Babysitter … WAT daar ben ik toch te oud voor

anoniemer

Superlid
Aan allen,

de mededeling vanaf 23 juni begin ik verder te schrijven met dit verhaal.

Waarom juist dan? dan is de drukke periode grotendeels gepasseerd. En die datum begin ik verder te schrijven maar elk hoofdstuk moet voor mij perfect zijn. Dus schiet mij niet dood als ik op 23 juni of die week nog geen nieuw hoofdstuk heb geplaatst. Elk hoofdstuk beoordeel op zo'n manier dat het hoofdstuk voor mij niet beter kan.


Ik hoop dat het volgende hoofdstuk dan ook aan de verwachtingen zal voldoen. Dat deze de juiste FEELING geeft bij het lezen van het verhaal. Ja ik ben een perfectionist in mijn verhalen.

Ook bedankt voor de complimenten

MVG anoniemer
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 8: Thuiskomen na het bezoekje

Toen we terug naar huis reden. Hoorde ik Karen praatte met iemand, maar ik verstond maar amper iets van het gesprek. Het leek of het een vriendin van Kaar was. Maar we reden verder maar ik hoorde ze nog altijd praten ze ging met ons mee. Nu hoorde ik Kaar iets heel duidelijk vragen. Ga je mee naar binnen? Nu kreeg ik het benauwd, wat als ik ze ken, wat als ze mijn vrienden kent, wat als ze tegen iedereen zegt dat ik een klein baby’tje ben.

Karen had me binnengeduwd en begon me uit de buggy te halen ik was wel blij want ik zag niemand anders dan Karen. Ik werd uit mijn buggy gehaald ze nam me mee naar boven waar ze mijn luier ververste en daarna me in mijn babybedje ging leggen. En daar kreeg ik nog een papflesje en Kaar zegde:” ga je middagdutje maar doen schatje.” En ze deed de deur toe en daar lag ik dan sabbelend op een papfles. Na te denken wat er allemaal al gebeurd is deze voormiddag

Na even nagedacht te hebben viel ik in slaap. Maar ik werd wakker ik hoorde schatje wakker worden, wakker worden. Ik werd wakker met mijn papfles die ik half uitgedronken had voordat ik slaap was gevallen.

Maar nu verschoot ik nog harder er stond iemand naast Karen. Ik begon van zenuwen verder te drinken aan die papfles. Wat moest ik doen, ik wist het echt niet. De papfles was bijna leeg gedronken en ineens zegde het meisje naast Karen iets. Mama had gelijk hij is nog een klein baby’tje.

Nu zag ik wie het was het was Karens zuster Sarah. Die heeft mij ooit nog verdedigd tegenover haar moeder dat ze me niet als een klein kind moest behandelen. Maar nu lag ik hier en dit gaf haar moeder groot gelijk.

Ik was een klein kind in haar ogen. Maar Sarah zegde oh hij is toch zo schattig. Ik zou willen dat het mijn baby’tje was. En karen deed de zijkant van mijn ledikantje opzij zodat ik er uit kon. Ze controleerde mijn luiertje. Gelukkig was deze nog droog. Maar ze deed in de tussentijd, mijn pyjama uit en deed men romper uit. En deed me een nieuwe romper aan.
Deze was zo kinderachtig dat ik rood werd van schaamte omdat Sarah me zo zag.

Her rompertje was blauw en stond vol mee speelgoedtreintjes, speelgoedautootjes, en speelgoedblokjes. Nu zag ik er nog meer uit als een baby’tje. Maar Sarah de oudere zus van Karen nam me bij de hand en zo gingen we naar beneden.

Ze ging in de zetel zitten en ze nam me op de schoot terwijl Karen de TV aandeed en de teletubies opzette. Ik kreeg nu men speentje in de mond en ik lag tegen Sarah terwijl ik naar de teletubies keek. Maar ik werd opgewonden ik voelde hoe Sarah haar hartslag ging en hoe ze zachtjes over mijn blote benen aaide. Ik voelde me nu zo klein en ik genoot ervan

Nadat de teletubies gedaan waren kwam Kaar terug binnen en zegde “baby riksietje we zullen je eten is geven”. En Sarah zet me terug recht en nam me mee naar de keuken waar er een grote kinderstoel stond, daar werd ik in geplaatst. Het blad werd ervoor geschoven. Zodat ik er niet meer uit kon. Er werd mij een slabbetje omgebonden.

Mijn speentje werd uit mijn mond gehaald. En er werd een bordje met appelmoes voor mij neergezet en Kaar begon mij lepeltje per lepeltje te voeren op zo’n tempo dat ik niet kon volgen en dat er geregeld appelmoes gesmost werd op mijn slabbetje.

Terwijl ze me voerde zegde ze eentje voor tante Saar. Eentje voor Tante Kaar. Eentje voor de mama en eentje voor de papa. En eentje voor baby rikskietje. En zo bleef ze verder gaan tot de appelmoes opwas. Nadien waste ze mijn gezichtje met een washandje.

En gaf ze mijn papfles. En zegde MET TWEE HANDJES VASTHOUDEN EN GOED OPDRINKEN. En ze begonnen zelf koffie te drinken en te praten over van alles en nog wat.
Nadat ik mijn flesje ophad maakte ze me los. En liet me in de living gaan zitten.

Ik werd in de speelbox gestoken. Waarbij gezegd werd speel maar braafjes met je blokjes. En ik begon met de blokjes spelen. Na een halfuurtje kwam Sarah naar mij en gaf mij een kusje op de wang en zegde tot volgende week baby rikkie.

En ze vertrok nadat ze nog een keertje naar mij wuifde. Even later kwam Karen naar mij en zegde schatje blijf jij even braaf spelen. Ik ga even de keuken een beetje opkuisen.

Ik speelde verder met de blokjes, en ik hoorde ineens dat iemand was binnengekomen en naar mij te kijken. Het was mijn mama. Ze stond naar mij te kijken met tranen in de ogen terwijl ze mij zag spelen met de blokjes.

Ik wist niet hoe dat kan ik ben helemaal in het ritme van een baby’tje zijn.
Ik geniet al van het baby zijn en dat na een paar dagen.
 

anoniemer

Superlid
mijn excuses voor het lange wachten,

maar zoals je misschien merkt het niveau van mijn schrijven is gedaald. Ik kreeg het niet meer in het juiste niveau. het is daarom dat het ook zo lang geduurd heeft.

ik hoop dat het nieuwe gedeelte een nieuw en leuk gedeelte gaat zijn

mvg anoniemer
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 9: Moeder wilt een uitstapje met mij gaan doen

Na een week genoot ik van de aandacht die ik van mijn mama en papa en vooral mijn tante kaar kreeg. Ik zag het niet meer als een straf. Maar ik bleef nog altijd wel schrik hebben van dat iemand anders me zo zag.

Maar moeder wilde graag een uitstapje maken met mij. En ze had een weekendje verlof gepland naar Denemarken. Een leuk dorpje in de streek van Kopenhagen. Had mama me verteld. Waar we even tot rust konden komen na grote veranderingen.

En s’morgens heel vroeg kwam papa en mama mijn babykamertje binnen. Ze zegde “Goedemorgen Baby Rikskie”. Waarbij mijn vader mij begon te knuffelen. En begon te zeggen schatje ik moet gaan werken dit weekend. Dus je gaat met mama op weekend. Ik hoop dat je braaf bent. Ik hoop dat ik je niet op je plaats moet komen zetten hé. Ik hoop dat je geniet van het weekendje ertussen uit. En hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd. En zegde”dag schatje ”.

Mijn mama maakte mijn slaapzak los zodat ik met haar aan de hand mee naar de verschoonkamer kon gaan. Waar ze mijn pyjama en romper losmaakte. En mijn luier begon los te maken. Ze nam me mee naar de badkamer ze waste mij zo liefdevol dat ik weer begon te huilen. Maar dit keer was ik aan het wenen dat ik merkte dat mijn mama me zo liefdevol aan het wassen was. Ik had mezelf de afgelopen jaren zo afgesloten van mijn ouders dat ik eigenlijk heel eenzaam was geworden. Nu was ik terug een blije jongen. Die de liefde aannam van anderen die mij liefde wilde geven.

Nadat ik gewassen was wikkelde ze mij in een grote zachte handdoek waar ik precies helemaal in verdween. Ze nam me mee naar de commode waar ze me een extra dikke luier aandeed. Waarna ze zegde kom even bij mij zitten schatje. En ze ging op de enige stoel in de kamer zitten waarna ik op haar schoot mocht komen zitten.

En ze begon te vertellen dat ze enkele zaken had besproken met papa en met Karen.
Ze hadden afgesproken dat ze me er even tussenuit wilde geven nadat ik zo braaf mijn straf had gevolgd de afgelopen week. Je mag je volwassen gedragen in Denemarken. Maar je moet wel een luier aan blijven doen zodat je herinnert dat je straf ook direct kan voortgaan.

Karen vond dat je zelf de beslissing mocht nemen of je een weekendje er tussenuit wilde als baby of dat je volwassen mag zijn. Ik en papa vonden dat geen goede keuze. We wilde je belonen voor je gedrag de afgelopen week. Ik begon te huilen en ik knuffelde mama. Mag ik nu al wat zeggen vroeg ik? Ja schatje “zegde mama”.

Ik heb heel veel spijt van hoe dat ik mij gedragen heb. Maar ik heb het heel graag hoe jij, papa en Kaar mij verzorgen en behandelen. Ik heb beseft dat ik jullie liefde gemist had de afgelopen jaren. Sorry dat ik zo stout was.

Mama gaf me een kusje. Bedankt dat je dit gezegd hebt. Ik heb mijn kindje al veel te lang moeten missen. En ze pinkte zelf ook een traantje weg. Toen ze me een pakketje kledij gaf zegde ze: ”kleed je maar aan”. Ik wacht in de keuken terwijl ik een pannetje met spek met eieren bak.

Nadat ik de boxer en de jeansbroek over mij luier deed. Vond ik dit een heel apart gevoel. Ik was blij dat ik nog een luier mocht aanhouden. Maar ik kreeg schrik dat ik minder aandacht ging krijgen. Nadat ik mij aangekleed had twijfelde ik even of ik dat speentje dat daar lag niet gewoon indeed.

Ik ging dus met mijn speentje in mijn mond de keuken binnen. Waarna mijn mama zag dat ik het speentje ingedaan had. Ze zegde we zullen je speentje en je beer meenemen dan kan je als je gaat slapen je speentje toch indoen en knuffelen met je beer.

Ze zag mijn gezicht oplichten nadat ze dit gezegd had. En zegde kom eet je eten maar op dan kunnen we vertrekken. Ik zal je speentje en je beer ook inpakken.

Na het eten vertrokken we richting Denemarken met de wagen. ….
 

anoniemer

Superlid
Ik ga terug wat proberen te schrijven.

Nadat het met mijn vriendin gedaan is geraakt. Heb ik precies terug een gevoel voor meer mijn ABDl kant te omarmen. Ik hoop dat je het plezant vindt. en dat je geniet van de vervolgen.

En ik hoop dat ik ook terug mijn niveau kan halen waarmee ik vroeger schreef
Ik hoop dat jullie genieten op dit heel laattijdige vervolg.
Sorry dat ik zo lang gewacht heb met een vervolg

MVG anoniemer
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Wat goed dat je het schrijven van dit verhaal weer oppakt! Ook een leuk stuk dat je net hebt geschreven. !1
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 10: De trip samen met mijn moeder richting denemarken.

In de wagen was ik verrast hoe mijn mama mij zo volwassen behandelde. We spraken gewoon en leuk over de reis en over het verleden. Natuurlijk de leuke zaken.

Maar op een gegeven moment begon mijn moeder over het luiergebruik op vakantie. Ze begon “Ik wil dat je overdag volwassen gedraagt op onze reis. Als je moet plassen of poepen wil ik dat je op het toilet gaat en dit meld aan mij. Ik wil niet en deze afstand rijden en nog eens luiers verschonen.” Ik vond dat mijn mama gelijk had en ik ging me proberen als een volwassenen te gedragen zodat ik mijn mama niet teleurstelde.

Maar op een gegeven moment stonden we in de file. We hoorden op de radio dat we waarschijnlijk nog een paar uur vast stonden. Ik wilde tegen mama niet zeggen dat ik moest poepen. En ik probeerde me in te houden maar na een paar uur aan te schuiven kon ik het niet meer inhouden.

En ik poepte in mijn luier. Ik vond dat dit heel ongemakkelijk zat.
Mijn mama zegde” Waarom kun je dat niet op voorhand zeggen. Dat je moest poepen het stinkt nu heel hard in de auto. En ik wilde dat je als een grote jongen ging gedragen maar je hebt ons vertrouwen in u dat je terug groot kon worden toch niet laten zien. We zullen de eerste halte je maar verschonen. Ik hoop dat je daarna toch wat naar je leeftijd gaat gedragen.”

Ik begon nu te huilen ik had mijn mama weer teleurgesteld. Ik zegde sorry mama. En ik snikte nog voort. We stopte aan een snelwegrestaurant. Mama parkeerde de auto op een iets verdere afstand van het restaurant. Ze kwam naar mijn kant van de wagen en hielp me uit de wagen. Want ik was weer precies een klein jongetje durfde niets meer te doen. ze knuffelde mij en troostte mij.

Ze pakte me bij mijn handje mee naar het wegrestaurant en we zochten de toiletten. En we wilde de verschoonruimte binnengaan. Maar ik kreeg schrik want net voor ons was er al een andere moeder met een baby’tje binnengegaan. Ik wilde niet dat mijn mama me in het openbaar ging verschonen zodat iemand anders kon meekijken en begon aan mijn mama haar hand te trekken weg van de toiletten.

Mijn mama zegde:” Als je nu niet meegaat gaan we met die poepluier in het drukke restaurant eten. Wat wil je het liefste met een propere luier? Of met een poepluier? Zodat iedereen kan ruiken dat je uw luier vol gepoept hebt.”

Ik liet mama mij maar mee naar de verschoonruimte loodsen. Ik was weeral aan het huilen omdat ik dit niet wilde. En dit trok enkel nog meer de aandacht van die moeder die al binnenwas. Mama legde me op een commode en begon mijn broek los te doen. Daarna wilde ze mijn luier losdoen. Maar toen zegde de andere moeder:” Oei, Is je zoontje nog niet zindelijk. Mijn mama vertelde “ dat ik zelfs nog in mijn luier poep. En dat ze redelijk wat werk ging hebben met deze luier.” De andere moeder stelde voor om te helpen. Toen begon ik heel hysterisch te huilen.

De andere moeder pakte een speentje van haar baby’tje en stopte deze in mijn mond en zegde rustig baby’tje je moet zo geen huilbaby’tje zijn. En begon me over mijn wang te aaien waar ik rustig van werd. Zodat mijn moeder mij gemakkelijker kon verschonen.

Na een kwartiertje was ik helemaal proper en een nieuwe luier omgedaan. Ze deed mijn broek terug aan en we gingen samen naar het restaurant en we gingen samen iets bestellen voor te eten.

En de serveerster had een kinderkaartje bij voor mij en twee volwassen menu’s voor de twee moeders. Hier grote jongen en menuutje voor te kiezen wat je wilt eten.

En toen had ik pas door dat ik de speen nog in mijn mond had. En ik begon weer te huilen. De andere moeder nam me dicht tegen haar zodat ik getroost werd en nu lag ik tegen haar borsten.

Ik voelde me hier helemaal veilig en ik werd terug rustig.
De andere moeder zegde”Amai jij hebt je dagje niet zeker, Wil je wat lekkers eten dan kan je er terug tegen”

Na het eten wandelde we terug naar de auto. En mijn mama was nog verder aan het praten met de andere moeder. Ze namen afscheid van elkaar. En we vertrokken elk terug op onze weg. Want we moesten nog ver rijden we waren nog altijd in Nederland en moesten nog een hele afstand overbruggen naar Denemarken.

Het vervolg komt in het volgende hoofdstuk
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Komt hier nog een vervolg op? Ik heb het volledig gelezen tot het meest recente hoofdstuk, en dit is echt een topverhaal !1
 

anoniemer

Superlid
Goedendag,

ik probeer nog wel een vervolg te schrijven. maar ik moet eerlijk zeggen dat dit elk hoofdstuk moeilijk gaat.
wegens weinig tijd. en wegens dat ik het niet het bepaald niveau krijg.

ik lees nog elk verhaal dat hier gepost wordt. voor terug inspiratie te vinden voor terug beginnen te schrijven.

conclussie ik probeer hier nog een vervolg aan te schrijven. maar ik kan hier geen datum pinnen

mvg anoniemer
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 11: Vervolg van de rit naar Denemarken



Zelfs in de wagen had ik mijn speentje dat ik van de andere moeder gekregen had nog in. Ik was er terug volledig rustig van geworden. En op een gegeven moment deed ik mijn speen uit. Ik zegde dank u wel dat je zoveel van mij houdt . En dat je mij met liefde mij alles wilt leren mama. En sorry dat ik zo gedaan heb.

Mijn baby Rikkie jij bent toch zo’n lief jongetje, maar gaan we niet proberen lekker groot te zijn onderweg. Ik zegde “oké mama, ik ga braaf zijn” en we waren terug onderweg.

Ik had zonder ik het doorhad het speentje terug in mijn mond gedaan. en zo ben ik inde auto in slaap gevallen.

“Kom schatje wakker worden” hoorde ik ineens terwijl mijn moeder over mijn gezichtje aaide. Ik vroeg “zwijn we el al” met het speentje nog in mijn mond. mijn moeder nam het speentje uit mijn mond en zegde nee. We zijn nog op een paar uur rijden. Maar we zijn net over de grens in Denemarken en we moeten nog een paar uur rijden.

Maar ik wilde nog snel naar het toilet en hapje eten. Voor we verder rijden.

Wil jij ook een vers luiertje? Vroeg mijn mama. Ik zegde “Ja, ik wil wel een propere luier. Want ik heb een ongelukje gehad in mijn luier” met een rood wordende kop zegde ik dit.

Dat is niets we zullen die is snel gaan verschonen. En ze stapte uit de auto en pakte de luiertas mee en we gingen samen naar de verschoonruimte. Deze keer was er niemand en verschoonde mijn mama mij redelijk snel. Maar waar ik wel van verschoot. Dit was de eerste keer dat ze me gewoon verschoonde en geen extra vertroetelingen deed. Ik was hier niet zo blij mee. Ik miste hoe mijn mama me lekker kleintjes behandelde.

Nadat we allebei een broodje gegeten hadden zetten we onze reis verder.

Toen we een hele tijd aan het rijden waren ik heel die tijd aan het denken wat ik ging zeggen. Zegde ik tegen mama “ Mama, ik heb graag dat je me vertroetelt. Dan voel ik me lekker kleintjes en geliefd door u. ik vindt dat eigenlijk geen straf meer. Ik vindt het eigenlijk een straf dat je me niet vertroetelt en klein behandeld”

Mama keek naar mij en ze pinkte een traantje weg. En zegde “oh baby Rikkietje , wat zie ik je toch zo graag” en ze zegde” we zijn er bijna en dan zal ik je is een goed knuffeltje geven” en stopte mijn speentje terug in mijn mond. en aaide over mijn kopje.

En we kwamen na een half uurtje uiteindelijk aan een meer waar een mooie hut naast stond.

en we stapte uit mijn mama kwam mij knuffelen en vroeg of ik echt lekker kleintjes wilde zijn. En ik zegde ja mammie

ik hoop dat het vervolg er iets sneller aankomt
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 12: De verassing dat we in Denemarken aangekomen zijn

En mama nam me mee naar de hut. En maakte de deur los.

Ik keek mijn ogen uit de ruimte was groot en mooi. Dit was al een hele mooie hut op de eerste indruk. Een mooie living met een mooie open haard. Een mooie keuken.

En dan gingen we naar de trap naar boven. De eerste kamer die we tegenkwamen was die van mijn moeder. De tweede kamer wilde ik binnen gaan. En mama zegde schatje als je lekker klein wilt zijn gaan we verder naar de derde kamer. Anders wordt dit je kamer. Ik ging met mama mee naar de derde kamer. En voordat de deur openging kreeg ik nog een knuffel van mama.

De deur ging open en ik keek mijn ogen bijna uit mijn hoofd. Deze kamer had alles van een kleine babykamer. Er stond tegen de ene muur een commode tegen de andere muur een grote kinderledikant. En in het binnen lag een speelkleed. En overal lag er baby speelgoed.

En mama zegde” Kom baby rikkietje, we zullen je luiertje is verschonen;” Ze nam me mee naar de commode kleedde me volledig uit. En ze verschoonde mijn luier. Met een luier die nog groter en dikker was. nadat ze mijn luiertje aangedaan had. Blaasde ze speels alsof ik een klein babytje was op mijn buikje. Ik begon te lachen. En ze begon me verder te kietelen. Ik was heel blij en je zag het zo aan mij. Na even gespeeld te hebben deed ze mij een romper aan met allemaal autotjes op getekend. Daarna deed ze mij een pyama zo eentje waar alles aan zat.

Dus met voetjes aan. ik kreeg daarna handschoentjes aan zodat ik mijn handjes niet kon gebruiken. Ik kreeg mijn grote beer in mijn armen gedrukt. Houd maar goed vast zegde ze.

Daarna kreeg ik een speen in mijn mond maar deze was nog dikker dan ik normaal in mijn mond had. Deze bevestigde ze achter mijn hoofd met een riempje. Dus deze kreeg ik niet meer uit. En daarna zo hoe noem je dat een kapje . in het Engels is het a bonnet. Kreeg ik op. Daarna werd ik in het ledikantje gelegd. En kreeg ik een slaapwelkusje van mama en ze liet mij achter.

Ik keek in het rond. En boven mij waren speeltje aan het ronddraaien dit gaf een mooi deuntje. En voor ik het doorhad. Kijken naar de ronddraaiende speeltjes viel ik sabbelend op mijn speen in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyfairy Babysitter kletsmaatje vriendje of vriendinnetje gezocht Contact advertenties 12
M Virtuele babysitter. Contact advertenties 16
Bab Diap Mijn vriendin de babysitter M 4
meandiaperman Verhaal: Mijn vriendin wordt babysitter, ik wordt slaaf! 16+ Verhalen 10
Diaperboy001 Hallo daar Voorstellen 14
M Daar zijn we dan Voorstellen 9
Handdoek Hallo daar.... Voorstellen 15
Poobottom Geschoren daar beneden Polls 3
Vinluier Hallo daar mede fetishliefhebbers Voorstellen 22
LetzPlayWild Hoii! Daar ben ik :) M20 Voorstellen 21
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? of iets waar daar op lijkt?! Ideeën Bus 9
Pup Hee daar! Voorstellen 34
AB_Gamer Hey jij daar, ik wil me voorstellen aan je :D. Voorstellen 36
DL-boy86 Hallo daar! DL-Boy86 hier :) Voorstellen 15
jordik12 hallo daar! Voorstellen 13
stiekemedler iemand in amersfoort of daar in de buurt Polls (T) 1
poepluier Pam von pers wie heeft daar ervaring mee ???? VVV 4
nijntje AB en/of DL wat vind je partner daar van Polls 41
xyvie H...hallo daar ^^ Voorstellen 15
TBFurry Carrefour frankrijk. Zijn daar luiers te koop? Winkels 4
P Hallo daar Voorstellen 13
DLGuido Hallo daar Voorstellen 7
Luiertje_om Hey daar Voorstellen 5
Runa Goedenavond allemaal, ik ben Runa Voorstellen 23
L Hallo, ik ben Thijs Voorstellen 21
P Hallo ik ben Mark. Voorstellen 16
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
Haags_eigenwijsje Wat ben je nu aan het doen? Pub 40
B Wie ben ik? Nieuwsgierig? Voorstellen 22
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
Mikochi Hoi ik ben Mikochi Voorstellen 34
Love4Luiers Wie wil en kan mij verschonen en verwennen? Ben biseksueel dus allen welkom Contact advertenties (T) 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Little ABC123 Hallo ik ben... uit Dronten Voorstellen 9
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
E Vrouwelijke DL´er waar ben jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
broekie Als ze me missen dan ben ik vissen. (Voor de sportvissers onder ons.) Pub 6
M Ben nieuw Voorstellen 23
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
J Hoi ik ben Johnny 39 jaar Contact advertenties 20
J Ik ben jongen 39jaar Voorstellen 14
J Hoi ik ben jongeman van 39 Contact advertenties 2
littledelete Ben je wel eens lastig gevallen? Polls 41
S Hallo ik ben Lily Voorstellen 40
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
L Hallo iedereen, ik ben Lauwter Voorstellen 20
JOanna Hallo, ik ben Joanna Voorstellen 48
Similar threads


















































Bovenaan