Begin van mijn luiertijd. (waargebeurd)

Wat vinden jullie van mijn verhaal?


  • Totaal stemmers
    55
Ik ben nu 16 jaar en draag nog niet zo lang luiers. Ik vind het wel lekker maar moest eerst even wennen aan het idee dat ik een dikke luier omhad overdag en snachts.
Het begon in januari. Ik plaste in mijn broek omdat ik zo nodig moest plassen en ik de wc niet zou redden omdat ik dan twee trappen naar beneden moest. Ik besloot om in mijn kamer maar in mijn broek te plassen. Het voelde heel fijn de warme plas in mijn slipje en mijn broek. Ik voelde de plas zo naar benden glijden langs mijn benen. Van dat gevoel moest ik opeens nodig poepen. Ik dacht als ik dan toch al een vieze slip en natte broek had kon ik ook wel gewoon in mijn slip poepen. Ik ging op bed zitten en begon in mijn slipje te poepen en voelde de poep zo in mijn slipje glijden. Ik stond op van mijn bed en ging voor de spiegel staan. Ik keek naar mijn natte broek en de bobbel bij mijn kont. Ik ging even op een harde stoel zitten zodat je de bult bij mijn kont niet kon zien en poep bewoog tussen mijn billen heen en weer. Ik stond op en ging naar beneden. Dat liep heerlijk. Er was gelukkig niemand beneden en pakte wat te drinken en liep weer naar boven. Ik hoorde mijn moeder al thuis komen en rende snel naar de badkamer zodat mijn moeder mijn broek niet zou zien. Ik deed mijn slip in de wasmand en ging douchen. Toen ik helemaal schoon was ging ik naar beneden. Ik was helemaal vergeten om de slip eerst uit te wassen zodat de poep niet meer zichtbaar was. De volgende dag ging ik gewoon naar school. Toen ik thuis kwam riep mijn moeder mij naar boven en ik liep naar haar toe. Ze was woedend op mij omdat ze de was aan het doen was en mijn poepslipje ontdekte. Ze vertelde mij dat als ze nog een keer achter zoiets kwam dat er erge maatregelen zouden komen. Ik kon niks bedenken en dacht er de hele dag verder aan. Aan tafel zei mijn moeder er gelukkig niks over. Die nacht sliep ik onrustig omdat ik zat te denken wat voor maatregel dat zou kunnen zijn. Ik viel uiteindelijk in slaap. Smorgens werd ik wakker en ging rustig naar school. De rest van de dag bleef rustig. Bij het slapen gaan was ik vergeten naar de wc te gaan maar ik dacht dat doe ik morgen ochtend wel. Die ochtend maakte mijn moeder mij wakker en trok de lakens omhoog ze zag een natte plek in mijn pyjamabroek en een grote vlek op het onderlaken. Ze werd heel boos en zei streng dat ik moest blijven liggen op mijn bed. Ze kwam even later met een tas boven. Ik keek haar aan en vroeg wat er in de tas zat. Mijn moeder zei dat ik dat straks wel merkte. Ze deed mijn natte pyjamabroek uit en mijn slipje ook. Ze pakte een grote luier uit de tas en wat babyspullen. Ze vertelde dat ze wel had verwacht dat het weer een keer zou gebeuren en had alvast luiers gekocht in mijn maat. Ik moest dag en nacht in een luier lopen en deed de luier bij mij om. Ik protesteerde maar het hielp niet. Ik kreeg een paar duidelijke regels. Ik mocht niet naar de wc toe dat moest ik eerst vragen. Ik mocht mijn luier niet uitdoen. Ik mocht niet zonder luier uit mijn bed komen. Na de regels werd ik uit bed gehaald en aangekleed door mijn moeder. Ik moest daarna naar school met de luier om. Iedereen op school keek me raar aan omdat ik opeens een hele dikke kont had. Ik kwam thuis en moest nodig plassen omdat ik het op school had opgehouden. Ik vroeg of ik naar de wc mocht en mijn moeder riep NEE je gaat niet naar de wc je heb een luier om dan gebruik je hem maar ook. Ik moest zo nodig dat ik de plas maar liep lopen en het was heerlijk. Ik ging op de bank zitten en tv kijken. Na een tijdje kreeg ik dorst en honger. Ik stond op van de bank om wat te eten en te drinken te pakken toen ik in de keuken stond poepte ik ongemerkt in mijn luier. Ik liep terug naar de bank en ging zitten. Ik merkte toen pas dat ik in mijn luier had gepoept omdat de poep tussen mijn billen gleed. Ik vond het het lekkerste om heel de dag dan met een vieze luier rond te lopen. Mijn moeder begon na een tijdje pijn poepluier te ruiken en ging mij verschonen. Ik vond dat niet leuk want dan kon ik niet heel de dag in mijn poepluier rond lopen. Ik was heel moe en ging slapen met de luier om. Het ging eerste niet omdat er een dik stuk luier tussen mijn benen zat en dat lag niet lekker. Na een half uur viel ik toch in slaap. Om 6 uur werd ik weer wakker gemaakt door mijn moeder en controleerde of mijn luier nat was. Ik had er namelijk in gepoept en geplast. Dat was inderdaad zo en ze ging me dus verschonen. Ik moest naar school en iedereen achter me hoorde ik lachen en zeggen moet je zien zij draagt nog luiers. Ik schaamde me kapot en moest ervan huilen. Ik moest het natuurlijk mijn vriend ook vertellen dat ik luiers moest dragen. Ik vertelde het en hij werd niet eens boos. Hij vond het zielig en zou me helpen. Hij kreeg er wel een kick van als hij mijn luier mocht verschonen en mij in een luier kon zien. Daar was ik heel blij mee want dan hoefde ik dat niet geheim te houden voor hem.
Nu in maart ben ik blij dat mijn moeder mij die luiers gaf ik kan niet meer zonder. Dat is omdat het zo lekker zit en ik niet meer zindelijk ben nu en alles laat lopen overal en nergens. Ik heb ermee kunnen leven en ben blij dat mijn vriend het niet erg vind. De luier zorgt er gewoon voor dat ik me op mijn gemak voel overal en nergens. Ik draag de luiers nog dag en nacht en naar school is er niemand die me er mee pest. Ik plas en poep elke dag in mijn lekkere dikke luiers.
 
Ben ik mee eens, dat dit een niet waargebeurd verhaal is.

Tevens trek ik ook zo mijn twijfels over het geslacht van deze persoon, ik zie namelijk niet 1-2-3 een vrouw zo'n soort type verhaal maken.

Stefke
 
N

natte-broek

Guest
dlstefke zei:
Ben ik mee eens, dat dit een niet waargebeurd verhaal is.

Tevens trek ik ook zo mijn twijfels over het geslacht van deze persoon, ik zie namelijk niet 1-2-3 een vrouw zo'n soort type verhaal maken.

Stefke
Dat het niet waar gebeurd is lijkt me vrij duidelijk. Vandaag poept ze nog dr broekje vol "omdat ie toch al vies is", de dag er na voelde ze t niet meer aankomen. Beetje ongeloofwaardig. Twijfels over t geslacht zijn begrijpelijk maar kan je nooit zeker stellen op basis van de woorden. Een vriendin van me staat rustig met n fles bier in de hand en zegt vervolgens dat ze "ff naar dr eigen gezeik gaat luisteren". Niet bepaald echt vrouwelijke taal, maar het is wel een van de mooiste (uiterlijke) vrouwen in mn vriendenkring.
 
klopt je kunt daar niet uit gaan van woorden, mijn excuses ervoor.

maar meestal schrijven over het algemeen mannen zulk soort taal en aan de zin's opbouw kun je het ook wel aan merken.

Als die persoon zich anders zo toch wilt voor doen dan komt de aap ooit wel uit de mouw.

groeten stefke
 

knakworst

Gewaardeerd Lid
als het waar gebeurd is stop ik vaak al met lezen.
en dan lees je deze onzin en dan denk je: ach niet mijn fantasie..
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
nou jongens wees eens niet zo negatief deze meid is nieuw hier leuk toch
en boven dien zou ik dat ook wel gaaf vinden omdat zo mee te maken
maar zin een kleine beetje in dat het een beetje onwerkelijk heeft gemaakt miss tip voor de volgende keer

groetjes luieluieraar
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Dit klinkt inderdaad meer als een sterke fantasie van iemand..
Maar wel aardig verhaaltje opzich!

~ LB
 

Nattegat

Dit ben ik natuurlijk niet, maar vind ik wel leuk
Re: Begin van mijn luiertijd. (waar gebeurd)

80 of 90% van de reacties komt erop neer dat dit verhaal a) niet waar gebeurd is en b) haast niet door een vrouw geschreven kan zijn. Daar sluit ik me bij aan. Tot mijn grote verbazing las ik - pas in de laatste zin - dat de hoofdpersoon een zij was. Het pseudoniem van de schrijver (zie dat -binky-) is ook allerminst vrouwelijk. (Of zou het een dijk van een lesbo zijn? :)
 

YoloE

Superlid
Staat nergens dat het om een vrouw gaat. Omdat hij/zij een vriend heeft hoeft een hij niet te worden uitgesloten. Het is 2018. Dat maak ik er uit op. Verder prima verhaal
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
durkje Begin t forum steeds fijner te vinden! Voorstellen 15
D daans natte begin D 2
W Nieuw begin in Portugal 16+ Verhalen 101
luiers zijn lekker Begin jaren 90 waren er bij AH Broekluiers te koop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
AB88 Hoe begin je... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
JustYouri het begin van een verhaal Pub 0
Bam-Bi Luiertijd AB/DL Fotos 3
Mr_insecurious Wat doe jij nu in je littlespace/luiertijd? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
E Verhalen van Emina. (Waargebeurd) V 8
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
G Hoe ik tbdl werd waargebeurd H 0
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Jappie1996 Verhaal Klaar De Afsluitdijk (waargebeurd) A 5
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
S Konijntje vindt pappie (waargebeurd) K 1
S Mijn Pets & Littles Playground verslag (waargebeurd) 16+ Verhalen 23
S Mijn allereerste AB-DL meeting ooit! (Waargebeurd!) 16+ Verhalen 17
Tom-dl Nog niet klaar Mijn Schoolvriend (deels waargebeurd) 16+ Verhalen 218
J Eerste poepluier waargebeurd E 4
Luierkind_123 luier tijd! (waargebeurd) L 1
P Luier met hardlopen (waargebeurd) Broekplassers en Poepers 13
E Doorgelekt (waargebeurd verhaal) D 8
H Dulcolax avontuur (waargebeurd) D 5
G Mijn waargebeurd verhaal M 14
A Waargebeurd W 6
diaperdrenthe Mijn eerste afspraak (waargebeurd!) M 1
N Waargebeurd verhaal W 4
Bovenaan