Betrapt (B)

YoloE

Superlid
Dit verhaal is naar het idee van Joce.
Joce stelde zich voor op het forum als 17-jarige meisje en stelde dit te hebben meegemaakt.
Er wordt door veel factcheckers in twijfel getrokken of ze wel echt is wie ze zegt dat ze is en ook ik vindt het ongeloofwaardig.
Maar haar verhaal (of ze nu echt een haar is of niet) inspireerde me wel om haar scenario uit te schrijven tot luierverhaal.
Dus bij deze. In mijn verhaal is ze wel een jongen.
 

YoloE

Superlid
Hoofdstuk 1:

Ik liep over straat, zojuist liep ik de deur uit bij mijn ouders en liep ik door het poortje tegenover ons huis naar de volgende straat.
Over dit paatje liep ik in de vakanties bijna elke dag, om de hoek was de straat van het huis van mijn oom, tante, neef en nicht.
Ik was altijd heel trots als ik hier liep. Dit was het enige stukje dat ik helemaal zelf mocht lopen.
Het was voorjaarsvakantie, dus ik had nog de hele dag. Ik had afgesproken met mijn nichtje Joyce.
Zij was even oud als ik en we hadden het altijd heel gezellig.
Ik was niet iemand die gouw de leiding nam maar zij wist altijd hele leuke dingen om te doen.
Ik belde aan. Mijn tante deed open en zei: ´Hallo Tim.´
¨Hallo tante, is Joyce thuis?¨ vroeg ik.
¨Ja hoor, Joyce is boven op haar kamer¨ zei ze tegen mij.
Gouw deed ik mijn jas uit en ik liep de trap op naar haar kamer.
Daar zat ze op haar bed te spelen met de poppen.
¨Hallo Tim¨ riep ze naar mij met een hele grote grimlach.
¨Wat ben je aan het doen?¨ vroeg ik.
¨Ik ben met de poppen aan het spelen, dit is David. David is al een hele grote jongen en kan al heel goed lopen. Hij kan met de blokken spelen en speelt ook heel vaak met mij mee wanneer ik met de lego speel.¨ vertelde ze.
En het ging maar door, ze vertelde over een andere pop die ze verzorgde en over de knuffels die allerlei avonturen beleefde en ik luisterde een beetje ongeïnteresseerd. Ik vond het nooit zo leuk om met de poppen te spelen, in haar hoofd kwamen al die poppen tot leven maar ik kon daar niet bij.
¨Zullen we iets anders doen?¨ vroeg ik toen ze klaar was met vertellen.
¨Maar wat zullen we dan doen, ik weet niks anders leuks.¨ zei ze. Even keek ze me een beetje teleurgesteld aan.
Ik had alweer bijna spijt van wat ik had gevraagd. Ze was zo vrolijk en leek nu een heel stuk minder blij.
¨Vader en moedertje?¨ vroeg ze toen enthousiast.
¨Ok¨ zei ik met een gemaakte glimlach.
Ik wist niet of ik er blij mee kon zijn want ik speelde nooit vader en moedertje maar ik was blij dat Joyce dit ook een leuk idee vond dus besloot het te doen.
¨Goed, ik ben de mama en jij bent de papa´ zei ze en we begonnen met spelen.
Ik ging eerst naar mijn werk en liep de deur door en deed hem achter me dicht.
¨Ik ga werken¨ riep ik.
Halverwege de trap bleef ik wachten en toen deed mijn nichtje de deur weer open en zei: ¨kom je weer terug, dan spelen we nu verder hoe ik thuis ben met een kind, dan ben jij het kind´
¨Ok¨ zei ik. Ik had natuurlijk nog helemaal niet bedacht wat ik verder zou doen als vader dus dat was best een leuk idee.
We liepen terug de kamer in en Joyce keek om zich heen. Plots zag ik dat haar oog viel op een pak luiers dat naast haar hoogslaper lag.
¨Weet je wat, jij bent de baby en ik ga je verzorgen als mama¨ nu keek ik toch wat bedenkelijk.
Omdat ze natuurlijk eerst keek naar die luiers dacht ik dat ze verwachtte dat ik die ook om zou doen.
¨Maar ik wil geen luier om hoor¨ zei ik.
¨Ah, waarom. Babytjes dragen een luier en dan kan ik je daarna een flesje geven¨ Zei ze en ze pakte een leeg halve liter flesje en hield deze omhoog.
Na even twijfelen stemde ik in.
¨Ok, ga maar op mijn bed liggen.¨ zei ze. Ik ging op bed zitten en op dat moment duwde ze me op mijn borst zodat ik met mijn rug op de grond ging liggen. Ze maakte mijn broek los en trok deze tot mijn knieën. Daarna deed ze hetzelfde met mijn onderbroek en kwam het moment daar.
Ze pakte een pamper uit het pak dat op de grond lag en vouwde hem open.
¨Kijk is wat een leuke plaatje, mooi hé?¨ zei ze tegen mij op een manier waarop je tegen een baby praat.
Ik voelde me wat ongemakkelijk. Maar toch was het niet vervelend.
Ze vouwde de pamper open en trok aan mijn been.
¨Nu moet je je benen omhoog doen´ zei ze en ik deed wat ze vroeg.
Ik had weleens eerder een baby op een verschoonkussen zien liggen dus ik wist wat ze bedoelde en voelde me net een baby.
Ze legde de pamper onder mijn billen en vouwde hem dicht en plakte de plakstrips dicht.
¨Zo klaar¨ zei ze en ze gaf me een klopje op de bovenkant van mijn luier.
Ik stond op en ze zei: ¨Niet opstaan, baby´s kunnen alleen kruipen, doe deze maar even uit¨ zei ze terwijl ze mijn broek pakte en deze nu helemaal uitdeed. Ik begon rond te kruipen en voelde met mijn hand aan de luier. Het zat eigenlijk niet vervelend.
Ik voelde me wel echt een baby nu en was daar eigenlijk wel blij mee, dat was natuurlijk de bedoeling van het spelletje dus ik kroop verder door de kamer en ging op mijn kont zitten voor de kast toen ik daar iets zag liggen.
Plotseling ging de deur open, ik keek op en keek recht in de ogen van mijn tante.
 

YoloE

Superlid
Hoofdstuk 2:

Het was 17.00 uur. Mijn tante had verteld dat mijn moeder me zou komen ophalen.
Ze was niet boos geweest en had gevraagd waarom ik een luier om had.
Toen we vertelde dat we vader en moedertje aan het spelen waren en dat de vader weg was en de mama nu thuis was met de baby moest ze lachen.
De deurbel ging. Tante liep naar de deur en deed open. Daar stond mijn moeder.
¨Hallo zus. Wat is er aan de hand?¨ vroeg ze.
Ze vertelde wat er was gebeurd en hoe we daarop reageerde.
¨Waarom deden ze dat? Tim heeft nog nooit zoiets gedaan´ vroeg mijn moeder zich hardop af.
¨Joyce draagt sinds kort weer een luier ´s nachts. De dokter zei dat het bedplassen wel wat oorzaken heeft maar aangezien ze vorige week 5 dagen een nat bed had dacht ik dat het voor haarzelf wel fijn was om in de vakantie een luier te dragen. Ze zij ook dat ze het niet zo erg vond. Maar ik ga vanavond wel met haar praten.¨ vertelde mijn tante aan haar moeder.
¨Ah, wat sneu voor haar. Misschien voelt ze zich wel als een baby wanneer ze een luier om krijgt.´ zei mijn moeder.
¨Ik ga vanavond met haar praten¨ zei ze vastbesloten.
¨Goed, Tim kom je we gaan.¨ riep ze naar boven.
Ik kwam de trap af gelopen en keek naar mijn moeder.
Zou tante verteld hebben over ons spelletje van vanmiddag, vroeg ik me af.
Ik kon het niet aflezen van haar gezicht maar ze zei er niks over.
´Kom we gaan. Zeg maar dag tegen Joyce.¨ zei mijn moeder.
¨Dag, Joyce.¨ riep ik naar boven.
¨Doei.¨ hoorde ik Joyce nog roepen.
Ik pakte mijn jas, stapte de deur uit samen met mijn moeder en we liepen naar huis.
Onderweg naar huis vroeg mijn moeder wat we hadden gedaan en ik vertelde alles in geuren en kleuren, behalve over vader en moedertje.
Mijn moeder vroeg er ook niet naar en we liepen thuis naar binnen en gingen aan tafel.
Snel ging het eten niet, ik dacht steeds terug aan die luier die ik om had en dat gevoel dat ik erbij kreeg.
Zo goed, had ik me lange tijd niet gevoeld.
Na het eten mochten we nog even opblijven en daarna was het tijd om naar bed te gaan.
Ook in bed bleef het maar door mijn hoofd malen. Ik sloot mijn ogen en haalde het hele incident weer voor de geest.
Hoe ik bij Joyce op bed lag en met mijn benen in de lucht wachten tot Joyce me een luier om zou doen.
Daarna het beeld dat ik met alleen een luier om door de kamer kroop en het gevoel dat ik kreeg toen ik met mijn hand over die luier ging.
Met die gedachten viel ik in slaap
 

YoloE

Superlid
Hoofdstuk 3:

8 jaar later.

Ik zat in de klas en keek naar de klok. Nog heel even en dan was de les voorbij.
Vandaag had ik eindelijk een kans waar ik al jaren van droom.
Al een jaar heeft mijn zusje last van bedplassen. Ze hebben dat lang voor me verborgen gehouden om mijn relatie met mijn zus niet onder druk te zetten maar afgelopen vakantie kwam ik erachter.
Ze kreeg van mijn moeder een pamper om terwijl ik in onze bungalow de kamer inliep.
En kwaad dat ze was op mijn moeder, ik heb moeten beloven dat ik er nooit met iemand over zou praten en mijn mond zou houden tegen iedereen.
Ik had het belooft en daar zou ik me ook absoluut aan houden. Mijn zusje en ik hebben een hele goede band en die zou ik dan ook nooit op het spel zetten.

Maar dit was wel de kans waar ik al even van droomde.
De jaren na het ´babyspel¨ met mijn nichtje heb ik nog vaak teruggedacht aan die middag.
Vaak fantaseerde ik over hoe het zou zijn om weer een luier te dragen en dat gevoel weer te herbeleven en enige jaloezie was er dan ook wel toen ik mijn zus verschoont zag liggen op haar rug met een pamper om.
Maar vandaag was mijn kans. Als zo meteen de bel gaat en ik direct naar huis ga heb ik twee uur voordat mijn ouders thuiskomen.
Dan heb ik alle tijd om ongezien een luier te pakken en deze om te doen zonder dat iemand het merkt.
Ik was al de hele dag helemaal door het dolle.

Daar ging de bel. Ik stond op en nog nooit ben ik zo snel naar de kapstok gegaan om mijn jas te pakken, naar het fietsenhok gegaan om mijn fiets te pakken en naar huis gereden.
Eenmaal thuis gooide ik mijn tas naast de kapstok en liep ik direct door naar boven, direct naar de kamer van mijn zusje en ik maakte haar bovenste la open. Daar lag naast haar ondergoed een stapeltje pampers. Ik pakte er eentje vanaf en liep direct naar de badkamer.
Ik deed voor de zekerheid de deur op slot en ging op de grond liggen.
Het ging eindelijk gebeuren, dacht ik.
Ik trok mijn broek tot op mijn knieën, ik deed hetzelfde met mijn onderbroek en vouwde de pamper open.
Het voelde toch anders, omdat ik het nu allemaal zelf moest doen. Het gevoel dat ik jaren geleden had ontbrak.
Toch ging ik verder en deed ik mijn benen de lucht in en legde ik de pamper onder mijn kont.
Oh, wat voelde dat goed. Ik vouwde de luier dicht en plakte de plakstrips vast.
Eindelijk was het weer zo ver. Eindelijk had ik weer een luier om.
Ik ging op mijn kont zitten en voelde aan de voorkant van mijn luier. Het voelde weer zo goed, als die ene keer met mijn nichtje.
Snel stond ik op en trok ik mijn broek omhoog en liep ik de badkamer uit naar mijn slaapkamer. Vlug deed ik de deur dicht en ging ik op de grond zitten en deed mijn broek en onderbroek uit. Nog een paar keer voelde ik aan mijn luier en ik begon rond te kruipen zoals ik me dat nog herinnerden van die middag. Ik haalde mijn hand over de achterkant van mijn luier en kreeg weer dat heerlijke gevoel.
Na toch wel een kwartiertje te hebben genoten, hoorde ik opeens de deur van mijn kamer opengaan.
Ik keek om en keek recht in de ogen van mijn moeder.....
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Geen slecht verhaal. Fijn dat je ons meeneemt in jouw fantasie
Dit verhaal is naar het idee van Joce.
Joce stelde zich voor op het forum als 17-jarige meisje en stelde dit te hebben meegemaakt.
Er wordt door veel factcheckers in twijfel getrokken of ze wel echt is wie ze zegt dat ze is en ook ik vindt het ongeloofwaardig.
Maar haar verhaal (of ze nu echt een haar is of niet) inspireerde me wel om haar scenario uit te schrijven tot luierverhaal.
Dus bij deze. In mijn verhaal is ze wel een jongen.
Of dit nou fictie is of niet een mededeling die voor mij niet had gehoeven
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Daar kunnen de meningen over verschillen.
Was zelf een beetje bang dat als ik dit niet deed er negatieve reacties zouden ontstaan omdat ik het over een forumlid zou hebben zonder dit te laten weten.
Ik begin jouw gedachte gang te begrijpen en snap nu beter het waarom. Ik blijf van mening dat verhalen waar je de inspiratie ook van dan haalt niet aan de lezer hoeft medegedeeld te worden doe ik ook niet in mijn verhalen. Ben wel blij dat je het gedaan heb zodat het beter begrepen zou kunnen worden !
 

YoloE

Superlid
Deel 4:

¨Wat doe jij nou?¨ zei mijn moeder.
Eerst keek ik naar mijn moeder, ze leek niet boos maar verbaast.
Ik keek van haar naar mijn luier en ging toen met mijn hand naar de plakstrips.
¨Nee, nee, nee¨ zei mijn moeder en ze snelde naar me toe, bukte naar me en legde haar hand op mijn schouder. ¨Als jij een luier wilt dragen dan mag dat van ons¨ vertelde ze.
Ik wist nog steeds niet waar ik moest kijken. En wat ik moest denken.
Het voelde nog steeds verkeerd.
Mijn moeder keek me weer aan en zei: ¨Lieverd, waarom draag je een luier van je zusje?¨
Terwijl ik zag dat ze me wilde begrijpen wist ik niet wat te antwoorden.
Ik bleef stil terwijl mijn moeder me aankeek en een antwoord leek te verwachten.
¨Laat maar, je mag antwoorden wanneer jij je er klaar voor voelt¨ zei ze en ze stond op.
Ze liep terug naar de deur en keerde zich in de deuropening om.
¨Ik hoop niet dat je die luier zo meteen weer afdoet door mij, als jij liever een luier draagt dan een onderbroek dan is dat prima¨ zei mijn moeder en ze keek begripvol.
¨Ik zal je verder niet meer storen¨ zei mijn moeder.

Ze liet me verbouwereerd achter in mijn kamer.
Had ik dit nou echt goed gehoord, was mijn moeder niet boos?
Ze wilden zelfs liever dat ik mijn luier om hield dan dat ik hem uit deed.
Het voelde nog steeds goed maar ik schaamde me nu wel enorm voor hoe ik erbij zat.
Ik stapte in bed en haalde de dekens over me heen.
Daarna ging ik nogmaals met mijn hand naar mijn luier en ik kreeg weer dat magische gevoel.
Ik woelde nog een paar keer heen en weer nadat ik dit deed en bleef even lekker nadenken over wat er was gebeurd.
Zou ik het mijn moeder vertellen? Ik had een hele goede band met haar en wist dat ik haar alles kon zeggen. Ik vond ook niet dat ik het kon maken om nu mijn luier uit te doen voordat ik met haar gesproken had. Alleen wilde ik er niet over beginnen. Ik wist niet waar te beginnen.

Met al deze gedachtes viel ik in slaap
 

Skyfal

Don't ask, Kzie je pb'tje wel tegemoet.....
Ze wilden zelfs liever dat ik mijn luier om hield dan dat ik hem uit deed.
Natuurlijk, de luier was nou toch al gebruikt en niet meer herbruikbaar voor je zusje, dan is aanhouden beter. Zal de moeder in je verhaal gedacht hebben.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Bedankt voor dit vervolg op naar het volgende ajb!
 

YoloE

Superlid
Deel 5:

Na een tijdje boven te hebben zitten denken werd ik geroepen voor het eten.
De tafel was al gedekt toen ik beneden kwam.
"Was je even je handen?" zegt mijn moeder.
Ik liep naar de keuken en waste mijn handen.
"Waarom is Joyce nu pas beneden?" vroeg mijn zus aan mijn moeder.
"Omdat ze nog even met dingen voor school bezig was" zei mijn moeder nadat ze mijn angstige blik zag.
Het eten was hartstikke lekker, maar ik kon er maar weinig van genieten.
"Mag ik van tafel?" vroeg mijn zus aan mijn moeder.
"Ja hoor. Zet je je bord even op het aanrecht?" vroeg mijn moeder.
"Ok." zei mijn zus en ze zette het bord op het aanrecht en liep naar boven.
"Je lijkt niet zo´n honger te hebben" stak mijn moeder van wal.
Ik brak. "Ik weet niet waarom, iedere keer als ik een luier zie dan vraag ik me af hoe het zou zijn om er eentje om te hebben. Toen ik Julia (mijn zus) gisteren in haar luier zag wilde ik het ook proberen?"
"Het geeft niet lieverd." zei mijn moeder terwijl ze naast me ging zitten en een arm om me heen sloeg.
"Bevalt het?"
Ik bleef stil maar knikte zacht.
"Dan stel ik het volgende voor. De rest van de avond mag je de luier om houden.
Je mag hem altijd afdoen, maar dan wil ik je voorlopig niet weer in een luier zien.
Als je hem vanavond nog steeds om hebt krijg je van mij net als Julia een schone luier om voor de nacht."
"Bedoel je, de hele avond?" vroeg ik bedenkelijk. Ik kon het niet geloven, mocht ik de hele avond en komende nacht echt een luier om.
"Ja, als je het morgen dan nog steeds leuk vind zien we dan wel verder." zei mijn moeder.
Ze stond op van tafel en begon de tafel af te ruimen.
Nog steeds een beetje in de wolken stond ik een paar seconde later op en liep ik naar de hal.
"Je snapt dus wel wat dat betekent toch?" vroeg mijn moeder terwijl ze me indringend aankeek.
"Wat?" vroeg ik angstig.
"Als je de luier zelf afdoet wil ik het niet meer zien. Dus ook niet wanneer je moet plassen." zei mijn moeder.
"Maar wat moet ik dan doen?" zei ik.
"Je hebt een luier om. Waar denk je dat die voor is?" zei mijn moeder.
Toen liep ik toch een beetje boos door de deur.
Mijn moeder leek me wel te begrijpen. Maar toch twijfelde ik.
Moest ik de luier wel om houden? Zou ik het niet beter voor mezelf houden.
Allerlei gedachtes maalden door mijn hoofd.
Ik mocht dus niet naar de wc en daarna weer mijn luier omdoen. Waarom was dat?
Zou mijn moeder hopen dat ik hem daarom afdoe?
Eenmaal op mijn kamer ging ik op bed liggen en voelde ik aan mijn luier.
Wat was dat een fijn gevoel. Ik kon hem toch niet afdoen. Niet nu het eindelijk mocht.
Deze kans krijg ik nooit meer
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Betrapt? Pub 22
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
I Ik ben betrapt op werk B 3
LilyDL Broek geplast, bijna betrapt! Broekplassers en Poepers 17
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
T Betrapt door haar 16+ Board 7
L Ben je wel eens betrapt met een luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Betrapt op luierdragen Algemeen 27
D Vraagje over bijna betrapt zijn Pub 8
walli Betrapt. Broekplassers en Poepers 10
Jappie1996 Bijna betrapt in poepluier Broekplassers en Poepers 10
Luierman1983 Bijna betrapt, Pub 2
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
luiernl Betrapt en lekker luieren bij tante Monique B 10
luiernl Eindelijk in een luier E 11
GAYPAMPERBOY HELP! Betrapt... tips voor uitvluchten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
K Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
bilie Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Betrapt 16+ Verhalen 13
D oeps, betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Wat heb je aan vandaag en ben je bang dat je betrapt wordt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
adidaslover Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Rind Een situatie creëeren om betrapt te worden... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
B Betrapt! maar dan anders. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed oei weer betrapt ;'( Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
PietjeDLimburg Betrapt :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT IN MIJN LUIER B 2
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT B 3
Meeee133 Betrapt! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
G Zonet betrapt Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
D Betrapt en ook weer niet... B 7
DL_Michel de spanning om betrapt te worden? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
DL_Michel betrapt...? Polls (T) 47
Bovenaan