aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR

hoe vind je dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    20

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap (deel 1 tot 8)

Ik had toen nog niet door dat het mn broer was die die laxeermiddelen in mn lichaam had gebracht. Maar toen ik aan mn moeder vroeg waarom ze zo boos werd zei ze dat ik wrs voor de rest van mn leven incontinent zou blijven door mn broer. Hierbij viel natuurlijk het kwartje bij mij. Mn moeder zei tegen mij dat ze nog wel een gepaste straf zou bedenken voor mn broer. Een uur of twee later kwam mn broer nietsvermoedend thuis. Mn moeder zei poeslief tegen hem of hij iets moest drinken. Hij accepteerde het aanbod en ik zag mn moeder glimlachen. Ik begreep dat er laxeermiddelen in dat drankje zaten. Ik zag mn broer gulzig van de limonade drinken. Eens hij wou opstaan viel hij in elkaar. Nu begreep ik ook dat er ook nog slazpmiddel in zijn drankje zat. Mn moeder zei sofie zou jij eens willen helpen met hem naar boven te brengen. Ik vond dit goed dus wij brachten hrm naar boven. Eens boven deed mn moeder zijn kleren uit en begon hem te wassen. Daarna deed ze hem een luier en romper aan. Bracht hem toen nazr de zolder en toen ik bovenkwam herkende ik de zolder niet meer. Er stond een commode een bed met spijlen en nog een box. Mn moeder zei dat ze alles nog had teruggevonden van vroeger en dat ee het hier en daar had aangepast. Ze legde men broer in de box en na een uurtje ging mn moeder met de zweep en een houten spatel naar boven. Daar zat mn broer langzaam wakker te worden.mn moder gaf hem nog niet eens de tijd om iets uit te leggen....
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap (deel 1 tot 10) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR

Ik zal proberen om nog een vervolg te typen als jullie dat willen.
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Re: aprilgrap (deel 1 tot 10) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR

Nice!
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap (deel 1 tot 10) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR

Mn moeder gaf hem niet eens de tijd om iets uit te leggen. Hij smeekte mijn moeder om vergiffenis. Mn moeder zei dat hij op zijn knieen moest zitten. Ondertussen moest ik een luier uit mijn kamer pakken. Toen ik weer naar boven op de zoldertrap liep hoorde ik mijn broer schreeuwen van de pijn. Ik zag mijn moeder met een carthaanse zweep staan. Dit is een zweep met meerdere uiteinden en met een 5 tal kralen op het einde. Ik zag de rug van mijn broer al rood worden. Mn moeder riep vanaf nu zul je je zus moeten dienen zoals zei dat wilt. En zo niet zul je mijn zweep voelen. Ik hoorde dit en voelde me wel goed bij dit voorstel. Er gingen enkele dagen voorbij en ik vond dat mijn broer mij moest verwennen omdat ik al enkele dagen geil liep van hem in een luier te zien. Ik beval hem om zachtjes tegen mn clitje te wrijven. Eerst durfde mn broer niet echt tot als ik het kleine woordje "zweep" zei. Hij onmiddelijk begon met mij te verwennen. Na een 5 minuten begon ik te voelen dat ik bij mijn hoogtepunt kwam bijna onmiddelijk daarna kwam ik klaar maar ondertussen plaste ik ook. Ik beval mn broer om het op te drinken. Ondertussen kwam mn moeder binnen. Ik liep rood aan maar mijn moeder pakte de zweep en begon hem te slagen en mn moeder beval hem om haar te vingeren.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
DIT IS DE VERBETERDE VERSIE ZONDER FOUTEN EN IN KEER.


Ik zal een keer mijn eerste verhaal schrijven dus alsjeblieft houdt er rekening mee dat dit mn eerste verhaal is. Het verhaal gaat over een meisje dat Sofie heet. Sofie heeft donkerbruin halflang haar en ze heeft dus niets met luiers. Ze heeft nog een broer Killian.
Het verhaal begint 3 dagen voor 1 april.
Sofie riep Killian dat beneden aan het spelen was op de Xbox. Ze vraagt aan hem waarom dat zijn kamer zo vuil is en dat hij dringend moet opruimen of dat ze het anders tegen hun ouders gaat zeggen die op dat moment voor 3 dagen weg zijn naar Parijs. Als Killian aan het opruimen is vind hij onder zijn rommel nog een boekje genaamd 1001 pranks. Hij begint hierin te lezen tot als hij een artikel ziet over laxeermiddelen en plaspillen. Nadien heeft hij nog een halfuurtje werk voor zijn kamer op te ruimen. De volgende dag na een saaie schooldag gaat hij naar de apotheker en vraagt hij daar Dulcolax laxeermiddel en plaspillen. Eens thuisgekomen leest hij de verpakking grondig samen met de bijsluiter. Als hij daarop ziet staan dat bij een overdosis tijdelijke incontinentie kan ontstaan dan lacht hij even in zichzelf...
Killian wachtte met zijn plan uit te voeren tot 1 april zodanig als zijn ouders er achter kwamen dan kon hij zeggen dat het gewoon een aprilgrap was.
Op 1 april was hij als eerste wakker en hij pakte het doosje Dulcolax mee naar beneden en deed het vervolgens in de melk. Zijn zus dronk elke morgen melk en niemand anders dronk hiervan. Hij deed er maar liefst 6 pillen in terwijl het maximum was 1 om de 2 dagen. *ik ga overschakelen naar ik personage en dat is dus sofie* langzaam word ik wakker en ik gaap nog even hard voordat ik traag uit mijn bed stap. Zoals elke morgen check ik even mijn fb-profiel en kleed me daarna aan. Mn ouders zijn al wakker en zitten al op mij en mijn broertje te wachten om te eten. Ik pak een halve tas koffie en doe er nog wat melk bij. Ook pak ik de cornflakes met redelijk wat melk. Ik maak me na het eten klaar om naar school te gaan. Ik pak mijn brommer uit de garage en vertrek de 7 km naar school. Na ongeveer een 15 tal minuten te hebben gereden kom ik aan op school. Eerste uur chemie saai maar ja wat kan ik er aan doen. Eenmaal in de klas praat ik nog even bij met m’n vriendinnen voordat ik ga zitten.
Na het 1ste lesuur ging ik met mijn vriendinnen naar de turnzaal waar we een turnpakje moesten aandoen. Het mijne was blauw met rood en van rubber. In een stuk met een broekje erbij. Ik voelde wat pijn in m’n buik maar ik dacht dat het m’n regels waren die ik nog moest krijgen dus maakte ik er geen problemen van. De leerkracht LO bij ons was meneer Hallet. Hij zij dat we vandaag dubbele salto’s gingen doen hier was ik minder blij mee want ik faal daar echt in. Ik moest derdes. Na even gewacht te hebben was het mij beurt. Ik nam een aanloop en sprong op de trampoline. En wonder boven wonder lukte het me om een dubbele salto te maken. Maar ik kwam wel op men rug terecht en toen ik bijkwam voelde ik een stekende pijn in m’n onderbuik. Ik zei dit tegen m’n lo-leerkracht en hij liet me naar de kleedkamers gaan. Onderweg in de trap naar boven kreeg ik zo een kramp met perswee dat ik gewoon m’n turnpakje onderpoepte. Ik voelde de warme plakkerige brui zich uitspreiden tot op m’n rug en ik voelde hoe de poep zich verspreide tussen m’n schaamlippen en ik rilde even want dit was echt afschuwelijk ondertussen voelde ik ook nog eens vocht tussen mijn benen doorlopen. Blijkbaar had ik ook nog geplast zonder het te weten.

Ik ging zo snel als ik kon naar boven naar de kleedkamers zonder dat ik te veel van m’n stinkende lading liet verschuiven. Eens in de kleedkamer sloot ik mezelf op in een douchehokje en begon ik mezelf uit te kleden. Toe ik ter hoogte van m’n roze string kwam kon ik deze wel weggooien. Ik zette de douche aan nadat ik m’n bh en schoen droog had weggezet. Ik pakte meteen de douchekop zodat mijn haar niet nat werd en spoelde mezelf af toen ik met de douchekop tussen m’n schaamlippen kwam’kwam ik al kreunend klaar. Nadien nog even mijn turnpakje uitgespoeld en laten drogen. Ondertussen bedacht ik dat ik mij zou laten ziek melden en eens ging zoeken waarom ik nu juist zo een kramp had en dat ik zonder het te willen had geplast. Dus ik ging op weg naar het secretariaat en zei dat ik mij niet lekker voelde,ik vroeg of ik naar huis mocht. Ze zeiden dat het mocht als ik. Morgen of wanneer ik terugkom een briefje van m’n ouders meehad. Ik ging moeizaam naar buiten en pakte m’n brommer. Ik reed ongeveer 45km/uur toen ik opeens nattigheid tussen m’n benen voelde. Dus ik reed om naar de supermarkt om daar extra large maandverband te kopen omdat ik dacht dat dit alles te maken had met m’n regels. Eenmaal aan de kassa bekeek de kassierster mij wel raar want normaal is extra absorberend extra large maandverband alleen voor oudere vrouwen. Nadat ik dat gekocht had ging ik naar huis toe. Eenmaal daar aangekomen hoopte ik dat er niemand thuis was omdat ik dan moest verklaren waarom ik zo vroeg thuis was.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
tja het verhaal begint leuk maar het misbruik van broer door zus gaat mij wat ver anderen kunnen dat leuk vinden maar ik dus niet
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan