anna

Dit verhaal gaat over anna een een meisje van 6 jaar met lang ligt bruin/bonker blond haar dit verhaal schrijf ik in de eerste persoon

Ik zit op de bank en mama vraagt of ik mee wil naar de winkel.
Ja mama wanneer gaan we nu zegt mama.
In de auto zegt mama anna als je braaf bent mag je iets kiezen.
bij de winkel aangekomen pakt mama een karretje en we gaan de boodschappen pakken als laatste zegt mama anna als ik maand verband heb gepak mag je iets uitkiezen.
Toen ze het had gepakt lopen we langs de luiers bij de luiers blijf ik staan zeg ik.
Mama die heb ik vroeger ook gebruikt toch ja anna zegt ze.
ik zeg mama toen was ik heel schattig toch mama zegt ja anna dat klopt.
Mama mag ik luiers mama denkt na en zegt waarom ook niet het kan geen kwaad ze pakte Een pak pampers 6 en legde het in de karretje toen we thuis waren vraag ik of ik een pamper aan mag mama zegt dat het goed is ik ga op de bank liggen en mama komt na mij toe ze trekt mijn rokje uit en mijn jurkje omhoog ze pakt mijn enkels vast en ze doet die omhoog ze tild me zover omhoog dat ze de luier onder me kan schuiven toen ze dat gedaan heeft doet ze hem dicht en plakt de plakkers dicht toen ze klaar was liet ze me staan ze en deed mijn rokje weer omhoog en zegt die luier staat je schattig en hij past ook precies na een kwartier moest ik plassen dus liet ik dat gaan naar 6 minuten kwam mama binnen en zegt zal ik mijn kleine meid maar eens verschonen ik lach en loop met haar mee toen ik verschoont was ging ik weer verder spelen naar tot we avond gegeten hebben verschoont mama mij na 1 uurtje komt mama naar mij toe en zegt zo te zien is mijn kleine baby girl moe het is tijd om naar bed te gaan ze tilde me op en met een hand op mijn rug en een onder mijn kont (geluierde kont)
Legde mama mij op bed en deed mij uit tot ik alleen nog maar een luier aan heb ze doed de deken over me heen en geeft me een kus.



Wordt vervolgd
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Sorry verhaal niet gelezen. Maar verander de leeftijd grens aub. 6jaar is niet leeftijd voor hier. Wel kan je de personage als 6jarige behandelen.
 

Martinus

Toplid
+1 voor de naam (vooral origineel ;D)

-1 voor de leeftijd. Het heeft niks met te maken met dingen die 18+ zijn, maar ik kan me meer inleven met iemand van tussen de 13 en 17.

Verder mooi geschreen zover nog geen fouten gevonden.
 
Dit is een nieuw hoofdstuk ik zou zeggen geniet er van


Ik word wakker en denk wat is dat voor een nattigheid.
Ik ga met mijn hand naar mijn kruis en ik voel dat mijn pamper dik is.
Ik ga naar mama en spring op het bed maar nu ik beter kijk zie ik dat papa er al is en bedenk me dat hij het nog niet weet.
Mama en papa worden wakker en ze lachen allebei naar mij.
Papa gaat recht op zitten en tild me op hij zegt zo te zien kan mijn kleine meid wel een schone pamper gebruiken die kleintjes plassen ook zoveel tegenwoordig zij hij lachend tegen mij en mama.
Mama zegt dat ze het al tegen papa heeft gezegd dat ik weer pampers wil dragen en dat hij dat heel leuk vind.
Papa zegt vandaag word het heel warm zullen we vandaag gaan zwemmen bij mosaqua.
Ik schreeuwde van blijdschap kei hard jajajaja papa lacht en zegt oke dan gaan we straks maar eerst zal ik je verschonen.
Ik vraag of er ook luiers zijn voor in het zwembad papa zegt ja en vraagt of ik dat wil.
Ik zeg ja en zit op papa zijn arm omdat hij me gaat verschonen onder het lopen moet ik plassen dus liet ik dat gaan maar blijkbaar heeft papa dat gemerkt en lacht naar mij en geefr een tikje op mijn dikke geluierde kont.
Op de bank doet papa mijn luier uit en doet mij een schone aan hij gaat naar boven om wat te pakken dus ik lich daar in alleen mijn luier hij komt naar beneden met kleren en doet mij een kleedje aan ook doet hij mij een panty aan met daarover een spijker rokje aan.
Ik ga staan en kijk in de spiegel ik zie alleen de luier als ik heel goed kijk dus dat valt mee.
Toen mama en papa aangedaan zijn pakt mama nog 5 luiers en doet die in een tas we gaan naar de winkel zegt mama.
Bij de winkel aangekomen pakt papa mij op en zet mij in zijn nek hij zegt fluisterent tegen mij met die luier aan voelt het wel zacht in mijn nek en hij gaf mij een klopje op mijn kont.
We waren binnen en papa laat mij staan we lopen naar de luiers en daar liggen inderdaad zwemluier mama pakt een pak van de grootste zwemluiers (little swimmers) we rekenen af en gaan naar de auto.
Daar aangekomen geeft mama mij de pak luiers ik kijk heel goed naar het pak en zeg mama zit een plaatje van Nemo op de luier mama kijkt en zegt ja schatje dat klopt.
Bij mosaqua aangekomen bedaald mama de kaartjes en we lopen met zijn drieën naar een familie kleed kamer mama en papa pakken de luiers en mijn badpak ze doen mij uit en mama legt mij op de verschoon kussen en doet mijn pamper uit.
Papa geeft mama een zwemluier en zij doet mij die aan ik ga staan en mama en papa zeggen dat het heel erg schattig staat mama doed mij mijn badpak aan en zegt dat de luier niet opvalt.
We gaan meteen naar buiten en ik wou meteen het zwembad in springen maar papa pakt mijn arm.
hij zegt kleine meisjes zonder diploma moeten zwembandjes aan.
Ik lachte en loop achter mama en papa aan.
We gaan zitten en mama blaast mijn frozen zwembandjes op.
Ze doet ze bij me aan en samen gaan we zwemmen.
Na twee uurtjes zwemmen moest ik heel erg plassen voor de derde keer dus laat ik het gaan.
Ik voel mijn luier heel erg en vraag aan papa en mama of ze me willen verschonen ze lachen en zeggen zacht wij webben een slimme baby ze weet a l wanneer ze een nieuwe luier nodig heeft.
Na dat ze mij verschoond hebben gingen we nog 20 minuten zwemmen daarna zeg ik mama papa kunnen we wat eten mama en papa vinden het allebei goed en we gaan wat eten.
Toen we klaar waren gingen we verder zwemmen 15 minuten later moet ik heel erg poepen ik kan het niet meer op houden dus laat ik het gaan.
Ik zeg tegen mama en papa ik heb bah gedaan dus ze gingen me meteen verschonen.
Na een half uurtje ben ik heel moe en dat valt op want mama en papa zeggen zullen we maar naar huis gaan dan kan onze kleine meid lekker gaan slapen.
We gingen weer naar een familie kleedhokje en ze doen mijn luier uit drogen mij en doen mij weer een zachte pamper aan.
Daarna doen ze me omkleden maar toen mama de panty pakte was hij nat geworden omdat die gevallen was dus die kan ik niet meer aan doen.
Dus daar stond ik dan in een pamper aan met een kleedje en een kort rokje en dat dekte de luier nog niet eens een beetje.
We gingen nog even naar de kassa want mama moest nog wat vragen.
Toen ze dat gevraagt had en ook antwoord kreeg kijkt de mevrouw naar mij en zegt de kleine van mij draagt ook nog soms luiers voor de zekerheid en zij is 6 jaar en dat maakt helemaal niks uit vind ik.
Ik luchte helemaal op en bedenk me als ik het fijn vind waarom zou ik het dan verstoppen.
Ik zeg tegen mama dat ik in alleen de luier wil rond lopen ze vraagt het even aan papa en hij zegt dat het goed is omdat het maar even lopen is.
Papa zegt tegen de vrouw dat ik me even iets anders aan wou doen of ik dat even kan doen met papa in een hokje dus ze liet ons even door.
Toen ik terug was keek de vrouw naar mij en zegt als zij het fijn vind is het toch geen probleem en ze doet er niemand mee kwaad.
Ze zegt ook als we de volgende keer weer zwemmen ik ook in alleen een zwemluier mag zwemmen wat ik eigenlijk wel goed vond.
Toen we naar buiten lopen slingerde papa mij zo op zijn nek dus daar zat ik met alleen mijn luier aan op mijn vaders nek ik vindt het wel leuk en papa zo te zien ook.
In de auto doet papa mijn gordel aan en rijden we naar huis onder het rijden moet ik heel erg plassen dus dat doe ik maar gewoon maar toch word ik een beetje rood.
Papa kijkt naar mijn luier en zegt ja nu kan ik zien dat je je luier goed gebruikt zoals een baby zonder broek zegt hij ik begon te lachen en zij ja dat is zo en het zit lekker alleen een luier.
Onder het rijden begin ik mee te zingen met een liedje toen we thuis waren vraagt mama en papa of ik het leuk heb gehad.
Ik zeg zeker wel en de volgende keer kan ik in alleen een luier zwemmen en ik lachte mama en papa zeggen ja dat kan en het mag.
Papa tilde me uit de auto want ik ben heel moe.
Binnen gekomen legde papa mij op de bank en verschoonde hij is klaar en zegt zo onze kleine meid ik klaar voor de nacht.
Papa vraagt wil je bij ons komen slapen vannacht ik zeg ja en steek mijn handen uit als teken dat hij mij moet op tillen hij lacht en tild me op we gaan met mijn drieën naar boven ze stoppen me in en zeggen dat ze zo komen.
Ze geven mij een kus en gaan naar onder en ik val in slaap.



Wordt vervolgd
 
nina15000 zei:
Ik vind het wel mee vallen het is personage wat 6 jaar is kan toch niet kwaad er is niks sex achting aan dus ga zo door
Alleen alinea's waren wel handiger geweest tip misschien
Dankje voor je reactie ik vindt het ook zo en o ja ik ben dol op je verhalen.
Ik ben blij dat je mijn verhaal lees
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Laat ik het zo zeggen. Het kinderlijke onschuld is mooi. Maar het is zo kwetsbaar. Al is het een fictief persoon. Je moet rekenen dat abdl binnen fetisjme lifestyl behoren.
En en dat er meer dingen zijn dan abdl. Grof gezegd. Er zijn pedo's die kicken op jonge kinderen in luiers.

Dus daarom ben ik erop tegen.
 

Spreeuwtje

Little Rebel
Ik begrijp dat je het leuk vind om het zo te schrijven, je bent zelf ook nog maar vijftien.
Maar door die leeftijd te gebruiken maak je het, zoals hierboven ook al werd genoemd, aantrekkelijk voor mensen met foute ideeën. Beter schroef je de leeftijd iets op. Met het verhaal ansich is niets mis :)
 

nina15000

Superlid
Spreeuwtje zei:
Ik begrijp dat je het leuk vind om het zo te schrijven, je bent zelf ook nog maar vijftien.
Maar door die leeftijd te gebruiken maak je het, zoals hierboven ook al werd genoemd, aantrekkelijk voor mensen met foute ideeën. Beter schroef je de leeftijd iets op. Met het verhaal ansich is niets mis :)
Waarom moet hij dat doen het is een verzonnen verhaal dus ik weet niet wat mensen hier fout aan vinden
Was het een echt verhaal geweest dan snap ik je maar dit is een verzonnen verhaal wat willen die pedo hier mee doe. Dan
 

Spreeuwtje

Little Rebel
Daar gaat het me niet om. Zo'n pedo zal hooguit met zichzelf spelen terwijl hij een verhaaltje leest. Prima.
Liever dat dan echt iets uitvreten.
Maar waar het me wel om gaat, is dat er zo snel de link wordt gelegd tussen AB/DL en pedofilie..
Lijkt me beter dat zo veel mogelijk te vermijden..
 

anoniemaccount

Gewaardeerd Lid
Spreeuwtje zei:
Daar gaat het me niet om. Zo'n pedo zal hooguit met zichzelf spelen terwijl hij een verhaaltje leest. Prima.
Liever dat dan echt iets uitvreten.
Maar waar het me wel om gaat, is dat er zo snel de link wordt gelegd tussen AB/DL en pedofilie..
Lijkt me beter dat zo veel mogelijk te vermijden..
Ik sluit me aan bij Spreeuwtje, we moeten als community ons best doen om elke schijn van mogelijke link tussen AB/DL en pedofilie te vermijden. Het heeft niets met elkaar te maken, dat snappen wij allemaal goed, maar de buitenwereld wellicht niet. Aangezien iedereen zich kan en mag registreren op deze website kan dus ook iedereen deze topics lezen en voor je het weet gaan er rare verhalen rond of wordt er aangifte gedaan door iemand die er niets van snapt.
 

Martinus

Toplid
Spreeuwtje zei:
Ik sluit me aan bij Spreeuwtje, we moeten als community ons best doen om elke schijn van mogelijke link tussen AB/DL en pedofilie te vermijden. Het heeft niets met elkaar te maken, dat snappen wij allemaal goed, maar de buitenwereld wellicht niet. Aangezien iedereen zich kan en mag registreren op deze website kan dus ook iedereen deze topics lezen en voor je het weet gaan er rare verhalen rond of wordt er aangifte gedaan door iemand die er niets van snapt.
Je hoeft je niet eens aan te melden om verhalen te kunnen lezen. Ik heb 1/2 maanden ook zonder accounts verhalen gelezen voordat ik me ging aanmelden. Hier heb ik overgens geen spijt van want deze community is echt super!
 

beddenplasser

volwassen peuter
Zolang er geen sexualiteit bij komt kijken, snap ik niet goed hoe dan de link er is met pedofilie. Het enige waar ik in dit verhaal bij zou opletten is het voldoendekinds houden zodat het realistisch blijft. Niet de gedachten en gevoelens van een vijftienjarige in een kind van zes leggen, want die indruk heb ik wel soms en dan begrijp ik de reactie van sommigen wel.
 

Spreeuwtje

Little Rebel
beddenplasser zei:
Zolang er geen sexualiteit bij komt kijken, snap ik niet goed hoe dan de link er is met pedofilie. Het enige waar ik in dit verhaal bij zou opletten is het voldoendekinds houden zodat het realistisch blijft. Niet de gedachten en gevoelens van een vijftienjarige in een kind van zes leggen, want die indruk heb ik wel soms en dan begrijp ik de reactie van sommigen wel.
Het ligt er in dit geval ook niet dik bovenop.. maar ik zie zelf gewoon liever dat ook maar de zweem van een link wordt vermeden. Dus idd, de gevoelens en gedachten van de schrijver die op een meisje van zes worden geprojecteerd.. vind ik zelf wel op het randje. Verder is het gewoon een leuk verhaal hoor.
 

Delete

Superlid
Spreeuwtje zei:
beddenplasser zei:
Zolang er geen sexualiteit bij komt kijken, snap ik niet goed hoe dan de link er is met pedofilie. Het enige waar ik in dit verhaal bij zou opletten is het voldoendekinds houden zodat het realistisch blijft. Niet de gedachten en gevoelens van een vijftienjarige in een kind van zes leggen, want die indruk heb ik wel soms en dan begrijp ik de reactie van sommigen wel.
Het ligt er in dit geval ook niet dik bovenop.. maar ik zie zelf gewoon liever dat ook maar de zweem van een link wordt vermeden. Dus idd, de gevoelens en gedachten van de schrijver die op een meisje van zes worden geprojecteerd.. vind ik zelf wel op het randje. En verder is het gewoon een leuk verhaal hoor.
Dat precies! Uitstekend mijn gedachtes verwoord!
 
Beddenplaser dan heb ik een vraag over het kind zich meer 6 jaar laten gedragen bedoelen jullie dat ik anna dan in het openbaar luiers laat dragen of tewel dat anna zich niet schaamt om gezien te worden in een luier of bedoelen jullie iets anders
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
P Anna naar de brugklas A 13
B Verhaal Klaar Anna A 101
R Bff Anna en Maartje B 14
Similar threads





Bovenaan