Bedplasvriend

Wat vond je van mijn verhaal?

  • Goed

    Stemmen: 6 31,6%
  • Prima

    Stemmen: 10 52,6%
  • Redelijk

    Stemmen: 1 5,3%
  • Matig

    Stemmen: 1 5,3%
  • Slecht

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal stemmers
    19

LBV

Toplid
Heeey mensen!

Geniet! ;)



Ik was 8 jaar oud en had pas een tijdje geen last meer van bedplassen.
Ik had wel nog een vriendje die wel in bed plaste. We waren alle twee vrolijke en actiefe jongens die altijd op avontuur waren.

Het begon allemaal op een warme woensdagmiddag. Zoals gewoonlijk waren we in de middag vrij.
We gingen naar het huis van mijn vriend toe om te spelen op de gamecube.
We kwamen aan bij hem en gingen eerst even op de trampoline, omdat het zo lekker weer was.
Na een uur springen en salto's maken op de trampoline werden we naar binnengerold door zijn moeder.
We gingen tosti's eten. Toen onze buikjes vol waren gingen we naar boven toe.

Toen we boven kwamen gingen we meteen naar zijn kamer toe. Eerst Mario kart spelen en later Mario smash bros. Na een uurtje of 2 te hebben gespeeld hadden we er genoeg van, onze blazen begonnen zich al een beetje te vullen met alle limonade die we hadden gedronken bij de tosti's. Na een uur muziek draaien op zijn stereo en nog wat spelletje spelen op zijn computer, gingen zijn ouders boodschappen doen. Ze vroegen aan mijn vriend of hij nog een pak luiers nodig had. Hij deed zij kast open en ik zag de pakken staan, ik was meteen geïntresseerd in de pakken met inhoud. Ik keek er anders naar na al die jaren bedplassen, zag ik nu de luier als een soort bescherming. Mijn vriend zij tegen zijn ouder's dat hij er nog genoeg had en de kast ging weer dicht. Het was net alsof ik uit een droom werd wakker gemaakt. Ik had blijkbaar niet door dat ik naar de pakken had gestaard, want mijn vriend vroeg wrm ik naar de pakken aan het staren was.

Ik wist er niks op te zeggen en stond met een mond vol tanden. Mijn vriend zij wat maakt het uit. Na weer een lange tijd gamen en muziek luisteren moest ik en mijn vriend erg nodig plassen. Toen zij ik zo tegen mijn vriend ik ga even naar de wc, hij zij nee wacht!
Ik stopte. Hij zij zullen we het in een luier doen? Ik vroeg waarom?
Hij zij nou dan hoefen we niet meer heen en weer te lopen Naar de wc. Ik dacht daar heeft hij gelijk in.
Na een tijdje hadden we eindelijk de luiers aan. Ik stond op knappen. Toen de plakstrips dicht waren liet ik het spontaan lopen. Het voelde heerlijk dat warme gevoel tussen mijn benen, ik was alleen maar een koude massa tussen mijn benen gewend van als ik s'ochtends wakker werd met een natte luier. Maar dit was heerlijk. Mijn vriend liet het gewoon in de luier lopen alsof het de gewoonste zaak van de hele wereld was. Zo speelde we heerlijk door met onze luiers aan.

Na een uur waren zijn ouders nog steeds niet terug. Ze belden op dat ze in de file stonden en dat het nog minstens een uur zou duren. De luiers waren ondertussen koud geworden dus ik liet nog een plasje lopen. Mijn vriend zij opeens dat hij moest poepen. Hij ging door zijn hurken en zag een bult in zijn luier vormen. Er kwam een geur vanaf pfoe...
Ik moest ook wel een beetje dus deed hem na, het was een apart maar aangenaam gevoel zo'n bult in je broek. Ik voelde me lekker klein en onddeugend.

Na een half uur genoten te helpen hebben we alles weer opgeruimd en de ramen open gezet. Toen zijn oudes net thuiskwamen waren we weer fris en fruitig en je zou er niks van merken. Ik ging meteen naar huis, want het was eten's tijd.

Na deze middag hebben we het nooit meer over luiers gehad en hij is na deze middag binnen een maand gestopt met bedplassen. Sinds dien heb wat met luiers. Ik hoop dat jullie het verhaaltje leuk vonden! =D

(sorry als er wat spelfouten in zitten maar ik ben dyslectie)

Groetjes Luierbevuiler
 
  • Like
Waarderingen: rog

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Bedplasvriend (waargebeurd)

leuk verhaal!

doorgaan met schrijven zou ik zeggen :D
 

abdenhaag

Mijn lieve DL hond - Switch
Re: Bedplasvriend (waargebeurd)

Goed geschreven , ik heb geen last van je dislectie gehad, prima geschreven. !1
 

smurfke

Gewaardeerd Lid
Re: Bedplasvriend (waargebeurd)

ik vond het een leuke ervaring die je met ons gedeeld hebt... goed geschreven, dislectie of niet...
 
Bovenaan