Verhaal Klaar ASTRID

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 10,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 10,0%
  • 7

    Stemmen: 3 30,0%
  • 8

    Stemmen: 3 30,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: ppanty


Het is inmiddels alweer zo'n 10 jaar geleden (ik was 28) dat ik logeerde bij kennissen die in een groot huis in het buitenland woonden, hij (Wim) was een succesvol zakenman en zij (Astrid) een bijzonder sympathieke vrouw van midden 40.

Ik sliep daar in de wat zij noemde "de blauwe kamer" en natuurlijk droeg ik 's nachts een plastic broekje om te voorkomen dat ik het beddegoed zou bevuilen, want ik had vaak natte dromen in die tijd.

Om een of andere reden werd ik daar altijd erg vroeg wakker en kon dan onmogelijk weer in slaap komen, zo ook die morgen.

De avond daarvoor hadden we een gezellig diner met wat andere mensen en als gevolg daarvan stond er in de keuken een enorme hoeveelheid afwas, ik wist dat het meisje die dag niet zou komen want het was zondag.

Omdat ik toch niets te doen had begon ik alvast de boel op te ruimen, ik liep in mijn plastic broekje met daarin nog een nylon slipje verder had ik alleen nog een T-shirt aan.

Terwijl ik daar bezig was hoorde ik plotseling dat Astrid ook uit bed was en richting keuken kwam, ik kon niet meer naar mijn slaapkamer want dan zou ze me tegenkomen dus ik had geen kans om even een sportbroekje over miijn plastic broekje te doen.

Ze kwam de keuken in en vroeg "lekker geslapen ?" ik antwoorde dat ik prima geslapen had maar wel weer vroeg wakker geworden was en daarom maar alvast aan de afwas begonnen was.

"ik zal je wel even helpen" dan is het zo gebeurd.

We stonden nu naast elkaar aan het aanrecht en ze moest mijn broekje nu toch gezien hebben, plotseling zei ze "wat draag jij daar nu voor broekje ? het lijkt wel een plastic babybroekje" ik voelde dat ik een rood hoofd kreeg en dat het in mijn broekje wat nat werd van het voorvocht dat spontaan uit mijn pik liep.

"ik draag dit altijd in bed om ongelukjes te voorkomen" antwoorde ik, "plas jij dan nog in bed ? "vroeg ze.

"nee, maar ik heb vaak last van natte dromen" ik zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.

Zit zo'n broekje niet erg aan je lichaam geplakt vroeg ze, "nee antwoorde ik, want ik draag er altijd een nylon slipje onder".

Terwijl we naast erlkaar stonden ging ze met haar hand over mijn achterste en wreef over mijn broekje, "het voeld wel prettig aan " zei ze, haar hand ging nu naar voren en ze voelde dat het broekje daar nogal strak stond.

Volgens mij raak jij wel erg snel opgewonden zei ze, ze ging met haar hand over mijn pik die meteen nog stijver werd, ze kneep er in en ik voelde nog meer voorvocht naar buiten stromen.

Misschien vindt ik het ook wel prettig om een plastic broekje te dragen, zei ze "heb je er nog meer?" ja ik heb er nog meer en waarschijnlijk zullen ze jou ook wel passen.

De afwas was nu klaar en inmiddels had ik mijn sportbroek aangedaan, we begonnen aan het ontbijt, Wim was er nu ook bij gekomen en we kletste over van alles en nog wat, de rest van de dag gingen we naar het strand, en daarna hadden we een barbeque bij vrienden.

De volgende morgen was ik weer vroeg wakker maar bleef deze keer in bed liggen, ik hoorde Wim ontbijt voor zichzelf maken want hij moest vroeg naar kantoor.

Astrid lag blijkbaar nog in bed, nadat ik Wim had horen weggaan hoorde ik Astrid in de keuken rommelen.

Plotseling ging mijn kamerdeur open en kwam Astrid met 2 koppen thee, een voor haar en een voor mij.

"goedenmorgen, hier een lekkere kop thee, heb je het nog droog kunnen houden" zei ze lachend.

Ze droeg een kort nylon nachthemdje met daaronder een bijpassend slipje, voor haar leeftijd zag ze er nog prima uit.

Plots stak ze haar hand onder mijn dekbed en voelde in mijn kruis, "je bent weer knap opgewonden zo te voelen" ik kreeg weer een rood hoofd en wist niet goed raad met haar directe benadering.

"laat mij ook maar eens zo'n plastic broekje passen" ik gaf haar een geel plastic broekje en ze trok het aan, het paste perfect, "heel apart gevoel zei ze, misschien moet ik mijn slipje eerst uitdoen zodat ik het plastic direct op mijn huid voel".

Ze deed haar slipje uit en ik zag dat haar kutje mooi geschoren was, het werd alweer flink nat in mijn broekje.

Nadat ze het plastic broekje had aangedaan ging ze voor me staan en vroeg hoe het stond, perfect zei ik, draai je eens om, ze draaide zich om en ik ging nu met mijn hand over haar billen, "het kieteld" zei ze.

Ze ging op een stoel zitten recht voor mij, ik zag dat ze zelf ook behoorlijk opgewonden was geworden want haar schaamlippen waren vochtig en drukte tegen het plastic van haar broekje.

Ik liep naar haar toe en ging achter haar staan, mijn handen gleden over haar schouders naar haar borsten, ik voelde haar tepels zwellen onder mijn handen, ze kreunde zacht.

Ze stond op en ging voor me staan, haar hand wreef over mijn pik, mijn hand begon haar kutje door het broekje heen te masseren, ze was inmiddels vreselijk nat geworden.

Ik duwde haar naar het bed en zij ging languit op het bed liggen met haar benen wijd, ik ging er naast liggen en wreef over haar klit, steeds sneller ging mijn hand heen en weer, Astrid kreunde en slingerde haar hoofd heen en weer, ze kwam met een gil klaar en bleef even doodstil liggen.

Daarna kwam ze overeind en ging met haar hoofd tussen mijn benen en begon mij door het plastic broekje heen te pijpen, ik stond bijna op springen toen ze met een ruk mijn broekje naar beneden deed en mijn pik in haar mond nam, haar tong bewoog over de onderkant van mijn eikel en ik kon het niet langer ophouden, kreunend kwam ik in haar mond klaar, ze keek omhoog en zei lachend "je bent nog niet van mij af hoor" weer ging ze op het bed liggen en met een hand begon ze mijn pik te strelen die inmiddels alweer in het plastic broekje zat.

Ik kreeg weer een stijve, ze ging op haar knieen met haar kont naar mij toe voor me zitten , ik trok het plastic broekje naar beneden en schoof mijn stijve in haar natte kutje, met een hand wreef ik met het plastic broekje over haar klit, met regelmatige stoten dreef ik haar tot een nieuw orgasme en kwamen we samen klaar.

We lagen uitgeput op bed en besloten samen te douchen en dan lekker ontbijten,"ik heb nog nooit zo lekker gevreën, heel apart die plastic broekjes, ik mag er zeker wel eentje houden ? "zei ze, natuurlijk zei ik maar alleen als je hem aandoet wanneer ik dat vraag.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
Similar threads

Bovenaan