anna

Tessa baby

Gewaardeerd Lid
Weer een geweldig deel heerlijk om te lezen misschien dat ze allebij baby worden en dan samen gaan spelen en luier maatjes worden
 
Ik word wakker en begin te spelen met mijn speelgoed.
Naar 2 minuten begin ik te poepen en roep meteen.
Mama ik heb een stinkie luier.
Ze komt naar me toe en zegt wat hoor ik nou heb jij een stinkie luier dat los ik wel even op.
Ze verschoond me en doet me een nieuwe luier aan onder het verschonen zegt ze dat we vandaag gaan zwemmen waarop ik meteen zeg jejejejej zwemmen.
maar als ik dat zeg zegt mama dat ze vind dat mijn stem verranderd is en dat klopt want die is hoger en schattiger vind ze.
Ze neemt me mee naar beneden en kijk op mijn medicijnen en zegt ja dat is een bijwerking en volgens mij duurt die een maand.
Op dat moment komt swen naar binnen en geeft me een kus op mijn voor hoofd waardoor ik begon te blozen.
Naar het eten ruimen we de spullen in en gaan we naar het zwembad.
Bij het zwembad vraagt swen of hij ook een zwemluier aan mag omdat hij die schattig vind.
Mama zegt als jij dat wilt mag het en je mag er ook gewoon in plassen.
Dus we gaan met zijn allen in een familie kleed kamer.
Daar krijgt swen een luier luier om en dan zijb zwembroek en ik alleen mijn luier omdat ik dat wil.
tijdens het zwemmen krijg ik hevige kramp in mijn buik en ging poepen.
Ik ga meteen naar mama en zeg dat ik verschoond moet worden op dat moment zegt swen dat hij zijn luier vol geplast heeft.
Ze verschoond ons allebei en daarna zwemmen we verder.
Naar 2 uur gaan we ons omkleden.
Mama droogt ons allebei af en doet me een luier om met 4 inleggers er in met over de luier nog een luier omdat ik dat wou.
Swen krijgt ook een luier om maar dan alleen 1 luier.
We gaan naar MC Donald en gaan binnen zitten.
Ik in een luier kort roze shirt zonder mouwen en een roze rokje maar mijn luier blijft wel lekker opvallen.
Toen we het eten op hadden gingen we naar huis.
Thuis aangekomen verschoond ze me en legt me meteen in bed want door het zwemmen ben ik heel moe geworden en ik al zo in slaap
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
leuk en mooi geschreven mij complimenten hoor!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
P Anna naar de brugklas A 13
B Verhaal Klaar Anna A 101
R Bff Anna en Maartje B 14
Similar threads





Bovenaan