Verhaal Klaar BABY ROY

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 7,7%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 7,7%
  • 7

    Stemmen: 2 15,4%
  • 8

    Stemmen: 2 15,4%
  • 9

    Stemmen: 2 15,4%
  • 10

    Stemmen: 5 38,5%

  • Totaal stemmers
    13

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Ramon


Waargebeurd verhaal. Het was vakantie en ik was 10 jaar. Ik was op weg naar een veldje waar ik altijd ging voetballen. Ik stak over maar deed dat zonder te kijken. Toen kwam er een auto aan en ik stak over de auto remde nog, maar het was te laat de auto raakte mij.

Ik viel op de grond er stapte twee jonge dames uit ze vroegen hoe het met me ging maar ze was wel heel boos omdat ik niet uitkeek. Ik zei dat ik pijn aan mijn been had en mijn been bloedde wat. Ze hadden wel schade aan de auto zei ze tegen me. De vrouwen zeiden tegen me we zullen bij ons thuis je been verzorgen, en bellen dan gelijk je ouders op wat er gebeurt is.

Ze tilde me op en legde me op de achterbank neer en reden naar hun huis toe. Toen we bij de vrouwen thuis waren legden ze me op de bank neer. Zo ik zal even je been verzorgen dan kan Anna even naar je ouders bellen. Anna belde mijn ouders op wat er gebeurt was en ik hoorde ze praten over straf voor de schade van hun auto ze vroegen of ze voor een week voor mij mogen zorgen. En ze vroegen of mijn ouders koffie kwamen drinken dan konden ze gelijk mijn straf bespreken en na een kwartier waren mijn ouders aangekomen.

De vrouwen stelden hun voor de ene heette Annie en de andere Ria. Ria vroeg aan mijn ouders of ze mee gingen naar de keuken om mijn straf te bespreken. Na een poosje kwamen ze uit de keuken ze lachten en keken naar mij. Mijn moeder zei zo knulletje we hebben je straf besproken en je blijf een week lang hier bij de dames en je moet goed naar de dames luisteren en alles doen wat ze zeggen. Of anders dan zwaait er wat voor me als ik weer thuis ben. Is dat goed begrepen?

Ik zei ja ma ik zal luisteren. Mijn ouders gingen weg en Ria zei zo knul we zullen je eerst even wassen. Noem ons maar mama Ria en mama Anna begrepen Roy. Ja ma. Ria zei loop maar mee naar de badkamer daar stond een bad vol. Ze zei kom maar dan kleed ik je even uit. Dat kan ik zelf wel hoor zei ik.

Je moet je grote mond dicht houden wand baby's kunnen dat niet. Ik ben geen baby meer hoor. Ria zei vanaf nu wel en nu je mond dicht. Ze gaf een paar klappen op mijn kont, ik begon te huilen want dat deed pijn. Ria trok mijn truitje uit en daarna mijn korte broekje en nu je onderbroekje.

Daar stond ik dan in mijn blootje voor een vreemde moeder. Ik hield mijn handen voor mijn piemel. Ria zij haal je handen maar weg, want ik zie hem wel veel meer, ik gooi je onderbroekje maar in de vuilnisbak want die heb je voorlopig niet meer nodig.

Ik begreep er niets van wat ze bedoelde. Ik werd grondig gewassen en alles werd geraakt ook mijn piemel en mijn billen werden goed gewassen toen ik klaar was werd ik naar mijn kamer gebracht toen ik daar binnen kwam zag ik dat het een baby kamer was maar groter dan normaal.

Ze tilde me op en legde me op een kommode met een aankleed kussen neer. Dat voelde koud aan ik vroeg wat ga je met me doen vroeg ik aan Ria. Je bent een week lang een baby dus we kleden je als een baby. Dat wil ik niet zij ik, ik ben geen baby meer.

Ik zei je gedraag je wel als een baby en nu stil leggen maar ik wilde er van af stappen, maar anna pakte me vast en draaide me op mijn buik en gaf mij een paar flinke klappen op mijn billen die aardig rood werden. Ga je nu luisteren? Ik zei ja ma, want het deed goed pijn. Mijn billen werden flink in de zalf gezet.

Er werd een pamper uitgevouwen en mijn benen werden opgetild. En de pamper word onder mijn billen gelegd mijn benen worden weer neer gelegd. De plakkers worden strak vast gemaakt zo gaat maar even staan zei ze. Ik werd op de kommode gezet en ze keek of de pamper goed aan sloot. Ik kreeg een tik op mijn pamper zo die zit goed en nu je plastik broekje.

Ik moest met mijn voeten in de broekje stappen en ze trok hem omhoog. Het voelde strak om mijn billen heen. zo dat staat je leuk Roy die beertjes. Ik kreeg iets over mijn hoofd heen en ze trok het naar beneden toe en maakte de drukkertjes beneden vast: het was een rompertje.

Ik kreeg een babyflesje maar daar had ze een paar druppeltjes in gedaan met melk. En werd in bed gelegd ik viel direct in slaap. Ik had de hele middag geslapen ze maakte me wakker voor het eten. Ik zal eerst even je pamper nakijken, ze maakte mijn drukkers los en trok hem omhoog. En trok mijn plastik broekje naar beneden en tot mijn verbazing zag ik dat ik een natte pamper had.

Zo vieze baby ik zal je een schone luier geven. Toen ik klaar was gingen we naar beneden en ik werd in een babystoel getild. Ik kreeg echte babyvoeding en ze zei dat ik alles op moest eten. Ik nam een paar hapjes maar ik zei dat ik niet meer moest omdat ik het vies vond. Ik werd uit de stoeltje getild en ik ging over de knie van Anna heen en ik kreeg een flink pak op mijn luier en dat voelde ik ondanks de luier.

Ik huilde flink, ik werd in een box gezet en ze zei dat ik maar even moest gaan spelen. Er lagen wat autootjes in. Ik ging maar even spelen er werd een speen in mijn mond gestopt. En die moet je er in houden begrepen? Ja mamma zei ik.

Na een kwartier werd ik uit de box getild en werd op de bank gelegd we gaan je even aankleden. Ik kreeg een korte broekje aan het was een tuinbroekje er was een beertje opgenaaid en kreeg een truitje aan met het woord baby erop geprint. En werd weer in de box geplaatst.

Na een poosje werd er gebeld. Er kwamen een paar dames naar binnen en gingen op de bank zitten. Het waren vriendingen van elkaar en kwamen voor een avondje kaarten. Zo meiden, ik zal even iemand voorstellen. Ik werd uit de box getild en nam mij aan haar hand mee naar de meiden. Dit is baby Roy, hij is stout geweest hij is overgestoken zonder te kijken en heeft schade gemaakt aan onze auto en voor straf mogen wij van zijn ouders deze baby verzorgen. Zeg eens gedag tegen de dames en geef ze een kus op hun wang.

Ik liep naar de dames en zei gedag en gaf ze een kus op hun wang ik kreeg een tikje op mijn billen ik schaamde mij. Wie wil hem de fles even geven? Jose zei, o ik wil wel hoor. Ik vind dat wel leuk een baby van 10 een flesje geven. Ze nam mij op haar schoot en deed die fles in mijn mond.

Ik begon te huilen. Ze zei stil maar of je krijgt op je billen zei Anna. Ze hadden er weer druppels in mijn flesje gedaan toen ik het flesje leeg had kreeg ik pijn in mijn buik en voor ik het wist voelde ik dat ik in mijn broek poepte. Jose zei heb jij in je broek gepoept? ik zei zachtjes en schamend ja Jose, zo mocht ik haar noemen.

Anna hij heeft in zijn broek gepoept wat moet daar mee? Je mag hem wel verschonen als je dat wil ja dat is goed hoor zei Jose en geef maar gelijk een pak op zijn billen.

Zo kom maar op de bank liggen zei ze tegen me dan kan ik je verschonen. Ze deed mijn plastikbroekje uit en mijn luier, wat een vieze poepluier zeg. Ze heeft me gewassen en ik kreeg weer een schone luier om. Zo ga jij maar naar bed. Ik kreeg weer een pilletje voor te slapen.

De volgende morgen werd ik wakker gemaakt. Zo Roy we zullen je luier weer even controleren. O, ik zie het al: een hele natte luier alweer. He baby? Ik werd weer gewassen en kreeg op de commode niet 1 maar 2 luiers om. Het was een dikke prop tussen mijn benen, ik moest gaan staan en kreeg een plastikbroekje er overheen. Ik moest naar het bed lopen daar kreeg ik een korte broek aan. Het was een dunne witte tuinbroek dus je zag goed dat ik een dikke luier om had.

Zo Roy we gaan even naar de stad. Ze pakte mijn hand vast en we gingen naar de auto toe. Ga maar zitten achterin. Ze stopte bij een winkel: het was een baby winkel. We kwamen binnen en ik zag daar babykleding maar het leek wel groot voor een baby. Het waren maten voor mij en nog groter en ook voor echte baby's. Anna zei tegen de verkoopster: ik wil nieuwe kleding voor deze baby, en ze wees naar mij.

Dat is geen probleem hoor, ik zal wat kleding pakken, zei ze. Ze kwam terug met wat babypakjes en een paar plastikbroekjes. U kunt daar in de paskamer passen hoor, zei de verkoopster tegen Anna.

Nee, dat hoeft niet hoor. Ik doe het hier wel, zei Anna. De verkoopster zei: ik heb daar achterin een commode staan, daar mag het ook hoor. O dat is goed zei Anna. Zo Roy gaat hier maar liggen. Nee mamma, dat wil ik niet het kan toch in de paskamer. Ik werd op gepakt en werd op de commode gelegd. Ik begon te huilen.

Ik kreeg van de verkoopster gelijk een speen in mijn mond gestopt: die is even stil zei ze tegen Anna. Anna begon me uit te kleden en zag dat ik weer nat was. Inmiddels waren er klanten binnengekomen: er was een meisje bij van ongeveer 16 jaar die stonden naar me te kijken. Het meisje zei tegen Anna: zo'n grote knul nog in luiers? hoe oud is hij? Vroeg ze

Hij is tien jaar, zij ze, maar het is nog een baby hoor en hij heeft straf vandaar luiers. Ik wist niet waar ik moest kijken daar lag ik in mijn luier op de commode en een jonge meisje met haar ouders die naar me kijken. Anna zei: eerst maar een schone luier en dan passen we je nieuwe kleding.

Anna vroeg aan het meisje: wil jij hem verschonen. Ik zal het even vragen of het mag van mijn moeder. Ze kwam terug en zei tegen Anna: ik mag van mijn moeder.

Ik wil niet dat zij me verschoond. Anna draaide me op mijn buik en gaf me een pak op mijn billen. Anna draaide me weer terug op mijn rug en zei tegen het meisje: ga je gang maar. Het meisje zei zachjes in mijn oor: je kan beter meewerken of anders krijg je weer een pak slaag. Ze maakte mijn plakkers los van mijn luier en tilde mijn benen omhoog en trok mijn luier onder mij vandaan. Ik werd rood van schaamte.

Ze strooide talkpoeder op mijn billen. Zo en nu je luier om. Ze vouwde de luier open en trok mijn benen omhoog en schoof de luier onder mijn billen en maakte de plakkers goed vast. Zo, ga maar even op de commode staan dan kan ik even kijken of die goed zit. Nou hij zit goed hoor. Wil je hem zijn nieuwe kleding passen? Ja is goed, zei ze.

Ga maar even zitten op de commede. Ze trok mijn plastikbroekje aan. O, die staat je goed zeg, en ik kreeg een baby pakje aan die zit ook goed. Anna zij dat nemen we, doe hem maar weer zijn tuinbroek aan als je wil. Ze had het gedaan ik was weer klaar.

We waren thuis gekomen en ik moest naar bed. Ik kreeg weer een pilletje. We gaan morgen naar strand.
 

Brett010

Toplid
christiaan1311 zei:
Ik snap niet dat jij straf kreeg voetgangers en zeker kinderen zijn onvoorspelbaar en zijn nooit fout in een woonwijl
En het is waar gebeurd he!...

Geloof er geen zak van..
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
B Baby Loesje is gearriveerd Voorstellen 18
Fernado Baby girl Contact advertenties 20
lucsje66 (Baby) Verzorgingsproducten voor zachte en lekker ruikende billetjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads


















































Bovenaan