Bed probleempje

Daan2001

Nieuw lid
Dit verhaal is deels waargebeurd. Maar gebruik wel andere namen
Max is de hoofdpersoon


Het begin:
Max woont op een instelling met 3 groepsgenootje. Zijn groepsgenoten heten rik en Tim en ruben. Ze hebben alle 4 een autismespectum stoornis. Ik zit samen met 3 andere groepsgenoten op de groep ernaast) er zit verstandelijk niveau tussen de groepen en gedrag van de kinderen of volwassen. Ik ben zelf niet verstandelijk beperkt maar heb autisme en kan niet goed met mijn broertje want die is erg druk.


Max speelt graag buiten en is snel afgeleid. De trampoline is zijn favoriete activiteit en dit doet ie elke dag.
Max zijn vriend mart woont op de groep naast hem.
Max was buiten en afgeleid aan het springen op de trampoline toen t begon.
Max zijn broek werd nat en er kwam een grote bobbel in zijn broek aan de achterkant. Max had in zijn broek geplast en gepoept. Beschamend liep hij de trap op (de tuin zat lager dan het huis) en ging ongezien naar zijn kamer. Daar heeft ie een uur gezeten. Robin zijn begeleider zou boos worden dacht ie.
Robin was max inmiddels kwijt en zocht en zocht tot max de deur open deed en zij "Robin, niet brommen" Robin was natuurlijk heel lief voor max en douchte hem en kleden hem aan. Daarna ging ze eten. Tijdens het eten zei max dat ie buikpijn had en hier kreeg hij poeders voor en na een uur was t weer raak. Zijn hele broek was weer vol. Hij poepte weer in zijn broek. Nu was de begeleider wel geïrriteerd en vertelde max dat ie goed op de wc moest plassen en poepen. Zonder enige schaamte nam hij max mee in een schone broek naar de winkel en nam een pak dry nites.
Hij vertelde max dat als ie weer een ongelukje zou hebben hij een luier om zou krijgen. die avond ging t nog een keer mis en kreeg max de dry nites om. Max was boos want max wilde geen luier dus buiten plaste die express in de luier. Later nog een keer maar de drynites lekte want 2 grote plassen paste er nie in. Robin was inmiddels erg boos en heeft max 5 min op de wc gezet "max dit deed je nooit waar komt dit vandaan dit is niet gezond ventje" max gaf snikkend antwoord en zei "sssorry robin"
Die avond kreeg max een luier om. Ze wilde liever geen poepinsidentjes in bed.
Max plaste in zijn luier voor ie ging slapen en toen ie wakker werd en moest plassen plaste die... tot zijn schrik voelde max zijn bed nat worden. Zonder schaamte liep hij naar Bart de begeleider en zei "max nat bed, max laat" bart ging met max naar zijn kamer en kwam erachter dat max zijn eigen matras had (op de groep hebben ze matrassen met rubberenhoesen) max kon niet trrug naar bed dus mocht ie spelen. En dat vond ie toch wel leuk.
De volgende ochtend werd ook Ik nat wakker. Dit was niet echt een verrassing dus Bart haalde me bed af en stopte het in de machine. Daarna ging ik samen met max kleuren want tot 9 uur zijn de groepen gemixt. Ik hoorde max plassen en van schrik voelde ik mijm broek natter worden. Bart kwam voor max en werd heel boos tot ik opstond en met een rood hoofd zei "Ik ben dan net zoon baby als max" ik plaste vaker in mijn broek maar heb er nie altijd moeite mee omdat mijn omgeving dit ook nie heeft. Bart gaf ons een droge broek en deden dit op ons kamer aan. Ik had me droge broek nog niet aan of ik kreeg weer een scheut plas. Ik liep vol schaamte naar Bart want dit was me nog nooit gebeurt. Nu werd Bart wel geïrriteerd en gaf mij een drynite broekje van max met de tekst "doe ditmaar om voor de zekkerheid" daarna ben ik de rest van de dag met max in de tuin wezen spelen stiekem hadden we allebei in ons broek gepoept. Tot ik geroepwn werdt om te drinken en ik me broek weer nat voelde worden omdat ds luier lekte.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Begonnen bed/broekplassen Broekplassers en Poepers 1
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
tijn2022 wat zijn jou bed rituelen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
F Bed opmaken Plastic broekjes liefhebbers 29
beddenplasser In bed geplast of niet ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Pup AB bed, linkje bijgevoegd Product & Winkel Testverslagen 6
Bedplasser91 In bed geplast vannacht Plastic broekjes liefhebbers 12
lkjhgfd luier geplast in bed Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 78
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Onem In bed plassen doordat je gewend bent aan luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
F Tena Bed ervaringen Luiers 8
G Mooi bed, wat vinden jullie er van AB/DL Fotos 17
Tristan en leroy Ik werd wakker in een nat bed. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Ivy Leuk AB bed op marktplaats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Ton Ik kom ‘s ochtends uit bed en ik heb aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 123
A Leuk bed gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Little-Nancy Ik en pappie samen in bed AB/DL Fotos 7
Limbonees Te koop: Hoog-laag bed Pub 1
D Lekken jullie vaak in bed en hoe voorkom je dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
K Oeps in Bed geplast Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Pieterknopje Gratis abdl bed? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
H Snachts plassen in bed Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Jezelf in bed laten plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Mooi bed op markplaats Aanbevolen 7
duimelot Leuk Bed vandaag gespot Aanbevolen 13
U Luier in bed Polls 93
L Bed and Breakfast B 16
Jongen24jaar Voor het eerst zonder opzet in bed geplast. Broekplassers en Poepers 14
M bed box hoog laag bed tekoop op marktplaats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
R Gek in bed (experimenteel 16+ Verhalen 1
H Welke luierbroekjes zonder nat bed of broek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Frasion Bed plassen zonder je iets merk en zonder echte spullen te gebruiken 16+ Board 24
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
H bed/broekplassen Broekplassers en Poepers 18
A een Week in bed W 3
diaperdrenthe bed matss en libero size 7 Pub 2
? in je slaap in bed plassen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 15
MamavanJantje Plas probleempje Algemeen 11
Miffy Knuffelnaam probleempje/uitdaging Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
BFB08 tijdelijke stop door probleempje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
LBV Luiers kopen..........probleempje Tiener Baby's / Luierliefhebbers 14
1 probleempje kan niet op de chat Chatroom 6
Similar threads













































Bovenaan