Verhaal Klaar Basisschool

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 40,0%
  • 2

    Stemmen: 1 20,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Martin Poepbroek

Ik ben Martin en toen dit verhaal begon toen was ik een kleuter. Ik had het net per ongelijk in mijn broek gedaan en toen ik weer met een schone broek terug kwam, ging ik weer bij mijn vriendje spelen. De volgende dag toen ik op school weer moest plassen herinnerde ik me van de dag daarvoor en dat vond ik eigenlijk best wel lekker zitten. Ik besloot het om het weer in mijn broek te doen en deed dat gewoon. Toen mijn vriendje vroeg waarom ik 2 keer achter elkaar in mijn broek had geplast. Ik legde hem uit dat ik de eerste keer gewoon het per ongelijk had gedaan en de tweede keer expres. Hij vond het toch een beetje raar dat ik expres in mijn broek had geplast. Ik zei dat ik het deed omdat ik het lekker vond.

De volgende dag moest hij plassen en nadat ik hem lang probeerde hem over te halen. Lukte het me en hij deed het langzaam maar zeker in zijn broek. Toen de dag daarna we allebei tegelijk moesten plassen deden we het allebei. Ik snap niet hoe ik dat heb kunnen laten gebeuren zonder verder te gaan. Daar heb ik nu spijt van.

Toen ging ik naar groep drie daar kwam best veel stress op me te staan daardoor (ben ik een tijdje geleden achter gekomen) heb ik per ongelijk in mijn broek gepoept. Ik zat op de wc zachtjes te huilen toen de wc-rol op was doordat ik alles uit mijn broek probeerde te halen. Toen ik iemand vroeg of hij een nieuwe wc-rol te halen is de juf hem komen brengen. Die hoorde dat ik zat te huilen en vroeg mij waarom ik heb het haar uit gelegd en ze haalde een nieuwe broek voor mij bij de kleuters (nadat ze nadrukkelijk zij dat dat in groep drie echt niet meer hoorde). Ik heb nog veel vaker in groep drie in mijn broek gepoept maar niemand is erachter gekomen.

In groep vier daar poepte ik nog steeds in mijn broek maar niemand kwam er achter. Ik had wel een incident waar ik me nog voor schaam. Hoe de omstandigheden waren weet ook niet meer ik weet alleen nog maar dat ik per ongelijk in mijn broek had geplast. Van de leraar moest ik naar huis bellen voor een schone broek. Natuurlijk kwam mijn vader weer aan met alleen een onderbroek omdat hij dacht dat ik in mijn broek gepoept had. Toen moest hij weer naar huis voor ook een gewone broek en de hele klas is er achter gekomen.

In groep vijf en zes is niet zo veel bijzonders gebeurd alleen dat ik in groep vijf niet meer zoveel in mijn broek poepte omdat ik niet meer zoveel gepest werd. In groep zes is het trouwens helaas weer begonnen

In groep zeven is het pesten weer dramatisch gestegen daar een rotlerares. Daardoor het broekpoepen ook dat was altijd heel moeilijk met gym. Want we moesten een douche nemen dus dat was moeilijk te verbergen. En ook was ik een keer in de wc's opgesloten door dat rotslot dat blijft haken. Ik ben er uiteindelijk na een hele lange tijd uit bevrijd door het slot te breken.

In groep acht moesten we op kamp daar keek ik tegen op wat dan zou het nog moeilijker zijn om het te verbergen. Het viel eigenlijk best wel mee door het vele toezicht maar ook doordat het gewoon beter ging met mijn groep werd ik niet gepest en had bijna geen ongelijkjes het was een leuke tijd.

De eerste gaat wel goed alleen als ik hele erge stress heb voor een proefwerk gaat het fout zo ben ik er ook achter gekomen dat ik door stress in mijn broek poep.
 
Bovenaan