Betrapt en lekker luieren bij tante Monique

luiernl

Toplid
Onderstaand verhaaltje is deels gebaseerd op mijn eigen ervaring en deels fantasie. Opbouwde commentaren en schrijftips welke het lezen aangenamer maken zijn altijd welkom. Op negatieve reacties zit ik niet te wachten, lees het dan gewoon niet.

Ik hoop dat jullie plezier aan dit verhaaltje beleven, veel leesplezier.

---

Inleiding:
Goedendag, ik heb een grote voorliefde voor het dragen van luiers, in eerste instantie de normale incontinentie luiers zoals bv. Tena en Attends. Maar ik vind het de laatste jaren steeds leuker om de volwassen baby luiers met een leuk plasticbroek en romper te dragen. Helaas kan ik deze liefde niet delen met mijn echtgenote. Zij weet dat ik deze voorkeur heb maar wil er niets mee te maken hebben. Gesprekken hierover lopen op niets. Mijn ontdekte luier en plasticbroeken werden weggegooid en telkens weer flinke discussies. Zij heeft enkele jaren geleden diverse malen doorgehad dat ik een luier droeg hetgeen weer een fikse discussie opleverde. Ik heb aangegeven dat dit is iets wat bij mij hoort en ik het niet los kan en wil laten maar haar ook niet kwijt wil. Er is sindsdien eigenlijk sprake van een gewapende vrede. Ik denk wel dat zij vermoed dat er nog luiers in huis zijn maar er wordt gewoon niet over gesproken. Afzweren van mijn luierliefde heb echt ik talloze malen geprobeerd maar het steekt toch telkens weer de kop op. Op de dagen dat ik thuiswerk ben ik meestal lekker geluierd maar geregeld ook naar het werk draag ik een luier en plasticbroek. Deze schiet ik dan aan als mijn vrouw Carla onder de douche staat.

Hoofdstuk 1
Vandaag had ik weer zin in een luier dagje, ik heb er de hele nacht over liggen dromen. Snel uit bed, scheren en douchen. Carla liep naar de badkamer en stapte vervolgens onder de douche, voor mij het sein om mijzelf te voorzien van een Tena maxi slip met gele plasticbroek. Verder mijn normale kleding. Het geritsel van de plasticbroek is als deze door het lichaam wat is opgewarmd bijna niet te horen dus dat gaat altijd wel goed. Wij ontbijten vervolgens samen, ruimen de rommel op en gaan naar ons werk. Wat vandaag echter niet goed ging is dat er op mijn jasje wat haren zaten. Toen wij na het ontbijt onze tanden stonden te poetsen viel dat Carla op. Niets vermoedend veegde zij de haren van mijn jasje, tot zover geen enkel probleem. Zij zag echter ook wat op mijn broek, om precies te zijn om mijn billen. Draai je eens om, er zit iets op je broek hoorde ik haar zeggen. Foute boel dacht ik gelijk, ik probeerde het nog met ‘laat maar, ik moet weg’ maar voor ik er erg in had lag haar hand op mijn kont. Vrijwel direct voelde zij dat ik een luier droeg. In felle bewoordingen kreeg ik te horen of ik niet lekker bij mijn hoofd was en wanneer die gekkigheid nu eens afgelopen zou zijn. Boos liep zij de badkamer uit, schreeuwde nog iets van ‘fijne dag in je luiertje’ en weg was zij. Geschrokken en trillend van de zenuwen stond ik daar in de badkamer, niet wetend wat te doen. Ik besloot mijn luier aan te laten en ook maar naar mijn werk te gaan. Ik verheugde mijn in ieder geval niet op te thuiskomst vanavond.

Op mijn werk ging mijn aandacht naar de talloze zaken die mijn aandacht vroegen en dacht ik er verder niet meer over na totdat ik om 13:15 een appje kreeg van Carla. Het enige wat daarin stond was ‘luiertje nog droog?’. Kut dacht ik dat wordt nog gezellig vanavond. Niet veel later ontving ik het volgende berichtje van Carla met de vraag of zij Femke, mijn secretaresse, even moest vragen mijn luier te controleren en wellicht te verschonen. Ik kon haar maar beter even bellen voor dit uit de hand zou lopen. Enigszins gespannen belde ik Carla en bood als eerste mijn excuses aan. Ja wat koop ik daarvoor, dit heb je al zo vaak gedaan en telkens doe je het weer, je denkt toch niet dat ik achterlijk ben. Ik snap werkelijk niet wat je bezielt, wat is er nu lekker aan om in een vol geplaste luier rond te lopen. Ja schat, ik begrijp echt wel dat het vreemd overkomt maar ik vind het dragen van een luier nu eenmaal heel erg prettig en opwindend. Ja ja ho maar ik hoef het allemaal niet te weten. Maar kunnen we dan geen compromis verzinnen, dat moet toch bespreekbaar zijn, reageerde ik. Wat wil je dan lekker zo stiekem door blijven gaan en ik net doen of ik gek ben, dat zie ik echt niet zitten zei Carla. Ik heb nu geen tijd er verder over te praten ik moet aan het werk. Pff dacht ik tenminste geen geruzie. Ik wacht het verder allemaal maar even af.

Rond 16:00 ontving ik het volgende berichtje van Carla, zij had afgesproken met Henk en Monique dat wij daar vanavond zouden eten. Ik werd verzocht na mijn werk daar heen te komen. ‘En houdt vooral je luier aan’ stond er als laatste zin. Monique is een jeugdvriendin van Carla, leuke meid, ziet er goed uit. Samen met Henk een leuk stel en goede vrienden. Wij hadden altijd het idee dat zij er een bijzonder sexleven op nahielden. Ik was dan ook niet erg gerust op wat er voor vanavond op de planning zou staan. Ik kon wel raden dat mijn luierliefde daar agendapunt nummer 1 zou zou. Ik antwoorden Carla met de vraag of dit wel zo’n goed plan was en of wij niet eerst even samen moesten praten. Haar korte en resolute antwoord was ‘prima plan, gewoon komen. Luier aanlaten!’. Oef dat liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Ik kon mij de rest van de middag niet echt meer concentreren en liep om half zes het kantoor uit. Mijn luier was redelijk nat maar ik hield hem aan zoals Carla mij had opgedragen.

Hoofdstuk 2
Om kwart over zes belde ik aan bij Henk en Monique. Monique deed enthousiast en met een grote glimlach de deur open. Leuk dat je er bent, Carla is er al zei ze mij terwijl zij mij 3 zoenen gaf. Ik liep de woonkamer in en gaf Henk een hand. Ik voelde 3 paar ogen branden op mijn geluierde kont en voelde mij alles behalve op mijn gemak. Biertje vroeg Henk, ja lekker. Niet veel later zaten we gezellig te praten over alledaagse dingen. Op een gegeven moment zei Monique dat Carla haar vanmiddag had gebeld met de vraag wat ze aan moest met een man welke graag in een luier loopt. Direct alle ogen op mij gericht, ik voelde dat mij hoofd zo rood werd als een tomaat. Dat zij bij ons terecht komt met zo’n vraag is natuurlijk niet helemaal toeval. Jullie zullen, door de jaren heen, best wel in de gaten hebben gehad dat de relatie tussen mij en Henk anders is dan bij de meeste andere mensen. Ik denk dat als ik zeg dat wij een sm relatie hebben jullie hier niet heel gek vanop zullen kijken. Zowel Carla als ikzelf knikte bevestigend. Monique vertelde dat Henk onderdanige gevoelens heeft en zij met haar dominante trekjes daar wel raad mee weet. Ook wij hebben dus een fase gehad waarin dit nieuw en onwennig voor ons was. Ook Henk heeft hier lange tijd met geworsteld alvorens hij dit ter sprake bracht. Maar door de jaren heen heeft het ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht en is onze relatie er nadien alleen maar beter op geworden. Verder ging ze er niet op in maar ik zag in mijn gedachte Henk al in de boeien liggen. Ik werd uit mijn gedachte teruggehaald toen ik Monique hoorde zeggen ‘dus Peter, vertel ons eens wat er zo leuk is om een luier te dragen’. Ik wist mij niet echt raad, ik begon mijn verhaal met te zeggen dat ik mij nogal overvallen voelde door de mededeling van Carla hier naar toe te komen. Ja gek he viel Carla mij in de rede, jij doet van die gekke dingen, ik weet me geen raad en heb Monique om hulp gevraagd. Oke prima, ik wil daar met alle liefde over praten en ik hoop oprecht dat we tot een oplossing komen. Ik vertelde over het lekkere en comfortabele gevoel van een luier, het heerlijk zachte plastic buitenlaagje, het heerlijke geritsel van een plasticbroek. Dat het mij een gevoel van geborgenheid en rust geeft en ook dat het mij seksueel opwindt. Ook van de spanning welke het geeft om buiten of op mijn werk een luier te dragen, het gevoel om niet betrapt te willen worden maar dat heel stiekem ook wel willen. De spanning daarvan vind ik erg opwindend. Tot mijn verrassing reageerde niemand fel en werd ik door Henk en Monique niet belachelijk gemaakt of weggezet als een of andere gek. Geïnteresseerd vroeg Monique mij hoe ik dat dan deed, of ik er dan ook mijn behoefte in deed, waar ik luiers kocht en hoe ik dat buiten Carla om allemaal deed. Ik vertelde dat ik elke week wel één dag thuis werk en dan een luier, plasticbroek en romper draag. Dat ik de luiers ed. koop via internet en ze laat bezorgen bij een DHL punt waar ik het dan ophaal. Ook dat ik, zoals vanmorgen, als Carla onder de douche een luier en plasticbroek aan doe. En ja ik plas er ook in, geen poep, dat ik dat wel eens geprobeerd heb en het op zich wel leuk vind maar het schoonmaken niet erg prettig vind.

Monique nam weer het woord, bedankte mij voor mij openhartigheid en vroeg Carla hoe zij dit heeft aangehoord. Zij vertelde dat haar eerste reactie was dat dit toch bizar is, een volwassen man die graag een luier draagt, er in plast en zich dan waarschijnlijk zit af te trekken. Maar ook dat ze met mij te doen had dat ik deze gevoelens heb en zij niet en dat zij het erg jammer vond dat dit zo tussen ons in is komen te staan. Zij zou echt niet weten hoe dat verder moet, zij ziet zich in ieder geval ’s avonds niet naast een dik geluierde echtgenote in bed liggen die dan vervolgens ’s ochtends wakker wordt in een natte luier. Aan seks met haar man in een luier moest zij al helemaal niet denken. Oke dat is duidelijk zei Monique, jullie zitten duidelijk niet op één golflengte.

Monique vroeg of ik mijn broek uit wilde doen om mijn luier aan hen te laten zien. Ik deed mijn schoenen uit, stond op en liet enigszins beschamend mijn broek zakken. Verlegen keek ik naar de grond. Doe ook je jasje en overhemd maar even uit en show ons je luiertje, dat is toch wat je stiekem ook graag wilt, spoorde Monique mij aan. Niet veel later stond ik in mij luier en T-shirt, ik voelde dat de schaamte enigszins wegtrok en voelde mij meer en meer op mijn gemak. Carla zat op de bank en keek mij ongelovig aan, dat haar man Peter hier zo in een luier stond en daar zo openlijk over praatte kon er bij haar echt niet in. Vind je dit prettig vroeg Monique, zo niet dan doe je je broek weer aan. Nee het is prima zo, antwoordde ik. Ben je erg nat vroeg Monique mij, zou je het leuk vinden al één van ons je een schone luier om zou doen, vroeg ze. Carla heeft wat spullen van je geheime plekje meegenomen, zij wist al heel lang van je verstopplaats en heeft dat altijd maar zo gelaten, dat is toch ook wel erg lief he. Ja zeker viel ik haar bij, ik vertelde dat het beslist niet mijn bedoeling is haar te kwetsen en dat ik echt heel veel van haar houd. Ik kan anders zelf ook wel even mijn luier verwisselen zei ik. Nee vandaag niet, wij gaan dat voor jou doen vandaag. Ga daar maar even lekker liggen zei Monique terwijl ze naar een plekje in de kamer wees. Monique stond op, liep naar de keuken en kwam terug met een tasje. Kijk eens wat Carla allemaal heeft meegenomen, zij haalde er een dikke luier met dino’s uit, een lichtblauwe plasticbroek met beertjes en een lichtblauwe romper met kinderlijke print. Wel schattig allemaal dat moet ik je toegeven, je heb lieve spulletjes gekocht hoor zei Monique tegen mij op kinderlijke toon. Monique vroeg aan Carla of zij samen met haar mijn luier wilde verschonen. Carla stond niet direct te trappelen maar stond op en kwam naar mij toe. Is dit nu echt wat je wilt vroeg ze mij, dit is toch niet helemaal normaal. Monique viel haar in de rede en zei dat zij dit vanmiddag toch hadden afgesproken, zij zouden samen kijken of er een modus te verzinnen zou zijn waarmee wij beide konden leven. Ga er maar even naast zitten en laat het verder maar aan mij over. Monique deed mijn plasticbroek uit en maakte mijn luier los. Henk pak jij even de lotiondoekjes en talkpoeder welke wij vanmiddag gekocht hebben. Henk had nog niet veel gezegd vanavond en zat het vanaf de bank allemaal geïnteresseerd te bekijken, hij stond op om de spulletjes te pakken. Toen hij dit aan Monique gaf legde zij haar hand op zijn kruis, zo zo dat laat jou allemaal niet onberoerd zo te voelen. Wil je ook graag een luiertje aan, misschien vindt Peter dat wel leuk een luiervriendje. Nee hoor haastte Henk zich, dat hoeft echt niet. Monique gaf mij een knipoog en maakte met een doekje mijn kruis schoon, doe de beentje maar omhoog zei ze. Ik trok mijn benen in en trilde mijn billen van de grond. Monique haalde de natte luier weg en legde de schone luier onder mijn kont. Zo die is goed nat zeg, goed dat we je luier even verschonen, de hele dag in een natte broek is toch ook niet fijn. Woh wat een wereld meid is dit dacht ik, Henk boft maar. Jammer dat Carla er niet zo in zit. Vervolgens maakte zij ook mijn billen schoon met een doekje, deed er wat talkpoeder op en wreef dit over mijn billen. Ze pakte mij been en zei mij dat ik mijn beentjes kon laten zakken. Vervolgens strooide zij wat talkpoeder in mijn kruis en wreef het uit. Dit liet mij niet geheel onberoerd en ik kreeg een licht stijve piemel. Zo zo dat vindt Petertje wel lekker zo te zien. Ik kleurde weer, waarop Monique vervolgens zei ‘Ah Petertje, daar hoef je je toch niet voor te schamen’, dat gebeurt gewoon met kleine jochies zoals jij. Carla zat erbij en keek mij ongelovig aan. Monique plakte de luier vervolgens lekker stevig dicht, controleerde of hij goed in de liezen zat en vroeg mij vervolgens te gaan staan. Zij pakte de plasticbroek, hield deze open en vroeg mij er in te stappen waarna ze hem verder omhoog hees en over de luier deed. Ze gaf een klopje op mijn kont en zei dat ik er lief uitzag. Zij vroeg Carla of zij mijn romper aan wilde doen maar helaas bedankte Carla voor de eer. Geen probleem zei Monique, misschien een andere keer. Monique deed mij T-shirt uit en de romper over mijn hoofd waarna ik mijn armen er door de mouwen deed. Zij knielde en deed de 4 drukkertjes in mijn kruis dicht. Zo Petertje is weer lekker fris.

Alsof het doodnormaal was dat je even de luier van een van je vrienden verschoont vroeg Monique, ‘wat zullen we eten vanavond, ik heb niet op eters gerekend dus we moeten even wat bestellen, zal ik pizza bestellen?’ Daar had iedereen wel trek in. Carla vroeg sarcastisch aan mij ‘eet jij gewoon mee of wil je liever een potje’? Monique zei dat dit geen leuk grapje is en dat wij hier zijn om een oplossing te zoeken niet om elkaar te beledigen. Sorry zie Carla vervolgens. Terwijl we op de pizza’s wachten dronken wij nog wat. Monique vroeg mij wat ik er zo van vond en wat ik zelf voor oplossing zag. Ik vertelde dat ik het onwennig maar wel prettig vond. Dat het de eerste keer was dat iemand anders mijn luier verschoond maar dat ik, afgaande op de reacties van Carla, niet zie gebeuren dat Carla mij ooit een luier gaat aan doen. Maar dat hoeft toch ook niet, dat kun je toch ook zelf. Het zou toch alleen al heel fijn zijn als je dat ook kunt doen wanneer Carla thuis is als je daar dan de behoefte toe voelt, reageerde Monique. Ja daar zou ik al heel blij mee zijn. Carla gaf als reactie op dezelfde vraag van Monique aan dat zij blij was met de hulp van Monique en Henk en het fijn vond er zo open over gesproken te hebben maar dat ik thuis in haar bij zijn een luier zou dragen vond zij moeilijk. Als ik het dan al zou doen wilde zij er niets van merken. Mijn reactie daarop was dat ik dan wanneer zij thuis zou zijn ik géén luier zou dragen. Het dragen van een luier geeft mij een goed gevoel maar wanneer Carla er zo inzit is dat gevoel ook niet prettig. Ik zou mij thuis wel beperken tot het dragen van een luier als zij er niet zou zijn. Tot zover eigenlijk dus niets veranderd maar het stiekeme was er dan wel een beetje vanaf en dat voelde ook wel goed.

Monique stelde voor dat ik af en toe eens bij hun mag komen in mijn luier, wellicht wil je wel eens meespelen in ons spel. Bespreek dat samen maar eens, je bent hier altijd welkom. Maar, vroeg Carla, hebben jullie dan ook seks met elkaar? Nou dat is niet waar het in eerste instantie omdraait maar dat komt er wellicht wel bij. Zou jij daar problemen mee hebben vroeg Monique aan Carla. Zou ik zo snel niet weten maar ik denk het eigenlijk van niet, het is denk dan meer lust dan liefde maar ik wil daar even over nadenken, Natuurlijk antwoorde Monique, dat begrijpen wij. Denk er rustig over na, wij horen het wel en jij bent zelf natuurlijk ook van harte welkom. Nou voorlopig zeker niet antwoordde Carla.

De deurbel ging, de pizza’s werden bezorgd. Onder het genot van een wijntje aten wij de pizza’s, ik nog steeds alleen in mijn romper en mijn inmiddels een beetje natte luier. Heerlijk om zo gezellig te zitten en volledig jezelf te kunnen zijn. Om 23:15 zie Carla dat zij naar huis wilde. Ik wist eigenlijk niet wat te doen, ik had een redelijk natte luier aan en geen ander ondergoed bij mij, ik was immers in een luier gekomen. Uhh, Carla, ga ik zo mee, doe ik hierover gewoon mijn broek, vroeg ik haar. Ja dat moet voor deze keer dan maar je heb verder toch niets mee, antwoorde Carla. Monique vroeg of ik eerst nog even een schone luier wilde want zij had mij vanavond nog niet naar het toilet zien gaan. Jezus Peter heb je nu gewoon in je luier zitten plassen terwijl wij hier zo zitten, gatver, Carla was duidelijk not amused. Ik kleurde, schaamde en voelde mij erg klein worden. Ik wist niet wat te zeggen. Kom op Car zei Monique nu niet gelijk zo fel, wat maakt dat nu toch uit. Monique zei tegen Henk dat hij even met mij naar boven moest en mij daar maar even moest verschonen. Ik reageerde dat dat echt niet nodig was en dat ik dat zelf wel kon en anders mij thuis wel zou verkleden. Nee Petertje, dit was niet de afspraak, zie Monique, wij zouden dat vanavond voor jou doen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was pakte Henk een schone luier en liep naar de gang. Uitnodigend hield hij de deur voor mij open. Zonder ook maar iets te zeggen volgde ik hem naar boven. Ik hoorde Carla en Monique nog praten over wat er vanavond allemaal gebeurt was en dat zij zich vooral niet moest laten opdringen iets te doen waar zij niet achter zou staan. Maar zoals ik Peter ken zal hij dat ook niet van je vragen, vertelde Monique. Geef hem gewoon wat ruimte en jezelf wat tijd.
Het was een bijzondere avond geweest. Henk pakte een grote handdoek en legde die op het bed, als vanzelf ging ik daarop liggen en liet mijn luier door Henk verschonen. Nou Peet zei Henk terwijl hij mij poederde, wie had kunnen denken dat ik bij jou ooit een luier zou verschonen. Tja antwoordde ik, Monique heeft er wel een heel bijzondere avond van gemaakt. Ja dat kan zij als geen ander was zijn reactie. Kom eens met ons spelen dan zul je dat aan den lijve ondervinden. Mijn nieuwsgierigheid werd geprikkeld dus ik vroeg hem wat hij daarvan verwachte. Ja, dat is dan in handen van Monique, zij bepaald de regels van het spel en dat is telkens weer anders maar altijd spannend en erg leuk, ik weet zeker dat je het leuk zult vinden. Zo klaar zei hij, broekje aan en rompertje dicht en klaar voor de nacht. Nou dat hangt ook een beetje van Carla af, je hoorde hoe zij reageerde. Ja, ik vraag mij af of zij er ooit in mee zal gaan, ik vrees voor jou van niet. Het is een leuke meid maar op dit gebied niet erg open minded. Wij liepen de trap weer af naar beneden waar ik mij verder aankleedde. Wij bedankte Henk en Monique voor de hulp en gastvrije ontvangst, stapte beide in onze auto en reden naar huis.

Thuis aangekomen wist ik eigenlijk niet wat te doen. Carla zag mijn vertwijfeling en zei mij dat ik voor deze ene keer ‘die’ luier enzo aan mocht houden maar wel aan de ander kant van het bed moest blijven. Dat ik dit vanavond mocht en zij het woord luier gebruikte was voor haar al een hele overwinning. Ik kleedde mij snel weer uit en even later stonden wij samen in de badkamer. Ik in mijn geluierde kontje en mijn leuke romper, Carla in haar sexy peignoir. Carla keek mij verwonderlijk aan, je geniet hier echt van he, zei zij tenslotte. Ik knikte van ja, waste mijn handen en gezicht, poetste mijn tanden en dook in mijn bed. Carla had iets meer werk en volgde wat later. Zij liep nog even naar mij toe, kuste mij en wenste mij een goede nacht. Jij ook schat en bedankt voor vanavond, het heeft mij echt goed gedaan. Ik beloof je dat ik je de tijd geef en je er niet onnodig mee zal confronteren.

Hoofdstuk 3
Er gingen een paar weken voorbij, er was eigenlijk niets veranderd. Op de thuiswerk dagen was ik heerlijk geluierd en liep ik in mijn romper door het huis. Het enige was dat Carla nu wist dat ik dit deed maar wij spraken daar gek genoeg gewoon niet over. Wij zaten op een avond gezellig op de bank toen Carla vroeg of ik een keer alleen naar Monique en Henk wilde. Om te spelen vroeg ik haar. Ja, als dat is wat je graag wilt vind ik het prima. Ik kan jou op dat gebied gewoon niet geven wat jij graag wilt, hoeveel ik ook van je houdt, ik kan het echt niet. Ik heb daar vrede mee schat, antwoordde ik. Uiteraard had ik het graag anders gezien maar het is gewoon niet anders. Ik ben allang blij dat wij zo op deze wijze samen verder kunnen. Als jij het verder geen probleem vindt wil ik het graag een keer proberen bij Henk en Monique, ik bel haar morgen voor een afspraak.

Ik had met Monique afgesproken dat ik met luier, plasticbroek en romper en wat extra luiers en spulletjes zou komen en anderhalve week later stond ik geluierd en met een tasje in mijn hand voor de deur. Met het van Monique bekende enthousiasme werd de deur geopend en werd ik hartelijk verwelkomt. Een lekker bakkie Peter vroeg Monique, ja lekker, zwart graag. Wij nestelde ons op de bank. Henk stond op om koffie te maken. Zo Peet, leuk dat je er bent, zei Monique. Heb je je luier ed. aan vroeg ze direct. Euh ja, antwoordde ik. Goed zo, als je wilt mag je je gewone kleding uitdoen en lekker in je luiertje en rompertje zitten. Dat was niet tegen dovemans oren en niet veel later zat ik lekker knus op de bank met een kopje koffie. Hoe is het nu thuis vroeg Monique. Ik vertelde dat er buiten het feit dat het stiekeme eraf was eigenlijk niets is veranderd. Ah dat is jammer, heb je nog wel seks gehad met Carla of wil zij daar nu helemaal niets meer van weten. De eerste twee weken na ons gesprek niet maar daarna ontdooide dat gelukkig en hebben we een paar heerlijke vrijpartijen gehad, maar helaas het standaard repertoire, maar ja het is niet anders. Gelukkig ben je nu hier en gaan we er een leuke avond maken. Heb je bepaalde wensen of voorstellingen voor wat er gaat gebeuren, vroeg Monique. Nee, ik laat het maar over mijn kant komen. Dat is prima, geef gewoon aan als je iets wilt of juist iets niet wilt. Ik ga nu even naar boven, mijzelf klaar maken. Monique stond op en liet mij achter terwijl er honderdduizend dingen door mijn hoofd spookten. Leuk man dat je er bent, ik heb mij er erg op verheugd, zei Henk. Is je luier nu nat vroeg Henk mij, doornormaal, alsof het over de laatste wedstrijd van Ajax ging zitten wij hier op de bank te praten over mijn wel of niet natte luier. Ja redelijk maar hij kan nog wel wat hebben hoor.
Zo heren lekker aan het keuvelen, hoorde wij vanuit de deuropening. Daar stond Monique in een lang doorschijnende jas cq. jurk met daaronder zwarte kousen met een kort leren rokje en leren topje. Woh, ik spoot bijna direct mijn luier al vol. Henk keek gelijk naar de grond en zat als een stoute schooljongen voor zich uit te staren. Henk, ga jij je ook even klaarmaken dan komen Peter en ik zo naar boven, zei Monique. Ja Meesteres Monique, was alles wat hij zei toen hij opstond en naar boven liep. Ik kon mijn ogen niet van Monique af houden. En wat vind je ervan, kan het je goedkeuring wegdragen? Ja zeker Monique je ziet er heel mooi uit, echt fantastisch. Oke zei Monique, als ik zo gekleed ben noem je mij net zoals Henk Meesteres Monique of als je dat liever hebt tante Monique of gewoon tante, is dat duidelijk vroeg zij op strenge toon. Euhhh ja tante Monique, dat zal ik doen. Goed zo grote knul. En heeft het knulletje zijn luiertje nog droog weten te houden? Euhh nee Tante, ik heb in mijn luier geplast. Oke geeft niets Petertje daar is hij tenslotte voor. Kom we gaan naar boven. Monique stak haar hand uit en als vanzelf pakte ik die, zij leidde mij naar boven. Het aanpakken van haar hand gaf mij een heerlijk gevoel, ik voelde mij die baby of kleine jongen die ik zo nu en dan zo graag wil zijn. Boven aangekomen opende Monique de deur van een slaapkamer welke mij deed denken aan een sm kelder zoals je die wel eens in films ziet. Henk zat daar al op zijn knieën, geheel naakt, midden in de kamer. Goed zo slaaf laat Petertje maar eens zien hoe een goed opgevoede slaaf zich hoort te gedragen. Slaaf pak jij even het cadeautje wat we voor Petertje gekocht hebben. Henk gaf mij een pakje, ik keek Monique vragend aan. Maak maar open hoor, zei ze mij. Ik maakte het pakje open en zag dat het een speentje was met een koortje eraan. Kijk is dat niet leuk, je eigen speentje, kom maar even bij tante dan maak ik hem aan je rompertje vast. Bedankt tante Monique, antwoordde ik. Monique bevestigde het koortje aan mijn romper en deed het speentje in mijn mond en zei mij even zoet in de hoek te gaan zitten. Sfaaf Henkie was van de week stout geweest en moest straf hebben zei ze op kinderlijke toon tegen mij. Ja tante antwoorde ik. Slaaf, hier komen, klonk het streng. Monique pakte leren pols- en enkelboeien en deed deze bij Henk om. Henk moest voorover over een bok bukken waarna zijn polsen en benen aan de poten werden vastgeklikt. Zo slaaf, je weet denk ik nog wel waarom je dit tegoed hebt, ja meesteres, omdat ik een bord heb laten vallen hoorde ik Henk zeggen. Goed zo, zorg dat het in het vervolg niet meer gebeurt. Monique pakte een tube glijmiddel en een butplug, spoot wat creme op Henk zijn kontgaatje en schoof de plug voorzichtig naar binnen. Aan het gekreun van Henk te horen vond hij dat wel prettig. Monique liep vervolgens naar de muur, pakte een houten plak en ging achter Henk staan. Ze wreef even over zijn billen en droeg hem op om duidelijk mee te tellen. Als hij braaf meetelde zou hij er 10 krijgen. Pats, 1, pats, 2, pats, aahmm 3 zo ging dat verder tot 10. Arme Henk zijn billen waren vuurrood hij worstelde en trok aan zijn boeien van de pijn maar gaf buiten wat gekreun geen kik. Goed zo slaaf. Petertje wil jij stoute Henkie even los maken. Kruip maar naar hem toe, ik kroop naar de bok en hoorde Henk hijgen van opwinding. Ik zag ook dat hij een erectie had, ik keek hem aan en hij glimlachte tevreden naar mij. Pff dat is nog eens wat anders dan liefdevol een luier om krijgen dacht ik.
Monique wees naar het bed en zei mij daar op te gaan liggen, slaaf hier komen, verschoon de luier van Petertje. In zijn blootje en met een duidelijk opgezwollen piemel deed Henk mijn romper los, mijn plasticbroek uit en mijn luier los. Liefdevol maakte hij mij schoon. Monique zei, trek de beentjes maar even goed in Petertje, dan krijg je ook zo’n mooi knopje in de kleine babykontje, ik weet zeker dat je dat heel lekker vindt. Ja tante. Ik voelde de koude creme op mijn kontgaatje en niet veel later gleed er voorzichtig een voor mijn gevoel erg dik gevaarte naar binnen. Goed zo, grote knul. Henk poederde mijn billen en piemel lekker in en voorzag mij van een lekkere dikke luier met beertjes. Oh Petertje weer zo’n schattig luiertje, wat staat je dat toch leuk, zei Monique. Ik bloosde en voelde kriebels in mijn buik. Toen ik ging zitten om van het bed af te gaan voelde ik het gevaarte in mijn kont. Monique zag aan mijn gezicht of beweging dat ik de plug duidelijk voelde, lekker he, wen er maar aan, dat is mijn favoriete speeltje voor stoute slaafjes en ondeugende baby’tjes. Zie kriebelde over mijn buik, ik was inmiddels beregeil geworden. Ik zat weer op de grond en genoot met volle teugen, ik voelde mij als een kind in een snoepwinkel.
Monique kwam naar mij toe, knielde en hield een riempje met een ring voor mij. Weet jij wat dit is Petertje vroeg zij. Ja tante dat is voor in je mond, heel goed. Dan kan je je mondje niet dicht doen hé.
Zal tante deze eens bij jou in doen, en wil je dan slaaf Henkie troosten, hij heeft zo’n pijn aan zijn billetjes? Vroeg zij mij. Dat is goed tante. Dat ik straks de piemel van Henk in mijn mond zou voelen kon ik wel raden maar ik was in zo’n geile bui dat ik overal voor in was. Henk had van de gedachte straks gepijpt te worden al een stijve staan en stond met een glinstering in zijn ogen te wachten op wat komen gaat. Monique pakte een condoom en stroopte deze om Henk zijn pik. Zijn armen werden boven zijn hoofd aan een rekstok vastgemaakt, een spreidstang tussen zijn benen waarna zijn armen verder omhoog werden getrokken. Nou Petertje ga jij slaaf Henkie maar eens lekker verwennen. Ik kroop naar Henk en ging voor hem op mijn knieën zitten. Henk had verder geen aanmoedigingen nodig en probeerde zijn dikke lul door de ring in mijn mond te duwen. Met een ferme zweepslag werd Henk gecorrigeerd. Rustig aan slaafje, deze baby is dat nog niet gewend, eerst een klein stukje, even kijken hoe het gaat. Toe maar Petertje sabbel maar lekker op het speentje van slaaf Henkie. Voor zover mij bekend heb ik geen homoseksuele gevoelens maar zo op dit moment maakte het mij allemaal niets uit. Ik pijpte Henk zoals ik het zelf ook prettig zou vinden, dat ik door de ring gedwongen was zijn lid te ontvangen vond ik extra opwindend. In mijn luier voelde ik mijn eigen piemel groeien en kloppen om aandacht. Ik probeerde de pik van Henk lekker diep in mijn keel te krijgen maar dat viel nog niet mee, respect voor Carla zij zoog mijn hele piemel diep naar binnen. Tijdens het zuigen wreef ik stevig over mijn luier. Plots kreeg ik een tik met de zweep en schrok, Henk zijn pik floepte uit mijn mond. Oei Petertje dat is dubbel straf voor jou zei Monique. Ik wilde sorry zeggen maar door de ring was het niet meer dan gemompel. Tante had toch alleen gevraagd om op Henkie zijn speentje te zuigen, heeft tante gevraagd of jij over je luiertje met je eigen piemeltje wilde spelen. Nee tante mompelde ik. Nou vooruit, sabbel maar lekker verder, jouw straf komt zo wel. Enigszins bang voor wat komen gaat zocht ik Henk zijn pik weer op. De gedachte dat mijn billen dezelfde pijnlijke behandeling zouden krijgen deed mij huiveren van angst. Ik voelde Henk zijn pik dikker worden en niet veel later kwam hij klaar in mijn mond. Gelukkig had Henk een condoom om want om zijn zaad door te slikken zag ik niet zo zitten. Hijgend en voldaan hing hij in de boeien. Nou slaaf heeft Petertje dat niet lief gedaan, bedankt je luiervriendje maar. Ja meesteres, bedankt Petertje.
Zo Petertje kom jij maar even bij tante. Ik kroop naar Monique die op een stoel was gaan zitten en mij bij mijn kin vastpakte. Zij sprak mij op strenge toon toe, Petertje, je bent een lief knulletje maar je moet wel doen wat tante vraagt en niet zomaar met je piemeltje gaan spelen, is dat duidelijk. Zij verwijderde vervolgens de ring uit mijn mond en stopte het speentje er weer in. Kruip maar over de knie van tante, je hebt billenkoek verdient. Ik kroop over haar knie en mijn kontje was klaar voor de billenkoek. Monique sloeg met haar vlakke hand hard op mijn dikke luier. Plof, het geluid was hard maar door de dikke luier voelde ik niets. Ik voelde hoe Monique mijn romper openmaakte, mijn plasticbroek naar mijn enkels schoof en mijn billen ontblootte door mijn enigszins natte luier naar benden te schuiven. Niet veel later voelde ik de eerste klappen neerdalen op mijn blote billen, na 5 klappen ging het toch wel pijn doen en kon ik niet meer stil liggen. Tante sprak mij vermanend toe, zij pakte mijn arm en hield deze stevig op mijn rug. De resterende klappen waren minder hard en met gloeiende billen moest ik op het bed gaan liggen.
Monique kwam naast mij zitten en maakte mijn luier aan de voorkant open. Mijn piemel stond fier omhoog. Zo zo Petertje wat een groot piemeltje, jij vindt het allemaal wel leuk in dit kamertje zo te zien. Verlegen knikte ik van ja. Monique streelde zachtjes over mijn piemel, het is goed hoor Petertje, zal ik slaaf Henkie vragen je lekker vast te binden op het bedje. Graag tante antwoordde ik. Slaaf aan het werk, bind je luiervriendje eens goed vast op het bed. Henk werd los gemaakt van de stangen en als een volleerd matroos knoopte hij mij met gespreide armen en benen vast op het bed. Monique kroop weer naast mij en begon heerlijk aan mijn piemel te trekken, terwijl ze zachtjes zei dat ik zo’n zoete en lief baby’tje was en dat ik dit maar even aan tante moest overlaten. Wat een grote jongen ben je al zeg, zal tante flesjes kopen zodat je lekker een flesje bij tante of Henkie kan drinken. Het heerlijke trekken aan mijn piemel en de kleine lieve woordjes zorgden dat ik het na en paar minuten niet meer hield en ik dikke klodders sperma over mijn romper spoot. Bah vieze jongen zei Monique, je hele rompertje vies. Gelukkig heb je schone kleertjes en luiertjes mee dus tante zal je weer lekker fris maken zodat je lekker fris naar je eigen mama terug kan. Verbaasd keek ik Monique aan. Ja Petertje tante Monique heeft met mama Carla afgesproken dat jij vanavond lekker thuis in je eigen bedje in je luiertje mag slapen, is dat niet lief. Ja tante dat is heel lief, bedankt.
Monique waste mij, zette mij lekker in de talkpoeder en deed mij een schone luier en plasticbroek aan. Ik rook weer als een lekker schone frisse baby. Als laatste een schone romper waarna Henk en Monique een badjas aandeden en we beneden nog een drankje deden.
We bespraken de avond nog even na en kwamen tot de conclusie dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Ik vroeg aan Monique hoe zij het vond, zij was tenslotte niet verwend. Ach jochie, wat lief dat je dat vraagt maar als wij dit spel spelen hebben wij bijna nooit seks met elkaar. Henk maakt dat op andere dagen meer dan goed, ik geniet met volle teugen als ik zo bezig ben.

Na deze enerverende avond ging ik weer terug naar huis, in mijn hand een tasje met een vieze romper en plasticbroek. Het wassen van mijn plasticbroeken en rompers was eerst nogal een dingetje ook dat moest ik stiekem doen maar nu Carla het min of meer gedoogd gooi ik ze gewoon in de wasmand en liggen ze even later weer schoon in mijn kast.
Carla lag al op bed en ik stapte er ook snel in. Verrassend geïnteresseerd vroeg Carla hoe het was geweest. Ik zei dat het een zeer geslaagde avond was en dat ik het erg lief vind dat ik vannacht in mijn luier mag slapen. Carla kroop naar mij toe en gaf mij een hartstochtelijke zoen. Ja Peet ik gun je echt je plezier maar ik kan het gewoon niet opbrengen dit met jou te doen. Dat jij hier nu in die baby handel naast mij ligt is voor mij al heel wat. Het is goed schat, ik ben al heel blij dat we het zo kunnen oplossen.

Het dragen van luiers gaat al maanden op dezelfde wijze en zo eens in de maand heb ik een leuke avond met Henk en Monique. De hoop dat Carla mij ooit een luier omdoet heb ik maar laten varen, het is voor mij voorlopig prima zoals het nu gaat.
 

perasub

Toplid
Poe poe een heerlijk opwindend verhaal is dit ,meer kan ik er niet over zeggen .
Denk dat er vele zijn die dit wel mee wil maken,inclusief ikzelf !!
 

luierjan

Toplid
De gehele omschrijving van het verhaal, de reactie van Carla is als 2 druppels water in mijn situatie ( ik heb een super lieve vrouw die het ook niet snapt etc etc) ik heb echter helaas geen Tante Monique en ome Henk.
Ik blijf het "stiekem" doen maar heb het idee dat ze het wel weet en ook zo zonder dat te laten weten maar zo accepteerd, ze is regelmatig weg en zelf ben ik gestopt met werken en luier er dan ook lekker op los als ze er niet is.
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben ( maar dat wist ik al wel!!)
Misschien print ik het verhaal en laat ik het "per ongeluk"slingeren...?!
 

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
De gehele omschrijving van het verhaal, de reactie van Carla is als 2 druppels water in mijn situatie ( ik heb een super lieve vrouw die het ook niet snapt etc etc) ik heb echter helaas geen Tante Monique en ome Henk.
Ik blijf het "stiekem" doen maar heb het idee dat ze het wel weet en ook zo zonder dat te laten weten maar zo accepteerd, ze is regelmatig weg en zelf ben ik gestopt met werken en luier er dan ook lekker op los als ze er niet is.
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben ( maar dat wist ik al wel!!)
Misschien print ik het verhaal en laat ik het "per ongeluk"slingeren...?!
Print het stuk "graag een luier om"uit en laat dat slingeren. Als ze dat leest begrijpt ze het misschien beter.
 

Januca

Superlid
Een heel leuk verhaal. ik heb er van genoten. Het bracht bij mij hele lekkere gevoelens naar boven.
Ik hoop dat er nog een keer een vervolg op komt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Betrapt? Pub 22
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
I Ik ben betrapt op werk B 3
LilyDL Broek geplast, bijna betrapt! Broekplassers en Poepers 17
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
T Betrapt door haar 16+ Board 7
L Ben je wel eens betrapt met een luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Betrapt op luierdragen Algemeen 27
Y Betrapt (B) B 35
D Vraagje over bijna betrapt zijn Pub 8
walli Betrapt. Broekplassers en Poepers 10
Jappie1996 Bijna betrapt in poepluier Broekplassers en Poepers 10
Luierman1983 Bijna betrapt, Pub 2
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
luiernl Eindelijk in een luier E 11
GAYPAMPERBOY HELP! Betrapt... tips voor uitvluchten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
K Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
bilie Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Betrapt 16+ Verhalen 13
D oeps, betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Wat heb je aan vandaag en ben je bang dat je betrapt wordt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
adidaslover Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Rind Een situatie creëeren om betrapt te worden... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
B Betrapt! maar dan anders. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed oei weer betrapt ;'( Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
PietjeDLimburg Betrapt :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT IN MIJN LUIER B 2
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT B 3
Meeee133 Betrapt! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
G Zonet betrapt Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
D Betrapt en ook weer niet... B 7
DL_Michel de spanning om betrapt te worden? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
DL_Michel betrapt...? Polls (T) 47
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Dancer Lekker plassen Broekplassers en Poepers 0
Bab Diap Tip (vooral lekker met deze warmte): Talkpoeder met menthol Aanbevolen 2
C Samen lekker gezellig luieren Contact advertenties 5
D Gedwongen scenario uitspelen of gewoon lekker luieren. Contact advertenties 4
Plasbibs Vanmiddag tijdens een wandeling lekker in mijn broek geplast 16+ Board 2
Diaperlover20003 Lekker ochtendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Tenaatje@ Wat is lekker. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Droogjes Lekker luieren in omgeving Rotterdam Contact advertenties 2
P Pampers , plassen en lekker poepen Contact advertenties 3
lucsje66 (Baby) Verzorgingsproducten voor zachte en lekker ruikende billetjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Inco-plastic-24/7 Zo lekker dikke nacht luier met natuurlijke dubbele plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 3
Similar threads


















































Bovenaan