Anna naar de brugklas

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
Maandagmorgen, 30 augustus 2021.
Anna is redelijk gespannen. Na een halve week kennis gemaakt te hebben op het voortgezet onderwijs, starten nu de lessen. Iets waar ze eigenlijk toch wel weer zin in heeft. Maar dat mag je verwachten als je VWO doet.
Al ruim voor half negen is ze op school. Ze heeft in de eerste drie dagen al een paar vriendinnen erbij en daar praat ze dan ook mee. Ze waren zo druk aan het kletsen dat de tijd voorbij vloogt. Het was zo half negen. De eerste les begon. Anna boog zich over het boek en tekende de figuren in haar schrift. Aan het eind van de dag was ze redelijk moe. Ze fietste naar huis en thuis ging ze gamen tot het eten. De volgende dagen waren best zwaar en Anna keek uit naar het weekend.
Vrijdagmiddag 3 september 2021.
Anna boog zich met een zwaar hoofd over biologie. Ze moest moeite doen om de verleiding te weerstaan om haar hoofd op het boek te leggen en te gaan slapen. Aan het eind van de les voelde ze opeens dat ze heel nodig moest plassen. Ze vroeg aan de leraar of ze naar het toilet mocht. De leraar zei dat het bijna lunchtijd was en dat ze daar op moest wachten. Toen de bel gegaan was ging ze vlug naar het toilet. 'Dat had niet veel langer meer moeten duren' dacht ze. Ze schonk er verder geen aandacht aan en ging lunchen met haar vriendinnen. Toen ze thuis was, plofte op haar bed neer om te slapen. Toen ze bijna in slaap was, moest ze opnieuw nodig plassen. Ze sprong uit bed en haalde nog net de WC. Ze was te moe om er aandacht aan te schenken en sliep tot het avondeten. Ze hield van pittig eten, maar dronk regelmatig uit haar glas water. Na het eten ging ze zich klaarmaken voor bed. Ze had geen behoefte aan opblijven. Een half uur na het eten werd ze wakker omdat ze opnieuw nodig plassen. Ze stond op van bed, maar toen ze halverwege de kamer was, begon ze te plassen. Ze liep naar beneden en vertelde haar moeder over de twee keren dat het bijna mis ging en over de keer dat het helemaal mis ging. Mama was niet boos, maar ze ging naar de apotheek om proefpakketjes luiers te halen. Na een kwartiertje was ze terug. Ze had een Tena slip maxi S en een Tena pant maxi S. Anna koos voor de pants, en deze had ze al gouw om. Ze deed schoon ondergoed en een schone pyjama aan en viel in slaap. Ze zouden de volgende dag naar de dokter gaan.
De volgende dag werd Anna om tien uur wakker. Ze herinnerde zich dat ze een luier om had gedaan. Ze ging met haar hand naar haar luier, die redelijk vol zat. Plotseling voelde ze dat ze aan het plassen was. Anna schrok. Ze voelde helemaal niet meer of ze moest plassen. Ze ging naar haar moeder en vroeg om de andere luier. Deze werd haar toegereikt en weer op haar kamer gekomen, kleede ze zich om. Ze at haar ontbijt op en daarna gingen moeder en dochter naar de dokter. Anna werd hoe langer, hoe meer gespannen. Haar moeder voelde dit en legde een arm op de schouder van haar dochter. Bij de dokter aangekomen werden ze bijna meteen geroepen. De dokter stelde een paar algemene vragen en vroeg toen waarom Anna hier was. Anna vertelde wat er was gebeurd. De dokter vroeg vervolgens aan Anna's moeder of ze een idee had waardoor het zou kunnen komen. Ze zei dat ze net naar de brugklas was gegaan en dat ze daar erg moe van was. De dokter vroeg of Anna ook bij de overgang van groep 2 naar 3 iets dergelijks had meegemaakt, of in de tijd van corona. Dat eerste was drie maanden bedplassen en tijdens corona had ze met korte tussenpozen ook bedgeplast. De dokter vond het redelijk vreemd dat Anna nu niet ging bedplassen, maar incontinentie had. Hij vond het verstandig om verder te onderzoeken in het ziekenhuis. Ze planden een afspraak in. Anna's moeder kreeg een recept van de dokter voor de broekjes. Deze leverde ze meteen in bij de apotheek. Op maandag zouden ze klaar zijn. Ze kregen een aantal losse broekjes mee, en omdat deze waarschijnlijk niet helemaal genoeg waren, ook een paar gewone luiers. Moeder en dochter gingen terug naar huis. Anna vond het eigenlijk wel fijn om de luier om te hebben.
Ook vroeg de dokter om een potje urine mee te nemen. De maandag ging ze weer naar school. Ze voelde zich gespannen om het feit dat ze met een luier naar school zou gaan. Maar ze wist dat het wel moest. Anders zou het onherroepelijk een keer fout gaan. Ze stapte op haar fiets om weg te rijden. Ze controleerde of er twee luiers in haar tas zaten, en of ze een luier om had. Dit was het geval en ze fietste weg naar school. Ze begon met de les en voelde zich redelijk moe. In de ochtendpauze was ze weer samen met haar vriendinnen. Net toen ze aan het woord was, voelde ze dat ze plaste. Ze stopte even met praten. Toen ze uitgesproken was, vroeg een van haar vriendinnen waarom ze een korte pauze nam. Anna vroeg of ze een geheim konden bewaren. Dat konden ze. Er viel een korte stilte. Anna zei dat ze incontinent was. Een van de vriendinnen vroeg waarom ze dan onder de les vroeg of ze mocht. Anna zei dat ze het nog maar sinds vrijdagavond had en ze ook nog naar de WC zou gaan om haar luier te verschonen. Een andere vriendin vroeg hoe het zat met poepen. Anna zei dat dat nog gewoon naar behoren werkte. Ten slotte vroeg een vriendin waardoor het kwam. Anna zei dat dit waarschijnlijk oververmoeidheid met een andere, onbekende factor was. Toen ging de bel en moesten de meisjes weer aan het werk. In de middagpauze was de stemming onder de meisjes weer even goed als altijd. Alsof de incontinentie van Anna niet bestond. Thuis aangekomen kon ze alleen een glaasje water drinken, waarna ze naar het ziekenhuis moesten. Bij het ziekenhuis aangekomen liepen ze naar de kinderafdeling. 'Anna Nieuwenhuis'. Anna liep met de dokter mee en dokter stelde heel veel vragen. De dokter nam de urine mee en verdween. Even later kwam hij terug. Er was niks in de urine aanwezig wat er niet hoorde. De dokter verdween weer. Even later kwam hij met een echo-apparaat. Hij beval aan Anna om haar buik iets te ontbloten. Dat deed ze en de dokter nam foto's van haar blaas. Ook haar blaas werkte volgens behoren. De dokter verdween weer en even later kwam er een neuroloog. Die zette een kapje op Anna's hoofd en sloot het kapje aan op een computer. De hersengebieden kwamen in zicht en de neuroloog keek eens bedenkelijk. 'Ik meet geen activiteit in een klein gevoelsdeel van de hersenen. Dat is een gevolg van overspannenheid. Dat is te verhelpen met een ontspannende hobby.' 'Hoe lang gaat dit dan duren?' vroeg Anna. 'Nu je nog kind bent, duurt het maximaal twee jaar en minimaal vijf maanden voordat je hersenen zijn hersteld, mits je vanaf vandaag een of meerdere ontspannende hobby's zoekt. Maar als je te lang blijft wachten kan het zijn dat je altijd incontinent blijft. Dit zal bij jou waarschijnlijk niet gebeuren, omdat jij over een half jaar, zonder hobby, bent gewend aan je nieuwe situatie. Maar dan kan ik er wel bij zeggen dat je vatbaarder blijft voor overspanning en dat je een tot vijf jaar incontinent bent.' 'Dus het enige wat we moeten doen is een ontspannende hobby zoeken?' 'Ja, eigenlijk wel.'
Nadat Anna en haar moeder afscheid hadden genomen liepen ze naar buiten. Eenmaal in de auto vroeg moeder wat ze zouden kunnen doen. Anna zei: 'Eigenlijk zit ik er al mee sinds mijn vijfde. Ik zou graag baby willen spelen.' 'En hoe moet ik dat voor me zien?' 'Luier om, deze gebruiken voor alles, baby-achtige kleertjes aan, slapen in een babybedje, huilen, brabbelen, babyfilmpjes kijken, met babyspeelgoed spelen, met een speen in mijn mond, kruipen, babyvoeding eten, uit een flesje drinken, in een kinderstoel eten en knuffels.' 'Vind je dat niet raar dan?' 'Eigenlijk niet. Ik heb dagen op internet informatie gezocht. Het heeft zelfs een naam: Teen Baby.' 'Eigenlijk zijn we het wel verplicht te doen. En ik wil je er best bij helpen.' 'Yes!'
Eenmaal thuis aangekomen voelde Anna druk op haar anus. 'Zullen we dan nu beginnen, zover dat nu kan?' vroeg Anna. 'Goed' was het antwoord van haar moeder. Anna zette druk en ze vond het een heel prettig gevoel. Mama verschoonde haar en zocht op haar mobiel babyfilmpjes op. Anna voelde langzamerhand alle stress van haar af glijden. Na een paar filmpjes gingen ze zich concentreren op alle benodigdheden. Toen die allemaal besteld waren, gingen ze eten klaarmaken. Om zeven uur begonnen ze met eten en toen dat op was ging Anna slapen.
 
Laatst bewerkt:

Pamperlover2006

Liever luier dan moe
Dinsdagmorgen, 7 september 2021, om 7:15
Anna werd wakker met een uitgerust gevoel. Ze had goed geslapen en dat deed haar goed. Ze pakte een luier, die inmiddels bij haarzelf op de kamer stonden. Ze kleedde zich aan en ging ontbijten. Toen ze het ontbijt ophad, maakte ze zich klaar. Haar moeders wekker ging en even later verscheen haar moeder in de badkamer. Anna was inmiddels net klaar en ging even gamen. Toen haar moeder een kwartiertje later ook klaar was, met uitzondering van ontbijt en mondhygiëne, ging Anna een half uur baby spelen, samen met haar moeder. Vervolgens pakte ze haar fiets, om naar school te gaan. Ze dacht alles wat zou gebeuren. Zij en haar moeder zouden vader morgenavond ophalen van Schiphol. De babyspulletjes zouden vanmiddag aankomen. Ze zou morgen twaalf worden. Ze had als verjaardagscadeau de babyspulletjes. Eigenlijk wist ze voor gisteren niet eens wat ze voor haar verjaardag wou.
Voor dat ze wet wist, was ze op school. Ze was net op tijd. De schooldag verliep net zo als alle andere dagen. Echter was Anna minder moe en meer oplettend dan normaal. Het was alsof na het na een half uur al pauze was. Haar vriendinnen vroegen wat er uit het ziekenhuisbezoek was gekomen. Anna zei: 'Het gebied voor het voelen dat de blaas vol is, is dood, maar kan herstellen, omdat ik nog kind ben. Ik moest een ontspannende hobby gaan zoeken, en deze heb ik nu. Het duurt twee en half tot twaalf maanden voordat het weer werkt. Daarna nog twee en half tot twaalf maanden voordat het dusdanig werkt dat ik weer gewoon naar de WC kan gaan.' 'Dat is nogal lang. Vind je het niet verschrikkelijk dat je vijf maanden tot twee jaar in de luiers moet?' 'Nee, eigenlijk niet. Ik heb sinds mijn vijfde al luiers willen dragen.' -Ding- -Dong- 'Maar dat verhaal vertel ik vanmiddag wel.'
De meisjes gingen weer naar de klas en voor ze het wisten was het alweer de volgende pauze. De vriendinnen waren op en top nieuwsgierig en vrijwel direct begon Anna haar verhaal te doen: 'Op dertig november 2013 werd ik zindelijk. Na een maand achtereenvolgens geen ongelukjes, werd het laatste pak luiers in brand gestoken. Mijn vader pakte al het siervuurwerk en stak het aan met het brandende pak luiers. Ik heb me nog nooit zo trots gevoeld. Die trotsheid was lang aanwezig, maar na ongeveer een half jaar begon deze af te zakken en langzaam plaats te maken voor heimwee. Ik herinner me nu nog de avonden bij mijn moeder op schoot met de luier strak tegen mijn billetjes aangedrukt en met een speen in mijn mond, terwijl ze zat voor te lezen en over mijn bol aaide. Op de gourmet op oudejaarsavond 2014 waren alle familieleden bij ons thuis. Een halfjarig nichtje van mij zag ik voor mijn ogen haar luier gebruiken. Ze werd vrijwel direct door mijn tante, die nauwlettend toekeek, op een speelse manier verschoond worden. Ik zat half verdrietig naar dit tafereel te kijken. Maar het werd nog erger voor mij. Mijn tante stopte een speen in haar mond en ging plaatjes met haar kijken, terwijl ze af en toe door haar donshaartjes streek. Dit werd te veel voor mij en ik vluchtte naar mijn kamer, om stilletjes te huilen. Telkens zag ik mezelf op schoot bij mijn moeder. Ik praatte mezelf in dat dit niet hoorde en dat ik ijskoud moest blijven, of zelfs trots dat ik al zindelijk en groot was. Dan zag ik mezelf papa's hand met de aansteker begeleiden om de luiers in brand te steken en dan kroop ik bijna van spijt dat we de luiers in brand hadden gestoken. Een kwartier later waren de martelende gedachten over en ging ik verder met gourmetten. Gelukkig was er niet een nieuwe trigger. Ik heb uiteindelijk geweigerd om om twaalf uur uit het raam vuurwerk te gaan kijken. Ik wist namelijk bijna zeker dat ik dan aanstalte zou maken voor een nieuwe trigger, en door de mand zou vallen. Ik wist sindsdien zeker dat ik, net zoals mijn nichtje toen, een half jaar wou zijn.' 'Serieus? Dus, je wilt eigenlijk gewoon een baby zijn?' 'Ja' 'Nou, als jij je er goed bij voelt zal ik je geen haarbreed in de weg staan.' De rest van de tijd praatten ze nog wat, totdat de bel ging en ze weer verder moesten met werk. Ook dit was zo voorbij en Anna ging in sneltreinvaart (als hyperloopvaart een ABN woord was had ik dat gebruikt, zo snel als ze ging) naar huis.
Thuis aangekomen stonden verschillende pakketjes klaar. Anna opende de pakketjes en zag de rompers, luiers met print en nog meer babykleding. Ze vouwde ze uit en legde ze langs haar lichaam. Ze paste ze. Ze liep naar de bank, haar moeder deed de gordijnen dicht en kleedde haar uit tot ze op ze op haar luier na naakt was. Haar moeder deed haar een romper aan en drukte deze dicht. Vervolgens kreeg ze een zachtroze jurkje aan. Ze kreeg een paar blokken, waarmee ze ging spelen. Het voelde best vreemd, maar toch wel fijn. Zo bleef ze nog even doorspelen. Ze had al enige aandrang gevoeld, en nu ze thuis was, achtte ze het moment rijp om druk te zetten. Ze trok haar benen iets in en begon druk te zetten. Ze kreeg een volle poepluier, en ze genoot van het gevoel. Haar moeder zag Anna poepen, maar toch ook genieten. Ze besloot haar nog niet direct te verschonen. Na een tijdje vond haar moeder dat er toch echt iets moest gebeuren, en verschoonde haar op de bank. Opnieuw genoot Anna van het gevoel. Ze kreeg een nieuwe luier om, maar niet die met figuurtjes, maar opnieuw een witte. Haar moeder kleedde haar weer naar haar normale outfit. Anna vond het enigsinds jammer, maar ze vond zelf ook dat ze wel normaal eten nodig had. Ze at en daarna ging ze gamen. Rond acht uur ging ze met haar moeder thee drinken. Haar nieuwe luier had nog geen inhoud, maar na de thee voelde Anna dat ze aan het plassen was. Ze genoot stiekem. Na de thee ging ze weer een half uurtje gamen en daarna ging ze slapen en hoopte op een fijne verjaardag.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
B Verhaal Klaar Anna A 101
W anna A 67
R Bff Anna en Maartje B 14
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 9
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Marissa Opzoek naar vriendinnetjes of vriendjes Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Opsoek naar persoon met zelfde interesse Contact advertenties 4
peka36 zaterdag middag 14/10 van Hengelo naar Belgie Contact advertenties 5
Little/daddy_Q Opzoek naar leuke little's! Contact advertenties 2
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's V2! Contact advertenties 0
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's :) Contact advertenties 2
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
Brett010 Volgende week naar Madrid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Naar de diabetes verpleegkundige VVV 12
Inco-plastic-24/7 Overstappen naar wasbare luiers!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
Similar threads


















































Bovenaan