ballet academie

M

miss-lozer

Guest
1 pirouette

" terug naar eerste positie en pirouette "
we waren zoal uren door aan het doorgaan .
ik moest naar toilet .
ik moest zo dringend .
' jolien draai en hou je been stijf '
ik moest zo nodig
' eindpositie"
die was met benen over elkaar wat deed dat deugd toen kwam er een preek en ik denk midden in die preek liep ik weg ik plasste ik hoorde juf hannelore wel tieren maar ik was al nat en wist zeker dat iedereen de donkere plek aan de achterkant had geizen .
in de kleedkamer dee ik alles uit stak het inh men coverse al star bowlingbag trok men laarzen jeans ,trui,jas,sjaal,barret aan en liep weg zo snel dat niemand me nog zou zien ondertussen dee ik men haren los .Jammer genoeg waren de meisjes juist klaar en was ik bijna hannelore tegen gekomen ze was juist 18 dus best genant als zestienjarige als je overdingen moest praten en alsog het niet erger kon was zijn ook verantwoordelijk voor het eerste jaar van de academie . ik stiep naar slaapgebouw ballet. best grappig ieder gebouw had een danstijl naam zo had je ballet , jazz , breakdance , funky , hiphop .
ik liep naar men akmer wasste alles uit en trok iets lossigs aan een wit romatisch kleedje met voile . ik stak men haar op en maakte me op en ging wat lezen .
ik verwachte zo dat ik naar juffrouw hannelore moest gaan . Ik kon er maar beter zoals een ballerina in haar vrijie tijd uitzien netjes verzorgd , gerezerveerd . zou juffrouw hannerlore mij een straf geven ? zou ik de balletzaal moeten poetsen of de kleedkamer of zou ik niet meer morgen mee doen met ballet , of mijn studiebeurs verliezen of zou ik naar naar de achtersterij moeten gaan en geen solo's meer dansen .
ik wist alleen de juf hannelore streng was en voorlopig nog nooit iemand laten ontkomen aan een straf
 
M

miss-lozer

Guest
2 kamer 1010

klop klop
ik stapte uit met zetel en liep naar de deur en dee open .
Zoasl gewenst stond juf hannelore daar ze wenkte mij te volgen zogezien zogedaan ;
na een tijde stappen kwamen we aan de verbodengang we gingen naar de kamer 1010 .
de kamer was iets groter dan de leerlingenkamer ze had een grooter buraeu en een grotere zetel ik moest gaan zitten zag ik aan haar .
'zo '
ik keek haar aan en voelde een raare sweer ;
' nog niet zindelijk "
" maar wel ik '
' het was niet de eerste keer weet je ?
ze had gelijk ik slikte .
' ik heb het erover gehad met de directie en we hebben een oplossing gevonden hoor .
' welke ?'
wat zou ze neen onmogelijk luiers ? dacht ik
neen onmogelijk misschien solo afpakken dacht ik verder .
' je weer luiers te laten dragen zeven op zeven en ik zal je hiermee bij helpen '
ik kon niks uitbrengen .
opeens ging de deur open .
marie en louise twee vriendinnen die marie-lou werden gnoemd waren twee slijmballen hadden een hekel aan mij venwege men talent en das was wederzijds ;
' ja mevrouw we zijn er moeten we het nu doen '
ze knikte ik voelde twee handen en werd op het bed gelegd ik werd goed tegengehouden .
Ze deden mijn rok omhoog trokken men slipje uit en men benen werden omhoog getrokken en ik voeld iets plakkerigs en iets zachts en toen werd het warm
ze trok de jurk uit en trok mij een romper aan en iets met voeten en het werdt vanachter gesloten .
' meisjes , die luiers dragen zijn kleuters daarom leg ik je nu mijn beloningsysteem uit
doe je met een luier twee vershoonbeurten kan je in je bed slapen als je dat nog eens kan die dag dan in je pyjama kan je het d ehele nacht kan je aleen een luirbroekje en pyjama aan en in je bed per natte luier wordt het erger '
ze deed men een speen in en vroeg me af waar ik ging slapen het was nog maar zes uur
' we gaan naar je babykamer ik maak je morgenvroeg wakker '
ze pakte me op en legde me in een badje in de kamer e kamer was een deurtje in haar appartement het was roze en ze had er een bed met hekjes en allerlei babyspullen maar groter . dit had ze gepland , ze keek me lief aan en zei slaapwel dee het licht uit en sloot de deur tot mijn geluk luisterde ze tv redelijk luid maar na een tijdje moest ik plassen ik plasste in de luier en viel in slaap
 
M

miss-lozer

Guest
3 ballet is meer dan dansen

vijf uur s'ochtend kwam hannelore in de kamer .
' zo tijd voor de routine van normaal '
ik was moe maar bessefte het wel het witte toestandje tussen mijn benen hannerlore pakte me op en liep naar haar badkamer ze kleede me uit maar ik dacht dat als ik goed meewerkte ik dan deze marteling rapper zou gedaan zijn ik kreeg een luier aan maar in plaats het zwarte of paarse balletpakje dat verplicht was kreeg ik een roze pakje aan ik kreeg men grijze jogging en een trui men haren werden in de verplichte dotjes gedaan en ik werd uit de kamer geleid naar het ontbijt daar deed ik zeer normaal gelukkig was het rusitg ik ging ontbijten zen zette me bij de meiden van jazz daarna deed ik men dagelijkse routin een km joggen eenn half uur fitness en een uur had ik de studio voor me alleen .
dan nog een halfuurtje waar ik me bij hannelore moest melden ik was jammer genoeg nat geworden tijden een jétè maar goed ze deed me een nieuwe aan deze keer was ze gehaast op naar wiskunde de mary-lou had hun werk goed gedaan iedereen staarde men kont aan tijdens hiphop werdt ik naar de laatse rij geplaatst want ik kon bepaalde passen niet zo goed .
Toen een uurtje nederlands en engels over leven een lunchpauze en dan een hele middag ballet . het overleven ging eigelijk best goed . tijdens ballet voor ik de kleedkamer in moest wenkte hannelore me .
 
M

miss-lozer

Guest
4 beenwarmers

- en ?
ik staarde haar aan wat wi ze van me
- ben je nat
- nee
- ok goed zo maar ik ga onderhandelen kijk vanaf nu moet je geen luiers meer dragen alleen s'avond meld je je bij mij ok ?
- ja
- maar asl je nog een keer nat word overdag word deze straf opnieuw opgenomen niet voor een dag maar voor twee ? de keer daarna voor drie en zo maar door goed ?
- ja

ze deed men luier nog los en ik kreeg men gewone zwarte pakje terug ik trok men maillot en pakje aan had nog een paar beenwarmers bij en trok ze maar aan men zwarte rokje ook en ik was er klaar voor triomfantelijk liep ik de studio in waar sommige weer normaal deden
 

Galambok

Beginneling
Ik ben óók helemaal géén ster, in het: Nederlands.
MAAR om het toch zo goed mogelijk te krijgen, gebruik ik: Spellingcontrole.
Je verhaal is apart en ik hoop, dat je er nog verder mee gaat/wilt???
In ieder geval: SUCCES!!! !1
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Galambok zei:
Ik ben óók helemaal géén ster, in het: Nederlands.
MAAR om het toch zo goed mogelijk te krijgen, gebruik ik: Spellingcontrole.
Je verhaal is apart en ik hoop, dat je er nog verder mee gaat/wilt???
In ieder geval: SUCCES!!! !1
Ik betwijfel ten zeerste of dit nog een vervolg krijgt aangezien de schrijfster hiervan inmiddels niet meer op deze site is.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
het is idd leuk verhaal en jammer van de vele spelfouten maar niemand is perfect dus ik ook niet. ben benieuwd waar dit heen gaat ga zo door !1
 

Luierkont

Nieuw lid
Ivy zei:
het is idd leuk verhaal en jammer van de vele spelfouten maar niemand is perfect dus ik ook niet. ben benieuwd waar dit heen gaat ga zo door !1
Dit verhaal gaat nergens meer heen. Dit verhaal is inmiddels al 7 jaar oud en zoals hierboven al werd vermeld is de schrijver/schrijfster allang niet meer actief op deze site. Dus net als vele andere oude verhalen zal ook deze nooit afgemaakt worden/een vervolg krijgen...
 
Bovenaan