Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Toen Barbara thuis in haar blote billen voor Robert stond kreeg ze van hem de nieuwe regels te horen die Robert samen met zijn moeder en zus haden opgesteld om zijn onzindelijke vrouw in toom te houden.

Je begrijpt natuurlijk wel dat wij ons doodschamen als familie. Mijn moeder wilt dat ik je dag en nacht een luier laat dragen, maar dat vindt ik nog te ver gaan. Je mag overdag en op straat van mij je Lingerie blijven dragen maar je draagt daar altijd een plastiek broekje overheen, begrijp je dat ?

J,j,j ja Robert brabbelde Barbara die nog altijd haar billen voelde gloeien van de mattenklopper maar ook van de harde varkensharen borstel waarmee haar vreselijke poep billen waren schoon geschrobd.

Thuis draag je altijd een luier en als je toch nog in je broek poept dan gaat de plastiekbroek er over heen zodat je gewoon in die volle broek kan blijven rondlopen zonder dat je de boel vies maakt. Als je het in je broek hebt gedaan dan meld je je op vrijdag ochtend bij mijn moeder met een tasje met daarin je vieze poep broeken.

Voor iedere vol gepoepte broek krijg je een flink pak voor je blote billen, heb je dat begrepen ? Barbara kon niet anders dan met betraande ogen ja knikken. Ze was toch ook een vieze onzindelijke vrouw die straf moest krijgen.......ze kon er niets tegen in brengen.

Barbara stond te wachten bij het stop licht. Ze droeg een lichtblauwe kokerrok met bijpassende pumps. Daarover een keurig jasje in bijpassende blauwe tint. Ze droeg een duur lingerie setje welke ze van Robert had gekregen.

Hij had best wel een beetje spijt van zijn daden, maar Barbara had hem gezegd dat ze het best kon begrijpen dat ze boos op haar waren geweest. En helemaal dat Robert extra boos was omdat ze nog altijd in haar broek drukte en plaste.

Daarom zei ze hem dat ze extra blij was met de mooie lingerie en dat ze hem zou beloven dat ze altijd een plastiek broekje er over heen zou dragen zodat er geen rare dingen zouden gebeuren als ze op straat liep.

De laatste keer dat ze een mooi slipje droeg omdat ze het van Robert weer een keer mocht proberen, ze was een paar dagen droog en schoon gebleven, stond ze publiekelijk te kijk.

Onderweg hield ze het in eens niet meer op en perste een een warme drol in het kleine sexy broekje. Ze voelde hoe het broekje geheel gevuld werd. Maar al snel zakte het broekje tijdens het lopen door het gewicht van de warme dikke drol langzaam naar beneden. De mensen achter haar zagen tot hun hilariteit hoe de volwassen vrouw voor hun wijdbeens liep met een vol gepoept slipje dat halverwege haar knieën was gezakt.

Vooral de tienermeisjes gierden het uit van het lachen.....Pfffff kijk nou ze poept nog in haar broek als een kleine baby.

Ze schaamde zich dood en trok onder het lopen snel haar broekje omhoog. Waardoor de dikke drol in haar kruisje kwam te hangen zodat ze wijdbeens naar huis moest waggelen op haar te hoge pumps.

Maar nu had ze gelukkig een plastiekbroek om haar slipje heen. Ze had het onder weg al een beetje in haar broek gedaan, maar de poep bleef nog keurig achter in haar broekje zitten. Tijdens het lopen voelde ze hoe de smeuïge inhoud mee deinde met haar billen. Het lukte haar maar niet om schoon thuis te komen als ze in de stad was geweest.

Ze zou vanavond naar haar schoonmoeder moeten met een tasje waar wel 8 volle poepbroeken in zaten. Ze mocht van Robert de broekjes niet op kuisen dus in een aantal broekjes zat soms nog een hele druk. Het hadden er veel meer kunnen zijn ware het niet dat ze in de avond uren haar luiers bevuilde als een kleine onzindelijke baby. De Gynaecologe had laatst een opmerking gemaakt over haar luier uitslag.......... Dit heb ik nog niet eerder gezien bij een volwassen vrouw , het lijkt wel of u het nog in uw broek doet, waren haar woorden.

Toen ze aanbelde bij haar schoonmoeder deed deze met een strenge blik de deur open. Zo daar hebben we mijn onzindelijke Schoondochter. Ik snap niet dat Robert nog bij jou blijft.....gedverderrie hij verdiend toch beter dan een volwasse vrouw die nog niet eens haar druk en plas op kan houden. Nou gooi de verzameling maar op tafel snauwde ze nu tegen Barbara. Deze keerde voorzichtig de zak leeg op tafel.........Gedverderrie riep haar schoonmoeder weer.....had je niet kunnen zeggen dat er nog een paar hele drollen in zaten. Inderdaad zaten er een paar broekjes bij waar nog een hele drol ingeplakt zat.......Barbara schaamde zich nu dood.......ze mocht de broekjes niet schoonmaken als zij ze had uitgetrokken.

Nou dame laat je broek maar zakken en kom over mijn knie liggen. Barbara liet haar panty zakken en daarna haar broekje. En boog zich over de schoot heen van haar schoonmoeder. Het is ongelofelijk .......Amanda.....Amanda ......kom nu toch eens kijken. Barbara schrok heel erg......ze wist niet dat haar schoonzusje in huis was. Deze kwam meteen aan rennen.......ja moeder wat is er ? Moet je nu toch eens zien ! De stront zit zelfs nog tussen haar billen.

Pak onmiddellijk de oude mattenklopper en sla zo hard je kan op die vieze onzindelijke poep billen. Barbara schreeuwde het nu uit. Ze had tegenwoordig zelfs moeite met haar billen schoon te vegen zo leek het wel. Toen de billen diep rood waren geworden hield het slaan op commando van schoonmoeder eindelijk op.

In eens hoorde ze de stem van Katy die de keuken in kwam lopen. Ze voelde hoe haar billen van elkaar werden gevouwen. Kijk eens even hoe onzindelijk tante Barbara nog is. He wat vies is dat ......allemaal poep tussen tantes billen...... zei nichtje Katy die bij Oma logeerde . Ja en daarom geeft Oma tante Barbara voor haar vieze blote billen. Barbara schaamde zich nu te pletter. Katy was een jaar of 19 en wist niet wat ze zag.

Het was het kind van haar Zwager Dick de broer van Robert.

Katy had natuurlijk wel haar Oma met tante Amanda horen roddelen over haar nog zo onzindelijke Tante maar dit was wel heel erg.

Maar Oma er ligt een hele berg vieze broekjes op tafel. Ja zei Oma kijk eens goed er zit bij sommigen nog een hele drol in. Oma STOP ik moet bijna overgeven .....wat een onzindelijke baby is tante Barbara nog.

Lieve hemel daar lag Barbara dan met haar rood geslagen blote kont omhoog op de schoot van haar Schoonmoeder. Voor iedere poep broek een pak rammel. Haar grote blote vrouwen kont stond in vuur en vlam.

Haar nichtje kreeg er plaatsvervangende schaamte van en wist gewoon niet welke kant ze op moest kijken. Hoe was het mogelijk dat een volwassen vrouw zo diep kon zinken. Aan de andere kant kon ze niet wachten om dit aan haar vader en moeder te vertellen.

Het leek of haar Oma dit merkte. KATY ! ..........HET LIJKT MIJ BETER DAT JE DIT NIET AAN DE GROTE KLOK GAAT HANGEN ! blafte oma haar streng toe.

Katy dorst geen tegen argument te geven en droop af als een mak gewillig hondje.
Maar toch wilde ze dit bizarre verhaal vertellen. Ze kon het toch wel aan haar hartsvriendinnen Molly en Gaia vertellen bedacht ze met enige opwinding ?

Nadat Barbara een uur in de hoek had gestaan met haar rood gloeiende billen mocht ze van haar schoonmoeder weer op huis aan. Ze kreeg de schoon gewassen broekjes weer mee. Terwijl de vol gepoepte exemplaren inmiddels al in de kookwas ketel op het vuur stonden. De wasmachine trok deze poep broeken niet langer, als de automaat klaar was dan zat de poep nog half in de broekjes. Dus werden ze eerst flink uitgekookt.

Barbara moest haast maken toen ze op weg naar huis was want er kondigde zich alweer een aandrang aan die moeilijk was op te houden.

De twee vriendinnen van Katy luisterden in opperste verbazing naar het verhaal over die onzindelijke tante.

Jasses meen je dat nou.......heeft ze echt nog zulke volle poep broeken ?

Ja en ze krijgt van mijn oma voor iedere volle vieze broek een pak voor haar blote billen......ik was er gisteravond bij ......het is heel erg schaamtevol om dat te zien.

Moet ze dan geen luier dragen ? merkte Gaia terecht op.

Ja van Oom Robert moet ze thuis in de luiers , maar hij wil niet dat iedereen op straat dat pamperkontje ziet dus heeft ze op straat een slipje aan met een plastiek broek er over heen.

Jeetje wat een baby, sneerde Molly .

Ja dat moet wel want een keer zakte er onder het lopen een drol uit haar broekje en bleef halverwege langs haar been in haar panty hangen.

OOOOOOH MEID ! Om je dood te schamen toch !




Barbara liep al billenknijpend over straat. Oh wat moet ik toch weer verschrikkelijk nodig dacht ze bij zichzelf. Het zit bijna alweer half tussen mijn billen. Ik kan nauwelijks 3 uur een broekje schoonhouden.

Als ze haar billen dicht kneep om haar druk op te houden dan had dat een averechts effect . In plaats van dat ze het binnen hield kneep ze de drol juist naar buiten toe. Eerst plaste ze alleen maar in haar broek , maar sinds ze vaker in haar broek drukt leek het wel als of haar kringspier slapper werd.

En nu voelde ze alweer beetje bij beetje de warme poep tussen haar billen komen. Niemand had in de gaten dat deze onzindelijke grote vrouw met een warm hoopje in haar broek over straat liep. Gelukkig hield nu ook weer het plastiek broekje alles een beetje binnen de pijpjes.

Ze moest even stil staan want nu werd de aandrang haar te groot. Oh lieve hemeltje nu stond ze met volle aandrang haar broek weer vol te persen..............terwijl er links en rechts mensen langs haar heen liepen. Er groeide nu een dikke stevige dikke warme drol tussen haar benen. En tot haar schrik kwam er een warme grote plas die van voor naar achteren in haar plastiek broek bleef staan.

Bij iedere stap klotste het van voor naar achteren. De drol dreef van achter naar voor tussen haar benen heen en weer. Ze ging er heel raar van lopen. Terwijl ze een voorzichtige stap deed gleed ze onder uit. Met een grote boog viel ze met haar volle broek op straat . De poep en pies spoot aan alle kanten haar broek uit.

Daar zat ze dan voor schut op straat als een kleine onzindelijke peuter in haar eigen poep en pies. Ze keek snel om zich heen of iemand haar had gezien. De plastiek broek was onder haar billen ontploft en de pies liep als riviertjes alle kanten op over de stoep.

Toen ze viel scheet ze haar hele broekje vol. Ze zat nu letterlijk in een berg natte poep te kijk voor de hele straat. In eens kwam er uit een benedenhuis een wat oudere vrouw aangerend. Ooh meisje meisje wat is me daar nou aan de hand met jou....vroeg ze aan de rood aan lopende Barbara.

Ik heb in mijn broek gedrukt mevrouw piepte ze met een beschaamd stemmetje. Ja dat zie ik ook wel....maar je lijkt mij toch al een volwassen vrouw zo te zien......druk je nog steeds in je broek dan ? Ze hielp zo goed als het kon de onzindelijk Barbara opstaan en zag dat haar hele rokje doordrenkt was.

Draag je dan geen luiers als je nog zo onzindelijke vrouw bent ? Alleen thuis mevrouw bekende Barbara beschaamd. Op straat draag ik een plastiek broek om mijn slipje heen, want mijn man wilt niet dat iedereen mijn bolle pamper kontje door mijn rokje kan zien uitpuilen. Maar mijn plastiek broekje is uitgescheurd omdat ik op mijn vol gepoepte broekje ben gevallen.

Nou kom maar met mij mee naar huis dan kunnen we je verschonen. Barbara gaf de mevrouw een handje en liep als een klein onzindelijk meisje in haar vieze grote vrouwen poep billen mee naar de woning. Op de straat keken even later de voorbijgangers met grote ogen naar de enorme poep en plas stempel die op de stoep was achtergelaten.

In het huis nam de mevrouw de schade op. Dat had ze nog nooit mee gemaakt een volwassen grote vrouw die nog zo vreselijk in haar broek drukte. Voorzichtig werd het rokje omhoog gestroopt en de stukken plastiek broek los gemaakt. daarna werd het onder gescheten slipje naar beneden gedaan. Het lijkt wel of je de hele weg in je broek hebt lopen drukken klopt dat ?

Ik moest weer zo vreselijk nodig mevrouw......ik kan daar niets aan doen. Zo te zien krijg je ook nog steeds voor je blote billen.... nou daar kan ik mij alles bij voorstellen..zei de mevrouw streng ....als je nog zo'n vreselijke onzindelijke vrouw bent die nog in haar broek drukt .......en op straat nog wel. Volgens mij plas je ook nog regelmatig in je broek want ik zie luieruitslag.

Kan ik iemand bellen die jou ophaalt want ik heb er helemaal geen zin in om jou een schone broek te lenen want je poept hem zo weer vol. Terwijl de mevrouw deze woorden had uitgesproken klapte de deur open en dicht.

Er kwamen twee meisjes de gang uit lopen. Barbara schrok zich dood terwijl ze daar in haar vieze blote billen stond keek ze recht in de ogen van haar nichtje Katy en haar vriendinnetje Molly.

OOOh Nee dat is mijn onzindelijke tante Barbara riep de verschrikte Katy. Molly kon haar ogen niet geloven. De verhalen over die onzindelijk broek poeper waren dus waar. Kennen jullie deze onzindelijke vrouw ? Vroeg de moeder van Molly verbaast.

U moet haar gewoon een pak voor haar blote poep billen geven dat doet mijn Oma ook altijd
als ze weer in haar broek gedrukt heeft.

Barbara begon van de zenuwen te huilen als een klein kind en plaste van de schrik de hele keukenvloer onder.



DEEL 3

Daar zat ze dan voor schut op straat als een kleine onzindelijke peuter in haar eigen poep en pies. Ze keek snel om zich heen of iemand haar had gezien. De plastiek broek was onder haar billen ontploft en de pies liep als riviertjes alle kanten op over de stoep.

Toen ze viel scheet ze haar hele broekje vol. Ze zat nu letterlijk in een berg natte poep te kijk voor de hele straat. In eens kwam er uit een benedenhuis een wat oudere vrouw aangerend. Ooh meisje meisje wat is me daar nou aan de hand met jou....vroeg ze aan de rood aan lopende Barbara.

Ik heb in mijn broek gedrukt mevrouw piepte ze met een beschaamd stemmetje. Ja dat zie ik ook wel....maar je lijkt mij toch al een volwassen vrouw zo te zien......druk je nog steeds in je broek dan ? Ze hielp zo goed als het kon de onzindelijk Barbara opstaan en zag dat haar hele rokje doordrenkt was.

Draag je dan geen luiers als je nog zo onzindelijke vrouw bent ? Alleen thuis mevrouw bekende Barbara beschaamd. Op straat draag ik een plastiek broek om mijn slipje heen, want mijn man wilt niet dat iedereen mijn bolle pamper kontje door mijn rokje kan zien uitpuilen. Maar mijn plastiek broekje is uitgescheurd omdat ik op mijn vol gepoepte broekje ben gevallen.

Nou kom maar met mij mee naar huis dan kunnen we je verschonen. Barbara gaf de mevrouw een handje en liep als een klein onzindelijk meisje in haar vieze grote vrouwen poep billen mee naar de woning. Op de straat keken even later de voorbijgangers met grote ogen naar de enorme poep en plas stempel die op de stoep was achtergelaten.

In het huis nam de mevrouw de schade op. Dat had ze nog nooit mee gemaakt een volwassen grote vrouw die nog zo vreselijk in haar broek drukte. Voorzichtig werd het rokje omhoog gestroopt en de stukken plastiek broek los gemaakt. daarna werd het onder gescheten slipje naar beneden gedaan. Het lijkt wel of je de hele weg in je broek hebt lopen drukken klopt dat ?

Ik moest weer zo vreselijk nodig mevrouw......ik kan daar niets aan doen. Zo te zien krijg je ook nog steeds voor je blote billen.... nou daar kan ik mij alles bij voorstellen..zei de mevrouw streng ....als je nog zo'n vreselijke onzindelijke vrouw bent die nog in haar broek drukt .......en op straat nog wel. Volgens mij plas je ook nog regelmatig in je broek want ik zie luieruitslag.

Kan ik iemand bellen die jou ophaalt want ik heb er helemaal geen zin in om jou een schone broek te lenen want je poept hem zo weer vol. Terwijl de mevrouw deze woorden had uitgesproken klapte de deur open en dicht.

Er kwamen twee meisjes de gang uit lopen. Barbara schrok zich dood terwijl ze daar in haar vieze blote billen stond keek ze recht in de ogen van haar nichtje Katy en haar vriendinnetje Molly.

OOOh Nee dat is mijn onzindelijke tante Barbara riep de verschrikte Katy. Molly kon haar ogen niet geloven. De verhalen over die onzindelijk broek poeper waren dus waar. Kennen jullie deze onzindelijke vrouw ? Vroeg de moeder van Molly verbaast.

U moet haar gewoon een pak voor haar blote poep billen geven dat doet mijn Oma ook altijd
als ze weer in haar broek gedrukt heeft.

Barbara begon van de zenuwen te huilen als een klein kind en plaste van de schrik de hele keukenvloer onder.

Gedverderrie moet je nou zien ze kan niet eens haar plas ophouden..... ongelofelijk riep Molly uit.

En nu is het genoeg stoute vieze onzindelijke meid die je er bent ......schreeuwde de moeder van Molly.
Een beetje mijn hele vloer staan onder te plassen.

Laat mij tante Barbara maar een flink pak voor haar vieze blote kont verkopen ! Oke Katy hier heb je de pannenlikker die kletst lekker hard op haar blote poep billen. Katy pakte maar graag de pannenlikker vast om haar zo onzindelijke tante een pak voor haar blote billen te geven. Ga voorover staan kleine onzindelijke poep baby ...... en KLETS KLETS KLETS daar sloeg het rubber van de pannenlikker tegen de volwassen blote poep billen van haar tante Barbara.

Auw....Auw... ik zou het nooit meer doen ........schreeuwde Barbara door de keuken. Daar geloven we niets van onzindelijk klein kind ......hier nog een paar KLETS.....KLETS ....KLETS !!! Het slaan had een nadeel want aan alle kanten liet de vastgeplakte poep los en viel op de keukenvloer. Oooh moet je nu eens kijken riep Molly verschrikt er komt zowaar alweer een drol half uit haar billen hangen.

Nu werd het de moeder van Molly echt te veel.

GEDVERDE GEDVERDEMME STROND BABY DIE JE ER BENT , kun je nou werkelijk helemaal niets ophouden ?

De twee meisjes konden de poep lucht bijna niet meer harden en werden misselijk van de stank.

Barbara werd gedwongen om in haar blote billen waar een drol nog half uithing op haar knieën de keuken schoon te schrobben en te dweilen. En waag het niet om die drol uit te poepen want dan krijg je nog een veel harder pak voor je billen stink meid die je er bent.

Ondertussen belde Katy haar Oma op om te melden dat Tante Barbara er weer een poep zooitje van had gemaakt.

Barbara schaamde zich nu echt te pletter. Hoe had het zo ver met haar kunnen komen. Het begon met kleine plas ongelukjes die steeds groter werden en nu poept ze voortdurend als een kleine baby in haar broek. Ze kon met grote moeite de drol die half uit haar billen hing nog ophouden. Er kwam een grote wind en ........ de dikke drol schoot in een keer haar billen uit.

Even later stond ze voor straf in de hoek met de warme dikke drol in haar handen. Ze stond behoorlijk te kijk in haar smerige poep billen. Misschien moeten we er foto's van maken die we op internet zetten.....dat zal haar leren kirde Molly.

Ik heb er nog een in mijn mobiel staan die ik bij mijn oma had genomen moet je maar kijken wat een broek vol ze soms nog heeft.

http://www.wetset.net/image.php?mode=detailed&object_id=3135&image_id=6016&window=popup

Ik heb toen een andere naam bij de foto gezet om dat ik me eigenlijk doodschaamde voor mijn tante.

En ja hoor de foto was goed gelukt. Kijk je ziet dat ze eerst in haar broek heeft geplast en daarna er in heeft gepoept.
Molly bestudeerde de foto goed. Het is niet zo'n klein plasje ook zo te zien. Moet ze die kinderachtige schoolrokjes van je oom dragen ?

Ik zou haar een Baby rompertje aangeven als ik hem was...............OH ik geloof dat ik daar de auto van Oom Robert al hoor.


Barbara stond weer voor de zoveelste keer met haar neus in de hoek in haar vieze billen.....maar nu moest ze voor straf haar eigen drol vast houden terwijl haar nichtje van 19 jaar toe keek.

Ze had een knalrood hooft van schaamte maar gek genoeg ook wel een beetje van opwinding. Want diep in haar hart hield ze er wel een beetje van om zo als een klein kind vernederd te worden ten overstaan van iedereen.
Om als grote vrouw in haar broek te poepen en om in de avond thuis gedwongen in een Baby luier te moeten rond lopen.

Ze verdiende het gewoon om een flink pak voor haar blote billen te krijgen als ze het weer in haar broek had gedaan. Ze was toch ook een vreselijke onzindelijke volwassen vrouw die nog als een klein onzindelijk kind nog altijd in haar broek en luier poepte. Onbewust stond ze met haar vingers in de drol te kneden.

Robert kwam binnen en werd verschrikkelijk boos op haar. Blijf ik jou iedere keer maar weer ophalen omdat je in je broek hebt lopen schijten ? En wat zie ik nu ...... sta je daar gewoon met je eigen poep te spelen ?

Ja Oom Robert .....loog Katy, ze pakte gewoon de drol uit haar broekje en ging er mee zitten kleien.

Dat is niet waar Robert ! ze liegt dat ze barst..........ik moest van hun mijn drol vast houden.

Wat ben je nu ook nog brutaal ......Vies klein kind dat je er nog bent !
KLETS KLETS KLETS en daar ging Barbara bij Robert over de knie alsof ze een stout klein kind was.

Met een paar vuurrode billen vol van schaamte kreeg ze na een fikse verschoning door Robert in het bijzijn van de twee tieners een dikke luier om. Haar volwassen damesrokje ging er niet meer omheen. O, ik heb nog wel een jurkje van rekbaar stof zei de moeder van Molly. En ja hoor daar kwam ze met een best wel sexy jurkje aanzetten. Tot ieders verbazing ging hij met gemak om de opgebolde luier heen. Nu had Barbara een super Pamper kont gekregen. En hier had Robert nu zo'n hekel aan want iedereen kon nu zien dat zijn vrouw nog luiers om moest.
 

Luier-Slaafje

Organisator van DiapersDay
Re: Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2

Echt geweldig om te lezen :p
Ga zo door!!
 
M

miss-lozer

Guest
Re: Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2

geweldig geweldig gweldig we willen nog meer ga zo door !!!!!
echt super verhaal
 

Nattegat

Dit ben ik natuurlijk niet, maar vind ik wel leuk
Een e r g verhaal, met een flinke poep- en piesfrequentie... (Maar zo hoort het ook op deze site!)
(Die Robert begrijp ik wel een beetje, die buurvrouw (of wat het is) minder.) En die schoonmoeder is natuurlijk ook meer dan erg! Waarom wast Barbara zelf haar broekjes niet? Een waarlijk sado-masochistische familiesituatie! Die link vind ik een aardige toevoeging (hij werkt nog ook!).
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
DL_Michel Verhaal Klaar BARBARA B 3
mr_diaper Vrouw poept Abena L4 vol en masturbeert met vibrator AB/DL Filmpjes 7
Luiertje G wie poept ook buite de deur in de luier of broekje Broekplassers en Poepers 23
B Hoe lang kunnen jullie het ophouden voordat je in je broek plast en of poept? Broekplassers en Poepers 58
M de tiener die in zijn broek poept en dus een luier wil T 7
B Spannendste plek waar je ooit in je broek heb geplast/poept Broekplassers en Poepers 99
B Johan poept in zijn broek J 6
K Roy poept in zijn broek Q R 18
T Wie poept er nog in luier? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 359
J Mooi Filmpje Meisje poept in wegwerp luier! AB/DL Filmpjes 12
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
Similar threads


















































Bovenaan