Nog niet klaar Avonturenweekend

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 100,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

Max1234

Superlid
Ik zit hard te werken. Of dat probeert ik (Edwin) uit te stralen. Maar eigenlijk kijk ik elke 5 minuten op mijn telefoon. Heeft ze al een appje gestuurd? Nee, nog steeds niet. Edwin heeft Lisa 2 weken geleden ontmoet. Door een klein ongelukje. Een fietsongeluk waarbij Edwin werd aangereden door Chantal, de vriendin van Lisa. En Lisa heeft toen voor mij gezorgd. Door de schrik had ik mijn hele broek ondergeplast. Lisa vond het wel leuk, ze zorgde voor mijn wonden. Zorgde dat ik weer schoon werd. En vroeg, wil je anders een luier proberen? Edwin dacht, dat is wel een leuk avontuur. En zo begon het.

Edwin, Edwin, roept zijn collega. Zit niet te dagdromen. Wat is er met de firewall? Ik schiet overeind en kijkt op mijn monitor. Ik doe wel snel een restart zegt ik en typ een commando in de prompt. De rest van de ochtend kan ik niet dagdromen. Ik moet nog een aantal updates uitvoeren op de servers.

Rond de lunch komt het lang verwachte berichtje. Ben je vrij dit weekend? Ja, typ ik terug. Zaterdag en zondag. En vrijdag, vraagt Lisa? Ik doe snel een verzoek in het vakantie systeem voor een snipperdag op vrijdag. Ik moet een half uurtje wachten. Dan eindelijk komt de reactie van zijn baas, Ik kan vrij nemen. Vrijdag ook, type Edwin naar Lisa. Ik ben dan vrij.

Lisa antwoord. En je wilt nog steeds een luier weekend? JA antwoord ik, spannend maar ik heb daar zin in.

Lisa stuurt een nieuw antwoord. Ik stuur je een pakket met alles wat je nodig hebt. Dat moet morgen bij je aankomen. Wat zit erin vraag ik? Alles wat je nodig hebt zegt Lisa. Je ziet het vanzelf.En dan neem je vrijdag de trein van Amsterdam naar Alkmaar. Dan haal ik je om 11 uur precies op van de parkeerplaats voor het station. Doei, tot dan.

Ik ben nu helemaal afgeleid en kan bijna niet meer werken. Wat heb ik er zin in.

De volgende ochtend werk ik gelukkig thuis. Het pakket komt om 4 uur ’s-middags eindelijk aan. Ik maak het gelijk open. Bovenop zit een brief.

Lieve Edwin,

Hierbij een pakket met alles wat je nodig hebt dit weekend. Er zit in:
Luierbroek, Body, denim tuinbroek, sokken en schoenen.

Even een uitleg. De luierbroek (of pants) mag je als eerste aandoen. De betere luiers hebben plakkers. Maar dat is best wel lastig om voor de eerste keer te gebruiken. Dat moet je echt goed leren om strak om te plakken zodat ze niet gaan lekken. Daarom heb ik een soort luier pants naar je opgestuurd. Gewoon aandoen als een onderbroek. Mocht je eerst nog willen oefenen, dan heb je er 2 extra. Deze mag je thuislaten en hoef je niet mee te nemen vrijdag.

Body. De zorgt ervoor dat je luier perfect aan blijft. De rits maak je vast op je rug. Als je er niet goed bij kan, mag je de rode veter gebruiken (ingevouwen in de body). Maar de veter maak je daarna los en laat je thuis!

Tuinbroek. Een stoere spijker tuinbroek voor jou. Staat je vast geweldig. Als laatste zitten er sokken en schoenen bij. Je bent klaar om te gaan.

Er zijn wel een paar regels voor dit weekend. Ten eerste, ik (Lisa) ben de baas). Ik heb de locatie uitgezocht (we gaan naar een hotel), zorg voor alle kleding en luiers. Ik betaal alle rekeningen. En jij (Edwin) gehoorzaamd mij. Daarnaast doen we het met de kleding die ik heb geregeld. Er komt niets van jezelf bij. En we kopen ook niets tijdens het weekend.

Let op, buiten deze dingen mag je alleen je huissleutel meenemen. Dus geen tassen, tasjes of telefoon. Alleen dit.
In de broek zit een OV-chipkaart. Gebruik deze voor de trein. Hij heeft voldoende tegoed.
Na afloop kijken we of het leuk was. Als het voor allebei een succes was, doen we het nog een keer en dan heb ik nog andere plannen.

We gaan een geweldig weekend krijgen.

XXX

Lisa.



Nadat ik de doos heb uitgepakt zit ik al glimmend over de kleding te wrijven. Dan gaat mijn werklijn, via Teams. Met een rood hoofd pak ik op. Mijn baas belt. Zo, zegt hij. Jij was vast niet met werk bezig, je ziet er zo blij uit. Met tegenzin leg ik het pakket weg en kijk naar mijn monitor. Er is weer een probleem wat ik moet oplossen.

’s-Avonds probeer ik natuurlijk alle kleding uit. Ik doe eerst de luierbroek aan. Gelukkig staat er ‘Front’ op, hierdoor weet ik wat voren moet.

Daarna doe body aan. Ik zie nu dat die bedrukking heeft. Op de voorkant staat ‘I love diapers’. Dat is vrij groot. En het woord Love is een rood hartje symbool. Dus letterlijk staat er I – rood hartje – Diapers. Middenop de voorkant. En op de achterkant staat, vrij onderaan, ‘stroke my butt’. Het valt goed op, op deze witte body.

Ik voel mij wat beschaamd maar doe hem wel aan. Dan kom ik er achter dat ik de rugrits niet kan sluiten. Ik doe hem weer uit en maak de rode veter door het oogje van de rits vast. Weer de body aan. Veter omhoog trekken en rits dicht. De veter heb ik met een klein knoopje vast gemaakt. Zodat ik later de rits kan open maken.

Dan de tuinbroek. Deze tuinbroek is anders dan normale tuinbroeken. Het heeft een groter bovenlijf. Het is meer een soort overall, van spijkerstof. Met lange pijpen en korte mouwen. Vooraan in het bovenlijf is een sluiting door een rits. Doordat het bovenlijf zo groot is, is de tekst om mijn body niet te zien. Als ik de broek aanheb onderzoek ik deze. Ik merk dat alle zakken zijn dicht genaaid. Er is alleen een klein borstzakje open. Daarin zit de OV chipkaart zoals in de brief stond. Lisa heeft aan alles gedacht.

Daarna probeer ik nog de sokken en schoenen (sportschoenen). Deze zitten prima. En als laatste de dikke trui / sweater.

Die nacht kan ik amper slapen. Ik heb alles uitgedaan en netjes opgevouwen. Alleen de luier heb ik nog aan. Maar die kan ik niet gebruiken, de volgende ochtend wordt ik gewoon droog weer wakker.

Nog 1 dagje werken en dan begint dit avontuur denk ik. Maar durf ik wel, ik ken Lisa helemaal niet. Er is niemand die mij kan vinden als ik verdwijn. Maar natuurlijk neemt het verlangen over. Ik wil dit weekend naar Lisa. De hele dag heb ik een saaie dag op werk. Wil alleen maar weg om mijn weekend te gaan starten. ’s-Nachts kan ik er eigenlijk niet van slapen.

De volgende ochtend ben ik al vroeg wakker. Na het ontbijt kleed ik mij aan. Eerst de luier. Dan de body. En dan de tuinbroek aan. Doordat ik het niet gewend ben duurt het aankleden best wel lang. Dan kom ik erachter dat ik vergeten ben om mijn body dicht te maken. Dus moet weer uit. Ik besluit gelijk eerst te gaan plassen. Dus body ook weer omlaag, luier omlaag en plassen maar. Dan alles snel weer aan, ik heb nog maar een half uurtje voordat ik moet vertrekken. Snel de luier omhoog. Body weer aan. Met de veter de rits dichtmaken. Ik haal het knoopje uit de veter en maak deze los van de rits. De veter leg ik op tafel neer, naast mijn telefoon. Dan stap ik in de denim tuinbroek. En als laatste de sokken en schoenen aan. Ik ben er klaar voor. Ik sta voor de spiegel en kijk naar mijzelf. Ik zie er goed uit. Ik maak nog een foto van mijzelf en leg dan mijn toestel weg. Mijn huissleutel heb ik los gemaakt van de sleutelbos. Zo kan die in het kleine borstzakje. Ik doe alle lichten uit en loop uit het appartement.

10 minuutjes lopen naar de tram. Voelt een beetje vreemd met de luier tussen mijn benen. Met de tram naar Amsterdam Centraal en dan de trein naar Alkmaar. Het liefst zou ik in de trein nog een keer willen plassen. Ik ga naar het toilet en probeer mijn kleding uit te trekken. Maar dat gaat niet doordat ik zonder de veter de body niet kan openen.

Als ik bij Alkmaar uitstap zie ik Lisa niet meteen. Ik wacht op de parkeerplaats en het duurt even. Dan komt er een Audi op het terrein rijden en parkeert naast mij. Sorry Edwin zegt Lisa, ik stond vast in een file. Ze komt na mij toe lopen en geeft mij een grote knuffel. Wat leuk je te zien zegt ze en wrijft met haar handen over mijn rug. Ik begrijp dat de knuffel een mooie manier is voor haar om mij te onderzoeken. Haar handen gaan over mijn rug en inspecteren de rits, dat die dicht zit. En dat er geen veter aan vast zit. Ze voelt verder naar beneden aan mijn billen en strijkt over de luier. Dan gaan haar handen naar voren en voelen de dichtgenaaide zakken voorop mijn bovenbenen. En als laatste gaan haar handen naar boven en voelen aan mijn borstzakken.

Voordat we instappen geeft Lisa mij een bidon met drinken. We stappen in de auto en rijden weg. Waar gaan we naartoe vraag ik. Dat merk je wel zegt Lisa. Laat de controle maar los. We rijden Alkmaar uit en rijden de provinciale weg op naar het noorden. Na een kwartiertje vraagt Lisa, is de Bidon al leeg? Nee, nog niet zeg ik. Hup, drink door zegt ze. Als die niet over 5 minuten leeg is, krijg je gelijk een 2e om te drinken. Ik drink snel door en maak hem leeg.

Wat een bijzondere kleding heb je voor mij uitgezocht zeg ik. Ja, zegt Lisa blij. Het was even zoeken. Heb er echt mijn best op gedaan. De romper is van Adjustforyou. En die heb ik speciaal voor jou laten bedrukken. Ik heb er nog een paar andere gemaakt met nog mooiere bedrukking.

De Jumpsuit heb ik besteld bij Zalando. Cache Cache jumpsuit heet deze. Ik heb er alleen de riem vanaf gehaald, dat vond ik leuker staan.

En een paar schoenen van Ecco, die lopen altijd goed. Ik heb nog meer voor je gekocht, dat komt later wel.

Lisa rijd naar Den Helder en gaat gelijk door richting de pont naar Texel.
 

Max1234

Superlid
Vervolg, de reis naar Texel

In de rij voor de pont moet ik plassen. De pont is er bijna, we zien dat de trossen worden vastgemaakt. Maar ik snap dat ik hiervoor mijn luier aanheb. Ik spreid mijn benen nog een stukje verder en plas. Lisa ziet het gebeuren. Ze wacht even en maakt dan de rits van mijn broek open, dan legt ze haar hand in mijn kruis. Lekker zegt ze, het wordt warm hier. Door de body voelt ze de luier opzwellen met warme plas. Ik kan niet stoppen en plas door. Ga je nu mijn luier verschonen vraag ik? Ben je mal zegt Lisa, daar kan nog veel meer in. Relax en geniet maar van het warme gevoel. Neem nog wat te drinken zegt ze en geeft me nog een bidon aan. Terwijl zij de boot oprijt drink ik deze leeg. Heb best wel dorst gekregen. Lisa parkeert de auto in de rij op de boot. We kunnen uitstappen en lopen samen door de gangen, trappen op naar het bovendek. En genieten op de boeg van de overtocht. Ze houdt mijn hand vast. Ik had eerst niet in de gaten dat de rits van mijn tuinbroek nog los was, hoop dat niemand de tekst heeft gelezen I love diapers.

Nu ik eenmaal ben gestart met plassen, kan ik niet meer stoppen. Op de boot heb ik al verschillende keren in mijn luier geplast. Lisa staat heel stiekem naast mij te lachen. Ze had een plastablet in de eerste bidon water gedaan. En dit middel is nu aan het werken.

Als we aankomen op het eiland rijd Lisa van de boot rechtstreeks naar een parkeerplaats. Later we je pants verwisselen voor een echte luier zegt ze. En ik heb een andere body voor jou. Ze opent de kofferbak en pakt een tasje dat klaarligt. We lopen samen naar het gebouw van Tesco. Daar zijn invalide toiletten. Ik maak zelf mijn broek en schoenen los. Lisa maakt de mijn body los en helpt mij eruit. Mijn pants zijn helemaal gevuld met plas en zakt al bijna af. Lisa helpt mij om eerst de luier een beetje tussen mijn benen te vouwen voordat ze mij pants kapot scheurt. Dan pakt ze de luier beet en plakt deze stevig om mijn billen. Ze voelt goed dat alle randen strak aansluiten op mijn huid. Vervolgens pakt ze een witte body en trekt deze over mijn hoofd. Ook deze romper is mooi bedrukt. Op de voorkant staat I love Texel (weer met een groot rood hart). En op de achterkant een grote ronde tekening van Texel. In felle kleuren. Erg mooi gemaakt. (zie: https://www.fotofitis.nl/illustraties/texel-tekening/). Dit is een standaard romper, zonder mouwen en een sluiting in mijn kruis. En als laatste helpt ze mij terug in de tuinbroek.

Daarna lopen we terug naar de auto en rijden we door naar Den Burg. We parkeren op een parkeerveld net buiten het dorp. Dan lopen we het centrum in. Het is er heel gezellig met allerlei marktkraampjes en winkels. Na een poosje lopen komen we uit voor de kerk. Hier staat dat we de kerktoren kunnen bezoeken. Dat vind ik leuk zegt Lisa, ga je mee omhoog. Natuurlijk zeg ik. We betalen een kleine intreeprijs en mogen via allerlei smalle houten trappen de toren opklimmen. Net als wij omhoog klimmen gaat de klok luiden. Ik schrik mij rot en plas van schrik in mijn luier. Al lachend om de situatie klimmen we samen naar de top. Daar aangekomen kijken we samen over de balustrade over het dorp. In de verte kan je de zee zien. Jij hebt ook geen last van hoogtevrees zegt Lisa. Nee, antwoord ik, gelukkig niet. We lopen een rondje en gaan dan alle trappetjes weer af naar beneden. Daar aangekomen is het tijd voor lunch. We zoeken een terras uit en bestellen een lekker broodje te eten. Lisa zegt, je moet wel goed blijven drinken. Ze bestelt voor mij een cola en koffie. Het is warm in de zon. Ik vraag of ik mijn jumpsuit wat mag open doen. Dat mag van Lisa en doe de rits van mijn jumpsuit open en vouw het open zodat ik in mijn romper zit. Wel met mijn billen bedekt natuurlijk door mijn broek, niet alles uit. De romper is zooi mooi bedrukt dat ik vrij veel bekijks heb van de andere tafels. Er is ook iemand die er een foto van wilt maken. Dat mag zeg ik, als ik mag blijven zitten en zonder mijn hoofd erop. Wat flauw zegt Lisa, ons eten is er toch nog niet, ga even staan voor die vrouw. Daarom sta ik maar op. Moet wat moeite doen om mijn tuinbroek omhoog te houden zodat mijn billen bedekt blijven. Laat mij even helpen zegt Lisa, ze staat ook op en pakt mijn broek vast. Handen los zegt ze. Ik laat de broek gaan en zij laat hem nog wat verder zakken. De vrouw maakt een foto en ik mag weer gaan zitten.

Het brood komt en we eten het lekker op. Daarna besteld Lisa nog een cola en cappacino voor mij. Maar dan kijkt ze op haar telefoon, we moeten zo gaan. Waarom vraag ik? Dat zegt Lisa, valt ook onder de voorwaarden. Nooit vragen wat we nu gaan doen. Ze loopt naar binnen en rekent af. Daarna lopen we wat sneller naar de auto en Lisa rijd weg. We rijden richting het centrum van het eiland. Langs het vliegveld. Bij het vliegveld slaat ze plotseling af en parkeert ze de auto. Tijd voor de volgende actie zegt Lisa. We lopen het vliegveld op richting het kantoor. Daar aangekomen zegt ze bij de dame achter de balie. Hallo, hier is Edwin Polderman. Zijn we op tijd. Ja keurig netje zegt de balie mevrouw. Ben je er helemaal klaar voor Edwin? Je hebt het volledig pakket met video opnames en alles erbij. Loop maar naar buiten, daar op het gras staat Paul. Dan kan je je gelijk gaan klaarmaken. Waarvoor denk ik. Maar ik durf niets te vragen.

We lopen over het gras naar Paul. Hij staat daar in een strakke overall. Om hem heen staan 7 mensen. Welkom zegt Paul. Jij bent Edwin? Ja, antwoord ik. Net op tijd zegt hij. We gaan ons eerst omkleden aan dan krijg je nog een veiligheidsinstructie. Is iedereen er klaar voor? Waarvoor vraag ik. Paul kijkt mij verrast aan. Voor de sprong, de parachutesprong. Ik verschiet van kleur. Lisa staat verderop te lachen. Verrassing roept ze. Veel plezier Edwin. De hele groep schiet in de lach. Wist je van niets Edwin vraagt een man naast mij. Nee, zeg ik geschrokken. Ik wist niet eens dat we naar Texel gingen. Kan wel zien wie de broek aanheeft thuis zegt een vrouw die naast Paul staat. Paul zegt, nou Edwin ik zal je even uitleggen. We gaan zometeen in dat vliegtuig, en wijst naar een vliegtuig dat verderop staat. We vliegen naar 3 km hoogte. En dan mag je er samen met mij uitspringen. Dan gaan we een mooie vrije val maken. Daarna nog een vlucht aan de parachute. Vervolgens landen we weer hier op het veld. Maar eerst gaan we omkleden. Loop maar naar binnen.

Ik loop achter de anderen aan een loods in. Hier worden er overalls uitgedeeld aan iedereen. Hier is een M zegt Paul en geeft mij een overall aan. Is dat goed? Loop maar door. Ik loop verder naar een ruimte waarop staat, genderneutrale kleedkamer. Het is eigenlijk 1 grote kleedruimte met banken aan de zijkant. Ik probeer een plek te zoeken zoveel mogelijk in de hoek. Maar doordat ik zo laat in de rij ben, is dat niet meer mogelijk. Met mijn verstand op nul trek ik voorzichtig mijn tuinbroek uit. Eerst mijn bovenlijf open. Mijn billen zijn nog bedekt. Dat is een mooie print op je shirt zegt dezelfde vrouw als eerst. Ze staat achter mij. Iedereen draait zich om en kijkt naar mijn body. Ik sta stil en probeer door de grond te zakken. Ja, zeg ik een cadeau van mijn vriendin. De meeste zijn al omgekleed en kijken naar mij. Dan is het moment voorbij en laat ik snel de rest van mijn broek zakken. Shit mijn schoenen heb ik nog aan, kan niet snel wisselen. Ik buk snel en probeer mijn schoenen te wisselen. De body is voor iedereen zichtbaar. En ik denk dat de luier ook duidelijk onder de body te zien is. Er zakt een stilte over de ruimte en als ik overeind kom zie ik iedereen naar mij kijken. Met een rood hoofd stamel ik, allemaal gekregen van mijn vriendin. Er klinkt een zacht gegniffel terwijl men naar mijn body kijkt. Ik doe snel de overall aan.

We lopen naar buiten. Paul heeft niets gezien van dit alles, hij was in de loods gebleven. Als we in de loods zijn krijgt iedereen een harnas om. Paul en de andere instructeurs maken dit harnas bij iedereen vast. Paul is bij mij bezig. Hij moet vast die luier voelen denk ik als hij alle banden vasttrekt. Als iedereen goed in zijn / haar harnas zit begint hij met een instructie. Een uitleg over hoe we moeten springen en landen op de grond. En over de vrije val natuurlijk.

Dan lopen we naar buiten, naar het vliegtuig. Ik vind het doodeng wat we gaan doen. Dat ik op die kleine toren van Den Burg zeg dat ik geen hoogtevrees heb, heeft niets te maken met parachutespringen. Maar ik heb geen keus en stap het vliegtuig in. Ik zit vrij vooraan in het vliegtuig. Achter mij hoor ik wat gefluister waarbij ik alleen het woord luier versta. Als laatste stapt Paul in het vliegtuig en we vertrekken meteen. Het vliegtuig stijgt snel op en we zitten vlot op een flinke hoogte. Hier gaat de deur open en springen er 2 springers uit het vliegtuig. De overig maken een duosprong.

We gaan nog verder omhoog en als ik uit het raam kijk is het uitzicht mooi. Maar als ik aan de parachute denk krijg ik letterlijk buikpijn. Alles spant samen rondom mijn darmen. Met elk stukje dat we stijgen vind ik het enger worden. Dan gaat het vliegtuig weer recht vliegen, we stijgen niet meer. Paul wijst meteen naar mij, dat ik moet gaan staan. Hij draait mij om en haakt zijn harnas vast aan mijn harnas. De deur staat al open. We gaan in de deuropening staan. Paul heeft een hand op de deurpost. In zijn andere hand een selfiestick voor de filmbeelden. Meteen als we staan roept Paul in mijn oor, NU. Terwijl we springen denkt mijn endeldarm ook NU, ik poep van pure angst mijn hele luier vol nog voordat we 100 meter van het vliegtuig zijn. Je kan het gewoon horen, alsof er een toilet wordt doorgetrokken klinkt het. Paul roept in mijn oor, ontspan, geniet van het moment. We storten neer. Maar het is wel gecontroleerd. Paul heeft alles onder controle. We doen eerst een poosje de vrije val. Mijn blaas loopt in deze periode ook nog leeg door de plotseling spanning en ontspanning. En na een paar seconden trekt Paul de parachute open en we zweven terug naar het vliegveld. Ontspan en geniet van het uitzicht zegt Paul. En ik doe dat braaf terwijl ik voel dat het harnas over mijn billen drukt. Ik vraag me af wat voor ellende daar is aan uitgesmeerde poep.

We gaan zo landen zegt Paul. Knieën buigen en meewerken met mij. Laat je opzij vallen. Ik doe zoals hij zegt en we landen goed neer. Op de grond koppelt hij mijn harnas snel los van zijn harnas. Het was wel spannend hé, zegt hij. Gaat het nu? Hij kijkt naar mij en ziet dat ik bleek ben. Loop maar naar de loods toe, dan helpen ze je uit je harnas. Ik moet mijn parachute eerst opruimen. Ik voel dat de luier helemaal gevuld is en wandel of waggel voorzichtig richting de loods.

Daar aangekomen wordt ik opgevangen door een andere medewerker en Lisa. Zo, zegt die medewerker, gaat het wel goed met jou. Je ziet helemaal bleek. En je had zeker een ongelukje in de lucht, ik ruik een vieze geur. Met een onderdrukte glimlach zegt hij, gebeurt wel eens vaker. Gelukkig niet al te vaak. Hij maakt mijn harnas los. Hoe zullen we het nu doen vraagt hij. Lisa staat ondertussen met een brede glimlach op mij te wachten. Als ze in de gaten heeft wat er is gebeurt, dat ik mijn luier heb volgepoept uit angst, wordt haar glimlach alleen maar groter. Ik kijk wel even hoe erg de schade is zegt Lisa. En ze neemt me mee de kleedkamer in. Gelukkig is die leeg.

Lisa ritst snel de jumpsuit open en kijkt naar mijn luier. Alles zit er nog in zegt ze. Kom, we zullen dit snel oplossen. Doe je jumpsuit maar uit. Ze doet haar rugtas open en pakt er een klein pakketje uit. Als ik mijn jumpsuit uit heb, houdt zij een plastic onderbroek voor mij open. Romper open zegt ze. En trekt de drukknopen onderaan los. Dan houdt ze de plastic onderbroek open en ik stap erin. Als die goed zit doe ik de drukknoopjes van mijn body dicht. En ge eigen broek weer aan, ze geeft mij de tuinbroek aan die ik aandoe. We gaan zo naar het hotel en daar kunnen we alles schoonmaken. We lopen samen de kleedkamer uit. Daar staan de andere springers te wachten. De medewerker zegt, zijn jullie klaar dan mogen de anderen naar binnen. We hebben je maar even wat privacy gegeven. Doe de jumpsuit maar in deze vuilniszak, die gaat eerst naar de was. De video van de vlucht sturen we per email naar je op. Wat mij betreft kan je gaan. Ik zeg bedankt voor alles. En we lopen samen naar buiten, naar de auto.
 

Max1234

Superlid
Lisa rijd verder naar het hotel in de Koog. Daar aangekomen stappen we uit de auto. Lisa heeft 2 redelijk grote koffers die we meenemen naar binnen. We melden ons bij de balie en worden warm welkom geheten. De reservering wordt bevestigd en we krijgen een keycard van onze kamer. Ik loop nog steeds moeilijk van de volle luier en waggel richting de kamer.

In de kamer mag ik van Lisa gelijk onder de douche. Ze helpt mij uit de kleding en plastic onderbroek. En dan heeft ze een grijze vuilniszak voor de vieze luier. Ik sta alvast in de doucheruimte terwijl ik mij uitkleed. Dan gaat de douche aan en ik zie bruin water wegstromen naar de afvoer. Terwijl ik aan het douchen ben, gaat Lisa op de wc zitten om te plassen. Als ze klaar is zegt ze: Pak de handdouche en spuit alles goed schoon. Ik zie de douche op mijn kruis en billen en er komt weer een hele straal bruin water vanaf. Als ik schoon bent mag ik mij afdrogen. Lisa heeft al een schone luier op bed klaar gelegd. Daar mag ik met mijn billen op gaan liggen. Voordat ze hem dichtplakt doet ze er nog een inlegger in en dan plakt ze hem dicht. Wil je gelijk aankleden vraagt Lisa, of wil je even uitrusten op bed? Ik wil eigenlijk wel het laatste. Ze helpt me met het aantrekken van een simpele witte body en maakt de sluiting voor mij dicht tussen mijn benen. Ik ga op het grote bed liggen, onder het dekbed en val al snel in slaap.

Na een uurtje wordt ik wakker gemaakt door Lisa. Hallo Edwin, tijd om op te staan. We gaan zo uit eten bij een restaurant. Ik wordt met moeite wakker en ga rechtop zitten. Lisa loopt rond in een huidkleurige, mooi afgewerkt body. En als ik het goed zie heeft ze eronder een pants of luier aan. Als ik het net goed wil gaan bekijken stapt ze in een jurk en trekt deze omhoog. Het is een lange, blauw wit gestreepte jurk met halflange mouwen. Het model is strak rondom haar lijf en benen. Ze steekt haar armen in de mouwen en doet de schouders wat naar achteren. Kan je mij even helpen Edwin, zegt ze. Ze draait zich om en ik zie een ritssluiting op het rugpand van de jurk. Ik stap uit bed en loop naar haar toe. Ik doe de rits dicht en wrijf over de stof. Die voelt heerlijk glad aan.

Ik ga mij even opmaken zegt Lisa. Kijk, voor jouw heb ik ook wat uitgezocht. Trek maar aan. Ik kijk op de tafel en zie een stapeltje opgevouwen kleding. Bovenop zie ik een V-hals. Lisa loopt de kamer uit naar de badkamer. Ik doe eerst een paar nette sokken aan die bovenop de stapel ligt. En dan pak ik de trui met v-hals van de stapel. Ik merk dat de pantalon gelijk meekomt.

Ik herken het niet maar Lisa heeft een combi-hansop van 4Care voor me gekocht. In de uitvoering met een blauwe trui en een lichte pantalon. En ze heeft aan de achterkant, waar de rits open kan, een extra strook blauwe stof genaaid met klittenband. Dat valt over de rits heen, net zoals je dat ziet bij de rits van een winterjas. Die strook met klittenband loopt over de lengte van de hele rits, openmaken wordt zo een heel stuk moeilijker.

Ik maak het klittenband los en de rits open en begrijp dat ik dit maar op 1 manier kan aantrekken. De V hals moet voren komen. Ik probeer de rits dicht te maken maar kan er eigenlijk geheel niet bij. Het klittenband valt wel dicht waardoor ik al redelijk aangekleed ben. Ik kijk in de spiegel en denk, het ziet er op zich wel netjes uit. Maar hoe kom ik hier weer uit? Ik ga zitten en wacht op Lisa. Na 10 minuten komt ze terug, keurig netjes opgemaakt. Wat zien wij er goed uit samen zegt ze. Draai je eens rond, ze maakt het klittenband los, sluit de rits en doet daarna het klittenband weer vast. Zo kunnen we samen op stap.

We lopen samen, hand in hand de deur uit. Lisa heeft gereserveerd bij een net restaurant 15 minuten lopen van het hotel. We krijgen een tafeltje bij het raam. Wat willen jullie drinken vraagt de ober. Voor mij een IJsthee green zegt Lisa, en voor hem een Texels biertje. Dat vind ik geweldig, kijk al uit naar de dranken. Als snel komt de ober terug met het drinken en de menu kaarten.

Ik heb een opdracht voor je zegt Lisa. Op de kaart staan 14 soorten Texels bier. Als je ze allemaal opdrinkt krijg je een schone luier voor het slapengaan. En anders moet je deze aanhouden tot morgenochtend. Zo dat is wel een uitdaging. Ik drink normaal ook wel bier maar niet zoveel. Ik heb nu een Skuumkoppe. En die is heerlijk. Als de ober komt voor de bestelling, bestel ik meteen een Zeebries blond.

Zo gaan we door. We eten heerlijk en ik bestel elk kwartier een nieuw bier. Ik moest in het begin nog moeite doen om in mijn luier te plassen maar dat gaat steeds makkelijker. Na 7 biertjes raak ik een beetje de tel kwijt. Heb ik Goudkoppe nu wel of niet gedronken? Lisa zegt niets en ik bestel deze maar voor de zekerheid.

De ober komt deze brengen en vraagt. U weet toch wel dat wij ook een toilet hebben. Ik zie weinig gasten met zo’n grote blaas als U. Ik heb alles onder controle zeg ik met dubbele tong. Het komt helemaal goed. Welk bier heb ik nog niet op vraag ik U mist nog een Jutters Bock en Skiller Wit zegt de ober. Als U naar het toilet gaat, schenk ik het voor U in. Ik heb geen keus, kom met moeite overeind en waggel in de richting die hij wijst. Voor mijn gevoel hangt mijn luier op mijn hielen. In het toilet kijk ik een poosje rond. Ik probeer mijn broek wel omlaag te doen of de rits open te maken maar dat kan natuurlijk niet. Ik plas nog wat in mijn luier, was voor de vorm mijn handen en loop met moeite terug naar onze tafel. Lisa heeft net aan de ober gevraagd, wil jij een foto van ons maken? Met het dessert. Ik blijf met moeite overeind zitten en lag naar het fototoestel. Mijn laatste 2 bier drink ik op. Lisa rekent af en we lopen uit het restaurant. Buiten merk ik dat ik echt moeilijk kan lopen door het dikke pakket tussen mijn benen. Lisa moet mij stevig vasthouden om veilig terug te lopen naar het hotel. Je hebt gewonnen zegt Lisa, dacht dat het je niet zou lukken maar je krijgt zo een schone luier van mij. Bij elke stap plas ik verder in mijn overvolle luier.

In de badkamer helpt ze mij uit de hansop. Uit de vieze body (is nat geworden) en overlopen luier. Ik krijg een schone luier aan, met inlegger. En daaroverheen een plastic onderbroek. Omdat Lisa het niet vertrouwd doet ze daaroverheen een body van Adjustfor you (met pijpjes). En dan in een zomer slaapzak van Snuggelzzz. Ik heb het niet meer in de gaten maar Lisa heeft de einde van de mouwen dichtgenaaid met stug leer eroverheen. Ik kan mijn handen niet meer gebruiken. En dan mag ik slapen op het grote bed.

Lisa is bijna lenig genoeg om haar eigen jurk los te maken. Ze doet een veter door het oogje van de rits en trekt daaraan de rits naar beneden open. Ze doet ook een schone pants aan, een comfortabel nachthemd en kruipt naast mij in het bed.
 
Bovenaan