assortiment webwinkel

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Proefpakketten aanbieden i.c.m. het nieuwe magazijn is nogal lastig, weet nog steeds niet hoe ik het precies moet aanpakken.

Wat betreft Rearz producten, er is wel een container onderweg maar dat zijn alleen luiers.
De nieuwe Alpaca en Elite White luiers zullen er dit keer wel nieuw bij zijn.
Helaas worden er voorlopig dus nog geen andere Rearz producten naast wegwerpluiers verwacht.

Boerke-DL

Lekker luieren #ontspanning
Wat betreft Rearz producten, er is wel een container onderweg maar dat zijn alleen luiers.
De nieuwe Alpaca en Elite White luiers zullen er dit keer wel nieuw bij zijn.
Helaas worden er voorlopig dus nog geen andere Rearz producten naast wegwerpluiers verwacht.
Komt de barnyard ook mee? Ben er een aardig eindje doorheen, en zijn tot nu toe veruit de fijnste luiers vind ik.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Rearz dinosaur elite is zover ik weet het zelfde als de elite white.
De luiers zijn er dus wel met een print, maar deze print is vast niet interessant voor iedereen.

De producent van Azipad is ermee gestopt helaas.
Ben waarschijnlijk nog wel van plan om ze na te laten maken, maar helaas momenteel nog niet mogelijk.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
He,Michel, kun je ook aan Gary High Back plasticbroeken komen ?
Er word binnen enkele weken wel Gary broekjes verwacht maar niet die verwacht ik.
Ik verwacht wel dat ik die nog ga verkopen maar heb nog geen idee wanneer (meer dan 3 maanden).

een tijd geleden al eens gevraagd maar toen was het nog niet duidelijk, komen de abu space ooit nog terug in de shop.
Zijn 1 van de beste in mijn opzicht.
ik verwacht niet dat er nog enige ABU luiers op voorraad komen, word helaas geblokkeerd.

Bovenaan