Verhaal Klaar Anna

Het begon met de vraag of ik haar even thuis kon brengen. Ik zei direct dat het geen probleem was. We waren op een receptie van ons werk. Ik kende Anna al lang als collega. Ze was een paar eerder dan mij begonnen en intussen werkten we al beiden meer dan 10 jaar. In al die jaren trok ze me aan. Niet dat ik verliefd op haar was, ze was tenslotte getrouwd, maar ze had altijd iets spannends. Vroeger droomde ik nog wel eens over haar en altijd kwam dan in de dromen haar dominantie naar boven. Ik deed alles voor haar in mijn dromen. Nu reed ik haar naar huis, we praatten we wat, lachte wat en toen we bij haar huis aan waren gekomen, vroeg ze of ik nog wat drinken wilde. Voor ik het wist was ik al in haar huis.

Anna zette een kop koffie en toen ze terug kwam ging ze naast me zitten. Ze had weer iets spannends over haar, iets wat menig mannen al gelijk doet smelten, in ieder geval mij. Ze vroeg me wat ik van haar vond en ik begon wat te stotteren. “Hoe bedoel je?” Ze lachte wat, ineens vertelde ze dat ze alle mannen in de wereld aan haar voeten kon krijgen en dat iedereen zou doen wat ze wilde. Nu begon ik te lachen. Ze keek me aan en zei “geloof je me niet? Ik kan jou ook alles laten doen hoor wat ik wil” Echt niet dacht ik. “Zal ik het eens proberen bij jou?” “Prima. Maar het lukt je echt niet hoor” Ze pakte een halsbandje en deed deze om me nek en maakte deze vast. “zou nu ben je van mij!”

Ik zei dat een halsbandje om me niet ineens een slaaf maakte en dat ik nog steeds alles kon doen. Ik ging staan en wilde het halsbandje weer losmaken. Maar voor ik het wist had ze een apparaat in de hand en begon er aan te draaien. Een stroomstoot ging door mij heen en viel onmiddellijk van de pijn op de grond, precies voor haar voeten. “Zie je nu wel, nu ben je van mij!”

Ze lachte en gaf me nog een stroomstoot. Ik kwam hijgend weer bij. Ik keek haar aan. Ze lachte en aide me. “Weet je, ik denk dat je vannacht maar hier moet blijven, dan kan ik mooi bedenken wat ik met je ga doen” Ik kreeg een masker om en aan de halsband werd en ketting gedaan en ik moest op mijn knieën mee lopen naar een kamer, daar mocht ik op een bed liggen. Ik moest even blijven liggen en om voor ik het vergat als me niet aan haar bevelen hield, kreeg ik nog even een stroomstoot. Ik bleef liggen en voelde hoe ik polsbandjes om kreeg en vast werd geketend aan het bed. Ook mijn voeten werden vastgemaakt. “Zo jochie, je bent nu van mij, ik zal nadenken wat ik de komende 2 weken met je wil, kan je mooi je hele vakantie hier blijven, anders zit je toch ook alleen maar met je pik te spelen en over me te dromen. Kan je nu mooi doen wat ik wil. Je wordt een puppy of een baby, maar je zult in ieder geval leren gehoorzamen” daar zorg ik wel voor” “Zo ik zal je in ieder geval voor vannacht een luier om doen, want ik wil niet het bed nat wordt en ik wil ongestoord slapen” Ze deed een luier om en vervolgens ook nog een rompertje.

Ze gaf me een kus en lachte. Ze kwam even met haar gezicht vlak bij me, ik voelde haar. Ze fluisterde “Nu heb ik je helemaal in de macht en ik volgens mij vind je dit ook niet erg” Ze voelde aan mijn stijf geworden piemel. ”Ik wist het wel” . Ze gaf me een aai over de bol en tilde mijn hoofd een beetje op en gaf me nog wat thee. “Drink maar lekker op lieverd” Na het kopje thee ging ze weg, bij de deur wenste ze me nog een goede nacht. Ik hoorde vervolgens een andere deur open gaan. Ze ging waarschijnlijk slapen Van alle opwinding kon ik dit niet. Het was ongelooflijk nog erger dan in mijn dromen… Binnen 5 minuten had ze me helemaal onder controle gekregen. Alleen vaak hielden de dromen met haar op bij het vastbinden. Een puppy van haar, dacht ik dat lijkt me nog wel leuk, lekker dicht tegen haar aan kruipen,. Plotseling begon ik te zweten, ik moest intussen heel nodig naar de wc. Ik kon niks anders dan mijn urine maar in de luier te laten lopen. Dit was toch wel heel vernederend, ineens dacht ik aan haar woorden, een puppy of een BABY. Het laatste was al in gang gezet, de luier was al nat. Ik was echt aan haar overgeleverd nu.
 

NJ.abdl

Toplid
nu al leuk ik hoop dat er snel een nieuw deel komt en ik hoop dat het puppy wordt want ik heb al heel veel baby verhalen gelezen en ik wil nu ook wel een een puppy verhaal lezen
 
Ik werd vroeg wakker, uiteraard slecht geslapen. Ik kon nergens heen bewegen. Weer kreeg ik een vreselijke drang om te plassen en hoewel ik er tegen vocht, kon ik het na een tijd niet meer ophouden en liet het lopen. Het leek wel of de plas nooit meer op hield, ook al probeerde ik het. Mijn luier voelde nu warm, nat en vies aan. Eigenlijk hoopte ik dat Anna snel zou komen, zodat ik deze vieze luier uit kon doen. Het wachten was begonnen. Na een tijdje ging eindelijk de deur open en daar kwam Anna. Ze voelde aan mijn luier die helemaal doorweekt was. “Zo jochie, of zal ik je voortaan maar baby noemen”. Ze maakte me los en ik mocht staan. De masker deed ze af en daar stond ik dan tegenover haar. Ik in een luier (rompertje had ze inmiddels afgedaan) in een babykamer., wat vreselijk!!! Ik zag mijn kleding liggen op een stoel, keurig opgevouwen en ik bedacht me geen seconde. Ik rende naar mijn kleding en wilde daarna zo snel mogelijk de kamer verlaten. Ik was bij de kleding, maar voordat ik deze beet kon pakker had ik een stroomstoot te pakken en ging weer door mijn knieën. Helemaal vergeten dat de halsband nog om was. Anna liep langzaam op me af. “Ik zei toch dat ik e in mijn macht heb, vanaf nu ga je je gehoorzamen en zal ik te heropvoeden. Je zult een heel lieve gehoorzame kind worden , stap voor stap zal ik je alles weer leren, als je snel leert dan ben je binnen 2 weken klaar en anders….” Wat anders?? Weer kwam er een stroomstoot. Ik was zover. Ik zou haar gaan gehoorzamen. Ik moest op de commode liggen en daar begon ze me schoon te maken. Ik was toch wel erg vies vond ze. Na het wassen kreeg ik weer een schone luier om, maar niet voordat ik dit keer mijn billetjes waren ingesmeerd met babyzalf en ook strooide ze veel babypoeder. Het rompertje werd weer omgedaan en daarna pakte ze een pyjama uit de kast. Ze liet me de pyjama zien en ik zag een beertje. Ik werkte vervolgens mee (wat moest anders) en toen de pyjama aan was, moest ik in de box. Ze draaide haar om de vieze luier op te ruimen en ik dacht dit is mijn kans. Ik probeerde de halsband af te doen, maar dit lukte niet. Het zat vast. Anna draaide haar om “O ja de halsband lukt je niet om af te doen” ze kwam nu voor de box staan. “de halsband zit namelijk vast met een slot en ik heb de sleutel” Ik keek nu naar boven en zag lachend met de sleutel in de hand. In de andere hand had ze het apparaatje en drukte op een knopje, weer kreeg ik een stroomstoot. “Je bent een schatje, maar ook zo eigenwijs, ik heb je in mijn macht en jij gaat doen wat ik zeg” Ze bleef nog even staan, ik begon me klein te voelen. Na een paar minuten pakte ze mijn kleding en liep de deur uit.

Niet veel later kwam ze terug met een flesje en gaf het me. “Drink deze maar lekker op, je zult wel dorst hebben” Dat had ik, ik dronk de thee snel op. Anna voelde het goed aan, ze had al een tweede flesje klaar staan en deze moest ik ook braaf opdrinken. “Goed zo, je begint al te luisteren, ga maar even lekker spelen dan kan ik ook even rustig ontbijten, krijg je daarna nog iets lekkers van me” Er zat een pluche beer in de box en ik ging er lekker tegenaan liggen, het voelde heerlijk zacht aan. Ik lag nu heerlijk en ik hoorde de vogels fluiten en zo waar begon ik wat te relaxen. Dit was echter van korte duur, want de drang om te plassen was weer aanwezig. Dit moet wel door de thee komen, dacht ik. Ik liet alles weer lopen. Het ging me al makkelijker af, alsof er geen schaamte meer voor was.

Niet veel later kwam Anna weer binnen. Ze voelde weer aan mijn vochtige luier. “Och jochie toch, moet ik je alweer verschonen?, nou kom er maar uit en ga maar op de commode liggen”. Ik gehoorzaamde en voor ik het wist had ze me alweer gewassen en een schone luier om gedaan, uiteraard niet voordat ze weer had ingesmeerd met zalf en voorzien van babypoeder. Ik rook weer als een schone baby en moest maat eens op bed liggen. Ik kreeg handschoentjes aan. Ze had me weer wat afgenomen, nu kon ik niks meer in mijn handen pakken. Uiteraard wist ze dit, dus dit betekende dat de pap die ze had meegenomen niet meer zelf kon eten.

Uiteraard hielp ze me hiermee, bij elke lepel die ze in mijn mond stopte kreeg ik ook een lieve knuffel.

Na het eten kreeg ik weer twee flesjes drinken en werd ik vastgebonden in bed. Ik moest maar eens gaan slapen. Toen Anna de deur dicht deed, begon ik me te relazen, alsof ik langzaam gewend raakte aan de omgeving. Ik merkte nu hoe moe ik was. Geen wonder ik had de avond ervoor amper geslapen. Het duurde niet lang of ik had alweer drang om te plassen. Zonder het tegen te houden plaste ik in mijn luier. Het maakt toch niet uit dacht ik nog en daarna viel ik snel in een diepe slaap.
 
De volgende dagen veranderde de situatie niet zo veel. Wanneer ik wakker werd, ontdekte ik dat mijn luier nat was en ik merkte ook dat ik me steeds minder ging verzetten om in mijn luier te plassen. Ik kreeg weinig bewegingsruimte, meestal was ik vastgebonden in mijn bed en voor mijn gevoel mocht ik even wat bewegen in de box. De beweging die ik had, was van bed naar de commode en of van bed naar de box. Dit alles onder strenge toezicht, waarbij soms ook nog eens me pijnlijk duidelijk werd gemaakt dat ik een halsband om had, die zeer pijnlijke stroomstoten gaf. Zodat het duidelijk was wat er zou gebeuren als ik niet luisterde.

Het moet intussen weekend zijn geworden (ik was de tel helaas al kwijt) toen Anna me weer eens in de ochtend ging verschonen. Tot mijn grote verbazing had ze een verrassing voor me. Ik mocht mee de woonkamer in en zou daar mijn drinken krijgen. Ik ging naast de commode staan en was blij met wat meer bewegingsruimte en zou de kamer uitlopen, toen ik plotseling een enorme stroomstoot voelde. Kermend en hijgend lag ik op de grond. “Baby’s kruipen!` zei ze streng. Meer hoefde ze niet te zeggen en ik ging vervolgens kruipend achter haar aan. Ik mocht gaan liggen op een kleed en Anna zat op een stoel erbij en gaaf me een flesje drinken. Daarna nog een en tenslotte ook nog een derde en een vierde..

Ze vertelde intussen dat ze boodschappen moest halen en me mee wilde nemen. Ze wilde me testen of ik intussen een gehoorzame jongen was geworden. Een test? Ze liep naar de keuken toe om wat spulletjes te pakken en liet me alleen achter. Ik bleef roerloos liggen. Het verbaasde me… Ik kon nu staan maar durfde het niet, bang om een stroomstoot te krijgen. Ze had me onder controle, ik merkte het. Nu deed ik niks en de dagen ervoor bedacht ik me, ging ik ook braaf naar de box of commode, zonder dat ik aan de ketting kwam. Ze zou me opnieuw opvoeden, nou bedacht ik me net, ze begon er in te slagen.

Zou ze dat ook hebben gedacht en daarom de aandacht naar me wat hebben verslapt. Als we buiten waren had ik misschien een kans bedacht me, apparaatje afpakken en snel weglopen … Ze was intussen terug. Ze voelde aan me luier die nog droog was. “Goedzo jochie, je begint al vorderingen te maken” Ze deed de luier af en ik mocht mijn broek weer aan. Ik mocht kruipend achter haar aan lopen tot we bij de gang kwamen. Daar stond een rolstoel klaar, waar ik in moest zitten. Daarna deed ze een stuk touw om mijn middel en bond deze vast aan de rolstoel. Helaas dacht ik ontsnappen niet mogelijk.

We gingen vervolgens naar de supermarkt toe en ik was blij dat ik weer eens buiten was. De zon scheen en het was heerlijk warm. De supermarkt was niet ver weg en de boodschappen waren ook snel gehaald. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten en gingen we weer terug naar huis. Plotseling stopte ze voor een bloemenzaak en ging naar binnen. Ze liet mij alleen achter op straat.

Ik dacht na, nu dit is mijn kans op een poging te ondernemen om te ontsnappen . Maar wat er toen gebeurde, was een complete verrassing. Terwijl ik mijn eerste poging probeerde om kracht te zetten, zodat het touw losser zou komen te zitten, staakte ik de strijd onmiddellijk. Op het moment dat ik kracht ging zetten, spoot ik zonder enige vorm van waarschuwing een beetje urine in mijn onderbroek. Ik schrok en bleef stil zitten, plotseling moest ik me concentreren om niet te plassen. Ik kon het niet lang volhouden en alsof ze het wist kwam Anna net naar buiten toen ik in mijn broek plaste. Ze keek er na en zei “Je bent dus nog niet zo’n grote jongen als ik dacht” Ze duwde me richting huis, waar ik snel kruipend richting de slaapkamer ging. Anna liep achter me aan en pakte een luier. Ze deed mijn broek uit en maakte me eerst schoon met een washandje. Daarna kreeg ik weer veel babypoeder op me, zodat ik weer heerlijk fris als een baby rook en kreeg ik een dikke luier om. Uiteraard weer een rompertje om en een (mijn) beertjes pyjama aan. Ik moest maar weer in bed liggen voor een slaapje. Ze bond me weer vast en ging nog eens bij me op bed zitten. Ze aaide mijn wangen en zei zachtjes `Zo´n grote stoere jongen die hier binnenkwam een weekje geleden en moet je nu zien, zo klein dat hij zelfs in zijn broekje plast` Ze gaf me een kus en legde haar lippen tegen mijn oor aan en fluisterde `Zie je nu wel dat ik alles met je kan doen` Daarna kreeg ik een speen in mijn mond (voor het eerst) en liep ze weg. Wat voelde ik me klein en vernederd. Ik kronkelde van alle bevindingen en van alle prikkels ik ineens voelde. Ze kwam nog een keer terug en zei `O ja en vanaf nu noem je me mama, Begrepen? “ ik knikte braaf en ze ging de deur uit.
 
Er waren weer een aantal dagen voorbij gegaan, waarin weinig spannends gebeurde. Althans het verschonen en in een luier rond te lopen/kruipen werd al gewoon. Alleen duurde de dagen door het wachten lang. Ze had geen vakantie en moest dus gewoon aan het werk en ik was dan al die tijd opgesloten in de box en was blij dat ze me kwam bevrijden en me weer verschoonde. Zo gingen de dagen om. Het was weer weekend geworden, want mama (ik kon daar nog steeds niet aan wennen) had alle tijd. Ze deed mijn vieze luier af en ging me weer helemaal wassen. Ze had me overigens stevig vastgebonden dit maal. Ze wilde niet dat ik van de commode afviel. Ze waste mijn kont en mijn piemel, die intussen behoorlijk hard was geworden. Hoe het kon weet ik niet, maar op een ëën of andere manier was ik dit keer enorm opgewonden.

Blij dat ze er was en tijd voor me had, ze had het kennelijk door en lachte naar me en speelde een beetje met mij piemel. “Ik merk het al, totaal geen beheersing meer, Zo gaat het met mannen die jongentjes worden en niks meer te vertellen hebben, ze raken alle controles kwijt” Ik begon te kronkelen en voelde dat het niet meer lang zou duren voordat ik moest gaan spuiten. Dit bleef niet onopgemerkt en Anna stopte direct. “Kleine jongentjes hebben een piemel om me te plassen, niet om mee te spuiten”. Ze ging me verder aankleden. Ze poederde me weer volledig in (ik begon de babygeur al lekker te vinden) en deed een schone luier om. Daarna kreeg een rubberen plasbroekje om, ze wilde zeker weten dat ik dit keer niet de mooie kleertjes ging plassen. Daarna kreeg ik een rompertje aan en vervolgens kreeg ik een joggingbroek aan en een trui.

Vreemd want tot nu toe moest ik vaak in een luier met rompertje rondkruipen en nu kreeg ik allemaal warme kleertjes aan. Ze legde me uit dat het vandaag mooi weer was en omdat ik lief was geweest deze week, mocht ik met haar mee in de tuin, in een buggy. Ze wilde buiten koffie drinken en genieten van het mooie weer.

Eindelijk weer even naar buiten dacht ik. Nadat ik los was gemaakt, ging ik direct op mij knieën zitten. Behalve dat ik geen stroomstoot wilde, wilde ik het vooral niet verknallen nu ik weer eens naar buiten mocht. Ik kroop achter haar aan en liet me gewillig in de buggy zetten. Ze maakte me voor de zekerheid wel goed vast, maar dat vond ik niet erg. We gingen via de keuken naar buiten in haar achtertuin. Ik werd op het terras bij de tafel gezet, met uitzicht op de tuin. Anna ging wat drinken halen en ik kon op mij gemak alles bekijken. Geen pottenkijkers, ze woonde in een vrijstaande woning en de buren konden haar onmogelijk zien. Dat was een geruststelling. Verder viel me op dat er een grote hok in de tuin stond met een hek erom heen. Wat zou dat zijn?

Anna was teruggekomen en had naast koffie voor haar ook een flesje drinken voor mij. Nadat mijn flesje leeg was en haar koffie op was, haalde ze voor ons beide nog één. Ik had het flesje alweer snel leeg en toen ze de koffie op had, kreeg ik een ball gag in mijn mond. Dit keer geen speentje “Een speentje zou je wel eens uit kunnen spugen en je mag beslist geen geluid maken” Oei dacht ik wat gaat er gebeuren.

Ze zette mijn buggy zo neer dat ik goed zicht had op het hok met het hek erom heen. Ze liep er op af en deed het deurtje open. Ik schrok enorm, toen de deur openging kwam er een man (haar man!) uitkruipen. Hij was geblinddoekt en werd direct aan de ketting gedaan. Ze liep een stukje met hem door het gras, maar ze bleef tussen de hekken. Na een stukje wandelen, bleef ze tegen de hekken staan, ze keek me uitdagend aan en wist dat ik goed zicht op haar had. Ik zag hoe ze haar rokje omhoog deed en dat ze haar slipje uittrok. Ik kon niet meer stilzitten, en begon enorm te bewegen van opwinding (zoals ze eerder al zei, ik had totaal geen controle meer over mezelf). Ik zag hoe ze haar man, die ze helemaal had omgeturnd tot puppy, aan de riem trok en naar haar toe trok. Het was duidelijk hij mocht haar kutje likken. Ik wilde ook wel.... Tja wat wilde ik niet, ik was in alle staten, maar ik kon niks, ik was stevig vastgebonden. Ze keek tijdens het spel met haar man richting mij en lachte uitdagend. Het tafereel heeft zeker een kwartier geduurd en daarna had ze de ketting aan een paal gedaan en kon haar puppy rond kruipen binnen de hekken. Ze kwam weer op mij af en duwde me naar binnen. Ik was in alle staten, ze had het door en gaf me de opdracht om zo snel mogelijk weer naar de commode te gaan en daar rustig op me te wachten. Ik lag braaf te wachten en toen ze er aan kwam voelde ze mijn luier, die zonder dat ik het door had weer nat was geworden. Ze ontdeed me van alle kleding en toen ik naakt op de commode lag, waste ze me weer rustig. Ze pakte mijn stijve piemel en begon er rustig mee te spelen. “Zo schatje, wat jij zag vanmiddag vond je dat lekker om te zien?” Ik knikte. “Wil je dat ook wel met mij?” Ik knikte weer. Ik hijgde er over van pure opwinding. `dacht ik wel, weet je schatje` Ze bleef maar spelen met mijn piemel en ik het spuiten zou niet lang duren, ik kronkelde van genot, toen ze plotseling stopte. `Als je je opvoeding goed voltooid, wie weet wat voor beloning je dan krijgt` Ze deed me een schone luier om en ik kreeg weer rompertje aan en werd vastgemaakt in mijn bed. `Maar voorlopig ben je nog niet verder dan een stoute baby` Ze streelde nog even met haar hand over mijn opgewonden lichaam en verliet de kamer. Daar bleef ik dan achter, helemaal verward na alles wat er was gebeurd.
 
Na een paar uurtjes kwam ze weer terug, ik was nog steeds opgewonden. Ik mocht weer op de commode liggen en ze deed een luierbroekje om. Vervolgens deed ze mij broek aan en mijn trui. Wat nu weer dacht ik, maar ik kreeg al snel antwoord. “Zo schatje, je gaat naar huis, morgen moet je weer werken. Ik heb hier een tas voor je met een flink aantal luierbroekjes, deze kun je beter aantrekken, want je bent nog wel een tijdje incontinent. Ik zal je af en toe controleren of je deze wel aan hebt, tenslotte wil je toch niet dat iemand ziet wanneer je een ongelukje krijgt, het moet toch ons geheimpje blijven of niet soms?” Ze lachte een beetje en nam me bij de hand. Samen liepen we naar de voordeur. Ze deed de voordeur open en mijn halsband af en duwde me de straat op. “Doei, tot morgen” Dat was het…

Zo stond ik ineens op straat, nog helemaal verward liep ik naar mijn auto en reed naar huis. Eenmaal thuis aangekomen voelde ik de drang van plassen alweer en ging naar de wc. Heerlijk ik plaste weer gewoon! Ik wilde een onderbroek zoeken, maar toen ik daar aankwam schoot ineens Anna’s stem door me heen “ik zal je af en toe controleren” ik was vrij, maar ook weer niet. Ik durfde het niet aan en deed toch een luierbroekje om. Verward liet ik me zakken in een stoel. Ook hier thuis had ze me onder controle.

De volgende dag moest ik weer naar het werk, ik deed een nieuwe luierbroekje om, ik had vannacht, ondanks een hele slechte nachtrust toch in mijn broek geplast. Er kwam een appje op mijn telefoon, het was Anna. Ik las het bericht, ik moest een foto maken van mij in de luierbroek. Ik gehoorzaamde haar.

Op het werk vond ik het wel spannend, maar tot mijn verbazing gebeurde er weinig, Anna lette totaal niet op me en snel waren mijn gedachten bij het werk. In de pauze vermeed ik haar. Ik deed toch anders. Ook hier beheerste ze mijn leven nu. Ik deed weer een schone luierbroekje aan en ging vervolgens weer aan de slag. De dag vloog om. Net zoals dag 2 en 3. Thuis kreeg ik regelmatig een appje dat ik een foto moest maken van mij en bij elk appje ging de adrenaline weer door me heen. Het gevoel van nederig, verlangen en of misschien ook wel een tikje verliefdheid nam dan weer plaats. Elk appje gehoorzaamde ik haar weer. Ik kon doen en laten wat ik wilde, maar toch wist ik at ze me onder controle had.

Donderdag kwam er laat een appje binnen. De tekst was overduidelijk:

Je haalt me om 07.00 uur op en we gaan samen naar het werk. In de auto laat je mee eerst je luier zien, daarna geef je een enveloppe aan me met 100 euro erin, voor gemaakte kosten. Na het werk rijd je me terug en ga je mee naar binnen en zal je het hele weekend weer bij me blijven. Zo niet dan volgen er sancties.

Het volgende bericht, dat ik ontving, was een foto van mij, één van de velen die ze had gemaakt toen ik daar als baby in bed lag. Je wilt toch niet dat iedereen je zo kan zien. Alles ging weer door me heen. Ik zorgde dat ik op tijd bij haar was vrijdag, in de auto liet ik mijn luier zien en gaf haar een enveloppe. Ze was tevreden. “Zo dan kunnen we nu gezellig samen naar het werk” Deze vrijdag kon ik me slecht concentreren. Ik kon alleen maar denken wat er na het werk zou gebeuren, maar sterker nog…… Ik verlangde er ook naar. Dat laatste verbaasde me.

Na het werk reden we zonder iets te zeggen naar haar huis. Toen we binnen waren en deur dicht was, deed ze snel mijn hallsband weer om, en al snel kreeg ik de eerste stroomstoten weer. Daar lag ik weer op de grond. Ik kroop naar boven en kreeg op mijn kamer onmiddellijk een luier om en het plasbroekje weer aan. Ook mijn rompertje met teddybeer kreeg ik weer aan en daarna werd ik weer vastgebonden in bed. Ik kreeg nog wat flesjes thee van haar om te drinken. Ze kwam met haar gezicht naar mij toe en voelde aan mijn luier en aan mijn intussen weer hard geworden piemel. Ze wreef een tijdje over mijn piemel en ik begon alweer licht te kreunen. `Welkom terug schatje, ik voel dat je me gemist hebt`
 
De hele avond en nacht heb ik vervolgens liggen woelen van de spanning. Uiteraard had ik mijn plasje weer niet kunnen ophouden en dit betekende dat ik in de ochtend werd wakker gemaakt door Anna, ik ook nog eens vreselijk stonk en me vies voelde.

Anna had dit gemerkt en ze had een badje voor me klaar gemaakt. Ik mocht daar in zitten en tot mijn grote vreugde ging ze mijn hele lichaam helemaal schoon was. Ze vergat niks! Daarna mocht ik uit op de grond liggen en ze maakte me helemaal droog met een heerlijk zachte handdoek. Ze deed dit zo rustig en zo lekker dat het me enorm opwond, wat haar uiteraard niet was ontgaan. `Och och nog steeds zo klein, totaal geen controle` Na het afdrogen kreeg ik weer een schone luier om en het plasbroekje, niet voor ik weer helemaal was ingesmeerd met heel veel babypoeder. Ik rook weer lekker naar een baby.

Dit keer mocht ik met Anna mee naar beneden, waar een grote kinderstoel bij de grote eettafel stond. Daar mocht ik inzitten en ik werd vervolgens vastgebonden. Anna ging koffie pakken en kam met een flesje thee voor mij. Ik moest deze in één teug leegdrinken, wat me ook nog lukte. Na de koffie ging Anna de krant lezen en bleef ik roerloos zitten. Mijn gedachten gingen de vrije loop. Goh wat had ze me onder controle gekregen, zo slim en zo gemakkelijk en ze wist dat ik alles zou doen at ze zou vragen.

Na het krant lezen pakte ze de laptop. `we gaan nieuwe kleertjes voor je uitzoeken, want volgende week gaan we een foto shoot van je maken en dan moet je er mooi uitzien. De fotograaf komt vanmiddag langs om alvast kennis met je maken. Ik kon mijn oren niet geloven. Ze zpcht wat kleertje uit, allemaal kinderkleding in mijn maat. Èn met spiderman erop en één met superman erop. Ik keek ernaar maar had mijn gedachten ergens anders, er kwam straks een wildvreemde vrouw binnen en die zou mij zien met een luier om.

Niet veel later ging de deurbel. Daar zal je haar hebben dacht ik. Anna liep naar de deur en ze begroette een vrouw. Ik hoorde de vrouwen druk praatten en lachen in de gang, toen plotseling de deur openging.. `Nou dat is hem` Een vreemde rijpere vrouw keek me aan. `Wat een schatje` zei ze en ze gaf me een knuffel. Eerlijk gezegd ze rook lekker. Vervolgens werd ik wat op zei geduwd met mijn stoel zodat de dames al pratend en lachend nog wat kleertjes konden uitzoeken. `We moeten ook nog meisjes kleding hebben, dat staat hem vast heel mooi en dat worden vast hele mooie foto´s`

Na 2 uren zoeken waren de dames tevreden over at ze hadden uitgezocht en kon er worden betaald. Anna liep naar een kastje en kam met mijn beurs terug. Ze pakte mijn bankpasje ` Zo schatje, ik zag wel dat je met je stiekem zat te geilen naar de kleertjes die je volgende week mag aantrekken voor ons`. Zei ze heel lief en daarna volgde ze met een strenge toon: “ Maar je betaalt natuurlijk wel zelf de kleertjes, dus wat is de pincode?” Voor ik wist vertelde ik de pincode. De oudere vrouw was verwonderd “Zo Anna, en deze heb je snel opgevoed! “

Ik zag hoe Anna met mijn pasje de bestelling betaalde. “Zo nu nog wat anders voor hem bestellen en we kunnen volgende week veel lol beleven” Anna merkte dat mijn luier nat was en vroeg aan de vrouw of ze mij wilde verschonen . Het kon wel op de deken die er op de grond lag. Zo gebeurde het dus, terwijl ik werd verschoond door een vreemde vrouw, ging Anna nog wat bestellen en ging vervolgens een foto van ons tweeën maken. Weer een voor het fotoboekje hoorde ik haar nog zeggen.

De rest van de avond mocht ik bij de 2 vrouwen zitten, die honderd uit kletsten en eigenlijk deden of ik lucht was . Na de koffie ging de oude vrouw weg richting huis en bracht Anna me weer naar bed toe, waar ik uiteraard een schone luier om kreeg en een mooie pyjama. Niet veel later viel ik al snel in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
P Anna naar de brugklas A 13
W anna A 67
R Bff Anna en Maartje B 14
Similar threads





Bovenaan