anna

Alle namen die ik gebruik zijn verzonnen dus niks is waar





Ik word wakker en moet heel erg poepen ik ga staan en ga persen toen ik klaar ben heb ik mama geroepen.
Mama komt en vraagt wat er is ik zeg grote bah bah mama lacht en verschoont me.
Ze zecht dat ik vandaag mag kiezen wat we gaan doen ik zeg bios bios met alleen mijn luier aan.
Mama zegt dat we wel naar de bios kunnen alleen moet ik dan wel kleren aan ik begon een beetje te huilen en mama zecht als je wilt mag je wel een knuffel en speen mee nemen ik begin te giechelen en mama zegt daar is onze kleine prinses weer
ze doet me aan en pakt de spullen in maakt nog een flesje klaar voor in de auto en we gaan weg.
Onder het rijden vraagt mama welke film ik wil zien ik zeg dori dori met mijn speen in mijn mond.
Bij de kassa rekent mama af en verschoont mama me ze zegt ik doe je nu een grote aan wat je ook voor de nacht gebruikt.
Daarna kopen we wat lekkers en gaan zitten tijdens de film plas ik en zeg tegen mama voor dit is mijn luier handig zij ik lachent en ik wijs naar mijn luier.
Een half uurtje later zit ik te wiebelen mama zegt je kan gewoon plassen hoor.
Ja weet ik maar ik ben bang dat mijn luier het niet houd.
Maak je maar geen zorgen schatje zegt mama dus ik laat mijn plas gaan.
Tijdens de pauze verschoont mama me en gaan weer verder kijken.
Toen de film afwas gelopen vroeg mama wat ik wou doen ik zeg ik wil naar mc mama lacht en zegt dat het goed is als we er zijn pak ik een kinder menu.
Toen ik klaar was zag ik dat een moeder naar ons toe kwam om te vragen of we een luier bij ons hadden voor haar zoon.
Mama keek me aan en ik zeg mama we hebben toch nog een paar van mij.
Ik zeg tegen de mevrouw dat ik nog luiers draag omdat het niet altijd zo goed gaat.
Mama geeft haar een luier en 1 minuut later kwam ze met haar zoontje terug ik vraag of hij wou spelen hij komt met me mee en we gaan spelen ik zeg.
ik heet anna hij zegt ik heet swen.
Onder het spelen zeg ik dat ik heb geplast in mijn luier.
Ik ga naar mama die gegevens aan het uitwisselen is met swen zijn moeder en zeg mama ik heb in mijn luier geplast op dat moment komt swen aan en zegt tegen zijn moeder ik heb ook in mijn luier geplast.
Onze mama's kijken elkaar aan en Ellen de mama van swen zegt zal ik ze even verschonen mama zegt dat als ik het goed vind zij het ook goed vind.
Ik ga met ellen mee en ze verschoont eerst swen en dan mij naar dat ze dat heeft gedaan zegt ze jullie kunnen er weer een tijdje doorheen en geeft ons en klop op onze luier 10 minuten later halen de moeders ons op en zeggen dat we gaan we vinden dat beide jammer maar ze zeggen dat we eens bij elkaar kunnen spelen of slapen als we dat willen we juichen en kussen onze moeders thuis aangekomen verschoont mama me maar als ze mijn kont op de luier legt val ik al in slaap.

Word vervolgd
 
Ik word wakker gemaakt door mama en ben nog een beetje suf dus moe.
Mama maakt de romper open en voelt aan mijn luier en zegt zal ik mijn prinsesje maar eens verschonen.
Ze tilt me op en legt me op de commode maakt de plak strips open en doet de voorkant van de luier omlaag.
Omdat ik nog moe ben weet ik niet zo goed wat er gebeurt en begin te plassen.
Ik schrok wakker en begin te huilen en zeg huillend se se sorry ma mamma i ik wist niet dat de luier open was.
Mama aait me over mijn hooft en zegt dat het niet uitmaakt en zegt dat kan nu eenmaal gebeuren als moeders baby's verschonen.
Nu ik weer rustig ben kietelt mama ovet mijn buikje en begin ik te lachen onder het lachen verschoont mama mijn luier.
Maar omdat ik zo beweeg is het wel moeilijk voor mama om een nieuwe luier bij me om te doen.
Naar het verschonen zegt mama.
Anna we gaan morgen de baby dag doen want vandaag gaan we naar de stad voor spullen te kopen voor school want de vakantie is bijna voorbij.
Toen mama dat zegt word ik verdrietig mama vraagt wat er is en ik zeg nou als de vakantie voorbij is kan ik niet meer de heledag luiers dragen.
Mama zegt daar verzin ik wel iets voor oke.
Mama kleed mij aan en we gaan eten.
Toen we klaar waren pakte mama de kinderwagen en deed die in de auto daarna zet ze mij in de auto en we gaan weg.
In de stad gaan we eerst nog naar de kruidvat voor inlegger voor in mijn luier voor morgen.
Daarna gaan we naar de kleding winkel daarna naar een winkel voor school spullen ik vraag mama mag ik alsje alsje alsje blieft een rugzak van vrozen is goed engeltje van mij.
Toen we klaar waren zij ik mama ik heb hele erge dorst ze zegt ik ben je fles vergeten dus we gaan even naar de hema voor wat drinken maar eerst verschoont mama mij.
Daar aangekomen vraagt mama wat ik wil drinken ik zeg met een lieve stem water water.
Mama rekent af en geeft mij de flesje water met een rietje erin.
Ik drink het voor de helft leeg en mamma zegt je hebt wel dorst zeg en ik denk ook dat je zo weer heel nodig moet plassen ik lach en vraag of ik een ijsje mag.
Mama lacht en zegt oke bij de ijsjes zaak komt een mevrouw en vraagt wat we willen ik wil graag een clown ijsje zeg ik ze pakt ook de bestelling van mama en 2 minuten later is ze er met de ijsjes als ik ze op heb ziet mama dat ik tussen mijn benen dik ben en zegt ik ga jou maar even verschonen bij de verschoon ruimte ligt nog een ander meisje van ongeveer 8 jaar toen ze klaar waren zei mama o nee ik ben de luiers vergeten.
De mevrouw gaf ons een hele dikken roze luier en zegt jullie mogen deze wel hebben ik zeg dankjewel en mama verschoont me.
Toen we klaar waren zegt mam dat de broek niet over de luier past ik zeg dat het niets uit maakt en ik wel in alleen mijn luier wil lopen mama lacht en vind het goed.
Ik de wagen gaan we naar huis.
Thuis aangekomen rende ik naar pappie en knuffelde hem hei zegt wat heb jij een mooie luier aan maar als hij dat zegt knijpt hij een beetje in mijn luier en doet de achter kant wat meer naar achter en zegt ik denk dat ook al ben je een kleine meid wat je in je luier hebt is niet zo klein we lachen en mama verschoont me naar het eten verschoont ze me nog een keer en dan stopt ze me in bed.


Wordt vervolgd
 
Ik word wakker met een hele natte luier ik wil mama roepen maar daarna herinner ik de regels voor baby dag weer dat ik niet mag praten
dus naar een tijdje begin ik maar te huilen want gelukkig kan ik goed huilen als ik wil.
Mama pakt me op en wiegt me heen en weer en zecht rustig maar klein konijntje van me.
Nu ik rustig ben verschoont mama me en in haar armen brengt ze me naar onder.
Onder zet ze me in de baby stoel en voert ze me wat te eten en geeft ze me de fles toen het opwas liet ze me een boertje doen en ik lachte meteen.
Toen ze me neer zetten kruip in naar de tv en begin te huilen.
Mama komt en zegt wil mijn schatje tv kijken waarop ik lachte.
Naar een tijdje ziet mama dat ik aan het gapen ben en zegt ik ga je even een slaap luiertje aandoen en dan ga jij een dutje doen.
Mama zet me in de box en ik wordt om half 6 wakker.
Ik moet heel erg poepen dus dat deed ik meteen in de luier die zo zwaar is dat ik val en begin meteen te huilen.
Mama verschoont me en we gaan eten.
Naar het eten doet mama me in bad.
Naar ongeveer 30 minuten haalt mama me eruit droogt me af en doet meteen mijn nacht luier aan.
Daarna doet ze me in bed en krijg ik een kusje.

Sorry dat het kort
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Geeft niet dat het kort is, ik vind het toppie dat je door gaat !1 Er zijn al teveel verhalen die niet worden afgemaakt, en je schrijft het leuk, dus ga zo door dance
 
Sorry als ik type fouten maak maar als ik in mijn luier plas vergeet ik soms waar ik ben gebleven


Ik wordt wakker en begin te huilen.
Mama komt naar me toe en zorgt dat ik rustig word.
Als ik rustig ben zeg ik snikkend ik grote pie pie gedaan.
Mama lacht en zegt dat maakt toch niet uit kleintje ik verschoon je wel.
Mama maakt mijn romper open en dan mijn luier en zecht zo te zien heb je uitslag daar doen we even wat.
Ze pakt wat creame en luier poeder en verschoond me.
Naar het eten tilt mama me op en gaan we naar boven om wat speelgoed voor me te pakken.
Met speelgoed in mijn hand wil ik de trap af lopen maar ik heb heel erg geplast waardoor de luier is opgezwollen en ik moeilijk kan lopen waardoor ik van de trap val.
Onder aan de trap komt mama naar me toe en val ik flauw.
Toen ik weer bij kwam lach ik in een ziekenhuis bed in een luier en ziekenhuis kleding met mama naast me.
Als mama ziet dat ik wakker ben lacht ze en knuffelt me.
Ik vraag wat er is gebeurt en waar ik ben.
Ze legt alles uit en zegt dat ik nog 2 dagen in het ziekenhuis moet blijven.
Ik fluister tegen mama mijn luier is nat.
Mama zegt dat de verpleegster heeft gezegd dat mama me mag verschonen.
Ze loopt met mij naar de wc en verschoond mijn luier.
Als ik weer lig vraag ik aan mama of ik wat mag gaan lopen ze zegt dat het mag en helpt me met aankleden.
Als ik aangekleed ben gaan we wandelen.
We gaan eerst onder wat drinken halen en daarna gaan we weer naar boven
Ze verschoond mijn luier en dan helpt mama mij mijn pyjama aan te doen.
Een kwartier later is de helft van de familie er om te kijken hoe het met me gaat als ze weer weg zijn wordt mama gebeld en gaat even naar de gang.
Als mama terug komt zegt ze dat er zo meteen speciaal bezoek komt ik vraag wie het is maar mama zegt dat het een geheim is.
Een half uur later komen er twee personen de kamer op en het zijn swen en zijn moeder ellen.
Ik werd al meteen wat beter.
Ze geven me een ballon met helium waardoor ik nog beter word als mama met ellen aan het praten is praat ik met swen tijdens het praten vraag ik of swen tegen mama kan zeggen dat ik een natte luier heb.
Swen loopt naar mijn mama toe en zegt ik moest zeggen dat anna in haar luier heeft geplast.
Ellen vraagt aan swen: schatje hoe is het eigenlijk met jou luiertje waarop hij stil zegt die is nat.
Mijn mama zegt dat zei ons allebei wel verschoond.
Ze zegt: ellen heb jij een luier voor swen want anna draagt luiers van het ziekenhuis die op haar formaat zijn en ze zijn dikker en meisjes print en ze lijken meer op baby luiers.
Ellen geeft mama een luier voor swen en mama verschoond ons beiden.
Naar 1 uur gaan swen en ellen naar huis.
Swen vraagt aan onze moeders of ik morgen een week mag komen logeren bij hem.
Ik zeg ja alsjeblieft mag dat mag dat.
Onze ouders overleggen even en zeggen: als anna morgen naar huis mag vinden wij het goed.
We juichen allebei en ze gaan weg.
Als ik gegeten heb moet ik poepen dus dat doe ik.
Ik zeg tegen mama: ik heb pie pie gedaan en grote bah.
Mama lacht en verschoond.
Om half 9 ben ik heel erg moe dus zeg ik tegen mama dat ik wil slapen mama verschoond me en doet me een hele dikken nacht luier aan en zegt wat zie jij ee schattig uit en ik ga slapen in mijn luier en een rozen romper
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi vervolg.
Maar ben wel benieuwd waarom Anna in het ziekenhuis ligt?
Kan dit niet uit het verhaal halen.
En wat betreft spelling fouten.
Kan iedereen gebeuren.
Geeft niks.
Ga vooral door met dit verhaal.
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
luierdromer zei:
Mooi vervolg.
Maar ben wel benieuwd waarom Anna in het ziekenhuis ligt?
Kan dit niet uit het verhaal halen.
En wat betreft spelling fouten.
Kan iedereen gebeuren.
Geeft niks.

Ga vooral door met dit verhaal.
Ze was van de trap gevallen en buiten weste geraakt
 
Omdat ik een fijn weekend heb is hier nog een hoofdstuk dus doe jullie luiers maar aan en houd ze maar goed vast hahaha.



Ik wordt wakker gemaakt om 9 uur door mama en 5 minuten later komen ellen en swen binnen.
Ik zeg tegen mama.
Betekent dit dat ik weg mag vandaag.
mama zegt ja en ik begin te juichen.
Swen zegt tegen zijn moeder: ik ga even naar de wc.
Ik vraag aan ellen draagt swen dan geen luiers meer.
Ellen zegt nee hij is gisteren droog gebleven en ook met slapen dus dat hoeft niet meer en hoe zit het met jouw luier?
Toen ze dat zij voelde ik aan mijn luier en zij een beetje verdrietig die is nat.
Ellen zegt dat maakt toch niet uit meisje sommige hebben wat langer de tijd nodig en ik begon weer te lachen.
Mama lacht ook en zegt kom maar mee dan verschoon ik je even.
Toen dat gedaan was was ook swen terug.
Een kwartiertje later kwam de dokter zeggen dat alles oke is maar ik krijg wel medicijnen mee.
Hij zegt dat er wel bijwerkingen zijn.
Mijn moeder vraagt wat de bijwerkingen zijn.
De dokter zegt
Duizeligheid
Moe zijn
Vaak naar de wc moeten gaan
Moeilijker lopen door de vermoeidheid
onrustig zijn
het snel warm hebben
moeilijker evenwicht
Pijn aan de mond (dus tanden)
Een beetje moeilijker praten en een beetje misselijkheid.
Als de dokter weg is vraag ik aan mama of ik wel nog bij swen mag logeren.
Mama zegt als ellen het goed vind vind ik het ook goed.
Ellen zegt: maak je maar geen zorgen ik zal goed voor anna zorgen.
Als mama me heeft aangedaan legt ze ook aan ellen uit dat ik un de auto in een zitje zit omdat ik nog best klein ben voor mijn leeftijd ze geeft ellen ook een speen van me en zegt dat ik daar meestal wel rustig van word mama gaf ook een flesje aan ellen voor als ik niet zo goed kan eten of om de medicijnen in optelossen voor het geval als ik ze niet goed kan innemen.
Toen we weggingen moest mama nog wat privé bespreken met mij.
Ze zegt dat als ik wil vertellen dat ik het leuk vind om als een baby behandelt te worden het mag zeggen en ze niet boos wordt.
Ik zeg dat ik er wel over naar denk.
Bij de auto wachten we nog even want mama gaat in het ziekenhuis luiers voor mij kopen want die vind ik fijner zitten en zo.
Als ik afscheid heb genomen van mama geeft ze mijn kleren en spullen aan ellen en geeft mij mijn lievelingsknuffel een grote hond.
Mama rijd weg en ellen tilt me op en zet me in het autozitje die ze in haar auto hebben gezet.
Onder het rijden val ik inslaap met mijn hoofd tegen mijn hondje.
Ik word lanzaam wakker en merk dat ik opgetild word toen ik helemaal wakker ben zeg ik vrolijk hoi.
Ellen lacht en legt me op de bank neer ze doet mijn broek omlaag maakt mij romper los en voelt aan mijn luier en zegt lachend ik denk dat er een klein meisje haar luiertje hard nodig heeft en ik begin te lachen.
Ze legt me op een commode en ik vraag waarom heeft u eigenlijk een commode ze lacht en zegt je hoeft me geen u te noemen noem me maar hoe je wilt en ik pas vaak op mijn kleine nichtje.
O ja en vind je het erg als je op haar kamer moet slapen ik zeg lachend nee dat vind ik denk ik wel leuk.
Toen ze klaar was met verschonen verdeelt ze de pakken luiers tussen de commodessen in het huis want mama heeft veel pakken meegegeven.
Als ze dat heeft gedaan komt swen vragen of ik mee wil spelen in de tuin ik vraag aan ellen of het mag ze zegt dat het mag als ik mijn medicijnen heb ingenomen als ze me het eerste pilletje geeft en ik het inneem moet ik overgeven ze maakt mijn mond schoon en legt me maar even op de bank met een deken over me heen ik zeg sorry.
Ze zegt dat maakt toch helemaal niks uit jij kan er toch niets aan doen 5 minuten later komt ze met wat melk mijn flesje en de medicijnen naar mij toe ze doet steeds een beetje melk in mijn fles en dan heel goed de medicijnen er door want door speen van de vlek kan alleen vloeistof heen en geen stukjes.
Als ik alles opheb mag ik buiten spelen als eerste gaan we tikkertje doen en dan verstoppertje als ellen komt kijken hoe het met ons gaat ga ik naar ellen toe en zeg ik mag ik u zolang als ik hier ben mama noemen ze zegt ja.
Ik zeg ook dat ik het erg warm heb ze voelt aan mijn hoofd en zegt dat ik gelijk heb.
Ze vraagt of ik het erg vind om in alleen mijn luier rond te lopen ik zeg dat ik dat niet erg vind en ze helpt me met mijn kleren uit te doen.
Als ik in alleen mijn luier sta zegt ze dat het me heel schattig staat.
Ik zeg dankje wel mama en vraag of ze mij wil duwen op de wip ze komt met me mee naar de schommels waar swen al staad te wachten.
Ze tilt me op de schommel maar ik vraag of ik op de zit ernaast mag zitten want dat is de baby schommel die van stof is en een paard.
Ik zeg dat ik me daar veiliger op voel ze tilt me op en zet me in het zitje en schommeld me heen en weer naar een half uurtje zeg ik dat ik me een beetje duizelig voel en heel moe ben.
Ze zegt dat komt vast door de medicijnen en tilt me uit de schommel.
Ze zegt ik denk dat het slim is dat je even een dutje gaat doen.
Ze legt me op de bank neer en doet de vieze luier uit en een nog dikkere nacht luier aan als ik lig zit ik heel onrustig heen en weer te wiebelen ze zeg dat ze daar wel iets voor weet en ze komt terug met mijn roze speen ze doet hem bij me in en ik lig zo te slapen.



Dit is het eerste deel van het hoofd stuk ik denk dat het anders te lang word de groetjes en de luiers van abdlboy301
 
Hier is deel 2


Ik word huilend wakker en ik word meteen getroost door ellen.
Ze vraagt wat er is en ik zeg snikkend: iiik nana nachtmerrie gehad.
Ze aait over mijn rug en over mijn hoofd.
Ze pakt me op zoals je een baby oppakt dus mijn nek op haar arm en mijn benen over de ander arm.
Ze geeft nog een klopje op mijn luier en zegt meteen oei die is nat zeg ik denk dat het door de nachtmerrie komt waardoor ik weer begin te huilen ze sust me en wiegt me heen en weer en zegt dat maakt toch niks uit we verschonen je gewoon even.
Ze legt me op de verschoonmatje en opent mijn luier als ze dat gedaan heeft zegt ze dat ik ook gepoept heb maar het niks uitmaakt.
Ze maakt me verder schoon en doet me weer een luier voor overdag aan.
Op dat moment komt swen aan om te vragen waar ik ben hij vraagt of ik heb gehuild omdat mijn ogen rood zijn.
Ellen zegt: Anna heeft een nachtmerrie gehad dus daarom heeft ze roden ogen.
Swen vraagt aan mij of ik morgen vader en moedertje wil doen dan ben ik de baby en is swen de papa want hij is best groot voor zijn leeftijd dus dat is handig want ik ben 6 en klein en hij is 8 en groot.
Ik zeg dat ik dat wel wil en begin te lachen.
Ik zeg dat ik een spelletje wil doen we spelen een spelletje mens erger je niet.
Als het voorbij is is het 3 uur.
Ellen vraagt wat we nu willen doen ik zeg mogen we film kijken mama?
Ellen lacht en zegt dat is goed meisje maar mijn luier is zo dik dat ik voorover val en begin te huilen ze komen allebei naar mij toe en troosten me.
Ellen zegt zal ik jou maar eens verschonen maar als ze dat heeft gezegd vraagt swen: mag ik Anna een nieuwe luier aandoen dan kan ik oefenen voor morgen.
Ellen vraagt aan me of ik dat wil ik zeg dat ik dat goed vind maar ik zeg: als ik een bah bah heb gedaan wil ik verschoond worden door mama.
Mama mag ik nu een nacht luier aan dan kan ik blijven kijken zonder verschoont te hoeven worden.
Ze lachen allebei en mama tilt me op en legt me op de commode.
Als ik lig legt mama aan swen uit hoe het moet ze zegt eerst moet je alle spullen pakken en de schone luier onder de viese luier doen voor het geval als Anna plast als de luier open is dan de ene plakstrip en dan de ander.
Dan de benen omhoog houden luier oprollen vast maken met de plakstrips dan de kont schoonmaken en de kont op de luier leggen maar als hij dat heeft gedaan pakt hij uit een laden een pak met inleggers en doet er 3 of 4 in mijn luier voor het geval dat.
Dan doet hij de luier dicht en plakt de plakkers dicht.
Als dat gedaan is pakt Swen mij op en zet me op de grond als ik loop voel ik hoe dik mijn luier eigenlijk is maar ik kan nog open.
Maar onder het lopen val ik op de grond en begin te huilen mama vraagt wat er is en ik zeg huilend dat mijn benen pijn doen ze zegt dat dat door de medicijnen komt.
Dus ga ik maar kruipen ze zeggen allebei dat ik eruit zie als een schattige baby.
Als ik bij de bank ben tilt mama me op en legt me op de bank ik zeg dat ik heel erg dorst heb en vraag of ik de fles mag.
Ze warmt een fles melk op en geeft de fles aan swen en vraagt of hij die wilt geven.
Ik zeg lachend ja en mama legt uit hoe hij me moet voeren.
Mijn hoofd op zijn arm en de fles schuin houden.
Als ik het opheb legt hij me op de schouder en klopt mijn rug als ik een boer heb gelaten lach ik en gaan we film kijken.
Als de film afgelopen is voelt swen aan mijn luier en zegt die kan nog wel even mee.
We gaan meteen eten en als ik mijn eerste hap heb gepakt roep ik meteen au mama vraagt wat er is en ik zeg dat mijn tanden heel pijn doen ze zegt dat dat door te medicijnen komt en pakt in de ijskast een potje babyvoeding en warmt die op als hij opgewarmd is voert mama mij het eten en toen ik het ophat moest ik poepen en liet het gaan.
Maar beschamend genoeg hoorde je dat door de luier.
Swen zegt tegen mama: ik denk dat het eten het kleine baby'tje te veel is geworden en ze lachen allebei.
Mama zegt: schatje ik verschoon je straks wel even schatje maar als we klaar zijn wachten we even en dan legt ze me op de commode.
Voor dat ze de luier opendoet krijg ik heel veel buikpijn en poep nog veel meer als ik klaar ben begin ik te huilen.
Mama tilt me op en zet me neer en zegt terwijl ze mijn luier van onder vasthoud omdat hij anders afzakt.
Je kan beter nu poepen dan als de luier open is en het komt door de medicijnen ook.
Ze legt me weer op de commode en zegt dat ik zo maar in bad ga.
Als ze alles weg heeft geveegd tilt ze me op en zet ze me onder de douche
Eerst spoelt ze me helemaal af en dan doet ze me een little swimmer aan dus een zwemluier voor het geval als ik moet plassen met een print van Nemo.
Als het bad vol is doet ze er zeep in zodat het gaat schuimen daarna doet ze er speelgoed in.
Na 15 minuten doet ze de stop eruit en doet mijn luier uit want die is er nat als die uit is spoelt ze het bij me onder af en droogt me af en legt me op de commode ze pakt in het medicijnen kastje een baby pil die je in de kont moet stoppen en doet die bij me in dan doet ze me een nog dikke nacht luier aan dan die ik aanhad met film kijken ze zegt dat het is bewezen dat baby's het fijn vinden om een hele dikke luier aan te hebben want ik heb in bad gezecht dat ik heel erg moe ben.
Ik zeg: mama mag ik vanavond bij jou slapen mama aait over mijn bol en zegt oke maar swen wilt dan waarschijnlijk ook bij mij in bed.
Ik zeg mag ik dan naast hem slapen.
Mama zegt als hij nu ook wilt slapen mag dat ik zeg maar maakt het hem niets uit dat ik een luier aanheb want daar schaam ik me best voor maar op dat moment komt swen binnen en zegt hij als je wilt doe ik ook wel een luier aan zolang je hier bent.
Ik lach en zeg wil je dat echt voor me.
Hij zegt ja en zegt mama mag ik ook zo een dikke luier aan mama lacht en doet hem een luier aan als we op bed liggen leest mama een verhaaltje voor ondertussen geeft swen mij een flesje met mijn medicijnen er in want die moet ik 3 keer per dag innemen.
Als het verhaaltje is afgelopen krijgen we allebei een kusje van mama en daarna geeft swen mij ook een kus en ik begin te blozen mama geeft me mijn knuffel beer en lacht en wenst ons welterusten swen knuffelt me en zo vallen we in slaap
 

Tessa baby

Gewaardeerd Lid
Wat een geweldig verhaal ik snap het commentaar niet want dit is zoon mooi verhaal heerlijk om een luier aan te doen en dan dit deel te lezen en oeps zonder dat ik het merkte omdat ik zo ontspannen ben ook in mijn luier geplast wil ook wel een mama die me nu verschoont
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Het blijft een leuk verhaal dus ga zo verder abdlboy! Daar liggen ze nu allebei geluierd in bed.... Ik durf te wedden dat ook Swen wel in bed plast. Kom maar op met het vervolg ;)
 
Ik word wakker gemaakt door mama en zegt: zal ik mijn kleine meisje maar eens verschonen.
Ik lach een beetje omdat ik nog slaperig ben.
Ze legt me op de commode en meteen komt swen ook kijken en mama verschoond me echt als een baby.
Eerst de spullen klaar zetten en dan alvast een opengevouwen luier onder mijn luier voor het geval als een baby plast tijdens het verschonen.
Ze doet mijn luier open en ja hoor ik begin meteen te plassen.
Ze doet meteen de oude luier dicht en ik begin te huilen.
Ze zegt dat het niks uitmaakt maar ik stop niet en op een krijg ik iets in mijn mond als ik mijn ogen open doe zie ik dat het mijn speen is.
Ik word langzaam rustig en krijg een kusje.
Ze maakt de luier weer open tilt mijn benen omhoog en maakt alles schoon dan doet ze wat crème bij me op en poedert mijn kont.
ze legt mijn kont op de luier en poedert dan de rest doet de luier dicht en geeft een klopje aan mijn luier en zegt zo jij kan zometeen al beginnen aan de vader en moeder spel.
Ik lach en zeg die poeder ruikt best lekker.
Mama geeft me gelijk en zet me op de grond.
Ik vraag of swen vandaag geen luier aan hoeft want dan is hij net een echte papa.
Mama en swen vinden het allebei goed en ze doet swen zijn luier af maar als ze dat doet vraagt ze: swen heb je een ongelukje gehad.
Hij zegt dat hij het voor expres heeft gedaan zodat ik me niet hoef te schamen ik lach en zeg dat hij dat niet hoeft te doen voor mij.
Mama pakt me aan de hand en we lopen naar onder maar naar 2 stappen val ik en zeg dat ik pijn heb aan mijn benen.
Ze tilt me op en gaat met mij naar beneden.
Ze zet me even neer en maakt een flesje melk.
Ze legt me op schoot en voert me het flesje met de medicijnen in.
Als ik dat op heb word ik geboerd en gevoerd.
Als dat klaar is zegt ze dat we mogen spelen.
Swen tilt me op en we gaan vader en moedertje spelen.
Naar een tijdje moet ik poepen en plassen dus laat ik dat gaan.
Ik zeg papa ik heb bah gedaan hij tilt me op en gaat naar mama.
hij zegt mama anna heeft gepoept en dat kan je ook ruiken.
Mama pakt me op en zegt swen ga jij maar even tv kijken ik doe anna maar even in bad.
Als ze me schoon gemaakt heeft doet ze me in bad.
Ik zeg mama kan ik je alles vertellen ze zegt ja.
Ik zeg dat het over de luiers gaat en ze zegt meteen volgens mij weet ik al waar het overgaat en zegt want ik denk dat je het leuk vind om als baby behandelt te worden.
ik vraag hoe ze dat weet ze zegt: omdat het je niks uitmaakt als je in een baby bed slaapt en door de baby spullen.
Ik word een beetje rood ze zegt dat het haar niks uit maakt en ik begin te lachen.
Ik vraag of swen het ook weet ze zegt dat swen het als eerste dag en het tegen haar heeft gezegt.
Ze zegt ook dat swen het wel leuk vind.
Naar het bad vraagt ze of ik een baby massage wil wat ik heel erg graag wil ze legde me op de commode en masseert me met massage olie.
Als ze klaar is doet ze me een nachtluier aan en legt ze me in de box en zegt ik denk dat het tijd is voor een dutje en geeft me mijn knuffel en doet mijn speen in.
Ik word wakker gemaakt en ze zegt dat we frieten gaan eten van de frituur.
Naar 10 minuten is ze terug met de frieten.
Ze geeft me eerst mijn medicijnen en zet me in de baby stoel naast haar.
Ze voert me de frieten en een flesje warme melk.
Onder het eten moest ik weer poepen dus liet dat gaan.
Naar het eten mag ik nog even tv kijken en dan naar bed.
Ze verschoond me en zegt op een grappige manier 2 bahs vandaag dat is veel.
als ze klaar is doet ze me een romper aan en legt ze me in het baby bedje ze geeft geeft me mijn knuffel en speen maar die viel uit mijn mond ze pakt een koortje voor de speen en klipt de ander kant aan de romper en zo val ik in slaap
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
P Anna naar de brugklas A 13
B Verhaal Klaar Anna A 101
R Bff Anna en Maartje B 14
Similar threads





Bovenaan