BABY MARK

AB Annet

Gewaardeerd Lid
BABY MARK

‘Kom op Mark, ga je verkleden, mijn bezoek komt zo’.
Mark bromde wat, ‘ja, zo, nog even dit lezen’.
Mark zat nog in zijn babydoll aan de eettafel in de keuken.
Hij keek naar zijn tante Gerda en vroeg: ‘wat moet ik eigenlijk aan’?
‘Dat hadden we al afgesproken’ zei zijn tante. ‘Je babyjurkje ligt al klaar op je bed en vergeet je luier niet’. Mark zuchtte, ‘vooruit dan maar’.
Het was inderdaad afgesproken. Zijn tante had iedere dinsdagmiddag een groepje dames om actuele of niet actuele zaken met elkaar te bespreken. Vanmiddag ging het om het vraagstuk adult baby’s. De discussie zou als kernpunt hebben: wel of niet meegaan met de wens van een volwassene babykleertjes te dragen of zelfs baby te willen zijn. Zijn tante had beloofd te zorgen voor een levensecht voorbeeld, en dat zou Mark zijn.

Mark droeg bij zijn tante altijd meisjeskleren, dat vond hij prettig en voelde zich dan op zijn gemak. Babykleertjes vond hij ook leuk, maar hij wilde geen echte baby zijn. Onder die voorwaarde had hij ja gezegd.
Hij ging naar boven, naar zijn kamer en daar lag inderdaad zijn kleding voor die middag. Een lief roze babyjurkje met bijpassend broekje, waaronder uiteraard een echte luier. Hij was een babymeisje, dus ook een hemdje met borstjes. Roze sokjes en roze schoentjes complementeerde het geheel. Toen hij alles aanhad bekeek hij zichzelf in de spiegel en vond dat hij een acceptabele baby was, wel wat groot, maar daar ging de discussie ook over.

Beneden hoorde hij de eerste gasten al komen. Hij ging op bed zitten in afwachting dat zijn tante hem zou roepen. Hij was benieuwd hoe de reactie zou zijn als hij in babykleertjes zou binnenkomen. Verschillende van de dames hadden hem al een paar keer als meisje gezien en hij moest zeggen hun reacties waren in het algemeen positief.
Dat kwam natuurlijk ook omdat zijn tante het een en ander had verteld over zijn verlangens. De meesten waren wel nieuwsgierig hoe het verder met hem zou gaan. Zou hij uiteindelijk kiezen voor een meisje zijn of zou hij op een bepaald punt toch voor jongen kiezen. Zelf wist hij het absoluut nog niet. Als hij meisjeskleren aan had, wilde hij een meisje zijn, maar als hij naar school moest als jongen kon hij daar ook wel mee leven, al was dat alleen maar omdat iedereen hem als jongen kende en hij die rol goed kon spelen. Dat was niet ingewikkeld. Als meisje was alles veel gecompliceerder. Hij voelde zich dan heel sterk een meisje, maar wist tegelijkertijd dat hij dat niet was. Hij had geen borstjes om maar niet te spreken van zijn piemel, die hij vaak maar een lastig ding vond.
Naar borsten van zichzelf kon hij heel erg verlangen, zeker als hij meisje was, maar ook als jongen. Dan stelde hij zich voor dat hij kleine borsten had die hij zoveel mogelijk moest verbergen voor anderen. Hij droomde vaak dat hij als meisje zijn klas binnenkwam en dat iedereen dat heel normaal vond.

‘Mark! Kom je naar beneden’. Hij werd opgeschrikt uit zijn mijmeringen en stond op, keek nog een keer in de spiegel en ging de trap af naar beneden. Voor de kamerdeur aarzelde hij even. Hij hoorde wat geroezemoes. Zijn tante zou inmiddels wel hebben gezegd dat hij als baby binnen zou komen. Hij deed de deur open en stapte de kamer in.
Er zaten vijf dames en zijn tante. De meeste kende hij. De gesprekken vielen stil, iedereen keek naar hem. Niemand zei iets. Ze keken een beetje verbaasd naar dat meisje in babykleren.
‘Nou zeg! Dat verrast me toch wel’, zei een van de dames. ‘Ben jij het echt Mark?’
Mark lachte, ‘ja hoor, ik ben het’, zei hij en liep naar het midden van de kamer.
‘Ik zie dat je geen echte baby bent, dat is niet zo moeilijk’, zei een ander, ‘maar dat je een jongen bent geloof ik niet’. Zij zag Mark voor het eerst en kon niet geloven dat dat meisje met het babyjurkje aan een jongen was. Als een meisje voor de grap zich als baby kleedde, kon zij zich daar wel iets bij voorstellen, maar een jongen?
‘Voel je je nu een baby, Mark?’
‘Nee, ik vind het jurkje leuk en de luier is een gek gevoel, maar verder niet’.
‘En als we nu een spel zouden spelen met jou als baby’, vroeg zijn tante plotseling.
Mark keek haar aan. Een spelletje? ‘Dan zou ik wel meespelen’ zei hij, ‘dat is een beetje fun toch?’
‘OK dan, ga op je knieën zitten en doe deze speen in je mond’.
Mark ging op zijn knieën zitten met de dames om hem heen. Hij deed gehoorzaam de speen in zijn mond en keek zijn tante verwachtingsvol aan. Wat nu?
Zijn tante pakte een rammelaar en gaf die aan Mark. ‘Hier mag je mee spelen’.
Mark schudde de rammelaar en lachte om het geluid. Met enige verbazing keken ze naar Mark die daar de blije baby zat te spelen. Het ging hem heel natuurlijk af.
Toen zei iemand, ‘ik zou geen moeite hebben Mark als baby te accepteren als hij daar zo gelukkig mee is. Hij roept geen weerzin op, integendeel, als hij daar zo zit zou ik hem willen knuffelen’.
‘Doe maar’, zei tante Gerda en de vrouw ging naast Mark zitten en nam hem in haar armen. Mark kroop dicht tegen haar aan en knorde een beetje. Dit was een leuk spelletje. Hij voelde zich een echt meisje in dit babyspel. Met de speen in zijn mond kon hij niet praten en met vrolijke ogen keek hij de kring rond.
Zijn tante nam weer het woord. ‘Zijn we er met elkaar over eens dat we makkelijk mee kunnen gaan in de wens van Mark een baby te zijn?’ Ze keek naar Mark, ‘voor hem is het alleen maar een spelletje, maar voor anderen gaat het verder dan dat, zij willen echt een baby zijn. Flesjes, vieze luier, slapen in een ledikantje, spelen in de box, enz., zouden we dat ook kunnen accepteren en zo ja, ook van ons eigen kind?’
Na enige aarzeling was men het daarover eens. Een van de dames vond het moeilijk. Zij had een zoon in de leeftijd van Mark en huiverde bij de gedachte hem als meisje in een babyjurkje te zien. Ze kon zich dat niet voorstellen.
‘Dat is ook heel moeilijk’ zei tante Gerda, ‘maar het is een heel proces, daar groei je naartoe. Je voelt als moeder al heel lang dat je zoon anders is. Je ontdekt dingen in zijn spel en manier van doen die anders zijn en op een gegeven moment ga je iets begrijpen’.
‘Toen ik Mark voor het eerst in meisjeskleren zag was ik heel verrast en toch ook weer niet. Er stond toen opeens een meisje voor me die ik herkende. Dat meisje had al een tijd in Mark gezeten en was er plotseling uitgekomen. Ik zal dat gelukkige gezicht nooit vergeten toen hij besefte dat ik hem als meisje volledig zou accepteren. En sindsdien heb ik een blij meisje om me heen in plaats van een sombere jongen.
OK, we sluiten hiermee onze adult baby discussie en bedanken Mark voor zijn voortreffelijke medewerking’.
Mark nam de speen uit zijn mond en zei: ‘graag gedaan, het was heel leuk, mag ik nu weer normale kleren aan?’ ‘Natuurlijk Mark, ga maar naar je kamer en trek wat anders aan’. Toen Mark de kamer uit was zei ze: ‘de volgende discussie zal over bondage gaan. We hebben het hier al eerder over gehad en ik denk dat we het wat meer moeten visualiseren’.
 
Laatst bewerkt:

AB Annet

Gewaardeerd Lid
Het vervolg van Baby Mark.

Mark zat op zijn kamer nog wat te lezen. Hij had zijn babyjurkje nog niet uit gedaan. Het zat best lekker en de luier voelde dik en zacht om zijn billen. Toen zijn tante binnenkwam keek hij op en zei lachend: ‘dat was wel leuk hè tante, de dames waren verrast mij als baby te zien’.
Zijn tante ging naast hem op het bed zitten. ‘Je hebt je babyjurkje nog steeds aan. Je zou toch wat anders aantrekken?’
‘Ik had niet veel haast met verkleden, het is eigenlijk best een leuk jurkje’.
‘Nou, je mag het aanhouden hoor, je ziet er lief uit en ik begrijp heel goed dat Marianne je wilde knuffelen. Ik heb zelf die neiging ook’ en ze trok Mark naar zich toe.
Mark legde direct zijn boek weg en kroop dicht tegen zijn tante aan. ‘Gek hè tante, met dit babyjurkje aan voel ik me heel klein, een beetje baby. is dat raar?’
‘Niet echt hoor Mark. Je hebt in je leven veel liefde van je ouders gemist, terwijl je daar zo’n grote behoefte aan had. Vergeet niet dat je je altijd als jongen moest gedragen terwijl er diep in je een meisje leefde. Dat meisje komt er nu uit en wil dingen inhalen die ze vroeger heeft gemist’.
Mark kroop nog dichter tegen zijn tante aan en toen zij hem zachtjes over zijn bol aaide, beefde hij een beetje. ‘Ik voel me bij u heel erg veilig’, zei hij zachtjes.
Een tijdje zaten ze zo samen op het bed tot zijn tante zei ‘ik moet nog iets met je bespreken Mark’.
Vragend keek hij haar aan. ‘Bespreken?’
‘Ja, weet je nog wel dat we je een tijd geleden, toen je met je zus hier pas was, betrapt hebben met de pyjama van Marjolein aan en we je toen op bed hebben vastgebonden?’
Mark ging met een ruk overeind zitten. En of hij dat nog wist. Dat was het begin geweest van alle fijne dingen. Vanaf toen is het meisje in hem naar buiten gekomen en niet alleen zijn tante maar ook Marjolein had dat helemaal geaccepteerd. Hij glimlachte. Ja dat wist hij nog heel goed.
‘Later heb je me verteld dat je dat vastbinden als prettig had ervaren’.
Met een rood hoofd knikte Mark. Ja, dat was fijn. Hij had al heel lang vastbind fantasieën gehad en toen was het werkelijkheid geworden.
‘Vond je het fijn toen ik je op dat bed vastbond Mark’, ging tante Gerda verder.
‘Ja’, zei Mark, ‘dat vond ik eigenlijk heel fijn en ik heb er vaak aan terug gedacht’.
‘Zal ik het nog eens doen? Hoe zou je dat vinden?’
Mark was opgestaan en stond een beetje te trillen van opwinding. Nog eens doen? Vastbinden? Zijn fantasie werkelijkheid? Hij kon niets zeggen, knikte alleen maar.
Tante Gerda stond ook op en pakte zijn gezicht met haar handen vast en keek hem in zijn ogen. ‘Als ik je vast ga binden Mark, zal ik heel lief voor je zijn. Dat noemen ze love-bondage, bondage uit liefde. Dat kan alleen maar als we veel van elkaar houden en jij vastgebonden wil worden en ik het vastbinden leuk vind. Ik vind vastbinden leuk. Ik zal je later wel eens uitleggen waarom. Zullen we het voorzichtig proberen?’
Mark knikte weer. Kon eerst geen woord uitbrengen maar zei toen met schorre stem:
‘ik wil dat graag, maar in mijn fantasieën ben ik dan altijd een meisje’.
‘Dat is toch geen probleem Mark. Je bent toch een meisje en een heel lief meisje, meer een baby nu. Zal ik je als baby vastbinden?’
Mark knikte weer en ging op het bed zitten.
‘OK Mark, ik ga wat spulletjes halen en ben zo terug, ga maar vast op bed liggen’.
Opgewonden ging Mark op bed liggen, zou ze hem heel erg vastbinden, hij hoopte van wel. Zijn tante kwam de kamer weer in met in haar handen touw en nog wat andere dingen.

‘Zo Mark, we gaan je nu stevig op je bed binden zodat je niet meer weg kan’. Ze pakte een touw en zei ‘handen op je buik’. Ze bond zijn handen vast met de polsen tegen elkaar. Toen een ander touw tussen zijn polsen door naar de bovenkant van het bed waar ze het vastmaakte aan de spijlen. Dan zijn voeten op dezelfde manier en vastgemaakt aan de spijlen bij het voeteneind. Ze trok hem een eindje naar beneden en spande het touw tussen zijn voeten en de spijlen. Aan de bovenkant begon ze nu het touw bij zijn polsen aan te trekken naar de spijlen toe, steeds verder tot hij uitgestrekt op het bed lag. Hij kon zijn ellebogen en knieën niet meer buigen. Oef dat was strak!
Tante Gerda deed zijn babyjurkje wat netter, maar doordat hij zo gestrekt lag was zijn luier duidelijk te zien. Met een glimlach keek hij zijn tante aan. Fijn, spraken zijn ogen. Tante Gerda streelde zijn gezicht en zijn armen, haar handen gingen over zijn jurkje heen naar beneden. Mark kreunde van genot.
Liefdevol keek ze hem aan. ‘Fijn Mark? Wil je zo een tijdje blijven liggen?’
Hij knikte, dat wilde hij wel.
‘OK, dan laat ik je nu alleen, maar ik kom weer terug hoor!’

En daar lag Mark, strak vastgebonden op zijn bed. Alleen gelaten, geen ontsnappen mogelijk. Hij fantaseerde dat hij was overvallen door meisjes, die hem een luier en babyjurkje hadden aangetrokken en hem toen in een bos aan armen en benen tussen twee bomen hadden opgehangen. Hij hing daar al een hele tijd en het werd donker.
‘Slaap je Mark?’
Met een schok deed hij zijn ogen open en zag zijn tante over hem heen gebogen staan.
‘Een beetje wel geloof ik’ zei hij.
‘Het is al bijna donker, moet ik je dan maar gewoon zo laten vannacht’ vroeg zijn tante met een glimlach. Was het al zo laat? Hoe lang lag hij hier dan al. Een paar uur? Hij vond het nog steeds fijn. Zijn armen waren wel een beetje gevoelloos geworden, maar dat was geen onprettige ervaring.
Zijn tante inspecteerde zijn handen en kneep er in. ‘Voel je dat Mark’, vroeg ze.
Hij knikte ja.
‘OK, ze mogen niet afgebonden raken, maar zo te zien kan je het nog wel even uithouden niet?’
Hij knikte weer. Toen zei hij: ‘ik moet eigenlijk plassen’.
‘Geen probleem Mark, je hebt toch een luier aan’.
Hij schrok toch wel even. In zijn luier plassen? Hoe zou dat zijn? Dan was hij toch wel een echte baby. Hij kon het nog wel even ophouden dacht hij.
‘Dus Mark, vannacht zo slapen?’, vroeg zijn tante.
Hij aarzelde, het idee trok hem wel aan, de hele nacht zo machteloos te moeten blijven, maar zou hij dat wel vol kunnen houden. Hij wist het niet, misschien wel en het was zeker spannend. En hij zei ja. ‘Komt u dan toch wel een paar keer naar me kijken tante?’
‘Natuurlijk zal ik dat doen Mark, maar zo bloot krijg je het vast koud, daar moet ik nog wat aan doen’. Ze pakte een deken en legde die over Mark heen. ‘Die deken moet wel over je heen blijven zitten vannacht anders krijg je het toch nog koud’. Ze pakte nog wat touw en deed dat over de deken heen, onder het bed door. Dit een paar keer zodat het touw vanaf zijn borst tot aan zijn enkels de deken goed vast hield.
Mark kon zich nu bijna helemaal niet meer bewegen. Hij kreunde een beetje van genot. Dit was nog fijner, hij was nu een beetje ingepakt.
‘Je armen en voeten steken nu nog wel uit en die worden toch nog koud’, sprak zijn tante bezorgd. ‘Ik haal even wat om dat te verhelpen’. Mark probeerde wat te bewegen maar dat was niet echt mogelijk. Hij lag vast en met die deken werd hij warmer. Hij had het toch ongemerkt koud gekregen.
Tante Gerda kwam weer binnen met een rol huishoudfolie. Mark keek verbaasd, wat ging ze daarmee doen? ‘Ik ga met de folie je armen inpakken’, zei ze en ze wikkelde de folie om zijn handen die nu ook onbeweeglijk werden. Ze ging verder naar beneden, om zijn ellebogen en onder zijn hoofd door tot aan zijn oksels en toen weer terug zodat zijn armen stevig in het plastic verpakt zaten.
‘Zo, die worden niet meer koud’, zei ze. ‘Nu ook nog even je voeten’ en toen ze klaar was kon Mark zelfs zijn tenen niet meer bewegen. Hij genoot van de machteloosheid. Hier had hij vaak van gedroomd en nu was het werkelijkheid.
Zijn tante keek hem liefdevol aan en zei: ‘je bent nu mijn allerliefste baby’ en kuste zijn gezicht. Ze streek nog een paar keer over zijn vastgebonden lijf en zei, ‘je moet nu gaan slapen lieve Mark, morgen is er weer een drukke dag voor kleine meisjes’. Ze ging de kamer uit en liet Mark alleen.

Daar lag Mark, bijna onbeweeglijk vastgebonden op zijn bed. Het was inmiddels donker geworden. Mark deed zijn ogen dicht en begon weer te fantaseren. Diezelfde meisjes en weer hing hij tussen twee bomen. Ze waren teruggekomen en hadden de touwen nog strakker aangetrokken. Hij hing nu bijna horizontaal tussen de bomen. Daarna hadden ze hem stijf in de folie gewikkeld, helemaal om hem heen, vanaf zijn handen tot zijn tenen. Ook zijn hoofd werd ingepakt. Ze bleven maar gaan met wikkelen, steeds meer plastic lagen om zijn gespannen lichaam. Hij was nu alleen nog maar een witte mummie, gespannen tussen twee bomen. hij wilde los en bewoog wild en werd wakker.
Hijgend wist hij even niet waar hij was, maar toen wist hij het weer, vastgebonden op zijn bed. Hij was wakker geworden omdat hij moest plassen. Dat moest hij in zijn luier doen had zijn tante gezegd. Hij aarzelde toch wel. Zo maar gaan plassen en het in zijn luier laten lopen was toch een hele stap. Maar hij kon het echt niet langer ophouden en liet het lopen. Hij voelde de warme urine zich verspreiden, verrassend genoeg geen onprettig gevoel vond hij. Gelukkig werd zijn plas snel opgenomen door zijn luier. Hij werd niet heel erg nat. Een klein beetje nattig gevoel bij zijn billen en piemel. De urine koelde wel wat af, maar Mark kreeg het daar niet koud. Zijn plastic broekje om de luier deed zijn werk en hield zijn onderlichaam op temperatuur. Stil bleef Mark liggen, hij voelde zich nu een echte baby. Na een tijdje viel hij in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
B Baby Loesje is gearriveerd Voorstellen 18
Fernado Baby girl Contact advertenties 20
lucsje66 (Baby) Verzorgingsproducten voor zachte en lekker ruikende billetjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads


















































Bovenaan