Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij)

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Barbara liep in de drukke winkelstraat.
Het was een warme zomerse dag dus ze had haar Olijf groene Rokje aangetrokken.
Normaal gesproken zou hij iets te kort zijn , maar bij deze hitte was alles acceptabel.
Ze twijfelde nog aan hoge hakken of open teen slippers , maar ze koos toch voor de eerste optie.

Het Kastanje bruine haar losjes opgestoken en de lippen passend gestift, klaar voor de jacht zouden wij meiden onder elkaar zeggen.

Nou er was geen spraken van een Date, maar jammer genoeg was het een koffie visite bij haar schoonmoeder en schoonzus, dus het woord strijd kwam dichter bij in de buurt.

Nou op haar uiterlijk konden ze in ieder geval geen commentaar leveren. Barbara en haar schoonmama lagen elkaar niet zo. Robert haar man trok geen partij voor beiden. Hij vond dat de twee kemphanen de strijdbijl moeste begraven.

En daarom hadden ze een koffie ochtendje bezworen. Als tussen persoon zou de zus van Robert er ook bij zijn. Amanda kon het goed vinden met Barbara. Ze lachten wat af met elkaar, zelfs zo erg dat Barbara soms met gekruiste benen in haar broek stond te plassen. Amanda wist niet wat haar overkwam de eerste keer.

Ze lagen helemaal dubbel om een opmerking toen ze haar schoonzusje hoorde zeggen, hou op…hou op…….ik doe het in mijn broek. Amanda kende die uitspraak wel als je erg moet lachen……..maar dat iemand dan ook werkelijk in haar broek staat te plassen had ze nog niet eerder meegemaakt. Totdat haar schoonzus met haar benen gekruist en met de handen tussen de benen gedrukt met een vuurrood hoofd naar lucht stond te happen.

En ja hoor…..Amanda zag in de rok van Barbara een donkere plek verschijnen die allengs groter begon te worden.
Nog besefte Amanda niet echt wat er nu gebeurde totdat er straaltjes plas langs de benen van Barbara begonnen te lopen. En al snel kletterde er een hele plas op de keukenvloer.

Barbara begon te grienen

….Oh nee Oh nee ik schaam mij dood jammerde ze terwijl ze daar in haar eigen plas stond. Haar pumps waren helemaal volgelopen,dus ze stond met haar kousenvoeten in de warme plas. Terwijl er een kletsnatte onderbroek en rok om haar billen plakten.

Amanda raakte er helemaal van in de war en riep beschaamd en zenuwachtig…..snel…snel…Barbara…..kom vlug mee naar de badkamer voordat de kinderen je zien. Ja dat zou een beschamende toestand zijn als de kinderen hun volwassen Tante zo zouden zien staan. Ze zou gedegradeerd worden tot kleine onzindelijke broekenplasser, bij die gedachte begon ze nog roder te kleuren.

Ze hupte zo snel als ze kon in haar natte rok en broekje uit haar volgelopen pumps en vluchtte de badkamer in. De straaltjes warme pies hadden een heel sporenstelsel in haar panty getrokken je kon gewoon volgen hoe de plas in straaltjes langs haar benen had gelopen. Ze ontdeed zichzelf van haar drijfnatte kleding en stond nu op een angora truitje na in haar natte blote billen te wachten tot Amanda met droge kleding aan kwam zetten.

Amanda kwam met een rokje, een droge panty en ………..?
Wat was dat nou? Dit leek in de verste verte niet op een dames slipje. Barbara keek Amanda verbijsterd aan. Ja Barbara stotterde Amanda een beetje…….ik wil niet het risico lopen dat je misschien straks weer in je broek gaat staan plassen als we moeten lachen. Het lijkt me veiliger als je een DryNight broekje van Sylvia aan doet om erger te voorkomen.

Nu kleurde Barbara nog erger dan een pioen, ze moest van haar 5 jaar jongere schoonzusje een luierbroekje aan doen omdat de kans bestond dat ze straks misschien nog wel een keer in haar broek zou gaan staan plassen. Beschaamd schoof ze haar benen door het broekje want ze wist maar al te goed dat die kans ook werkelijk zou bestaan.

Het grote geheim van Barbara was namelijk dat ze te pas en te onpas regelmatig beetjes in haar broek plaste. Vaak met lachen maar ook soms dat ze net niet het toilet haalde. Ze wist namelijk dat als ze een avondje weg ging of zomaar de stad in ging dat als ze eenmaal geplast had haar blaas begon op te spelen en dat ze dan met steeds kortere tussenpozen een plasje moest doen. Ze deed zelf al soms bij wijze van veiligheid een baby inleggertje in haar broekje.

Ze had een pak bij het Kruidvat gekocht. Er stonden allemaal schattige konijntjes op het pak en ook aan de buitenkant van de inleggertjes stonden de kleine rakkertjes. Het was alleen om plasjes op te vangen dus voldeed het prima. Maar het zou zo’n hele grote plas als vandaag echt niet kunnen absorberen. Nee dan deed zo DryNight broekje beter dienst. Alhoewel ze diep van binnen wel aanvoelde dat ze indien dat in de broek plassen van haar door ging zetten, ze langzaam aan de dikke grote luiers zou moeten.

Maar hoe zou dat dan in combinatie moeten met haar strak zittende korte rokjes ?

Ze hield er zo van om af en toe in een kort rokje gebukt te gaan
zodat menige man een goed uitzicht kon hebben op haar heerlijke frivole dames billen.

Ze fantaseerde soms dat ze dan niet wist dat ze een nat plas kruisje had.

En dat zo’n man dan op haar af kwam en zei,
zo wat zie ik nou plast onze kleine meid nog haar broekje nat ?

Ze kreeg dan een flink pak op haar blote billen.

Ze experimenteerde ook wel eens. Zo werd ze razend nieuwsgierig hoe het dan wel zou zijn als je in je broek gedrukt had. In haar broek drukken durfde ze niet, dus kneedde ze van ontbijtkoek een dikke drol en stopte die in haar broekje.

Maar omdat dat niet het gewenste effect gaf duwde ze de zelfgemaakte drol met vaseline een beetje haar billen in. Als ze dan liep had ze echt een beetje het gevoel dat hij nog half uit haar billen hing. Zo ging ze dan de straat op met het gevoel een volle broek te hebben.

Niemand had het in de gaten en ze hoefde niet de angst te hebben dat iemand haar zou ruiken want de namaak drol geurde niet. Ze ging op een terrasje zitten en voelde de massa tussen haar billen geplet worden. Het leek allemaal heel realistisch. Maar terwijl ze hier over aan het fantaseren was terwijl ze op weg was naar de koffie visite bij haar Schoonmoeder voelde ze ineens dat ze allang een plas had moeten doen.

Ze was net een paar straten genaderd waar helemaal geen horeca zaken waren om even naar het toilet te kunnen gaan. Het zweet brak haar uit want ze had net vanochtend besloten om geen inlegger in te doen. Omdat ze niet wilde dat haar schoonmoeder op enige wijze zou ontdekken dat ze een onzindelijke schoondochter had. Ze moest nu echt wel snel iets vinden want ze voelde een drol al een beetje uit haar billen komen. Ze liep enorm met haar billen te knijpen maar de tegendruk werd groter.

Terwijl ze ongemakkelijk verder liep keek ze in het rond of niemand notitie kon nemen van het rare loopje dat ze kreeg omdat ze absoluut niet wilde dat de drol verder tussen haar billen kwam te zitten. Nee de straat was leeg. Ze zag verderop wel een paar jongetjes spelen maar deze waren te ver weg om te zien dat ze zo met haar billen liep te knijpen. En ook te ver weg om de kleine windjes te horen die ze nu liet ontsnappen. Nu moest ze snel een portiek vinden waar ze ongezien haar drukje kon doen.

De enorme aandrang die nu een rol ging spelen ging gepaard met een plas moeten doen.
Het werd nu wel allemaal heel ernstig.

Ze stond van het ene been op het andere been te huppen om niet in haar broek te plassen en met haar hand probeerde ze de drol niet verder haar broekje in te laten zakken.

Daar zag ze een wat diepe portiek .
Ze ging met kleine stapjes richting de portiek
en zocht het uiterste hoekje op, waar ze een beetje uit het zicht zat.


Ze schoof haar rokje omhoog en liet haar broekje een beetje zakken het leek alsof de sluizen werden open gezet, de warme straal pis kletterde op het steen.

Nu wilde ze toegeven aan de aandrang die haar hele kontje beheerste. De drol begon al een beetje uit haar billen te komen en had een kleine bruine vlek in haar broekje veroorzaakt. Ze zakte nog iets verder door haar knieën om te gaan persen toen ze werd opgeschrikt door drie kleine jongens die het portiek in sprongen. Ze waren gekleed in Cowboy pakjes en riepen handen omhoog of we schieten.

Barbara schrok zich wild en trok snel haar broekje omhoog. De kleine jongens schrokken nog meer want ze zagen daar een grote vrouw die met haar rokje opgetrokken in haar onderbroek stond. Barbara kreeg van de schrik haar rokje niet fatsoenlijk naar beneden. Ze wilde snel het portiek uit lopen maar botste tegen de jongens en de muur en in deze onhandigheid gebeurde haar iets verschrikkelijks.

Door de paniek en de schrik begon Barbara spontaan haar broek vol te drukken. De kleine jongens wisten niet wat ze zagen gebeuren en kregen ogen zo groot als schoteltjes. Ze zagen hoe de onderbroek van de grote mevrouw zich vulde en hoe een grote hoop zich achter in de broek opbolde.

Hahaha riep de kleinste die mevrouw staat in haar broek te drukken,
ze poept nog in haar broek,ze poept nog in haar broek !

En inderdaad stond Barbara als grote volwassen vrouw in het aanzicht van drie kleine jongens haar hele broek vol te poepen. Het was dan ook geen gezicht hoe ze heel onhandig ontsnapte uit het portiek al trekkend aan haar rokje terwijl bij iedere stap de grote bruine bult in haar broekje groter werd.

Tot haar schrik voelde ze hoe een handje van het grootste jongetje heel hard tegen de dikke warme drol in haar broekje aandrukte zodat haar hele achterste gevuld werd met de warme dikke poep.

Het jongetje riep naar de twee mee rennende kleintjes, ik voelde het hoor !

Het is echte dikke poep in haar broek.

Stront broek, stront broek, schreeuwde de jongens heel hard door de straat.
Barbara voelde onder het rennen de warme lading van links naar rechts door haar broekje gaan.

Wat een vreselijke vernedering was me dat en hoe moet ik nou op koffievisite gaan bedacht Barbara toen ze een straat verder tot stilstand kwam.

Nee maar daar hebben we onze Barbara hoorde ze tot haar schrik een bekende stem zeggen.
Barbara keek recht in de ogen van haar Schoonmoeder. Die zag onmiddellijk aan het vuur rode hoofd van haar Schoondochter dat er iets aan de hand was. En niet alleen aan het hoofd verraadde wat er mogelijk aan de hand was. Ook een vreselijke poeplucht bereikte de neus van haar verbaast kijkende Schoonmoeder.

Barbara wat ruik ik me nou , heb jij soms een ongelukje gehad ?

Barbara begon te snikken en zei, ja moeder ik moest in eens zo nodig drukken dat ik het niet meer op kon houden. En nu heb ik het in mijn broek gedaan.

Daar stond ze dan onze Barbara, een grote volwassen vrouw in een volle poep broek die aan haar Schoonmoeder moest bekennen dat ze nog altijd heel onzindelijk was.

Maar Barbara dat je nou nog af en toe je plasje laat lopen kan ik nog begrijpen, wij vrouwen plassen allemaal geregeld in onze broek als we weer eens te lang wachten.

Maar kindje toch dat je nog altijd in je broek drukt dat is wel heel onzindelijk voor zo een grote volwassen vrouw van jouw leeftijd. Ze deed de rok van Barbara een heel klein beetje omhoog en zag de dikke platgeslagen plakkaat die het hele broekje van Barbara vulde. En dan niet een klein drukje maar zelfs een hele volle broek nog wel. Die ben ik zelfs in mijn hele carrière als kleuterjuf nog niet bij een van de kleintjes tegen gekomen.

Ik had van Amanda wel gehoord dat je inleggers droeg
om je plasjes op te vangen die je nog altijd geregeld laat lopen.

Maar als jij nog zo in je broek drukt moet je toch echt een grote luier gaan dragen.

Vind je dat zelf ook niet Barbara ?

Nu knikte Barbara snikkend bevestigend terug en begon zelfs van de zenuwen als een peuter te brabbelen. Want ze voelde zich nu heel klein worden. Ja moeder ikke nog altijd in me broeke drukken, dikke luier nodig. Terwijl ze dat zei voelde ze ten tweede maal een aandrang opspelen en poepte nogmaals een warme lading in haar al zo vreselijke smerige poep broek er bij.

Ja Barbara heeft poepie gedaan voor mama en nu moet ze een dikke luier om bevestigde haar Schoonmoeder. Wijdbeens waggelde Barbara in haar volle broek aan de hand van haar Schoonmoeder de straat uit. Haar Schoonmoeders GSM ging af en ze nam hem op.

Ja Amanda wij komen er aan…….stuur jij kleine Sylvia even weg want Barbara heeft een vieze volle broek……dat hoeft dat kleine kind niet te zien…..dat ze nog zo’n onzindelijke tante heeft……..ja haar hele broek vol gepoept….het zit tot op haar rug.

Amanda had de Commode van Sylvia al ontruimd. Het was een omgebouwd Bureau dat haar man tot Commode had vermaakt. Het kon het gewicht van Barbara makkelijk houden.

Amanda had er allang rekening mee gehouden dat haar schoonzus op een dag aan de grote luiers zou moeten. Dus ze had in Belgie bij een Supermarkt een groot pak maat M luiers gehaald om deze alvast in voorraad te hebben. Er werd aangebeld en even later kwam de onzindelijke Barbara in haar vieze poepbroek de slaapkamer in gewaggeld omdat er al inmiddels een groot deel van de poep tussen haar benen was gaan hangen.

Ze werd ontdaan van haar vieze poepbroek en haar Olijf groene rokje was ook besmeurd. De achterkant van haar hoge pumps waren helemaal nat geplast dus die moesten ook uit. Ze ging voorzichtig op de Commode liggen en voelde hoe Amanda met een grote warme natte washand haar billen begon te wassen. Haar poesje werd even later gepoederd en haar schrijnende billen werden behandeld met zinkzalf.

De luier ging als gegoten om haar billen.

Je rok wordt gewassen dus je moet maar zolang in je luier rondlopen tot hij uit de droger komt. Barbara onderging het allemaal in een roes. Het was een koddig maar ook wel een beetje erotisch gezicht zoals ze er bij stond. Een heerlijk rond opgebold Pamperkontje met daar onder die mooie ranke welgevormde dames benen die in groot contrast stonden met die babyachtige luier die ze nog nodig had.

Zo zei haar Schoonmoeder, zullen we aan de koffie gaan dames
en laten we dit gebeuren maar als ons geheimpje beschouwen.

Barbara schrok en begreep nu dat ze met dit grote geheim
waar van Amanda en haar Schoonmoeder nu deelgenoot zijn.
Zij volledig in de macht gekomen was van deze twee vrouwen.

Had haar Schoonmoeder toch haar zin gekregen.

Oeps ik moet ineens weer zo nodig plassen !

En Barbara voelde haar schone luier langzaam warm worden.

Ze zat daadwerkelijk al weer haar hele luier nat te plassen terwijl ze net een schone om had gekregen. Haar schoonmoeder en schoonzusje hadden gelukkig nog niets in de gaten.

Barbara zat daar zonder rok aan tafel in haar gepamperde billen die al behoorlijk nat waren geworden door de nieuwe plas die zich gevormd had tussen haar benen. Schoonmoeder en Amanda zaten al weer honderd en uit te kletsen terwijl Barbara echt iedere beweging die haar urine maakte voelde. Ze was zo verschrikkelijk bang dat ze zou lekken want het was best wel een ferme plas die ze had laten lopen.

Ze voelde voorzichtig met haar gelakte dames vingers of ze al een spoor van nattigheid kon voelen. Het was om zich dood te schamen, had ze in haar broek gepoept terwijl al die kleine kinderen het zagen gebeuren. En dan ook nog een keer verschoond worden door je schoonfamilie op een door haar zwager gemaakte grote vrouwen commode. Waar ze gewoon in haar vieze blote poep bips op moest liggen om verschoond te worden. Ze wist zeker dat Robert op de hoogte gesteld zou worden door zijn moeder en wat zou er dan gebeuren? Zou ze van hem een luier moeten dragen ?

Ze had al een keer op één van de mooie stoelen zitten plassen. Er was visite en ze durfde niet op te staan omdat ze ineens zo nodig moest. Ze voelde ineens hoe haar broekje nat werd en hoe de plas dwars door de achterkant van haar jurk in het kussen van de dure stoel verdween. Terwijl de visite tegen haar zat te praten zat ze daar als een kleine onzindelijke meid in de stoel te plassen. Robert die het in de gaten kreeg omdat er aan de achterkant van de stoel kleine druppeltjes plas begonnen te sijpelen, zorgde er voor dat ze kon blijven zitten. Want bij opstaan zou de hele kamer in de gaten hebben dat zijn vrouw in haar broek had geplast. Toen iedereen verdwenen was begon hij heel erg tegen haar te mopperen. Hij begreep niet dat ze nog zo kinderachtig kon zijn dat ze haar plas niet op kon houden. Vanaf toen moest Barbara altijd een Plastiek zeiltje in de dure stoel leggen als ze er in ging zitten, om eventuele ongelukjes te voorkomen. Dus als hij zou horen dat ze op straat in haar broek had lopen poepen en plassen zouden de rapen gaar zijn.

Gedverderrie kijk nou eens ze zit weer gewoon haar hele luier vol te plassen, het lekt er aan alle kanten uit riep haar schoonmoeder verschrikt.

Inderdaad de luier van Barbara lekte aan alle kanten, hij was zeiknat geworden. Wat ben je me toch een vieze onzindelijke meid geworden, reageerde Amanda boos. Barbara voelde hoe het schaamrood op haar wangen kwam. Terwijl ze door haar schoonmoeder omhoog getrokken werd voelde ze hoe er een warme dikke drol haar luier in liep. Het was een enorme dikke Bolus welke haar hele achterkant vulde.

Barbara wist niet wat ze moest, ze schaamde zich dood om wat er gebeurde, maar ze vond de warme poep tegen haar billen aan ook wel erg lekker voelen. Kom snel met een emmer..... riep haar schoonmoeder tegen Amanda.
Ik zie de poep aan alle kanten haar luier uit komen, het is verschrikkelijk.

Barbara voelde in alle heftigheid aandrang op aandrang komen en voelde achter elkaar de dikke drollen uit haar billen komen. Het kwam nu zelfs aan de bovenkant haar luier uit. Ooooh Barbara ......je lijkt wel een kleine onzindelijke poep baby geworden riep Amanda verschrikt.

Barbara kon nu geen woord meer uitbrengen en stond wijdbeens met een enorme lading poep in haar luier te wachten wat er ging gebeuren. Ze werd tot grote schaamte door haar schoonmoeder met haar neus in de hoek van de keuken gezet. Zo vieze stront koningin, ga jij maar als een kleine stoute onzindelijke peuter in de hoek staan.

Ik heb Robert gebeld zodat hij kan zien wat voor een onzindelijk klein kind zijn echtgenote nog is.

Dit was ondragelijk, ze voelde hoe de warme dikke hoop poep tegen haar billen drukte. Ze kon nog nauwelijks haar dijen tegen elkaar houden zo dik was de luier uit gaan zetten. Het was een Mega lading.

Hoe vernederend kon het nog worden ?

Als volwassen vrouw in je vol gepoepte luier in de hoek staan als een klein onzindelijk kind. Door je Schoonmoeder en schoonzus in de luiers gezet worden.

Ja het kon nog erger......de deur sloeg open en daar stond Robert...........ze kon wel door de grond zakken van dubbele schaamte.

Barbara wat heeft dit in Godsnaam te betekenen ? Ik weet dat je regelmatig nog in je broek plast..........maar jou hier in het huis van mijn familie aantreffen in een vol gepoepte luier............dat slaat alles.

Moeder trek haar luier naar beneden ....................dan zal ik haar eens een flink pak voor haar blote poep billen geven.

Robert doe dat niet, ik weet een betere straf voor haar, laat haar in die vieze blote billen op de keukentafel staan zodat ze daar een uur te kijk staat.

Ja moeder dat is een goed plan, laat haar luier zakken. Barbara wist niet wat haar overkwam, het kon inderdaad nog erger worden.
Ze voelde hoe de natte smerige volle poepluier langs haar benen werd getrokken en met een plof op de grond viel.

Bleeeeuuuuuww wat een smerige poep billen riep haar schoonzus door de keuken heen. Inderdaad de kluiten dikke poep zaten aan alle kanten op haar billen geplakt. Ongelofelijk siste haar schoonmoeder, zo'n vieze volle poep luier heb ik van mijn leven nog niet gezien zelfs niet op de Peuterzaal waar ik vroeger werkte.

En inderdaad het was omdat je daar een volwassen vrouw zag staan met volle borsten en een paar welgevormde benen. Maar met een paar Poep billen die een kleine onzindelijke baby niet zouden misstaan. Robert trok Barbara op de keukentafel en zei......zo ga jij daar maar eens even te kijk staan vieze stront meid die je er bent.

Op de tafel stond nu onze Barbara zich dood te schamen in haar blote poep billen.

Amanda haar schoonzus, Robert haar man en haar schoonmoeder gingen op een keukenstoel rond de tafel zitten.

Weet je dat je kleine nichtje zindelijker is dan jij ? Brieste Robert kwaad.
Barbara begon te huilen en snotterde .....ja...Robert...ik weet het.
En weet je wat je nu bent ? zei haar schoonzus boos.
Ik...ik....ben een hele......hele....... onzindelijke vieze vrouw.....snikte Barbara.

Haar schoonmoeder stond nu op en zei......kom van die tafel en ga gebukt staan.

Barbara stond nu gebukt voor haar en voelde hoe een mattenklopper op haar blote poep billen kletste.

JIJ KLETS BENT KLETS EEN KLETS KLEINE KLETS VIEZE KLETS ONZINDELIJKE KLETS POEP BABY KLETS

Daar stond ze dan met een paar rood geslagen blote billen te kijk voor haar man en schoonfamilie en ze voelde hoe een warme plas naar buiten kwam en op de grond kletterde.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Barbara poepte weer in haar broek

echt een superverhaal!! echt goed geschreven, en op een manier zoals je in het daagelijkse leven ook zou hebben.
komt er nog een vervolg ofzow?
keep going

laatz x
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Barbara poepte weer in haar broek

luierfan_boy zei:
echt een superverhaal!! echt goed geschreven, en op een manier zoals je in het daagelijkse leven ook zou hebben.
komt er nog een vervolg ofzow?
keep going

laatz x
Ik schrijf er zoals ik net ook gedaan heb af en toe weer kleine stukjes bij.

xxliefs betty
 

Anomiem12575123672371651

Gewaardeerd Lid
Re: Barbara poepte weer in haar broek ( nieuw stukje er bij geschreven)

Bettypoop zei:
Ze had een pak bij het Kruidvat gekocht. Er stonden allemaal schattige konijntjes op het pak en ook aan de buitenkant van de inleggertjes stonden de kleine rakkertjes. Het was alleen om plasjes op te vangen dus voldeed het prima. Maar het zou zo’n hele grote plas als vandaag echt niet kunnen absorberen.
Leuk detail Betty! Heerlijk jaren '80 ;). Jammer dat de 'Billies inleggers' al sinds 2000 niet meer te koop zijn. Die waren zo heerlijk dik!
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Barbara poepte weer in haar broek ( nieuw stukje er bij geschreven)

kingcouche zei:
Bettypoop zei:
Ze had een pak bij het Kruidvat gekocht. Er stonden allemaal schattige konijntjes op het pak en ook aan de buitenkant van de inleggertjes stonden de kleine rakkertjes. Het was alleen om plasjes op te vangen dus voldeed het prima. Maar het zou zo’n hele grote plas als vandaag echt niet kunnen absorberen.
Leuk detail Betty! Heerlijk jaren '80 ;). Jammer dat de 'Billies inleggers' al sinds 2000 niet meer te koop zijn. Die waren zo heerlijk dik!
Die plastiek strikslipjes er bij waren zo heerlijk,
 
M

miss-lozer

Guest
Re: Barbara poepte weer in haar broek nieuw vervolgje er bij

wow zo een leuk stukje er bij het is echt een topverhaal !


:D
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Barbara poepte weer in haar broek weer een nieuw vervolg er bij

ik ben weer op dreef ! Mmmmmmmmmmm ^-^
 
M

miss-lozer

Guest
Re: Barbara poepte weer in haar broek weer een nieuw vervolg er bij

Bettypoop zei:
ik ben weer op dreef ! Mmmmmmmmmmm ^-^
inderdaag geweldig !
 
J

JPdiaper23

Guest
geweldig verhaal, het loopt ook goed op elkaar af
dan weer dit, en gelijk weer een nieuwe gebeurtenis !1 !1 !1
super !1

groetjes diapertje98 dance
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
DL_Michel Verhaal Klaar BARBARA B 3
Plasbibs Afgelopen week poepte ik spontaan in mijn nacht luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B Ik poepte in mijn broekje bij de pont I 5
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 36
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Sissy Babytje Luiertjes en ab zijn met het warme weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Jeroentje zit weer in de luiers Voorstellen 15
K Wie van de broekplassers draagt met dit weer een jurkje? Broekplassers en Poepers 22
Similar threads


















































Bovenaan