Verhaal Klaar Apart gedroomd

rose1985

Aspirant princesje aldus cub
Het begint gisteren. Na een leuke maar stevige nacht kamperen kwam ik te moe thuis.
Gedouched en dutje gedaan om daarna op de ukkies van vrienden te passen.
Daarbij toch voor me zelf een van de meest fijne momentjes beleefd. De kleinste was in dr box wat huilerig en de speen bleef niet zitten.
Dus besloot ik dr maar bij me te nemen en op de borstkas te laten rusten.
Ze viel vrijwel meteen terug in slaap. En ik ook.
Mijn beste vriendin kwam later thuis en zag het liefelijke beeld en trok er een foto van en stuurde me die toe.

Niet dat dit de droom was maar wel de aanloop naar denk ik.

Diezelfde avond kwam ik vroeg thuis nog altijd heel moe maar voldaan van het kamperen en oppassen.

Nu komt het .
Ik ben te moe om me een luier aan te doen dus pakte een pullup. Gewoon voor het gevoel.
Al snel sliep ik als een blok en begon ook te dromen.
Ik droomde dat ik nog thuis woonde en geregeld luiers droeg omdat ik het wilde incl rompertjes,maar dat mam er niet van wist.
Tot we naar een feestje zouden gaan en ze het me vertelde dat ze het wel al had gezien en had besloten om voor de avond een oppas te regelen die abdl bekend is.
Ik had het schaamrood op m'n wangen staan en kon alleen maar stamelen en stotteren.
Toen ging daar de deurbel.
Het was de oppas die tevens m'n beste vriendin bleek te zijn.
Ze had kleedkussen luiers speen fles enz mee.
Moeders ging naar het feestje en ik kon later komen met de oppas als ik lief was.

De oppas legde het verschoonkussen en alles bij de box die mam had geregeld.
Ik moest daar maar op gaan liggen want ik zou baby zijn.
Uiteraard stribbelde ik wat tegen en mokte ik wat.
Tot ik besefte hoe lievelijk ze was en me met zorg de luier om deed terwijl ik mn knuffelhaas kreeg.
Eenmaal de luier om mocht ik een romper uit kiezen en koos voor een met diverse hartjes en vormpjes in pastelkleuren en roze.
Wat ik niet wist was dat dit ook zou zijn wat ik aan zou hebben als we naar het feest gingen.
Toen ik dat hoorde had ik weer het schaamrood op de wangen en weer kon ik alleen maar stotteren en stamelen.
De oppas lachte zacht en knuffelde me.
"Het komt wel goed kleintje" fluisterde ze zacht.
En we gingen naar het feestje.
Daar aangekomen wist ik niet waar ik het moest zoeken van schaamte.
Gelukkig deed iedereen gewoon normaal.

En toen werd ik wakker.
Het blijft apart hoe dromen kunnen werken.
Al vond ik dit wel een hele leuke uiteindelijk.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Apart gevoel Pub 14
P Apart topic voor DL + SM Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Similar threads


Bovenaan