Verhaal Klaar Anna

Eenmaal binnen ging Anna op de bank zitten en ik mocht met het hoofd op haar knieën liggen. Ik kreeg een flesje drinken, terwijl ze met de andere hand over mijn buikje wreef. Carla zat intussen met haar handen bij mijn luier en ging deze verschonen. Ik kreeg veel babypoeder dit keer erop. Na een schone luier masseerde ze mijn benen. Dit terwijl Anna nog eens een flesje pakte en deze aan mij gaf. Ik lag er heerlijk ontspannen bij.

Plotseling werd mijn voet met een ruk richting mijn kont geduwd en bond Carla me snel vast. Dit deed ze vervolgens ook met mijn andere been. Daarna kreeg ik kniebeschermers om. Anna, die me nog steeds een flesje drinken gaf, zei zachtjes “Zo nu leer wel om alleen maar te kruipen” Na dat mijn flesje op was, kreeg ik een schone rompertje aan en daarna mocht ik even tegen Carla aanliggen. Ze knuffelde een beetje. Mijn gedachten dwaalden af Zover zelfs dat ik mijn ogen dicht deed, Ik kwam weer heel snel in de werkelijkheid. Anna had mijn arm gepakt en mijn hand op mijn schouder geduwd en vervolgens werd ik heel snel door Carla vastgebonden. Dit gebeurde vervolgens ook met mijn andere hand. Daarna werd ik op een kleedje op de grond geduwd.

Totaal machteloos lag ik nu op de grond en terwijl ik omhoog keek zag ik beide vrouwen vlak boven mij staan. Anna bukte, maakte mijn rompertje los, deed mijn luier af en vervolgens deed ze mijn kuisheidsgordel af. “deze heb je niet meer nodig, je komt er toch niet bij” lachte ze. Ze draaide me om en hielp me overeind. Althans zo dat ik me kon steunen op de ellenbogen (die ze ook hadden beschermd) en mijn knieën. Ik kreeg de ketting om mijn halsband en mocht met Anna meelopen naar boven. Uiteraard ging dit niet soepel en aangezien mijn tempo te laag was volgens Anna, kreeg ik een paar tikken tegen mijn billen.

Eenmaal bovengekomen was ik helemaal buiten adem. Dit merkte Anna natuurlijk en ze kon het niet na laten om er wat van te zeggen “Zo kleintje ben je nu al moe? Dan moet je naar ?? “ ze wachtte even en toen zei ze met een kinderachtig stem er achteraan “bedje toe!!!” Ik ging met behulp van Anna en Carla, die intussen ook boven was gekomen in bed liggen. Ik werd met een riem vastgebonden, tenslotte moest alles veilig volgens Anna, stel je eens voor dat ik uit bed zou vallen. Na een kusje liepen de dames de deur uit. Anna had gezegd dat ze zo nog even zou kijken hoe het met me ging, maar dat ze eerst Carla moest uitzwaaien.

In de tijd dat ik alleen was ontspande ik me even en dit ging onmiddellijk gepaard met een natte luier. Nadat ik de voordeur had horen dichtgaan, hoorde ik voetstappen naar boven en ging de deur weer open. Anna kwam binnen en ging keek me strak aan. “Zo kleintje, schatje van me, je training zit er bijna op, morgen de laatste testen” Ze voelde met haar hand mijn luier. “Het is ook zo moeilijk he om je plasje op te houden, ik ga hem wel even verschonen” Ze pakte een schone luier en ontdeed me van mijn natte luier. Ik kreeg weer babypoeder op en een schone luier om, maar het rompertje werd niet vastgemaakt. Ze ging bij me zitten.

“Zo nog even tijd voor ontspanning, dat heb je wel verdient” Ik mocht mijn hoofd tegen haar aan liggen en voelde hoe ze mijn hoofd tegen haar borsten drukte. Ze gaf me een flesje melk en kuste mijn hoofd, daarna ging ze met haar andere hand naar beneden, naar mijn luier. Haar hand ging in mijn luier. Ze raakte mijn stijf geworden piemel aan en begon ermee te spelen. Heel voorzichtig, maar daarna steeds intenser. Ze kreeg door dat ik op het punt stond om te spuiten, maar ze liet het niet zo ver komen. “Nee schatje, daar ben je nu te klein voor geworden” Ik keek haar verbaasd aan. “Wil je zeggen dat je een grote jongen bent dan? Je plast in een luier en je kunt je zelf niet eens bevredigen, laat maar eens zien dat je dan een grote jongen bent. ”

Ze ging weer naast het bed staan en keek naar mij. Ze maakte mijn luier los en ze deed haar slipje uit. Daarna ging ze met haar hand haar rokje in “Toe maar schatje, ga maar eens lekker spuiten voor me, laat maar eens zien hoe je dat doet” Ondanks dat ik niet onder haar rokje nu kon kijken, dagdroomde ik hoe ze zat te spelen met haar kutje. Mijn piemel werd er nog stijver van, maar doordat ik helemaal was vastgebonden kon ik niet bij mijn piemel komen. Gek werd ik er van wat ik ook probeerde ik kwam niet in de buurt, compleet kansloos!!! “Zie je wel” zei Anna en maakte aan alle vernederingen een einde, door mijn luier weer om te doen. Ze deed het rompertje iets omhoog, zodat ze mijn blote buik kon zien en smeerde deze in met zalf, zalf dat rook naar baby. Daarna deed ze het rompertje vast, “Zo nu ruik je lekker naar een baby. Ga maar lekker slapen, morgen wordt weer een zware dag voor je” Ik kreeg een speentje in mijn mond en daarna verdween Anna.
 
Laatst bewerkt:
Ik werd vroeg gewekt en gezien mijn situatie kwam ik met grote moeite uit bed. Nadat Anna mijn rompertje af had gedaan en mijn vieze luier had weggegooid, ging ze me zorgvuldig wassen. Daarna kreeg ik weer een flinke hoeveelheid babypoeder op en een dikke luier. Ik mocht vervolgens achter haar aan kruipen, nou ja strompelen, tot we in de woonkamer waren. Daar hielp ze me mee om op de bank te komen. Anna had een paar flesjes drinken gepakt en ik mocht lekker met mijn hoofd op haar schoot liggen en kreeg warme melk en thee te drinken, terwijl ze met haar hand over mijn luier zat te wrijven, wat me uiteraard weer een opwindend gevoel gaf.

Na de flesjes kreeg ik mijn rompertje om en werd de ketting ook weer om mijn halsband gedaan. Het was tijd voor een wandelingetje in de tuin zei ze. Ik werd geholpen om van de bank af te komen . we liepen naar buiten en ze gaf een aantal keren een stevige ruk aan de ketting ten teken dat ik moest opschieten. Daarna liepen we op het gras richting het hekje, waar ook het hok stond.

Toen we daar aangekomen waren deed Anna het hekje open en ik kroop nu binnen de omheining. Ik hijgde vreselijk. Het kleine stukje kruipen was voor mij een hele inspanning. Anna deed nu de ketting af “Zo schatje nu weet ik zeker dat je niet kunt weglopen” Terwijl ik nog aan het uithijgen was, ging Anna weer naar binnen en liet mij helemaal alleen achter. Ik probeerde me te oriënteren en zag dat ik vlak bij het hok stond en dat de weide waar ik in kon kruipen nu heel groot leek, zeker voor mij nu gezien ik in mijn toestand grote moeite had om te kruipen en mijn hoofd ook heel erg laag bij de grond had.

Ik hoorde de deur van hekje weer open gaan en zag aan de benen dat Anna weer voor me stond. “Heb je geen zin om te kruipen? Dan gaan we maar naar je nieuwe verblijfplaats” Ze deed de ketting weer om gaf er een flinke ruk aan. We gingen naar de deur van het hok. Ze deed de deur open en trok me mee naar binnen. Er waren 4 deurtjes daar binnen. Ze deed deur nummer 4 open en we liepen samen naar binnen. Ik zag een box met een teddybeer erin en verder helemaal niks. Een heel klein hokje zonder bedje, alleen een box. Ik moest in de box liggen. “Zo schatje hier verblijf je nu een tijdje”

Ik keek angstig richting Anna, maar die stelde me op mijn gemak. “schatje wees niet bang, ik kom je wel opzoeken hoor, ik zal je nog even verschonen en dan kan je helemaal tot rust komen” Nadat ze me had verschoon gaf ze me nog een dikke knuffel en pakte nog 2 flesjes drinken. Ik mocht tegen haar aanleunen en dronk rustig de flesjes leeg. Daarna kreeg ik een mondknevel in. “ik wil dat je nu heel braaf bent en geen enkel geluid meer maakt, laat maar eens aan mij zien dat je geen stoute jongen meer bent”

Daarna duwde ze me de box in tegen de teddybeer aan en ging staan. Ze deed de box op slot en bleef nog even uitdagend mij aankijken. Terwijl ik op de grond lag, keek ik Anna aan, die daar zo krachtig stond. Ik voelde me nog kleiner worden dan ik al was. Na een paar minuten zonder nog iets te zeggen liep Anna weg en hoewel ontsnappen toch al onmogelijk was, ging de deur ook nog eens op slot. Ik lag in de box tegen de teddybeer aan en keek om me heen. Verder was er helemaal niks in het hokje aanwezig. Het leek wel op een babygevangenis. Ik voelde de tranen over mijn wangen komen, ik kon het niet meer tegenhouden
 
De volgende morgen kwam Anna met een paar flesjes drinken aanzetten en een flesje waar een soort pap in zat. Alles mocht ik op mijn rug opdrinken en daarna ging ze mijn zeer vieze luier verschonen. Ze deed weer flink wat babypoeder erop en ik kreeg vervolgens weer een dikke luier om. Ze knuffelde me nog even en daarna liep ze weg, zonder ook maar iets te zeggen. De box was weer op slot en de deur werd ook vergrendeld. Ik zat weer alleen en kon niets anders dan wachten.

Na een hele lange tijd kwam ze weer terug, Ze deed de box los en ik kreeg een ketting om. Mijn rompertje werd losgemaakt en ik werd op de box gelegd “Kom we gaan naar buiten” Al kruipend deed ik me best om ze snel mogelijk achter haar aan te gaan. Eenmaal buiten hijgde ik alweer van de inspanning. Anna bukte en deed mijn intussen zeer vieze luier af. “Laat maar eens zien hoe lieve puppy je bent” vervolgens liepen we langzaam naar de andere kant van het hek en weer terug. Carla was er kennelijk ook weer en maakte een paar foto’s van me. Ook Carla liep nog even met mij heen en weer. Ook dit werd op de foto gezet.

Ik moest weer naar binnen. Eenmaal binnen kreeg ik een luier en een schone rompertje aan Ze was niet tevreden “Je bent zo klein dat je alleen maar in de luier kan plassen”. Ik kreeg weer een paar flesjes drinken en moest de box weer in. Voordat ze deur uitliep draaide ze haar hoofd nog even om en zei tegen me “Als je toch zo’n kleine jongen blijft als nu, dan laat ik je niet meer uit, begrepen?” Ze liep de deur uit en ik hoorde deze op slot gaan. Niet veel later voelde ik de eerste druppels alweer in mijn luier.

Het duurde weer een hele tijd tot Anna terug kwam. Het enige wat ze deed was me weer verschonen en voorzien van drinken en iets te eten. Meer niet. Het was al laat zei ze en ik moest straks maar lekker gaan slapen. Ze knuffelde me nog en gaf nog een kusje. Ik lag weer tegen de teddybeer aan viel uiteindelijk in slaap.

Zo verliepen de dagen erna ook. Ik werd 3 x per dag bezocht 2 x om te worden verschoond en te worden voorzien van veel drinken. Na het verschonen kreeg ik altijd een dikke knuffel van Anna. 1 keer per dag werd ik uitgelaten. Tijdens het uitlaten werd mijn (vieze) luier afgedaan en liep ik in mijn blote kont mee met Anna, in de hoop om mijn behoefte te kunnen doen. Maar het leek wel of de luier mijn veiligheid gaf. In de tuin, hoe graag ik ook wilde lukte het niet, maar zodra de luier weer om was, liet ik alles lopen. De dagen duurden lang en het verlangen om Anna te zien werd steeds groter. Het is dat ik geen staartje had, maar anders zat ik zeker te kwispelen als ze weer binnen kwam. Soms hoorde ik de deur opengaan en zat dan te wachten dat ze bij me kwam, maar tot mijn teleurstelling ging er een andere deur open. Ik was kennelijk niet enige baby puppy. Maar als ze dan bij me kwam dan kon ik mijn gevoelens niet onderdrukken zo blij was ik en ik wilde in alles mijn best doen.

Het lukte me zelfs een keertje om te plassen tijdens het uitlaten. Anna was zeer blij en ging me belonen. Ze deed haar slipje uit en ik mocht aan het slipje ruiken en ik kreeg het in mijn mond. Daarna trok ze weer aan de riem en liepen we verder. Wat een beloning had moeten zijn, werd één grote vernedering. Met haar slipje in de mond en gedachten dat ik haar kutje zo van onderen kon zien, maakte me enorm opgewonden, helaas kwam ik erachter dat ik zo laag bij grond kroop dat mijn gezichtsveld niet hoger kwam dan de knieën van Anna en door de houding die ik wel moest aannemen tijdens het kruipen, kon ik ook niet hoger kijken. Anna stopte bij het hekje en ging op het hekje zitten en deed haar benen wijd. Ze moet er uitdagend bij hebben gezeten. Ik probeerde mijn best te doen om met mijn hoofd richting haar kutje te gaan, maar verder dan haar voeten kwam ik niet. Na 5 minuten een poging te hebben gedaan, ging ze weer staan. Ze pakte het slipje weer af en zei “Je hebt dus geen zin vandaag in iets lekkers” Zwaar teleurgesteld en vernederd kroop ik weer naar het hokje en kreeg ik van Anna een schone luier om en een hele lieve knuffel.

Zo was er ook een dag om nooit te vergeten. Carla was er die dag ook en de dames hadden besloten om te gaan picknicken en zaten gezellig op een kleed in de tuin. Ik mocht erbij liggen. Op een gegeven moment ging Anna weg. Carla trok me aan de riem en ik moest onder haar rokje met mijn hoofd en zag tot mijn verbazing dat ze het slipje uit deed. Ik zag dat ze met haar vingers met haar kutje zat te spelen. Terwijl ik aan kijken was, zei ze tegen me dat ik haar kutje helemaal mocht schoon likken. Wat was dat heerlijk! Na een tijdje hoorde ik de stem van Anna, die hardop riep wat ik daar deed en trok me weg. Ik moest nu tegenover haar zitten, ze deed haar slipje uit en trok mijn hoofd onder haar rok. “Laat maar eens voelen wat je deed” Dit liet ik me geen twee keer zeggen, eindelijk dacht ik en likte Anna’s kutje alsof mijn leven er vanaf hing. Hier had ik zo lang op gewacht. Na 10 minuten moest ik stoppen. Ik had genoeg oefeningen gedaan vond ze en ik ging weer kruipend met haar mee het hok in.

Op een dag ging de deur open en kroop ik achter haar aan. Tot mijn verbazing liepen we door het hekje richting haar huis. Daar liepen we naar binnen en ik mocht op de bank liggen. Ze kwam bij me zitten en legde mijn hoofd op haar schoot Ze gaf me drinken en vertelde me dat het tijd was om naar huis te gaan, de vakantie zat er op. Ze was tevreden over mijn ontwikkeling. Ze maakte de riempjes los van mijn benen en armen deed mijn kuisheidsgordel weer om. Daarna kreeg ik een schone luier om en nog een flesje drinken. Langzaam kon ik mijn armen en benen weer bewegen. Toen ik het gevoel kreeg dat dit allemaal weer goed functioneerde mocht ik mijn broek weer aan doen. Ze pakte mijn hand en ik liep als een kleine jongen met haar mee naar de voordeur, daar duwde ze me weer naar buiten. “Tot volgende week” en de deur ging achter me dicht.
 
Na 3 weken “vakantie” te hebben gehad, kwam ik weer op mijn werk. Tot mijn grote verrassing kreeg ik te horen dat Anna ontslag had genomen. Dat had ze me helemaal niet verteld. De hele week was ik niet in goede doen en zenuwachtig had ik me het weekend erop weer bij Anna gemeld. Ze liet niks los over haar ontslag en het hele weekend mocht ik weer in mijn vertrouwde kamertje en mijn vertrouwde bed slapen en in mijn vertrouwde box spelen. Het hele weekend was ik haar baby, de weken die erop volgde had ik ook nog steeds niks over haar ontslag gehoord. Ik durfde er niet naar te vragen. De weekenden werden afgewisseld, dan weer baby dan weer puppy. Alhoewel ik vaker puppy was dan baby. Ze had het drinken verhoogd, wat ook betekende dat mijn incontinentie weer enorm toenam. Ook door de weeks was dit het geval.

Op een zondagavond nadat ik weer een weekend in haar kennel was opgesloten geweest en ik me klaarmaakte om naar huis te gaan, kreeg ik nog even een flesje van haar. “Zo jongen, je wilt vast wel weten waarom ik ontslag heb genomen” Ik knikte. “dat komt omdat ik aan losers zoals jij genoeg verdien en ik wil nog meer aan je verdienen en ik wil dat je me nog meer dient. Je bent er klaar voor. Je trainingen zitten erop,”

Ik keek verbaast, maar ze ging verder “Ik wil dat je me 24 uur per dag gaat dienen. Je gaat ontslag nemen op je werk en je komt voortaan bij mij inwonen” Ze keek me indringend aan. “denk er maar goed over na, over 2 weken hoor ik of je wilt of niet, maar denk eraan als je niet wilt dan wil ik je nooit meer zien”. Ze deed mijn kuisheidsgordel af en ik mocht gaan. Ik kon vrij kiezen.

Ik was er helemaal af. Ik was een vrij man. Ineens had ze geen macht meer over me en toen het eerste weekend ik weer vrij kon rondlopen, wist ik het wel zeker. Ik wilde niet meer terug. Ze appte me de maandag erop, of ik het al wist, ik wilde bijna reageren met ja, ik kom niet terug, maar iets hield me tegen. Was ik bang haar teleur te stellen? De twijfel begon te komen. Ik begon ook weer over haar te dromen. Ik nam een drastisch besluit en nam ontslag. Toch zaten er nog twijfels om Anna te appen dat ik haar wilde dienen.

Ik besloot er rustig over na te denken en ik had besloten om een weekje weg te gaan naar het strand, lekker uitwaaien en over alles nog eens rustig na te denken. Daar gebeurde iets wat ik me niet had verwacht. Ik raakte verliefd. Het klikte meteen, het was een lieve dame, zeker niet iemand die de broek aan had, juist het tegenovergestelde. Ze was zo lief. Door deze nieuwe ontwikkeling wilde ik natuurlijk niet terug.

De relatie ging steeds beter en na een paar maanden gingen we al samenwonen. Althans ze kwam bij mij intrekken. Ik had Anna naar de achtergrond verdrongen (overigens dat ging niet gemakkelijk), sterker nog ik had geen enkele contact meer met haar. Zo was er een jaar voorbij gegaan. De liefde was enorm en we spraken al over trouwen en kinderen. Alles ging voor de wind, tot ineens ik weer begon te dromen over Anna. Het begon tijdens het vrijen met mijn vriendin, waarin ik ineens een stemmetje van Anna in mijn gedachten hoorde: “Volgens mij heeft jou piemel zin om in mijn kutje te komen” Ik was er zo van geschrokken dat het me bezig hield. Doordat ik er over bleef denken, ging ik er van dromen. In de dromen was ik steeds weer de baby, die veilig bij Anna in de armen lag, elke avond weer opnieuw droomde ik van haar. Op een dag besloot ik Anna te bellen, Ik legde alles uit, dat ik een relatie had intussen, dat ik ook met mijn vriendin een toekomst wilde opbouwen en dat ik toch op een één of andere manier over haar ging dromen.

Ze snapte het. Ze gaf aan dat als ik er vanaf wilde langs moest komen en haar vriendin mee moest nemen. Na het bezoek zou ik anders over Anna gaan denken en dan zouden de dromen ook voorgoed voorbij zijn. Ik stemde ermee in. We gingen op een dag bij Anna langs en tijdens het koffiedrinken raakte we gezellig aan de praat. We praatten over koetjes en kalfjes. De dames konden het ook uitstekend vinden met elkaar. We kregen nog wat drinken aangeboden en Anna vroeg of we wilden blijven eten. Mijn vriendin zei direct ja en gaf aan vroeg mij of ik het eten wilde bestellen en ophalen. Anna vond dit prima en zo gezegd zo gedaan, ik ging naar de Chinees om eten te halen. Het duurde een tijdje voordat het eten klaar was en toen ik eindelijk weer binnen was bij Anna en de Chinees op tafel had gezet, zag ik dat ze alleen was.

Ik vroeg haar waar mijn vriendin was. “Kom maar mee “zei ze “Niet schrikken hoor er is iets gebeurd” Ik liep met Anna de trap op en toen we de deur open deden zag ik mijn vriendin in de babykamer vastgeketend liggen met een koptelefoon op en volledig als baby verkleed. Anna ging naast het bed staan. Streelde met haar hand over het lichaam van mijn vriendin , ik zag hoe ze de luier voelde en hoe ze met haar hand over haar buikje ging en haar borsten aanraakte. Mijn vriendin zag ik kronkelen van genot. “Ik heb haar het huis laten zien en toen we hier kwamen wilde ze dit zo graag, Ze hoort je nu niet hoor, ze ligt nu in een trance naar muziek te luisteren. Ze wil zo graag een flesje krijgen en aan mijn borsten sabbelen. Ze wil dat ik haar kutje ga verschonen als ze weer in de luiers plast, ze wil voor me kruipen” Anna hield op met haar te strelen en keek naar mij. Ze had me geraakt, door de manier hoe ze het allemaal had gezegd, kwamen alle emoties weer naar boven en wilde ik weer niets liever dan bij haar zijn. Ze keek me indringend aan en zei “En jij? wat wil jij? Ze kwam langzaam naar mij toe “ Geef het maar toe, jij wilt niets liever dat je voor me kruipt en dat ik je vieze natte luier afdoe en je was en je weer lekker een nieuwe schone luier omdoe” Ze kwam op me af en voelde aan mijn stijf geworden piemel. Ze wees met haar vinger richting grond en voor ik het wist knielde ik en lag ik weer voor haar voeten.

“Ik wist het wel schatje” en ze deed me een halsband om. “Je bent van mij” Niet veel later en zonder enige vorm van tegenstribbelen lag ik op de bank en gaf Anna mij een flesje drinken, lekker tegen haar aangeleund, gekleed in een rompertje met daaronder een dikke luier. Ik was weer thuis.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
P Anna naar de brugklas A 13
W anna A 67
R Bff Anna en Maartje B 14
Similar threads





Bovenaan