Baby Jan 2

Hoe vinden jullie dit verhaal

  • 10

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 4 57,1%
  • 7

    Stemmen: 2 28,6%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 14,3%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 0

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    7

Teenerbaby

Een dikke luier is een fijne luier!
De volgende morgen werd ik wakker gemaakt door m’n vriendin, ze had de gordijnen open gedaan en de lakens van me af getrokken en voelde aan m’n luier, die was erg nat geworden in de nacht. Terwijl ik de slaap nog uit mijn ogen zat te wrijven had ze me al uitgekleed en stond ik alleen nog maar in een plastic broekje met een natte luier eronder aan voor haar.

‘Ga maar op bed liggen’ zei ze. Ik ging op bed liggen en ze trok mijn plastic broekje uit. Daarna maakte ze de plakstrips los en haalde ze de luier weg. ‘Kom dan gaan we eerst even opfrissen’ zei ze en gebood me mee te gaan naar de badkamer, daar deed ze de douche aan en ze zette me eronder, toen ik weer schoon was droogde ze me af en ik moest op m’n bed gaan liggen, daar kreeg ik weer een schone luier om. Daaroverheen kreeg ik een plastic broekje en een romper aan, en verder wat gewone kleren.

We gingen naar beneden en daar kreeg ik een flesje met pap, toen vertelde ze me dat we vandaag naar het Spoorwegmuseum gingen. Nu ik niet vaak in een museum kwam, leek het me best leuk. Dus zo gezegd zo gedaan, m’n vriendin pakte een tas en deed daar 2 luiers, 1 flesje, talkpoeder en babyzalf in. We gingen lopend naar de bus en gingen met de bus naar het station. Terwijl we stonden te wachten voor de trein keken een paar mensen me een beetje vreemd aan doordat de luier wel een beetje opviel. Toen we in de trein zaten voelde ik dat ik moest plassen, maar omdat er ook andere mensen in de coupé zaten besloot ik het maar even op te houden.

Een half uurtje later kwamen we in Utrecht aan waar we moesten overstappen op de trein naar het Spoorwegmuseum. Ik stond op van m’n stoel en gelijk plaste ik de luier vol. Dit viel een paar mensen op maar die moesten snel verder want ze hadden haast. Toen de trein voor het Spoorwegmuseum binnen was gelopen mocht ik van de machinist een kijkje nemen in de bestuurdersruimte. Dit wou ik wel en stapte de ruimte binnen. Er waren een hoop knopjes en hendels en lampjes. Ik mocht ook even op de stoel van de machinist zitten. M’n vriendin stond ook te kijken en nam stiekem wat foto’s. Toen ik opstond merkte de machinist m’n luier en vroeg waarom ik die nog nodig had. Nog voor dat ik antwoord kon geven had mijn vriendin al gezegd dat ik het leuk vond me als een baby te gedragen. De machinist moest even lachen en gaf me een pen met het logo van de NS erop.

Toen we in het Spoorwegmuseum aankwamen was er een enorm lange rij te zien. We gingen achteraan staan en ik voelde weer dat ik moest plassen. Ik liet dit ook lekker lopen in de luier. Toen deze dit allemaal had opgenomen wou ik toch wel dat ik eens verschoond zou worden. Toen we eindelijk aan de beurt waren kregen we 2 kaartjes en een kaart van het museum mee. Ik liep een beetje onhandig en liet merken dat ik verschoond wou worden. Maar m’n vriendin negeerde dit. Toen we een uurtje hadden rond gewandeld in het museum gingen we wat eten. Ik moest nodig verschoond worden en liet dit duidelijk merken. Toen m’n vriendin dit negeerde begon ik te huilen. Een paar mensen keken op en gingen toen weer verder met waar ze mee bezig waren. M’n vriendin troostte me en nam me mee naar de kindertoiletten. Toen moest ik daar op de commode gaan liggen, daar deed ze m’n kleren uit en deed mijn romper en plasticbroekje uit, toen haalde ze de vieze luier onder me vandaan en legde er een schone voor in de plaats. Vervolgens trok ze me m’n plasticbroekje en romper aan en ik kreeg m’n kleren ook weer aan.

Het was lekker weer dus we besloten naar buiten te gaan. Eenmaal buiten gekomen te zijn ging ik naar de glijbanen en gleed ik naar beneden met veel pret, andere kinderen zaten me raar aan te kijken en ook oudere mensen konden hun ogen niet van me af houden. M’n vriendin zat ook weer foto’s te maken. Toen ik klaar was met glijden werd ik een beetje nerveus van al die ogen die op me gericht waren. Ik liep toen samen met m’n vriendin naar het doolhof, omdat ik onderhand wel weer moest plassen vond ik het wel fijn, want in het doolhof ziet bijna niemand je. Eenmaal bij het doolhof te zijn aangekomen gingen we naar binnen en zocht ik een plekje voor mezelf en liet toen de plas in m’n luier lopen. Dit voelde lekker warm aan. Toen ging ik weer plezier maken en zocht m’n vriendin op, die had zich verstopt een paar hoeken verder. Toen we de weg terug hadden gevonden vonden we het wel weer eens tijd om te vertrekken. We gingen nog even naar de kindertoiletten en werd ik verschoond voor de terugreis. Toen we in de trein naar huis zaten leunde ik tegen m’n vriendin haar schouder aan. Die sloeg een arm om me heen en ik viel in slaap.

Toen de conducteur langskwam voor de kaartjes werd ik wakker, we waren bijna bij onze eindbestemming dus ik moest niet weer in slaap vallen. Terwijl ik sliep had ik nog een plasje laten lopen in m’n luier. Toen we uitstapten op het station namen we de bus naar huis. Thuis aangekomen moest ik op het bed gaan liggen, en ik werd verschoond. Ik kreeg een schone luier om en ik kleedde me weer aan. We gingen beneden op de bank zitten en ik werd geknuffeld en vertroeteld. Ze vroeg of ik het dit weekend leuk had gevonden en ik antwoordde met ja. Ze knuffelde me en gaf me een kus. We besloten wat tv te kijken dus zette m’n vriendin de tv aan.

Na een halfuurtje tv te hebben gekeken gaat ineens de deurbel. Ik sta op en doe de deur open. M’n ouders staan in de deur opening en komen naar binnen. Ze begroetten m’n vriendin en vroegen of ze nog wat wou drinken, dit wou ze wel dus dronken we met z’n allen een glas fris en toen dat op was ging m’n vriendin naar huis. M’n ouders gingen eten koken en ik ging nog wat tv kijken. Na het eten ging ik naar bed en viel al snel in een diepe slaap. Ik droomde over het weekend en wat ik en mijn vriendin allemaal hadden gedaan.

Einde.

Als er nog een vervolg moet komen moeten jullie het maar zeggen, suggesties en ideeën zijn van harte welkom.
 
L

luierdude

Guest
misschien is het leuk om bij de volgende een vakantie te gebruiken
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Teenerbaby Baby Jan B 3
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
B Baby Loesje is gearriveerd Voorstellen 18
Fernado Baby girl Contact advertenties 20
Similar threads


















































Bovenaan