Verhaal Klaar BARBARA

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 7,7%
  • 6

    Stemmen: 1 7,7%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 7,7%
  • 9

    Stemmen: 5 38,5%
  • 10

    Stemmen: 5 38,5%

  • Totaal stemmers
    13

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Bor...


In dit verhaal vertel ik jullie hoe ik voor het eerst met luiers in aanraking kwam. Ik was zo'n 14 jaar en in de grote vakantie gingen mijn ouders op reis naar Wit-Rusland. Omdat ik niet mee wou naar zo'n saaie plek moest ik van mijn ouders die week bij mijn moeder's beste vriendin Barbara gaan slapen. Barbara was rond de 36 maar ze zag er 28 uit. Ze was groot ( zo'n 20 a 30 centimeter groter of ik), bruin haar en ze was altijd zeer vriendelijk.
Dag 1


Nadat ik mijn ouders uitgewuift had, maakte ik mijn bagage klaar. Ik stak alles in een grote sportnet en ging dan wat spelletjes spelen op de computer. Toen het ongeveer 3 uur 's namiddag's was, besloot ik dan maar te vertrekken naar Barbara. Er was wel één probleem, ik moest ongeveer 4 kilometer fietsen naar haar huis en het was aan het stortregenen!

Ik besloot toch nog om met mijn fiets naar haar huis te fietsen en trok een regenjas aan. Ik voelde dat ik een beetje moest plassen maar ik dacht van bij Barbara te kunnen plassen.

Twee straten voordat ik aan haar huis was moest ik een redelijk scherpe bocht nemen. De weg lag door de regen nogal modderig, ik slipte uit en ik belande in de gracht, de inhoud van mijn sportnet lag helemaal in de gracht, evenals mijn fiets. Van het schrikken had ik mijn plasje in mijn broek gedaan.Ik had niet zoveel pijn, behalve aan mijn onderbuik. Ik raapte alles uit de gracht en stak al de vuile kleren terug in mijn sportnet. Mijn kleren waren helemaal bruin van de modder. Door de val was mijn ketting van mijn fiets eraf en ik ging dus met mijn fiets in de hand te voet verder naar Barbara's huis. Toen ik er was, belde ik aan en haar eerste reactie was:"Wat is er met jou gebeurd?"

Ik legde het hele verhaal uit en ze zei dat ik beter eerst al mijn natte kleren zou afdoen vooraleer ik een verkoudheid zou oplopen. We gingen naar de badkamer en ik deed al mijn vuile kleren af.

Op de badkamer zag ze ook dat ik in mijn broek geplast had. Ik werd rood en zei dat ik er niets aan kon doen, maar ze onderbrak mij en zeidat dat wel kon gebeuren. Ik dacht dat ze daardoor verstond dat ver van het schrikken was. Toen ik aan mijn onderbroekje kwam zag ze dat ik wat aarzelde om het uit te trekken en ze zei dat ze al wel meer piemels gezien had. Ze liet het bad vollopen in ik kroop erin. Ik vertelde ook wat er met mijn sportnet gebeurd was en ze zei dat ze ze bij de rest van mijn kleren in de was ging doen en dat ze wel wat zou op vinden om andere kleren aan te doen.

Toen ze terug kwam van mijn kleren in de wasmachine te steken, wou ze me nog met een speciale balsem inwrijven om alsnog geen verkoudheid te krijgen. Ik zei dat ik het wel zelf kon doen maar ze zei dat ze dat beter zelf kon doen omdat alles dan goed gedaan zou zijn.

Ik liet haar doen en ve wreef me in met die balsem. Ik wist dat haar beide ouders al gestorven waren en dat ze ook nog een mentaal gehandicapte broer had die in een instelling zat na het sterven van haar moeder. Omdat haar kleren en ondergoed veel te groot waren voor mij zei ze dat ze dat ze eens ging kijken als ze geen kledij meer vond van haar broer die waarschijnlijk wat kleiner was. Ze ging vermoedlijk naar de zolder en ze kwam terug met 3 grote kartonnen dozen. Wat ik niet wist is dat haar broer incontinent was.

Ze deed de ene doos open en in deze doos zaten allerlei luiers, dikke en dunne, groene en witte... Ik vond het nog zo erg niet dat ik een luier zou aanhebben maar ik vond het gewoon wat kinderachtig. Ik zei dat en haar antwoord was dat daar niets kinderachtig aan was, dat het toch niemand zou zien en dat ik dan ook niet meer bang hoefde te zijn voor een 'ongelukje'.

Dat stelde me wel gerust en ze zocht een gepaste luier uit. We gingen naar haar slaapkamer en ik moest me op haar bed leggen. Het was een witte luier. Ze deed de luier om en het voelde nog zo slecht niet aan.

Ze keek in de andere doos en daarin zaten pyjama's, luierpakjes en sokken. Ze zei dat die luierpakjes dienen omdat de luier niet zou beginnen afzakken.Blijkbaar had haar broer dezelfde maat als ik want alles paste perfect. Daarna kozen we een blauwe pyjama uit. Al de pyjama's waren met voetjes aan en uit één stuk. We gingen naar beneden en plots voelde ik op de trap een hevige pijn terug in mijn onderbuik. Ik krimte ineen en Barbara vroeg me wat er aan de hand was. Nog voor ik iets kon zeggen, voelde ik dat ik in mijn luier aan het plassen was! Ik probeerde mijn plas op te houden maar het lukte niet. Ik voelde hoe alles opgenomen werd door de luier.

Het was een warm, nat en plakkerig gevoel. Ik besefte nu dat ik niet van het schrikken geplast had in mijn broek maar van de val met mijn fiets. Mijn onderbuik bleef pijn doen en Barbara nam me mee naar een dokter. Ik moest een regenjas van haar aantrekken boven mijn pyjama.

We reden naar de dokter en daar aangekomen was er gelukkig niemand in de wachtzaal. Stel dat iemand me zou herkennen! Eenmaal binnen bij de dokter bleek dat ze elkaar goed kenden. Barbara legde het probleem uit aan de dokter en ik moest op de onderzoekstafel gaan liggen.

De dokter deed mijn pyjama en luierpakje uit en hij begon te voelen aan mijn onderbuik. Ik moest zeggen wanneer het pijn deed. Hij kwam op een plek waar hij nog redelijk hard duwde en ik schreeuwde het uit van de pijn terwijl er nog een paar druppeltjes urine in de luier werden verspreid. Er was ook een beetje bloed bij. De dokter voelde nog eens aan mijn onderbuik aan de andere kant. Daar deed het niet zo veel pijn.

Ik mocht me weer aankleden en Barbara hielp me om mijn luierpakje en pyjama terug aan te trekken. Hij ging naar zijn bureau en we mochten gaan zitten. Hij zei dat ik nog tot morgenvroeg regelmatig bloed zou verliezen en dat ik nog zo'n 3 dagen tijdelijk incontinent zou zijn. Mijn blaas zou gevbuld worden tot op een bepaald niveau van een halve plas ongeveer en dan zou het 'overlopen', om de 2 uur ongeveer zou ik een verse luier nodig hebben.Ik zou het wel voelen dat ik plastte maar ik zou er niets aan kunnen doen of ophouden. Hij schreef me een pijnstiller voor om de pijn weg te nemen en pillen om te voorkomen dat er een abces gevormd zou worden bij mijn blaas.

Barabara bedankte de dokter, betaalde en we gingen naar de apotheek. Ze zei dat ze thuis nog wel genoeg luiers zou hebben. Ik bleef in de auto zitten en na zo'n 5 minuten kwam ze terug met de medicijnen. We reden terug naar huis en eenmaal daar aangekomen gingen we naar de oude kamer van haar broer. Hier zou ik dan ook slapen, vertelde ze me. Het was een redelijk grote kamer met een bed, een paar kasten en een soort hoog bureau. Dat hoog bureau was de comode zei ze. In de kasten zaten ook nog massa's luiers in alle kleuren en maten. Die hadden ze eens goedkoop op de kop kunnen tikken vlak voor haar moeder 3 jaar geleden stierf, zei ze.

Ze maakte de comode vrij en ik moest er gaan op liggen. Ze koos een luier uit een kast en begon mijn pyjama uit te trekken. Mijn luier was al behoorlijk vol en hij begon te jeuken. Ze zei dat dat direct over ging zijn. Ze nam een washandje en een bakje lauw water en ze waste mijn schaamstreek en billen. Ze deed me een andere luier om en deed me mijn luierpakje en pyjama weer aan.

Intussen was het al tijd voor het avondeten. We gingen terug naar beneden en terwijl Barbara het avondeten klaarmaakte nestelde ik me in de zetel en keek wat tv. De lasagna zat in de oven en Barbara kwam bij me zitten. Omdat het maar een éénzits-zetel was, mocht ik zijwaarts langs haar liggen met mijn hoofd tegen haar schouder en mijn gat op haar billen. Ze legde een hand in mijn kruis en nog geen minuut later voelde ik hoe ik aan het plassen was in mijn luier. Ik werd weer rood en aan Barbara's reactie te zien voelde ze ook de warmte van de plas door de luier heen. Ik zei haar dat ik ook moest kakken en ze zei dat ik het maar in mijn luier moest doen omdat ik dan toch straks een nieuwe luier nodig had. Ik perste en er verspreidde een warme brij zich in de luier. De lasagna was klaar en we begonnen te eten.

Na het eten moest ik nog 2 pillen innemen van de dokter en dan mocht ik nog wat tv kijken. Even later Barbara me terug mee naar mijn kamer voor een verse luier.Ze deed mijn pyjama en luierpakje uit en ze haalde de vuile luier vanonder mijn billen. Hij had een heel raar kleur. Langs de ene kant helemaal bruin van de kak en langs de andere kant een soort van oranje mengeling van bloed en urine. Ik voelde me toen erg vies. Ze veegde de resterende kak van mijn billen en waste mijn luierstreek met een washandje. Ze droogde mijn billen af en haalde een luier uit de kast. Het was een groene luier met blauwe plakstrips. Ze vroeg me of ik hem mooi vond. Ik knikte en ze deed de luier bij me om. Nadat ze mijn luierpakje en pyjama weer had aangedaan gingen we naar beneden om een dvd te gaan bekijken. Ik mocht kiezen tussen 'pirates of the carrabean' en 'the hard word'. Ik koos voor de eerste en we installeerden ons terug in de zetel zoals voor het eten.

Na afloop van de film was het al bedtijd. We gingen naar boven en ik kreeg een verse pyjama en een verse luier aan. De luier voelde nu zachter en vooral veel dikker aan. Ik vroeg hoe dat kwam en ze zei dat dat een nachtluier was en dat die dus langer moest meegaan.

Ze vroeg me of ik haar nog ergens mee wou helpen. Ik stemde toe en we gingen naar haar kamer. Ze kleedde zich volledig uit op haar slipje na en ik kreeg een helegrote stijve! Ze had zo'n grote, mooie, ronde borsten! Gelukkig valde dit niet zo op door de dikke nachtluier. Ze ging naar haar kast en ze nam er een helegrote luier uit. Ze vroeg of ik die bij haar wou aandoen omdat hij goed moest vastzitten. Ze legde haar op bed en liet haar slipje zakken. Ik deed de luier strak bij haar om en ik vroeg waarom ze ook een luier droeg. Ze zei dat dat kwam omdat ze normaal een hele regelmatige menstruatiecyclus had en dat ze vannacht of morgen normaal haar regels zou hebben. Op de vraag: " waarop geen maandverband of tampons?" zei ze dat ze heel snel geïrriteerd geraakte aan tampons en dat ze 's nachts heel veel wrikkelde in bed en dat dan haar maandverband dus heel gemakkelijk verschoof.

Ze trok boven de luier een fluwelen nachtjapon aan en we gingen terug naar m'n kamer, ze stopte me onder en ze deed de gordijnen dicht. Ik kreeg ook nog een nachtzoen. Ik viel nogal snel in slaap.
Dag 2

Ik werd gewekt door de ochtendzonnestralen in mijn kamer. Toen ik mijn ogen opende zag ik dat Barbara de gordijnen aan het openen was. Ze vroeg of ik goed geslapen had. Ik knikte en rekte me uit. Ze vroeg ook nog hoe het met mijn luier gesteld was. Ik zei:"mijn luier voelt behoorlijk zwaar aan en hoe is het met die van jou?" Hierop antwoordde ze dat ze er goed aangedaan had om een luier te dragen en ze hief haar nachtjapon een beetje op. De voorkant van de luier werd nu duidelijk zichtbaar en ik zag dat haar luier een beetje rood was van voren.

Ik mocht gaan liggen op de commode en ze trok mijn pyjama en luierpakje uit. Ze ontdeed me van de luier en ze waste mijn schaamstreek. Er was nu al veel minder bloed meegekomen dan gisteren. Daarna nam ze een witte luier uit de kast en deed deze bij me om. Ook het luierpakje werd weer bij me omgedaan. Enkel gekleed in mijn luierpakje (en luier natuurlijk) moest ik mee naar beneden waarna we de wasplaats ingingen. Een deel van mijn kleren was nu al gewassen en droog. Ik moest een mand vasthouden en ze legde er een broek, een trui en een T-shirt in. Toen liep ze naar een kast tegen de muur en ze nam er ook wat kleren uit voor haarzelf en deponeerde deze ook in de mand.

Zelf nam ze haar strijkplank en strijkijzer mee. Ik moest de mand nar boven dragen en ze begon de kleren te strijken. Toen alles gestreken was, mocht ik mijn kleren aantrekken. Ze deed haar nachtjapon af en plooide deze zorgvuldig op. Ze ging naar de badkamer en waste zich snel. Blijkbaar was Barbara niet zo verlegen om haar uiterlijk als ik, want ze kwam terug de kamer in met alleen een slipje aan (met daarin duidelijk de contouren van haar maandverband) en een badhanddoek rond haar middel. In haar hand had ze een bh vast. Ze vroeg of ik het slotje wou dichtmaken want het was een beetje kapot. Dit was een heel opwindend moment voor mij toen. Na enigszins wrikkelen kreeg ik het slotje dicht en als dank kreeg ik een zoen op mijn wang.

Enkele uren later, na het middagmaal, zei Barbara dat ze een verrassing voor me in petto had. Ik vroeg wat dat dan wel mocht wezen, maar ze zei daarop: "anders is het geen verrassing meer!" We gingen naar boven en ze deed me een verse luier aan. Ik moest dan zo blijven liggen op de commode en ze verliet de kamer. Na zo'n slordige 5 minuten kwam ze terug met een rugzak in haar ene hand en in haar andere hand een babyluier. Ze kwam naar me toe en ze sloot de plakstrips van de babyluier omgekeerd om mijn hoofd. Hij kwam toen aan mijn neus en diende dus als een soort van originele blinddoek. Omdat ik nu niets meer kon zien droeg ze me naar beneden, eenmaal daar hoorde ik hoe ze de voordeur opende en vervolgens ook weer sloot. Ik werd op de achterbank van de wagen gelegd en we vertrokken. Ik had geen idee waar naartoe.

Na ongeveer 10 minuten stopte de wagen. Ze nam me uit de wagen en ze opende vervolgens 2 deuren. ik mocht rechtstaan en de verwijderde de luier van mijn gezicht. Ik stond voor de ruit van het zwembad! Ik vroeg haar he dat het kon dat we hier binnenstonden en dat er geen volk is! Ze zei dat ze hier als zwemlerares werkte en dat het vandaag sluitingsdag was en dat er dus niemand komt. We gingen naar de kleedkamers en ze nam me mee naar een groot kleedhok voor 'moeder en kind'. Ik moest op de plank die diende als commode die daar stond gaan liggen en ze kleedde me uit. Toen ik enkel mijn luier nog aanhad, nam ze 2 plastik broekjes en ze probeerde om die boven mijn luier aan te trekken. Het waren 2 lichtblauwe, half transparante broekjes. Dit lukte niet want de plastik broekjes waren te klein voor ook nog eens over mijn luier te passen. Dus deed ze mijn luier af en ze deed de plastik broekjes naakt over mij.

Ik vroeg waarom ik 2 plastik broekjes aanmoest. Ze zei dat dit was om te voorkomen dat ik zou lekken. Ik was klaar en ze begon zich uit te kleden. Ze deed ook 2 plastik broekjes aan en ze probeerde om in het eerste een inlegkruisje erin te kleven. De plakstrip van het inlegkruisje plakte niet aan het plastik broekje en het begon helemaal te schuiven... Toen besloot ze dan maar om net zoals ik naakt in de plastik broekjes te kruipen. Haar plastik broekjes waren lichtroze en ook half transparant. Ze deed ook nog haar bikini aan.

We gingen naar de zwemkom. Er was een kinderzwembadje met een kleine glijbaan en een groot zwembad met een grotere glijbaan en een springplank. We gingen eerst naar de grote glijbaan en ik mocht tussen haar benen zitten. Doordat ik niets anders dan plasticbroekje aanhad gleed ik veel rapper dan normaal! Ik gleed van tussen haar benen vandoor en ik had dus ook een veel grotere voorsprong. Eenmaal beneden besloot Barbara om ook haar plasticbroekje uit te trekken en we gingen zo beiden veel sneller. Na nog ettelijke keren gegleden te hebben gingen we wat zwemmen.

Barbara zwom om haar rug en ik mocht op haar buik liggen, met mijn hoofd in haar boezem (wat ik héél opwindend vond) en zo moest ik proberen om vooruit te zwemmen. (zij bewoog haar benen niet). Mijn pikje begon nu heel stijf te worden en ondanks de plastik broekjes was dit nu heel zichtbaar en voelbaar!! Onze plastik broekjes kwamen nu op ongeveer dezelfde hoogte en mijn pikje probeerde naar binnen te gaan! Ik kwam helemaal geil en ze merkte dit zeer duidelijk en we zwommen naar de zijkant van het zwembad. Ze nam me mee naar het kinderzwembadje en ze deed 1 van de 2 plastik broekjes naar beneden. Zelf haalde ze alle twee haar plastik broekjes naar beneden en we begonnen te vrijen in het zwembad. Mijn plastik broekje diende als condoom. Dit was mijn eerste seksuele ervaring. Blijkbaar was het ook al lang geleden dat zij seks had gehad want ze genoot er met volle teugen van.

Nadat we beiden klaargekomen waren deden we onze plastik broekjes terug aan. Ze had ook een beetje bloed verloren in het zwembad. Het was ondertussen al een uur of vier en we besloten om naar huis te gaan. Ze raapte ook nog haar zwemslipje op en we gingen terug naar de kleedhokjes. In mijn plastik broekje had zich intussen een mengeling gevormd van urine en zaad. Ze deed mijn plastik broekjes af en ze droogde me af. Ze deed ook haar plastik broekjes af en ik mocht haar afdrogen.

Natuurlijk besteedde ik alle zorg aan haar borsten en haar vagina. (waar mijn pikje ook weer op reageerde). Daarna nam ze een blauwe luier uit de rugzak in mijn formaat, ze zette zich erop en ze begon erin te plassen. Nadat ze erin geplast had deed ze de luier bij me om. In de luier was het nu heel warm van de urine en ik kreeg weer een stijve. Ze deed mijn luierpakje ook weer aan en alsook mijn kleren. Van voor was niets meer anders te zien dan een grote bult van mijn stijf pikje.

Daarna mocht ik haar een luier omdoen. Omdat ze er geen bij zich had in haar formaat, nam ik één van mijn luiers en gebruikte deze als inlegger in een plastik broekje. Dan deed ik haar bh en haar kleren bij haar om.

We reden terug naar huis en op de terugweg stopten we ook nog eens langs de McDonalds. Dit was een grote uitdaging, want als je er op lette kon je duidelijk de contouren van onze luiers zien. Barbara trok zich daar niets van aan en we aten daar tot ik op een gegeven moment zei dat ik in mijn luier geplast en gekakt had. We waren beiden klaar met eten en dus nam Barbara me mee naar de damestoiletten, waar een commode stond. Barbara begon me uit te kleden en te verschonen toen er opeens een vrouw in de toiletten binnenkwam. Ze keek me raar aan en ik kreeg een wel héél rood hoofd. Barbara trok zich hiervan niets aan en ze deed gewoon voort.

Nadat ze me met babydoekjes verschoond had, nam ze een bus met talkpoeder en deed er wat op haar handen. Ze woelde ermee in mijn schaamstreek en mijn pikje kwam nu weer stijf te staan. Net op dat moment ging de dame weer naar buiten en ze zag wat Barbara aan het doen was en ze zei dat ze een professionele fotografe was en dat er veel vraag was naar foto's van moeder en kind. Dit laatste zei ze op een nogal vrij cynische toon.

Ze gaf haar kaartje en ze zei dat we morgen naar het adres op het kaartje mochten gaan als we wilden. Ze zei ook dat we vanzelfsprekend er een sommetje geld zouden voor krijgen. Barbara bedankte haar voor het aanbod en zei dat we er eens gingen over nadenken.

We gingen naar huis en we keken wat tv. Ik was tot over mijn oren verliefd op Barbara! We zaten weer zoals gewoonlijk in onze houding in de zetel. We begonnen wat te praten omdat het wat saai was op de tv en kinderen kwamen ter sprake. Barbara zei toen dat ze onvruchtbaar was, maar toch heel graag kinderen zou willen krijgen. Ze zei ook dat ze altijd heel jaloers was op moeders die met hun kleine kinderen konden verzorgen enz. Toen zei ik dat ik wel eens als een baby'tje behandeld wilde worden, als ik haar daar een plezier zou mee doen. Ik zei ook dat ik luiers wel geil vond. Ze was me heel dankbaar en we begonnen er direct aan. Ik moest nu mamma tegen haar zeggen en als ik iets wilde of als er iets was moest ik maar wenen. Ik vond het heel leuk, het was als een soort toneelspel, maar dan in het echt. Ik begon te wenen en ze controleerde mijn luier. Ze vroeg of ik dorst had en ik knikte. Ze warmde wat melk op in een flesje en ze voerde me. Toen het flesje uit was vroeg ze of ik nog wat wou.

Ik knikte en ze trok haar trui uit en ontblootte haar borst en bracht mijn hoofd ernaartoe ik begon te zuigen, maar natuurlijk kwam er niets uit. Ik werd weer helemaal geil en zij ook en we gingen naar haar kamer. (Het was ondertussen al bedtijd.) Ze trok al mijn kleren uit en zelf ontkleedde ze zich ook helemaal. Ze trok de luier van mijn lijf en we begonnen weer hevig te vrijen. Ik weet niet of ze ook verliefd op me was of het haar alleen maar om de seks te doen was. Nadat ik schokkend in haar klaargekomen was, gingen we naar de badkamer en ze draaide de douchekraan open. We gingen onder de douche staan en mijn pikje was intussen weeral slap. Ze waste me en ze droogde me af. Ze deed me een superdikke nachtluier aan en daarboven een luierpakje en een pyjama met voetjes uit één stuk.

Zelf deed ze ook een nachtluier aan, met daarboven haar nachtjapon. Ik mocht bij haar in bed slapen. Ze legde me in bed en haalde een tutter boven en stak deze in mijn mond. Ik genoot van de aandacht en vooral van Barbara. Ik lag in haar armen en zo viel ik in slaap...
Dag 3

Ik opende langzaam mijn ogen en ik zag dat ik nog met Barbara in bed lag. Ze was al wakker en ze gaf me een zoen op mijn voorhoofd. Ze vroeg of ik goed geslapen had en ik knikte. Ze nam me op en droeg me naar mijn slaapkamer, legde me op de commode en kleedde me uit. Mijn luier was behoorlijk vol en hij plakte verschrikkelijk. Ze opende hem en haalde hem vanonder mijn billetjes.

Er was nu geen enkel druppeltje bloed meer te bespeuren aan de voorkant van m'n luier Ondertussen knuffelde en streelde ze me uitgebreid. Ze straalde en ik zag dat ze van elk moment genoot. Ze waste me en droogde me af. Toen nam ze een bus babypoeder en strooide het uitgebreid over mijn billen en schaamstreek. Toen ging ze naar de kast en ze nam er een mooie, groene luier uit. Deze legde ze onder mijn gepoederde billen en ze sloot de luier. Daarna controleerde ze of hij wel goed zat en ze wreef eens op de voorkant.

Ik kreeg een plastik, transparant luierpakje aan en een pyjama uit één stuk met voetjes aan, waarvan mijn luierstreek ook in van dat plastik was. Ze zei dat dat was om gemakkelijker te kunnen controleren of ik wel droog was. Toen nam ze me mee naar haar slaapkamer en ze opende naar haar kast. Ze zei dat ik mocht kiezen wat ze zou aantrekken. Ik duidde een wit slipje aan en een witte bh, beiden afgewerkt met een kanten randje. Daarboven zou ik haar een zwart kleedje laten aantrekken. Ze trok haar nachtjapon uit, en ze vroeg of ik haar luier niet wou uitdoen. Ze had nu enkel haar luier nog aan. Toen zag ik dat ze ook in haar luier geplast had! Ze vond het duidelijk een lekker gevoel en ze zei dat ze nu wel begreep waarom ik het niet erg vond om baby'tje te spelen.

Ze ging naar mijn kamer en ze legde zich spontaan op de commode. Ik opende de luier en haalde hem van onder haar billen vandaan. Ik waste haar schaamstreek en droogde haar nadien weer af. Mijn pikje werd nu reuze hard! Toen ik haar kutje wou afdrogen, greep ze mijn hand vast en ze duwde twee vingers in haar kutje( de handdoek werd nu gebruikt als een soort van condoom) en ze liet mijn vingers eerst langzaam op en neer gaan en dan steeds sneller en sneller. Ze kwam klaar en ik mocht ophouden. Op de handdoek was nu een rode plek van haar kutje.

Ik droogde nu haar kutje verder af en ze stond op. Ze was nu helemaal naakt. Ze zag mijn stijve pikje en ze wreef eens over de voorkant van mijn pyjama. Ze zag mijn pikje groeien en groeien en ze zei dat ik daarvoor nog wat te klein voor was. Ik begon te huilen en ze nam me op en begon me te troosten.

Ze droeg me naar haar kamer en ze legde me op haar bed. Ik zag hoe ze een maandverband uit een lade haalde en ze legde het in het slipje en ze trok het aan. Toen vroeg ze aan mij of ik haar nog eens wou helpen met haar bh en ik knikte. Ik sloot het slotje en als dank kreeg ik een zoen op mijn wang. Daarboven trok ze het kleedje aan. Door de combinatie van zwart en wit was haar ondergoed heel zichtbaar, vooral door de kanten afwerking. Ze zei dat ik een héél braaf zoontje was.

Ze droeg me naar beneden en ze stak een flesje melk in de microgolfoven. Ze nam me op haar schoot en ze begon me te voeren. Toen vroeg ze me of ik zin had om deze namiddag naar de fotostudio te gaan van de vrouw die we ontmoet hadden in de McDonalds. Ik knikte en zo was het beslist.

Na het middageten vertrokken we richting het adres op het kaartje. We kwamen aan op het gegeven adres en Barbara nam me uit de auto en ze belde aan. Dezelfde vrouw als in de McDonalds deed open en ze was duidelijk blij om ons te zien. Ze stelde zich voor als Laura. Ze leidde ons rond in de studio en ze legde uit wat voor foto's er genomen worden. Je had twee soorten foto's: foto's voor reclame van luiers en foto's voor mensen die geil worden door andere mensen (vooral vrouwen) te zien in luiers, die men diaperlovers noemde.

We gingen eerst de reclame doen voor luiers. Ik kreeg een witte luier aan van Tena en ik moest de luier een beetje showen in een decor die een slaapkamer moest voorstellen. Daarna moest Barbara (ook in een Tena) hetzelfde doen. Het moest vooral om de luier gaan en er mocht niets seksueels aan gelinkt worden. Daarna kreeg ik een paarse luier aan van Molicare en ik kreeg een bh aan (die opgevuld werd met papier) en een nachtjapon daarboven. Ik kreeg ook nog een pruik met lang haar aan en toen ik in een spiegel keek, zag ik er net uit als een meisje! Ik moest op het bed gaan liggen met mijn benen een beetje open en de nachtjapon wat naar boven, zodat de luier duidelijk zichtbaar werd.

Toen was het gedaan met de reclame voor luiers en schakelden we over op daiperlover-foto's. Ik mocht mijn huidige kledij aanhouden en Laura deed me een witte luier aan. Voor ze hem dichtmaakte, goot ze een soort limonade over mijn pikje en balletjes. Ze sloot de plakstrips stevig en de luier begon van voor geel te verkleuren, net of ik had in mijn luier geplast.

Ik moest een stand aannemen in het bed zoals ik net wakker zou worden en merken dat ik in mijn luier geplast had. Barbara kreeg enkel een luier aan en ze kreeg ook wat limonade in haar luier. Barbara zette zich neer op het bed en ze stak een borst uit naar mijn mond. Ik zoog er flink aan en intussen bleef Laura foto's maken en ons zeggen wat te doen. Ik moest Barbara's luier openmaken en net doen alsof ik haar befte. Na nog wat poses aangenomen te hebben, gingen we naar een ander decor. Omdat het nu allemaal diaperlover-foto's waren moest ik steeds gekleed blijven als een meisje.

Barbara kreeg nu een wit, doorzichtig bloesje om met een héél kort minirokje en ik kreeg nu een lichtroze luier om. Net toen ze wat limonade wou gaan halen, zag ze hoe ik begon te plassen. Laura sloot de luier snel en de plas verspreidde zich in de luier. "Niets boven een echte plas", zei ze. Ik kreeg ook nog een kinderachtig roze jurkje aan.

We zaten nu op het decor van een klaslokaal. Barbara moest de lerares spelen en ik het stoute meisje dat in haar luier geplast had. Barbara moest een liniaal nemen en er mij mee slaan. Barbara liet me buigen over haar bureau en maakte de plakstrips los, zodanig dat de luier van voor op z'n plaats bleef, maar van achteren ruimte had om te slaan. Ze sloeg gelukkig niet zo hard, maar toch hard genoeg om een paar rode strepen op mijn poep te laten verschijnen.

Daarna gingen we naar een kinderkamer als decor. We werden verkleed als twee baby's die in een grote box moesten zitten. De kleding bestond enkel uit een bovenstuk, zodat de luier erg zichtbaar werd. We kregen beiden een fopspeen in onze mond gestopt en ik kreeg ook strikjes in mijn pruik. We moesten wat spelen met de poppen en opeens kreeg ik aandrang om te kakken. Ik vertelde Laura dat ik moest kakken en ze juichte en ze zei dat ik het in mijn luier moest doen. Ik perste een hele hoop kak in de luier en er kwam een enorme bult op de achterkant van mijn luier. Laura fotografeerde het hele gebeuren enorm en ze zette haar camera in een statief, gericht op ons en ze liet de camera filmen. Ze zou hieruit later foto's kunnen nemen, zei ze. Ze nam de rol als moeder op zich en ze begon me te verschonen.

Hierdoor zou mijn pikje zichtbaar worden en ik vertelde haar dat. Ze zei dat ze gemakkelijk borsten en kutjes kon trukeren als het nodig was. Ze verschoonde me en gaf me daarna van de borst, terwijl ze zachtjes over de voorkant van mijn luier wreef. Laura had duidelijk al een kind gehad, of ze was nu zwanger, want er kwam melk uit! Ik zoogde haar stevig en toen dat gedaan was voelde ik hoe ik in haar armen in mijn luier aan het plassen was!

Laura zei dat ze nu wel genoeg fotomateriaal had en we mochten ons terug omkleden, intussen zou ze al wat foto's kunnen bekijken. Barbara wou terug haar slipje aantrekken toen ze zag dat haar maandverband dringend aan wat vervanging toe was. Ze ging naar Laura en ze vroeg of ze geen maandverband voor haar had. Laura vertelde toen dat ze zwanger was en daardoor er geen meer in huis had. Barbara feliciteerde haar en ze vroeg of ze dan niet een luier mocht gebruiken. "Natuurlijk", zei Laura en ze nam er een uit een kast achter haar en gaf deze aan Barbara. "Deze zal wel passen", zei ze en ze ging terug aan het werk.

Ik mocht de luier bij Barbara omdoen. Het was een zalmkleurige luier. Ik deed hem bij haar om en ze vroeg of ik haar bh ook even niet wou nemen. Ik deed de bh ook bij haar om en ze gaf me een zoen op mijn wang. Ze nam haar slipje en probeerde deze boven de luier om te doen, maar deze was te dik en het slipje paste er niet over. Ze besloot dan maar om haar slipje uit te laten. Daarna trok ze haar kleedje terug aan.

Terwijl de foto's aan het uploaden waren, kwam Laura naar de studio terug om de gebruikte spullen te wassen. Ze deed al de kleren in een mand, die ze dan vervolgens in een wasmachine stak die in een hoekje stond.

Toen was het mijn beurt. Ze deed mijn pruik, bovenstukje en bh af. Ze nam (de laatste) luier uit haar handtas en ze deed hem bij me om. Toen zocht ze naar mijn luierpakje en pyjama. Ze vond ze niet en ze vroeg aan Laura of zij ze niet gezien had. Opeens rende Laura vlug naar de wasmachine. "Shit", hoorde ik haar zeggen. Blijkbaar had ze per ongeluk mijn kleren bij de rest in de wast gedaan. Ik kreeg van Barbara een tutter in mijn mond en ik moest nu even zo rondlopen.

Laura zocht ondertussen naar wat kleertjes die ik kon aantrekken. Ze kwam terug met een luierpakje en een soort slaapzak, maar met armpjes aan. Ik kreeg het luierpakje aan en ik moest mijn voeten in de slaapzak steken. De rits werd achteraan dichtgemaakt en ik moest mijn armen in de armpjes steken. Barbara nam me op en ze zette me op de grond. Ik probeerde recht te staan, maar ik viel recht op mijn gezicht en ik begon te wenen. Barbara nam me op en begon me te troosten. Ze zei dat zo'n pakje bedoeld was om te kruipen en dat ik nog veel te klein was om te lopen.

Intussen waren de foto's klaar en we konden ze bekijken op de computer. Toen we ze bekeken, selecteerde de foto's die goed gelukt waren. In het totaal kwam het neer op ongeveer 150 foto's. Ik en Barbara kregen elk 100 euro en we maakten aanstalten om te vertrekken. Het was ondertussen al bijna 9 uur. Ik had een hele grote honger. Laura en Barbara sproken volgende week nog eens af om nog wat foto's te maken en Barbara vroeg of ik ook volgende week nog eens wou. Ik knikte. Niet alleen was dit een goede bijverdienste, het was leuk en ik was omringd door twee héél mooie vrouwen.

We vertrokken en toen Barbara de motor wou starten, haperde die enorm. Ineens hoorden we een knal en er kwam zeer veel rook uit de motorkap. Barbara nam me terug uit de wagen. Ze vroeg aan Laura of ze niet eens de wegenhulp mocht bellen. Ze belde maar er nam niemand op. Blijkbaar waren ze al naar huis. Laura stelde voor om bij haar te blijven slapen en om dan morgen de auto te laten herstellen.

We aten bij Laura en ik kreeg een slabbetje om. Ze voerden me en ik genoot van iedere seconde. Daarna keken we wat televisie en toen was het bedtijd. Ik kreeg een extra dikke nachtluier aan met een luierpakje en daarboven een roze meisjespyjama omdat Laura geen andere pyjama's in mijn maat meer had. Ik kreeg ook nog een tutter in mijn mond.

Daarna ging Barbara liggen op de commode. Haar inmiddels rode luier was ook aan vervanging toe. Laura nam een grote, witte luier en deed die bij Barbara om met daarboven een nachtjapon. Omdat Laura geen spelbreker wou zijn, deed ze ook een luier om. Ze nam een grote, lichtroze luier en deed die bij haarzelf om. Toen nam ze een half doorzichtige nachtjapon en deed deze boven haar luier om. Ik werd naar boven gedragen.

Barbara sliep in de logeerkamer en ik mocht in een ledikantje op de kamer van Laura slapen. Na nog geen minuut begon ik te wenen. Het ledikantje was veel te klein en Laura nam me eruit. Ze troostte me en legde me in haar bed. Omdat ik bleef huilen wreef ze zachtjes over de voorkant van mijn luier. Ik stopte met wenen en ik kreeg stilaan een hele stijve! "Dat vind mijn klein mannetje wel lekker,hé " zei ze. Ze nam een borst en stak deze in mijn mond. Ik begon te zuigen en Laura bleek ook hiervan te genieten. Ik viel in slaap met haar borst in mijn mond.
Dag 4

Ik kwam langzaam wakker en het eerste wat ik zag waren Laura's goddelijke borsten. Ze was nog niet wakker en ik bracht langzaam mijn hand naar haar luier. Nu viel het me ook op dat ze een dik buikje had. Ik voelde aan haar luier. en ik voelde dat hij nat was. Zelf had ik ook een flinke plas in mijn luier gedaan. Ik zag hoe ze langzaam haar ogen opende. Ze voeg of mijn luier nog droog was. Ik schudde met mijn hoofd van nee en ze vroeg of ik zin had om nog een beetje te "spelen". Ik zei ja en we gingen naar de logeerkamer.

Laura nam ook haar fototoestel mee en ik moest bij Barbara gaan liggen. Ze werd wakker en ze zag wat er ging gebeuren. Ze sloeg de lakens open en haar luier kwam te voorschijn, met een gele vlek in het midden. Laura begon alles te fotograferen en ik trok haar nachtjapon uit. Ik begaf me richting haar borsten ik begon haar te zogen. Barbara genoot hiervan. Barbara nam mijn hand vast en ze stak m'n hand in haar luier. Ik begon er te wrijven. Ondertussen had Lara al heel wat fot's genomen. Ik voelde een kak opkomen en ik kakte in mijn luier. Barbara verveste me op het bed. Ze had wel geen verse luier bij dus deed ze de hare uit en deed haar (volgeplaste) luier bij mij om. Haar kutje was nu naakt en ik moest het beffen.

Hierna werd de luier weer afgedaan en nam Laura me mee naar beneden om een verse luier. Ze waste me en ze vroeg of ik niet even een klein meisje wou zijn. Ik stemde toe en ik kreeg een roze luier aan met een bh met propjes papier in. Daarboven kreeg ik een roze jurkje aan. Barbara vroeg aan Laura of ze ook niet nog wat kleren had voor haar. Laura knikte e ze gaf een witte luier, een bh in luierstof gemaakt en een vakantie-outfit. Laura besprook wat met Barbara en er werden planne gemaakt voor deze namiddag.

Ik werd gevoerd en Barbara en Laura wreven elk om beurt even over mijn luier. "Dat vind ons kleine meisje wel leuk, hé ?" zei Laura en ik knikte. Na een verschoonbeurt werd ik dan in een kinderbedje gelegd want ik moest flink uitgerust zijn voor deze namiddag. Het kinderbedje stond op Laura's kamer en ik werd eringelegd. Ik kreeg nog een zoen op mijn voorhoofd e ze gingen terug naar beneden. Ik had geen zin om te slapen en ik keek eens in de kasten op Laura's kamer. Ik vond er een flesje limonade en ik goot het leeg in mijn luier. Dan had ik een reden om te wenen.

Ik begon te wenen en weldra kwamen ze naar boven. Ze voelden aan mijn luier en ze zagen dat hij heel nat was. Ze troosten me en deden me een verse luier om. Het voelde heerlijk om verzorgd te worden door de twee dames. Zo liefkozend en blij.

Na het middagmaal, namen Laura en Barbara heel wat spullen mee en ze taken die in Laura's auto. Ik kreeg weer een 'speciale' blinddoek om en we reden weg. Ondertussen belde Barbara de takeldienst voor haar wagen, zodat ze vanavond er terug mee zou kunnen rijden.

We kwamen aan op de plaats van bestemming en ik werd uit de wagen getild. De luier werd van mijn hoofd gehaalden toen ik mijn ogen opende zag ik de zee. We waren aan het strand. et was zeer mooi weer maar er was geen kat te bespeuren op dit strand. We liepen te voet over het strand tot we aan een vakantiehuisje kwamen.

Blijkbaar had Laura hier een vakantiehuisje met een privéstrand. Ze zei dat ze dit gekocht had met het geld dat ze van haar ex gekregen had toen hij haar verliet om later voor het kind te kunnen zorgen. Het was een niet al te groot, maar zeer gezellig huisje. Er stond al een kast (vol met luiers), een tafel met een paar stoelen en een ingerichte keuken. In een andere kamer zag ik ook nog een bureau staan met een computer op en een bed. Omdat er hier nog geen commode stond, werd ik op de tafel verschoond. Ik kreeg nu een witte luier om met daarboven een doorzichtig plastik broekje.

Barbara deed al haar kleren uit (waar mijn pikje natuurlijk op reageerde) en ze trok boven haar luier een plastik broekje aan met daarboven haar bikini. Laura deed ook haar kleren uit en ze trok een witte luier om, die haar perfect stond. Ondertussen voelde ik dat ik moest plassen. Ik zei het tegen Barbara dat ik weer voelde dat ik moest plassen en juist toen ik het zei begon ik te plassen. Blijkbaar moest mijn blaas weer trainen.

Toen trok Laura ook nog een plastik broeje en haar bikini aan en we gingen op het strand. Ik maakte een zandkasteel en de vrouwen hielpen me. Daarna speelde ik nog wat in het zand. Laura en Barbara lagen nu te zonnen. Stiekem bespiedde ik de twee goddelijk lichamen. Barbara deed haar bovenstukje uit en ook Laura volgde dit initiatief. Ik kreeg nu weer een reuzestijve!

Enkele zandkastelen later kwamen Laura en Barbara (nog steeds in monokini) naar me toe. Ze kwamen eens kijken naar mijn zandkastelen en ze zeiden dat het hele mooie waren. Ik kreeg een aai over mijn bol en ze namen me terug mee naar binnen. Het was nu rond vier uur en mijn luier werd verschoond. Na de verschoning vroeg ik aan Barbara of haar luier ook niet aan vervanging toe was. Door haar plastik broekje heen kon ik duidelijk bij beide vrouwen een grote gele vlek zien.

Ze vroeg aan Laura of dit misschien geen goed moment was om wat foto's te nemen. Ze knikte en ze nam haar fototoestel. We gingen terug naar buiten, Barbara nam een groot kleed mee en Laura wat babyspulletjes. Barbara en Laura zouden nu voor AB-sites poseren. Ik moest alles filmen terwijl ze heel wat opwindende dingen deden met de luiers. Ik voelde terug dat ik moest plassen.

Ik zei dit snel tegen de vrouwen en Laura nam snel de camera van me over. Barbara trok snel wat roze meisjeskledij bij me aan. Het betsond uit een opgevulde bh, een roze bovenstukje en een kort, roze minirokje en een blonde pruik. Barbara maakte wel dat de luier goed zichtbaar bleef. Nog geen 15 seconden daarna begon ik in mijn luier te plassen. Laura was hier heel tevreden over, het was ee grote plas dus kon ze dit zeer goed gebruiken voor een luierreclame, om aan te tonen hoe de luier zo'n grote hoeveelheid absorbeerd zonder te lekken.

Daarna schakelden we terug over op de AB/DL rubriek. Barbara kwam er nu terug bij en we poseerden nog zo'n 15 minuutjes. Daarna gingen we terug naar binnen waar mij terug een verschoonbeurt te wachten stond. Na dat ik weer een verse luier aanhad, ging Barbara op de tafel liggen. Laura ontdeed haar van de vieze luier en ik mocht Barbara's kutje wassen. Voorzichtig waste ik haar kutje met een lauw washandje.

Daarna droogde Laura haar af en ze vroeg aan Barbara wat ze nu aanwou. Laura haalde een nieuw soort luier stonuit een doos die daar d en ze vroeg of ze de niet eens wou uitproberen. Het was een heel normale luier, behalve dat hij volledig dorzichtig was! Laura legde uit dat dat van een nieuw papier-achige stof was die evengoed absorbeerde als een gewonen luier.

Barbara knikte en de luier werd bij haar omgedaan. Als kledij vroeg Laura of ze niet een bijbehorend setje wou aandoen. Ze rommelde terug in de doos en ze kwam terug met een plastik, doorzichtige bh; een plastik, doorzichtig topje en een plastik, doorzichtig rokje. Barbara knikte en Laura trok het bij haar aan. Ze mocht rechtstaan en Laura controleerde de luier en de kledij.

Ze vroeg ook hoe het voelde. Barbara zei dat het geweldig zat. Laura vroeg dan aan mij of ik nog zo'n setje wou gaan halen uit de doos. Ik kwam terug met de gevraagde spullen en Barbara deed nu alles bij Laura om. De twee vrouwen zagen er GEWELDIG uit!!! Zo'n sexy kledij ( met nog sexiëre vrouwen erin) had ik nog nooit gezien. Wat me ook opviel was dat ze alle twee stijve tepels hadden.

Ik werd naar de eerste verdieping gedragen, waar we uitkwamen in een gorte open ruimte met 2 grote zetels, een slontafel en een tv. Langs beide zeiden van de kamer waren er 2 deuren. Ik werd op het tapijt gezet en ik kreeg wat blokken om mee te spelen. Barbara ging beginnen aan het avondeten, terwijl Laura wat met me meespeelde. Het begon me algouw te vervelen en ik vroeg aan Laura of we niets anders konnen doen.

Laura knikte en ze vroeg of ik dorst had. Ik hed van de hele namiddag nog niets gedronken en ik knikte. Laura deed haar topje en bh uit en ze nam me in haar armen. Ze nam een borst en ze bracht deze naar mijn mond. Ik begon te zuigen en Laura nam mijn rechterhand vast en ze stak het in haar luier. Ik masseerde haar kutje en haar clitoris, maar ik vingerde haar niet, uit schrik voor de baby. Nadat ze klaarkwam, nam ik mijn hand uit de luier en ik zoog verder. Mijn pikje was nu weer superstijf en Laura zag dit.

Intussen was ik al klaar met zuigen en Laura opende mijn luier, waarna ze vervolgens ook de hare opendeed. Ze legde me met mijn rug op de grond en de ging met haar kutje bovenop mijn pikje zitten. Ze liet enkel het topje van mijn pikje binnen en toen voelde ik hoe een hele hoop urine er zich over mijn pikje verspreidde. Ze plaste op me! Ik kwam klaar en nadat ze klaar was met plassen, sloot ze mijn luier opnieuw. De warme urine werd nu opgenomen door de luier. Toen vroeg Laura of ik haar luier wou omdoen.

Ik nam haar luier en ik schoof hem onder haar, maar toen ik de plakstrips terug wou dichtmaken, lukte dit niet. De plakstrips van de doorzichtige luier waren blijkbaar niet voorzien om meerdere malen open en dicht te gaan. Laura (die nu nog altijd helemaal naakt was) liep nu sierlijk op de trap naar beneden. Even later kwam ze terug met een 2 doorzichtige luiers en een doorzichig luierpakje. Ze raapte haar doorzichtige bh en haar doorzichtige topje op. Ze deed deze aan en ze kwam met één van de luiers naar me. Ze vroeg of ik deze bij haar wou omdoen. Ik nam de luier aan en ze legde zich op de grond.

Ik schoop de luier onder haar kontje en ik maakte hem dicht. Ze nam haar doorzichtig rokje en ze trok dit boven haar luier aan. Daarna zei ze dat ik me op mijn rug op het tapijt moest liggen. Ik deed dit en ze maakte de plakstrips van m'n luier open. Ze nam het doosje met babydoekjes van de salontafel en ze maakte mijn schaamstreek schoon.

Ik kreeg nu ook een doorzichtige luier om, met daarboven het doorzichtige luierpakje. Het voelde zeer vreemd, het zag eruit als doorzichtig plastik, maar het voelde aan als gewone stof. Barbara riep dat het eten klaar was en we gingen naa beneden. Eenmaal beneden aangekomen zag Barbara me en ze maakte een opmerking in de trant van: "nu zien we er allemaal hetzelfde uit, behalve voor dat dingetje daar" En ze wees naar mijn inmiddels stijf pikje.

Je zag het nu zeer duidelijk dat ik een stijve had, normaal zag je aleen een grote bult, maar nu zag ke ook mijn pikje zelf! Ik kreeg een liefkozende wreef over mijn stijve en ik werd in een grote babystoel gezet. Het avondeten werd op de tafel gezet en ik werd gevoed. Na het eten gingen we met z'n allen terug naar boven, waar we wat tv gingen kijken. Barbara en Laura zetten zich in de zetel en ik mocht op laura's schoot zitten, met mijn benen op Barbara's schoot en met mijn hoofd leunend op Laura's schouder. Ik kreeg een tutter in mijn mond en we keken wat tv.

Na nog geen kwartiertje viel ik in slaap. Mijn hoofd zakte wat naar beneden en mijn tutter viel uit mijn mond en ik zocht in mijn slaap naar mijn tutter. Ik dacht hem gevonden te hebben en ik begon eraan te zuigen. In het echt was ik nu aan Laura's linkerborst aan het zuigen!

De vrouwen zagen wat er gebeurde en Laura deed haar topje en bh uit en ze liet me aan haar borst zuigen.
Dag 5

Ik werd langzaam wakker en het eerste wat ik zag was een grote straal licht die de kamer verlichtte. Ik wreef in mijn ogen toen ik me plots realiseerde waar ik was. Ik was blijkbaar nog steeds in het vakantiehuisje. Mijn luier was nog steeds droog. Ik voelde aandrang om te plassen en dit was de eerste keer dat ik het weer kon ophouden. Ik was genezen!

Ik stond op en ik zocht de vrouwen. Ik vond ze in het keukentje en ik wenste ze een goedemorgen. Ik moest naar Barbara toe gaan en ze opende mijn luierpakje. Ze zag dat mijn luier nog droog was en ik kreeg een aai over mijn hoofd. Laura kwam ook kijken en ook zei feliciteerde me. Ik zei dat ik nu weer mijn plas kon ophouden, maar dat ik nu wel dringend naar het toilet moest.

Laura zei dat ik het maar in mijn luier moest doen, daarvoor had ik hem toch aan. Ik probeerde in mijn luier te plassen maar het ging niet zo goed. Het voelde raar aan om expres in je broek te plassen. Barbara hielp me en ze drukte op de plaats waar mijn blaas zat. Beetje bij beetje lukte het en ik begon in mijn luier te plassen. Dat goed gevoel kwam nu weer bij me op en het warme gevoel van de urine bleef ook niet weg.

Ik kreeg een chocoladekoek en ik begon een beetje te eten. Barbara en Laura waren nu druk in de weer met koffers pakken. Nog geen 10 minuten later was alles gepakt. Ik werd nu eerst weer op de tafel verschoond, waarna ik een luierpakje boven mijn luier omkreeg. Ik vroeg waarom ik nu nog een luier moest aanhebben. Laura zei dat dit was omdat het nog kon zijn dat ik nog ongelukjes kon krijgen.

We vertrokken en toen we weer aankwamen bij Laura's huis zagen we dat de auto al hersteld was. Er zat nog een briefje tussen de vooruit waarop stond dat de factuur opgestuurd zou worden. We namen afscheid van Laura en we vertrokken naar Barbara's huis.

Toen we daar aankwamen nam Barbara me mee naar boven en verschoonde ze me.

De rest van de week gingen we nog verder met ons 'babyspel'. Het was een zalige week die natuurlijk veel te snel beëindigd werd. Ik ga nu nog steeds veel bij Barbara, het is er mijn tweede thuis geworden. Beiden genieten we van ons 'spelletje' en we zijn nog lang niet uitgespeeld...
 
Bovenaan