen. “Kniel voor mij en kus mijn voeten.!” Met betraande ogen kniel ik voor Isis.

Ik kus haar voeten. “Ach toch wil mijn baby'tje zo graag een luier? Isis lacht en spoort me aan om met meer overgave haar voeten te kussen. Ze gaat zitten en schopt haar schoenen uit. Uitnodigend steekt ze haar voet naar voren. Ik neem haar voet in de hand en kus teder haar tenen en de rest van de voet. Een vreemde sensatie maakt zich van mij meester.
“Baby zijn staat je een stuk beter dan de stoere puber die je normaal denkt te moeten zijn!” Isis lacht. Ik begrijp niet wat ze bedoelt. “Straks mag je mijn benen en billen misschien ook kussen maar nu eerst een luier om! Voordat je me de vloer nat plast.”
vult Isis aan terwijl ze opstaat en me lachend over mijn bol aait. Ze heeft er duidelijk plezier in mij zo onder controle te hebben.

Ik krijg opdracht om naar de achterkamer te kruipen. Mijn kont gloeit. Het kruipen wordt bemoeilijkt door de plastiekbroek die nog steeds om mijn enkels zit. Op de tafel ligt een badlaken. Isis spreidt deze uit over de tafel en slaat met haar vlakke hand op het badlaken terwijl ze me uitnodigt om op de tafel te gaan liggen. Het is een vrij lange tafel toch pas ik er niet helemaal op. “Trek je knietjes maar op alsof je al in de luier stand ligt!” klinkt het kleinerend. De stand waarin ik lig voelt beschamend. Mijn kont en kruis zijn onbeschermd, dus goed zichtbaar. Isis begint te lachen. “Aan dat kleine piemeltje kun je eigenlijk al wel zien dat je nog een baby bent!” Ze komt aan het voeteneind staan en pakt mijn piemel beet. Zachtjes masseert ze hem. Ik zucht en reageer op haar aanraking.

“Volgens mij vind jij het lekker om luiers te dragen.” zegt ze terwijl ze stopt met haar massage en de tas met luiers pakt. Die ik had meegenomen. Isis bestudeert uitgebreid de luiers om te zien hoe ze die mij om moeten doen. Ik kijk om me heen. De tafel staat voor een raam en ik kijk de tuin in. De tuin is omringd door struiken en een schutting. Aan de andere kant van de schutting staat ook een huis.
De eerste verdieping is duidelijk zichtbaar. De schrik slaat mij om het hart wanneer ik tot mijn grote afgrijzen een vrouw voor het raam zie staan. Het is duidelijk dat ze ons gadeslaat. en alles ziet wat zich hier afspeelt. Angstig kijk ik naar Isis. Ze ziet mijn blik en kijkt dan naar buiten. “Ha Luna geniet ook mee!” Isis lacht en zwaait en de vrouw zwaait terug. Isis wenkt haar om te komen. Ik zie dat ze zich bij het raam terugtrekt. “Alsjeblieft Isis...” smeek ik haar. Isis lacht alleen maar. “Dat is mijn vriendin. Ze heeft wel vaker baby's met een luier om gezien hoor.” Ze legt haar vinger op mijn lippen als teken dat ik moet zwijgen.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Herstellende van een griepje en weer tijd en zin om te schrijven. Deel 3 volgt spoedig.

groet
werni
 

werni

Gewaardeerd Lid
Ik moet mijn kont optillen. Ze schuift een luier onder me. Dan draait ze de deksel van een potje en vult de ruimte zich met de geur van tijgerbalsem. Isis smeert mijn anus en piemel er mee in. Een irritant brandend gevoel als gevolg. Daarna besprenkelt ze me met talkpoeder en sluit de plakstrips. Door het brandende gevoel kan ik niet stil blijven liggen. Hetgeen mij op een strenge berisping komt te staan.

Ik moet gaan staan. Tevreden controleert Isis haar werk. Met een vinger gaat ze langs de pijpjes om te zien of ze goed aansluiten. Dan gaat ze door de knieën en trekt mijn plastiekbroek omhoog..
Gelijktijdig zwaait de poortdeur open en komt de vrouw die ik net nog voor het raam zag staan de tuin binnen lopen.. Nieuwsgierig blijft ze nog even voor het raam staan en maakt een opmerking over mij. Dan komt ze naar binnen, “Baby dit is mijn vriendin Luna. Ik moet zo weg en zij neemt mijn taak over. Je kunt nu Luna's kont kussen.” lacht Isis. Eerst dacht ik aan een geintje. Maar een ferme tik voor mijn geluierde kont maakt mij duidelijk dat elke vraag van Isis of Luna voor mij een bevel moet zijn.

Gehoorzaam zak ik achter Luna op mijn knieën;. Haar ronde billen lachen mij als een volle maan toe. Ik druk mijn lippen op de stof van haar rok.
Luna's handen gaan naar achteren en ze trekt haar rokje iets omhoog. Ik kus haar slipje. De tijgerbalsem blijft zijn werk doen. Het kost moeite om niet te gaan wrijven, Isis heeft mij echter streng verboden om zonder toestemming aan mijzelf te komen. Gelukkig leidt de kus opdracht mij voldoende af.
“Wat doen we hem verder aan?” vraagt Luna terwijl ze bij mij weg stapt. Isis haalt haar schouders op. “Ligt eraan wat je met hem wilt gaan doen. Als je thuis blijft kun je een klein meisje van hem maken.
Doe je hem een jurkje of rokje aan en mag hij mmmmm ik bedoel zij helpen met huishoudelijk werk Ramen lappen of zo..” Luna knikt instemmend,

Met schrik hoor ik de plannen aan, ‘Ramen lappen?’ In een jurkje zodat iedereen ook mijn luier kan zien?
”En als ik niet thuis wil blijven?”
“Mag hij zijn broek aan doen en zijn T-shirt en gaan jullie naar het park om hem te verschonen en daarna nog wat spulletjes kopen voor de baby.”
Ik krijg het benauwd en wil reageren maar Luna kijkt mij streng aan. “Ik wil je alleen horen als je wat gevraagd wordt.”
“Ik mis nog een speentje!” lacht Luna. “Die kun je straks dan samen met hem kopen.”reageert Isis “Moet hij wel in zijn broek geplast hebben!” “Hij heeft vast vanmorgen nog niet geplast in zijn nachtluier!” Isis kijkt me vragend aan. “Moet onze baby een plasje doen?”
Ik knik beschaamd. Ik plas niet overdag in mijn broek. Gaan ze me nu dwingen?
 

werni

Gewaardeerd Lid
Isis laat weten dat ze nu echt moet gaan. Ze geeft mij een knuffel en een tik voor mijn kont. Wenst Luna veel plezier en weg is ze. Daar sta ik dan alleen met mijn luier om voor de vriendin van Isis. Net als Isis heeft Luna een charmante verleidelijke uitstraling. Ik voel de schaamte om zo als puber voor haar te staan. Een puber gekleed en behandeld als een klein kind.
“Ga weer op tafel liggen alsof je een schone luier om krijgt.”
Gehoorzaam ga ik weer met opgetrokken knieën liggen. Luna kijkt op me neer. “Plas maar in je luiertje baby'tje van me!”
Ik voel mij verschrikkelijk. klein en vernedert. “Moet ik een foto van je maken en op facebook zetten?” zegt Luna wanneer ik te lang wacht met het uitvoeren van haar bevel. Ze legt haar hand in mijn kruis. Nu kan ik helemaal niet meer plassen.
“Ga in de hoek staan en blijf droog!” reageert ze fel.

Ik hoor Luna de kamer uitgaan en even later weer terug komen. Ze legt wat op de bank. Dan verdwijnt ze weer. Ik hoor haar naar de wc gaan. Als ze terug komt gaat ze zitten en roept mij bij haar. Als ik voor haar sta trekt ze de plastiekbroek iets naar beneden, Dan grijpt ze naast haar stoel en pakt een kan. Ik moet mijn buik intrekken en ze trekt de rand van de luier iets naar haar toe.
Ze giet de inhoud van de kan voorzichtig in mijn luier, “Als jij denkt ons vrouwen op jouw tijd met jouw geplas te mogen confronteren en mijn opdracht om te plassen negeert zal dit je leren. Loop maar lekker rond in een luier met mijn urine.” Terwijl ze dit zegt wrijft ze over de luier en constateert tevreden dat deze goed gevuld is met haar vocht.

“Wat een kleine meid ben je ook!” Luna pakt van de bank een rokje en trekt die mij aan. Het rokje is erg kort en verhult amper mijn luierkont. Ik moet ook mijn T-shirt aantrekken.. Luna is enthousiast en plagerig tilt ze mijn rokje op. Ze pakt me bij de hand en trekt me mee naar het raam.
“Kun je bovenaan komen?” Ik rek me uit. “Oh blijf even zo staan!” Luna doet een paar pasjes naar achteren. Ik kijk of iemand mij kan zien. “Wat staat dit jou toch koddig!” hoor ik Luna lachen.

Als door een magneet getrokken kijk ik geschrokken naar het hekje voor in de tuin.
Ik zie twee vrouwen opdoemen. Een oudere en een jonge. De jonge bukt zich om het hek te openen. Verschrikt stap ik naar achteren. Luna ziet mijn reactie en kijkt nieuwsgierig naar buiten. “Daar heb je ze weer de brengers van het ware geloof.” zucht ze.

Dan schiet ze in de lach alsof ze een binnenpretje heeft. “Eh, ga jij maar op tafel liggen. Rokje uit en schone luier in je hand. Ze verlaat de kamer. Ik doe wat me gezegd is. Omdat de bovenrand van het rokje van elastiek is kan ik het makkelijk uit doen. Ik pak een luier en ga op de handdoek liggen die nog steeds op tafel ligt. Geduldig wacht ik de komst van Luna af.
Blij dat ze me toch niet zolang in de luier laat lopen die zij nat heeft gemaakt.

Ik hoor gerommel en als de kamerdeur opengaat komt Luna binnen met de twee vrouwen. “Ah goh, wil je zo graag een droge schone luier dat je al op tafel bent gaan liggen?”
Luna aait mij over mijn bol en kijkt mij lachend aan. “Je moet nog even geduld hebben. Ik heb eerst de dames koffie beloofd.
“Misschien willen zij je ondertussen wel even verschonen? De talkpoeder zit in de plastiektas.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Zonder een reactie af te wachten verdwijnt Luna de keuken in mij verlegen en de twee vrouwen verbaasd achterlatend. Ik kijk schichtig hun kant op. Voorzichtig komen de vrouwen dichterbij. “Mogen wij je verschonen?” vraagt de oudste. Ik knik verlegen. Aarzelend trekt de vrouw mijn plastiekbroek uit. “Wat een mooie ouderwets plastiekbroekje heb jij nog. Die zie je niet veel meer.!”
Ze pakt de talkpoeder en dan de luier uit mijn hand. Ze opent de plakstrips en trekt de luier onder me weg. De jongste volgt het schouwspel geïnteresseerd. Een grijns rond haar lippen verraad dat ze het belachelijk vindt.

“Waarom draagt een grote kerel als jij nog een luier?” vraagt de oudste vrouw terwijl ze de schone luier onder me schuift. Luna komt met de koffie de kamer in.”Voor straf!” hoor ik haar zeggen. “Hij verdient straf. Daarom heeft hij ook van die mooie rode billen.”
“Straf?” waarvoor dan?” vraagt de jongste. “Mijnheer plast in bed als hij bier heeft gezopen. Wij hebben afgesproken dat hij dan voor het slapen gaan een luier om moet doen. Heeft hij eergisteren niet gedaan maar wel het bed onder gepiest. Ik had nog wel een luier op zijn kussen gelegd. Nu moet hij 3 dagen voor straf een luier om.” De vrouw heeft de plastiekbroek weer om mijn enkels gedaan. Ik moet gaan staan waarna ze de broek verder optrekt.

“Dat hij dat toelaat?” Luna lacht om deze reactie. “Hij vindt het fijn om precies te doen wat ik zeg!” De vrouw kijkt Luna aan alsof ze water ziet branden. Luna kijkt mij aan: “Plas!” beveelt ze. Ondanks de aanwezigheid van de twee vrouwen lukt het me nu wel mijn blaas te ledigen. Algauw is de luier nat en zwaar. “Volgens mij heeft u ons gemanipuleerd?” De oudste vrouw begint boos te worden. “Niet anders dan dat u net aan de deur mij probeerde te ….”
Verder komt Luna niet.

De vrouw loopt naar de deur. “Kom we gaan Rebecca!” zonder nog een woord te zeggen lopen ze de kamer uit. Even later zie ik ze het tuinpad aflopen. Luna komt weer lachend de kamer in. “Jij hebt pech!” Ze gaat zitten. Dit soort dames doen mijn handen altijd jeuken. Liefst had ik hun over de knie gelegd. Maar helaas…” Ze pakt mijn hand en trekt me over haar schoot. Met een stevige ruk trekt ze de luier en plastiekbroek iets naar beneden. Ze wrijft over mijn blote kont. Dan volgen er klappen. Ze mept er stevig oplos. “Au, au” kerm ik zonder direct resultaat. Wanneer de tranen over mijn wangen lopen stopt ze. Tevreden aait ze mijn billen. Ook krast ze met haar nagels over mijn geteisterde kont. “Ga eens voor mij op de grond liggen!”

Gehoorzaam ga ik liggen, Luna trekt mijn T-shirt uit. En gaat dan weer zitten. Vanaf de grond kijk ik tegen haar op. Haar mooie benen zijn over elkaar geslagen. Haar ene been schommelt uitdagend heen en weer. Dan pakt ze haar voet beet en trekt haar schoen uit. Haar vinger gaat langs de randen van haar schoen en de hoge hak. Haar blik is verleidelijk. Ze drukt haar in nylon gehulde voet tegen mijn lippen. Ik snap de hint en begin te kussen. En te zuigen op haar tenen.
“Ga met één hand met je zelf spelen. Maar denk erom….nog niet klaarkomen!”

Algauw moet ik de aandacht verleggen om niet klaar te komen. Telkens wanneer mijn hand van mijn piemel naar mijn buik glijdt weet Luna dat ik op het punt sta klaar te komen.
“Okay, nu mag je komen. Wanneer je komt roep je mijn naam. en kijk je mij aan!”
Langzaam beweegt mijn hand weer richting mijn piemel. Mijn ogen zoeken contact met Luna.
Haar ogen glinsteren, “Goed zo lieverd. Doe het maar voor Luna!” Ik word geiler en geiler en veel te snel voel ik het komen. “Lulunaaaaaaaaaaaaaaaaa” Ik verdrink in haar ogen terwijl alles om me heen verdwijnt. Even is er het grote niets……………………Langzaam kom ik weer bij mijn positieven en kijk Luna aan. Ze glimlacht tevreden maar zegt niets.
Naar verloop van tijd zegt ze: “Ga maar even lekker douchen!”
 

Super ANONIEM Konijntje

Vóór discussie, tegen dictatoriaal censuur!
:D Hey, een nieuw verhaal van een van mijn favoriete schrijvers! Een heel mooi kleurrijk en levendig begin tot zover, zoals ik van je gewend ben, echt weer top! De notificaties worden weer aangezet !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
beddenplasser Alternatieve buttplug 16+ Board 24
E alternatieve luierbeleving!! Pub 2
robert2009 alternatieve broekvullingen Broekplassers en Poepers 21
Similar threads



Bovenaan