Bed and Breakfast

littlel

Toplid
Dit verhaal is niet echt gebeurt en de namen zijn verzonnen.

Ik ben Jeroen ben 17 jaar en ben bezig met een fietstocht naar Duitsland. Ik hou erg van sport en wilde dit heel graag doen.

Dag 1.

Ik heb vandaag een aardig stuk gefietst en het is al 6 uur dus ben ik opzoek naar een plek om te overnachten. Langs het fietspad staat een bordje met B&B ik heb het bordje niet afgelezen en ben gelijk naar de Bed and Breakfast gereden. Ik bel aan een man van een jaar of 35 doet open. Ik stel me voor en vraag of er nog een kamer vrij is voor 1 nacht. De man die Mike heet zegt ja kom binnen. Mike pakt mijn hand en loopt richting een deur. Ik vind het erg vreemd en maak mijn hand vrij. We komen uit in de woonkamer. Mike vraagt of ik nog wat wil drinken voordat we gaan eten ik zeg ja en zonder te vragen wat ik wil loopt Mike naar de keuken. Ik zit op de bank als Mike terug komt met een tuitbeker limonade. Waarom krijg ik een tuitbeker? Kleine jongetjes kunnen soms knoeien en dan wordt het vies. Ik ben 17 jaar en geen klein jongetje. Mike zegt drink je drinken maar lief op dan gaan we zo eten. Ik draai de tuit los en wil gaan drinken. Nu komt Mike op me af en zegt met strenge stem wat zeg ik nou net niet knoeien. Ik knoei niet ik ben 17 jaar. Mike pakt de beker draait de dop erop en loopt de keuken in. Hij komt terug met een slab gaat naast me zitten en doet de slab om. Ik werk nog tegen maar Mike is te sterk. Als de slab om mijn nek zit zegt Mike kom kleintje doe eens lief je mondje open voor papa. Ik doe het niet en nu wordt Mike boos pakt me vast en drukt de tuit mijn mond in. Ik voel de tuit en begin te drinken. Goed zo drink maar lief je lekkere limonade. Als de limo op is zegt Mike ga maar even lief in de boks spelen dan gaan we zo eten. Ik wil niet in de box ik ga naar een andere Bed and Breakfast. Stoute jongen hij tilt me op en zet me in de boks. Lief spelen tot we gaan eten.

Na een tijdje in de boks te hebben gezeten gaan we eten Mike tilt me op en zet me in een kinderstoel en zet me vast met 2 riempjes. Hij doet weer een slab om en loopt naar de keuken. Hij komt terug met een bord babyvoeding uit de magnetron. Hij pakt een gekleurde lepel en begint me te voeren. Ik kan zelf eten. Je bent heel stout na het eten krijg je straf. Ik schrik en laat me nu rustig voeren ook al vind ik het heel vies. Als het op is zegt Mike blijf maar even zitten totdat papa gegeten heeft. Als Mike klaar is maakt hij me los en neemt me aan zijn hand mee naar boven. Hij zegt dit is je kamer en doet een deur open ik zie een kinderkamer. Ik schrik me dood er staat een kinderbed, een commode, een box en er ligt een speelkleed op de grond. Terwijl ik sta te kijken trekt Mike mijn broek uit ik werk heel erg tegen en schreeuw dat ik aangiften ga doen. Je hebt zelf gekozen voor dit bed en bad zegt Mike. Ik dacht aan bed and Breakfast zeg ik. Moet je beter lezen en je bent heel stout dus je krijgt straf. Mike is veel te sterk en ik sta al in mijn blootje dus tegen werken heeft geen zin meer. Mike gaat op de rand van het kinderbed zitten en legt me over zijn knieën. Voor ik het weet voel ik al een klap en nog een, en nog een. Al snel begin ik te huilen en te schreeuwen. Na een tijdje stopt Mike en zegt stoute kindjes krijgen straf ga je voortaan lief doen tegen papa? Ik zeg ja. Wat ja? Ja papa. Ik krijg een speen in mijn mond. Lief blijven zitten dan ga ik het bad vol laten lopen en even wat halen. Als Mike terug komt zegt hij ga maar op de commode liggen. Ik ga liggen en hij maakt met het washandje wat hij mee had mijn oksels nat. Smeert ze in met scheerschuim en begint te scheren. Kleine kindjes hebben geen haartjes op hun lichaam. Ik begin te huilen maar door de speen lukt dit niet goed. Mijn oksels worden afgespoeld met het washandje en ik zie hoe kaal ze zijn. Nu wordt mijn kruis nat gemaakt met het washandje. Mike doet handschoentjes aan en smeert mijn kruis in met scheerschuim. Ook mijn kruis is nu volledig kaal. Draai je maar om. Ik doe het braaf en nu wordt mijn kont en bilnaad helemaal glad gemaakt. Zo ons lieve jongetje is lekker glad. Nu gaan we jou lekker wassen. Ik word van de commode af getild en hand in hand met Mike loop ik naar de badkamer. Ik stap in bad. In het bad ligt allemaal speelgoed. Ga maar lief spelen dan ga ik je zo wassen. Ik pak een bootje en begin te spelen Mike kijkt blij toe. Zo nu gaan we je even wassen. Hij pakt de sproeier en maakt mijn haar nat. Hij pakt een fles zwitsal shampoo uit de kast en doet een grote straal shampoo in mijn haar. Mijn haar wordt uitgebreid gewassen en geen plekje wordt overgeslagen. Zo even jou schattige haartjes uitspoelen. Na het uitspoelen gaat de kast weer open en pakt hij een washand en een fles zwitsal zeep. De washand wordt nat gemaakt en een grote scheut zeep op de washand gespoten. Doe maar even je oogjes en mondje dicht. Mijn gezicht werd goed gewassen en daarna afgespoeld. De washand wordt uitgespoeld en een nieuw straal zeep wordt er op gespoten. Mike wast mijn armen. Het is maar goed dat papa je even wast want je stinkt een beetje is ons kleine jongetje vandaag druk geweest? Ik had gefietst en aardig gezweet maar schaamde me dood, omdat iemand zei dat ik stonk. Mijn armen en oksels werden hard en lang gewassen. Daarna afgespoeld met de sproeien. Zo ga maar even staan dan kan ik de rest wassen. Met nieuwe zeep werden mijn benen en voeten gewassen ook tussen de tenen werd flink geboend geen plekje werd overgeslagen. Ik werd weer afgespoeld en de kast ging weer open. Mike pakte een spons en een washand. Zo nu gaan we even jou piemeltje wassen doe je beentjes maar een beetje uit elkaar dan kan papa goed bij je vieze piemeltje. Ik deed mijn benen uit elkaar en op de natte spons werd enorm veel zeep gespoten. Mike begon mijn kruis te schrobben en binnen een paar seconde zat alles onder de zeep. Ook nu werd er geen plek overgeslagen tussen mijn benen, onder mijn zak, mijn piemel zelf en de eikel werden flink gewassen. Zo nu is papa klaar met de spons maar omdat de piemel een vieze plek is ga ik ook nog even met de washand. Ook op de washand werd veel te veel zeep gespoten. Door alle bewegingen rond mijn piemel kreeg ik een erectie en ik schaamde met dood. Mike bleef maar doorgaan en mijn huid werd helemaal rood en deed pijn. Ik vroeg of hij wilde stoppen. Sorry lieverd maar je kleine piemeltje moet je gewoon heel goed schoon maken want een piemel is bah. Na 5 minuten was het eindelijk klaar en werd mijn kruis afgespoeld. Weer ging de kast open en weer kwam er een spons, een washand uit maar deze washand had vingers. Ook kwamen er handschoentjes uit. Draai je maar even met je billetjes naar papa. Dit deed ik en Mike deed zijn handschoenen aan en begon tussen mijn billen te kijken. Ik dacht het al er zat ook al poep in je onderbroek ons kleine jongetje kan zijn billetjes nog niet goed afvegen. Bah wat is jou kont vies. Ik schaamde me dood en kon wel door de grond zakken. Op de spons werd extreem veel zeep gespoten en Mike begon met mijn billen en daarna mijn bilnaad. Hij wast me heel hard en ruig. Wees maar blij met zo'n papa die jou wil wassen sommige papa's vinden dat te vies. Hij wast me ruig verder en een dikke laag schuim zit er op mijn billen en in mijn naad. Na 10 minuten stopt hij met de spons en begint met de washand met vingers. Ook hier werd enorm veel zeep op gespoten. Weer werd er heel hard gewassen. Het begon nu echt pijn te doen en mijn huid werd rood. Ik begon te huilen. Stil maar kleintje papa gaat nog heel even door en dan is jou lieve baby lichaampje helemaal schoon. Ik begon steeds harder te huilen. Mike deed nog een klodder zeep op de wijsvinger van de washand en stak deze naar binnen. Ik begon heel hard te schreeuwen en huilen. Na 5 minuten inwendig wassen werd ik afgespoeld. Mike tilde me uit het bad en droogde me af. Wat ben je schoon en ruik je lekker jij mag blij zijn met zo'n lieve papa.

Hand in hand liepen we weer naar mijn slaapkamer waar ik op de commode werd getild. Mike pakt een potje babyzalf en begint mijn kruis en billen dik in te smeren. Daarna krijg ik een laag talkpoeder en daarover heen een dikke nachtluier met inlegger. De luier zit heel raar en dik. Zo liefje kom maar van de commode af. Ik kon haast niet staan door de dikke luier. Mike deed me een plastic broekje aan. Zo dan kan je vanavond niet lekken. Hij tilde me in bedje las een verhaaltje voor en gaf me een kus. Welterusten liefje tot morgen. Hij zet een babyfoon aan en doet het licht uit wel blijft er een nachtlampje branden met een schaapje er op. In bed begon ik na te denken over wat er vandaag allemaal gebeurd was. Ik vond het vreselijk maar ook wel apart eigenlijk. En Mike was een hele knappe man met een prachtig gespierd lichaam. Ik probeerde te slapen maar dit lukte erg moeilijk. S'nachts word ik wakker ik moet heel nodig plassen maar ik wilde niet in mijn luier plassen. Ik probeer het op te houden maar na 10 minuten loopt mijn luier vol wat een vreselijk gevoel maar eigenlijk ook heel fijn. Ik probeer verder te slapen wat redelijk lukt omdat ik moe ben. Als ik wakker wordt moet ik poepen ik heb geen idee hoe laat het is maar probeer het op te houden totdat Mike komt. Na een lange tijd is Mike er nog niet en houd ik het niet meer ik poep in mijn luier wat een vreselijk gevoel de poep gaat door de hele luier. Ik voel me vreselijk vies. Na een tijdje ruik ik me eigen poep wat smerig.

wordt vervolgt.

Dit is mijn eerste verhaal dus laat even weten wat u er van vindt.
 

littlel

Toplid
Deel 2.

Na een tijdje komt Mike binnen. Goedemorgen lief jongetje. Mike tilt me uit bed en ik voel mijn luier bewegen en plakken. Bah wat ruik ik? Heb je in je luier een poepje gedaan vies klein mannetje van me. Na het ontbijt zal ik je verschonen ander wordt je ontbijtje koud. Hand in hand met Mike loop ik naar de woonkamer. Elke stap voelt vreselijk. In de woonkamer tilt Mike me in de kinderstoel de inhoud in mijn luier gaat overal heen wat smerig. De riempjes worden mij omgedaan en Mike doet ook de slab weer om. Hij gaat naar de keuken als hij terug is zet hij een bord warme melk met brinta pap neer. Zo doe je lieve mondje maar even open. Ik doe dit en voel de eerste hap pap wat vreselijk smerig ik moet bijna overgeven. Wel lief eten hé hier komt de volgende hap. Oh wat smerig. Als mijn bordje leeg is gaat Mike zelf ontbijten met een gebakken ei wat ben ik jaloers. Zo nu is het tijd voor een verschoon en was beurt. Ik word uit de stoel getild en loop hand in hand naar mijn slaapkamer. Mike tilt me op de commode en doet handschoentjes aan. Zo gaan we even die vieze luier af doen. Mike doet de plakstrips los en tilt me op aan mijn enkels. Hij trekt de luier onder mijn luier vandaan. Wat een stank en een vreselijk gezicht om je eigen luier te zien. Zo dat is een grote boodschap voor zo'n klein jongetje. Mike pakt baby doekjes en begint me schoon te maken. Van de geur en van wat ik zie moet ik bijna overgeven wat vreselijk. Zo nu gaan we ons kleintje weer even in het sop zetten. Blijf maar even liggen dan ga ik het bad vullen. Als hij terug komt kietelt hij mijn buik en penis. Moet mijn kleine baby'tje niet met zijn beentjes spartelen? Ik begin maar een beetje met mijn benen te bewegen. Door het kietelen krijg ik een erectie ik schaam me dood, maar vind het ook wel lekker. Zo genoeg gekieteld het is tijd voor een flinke schrobbeurt. Ik begin nu bang te worden, want ik weet nog hoeveel pijn ik gister had van het wassen. Mike tilt me van de commode en hand in hand lopen we naar de badkamer.

In de badkamer tilt Mike me in het bad wat redelijk warm is. Eerst mag ik weer spelen en na een tijdje gaat de kast weer open en worden er weer spullen gepakt om mij te wassen. Weer wordt er met mijn haar begonnen. Daarna mijn gezicht en alles gaat net zo uitgebreid als de vorige keer. Daarna mijn oksels en armen. Ik moet weer gaan staan en mijn benen en voeten worden ook weer grondig gewassen. Zo nu even je kleine smurf. Mike maakt een spons nat en doet er weer enorm veel zeep op. Met handschoentjes aan begint hij met de spons mijn kruis te boenen. Hij gaat weer ruw te werk en lang door. Zo nu nog even met een washandje. Hij maakt een geel zwitsal washandje nat en doet ook hier enorm veel zeep op. Elk deel van mijn piemel wordt grondig gedaan zelfs mijn voorhuid wordt naar achter getrokken zodat mijn eikel ook even grondig kan worden gedaan. Weer gaat Mike lang door en begint het enorm pijn te doen. Gelukkig wordt ik nu afgespoeld. Zo even omdraaien dan kan ik je billetjes even doen die moet papa goed doen, omdat je net een heel groot poepje hebt gedaan. Ik draai me om en voel al snel een spons over mijn billen bewegen. Na lang rondjes draaien op mijn billen gaat Mike nu met flinke snelheid en kracht door mijn naad. Ga maar even krom staan dan kan papa er beter bij. Ik doe het maar en voel de spons nu met nog meer kracht heen en weer schieten door mijn naad. Mike trekt nu de washand met vingers aan en wast me hier ook flink mee. Mike spuit een klodder zeep op de vingertoppen. Even ontspannen dan kan papa even je darmpjes boenen. Ik word bang maar probeer te ontspannen. Mike duwt zijn wijsvinger naar binnen en begint op en neer te bewegen. Ik begin te schreeuwen en te huilen. Stil maar kleintje. Mike gaat nog even door en trekt zijn wijsvinger terug spoelt me af en tilt me uit bad. Zo je bent weer heerlijk schoon. Hij droogt me af en zet me op een krukje voor de wastafel. Hij pakt een tandenborstel en bob de bouwer tandpasta en begint mijn tandjes te poetsen. Met een wattenstaafje maakt hij mijn oren schoon en samen lopen we naar mijn slaapkamer.

Op de commode word ik heerlijk ingesmeerd met zwitsal bodylotion. Zo nou doe ik je even een luier om voor onderweg. Mijn onderste wordt ingesmeerd met babyzalf en ik krijg een dikke laag babypoeder met daaroverheen een dikke luier. Ik krijg er een blauw plastic broekje overheen. Mike trekt mijn eigen kleren aan. Nou kleintje je mag je spulletjes pakken dan schenk ik een glaasje limonade in dat lust jij wel hé voordat je weer gaat. Ja papa. Ik pak mijn spullen en als ik alles heb ga ik naar beneden. Mike doet de slab om en geeft me de limonade. Ik drink het op. Was het lekker kleintje? Ja heel lekker papa. Mooi zo. Vond je het leuk dat ik even je papa was? Ik weet niet wat ik moet zeggen ik vond het vreselijk maar eigenlijk ook geweldig. Weet ik niet zeg ik. Mike komt naar me toe en geeft 2 kaartjes één met de gegevens van het bed en bad en één met gegevens van Mike. Als je nog een keer een nachtje of langer wilt komen kan je altijd langskomen. En als je iets kwijt wilt of vragen hebt mag je bellen. Ik bedank Mike en ga weg. Mike pakt mijn hand en loopt naar de deur hij geeft me een kus en zegt doe je voorzichtig? Ja papa doeg. Dat papa zeggen gaat al vanzelf. Ik fiets met dubbele gevoelens weg. Dit was echt vreselijk maar ik vond het eigenlijk ook heel leuk en lekker. Ik ga verder met mijn route maar kan nergens anders aan denken. Ik stop alleen om te eten en laat alle plas gewoon lopen in mijn luier. Na een hele dag fietsen zie ik een bed en breakfast en deze keer heb ik wel goed gelezen. Ik bel aan en een vrouw doet open. Er is nog plaats en ik loop naar binnen. Draag jij nog luiers? Dan zal ik even een beschermhoes om je matras doen. Shit helemaal vergeten ik schaam me dood. Ik vertel dat ik niet in bed plas maar dat ik nog een luier van het bed en bad om heb. Je hoeft je niet te schamen hoor ik doe voor de zekerheid wel een hoes om je matras. Heb je zelf luiers bij je? Nee en ik vertel nog een keer van het bed en bad. Ze gelooft me nu wel maar doet toch een hoes om. Ik ga mijn luier af doen in het toilet wat voelt het raar maar niet meer vies. De avond verloopt normaal en ik ga redelijk vroeg naar bed. Over mijn matras ligt inderdaad een bescherm hoes. Ik ga heerlijk slapen. Als ik wakker word moet ik plassen. Ik krijg een rare gedachten dat ik het in bed moet doen, omdat er toch een hoes over het matras ligt. Ik besluit te plassen maar niet in mijn onderbroek maar rechtstreeks in bed. Ik begin te plassen en krijg een opwindend gevoel ik zou dit nooit doen. Mike heeft me gehersenspoeld maar ik vind het niet erg ik vind het geweldig. Ik plas door en voel een natte beschermhoes. Het is een grote plas en ik hoop dat de hoes echt alles houd. Als mijn blaas leeg is ga ik naar beneden om te ontbijten. De vrouw gaat mijn kamer alvast opruimen. Ik word een beetje zenuwachtig, omdat ze er waarschijnlijk achter gaat komen. Ik eet gewoon verder als de vrouw beneden komt schuift ze aan en zegt je hele matras is doorweekt waarom heb je niks gezegd dan had je een luier gehad. Ik snap dat je je schaamt mijn dochter heeft ook heel lang last gehad van bedplassen echt vreselijk. Haar reactie viel me mee ze was zelfs lief. Maar ik moet terug naar Mike ik bel hem op zijn privé nummer en vraag om een gesprek. Is goed kom maar langs wanneer je wilt. Ik fiets naar het bed en bad en bel aan.

Mike doet open. Hoi kom binnen. Ik had aan de telefoon al gezegd dat ik een normaal gesprek wilde. Ik ga zitten en krijg koffie. Wat is er? Ik vertel dat ik bij een bed and breakfast expres in bed heb geplast en dat ik er van in de war ben van wat er allemaal is gebeurd en dat ik het eigenlijk heel lekker vind om verzorgd te worden. Dan ben jij misschien een teenbaby iemand die graag weer kind wordt en verzorgt wil worden. Ik denk het wel. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor er zijn genoeg mensen die dat willen ik krijg ook genoeg mensen hier in het bed en bad. Wat moet ik nu doen? Dat moet je zelf weten maar ik heb ook een optie voor je maar dan moet ik mijn vriend bellen dan kunnen we in gesprek. Ik zeg dat ik graag oplossingen hoor. Mike belt zijn vriend en die komt er aan. Na een tweede bak koffie belt er iemand aan. Mike doet open en laat de jongen erin hij stelt zich voor. Hoi ik ben Coen de vriend van Mike. Coen gaat zitten. Coen is een ook een hele knappe jongen net zoals Mike lekker gespierd allebei. Mike neemt het woord Coen en ik wonen al een tijdje samen en denken na over een kind nou is een kind nemen best lastig in onze situatie daarom willen wij misschien een teenbaby. Ik dacht misschien wil jij dit? En dan gewoon kijken of je het wat vindt en zo niet stop je gewoon. Je komt dan bij ons in huis wonen en Coen en ik gaan je net zoals hier in het bed en bad verzorgen. Het lijkt mij wel heel gaaf vertel ik maar ik wil niet aan verplichtingen vastzitten en wel wat inbreng hebben. We kunnen gewoon regels maken en als je het niks vind laten we je met rust. Ik raak enorm opgewonden van dit idee ik krijg 2 enorm knappe papa's die mij gaan verzorgen. Ik vertel dat ik dit heel graag wil. Coen en Mike zijn ook erg blij, omdat ze een "kind" krijgen. Je had het over regels en dingen wat bedoel je daarmee? Nou als er iets gebeurt wat ik echt niet wil dan hoop ik dat jullie gewoon stoppen. En geen foto's en video's van mij maken. Dat is prima toch lijkt mij ook normaal zegt Coen. Verder nog dingen die je kwijt wilt? Ik besluit eerlijk te zijn en te zeggen dat ik ook homo ben en Mike en Coen knap vindt. Mike en Coen moeten allebei een beetje lachen leuk om te horen dat wij knap zijn zegt Coen. Maar als jullie voor mij gaan zorgen wat gebeurt er dan met het bed en bad? Die blijft gewoon open maar alleen op afspraak verteld Coen. We nemen een drankje op de oplossing en hopen dat het een leuke tijd gaat worden.

wordt vervolgd.
 

littlel

Toplid
Na het drankje rijden we in de auto naar het huis van Coen en Mike. We komen aan in een straat met normale huizen. Mike en Coen gaan voor en stappen naar binnen in een van de huizen. Het huis is best groot wat ik niet had verwacht vanwege de buitenkant en mooi ingericht. We gaan zitten op de bank en ik krijg nog een bak koffie. Mike zegt we hebben wel al een kamer voor een kind maar er staat nog niks in en ik heb eigenlijk nog helemaal geen baby spullen in huis dus kunnen we morgen naar de stad om inkopen te doen. Ik weet wel een winkel waar we leuke meubels kunnen kopen voor in je kamer dan gaan we nu gewoon nog normaal doen en als je kamer af is en we hebben alle spullen kunnen we beginnen. Is goed. We kunnen nu alvast wat luiers bestellen en wat andere dingen dan hebben we die ook morgen in huis zegt Coen. Ja is goed zegt Mike en hij pakt een laptop. Hij klikt op een webshop en komt tussen Coen en mij inzitten. Als eerst gaat hij naar een pagina met luiers. Hoe vond je de luiers in het bed en bad? Ik denk goed ze zaten lekker. Oké maar ik denk dat het beter is als we nu de dikste nemen, omdat je ook in de luiers gaat poepen en je in het bed en bad al een beetje lekte. Ik vind het goed. Mike bestelt heel wat pakken luiers. Kleding en andere spullen kopen we wel in de winkel morgen dus dit is alles? Vraagt Mike. Ja het is veel leuker om morgen in de winkel te kopen zegt Coen. Het is een speciale winkel voor teenbaby's en adultbaby's dus je hoeft je niet te schamen in de winkel. Ik kijk nu al uit naar morgen. We nemen nog wat drankjes en kijken wat tv en besluiten daarna om naar bed te gaan. De volgende ochtend sta ik heerlijk uitgerust op en ga naar beneden. Mike en Coen hebben al tafel gedekt en ontbijt gemaakt en ik kan gewoon aanschuiven. Na het ontbijt ga ik snel douchen en kleed me snel aan zodat we naar de stad kunnen waar ik erg zin in heb, maar ook zenuwachtig voor ben misschien kom ik een bekende tegen. Eenmaal beneden zegt Coen trek je schoenen maar aan dan gaan we. We stappen in de auto en rijden een behoorlijk stuk. Zo we zijn er en we parkeren de auto. Na 5 minuten lopen zie ik een babywinkel en daar gaan we ook naar binnen. Er komt gelijk een man naar ons toe kan ik jullie helpen? Ja we willen meubels voor in zijn kamer, kleding, speelgoed en wat andere dingetjes. Oke zullen we maar beginnen met de meubels? Ja prima zeggen Mike en Coen. De man brengt ons naar de meubelafdeling als jullie iets zien hoor ik het wel. Nou jij mag kiezen Jeroen wat vind je mooi? Ik zag een witte box, commode, kinderstoel en babybed die ik wel het mooist vond en wees deze aan. Ja ik vind die ook het mooist zegt Coen. Ik ook zegt Mike zo dat is snel. Nu de andere dingen nog. We lopen naar een muur met behang. Jeroen vind je die blauwe lijnen met auto's mooi vraagt Mike. Ja die is wel heel mooi. Ik vind die blauwe met treintjes en konijntjes leuker zegt Coen. Ja die vind ik ook mooi zeg ik. Jij Mike? Ja die vind ik ook mooi die doen? Ja is goed zeg ik. We kopen een lamp in de vorm van een vliegtuig, een speelkleed wat lekker zacht is en een verschoonkussen met blauwe strepen. Zo je kamer is nu compleet zeggen Coen en Mike. Hierna kopen we tuitbekers, spenen, washandjes, sponzen, zeep, babypoeder, bodylotion, luierzalf, en allemaal andere verzorgingsproducten, thermometer, speelgoed en bad speelgoed. Ook een kinderwagen en kinderstoeltje voor in de auto worden gekocht. Ik verbaas me dat alles bestaat zo groot. Nu gaan we naar de kledingafdeling. Ik mag plasticbroekjes uitkiezen. Verder krijg ik pyjama's met allemaal patroontjes, rompertjes, broekjes, shirtjes, sokjes, pantoffels, slabbetjes en hele dikke handschoenen met touwtjes om ze vast te maken. Met die handschoenen kun je net als een baby niks vastpakken zegt Coen. Ik moet alles passen en het zit prima alleen de handschoenen zitten heel raar en ik zie er heel raar uit in de kinderkleding. Zo we hebben alles zegt Coen. Ja zegt Mike en we gaan naar de kassa. De meubels worden vanmiddag bezorgt zegt de man de rest mogen jullie nu al mee. Met enorm veel spullen gaan we naar de auto. We leggen alle spullen in de auto en gaan nog even naar de supermarkt om babyvoeding, melkpoeder, brinta en ander eten en drinken voor baby's te kopen. Als we dit hebben gaan we weer naar huis.

Thuis belt Coen een klusjesman om mijn kamer te behangen en de meubels in elkaar te zetten. Rond een uur of één komt er een vrachtwagen de straat binnen er worden er allemaal dozen binnen gezet. Als alles binnen staat gaat de vrachtwagen weer. Ookde luiers uit de webshop zijn bezorgt. Een uur later komt de klusjesman. Hij krijgt eerst wat drinken en gaat daarna aan de slag. Hij is eerst boven bezig met behangen en de meubels. Daarna doet hij nog wat in de badkamer. En als laatst wordt de box en de kinderstoel in elkaar gezet en in de huiskamer geplaatst. Het is al 6 uur als de klusjesman weer gaat. Als hij weg is gaan we met z'n drieën naar mijn kamer kijken. Op de deur hangt Jeroen. Mike doet de deur open en ik zie voor het eerst mijn kamer. Links achterin staat mijn bed. Rechts vlak achter de deur staat de commode met daarboven een plankje met verzorgingsproducten. Aan de muren hangt het kinderbehang en op de grond ligt een speelkleed. In mijn bed ligt een trappelzak en een paar knuffels. In de kledingkast hangen en liggen alle kleertjes. Mooi hé Jeroen? Ja echt heel mooi bedankt. Jij bedankt zeggen Coen en Mike. Ik hoop dat we het leuk gaan krijgen en als je stop zegt stoppen we, vertrouw ons. Is goed. Zullen we dan maar beginnen vraagt Mike. Ja is goed. Oké wil je een echte baby worden of peuter? Vraagt Coen. Wat we ook kunnen doen is dat je begint als baby en dat je dan om de zoveel weken ouder wordt. Ja dat vind ik wel leuk zeg ik. Oké doen we dat maar dan mag je vanaf nu alleen nog stop zeggen en kan je niet meer lopen. Is goed ik heb er zin in zeg ik. Zo spannend dit nu gaat het gebeuren.

Wordt vervolgd.
 

littlel

Toplid
Coen komt naar me toe en trekt mijn shirt uit. Als mijn shirt is uitgetrokken wordt mijn broek uitgedaan en daarna mijn onderbroek. Die hebben we voorlopig niet meer nodig en Coen legt mijn kleren op de gang. Coen tilt me op en legt me op de commode het kussen is erg koud. Coen pakt een tube babyzalf en smeert mijn onderkant helemaal in terwijl Mike staat te kijken. Daarna poedert hij me in. Hij pakt uit het kastje onder de commode een dikke luier en Mike tilt me op aan mijn enkels. Coen schuift de luier onder mijn billen en doet de luier dicht. Hij tilt me van de commode af en controleert de luier. Hij doet een blauw plastic broekje bij me aan. Ik krijg een blauw rompertje aan met een auto op de voorkant. De luier is veel dikker dan die in het bed en bad en ik heb moeite met evenwicht houden. Mike voelt ook nog even aan mijn luierkont en tilt me dan op en tilt me de trap af. Wat zie jij er lief uit kleintje en ik krijg een kusje. Mike zet me in de box in de woonkamer. Dan komt Coen beneden met de rare handschoenen. Hij zegt maak maar vuistjes van je handen als ik dit doe trekt hij de handschoenen aan en maakt ze vast met de touwtjes die eraan zitten. Ik probeer wat te spelen met het speelgoed maar dit gaat moeilijk door de handschoenen. Mike is aan het koken en Coen zit op de bank lief naar mij te kijken. Ik rol af en toe om door de dikke luier en dan moet Coen lachen. Ik vind dit super het voelt heerlijk om weer kind te zijn en je hoeft nergens aan te denken. Mike dekt de tafel en Coen tilt me uit de box en zet me in de kinderstoel hij maakt me vast met de riempjes en doet een slabbetje om. Mike en Coen eten pasta en ik krijg een babyhapje uit de magnetron en een flesje met appelsap. Mike komt naast me zitten en voert me. Het hapje is heel vies maar ik eet het lief op. Jeroentje hier komt het vliegtuig en Mike stopt weer een hapje in me mond. Mijn mond is behoorlijk vies van het voeren. Nu krijg ik mijn flesje met drinken. Lekker hé kleintje? Wat eet en drink je lief maar je mondje zit wel een beetje onder maar dat is niet erg hoor dat maak ik zo wel schoon. Coen zegt fijn dat hij zo lief eet dat doen niet alle baby'tjes. Als mijn hapje op is maakt Mike mijn mond schoon met een nat doekje en met mijn slab. Daarna begint hij op mijn rug te kloppen. Moet ons kleintje geen boertje laten? Ik laat maar een boer. Goed zo lief klein mannetje en ik krijg een kusje van Mike. Wat is hij lief zegt Coen.

Mike tilt me in de box en zet de tv aan. Ik mag Sesamstraat kijken. Als het afgelopen is is het bedtijd. Coen tilt me naar boven en Mike loopt achter me aan. In de badkamer poets Coen mijn tandjes met bob de bouwer tandpasta. Daarna wordt ik op de commode getild en wordt mijn rompertje uitgedaan daarna mijn plastic broekje uit en dan de luier. Ons kleintje is nog helemaal droog knap hoor. De luier wordt weggegooid en ik word weer ingesmeerd met babyzalf deze keer smeert Coen ook een klein beetje de binnenkant in wat bij mij heel zeer doet en ik begin te huilen van de pijn. Oooh kleintje niet huilen en ik krijg een speen in mijn mond en Mike en Coen beginnen te kietelen en kusjes te geven hierdoor vergeet ik de pijn en moet ik al snel lachen. Coen poedert me nog in en doet dan een nachtluier onder mijn billen. Deze is nog veel dikker dan de dag luier en als ik van de commode wordt getild val ik om. Mike en Coen moeten lachen en doen mijn pyjama aan. Ook krijg ik sokjes aan. Mike tilt me in mijn bedje en legt me in de trappelzak en doet een dekentje over me heen. Ik krijg 3 knuffels om mee te slapen. Mike en Coen lezen samen een boekje voor en geven me een kus. Tot morgen liefje ga maar lief dromen het licht gaat uit en ik lig alleen op de kamer in een enorm dikke luier en een kinderpyjama en rare handschoenen aan. Ik probeer te slapen maar moet al snel plassen. Ik laat het lopen in mijn luier en mijn luier wordt nu nog dikker en voelt heel gek aan. Na een tijdje val ik in slaap. Na een heerlijke nacht word ik wakker ik heb geen idee hoe laat het is. Ik moet weer plassen en laat het weer lopen de luier wordt weer dikker tussen mijn benen en kleeft nu. Ik val toch weer even in slaap tot ik wakker wordt gemaakt door Mike. Hallo kleintje lekker geslapen? Mike tilt me uit bed en neemt me mee naar beneden ik sterf van de honger want in zo'n babyhapje zit ook niet erg veel. Mike zet me in de kinderstoel en zet de riempjes vast. Goedemorgen kleine baby van me zegt Coen en ik krijg een kus. Ik heb een ochtenderectie en mijn piemel beweegt langs de natte dikke luier een heerlijk gevoel. Coen komt aan met warme pap. Hij doet een slab om en gaat me voeren. Doe maar lief je mondje open dan kan papa je voeren. Ik doe me mond open en voel de eerste hap weer niet lekker maar ik eet wel door. Lekker kleintje? ik schud nee met mijn hoofd. Niet lekker kleintje? ik schud weer nee. Je eet wel lief jij bent echt een lieve baby en krijg een kus van Coen en Mike. Coen en Mike gaan nu zelf ontbijten en ik blijf in de stoel zitten. Als ze het op hebben moet ik in bad. Wil jij hem wassen of moet ik het doen vraagt Coen. Doe jij het maar zegt Mike. Coen tilt me op en neemt me mee naar mijn kamer. Op de commode word ik uitgekleed en mijn luier afgedaan. Dat is een grote plas voor een baby'tje hé. Ik knik. Coen maakt me een beetje schoon met een babydoekje en tilt me naar de badkamer. Hij zet de kraan van het bad open en legt mij in bad. Ik krijg wat speelgoed om mee te spelen. Na een tijd spelen pakt Coen de sproeier en maakt mijn haar nat. Het regent op je haartjes grappig hé? Ik knik weer. Coen pakt de zeep en begint me haar te wassen minder hard dan Mike gelukkig. Dit is zwitsal dat prikt niet in je lieve oogjes. Hij spoelt me haar uit en pakt een geel washandje met een eend erop. Hij wast mijn gezicht met zwitsal zeep. Daarna doet hij mijn armen en oksels. Nu klapt Coen een plank met gaten naar beneden boven het bad en tilt me hierop. Zo dan kan ik even de rest wassen. Hij begint met mijn benen en voeten. Als de onderkant van mijn voeten gewassen wordt moet ik lachen, omdat het kietelt. Met de sproeier word ik weer afgespoeld. Nu even je kleine piemeltje en Coen begint mijn kruis in het sop te zetten. Na een tijdje word ik afgespoeld en draait Coen me om. Zo nu gaat papa even je billetjes doen. Mijn kont wordt gewassen en daarna afgespoeld. Ik word afgedroogd mijn tandjes worden gepoetst, mijn haar wordt goed gedaan en mijn nagels worden geknipt. Coen wast veel zachter dan Mike ik vond het zelfs lekker. Op de commode wordt ik heerlijk ingesmeerd met baby olie en krijg daarna een luier om en een plasticbroekje aan. Ik krijg een luierpakje aan met streepjes en de handschoenen krijg ik ook weer aan.

wordt vervolgd
 

littlel

Toplid
Coen tilt me naar beneden. Kijk kleintje wat een lekker weer ga maar naar Mike buiten. Ik kruip door de deur naar buiten. Hallo kleintje ben jij lekker in bad geweest? Hij komt naar me toe en tilt me op schoot. Mike ruikt aan mijn nek en onder mijn oksels wat ruik je lekker. Ik knik. Als Coen ook weer komt krijg ik een beker limonade Mike doet een slab om en zet de speen op mijn mond. Ik drink het lekker op. Ik voel me niet echt op mijn gemak in de tuin, omdat ik bang ben dat er buren staan te kijken. Ik zit te twijfelen of ik stop zou zeggen maar besluit het niet te doen. Coen en Mike leggen me in het gras en komen naast me liggen. Ze spelen en kietelen met me en geven me kusjes. Na een tijd spelen gaan we eten. Ik word weer vast gezet in de stoel en krijg een slab om. Mike komt met een bordje en wat er op ligt word ik zo blij van. Een broodje zonder korstjes en hagelslag. Mike snijd het broodje in hele kleine stukjes en begint me te voeren. Ik vind het heerlijk eindelijk eens normaal eten want wat heb ik een honger. Na het eten mag ik Teletubbies kijken en krijg een flesje warme melk. Als de melk op is moet ik plassen en doe het maar in mijn luier. Weer een heerlijk gevoel. Zo kleine het is bedtijd zegt Mike en hij tilt me de trap op.

Hij legt me op de commode en kleed me uit. Heeft mijn kleintje een plasje gedaan? Ik knik. Hij tilt me enkels op en trekt de luier onder mijn billen vandaan. Met een billendoekje word ik schoon gemaakt. Ik word ingeeerd met babyzalf ook mijn anus word ingesmeerd en ik begin weer te huilen. Stil maar kleintje en ik krijg een speen in mijn mond. Ik krijg een nacht luier onder mijn billen en nog een dikke laag talkpoeder. Mike tilt me in bed welterusten kleintje en ik krijg een kus. Het licht gaat uit en ik ga slapen met mijn teddyberen. Na een heerlijk slaapje komt Coen me wakker maken. Tot mijn grote schrik ben ik nat en ik heb niks gemerkt. Coen tilt me op de commode en doet een nieuwe luier om. De luier was niet heel nat. We gaan weer naar beneden. Lekker geslapen kleinte vraagt Mike ik reageer niet echt. Ik mag weer in de tuin spelen en omdat het warm is heb ik alleen een luier en plasticbroekje aan. Ik kruip wat over het gras en Coen en Mike spelen wat met me. Mike en Coen besluiten buiten te eten en mijn kinderstoel wordt door Mike aan de buitentafel gezet. Coen speelt nog met me als Mike gaat koken. Als Mike buiten komt tilt Coen me in mijn stoel en doet een slab om. Ik krijg een groente pap uit de magnetron deze keer wel lekker. Ook de appelsap is lekker. Mijn mond zit onder door het voeren en Mike maakt met een doekje mijn gezicht schoon. Ons kleintje knoeit wel veel he? Ik krijg klopjes op mijn rug en laat een boertje. De buren naast ons zitten ook buiten en moeten mij wel door hebben. Als Mike en Coen ook klaar zijn kruip ik naar binnen. Ik krijg warme melk en een biscuitje en moet dan naar bed. Mike en Coen lopen met me naar boven en kleden me uit. In de badkamer wordt een Washand in de wasbak nat gemaakt en ik krijg van Mike snel overal de washand overheen. Het was vandaag warm en dan ga je zweten dat is bah. Mike poetst mijn tandjes en neemt me mee naar mijn kamer. Ik krijg een dikke nachtluier om met plasticbroek en mijn pyama aan. Mike en Coen geven me een kus en doen het licht uit.

Na een heerlijke nacht word ik wakker met een volle broek ik heb zonder wakker te worden in mijn broek geplast en gepoept. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden ik ben de controle over mijn plassen en poepen kwijt. Een paar dagen geleden speelde ik een baby nu ben ik een baby. Ik voel me anders denk haast nergens meer aan en al helemaal niet aan stop zeggen. Ik ben nu een baby. De luier stinkt en voelt vreselijk. Ik begin uit het niets te huilen om mijn luier. De babyphoon staat aan en Coen en Mike komen al snel mijn kamer binnen. Wat is er kleintje? Oh ik ruik het al ons baby'tje heeft een poepje gedaan. Maar dan moet je niet huilen dat doet elke baby. Mike tilt me op de commode en kleed me uit. Coen doet een speen in mijn mond om me te laten stoppen met huilen. Mike maakt me luier open en tilt me enkels op. Hij trekt de luier onder mijn billen vandaan. Dat is een grote poep en grote plas zeg. En Mike laat de luier aan Coen en mij zien. Met doekjes veegt Mike me schoon. Als alle poep weg is krijg ik een nieuwe luier en gaan we naar beneden. Ik zit weer in mijn stoel met slab en word gevoerd. Kleintje we gaan vanmiddag naar de kapper met jou. Normaal zou ik stop zeggen maar het komt niet in me op. Ik speel wat met mijn handen op tafel door de dikke handschoenen gooi ik per ongeluk mijn tuitbeker op de grond. De deksel is er af en de grond ligt onder de limonade. STOUTE BABY! Zeggen Mike en Coen en ik begin heel hard te huilen uit het niets. Jij verdiend straf zegt Mike. Mike en Coen ruimen de limonade op. Het is badtijd en Mike tilt me naar boven en Coen loopt achter ons aan. Op de commode worden mijn kleertjes uitgedaan en mijn luier ook. Als ik naakt ben legt Mike me over zijn knie. Mike begint op mijn billen te slaan en Coen geeft ook af en toe een klap. Ze stoppen al snel. Ga je nooit meer met drinken gooien? Ik knik ja. Goed zo. Dan gaat Ons kleintje nu in bad samen met papa Coen. Hoor ik het goed met Coen in bad? Mike laat het bad vol lopen en Coen kleed eerst mij uit en daarna zichzelf. Ik kruip achter Coen aan naar de badkamer. Coen stapt in bad en Mike tilt mij er ook in tegenover Coen. Coen heeft een prachtig lichaam met six pack en de rest ook heel gespierd. Coen spettert wat water naar me en ik spetter terug. Zo nu is het wastijd zegt Mike hij pakt de sproeier en maakt mijn haar nat en Coens haar nat. Daarna wast hij eerst Coens haar en daarna mijn haar. Hij spoelt ons allebei uit en begint Coens gezicht te wassen en daarna mijn gezicht met een nieuwe washand. Onze armen en oksels worden grondig gedaan. Daarna klapt Mike de plank uit en eerst Coen moet gaan liggen. Mike wast zijn benen en voeten en daarna zijn penis en balzak. Coen krijgt dezelfde behandeling als ik alleen Coen vindt het lekker en ik denk dat het bij mij pijn gaat doen. Coen zijn benen worden op een stang gelegd en zijn billen en naad worden grondig gewassen. Mike duwt nu de vinger van de Washand naar binnen. Hij wordt afgespoeld en ik ben aan de beurt bij mij gebeurt precies hetzelfde. Wat doet het weer pijn. Mike droogt me af en Coen droogt zichzelf af. Ik word weer op de commode gelegd en krijg een luier aan en mijn kleertjes aan.

Wordt vervolgd.
 

littlel

Toplid
Nu ik aangekleed ben gaan we weer naar beneden. Zullen we lekker gaan eten dan kan je vroeg slapen en daarna naar de kapper. Ik reageer niet en heb het maar half gehoord. Coen dekt de tafel en Mike speelt met me. Mike tilt me op en zet me in mijn stoel. Hij doet de riempjes vast en doet een slab om. Coen komt met een flesje warme melk en babyvoeding. Hij zet het neer en begint me te voeren. Ik maak grappige geluidjes en smak heel erg dit doe ik zonder dat ik het door heb. Af en toe krijg ik een slokje drinken. Als het op is maakt Coen mijn gezicht schoon met een natte washand en ik laat een boer als hij op mijn rug klopt. Mike en Coen eten gewoon brood. Als het op is brengen ze me naar boven. Mike legt me op de commode en doet mijn luier uit. Hij pakt de spullen voor een verschoning en zet deze op de commode hij smeert mijn billen in met zalf en draait me daarna weer op mijn rug. Hij pakt nieuwe zalf om mijn piemel te doen. Zodra hij mijn piemel begint in te smeren begin ik vanzelf te plassen over zijn handen en arm. Ik kan het niet stoppen maar dat komt ook niet in me op. Bah vieze baby maar kan gebeuren he kleintje? Het is een behoorlijk grote plas en de hele commode is nat en Mike en Coen zijn ook nat. Coen haalt een doek en maakt het verschoonkussen droog en veegt mij schoon met babydoekjes omdat ik mezelf helemaal onder geplast heb. Mike gaat verder met de zalf en doet een hele dikke laag poeder op me. Ik krijg een nachtluier om en word in me bedje getild. Slaap lekker kleintje en ik krijg kusjes van mijn papa's.

Als Coen me wakker komt maken ben ik nog droog. Ik krijg wel een normale luier om. Coen trekt me een plastic broekje aan en kleed me aan. Ik krijg een broekje aan en een shirtje met Donald duck. Coen tilt me naar beneden en trekt me schoentjes aan. Zo kleintje we gaan naar de kapper. Mike komt ook en tilt me op zijn fiets zitje. Op de fiets gaan we naar de stad. Veel mensen kijken naar me maar daar denk ik totaal niet aan ik denk aan leuke dingen en soms aan niks net als een baby. Na 15 minuten fietsen zijn we bij de kapper het is kindermiddag en enorm druk. Allemaal kleine kinderen en ouders. Mike tilt me naar binnen en Coen Loopt naast ons. Hij loopt naar de balie. Er staat een vrouw achter de balie. Hallo wij komen om Jeroen te laten knippen. Ja ga maar even in de speelhoek zitten er komt zo een kapster vrij. Oke Mike tilt me naar een hoek en laat me op een kleed spelen. Door de handschoenen kan ik weer niks dus komen Mike en Coen met me spelen. Er kijken weer allemaal mensen. Na een tijd spelen komt er een kapster naar ons toe Jeroen kan geknipt worden. Mike tilt me op en loopt achter de kapster aan ze wijst een stoel aan en ik word er door Mike in gezet. De kapster vraagt of we wat willen drinken. Ja lekker 2 koffie en appelsap in een flesje graag. De kapster komt terug en geeft de koffie en doet mij een cape om en geeft me een slokje drinken. Wat gaan we doen met zijn haartjes? Een lief kleuter kapsel zeggen Coen en Mike. Ik had altijd mijn haar opzij met een lijntje in mijn scheiding. Oke gaan we doen. Ze kampt me haar en begint daarna te knippen. Het knippen duurt best lang. Af en toe geeft ze me appelsap. Ik doe een klein plasje in me luier. Om ons heen zitten allemaal kinderen en ouders. Als ze klaar is met knippen kampt ze me haar en spuit er iets in. Dit spul wrijft ze goed in mijn haar en daarna spuit ze het nat met een spuit. Zo deze baby is klaar hoor. Ze laat een spiegel zien. Mijn haar is heel blond en zit in een pony. Wat een mooi baby'tje hebben wij zeggen Mike en Coen. Van de kapster krijg ik een sticker, ballon en kapperdiploma omdat ik niet gehuild heb. Mike tilt me uit m'n stoel en steekt midden in de winkel zijn hand in mijn luier. Ons kleintje heeft een klein plasje gedaan maar we kunnen nog wel even de stad in. Mike betaalt de kapper en tilt me weer in het fietszitje. Wat zit je haar lief en Coen aait over mijn hoofdje.

Na een stukje fietsen komen we in een winkelstraat. Uit de fietstas komt de ingeklapte kinderwagen en Mike klapt hem open en tilt me erin en doet de koordjes dicht. We lopen een stuk en gaan een drogist in. Mike Coen pakken luierbroekjes, zeep, een klysma spuit. We gaan naar de kassa. Achter de kassa staat een jongen. Hallo onze baby heeft soms nog erecties heeft u daar wat tegen? Uhm ik zal even kijken. Na een paar minuten komt de jongen terug sorry maar ik heb niks voor kinderen. Oke jammer dan wil ik de rest graag afrekenen. We gaan ook nog naar de supermarkt om wat eten te kopen. We gaan nog even op een terras wat drinken. Daar plas ik weer in mijn luier Coen heeft het door en duwt zijn hand tegen mijn luier. Ik zal je binnen even verschonen. We gaan maar het toilet waar ik op een plank word verschoond ik krijg een luierbroekje aan wat dunner is dan een luier. Als ik weer schoon ben gaan we naar huis. Thuis speel ik nog in de tuin en krijg daarna eten het is een soort spaghetti uit de blender maar wel lekker. Mijn hele mond zit onder. Coen maakt mijn mond schoon en ik mag gaan spelen in de boks. Ik plas weer en het luierbroekje is te dun dus begin ik te lekken ik heb ook geen plastic broekje aan. Zonder dat ik het wil begin ik te huilen. Mike komt kijken en ziet dat het kleed in de box nat is. Oooh kom maar kleintje dan doe ik een nieuwe luier om. Op de commode krijg ik een nieuwe luier gelijk een nachtluier. Ik mag nog naar beneden. Mike heeft een flesje melk voor me. Terwijl ik die drink vertelt Mike. Lief kleintje morgen moet papa Coen even wat doen en ik moet naar het bed en bad dus komt de buurjongen oppassen. Doe je wel lief dan. Ik zeg niks. Me melk is op en Mike brengt me naar bed.

Wordt vervolgd.
 

littlel

Toplid
De volgende ochtend word ik wakker door de deur die open gaat. In de opening staat een jongen van ongeveer mijn leeftijd. Hij ziet er stoer uit met een leren jasje en zijn haar opzij met veel gel. Hij is redelijk gespierd. Hij kijkt verbaasd rond. Hij loopt naar binnen en vraagt dus jij bent de baby waar ik op moet passen vandaag? Ik zeg niks. Hij pakt me op uit de commode. Zo deze baby is zwaar en zo te voelen heb je in je luier gepist. Eerst ontbijten hij tilt me de trap af. Hij zet me in de kinderstoel en zet me vast en doet mijn slab om. Hij loopt naar de keuken en komt terug met een bord pap en een flesje met warme melk. Als je nog in je broek pist kun je vast ook nog niet zelf eten dus ik voer je wel. Hij voert me ruw en snel. Mijn bord is snel leeg. Ik krijg mijn flesje en moet het in een keer leeg drinken. Zo nu ga ik ff ontbijten en je blijft zitten. Hij loopt naar de keuken en bakt een eitje. Hij eet rustig hij gaat nog even op zijn mobiel en zegt dan. Zo kleine gaan we je even wassen en ik heb van je papa's gehoord dat ik je heel goed moet wassen dus dan gaan we dat zo maar even doen. Hij maakt me los en tilt me uit de stoel. Zo even je bek schoon maken en met de slab wordt mijn mond afgeveegd. Hij tilt me op en brengt me naar mijn kamer. In mijn kamer word ik op de commode gelegd. Zo gaan we die pislap even afdoen. Hij kleed me uit en doet mijn plastic broek uit. Dan trekt hij onhandig mijn luier kapot en gooit deze weg. Zo nu gaan we je even schoon maken. Alles wat de jongen zei klonk niet heel vriendelijk. Hij loopt naar de badkamer en vult het bad. Zo kom maar kleine loop je zelf? Ik kruip richting de badkamer. Kan deze kleine niet zelf lopen? Baby. Hij tilt me in bad. Ik mag eerst lekker zitten en hij kijkt toe. Na een kwartier zegt hij zo het is tijd om jou schoon te maken. Hij maakt de kast open. Zo waarmee zullen we je even boenen? In de kast lagen nu allemaal spullen die ik nog nooit gezien had. Nou weet je ik pak wel gewoon wat. Hij pakte de Washand met vingers, een spons, een borstel, een klein borsteltje op een stok en handschoenen. Ookal voelde ik me steeds meer een baby had ik nu wel angst voor wat er ging komen. Hij pakt de sproeier en maakt mijn haar nat, doet zijn handschoentjes aan en spuit shampoo in mijn haar. Hij begint flink te wassen en mijn haar schuimt heel erg. Ik begin te lachen omdat er soms een klodder schuim valt. Mijn haar wordt uitgespoeld en mijn gezicht is aan de beurt. Hij pakt de spons en begint mijn gezicht te wassen. Ook mijn gezicht zit onder het schuim. Hij neemt met deze spons gelijk mijn oksels en buik mee in de beurt. Ik wordt afgespoeld. Hij pakt nu het borsteltje op de stok en spuit hier zeep op. Zo doe je mond maar open. Ik doe het niet. Hup open anders word ik boos en daar krijg je spijt van. Ik doe mijn mond maar open. De borstel wordt in mijn mond gedouwt en ruig schrobt hij mijn mond. Mijn hele mond schuimt en het smaakt vreselijk. Ik begin te huilen. He niet huilen ik help je. Je wilt toch niet uit je mond stinken? Of wel soms. Hij gaat gewoon ruig verder. De borstel is best hard en doet zeer. Ik doe mijn mond dicht. Hij pakt mijn kin en komt dicht bij me met zijn hoofd en zegt op boze toon. Open nu anders word ik heel boos en vertel ik het je papa's. Ik doe mijn mond maar open. Hij gaat nog een tijdje door en spoelt me mond uit. Zo dat stinkt niet meer. Mijn oppas klapt de plank naar beneden en tilt me er op. Hij doet de Washand aan en begint weer met mijn oksels, daarna mij buik en dan mijn piemel. Hier blijft hij wat langen en hij spuit nog een klodder zeep op mijn piemel. Na lang mijn piemel gewast te hebben draait hij me om. Hij spoelt zijn Washand uit en pakt nieuwe zeep. Nu wordt mijn rug gedaan. Daarna mijn kont. Ook hier krijg ik extra zeep. Hij doet de washand uit en pakt de borstel. Nieuwe zeep erop en hij gaat los op mijn billen en in mijn naad. De haren van de borstel zijn keihard. Deze borstel lijkt wel gemaakt om de vloer mee te schrobben. Hij drukt mijn bil opzij en zet de borstel in mijn naad en gaat achter me staan. Met flinke kracht en snelheid duwt hij de borstel door mijn naad heen. Zo even de strontresten verwijderen. Mijn naad is knal rood en ik begin te huilen. Hij is klaar met de borstel en draait me weer om. Hij pakt de Washand en spuit zeep op de vinger. Hij tilt mijn enkels op en steekt de Washand naar binnen. Ik begin nog harder te huilen. Sorry maar ik moest je goed wassen en hier zit allemaal stront. Hij gaat steeds dieper maar mijn kringspier ontspant zich wel. Ik word weer afgespoeld en afgedroogd.

Op de commode smeert hij me heerlijk in met baby olie een zeer uitgebreid net een massage heerlijk. Maar helaas gaat er ook weer een vinger naar binnen. Hij pakt het talkpoeder busje en strooit mijn kruis en billen helemaal onder met een dikke laag. Daarna pakt hij een nachtluier. Ik denk niet dat hij het door heeft. Hij tilt mijn enkels op en legt de luier onder mijn billen. Hij probeert de luier dicht te doen maar het lukt niet helemaal. Na wat klungelen heb ik een luier om. Ik krijg een plastic broek aan en een romper. Ook mijn dikke handschoenen krijg ik weer aan. Ik word neer gezet en de oppas wrijft met zijn hand over mijn kont en en kruis. Echt een heerlijk gevoel door mijn luier en ik krijg een erectie. Hij voelt dit denk niet en wrijft door. Omdat ik al lang geen contact heb gehad kom ik klaar. Hij merkt niks en ik ook weinig ik denk aan niks en heb zelfs moeite met staan. Ik wordt naar beneden getild en in de box gezet. De jongen gaat weer op zijn mobiel. Opeens loopt hij naar me toe en neemt een paar foto's en filmt me terwijl ik speel. Ik schenk geen aandacht aan de jongen terwijl ik dit een paar dagen geleden zeker zou hebben gestopt ik ben veranderd. Heel erg veranderd. Na een hele poos spelen in de box krijg ik buikpijn. Niet veel later laat ik zonder dat ik het merk mijn hele luier vol lopen met diaree. Het voelt vreselijk maar ik speel gewoon door. Gadverdamme wat ruik ik. Heb je je luier vol gescheten? Nou die ga ik mooi niet verschonen ik bel Coen wel. Hoi Coen met Steef ja Jeroen heeft zijn luier helemaal vol gepoept maar ik wil hem liever niet verschonen wat moet ik nu doen? Ik kan het antwoord van Coen niet horen. Oke is goed dan wacht ik tot je thuis bent tot straks. Nou als je papa thuis is doet hij een schone om. Zullen we nu maar eten? Ik doe niks. Steef dekt tafel en tilt me in mijn stoel. De diarree gaat door mijn hele luier. Ik krijg een groente pap gevoed en limonade. Zo klaar. Zullen we wat leuks doen dan hoef ik die walm niet te ruiken. Steef pakt mijn schoenen en doet ze aan. Zo kom we gaan eendjes voeren. Hij pakt de kinderwagen en zet me er in. Weer schuift de diaree overal heen. Hij duwt me 10 minuten naar het park. In het park is het giga druk omdat het prachtig weer is. Heel veel mensen kijken mij raar aan. Bij de vijver geeft Steef me brood en mag ik voeren. Leuk he? Ik knik. Je kan wel leuk zijn zegt Steef en hij geeft me een kus op mijn mond. Ik hoop dat ik vaker op je mag passen. We voeren de eendjes en lopen nog een heel stuk. Na een hele tijd gaan we weer naar huis. Thuis staat de auto van Coen er dus die is ook weer thuis. Steef doet de deur open en rijd me naar binnen. He liefje papa heeft je gemist heb je lief gedaan voor de buurjongen. Jahoor zegt Steef. Leuk dat je Jeroen mee nam naar het park echt super. Zo die broek van jou ruik je wel zeg zal ik de kleine even de poepbroek af doen? Coen tilt me op en brengt me naar mijn kamer. Steef loopt mee. Op de commode word ik uitgekleed en doet Coen mijn plastic broek uit. Steef tilt mijn enkels op en Coen maakt de luier los. Er komt een stank af echt smerig. Is de kleine aan de diaree ben je ziek? Ooh en ik zie niet alleen poep. Stoute baby ben je klaargekomen? Steef heb jij het gemerkt dat hij klaar kwam. Nee niks. Dan krijg je straf kleine. Maar eerst je billetjes schoon maken. Met billendoekjes word ik schoon gemaakt. Zo om te kijken of je ziek bent. En Coen heeft een thermometer in zijn hand. Hij steekt hem in mijn kont terwijl Steef toekijkt. Je temperatuur is wat hoog morgen met Mike maar even naar de dokter kleintje. Coen tilt me op bed en legt me over zijn knie. Hij begint te slaan ik krijg 10 tikken op mijn billen. Zo en dit was niet je enigste straf ik ga ook nog even met Mike overleggen. Zo en nu een nieuwe schone luier. Steef helpt met verschonen. Nu nog even aankleden en dan Kun je nog een middag dutje doen. Coen doet mijn pyama aan en tilt me in bed welterusten kleine. En ik krijg een kus van Coen en Steef.


Wordt vervolgd.
 

littlel

Toplid
Bedankt voor alle leuke reactie's hier weer een deel.

Ik heb heerlijk geslapen. Coen maakt me wakker hallo kleintje lekker geslapen en ik krijg een kus. Coen tilt me uit bed en legt me op de commode. Ik heb een grote plas gedaan in mijn luier. Coen doet me een schone luier aan en ik krijg mijn romper weer aan. Zo kom maar kleine. Coen tilt me naar beneden. Hij legt me op de bank en loopt naar de keuken. Hij komt terug met een flesje melk en een dora koekje. Hij gaat zitten en legt me op zijn schoot. Ik krijg een blauwe slab voor en krijg mijn flesje ik drink lief en eet ook mijn koekje op. Coen klopt zacht op mijn rug en ik laat een boertje. Wat ben je toch een liefe baby. Coen kust me een kietelt me. Ik begin te lachen en Coen gaat gewoon door met kusjes geven en kietelen. Na een tijd tilt Coen me in de box en gaat hij tafel dekken en koken. In de boks speel ik met een knuffel. Het is een kuikentje en hij is heel zacht. Terwijl Coen staat te koken gaat de deur open het is Mike. Coen komt uit de keuken en Mike geeft een kus aan Coen en loopt dan naar mij. He kleintje papa heeft je gemist hoor. Heb je lief gedaan tegen Steef en Coen. Ik knik Mike geeft me kusjes lieve baby ben je. Steef is met Jeroen naar het park eendjes gaan voeren zegt Coen. En hij wil wel vaker oppassen. Wat lief zegt Mike. Ja alleen Jeroen had zijn hele luier vol gepoept met diaree we moeten morgen naar de dokter ik heb al gebeld. Maar er zat niet alleen poep in de luier hij was ook klaar gekomen ik heb hem al 10 tikken gegeven op zijn billen maar vindt dat niet genoeg. Ja wat wil je nog meer doen? Geen idee wat kun je er aan doen? Ik weet het niet. Ik speel gewoon door en na een tijdje gaan we eten. Ik krijg een warme pap van groente, garnalen en tonijn. Mike voert me en bij de eerste hap moet ik al huilen. Kom kleintje lief eten dat is gezond. Ik eet maar verder. Na het eten kijk ik op schoot bij Mike Sesamstraat en ik krijg nog een fles warme melk. Als ik mijn flesje op heb is het bedtijd. Mike en Coen brengen me naar boven poetsen me tandjes en doen een dikke nachtluier aan. Mike tilt me in bed en geeft me een kus. Ook van Coen krijg ik een kus. Tot morgen kleintje.

Ik word wakker in een doorweekte luier hij is echt helemaal nat zelfs de buitenkant. Mike komt me wakker maken. Kleintje we moeten zo naar de dokter dus gaan we nu eerst ontbijten. Mike tilt me de trap af en zet me in mijn stoel ik krijg een slab voor en word gevoerd door Mike. Ik krijg een broodje. Na het broodje gaan Coen en Mike met me naar boven Mike vult het bad en Coen verschoont mijn luier. Zo die luier heb je goed nat gemaakt zeg jeetje. Coen tilt me naar de badkamer en zet me in bad. Ik krijg geen tijd om te spelen want Mike pakt meteen de sproeier. Ik word weer grondig gewassen overal en daarna afgedroogd. Op de commode wordt mijn kruis en kont nog even geschoren en ik krijg een luier aan. Daarna kleed Coen me aan. Beneden krijg ik me schoenen aan en mijn jas met cars. Mike zit al in de auto en Coen tilt me in het kinderzitje in de auto en maakt mijn gordel vast. Ook krijg ik mijn speen in. We rijden een kwartier en stoppen bij een gebouw. Niet bang zijn hoor kleintje de doktor is lief en gaat alleen even onderzoeken. Ik word naar de wachtkamer getild en word daar in een speelhoek neergezet. Door mijn dikke handschoenen gaat spelen moeilijk. Er kijken veel mensen naar me maar ik speel gewoon door. Na een poos worden we geroepen. Mike tilt me naar de dokter die erg vreemd kijkt naar mij. Mike en Coen stellen zichzelf en mij voor. We gaan zitten en ik zit in een kinderstoel. Coen verteld de dokter over mijn diaree. Nou dan zullen we de kleine even onderzoeken. De doktor kleed me en uit en laat alleen mijn luier aan. De doktor voelt wat aan mijn buik en in mijn rug. Nu maakt hij de luier ook los. Hij legt me op de tafel en trekt handschoentjes aan. De doktor trekt mijn billen uit elkaar en voelt wat rond mijn kont. Daarna pakt hij een thermometer en steekt deze met een beetje glijmiddel naar binnen. Hij laat hem er een tijd in en trekt hem dan uit mijn kont. Hij leest het af. Nou de temperatuur is normaal en ik voel ook niks dus ik denk dat het eenmalig is. Wel zie ik denk ik wat luier uitslag daar zal ik nog even naar kijken. De doktor legt me op mijn rug en begint onder mijn balzak te kijken. Ja een klein beetje luieruitslag ik zal hem even insmeren met zalf en een potje mee geven. Wassen jullie hem wel goed? Ja heel goed zelfs zegt Mike. De dokter begint mijn piemel in te smeren en ik krijg hierdoor een stijve. Ja dat is wel een probleem van onze baby zegt Coen. Ja ik heb wel wat tegen erecties hoor. Dat moet je elke dag naar binnen spuiten in zijn piemeltje het werkt ongeveer 24 uur. Ik zal het wel voor doen. De dokter pakt een spuitje met een lang hol buisje aan de voorkant. Hij pak mijn piemel en steekt het buisje naar binnen mijn piemel in. Hij spuit de inhoud in mijn piemel en mijn erectie is al snel over. Zo kijk dat helpt. Nu weer een luier aan maar dat doet mijn stagiair wel ik roep hem wel. Oh dat hoeft niet hoor zegt Coen ik wil het ook doen. Nee dat is goed voor hem dan weet hij ook hoe dat moet. De dokter gaat even uit de kamer en komt al snel terug met een jongen van een jaar of 22. Zo doe jij die lieve baby even een luier om? Ja is goed. De jongen pakt talkpoeder en strooit dit op me. Daarna pakt hij een luier en doet deze bij mij om. Goedzo zegt de dokter. Daarna kleed de stagair mij aan en Coen en Mike bedanken de dokter en de stagiair. De dokter en stagair zeggen gedag tegen mij en we gaan weer weg. Zo gelukkig is het niks he kleintje. En Mike en Coen kussen me. We gaan nog even de stad in en boodschappen doen voor mij. Daarna gaan we nog even naar de apotheek de spullen van de dokter halen voor mij. In de stad kijken veel mensen me raar aan. Maar hier trek ik me niks van aan ik ben veranderd in een echte baby en ben de controle over mijn plassen en poepen volledig kwijt en gedraag me als een baby. Ik ben gelukkig met Mike en Coen. Het perongeluk terecht komen in het bed en bad is gelukkig gebeurt. Ik voel me zo goed als baby en Coen en Mike zijn top vaders. Ik heb geen familie meer dus ik blijf hier mijn hele leven.

Dit was voorlopig het laatste deel tenzij jullie graag willen dat er meer delen komen. Laat het dan maar weten en tips zijn altijd welkom.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Begonnen bed/broekplassen Broekplassers en Poepers 1
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
tijn2022 wat zijn jou bed rituelen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
F Bed opmaken Plastic broekjes liefhebbers 29
beddenplasser In bed geplast of niet ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Pup AB bed, linkje bijgevoegd Product & Winkel Testverslagen 6
Bedplasser91 In bed geplast vannacht Plastic broekjes liefhebbers 12
lkjhgfd luier geplast in bed Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 88
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Onem In bed plassen doordat je gewend bent aan luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
F Tena Bed ervaringen Luiers 8
G Mooi bed, wat vinden jullie er van AB/DL Fotos 17
Tristan en leroy Ik werd wakker in een nat bed. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Ivy Leuk AB bed op marktplaats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Ton Ik kom ‘s ochtends uit bed en ik heb aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 123
A Leuk bed gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Little-Nancy Ik en pappie samen in bed AB/DL Fotos 7
D Bed probleempje B 2
Limbonees Te koop: Hoog-laag bed Pub 1
D Lekken jullie vaak in bed en hoe voorkom je dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
K Oeps in Bed geplast Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Pieterknopje Gratis abdl bed? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
H Snachts plassen in bed Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Jezelf in bed laten plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Mooi bed op markplaats Aanbevolen 7
duimelot Leuk Bed vandaag gespot Aanbevolen 13
U Luier in bed Polls 93
Jongen24jaar Voor het eerst zonder opzet in bed geplast. Broekplassers en Poepers 14
M bed box hoog laag bed tekoop op marktplaats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
R Gek in bed (experimenteel 16+ Verhalen 1
H Welke luierbroekjes zonder nat bed of broek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Frasion Bed plassen zonder je iets merk en zonder echte spullen te gebruiken 16+ Board 24
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
H bed/broekplassen Broekplassers en Poepers 18
A een Week in bed W 3
diaperdrenthe bed matss en libero size 7 Pub 2
? in je slaap in bed plassen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 15
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 13 april 15:00 uur Kalender 0
friendly Gwenpool: Shits and Giggles (comic door PieceOfSoap) G 27
friendly Viola and Penny (Comic van RocketManatee) V 9
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 10 februari Kalender 0
Limbonees Bazaar Beverwijk meet and greet Kalender 61
Diaperthijs Merry christmas and a happy new Year. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 09 december Kalender 1
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 11 november Kalender 3
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 14 oktober Kalender 5
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 12 augustus Kalender 16
Limbonees Pets, littles and ABDL playground zaterdag 6 mei 2023 Kalender 2
Similar threads


















































Bovenaan