Babysitter … WAT daar ben ik toch te oud voor

anoniemer

Superlid
Babysitter … WAT daar ben ik toch te oud voor

Inleiding

Ik ben Rik een student, en ik ben 21 jaar. Ik woon nu thuis. En dat zal nog redelijk lang zo zijn. Ja als je moet sparen voor een woonst. Zal ik toch eerst moeten gaan werken.
En dan zal ik nog een hele tijd moeten sparen.
Maar ik trek nog veel te graag met men vrienden erop uit dus zal het zeker nog langer duren.

Hoofdstuk 1: Hoe het begon

Ik ga graag met men maten drinken in het weekend. Maar ik denk dat men ouders dat niet zo graag hebben. Maar ze kunnen daar nog mee leven. Het begon in het begin van de week.
S’maandags heb ik een zware discussie gehad met men ouders dat ik beter men best moest doen voor school. Toen was de week nog maar begonnen.
Dinsdags was een vriend van mij blijven slapen omdat hij geen slaapplaats vond. Want zijn woning was door een brand. Onbewoonbaar verklaard. Men ouders lieten dit toe, voor men vriend te helpen. Maar ze werden de volgende dag wel kwaad op mij. Omdat ik daar niets van gezegd had tot hij bij ons thuis aankwam. Woensdag was er een docent afwezig en zijn we met een groepje pinten gaan drinken op café. Dat vinden ze op zich niet zo erg met een groepje van de klas iets gaan drinken. Maar wel hoe dat ik me weer begaaid had, niet gewoon zat maar ladderzat. En dat vonden ze nog niet het ergste van allemaal, ik was met de auto.
Mijn moeder kan daar helemaal niet meer tegen omdat haar vader een alcoholist was, die zijn eigen nog is kapot gereden had tegen een boom. Nadat ik naar men slaapkamer gewaggeld was. had ik voor 2 dagen geen woord meer met ze gesproken, of ik zal het anders zeggen. Ik probeerde wel, maar zij spraken niet meer met me. Mijn moeder was er van aangedaan.