Begeleid vakantie

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Dit verhaal is voor deel waar gebeurd.

Bas van 20 jaar is een verstandelijke beperkte jongen met incontinentie.
Bas werkt bij een gewoon bedrijf en woont begeleid in Utrecht.

Na een jaar hard gewerkte hebben is Bas toe aan vakantie.
Maar niet zo maar een gewonen nee.
Omdat Bas niet zelf standig op vakantie kan heeft Bas een jaar geleden via internet en zijn begeleiding een leuke vakantie geboekt.
Bas gaat voor zijn vakantie naar Duitsland.
Het is een speciale vakantie voor mensen met een verstandelijke handicap.
Hij moest daar voor wel een stapel papieren invullen waar in staat wie Bas is en wat Bas heeft ook moet er een brief bij gedaan worden van zijn huisarts.
Na dat Bas dat samen met zijn begeleiding had in gevuld kreeg Bas een brief terug waar in staat dat hij mee mag op vakantie maar eerst moest hij nog betalen en na dat Bas dat heeft gedaan kreeg Bas een week voor dat hij op vakantie gaat waar in staat waar Bas moes zijn voor zijn waar de Bus naar Duitsland staat in de brief staat.
Op 10 juli 2010 om 9.00 vertrekt de bus vanaf de krooslaan te Utrecht naar Duisburg in Duitsland.
Ook staat er in de brief waar de Krooslaan is in Utrecht en dat is bij het Centraal Stadion.
Voor Bas betekend dat hij om 8.30 met de tram naar de Krooslaan moet.

Een week later was het eindelijk zo ver Bas gaat morgen op vakantie.
Samen met zijn begeleiding pakte Bas zijn koffers in.
Bas moet namelijk 2 koffers mee nemen 1 met zijn kleding en 1 met zijn luiers.
Ook had Bas een tas gevuld met luiers, baby doekjes, plastic zakjes en handschonen en eten en drinken voor onderweg.
De volgende dag werd Bas zo als altijd wakker gemaakt maar nu was het extra vroeg.
Bas ging eerst eten met de begeleiding en daarna werd hij gewassen en kreeg Bas een schone luier om.
En vervolgens deed Bas zelf zijn kleding aan.
Daarna ging Bas naar de tramhalte lopen die is tegen over Bas zijn huis.
En dat vind Bas wel makelijk wat dan is het ook niet zo verlopen met de 2 koffers en een schouder tas.
Maar Bas houd ook van trams en alle mensen die op de tram werken kennen Bas.
Toen de tram aan kwam stapte er gelijk een controleur uit de tram en die pakte Bas zijn koffer om te helpen met instappen.
De controleur vroeg aan Bas waar hij naar toe gaat op vakantie?
Bas zij dat hij naar Duisburg in Duitsland op vakantie gaat en de Controleur vroeg bij welke halte Bas moet uitstappen.
Bas die zij gelijk dat op de Krooslaan moest zijn en de controleur wist gelijk waar het is en liep samen met Bas naar de Krooslaan.
Na dat ze bij de goede halte waren uitgestapt.
De controleur zij dat ook tegen zijn corlega dat hij met Bas mee loop naar de Krooslaan en die liepen ook samen met Bas mee.

Toen de bus van de begeleid vakantie er aan was gekomen zwaaide de contreurs Bas uit en Bas maakte zo kennis met de mensen die ook mee gaan op vakantie.
Voor dat Bas in stapte werden zijn 2 koffers in het laat ruim van de bus geladen alleen zijn tas met luiers neemde Bas zelf de bus in.

Bas moest ook zijn envelop in leveren waar in staat welke medicatie hij gebruikt en een kopie van zijn legentiematie.
Bas vertelde gelijk dat hij incontent is aan een begeleidster Loes.
En dat hij daarom luiers draagt.
En toen moest Bas en alle mensen die mee gaan op vakantie instappen.
Voor dat de bus ging rijden werd iedereen van harte welkom geheten en er werd daarna een aantal regels verteld over wat wel en niet mag in de bus.
En daarna ging de bus rijden Bas ging voor in de bus zitten naast Loes.
Tijdens het reiden maakte Bas nog wat foto's en keek hij of hij zijn huis kon zien.
Loes die naast Bas zat komt ook uit de buurt van Utrecht zo vetelde ze dat tegen Bas en Bas vroeg om welke plaats of wijk van Utrecht.
Waar op Loes zij Nieuwegein.
Bas zij dat hij dat ken en vroeg waar in Nieuwegein.
Loes zij Vreeswijk.
En Bas zij dat ken ik mijn moeder woont in Vreeswijk.
Loes vond het leuk om te horen.
Toen de bus ging stoppen voor een pauze omdat de chauffeur dat moest.
Werd er aan Bas gevraagt of hij ook naar de wc moest.
En Bas zij eerst nee maar Bas kreeg wel een rood hoofd en wist niet hoe hij moest kijken.
Toen alle mensen de bus uit was behalve Bas en Loes vroeg Loes wat er aan de hand is.
Bas zuchte en keek naar de grond en hij zij dat zijn luier nat is maar dat hij zicht diep voor schaamt.
Loes nam Bas mee naar een invalide wc en Bas moest zijn broek laten zakken en werd daarna verschoont.
Bas schaamte zich en Loes stelde Bas gerust en vertelde dat zij alleen zijn luier zal verschonen en er gebeurt niks wat jij niet wil.
Bas vertelde na het verschone dat hij is verkracht en dat hij bang is dat het weer zou beuren.
Loes zij dat hij daar niet bang voor hoef te zijn en hij werd mee genomen naar de bus onderweg maakte de bus nog 1 tussen stop net in Duitsland.
Daar gingen ze wat eten en drinken en Bas werd weer door Loes verschoont.
Na een uurtje reiden kwamen ze eindelijk aan bij de bungalow.
Bas kreeg een kamer naast Loes in de bungalow.
Samen met Daniel.
Daniel slaapt bij Bas in de kamer en Daniel is ook net als Bas incontinet en draagt ook luiers.
Maar Daniel draagt luier broekjes overdag en 's nachts ook gewone luiers.
Na dat Bas en Daniel de koffers in de slaapkamer hadden zet.
Ging Bas eerst praten met Loes de begeleiding.
Bas vetelde alles over zijn incontinentie en ook dat hij is verkracht en dat hij bang is dat hem weer zal over komen.
De verkrachting vond plaats toen Bas 14 jaar was maar dat het nog in zijn hoofd blijft hangen.
Loes had ook in middels de papieren van Bas door gelezen.
Daar in staat dat Bas gewassen en verschoont moest worden.
Loes stelde Bas een paar vragen 1 is waneer Bas altijd gaat dochen waar op Bas zij elke ochtent en vraag 2 is hoe wil je verschoont worden staan of liggend en Bas zij liggend en als niet anders kan staan.
Loes vertelde dat ze niet wil hebben dat Bas op de grond gaat liggen van een openbaar wc alleen in de bungalow.
En dat vind Bas goed.
Bas vertelde ook dat hij ook regelmatig zich zelf scheert tussen zijn benen.
Omdat hij geen schaam haar wil hebben.
Ook verteld Bas dat hij zuchten en naar de grond kijkt uit schaamte dat hij ook regelmatig is op geworden Sex lekker vind.
Loes verteld dat het heel normaal is.

Na het gesprek moest Bas zijn broek uit doen en Loes contoleerde de luier en die was behoorlijk nat.
Bas loopt met Loes mee naar zijn slaapkamer en moest eerst zijn broek en schoen uit doen en daarna moest Bas gaan liggen op bed.
Loes maakte Bas zijn luier open en maakte dat gelijk tussen Bas zijn benen grondig schoon.
Daarna gooide Loes de vieze luier weg en pakte de schone luier die ze omdeed bij Bas maar Bas was behoorlijk op gewonden en Loes vroeg aan Bas wat bij wilde Bas kreeh een rood hoofd en hij duwde zij penis naar bende met heel veel pijn en Loes deed de luier snel dicht na dat de hand van Bas uit zijn luier weg was naar Bas had er wel heel veel pijn in zijn penis.
Loes vraagt aan Bas of het wel gaat Bas zij gelijk nee.
Maar zij had de luier al dicht geplakt.
Loes ging naast Bas op bed zitten en zij dat ze dit de volgende keer niet meer zo doen.
Bas moest van Loes zijn benen uit elkaar houden en langzaam ging het weer Bas kon weer normaal op staan.

Wat Bas niet wist en Loes ook niet van Bas is dat een oogje op elkaar hebben zonder dat het van elkaar weten.

Na het verschonen ging Bas en Loes bij de rest van de groep zitten om elkaar beter te leren kennen.
Onder genot van een lekker hapjes drankjes zo ook die van Loes en Bas want Bas zijn luier werd snel vol.

Er word nog voor dat iedereen naar zijn bed gaat verteld wat ze de volgende dag gaan doen.
Daarna ging Loes samen met de ander begeleiders praten en Bas bleef wachten tot dat Loes weer terug kwam.
Na dat Loes terug kwam zag ze Bas nog buiten zitten alleen.

Maar wat er gebeurt was is in de tijd dat Loes weg was is dat Bas door de drank en zijn nate luier door was gelekt.
Loes nam Bas mee naar de badkamer en vertelde dat hij moest dochen.
Bas wilde eerst naar zijn slaakamer gaan maar dat mocht niet omdat Daniel al ligt te slapen.
En Bas had een zijk nate broek.
Loes pakte een schone luier van Bas en een handdoek.

En toen gebeurde het.
Loes deed nu de broek van Bas open na dat ze alle zakken leeg had gehaald.
Daarna kleede ze Bas hellemaal uit.

En toen ja ging ze snel terug naar haar eigen slaapkamer en pakte ook een handdoek en haar piama.
Bas wist niet wat hij mee maakte.
Hij stond nog geen 2 minuten alleen in de badkamer toen Loes terug kwam.
En Loes vertelde in zijn oor dat hij verliefd is op Bas en Bas werd rood en vertelde ook dat hij dat ook is op haar.
Loes klede zich uit en deed daarna de luier open van Bas die goed gevuld is.
Bas ging als eerste onder doch en Loes kwam er bij staan en Loes maakte Bas goed en grondig schoon.
En toen maakte Bas haar goed schoon.
Na het dochen gingen ze elkaar af drogen.

Daarna gingen ze naar Loes de kamer en daar werd Bas zijn luier om gedaan.

Om er voor te zorgen dat Loes geen problemen kreeg en Bas ook niet ging Bas in zijn eigen kamer slapen.
De volgende ochtent werd Bas wakker van zijn vieze nate luier.
Maar Bas bleef liggen om uit te slapen tot dat hij wakker werd gekust door Loes.

Bas werd voor het eten ook weer gedocht door Loes en daarna kreeg hij een schonen luier om.
En daarna ging hij eten en gingen ze leuke dingen doen.
En Bas nam voor dat ze weg gingen een tas met luier mee.

Na dat weer terug waren gekomen werd er weer gebordelt .
En Bas werd extra gecontrolleerd zo dat hij niet weer door lekte door zijn luier.
En zo ging dat de hele vakantie door.

Op de laatste avond kreeg Bas een persoonlijk adres van Loes.
En Bas gaf zijn adres ook aan Loes.

Bas werd de tijdens zijn helle vakantie verschoont en gewassen door Loes en ze gingen ook elke avond met elkaar dochen.
Op de terug reis werd Bas ook geschoont door Loes.
Toen ze weer in Utrecht aan kwamen ging Loes naar het huis van Bas.
Daar pakte Bas zijn koffers uit met vuilen kleding en pakte nog wat schonen luiers en wat kleding en ging met Loes mee naar haar huis.
Daar gooie Loes haar kleding in de was.

Loes is alles voor Bas geworden.
En ze zijn nu een leuk stel.

Bij volgende verhaal ga verder over Bas en Loes in deel 2

Groetjes incoluier
 

tiny1

Beginneling
Goed verhaal maar probeer je verhaal eerst even in word te schrijven en de spellingscontrole er overheen te halen. Een keer extra je verhaal doorlezen kan ook geen kwaad. Gramatica en zinsopbouw kan wat beter. Verhaal leest wel lekker door :)...
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
tiny1 zei:
Goed verhaal maar probeer je verhaal eerst even in word te schrijven en de spellingscontrole er overheen te halen. Een keer extra je verhaal doorlezen kan ook geen kwaad. Gramatica en zinsopbouw kan wat beter. Verhaal leest wel lekker door :)...
Ik ga het proberen het is voor mijn de eerste dat ik zoon verhaal heb gescheven.
Normaal als ik dingen schrijft dan komt dat niet op internet.

Zijn er ook mensen die na dit verhaal te hebben gelezen wat hier boven staat er hoe ik er aan gekomen bent?

Groetjes incoluier
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Deel 2

Bas pakte wat kleding en een pak luiers en ging samen met Loes mee naar het huis van Loes.
Een maal bij Loes aan gekomen werd Bas zijn luier gecontroleerd en die was behoorlijk nat geworden van al dat reizen.
En voor dat Bas werd verschoont ging Bas eerst Loes helpen met uit pakken van Loes haar koffer.
Loes vroeg of het nog het gaat met Bas zijn luier en Bas zij daar op dat die behoorlijk nat is en dat hij een schone luier nodig heeft.
Loes nam Bas mee naar de badkamer waar Bas zich moest uit kleden en op de badkamer vloer liggen.
Daarna maakte Loes de luier open van Bas en moest daarna op staan.
Om te dochen.
Loes ging om Bas te helpen met wassen ook uit kleden en samen genote ze van een lekker warme doch.
Na het dochen werd Bas lekker af gedroogt en Bas droogte Loes af.
Daarna moest Bas op bed liggen en kreeg Bas een schone luier om maar Loes deed in de luier een inlegger zo dat de luier extra dik is maar dat had Bas niet door tot dat de luier dicht werd gemaakt.
Bas raakte wel in de war daar door hij bijna in paniek raakte en dat komt door de handicap van Bas.
Loes ging naast Bas zitten.
Loes vertelde waarom Bas een inlegger in zijn luier deed.
De reden is omdat Bas regel matig op vakantie was door gelekt en Bas draagt al de zwaarste luiers die er maar zijn.
Loes wil meer te weten komen over de incontinentie problemen van Bas.
Loes vroeg als eerst wat de oorzaak is van zijn incontinentie.
Bas zij dat hij een overactieveblaas heeft.
Maar dat hij ook dood bang voor ziekenhuizen.
Tijdens het ziekenhuis onderzoek ging er een begeleiding mee met Bas om Bas te onder steunen en uit te leggen wat de dokter bedoelde in het ziekenhuis.
Voor Bas is nog een 1 behandeling mogelijk maar die wil Bas niet en dat is botox behandeling om de 2 maanden waar bij Bas geopenreed word om botox in de blaas te spuiten.
Loes vroeg ook hoe vaak hij een schone luier nodig heeft op een dag en Bas zij 5 a 6 st.
Maar dat hij het moeilijk vind om zijn luiers te verschonen en dat hij hulp bij nodig geeft.
En dat hij het moeilijk vind om in te schatten waneer zijn luiers verschoont moet worden.
Bas vertelde dat de inleggers alleen voor de nacht is.
Maar Loes zij dat ze het beter vind om ook voor overdag te doen.
Loes verteld dat zij dat niet erg vind en maakte met Bas een paar afspraken met Bas.
Als eerst regel is voor Bas dat hij gewoon in zijn luier mag rond lopen als de gordijnen dicht zijn in huis.
Bas moet elk uur bij Loes komen voor een luier controle ook als ze buiten zijn waar bij Loes in de luier kijkt van Bas en voeld aan de luier.
Als Bas een vieze luier heeft moet hij bij Loes vragen voor een schone luier en mag Loes daar ook voor wakker maken.

Bas vertelde ook dat hij uit schaamt sex lekker vind Loes vind dat niet erg en zegt dat als daar zin in heeft dat die dat gewoont moet zeggen.

Na het moeilijke gesprek gingen ze samen na de luier controle aan kleden en naar de winkel om eten en drinken te halen ook nam Loes een doos met Baby doekjes mee en een paar rollen luier zakjes voor de vieze luiers.
Ze gingen daarna naar de apotheek van Bas om luiers en inleggers te bestellen die waren niet op voor raad omdat ze alleen voor licht urine verlies hebben en niet voor zwaar urine verlies.
En gelukkig wist Bas dit en hij zij dat hij het een paar dagen kan reden de luiers voor Bas komen morgen binnen bij de apotheek.
Loes vertelde dat ze dan morgen op komen halen.

Na het dat ze bij het huis van Loes waren gekomen gingen ze samen eten koken.
Eerst werd Bas nog verschoont voor dat ze samen aan het eten begonnen.
Na het eten en de afwas stond er voor Bas een verassing te wachten.
Loes deed eerst de gordijnen dicht en trok de broek van Bas naar bende.
Bas schok zich kapot en wilden zijn broek weet aan doen maar Loes zij dat het niet gaat gebeuren.
Vervolgens ging ze Bas helpen met uit doen van zijn broek en schoen.

Hoe dit verder gaat lees je in deel 3 Loes en Bas
 

Nighty73

Nieuw lid
tiny1 zei:
Goed verhaal maar probeer je verhaal eerst even in word te schrijven en de spellingscontrole er overheen te halen. Een keer extra je verhaal doorlezen kan ook geen kwaad. Gramatica en zinsopbouw kan wat beter. Verhaal leest wel lekker door :)...
En je hoeft ook niet elke zin op een nwe regel te zetten hoor. Heb dat zelf ook decennia lang gedaan. ^-^
 

lorddiaper

I'm the best baby girl i can be
zoals al is gezegd alsjeblieft gooi er de volgende keren een spellings controle overheen dat is veel makkelijker te lezen :eek:
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Na privé omstandig heden heb ik lang niet meer aan dit verhaal geschreven.

Vervolg op Bas en Loes deel 3.

Bas werd helemaal uitgekleed tot op zijn luier na.
Loes kleden zich zelf uit en nam hem mee naar bed.
En toen gebeurden het eerst gingen ze lekker op bed liggen knuffelen en dat liep uit op vrijen.
Na het vrijen bleven ze in bed liggen en Bas kreeg weer een schone luier met inlegger er in.

Bas heeft er van genoten wat hem is overkomen.
En vertelde aan Loes dat hij dit vaker wil doen.
En dat gebeurde ook en zij zijn een leuk stel geworden.

De afspraak was wel dat Bas in het weekend naar Loes ging en door de weeks gewoon thuis was.

Bas vroeg na een paar manden of Loes het leuk zou vinden om samen te gaan wonen.
Loes woont toch alleen in een leuke appartement in Nieuwegein.
En Bas woont in een woon groep waar die na lange tijd wel voor heeft gezien en wil graag meer voor zich zelf.
Maar door zijn verstandelijke beperking gaat het moeilijk om alleen te gaan wonen.

Loes vind dit een leuk voorstel en stemde in om samen te gaan wonen.
Loes vroeg wel een aantal dingen waar zij een goud eerlijke antwoord op wil en zijn vroeg:
Bas heb je schulden waar op Bas zij: Nee
Waar heb je naast je verzorging nog meer hulp bij nodig: Bas zij dat is een goede vraag?
Ik heb hulp nodig bij me administratie.
En zo zijn er nog een aantal dingen maar die weet ik niet uit me hoofd. Dat zou je aan me begeleiding moeten vragen.
Wel heb ik iemand nodig die met me mee gaat naar de huisarts,ziekenhuis,tandarts.

Loes zij dat is geen probleem.
Wat ik wel wil is dat als we samen wonen dat je ook ambulante begeleiding krijgt.
Die samen met jou en mijn je administratie bij werkt en na je post kijkt.
Zij kunnen je beter helpen dan ik.
En Bas zij dat is goed.

Bas ging samen met Loes een gesprek aan met Bas zijn woon begeleiding en vertelde dat zijn samen gaan wonen.

De begeleiding van Bas vroeg aan Loes wanneer ze dat zouden willen doen.
Waar op Loes zij over een paar manden.
Maar ik weet niet hoe lang het duurt voor dat de huur en begeleiding opzeg te mijn is?
Waar op de begeleiding zij dat het 2 maanden duurt en dat dit schriftelijk moet onder de naam van Bas.
En de volgende waar is hoe lang het duurt voor dat Bas ambulante begeleiding krijgt aan huis?
Het antwoord is 2 maanden.
Er moeten dan wil wat papieren in gevuld worden maar dat word gedaan door de begeleiding van Bas en waar Bas alleen maar zijn handtekening voor moet zetten.
Loes ging vervolgens samen met Bas naar het stadhuis van Nieuwegein om in te schrijven op het adres van Loes.
Na wat papier werk te hebben gedaan op het stadhuis gingen ze naar huis.

En 2 maanden vloog voor bij en in de tussen tijd werd alles geregeld voor Bas.
Loes de laatste maand voor dat Bas bij Loes gaat wonen maakte Loes in haar huis een 2e kleding kast voor Bas als verassing voor Bas.
Maar wat Loes ook maakte voor Bas is een luier kast.
En bestelde via het internet ook een flinke voorraad extra dikke luiers.

Word vervolg in deel 4 Loes en Bas samen wonen.
 

DLGuido

Superlid
lorddiaper zei:
zoals al is gezegd alsjeblieft gooi er de volgende keren een spellings controle overheen dat is veel makkelijker te lezen :eek:
Ach zo erg is het ook weer niet met de spelling in het verhaal.
gebruik gewoon even je fantasie, dan kom je een heel eind.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik zie het probleem niet in de spelling gewoon tussen de regels door lezen en weet welk woord er bedoeld word.
Leuk verhaal geef het een 7-
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Vervolg Loes en Bas deel 4 samen wonen.

In de laatste maand voor dat Bas bij Loes ging wonen had Loes zonder dat Bas het wist een welkoms cadeau gekocht.
En dat een gloed nieuwe kleding kast en extra dikke luiers.

Toen Bas na zijn werk naar Loes ging om het weekend te logeren.
Vroeg Loes aan Bas wat hij wil doen met zijn huidige kleding kast.
Waar op Bas zij dat hij graag een nieuwe wil kopen omdat die van hem op instorten staat.
En Bas zij ook dat hij graag dit weekend een nieuwe wil kopen voor in dit huis.
En toen zij Loes dat is goed dan gaan we vanavond na het eten naar de winkel.
Maar was een leugen.
En toen pakte Loes een theedoek en zij tegen Bas dat hij hem om krijgt en dat ze voor hem een verassing heb.
Maar je krijgt deze theedoek voor je ogen en dan neem ik je mee naar onze slaapkamer.

Bas zij dat is goed en voelde de spanning komen.
Maar hij gaf zich over en deed was Loes zij.

En toen liepen ze samen naar de slaapkamer terwijl Bas een theedoek om had.
Toen hij voor zijn nieuwe kleding kast stond begeleid door Loes.
Zij Loes haal die theedoek maar van je gezicht af.
En toen gebeuren het.
Bas wist niet wat hij zag en wist ook niet wat die moest zeggen.
Ja Bas dit is je nieuwe kleding kast hij is het zelfde als je van mijn maar hij is voor jou en die gaan we samen in delen zo als jij die wilt.
Kijk er maar in.
En daar stond nog een verassing in.
Er staan pakken luiers in zij Bas en Loes zij dat klopt dat is voor jou in jou maat.

Deze luiers gaan wel in een ander kast maar ik wilde jou bij deze welkom heten in je nieuwe huis.

Maar voor dat je ook nog doorlekt wil ik ook nu je luier zien en Bas trok zij broek naar benende en ging op bed zitten.
Loes pakte in de tussen tijd een schone luier en verschoon spullen.
Toen Loes alles had gepakt om Bas te verschonen ging ze naast hem zitten.
En gaf Bas een flinke knuffel.
En vroeg aan Bas of het weer gaat na wat hem is overkomen.
En Bas zij ja.
Loes vroeg ook aan Bas of hij wilde gaan liggen om verschoont te worden omdat zijn luier behoorlijk vies is en toen aan verschoning.
En dat deed Bas.

Bas vertelde ook tijds zijn verschoning van zijn luier dat hij het heeft verteld aan zijn collega's en huis genoten en zijn familie behalve zijn vader dat hij samen gaat wonen.
En dat ze dat leuk vinden voor Bas.
Ook vertelde Bas dat hij nu 3 weken vrij heeft gekregen van zijn werk voor de verhuizing.
En Loes vertelde dat na het weekend met de auto zij spullen dan willen ophalen.
Ook stelde Loes voor aan Bas om een commode aan te schaffen of een verschoon tafel waar op ze voortaan Bas op wil verschonen.
Bas vroeg of het niet gewoon op bed kan.
Anders heb ik gevoel dat ik dan helemaal een baby bent.
Loes vertelde het voor haar beter is van wegen de rug van Loes.
Waar op Bas zij oke dat dan goed.

Bas vroeg aan Loes wanneer ze dat wil doen waarop Loes zij dat ze dat morgen wil doen en dat ze dan gelijk alle meubels wil kopen.
Bas zij dat het goed is.
Bas vertelde ook alle meubels in zijn kamer weg wil doen behalve zijn kunstof kast.

Word vervolgt in deel 5
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Vervolg Bas en Loes deel 6 samen wonen

Na dat Bas was verschoont ging ze samen chinees halen om te vieren dat ze samen gaan wonen.
Na het eten gingen achter de computer zitten en bespreken door wat Bas graag voor meubels wil hebben.
Loes kwam met een voorstel om een kast te kopen waar alleen de administratie in gaat.
Ook stelde ze voor om te kijken welke type commode het beste is wat vooral het gewicht van Bas kan dragen.
Ze gingen daar voor op internet zoeken naar een goede commode.
En die kwamen ze tegen.
Ze hadden op een site gezien dat er volwassen een commode hadden gemaakt van 3 kasten.
En dat sprak ze aan en op een site van een bekende meubel winkel genaamd I---- zagen ze wel een andere staan en die ook nog op voorraad is.

Na dat ze alles op hadden geschreven.

Stelde Loes voor om naar bed te gaan.
Waar Bas voor zich zelf op internet ging en Loes deed dat ook.
Maar tijdens het internetten zag Loes dat Bas op een 18+ site zat maar dat lied Loes niet merken.
Ze bekeek stiekem waar Bas op zat en wat die aan het doen was.
En ja en toen werd het snel duidelijk voor Loes wat Bas zijn sexuelen gevoelens zijn.
Dat is naast dat Bas incontinent is ook AB en DL gevoelens heeft.
Maar dat heeft Bas nog nooit verteld.
Toen zij Loes ik ga slapen en ik wil dat je ook gaat slapen en ik ga je luier controleren en verschonen.
Bas zij dat het goed was en zetten zijn computer uit.
Loes had in de tussen tijd een paar schone luiers gepakt en verschoon spullen.
Toen Bas ging liggen kwam Loes voor Bas staan en haalde de vieze luier weg.
En toen pakte Loes de extra dikke luier en die deed ze om.
En toen ze dat had gedaan zij Bas dat die luier dikker is dan wat die normaal om heeft en het antwoord van Loes is.
Klopt ik doe dat van wegen het door lekken.
Loes komt naast Bas liggen en vroeg hoe hij het vind om dag en nacht luiers te dragen?
Bas zij dat hij het niet altijd leuk vind.
Loes vroeg daarna hoe voel je eigen als ik je verschoont of je word verschoont?
Bas zij dat hij dan een klein kind vind.

Word vervolgt in deel 6
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Vervolg Bas en Loes deel 7

Loes vroeg aan Bas wat zijn sexuelen gevoelens zijn.
En Bas vertelde dat hij op vrouwen valt.
En meer ook niet.
Maar Bas ik weet dat je nog een sexuelen fantasie heb en dat hou je voor je.
Bas werd rood en Loes pakte Bas stevig vast en drukte Bas zijn gezicht tegen haar borsten aan.
En zij Bas je hoef je niet te schamen dit blijft tussen ons.
Bas klopt het dat je het lekker vind dat je naast je incontinentie ook lekker vind om luiers te dragen en dat je ook als een klein kind behandeld wil worden?
Waarop Bas zachtjes zij ja dat klopt.
Maar hoe weet je dat.
Bas ik heb gezien dat je op 18+ site zat waar je naar vrouwen aan het kijken was in luiers.
En Bas gaf het gelijk eerlijk toe.
Loes vroeg ook Bas wat hij er zou vinden als hij klaar komt in zijn luier.
Waarop Bas zij dat die dat wel lekker zou vinden.
Bas vertelde en gaf hier ook bij gelijk toestemming aan Loes.
Als je wil mag je altijd me sexueel aan pakken.
Maar alleen niet in het openbaar.
Loes zij dat is goed.
En vroeg aan Bas wat hij van zou vinden om klaar te komen in zijn luier en ook om borst voeding te krijgen.
Bas wist niet hoe die moest kijken en zij gelijk ja dat wil ik.

Voor dat ze gingen slapen plakte Bas zijn hoofd vast en duwde die in de richting van 1 van haar borsten en daar moest Bas uit drinken.
Tot die leeg was en daarna moest die de 2de borst leeg drinken.

Bas genoot er van dat die uit de borst van Loes moest drinken.

Daarna viel die in een diepe slaap en Loes die genoot er van dat zij een vriend heeft met een verstandelijke beperking heeft en ook nog luiers draagt.
En die ook nog leuk vind om luiers te dragen ook komt het door zijn incontinentie.
 

slaaf.johannes

Superlid
soms moed je er wat woorden bij of af of veranderen maar toch is het goed leesbaar


van mij krijg je een 8+ om dat hij nog niet af is
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Deel 8 vervolg.

De volgende ochtend als Bas wakker word ziet hij dat Loes ook langzaam wakker begint te worden.
Bas zijn luier was net als elke dag behoorlijk nat maar niet door gelekt.

Loes zij eerst goeie morgen Basje heb je lekker geslapen?
Ja zij Bas en jij Loesje?

Loes vraagde ook aan Bas wat hij er van vond dat hij als een baby aan de borst heeft gelegen.
Waar op Bas zij dat hij dat lekker vind.
Loes verteld ook aan Bas dat hij zich niet hoef te schamen en dat hij gewoon alles mag vertellen.
Ook over zijn sexuelen gevoelens.

Loes nam Bas mee naar de woonkamer en daar maakte ze ontbijt en voor dat Bas ging zitten controleerde ze eerst zijn luier.
Na het ontbijt zij ze samen gaan douchen en wasten ze elkaar goed.
Na het douchen werd Bas mee genomen na het bed waar hij een extra dikke luier omdeed.
En daarna kreeg Bas een korte broek er over heen aan.

Bas vraagde tijdens het omdoen van zijn luier waarom die een extra dikke luier krijgt.
Waarop Loes zij Bas we gaan winkelen en ik wil niet hebben dat jij een natte broek krijgt.
Omdat je bent door gelekt.




Word vervolgt in deel 9
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Deel 10 vervolg.

Bas en Loes gaan na het aan te hebben gekleed naar de bekende woon winkel in Utrecht genaamd I.
Voor mooie meubels.
Ook liepen ze naar de baby afdeling om te kijken naar stevige commode voor Bas en die vonden ze.
Op papier werd de locatie nummers op geschreven en na nog wat te hebben gewinkeld gingen naar het magazijn waar ze zelf de spullen bij elkaar te hebben gepakt waar onder ook te commode's ze namen van 3 de zelfde mee.
Ook gingen ze naar de een dunste matras kijken en die vonden ze gelukkig en die name ze ook gelijk mee.
Na het afgerekend bij de kassa name ze alle spullen mee in de auto en gingen naar de medische speciaalzaak voor een paar plastic matras hoezen.

In de winkel werden vriendelijk geholpen en werd er gevraagd waarom ze op zoek zijn naar plastic matras hoezen voor 1 persoon's bed.
Waarop Loes zij dat het voor haar vriend is die zwaar incontinent is.
En dat de een kast gaat maken waarop ze Bas gaat verschonen.
De verkoopster pakte de plastic matras hoezen en vroeg ook of ze ook wasbare onderleggers willen hebben voor op bed.
En Loes zij gelijk ja en vroeg of ze die ook voor 2 persoon's bedden heeft waarop de verkoopster zij nee maar je kan er wel 2 aan elkaar vast maken.
En zij dat is goed doe maar er 4 van.
Na te hebben afgerekend vroeg de verkoopster ook waar zij nu de incontinentie materialen bestellen.
Waarop Bas zij bij me apotheek.
Maar ik ga ook volgende maand verhuizen naar Nieuwegein om bij me vriendin te gaan wonen.

Waarop de verkoopster zij wij leveren ook incontinentie materiaal in Nieuwegein.
Maar daar voor moet ik je wel in schrijven waar bij je zorgverzekeringspasje mee moet nemen en je moet laten weten welke type incontinentie materiaal gebruikt.
Loes zij dat is goed maar dan komen Bas en ik de volgende keer weer langs om het te regelen voor vandaag hebben Bas en ik veel te doen.

Na dat ze bij Loes de huis zijn aan gekomen haalde ze de spullen uit de auto en Loes vroeg Bas of hij al vast de het huis wilde opruimen en ruimte wil maken voor de commode.
Waarop Bas dat is en wat ga jij doen.
Ik ga naar de supermarkt om daar boodschappen te halen.
Bas zij dat is goed ik ga me broer bellen of hij mee kan helpen met de meubels en Loes zij dat is goed.
Bas zijn broer woont in Nieuwegein en woont alleen.
Bas belde zijn broer Wim en vroeg of hij langs wil komen om te helpen met de meubels in elkaar te zetten.
Waarop Wim zij dat is goed ik kom er zo naar je toe bij Loes de huis.
Wim woont een straat verder dan Loes.
Toen Wim er aan kwam om Bas te helpen kwam Loes ook binnen en met zijn drieën hebben ze alles in elkaar gezet.
Wim vroeg aan Bas wat voor kasten het zijn die in de slaapkamer staan.
Waarop Bas zij dat het een commode is voor mijn omdat Loes me helpt met schone van me luier.
Oke nou snap ik het zij Wim.
En toen legde Bas zelf het gekochte matras op de commode en die past er mooi op.

Ook kwam Loes met een doos aan zetten voor in de commode.
Dat is een doos vol met baby doekjes en een prullenbak voor naaste commode.

Word vervolgt
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
deel 11 vervolg

Toen alle meubels in elkaar waren gezet werden de 3 commodes aan elkaar vast gemaakt voor de zekerheid zo dat ze goed en stevig vast staan.
Daarna werd het matras er op gelegd en die werd ook voor de zekerheid vast gemaakt maar wel zo dat je die ook snel los kan maken.
Daarna werd alle luiers en bij behoorde spullen in de commode gelegd.
En toen was het zo ver Bas moest van Loes op de commode liggen voor zijn eerst verschoning van zijn luier en om te kijken of het wel goed gaat.
En dat was geslaagd Bas kan er rustig op blijven liggen en onder tussen werd Bas verschoont.
De werk hoogt voor Loes is ook goed en ook Loes is er te vrede over.
Daarna maakte Loes het eten en de dag ging snel voor bij.
Waar bij Bas al paar keer op de commode werd verschoont.

Bas vroeg aan Loes om in de plaats van volgende week morgen al zijn spullen op te halen.
En Loes stemde er mee in.

De volgende dag ging Bas samen met Loes naar zijn huis en haalde zijn spullen op.
Het was wel een paar keer rijden maar met hulp van Bas zijn broer Wim kon alles in 1 dag gedaan worden.

Bas had voor zijn verhuizing al veel spullen ingepakt en klaar gemaakt voor de verhuizing.
Toen alle spullen bij Loes stonden werden deze uitgepakt en op zijn nieuwe plek gelegd.
Loes en Wim helpt Bas bij het uitpakken.
En daar bij gooide nog een paar dingen ook nog weg.
Bas heeft ook een grote hobby en dat is modeltreinen.
Deze had Bas jaren lang in de dozen laten zitten omdat hij er geen ruimte voor had.
Maar bij Loes wel.

De spullen die Bas achter laat waren zij bed en kledingkast en een slaapbank.
Die werden ook een dag later op gehaald en vervolgens naar de stort gebracht.

Waar Loes blij mee was is dat Bas zijn administratie goed op orden heeft en dat het zo duidelijk.
Loes maakte voor de verhuizing 2 soorten verhuis berichten 1 was voor zakelijke contacten en 1 was voor vrienden en familie van Bas.

En nu wonen Bas en Loes eindelijk samen.
Loes stelde ook aan Bas nog wil hebben in huis.
Bas zij dat hij graag een tafel wil maken voor zijn modeltreinen.
Loes zij dat is goed.
En wat wil je nog meer in huis.
Bas zij dat hij graag een hond of een kat of een konijn in huis wil.
Waarop Loes zij dat ze daar eerst goed over wil na deken en ook met de begeleiding van Bas er over wil praten.
En daar stemde Bas mee in.

Loes vroeg aan Bas wat is voor jou een droom wens.
Bas vertel dat hij graag naar Oostenrijk,Zwitserland en Indonesië wil gaan voor vakantie.
Loes zijn voor Indonesië is nu geen geld daar voor moeten we goed sparen en we hebben nu al veel geld uit geven voor jou vakantie.

Maar voor een vakantie dichter bij huis waar zit je aan te denken.
Bas zij ik weet het nog niet maar ik zit er aan te denken aan landen die tegen Nederland aan liggen of veder.
Loes zij dat het goed is.
Wat zou je vinden om weer met begeleid vakantie mee te gaan?
Bas zij dat hij graag met Loes wil.
Loes zij dat is goed.
Loes zij wat denk je van Frankrijk om daar naar toe te gaan?
Bas zij dat is goed.
Ik wil graag naar Disneyland gaan.
Loes zij dat is goed.

Loes vraagde ook Bas over zijn sexuelen gevoelens waarop Bas stil werd.
Loes vertel Bas ik weet dat je incontinent bent en dat je ook lekker vind om luiers te dragen.
En dat je ook een klein kind voelt omdat je luiers draagt.
Bas zij als je me gaat verschonen dan ben jij de enge die mijn sexueel handelingen mag uit voeren.

En Loes stemde daar mee in.

Bas stelde aan Loes de vraag wat haar sexuelen gevoelens zijn.
Waar Loes vertel dat graag met Bas lekker vind om te vrijen en dat Bas de enge is die aan haar borsten en met zijn hand in haar kruis mag komen.
En Loes vertel dat ze het leuk vind dat een rol van moeder op zich te nemen waar bij ze Bas alles een klein kind wil behandelen waar onder aan de borst wil.
Bas stemde er mee in.

Na het gesprek zij ze tegen Bas dat hij op de commode moest naar liggen en dat deed Bas.
Waarop Loes Bas zijn broek open deed en Bas zijn luier.
En toen gebeurden het Bas kreeg een extra uitgebreide verschoon beurt.
Alles werd extra grondig gewassen.
Daarna pakte Loes een schone luier en die deed ze alleen onder de kont van Bas.
En toen gebeurden waar ze pakte een 2de luier en deed die ook onder de kont van Bas en daarna pakte Loes de penis van Bas en begon er flink mee te spelen en Bas genoot er zichtbaar van.
Daarna word die naar bene bende bedrukt en Bas gilde het uit van de uit van de pijn.
Waarop Loes zo snel de luier dicht maakte.
Bas lag op de commode te huilen van de pijn.
Loes probeerde Bas nog te troosten en naar een tijdje kwam Bas weer bij.
Bas wist niet hoe die moest kijken en vroeg aan Loes waarom de dat deed waarop Loes zij dat wilde zien hoe veel pijn dat deed bij Bas.
Loes nam Bas mee naar bed en ze kleed Bas helemaal en zich zelf daarna ging ze lekker met Bas knuffelen.
Toen vroeg ze aan Bas of Bas bij Loes een Luier om wil doen waar op Bas zij ja dat goed.
Bas pakte een luier en deed die bij Loes om.
Na dat Loes van Bas een luier om had kregen gingen ze veder met knuffelen en dat liep uit op een vrijen.
Bas en Loes genoten er van en ze zijn vanaf nu een luier stel.
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
bj80 zei:
Ben je soms dyslectisch? Het spijt me, maar dit is echt niet te lezen.
Een beetje respect voor iemand die het probeerd een verhaaltje op papier te zetten. Ja en klopt het niet helemaal dan doe je maar wat meer moeite Sukkel
Albert Einstein had ook dyslexie zijk je die dan ook af
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
mistereast begeleid wonen, ziekte van crohn en DL? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DaddyZ uit huis plaatsing: begeleid zelfstandig, geen ouders! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
Similar threads


















































Bovenaan