Betrapt en ook weer niet...

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 16,7%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 4 66,7%
  • 10

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal stemmers
    6

diapermarc

Laat 's wat van je horen :)
Vandaag moest ik naar de huisarts want ik voelde me al een tijdje grieperig. Althans, de griep was wel over maar mijn oren bleven maar dichtzitten. De wereld om mij heen was eigenlijk wel lekker rustig maar op het werk tijdens een vergadering ofzo was het toch wel lastig. Het was benauwd in de kleine wachtkamer en ik trok mijn jas uit. Ik draag al tijden eigenlijk zodra het even kan een luier, soms zoals nu, met een extra plastic broekje erover.

Het was een warme winterdag en ik had een overhemd en t-shirt aan. Wat ik niet in de gaten had was dat tijdens de autorit mijn overhemd en t-shirt uit mijn broek waren gekomen. Is was niet zo oplettend want ik had toch mijn jas aan, maar goed, die trok ik dus uit. Een vrouw van midden 30 zat naast me en zei iets tegen me wat ik niet verstond. Ik vroeg of ze het nog eens wilde zeggen maar in plaats daarvan pakte ze de bovenrand van het plastic broekje vast wat duidelijk zichtbaar voor iedereen moet zijn geweest toen ik mijn jas uittrok. Met een rode kop snapte ik wat ze bedoelde en begon het overhemd en t-shirt terug in mijn broeksriem te frommelen. Dat ging niet echt en ik vestigde eigenlijk alleen maar meer de aandacht op mij. Ik stapte op en liep naar de WC en die vrouw naast me stond tegelijk op en liep achter mij aan. "Is dat alleen medisch" vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. We liepen het hoekje om in de gang naar de WC en stapten beide naar binnen.

"Kom, laat me je maar even helpen" zei ze behulpzaam en ik haalde mijn schouders op en dacht, waarom ook niet. Ik maakte mijn broek los en ze hielp me even met het overhemd en t-shirt. Ik deed mij broek weer dicht maar net toen ik mijn broek op wilde halen greep ze vol in mijn kruis. "Zo, die is al aardig gevuld" zei ze en ik knikte eigenlijk alleen maar. Ik trok alsnog mijn broek aan en we verlieten de wc. Net voor de hoek in de gang zei ze, wacht zo meteen buiten, dan heb ik nog wel iets voor je... Ik kreeg weer een rode kop en liep zo de wachtkamer in waar inmiddels geen zitplaats meer was.

De vrouw was eerst aan de beurt en toen ze voorbij naar buiten liep na het consult, gaf ze me een knipoog. Na enige tijd was ik klaar bij de huisarts en was een recept voor keelsiroop rijker. Zou ze nog buiten staan? Ik liep naar buiten en zag haar tegenover de praktijk in een soort jeep auto zitten. Ik liep op haar af en ze deed het raampje open. "Heb je wat te doen?" vroeg ze. Ik zei van niet en ze wees naar de deur aan de bijrijderskant. Ik stapte in en we reden weg.

Na een korte rit stonden we voor een vrijstaand huis en we reden de korte oprijlaan op en stopten achter het huis. Ze stapte uit richting een soort garage met bovenverdieping en ik liep achter haar aan. We gingen de trap op en omdat ik achter haar aanliep keek ik even ongegeneerd onder haar rok en ik slikte even. Een dikke groene luier die duidelijk gebruikt was was zichtbaar. Eenmaal boven ging de deur open en daar was een compleet ingerichte sm/nursing ruimte. Ik zag een soort bed maar met gaten op bepaalde plaatsen, allerlei slangen en klemmen en een aantal klysma zakken en dergelijke maar ook dildo's ontbraken niet.

Ze kleedde zich uit en zonder wat te vragen of te zeggen deed ik hetzelfde en uiteindelijk stonden we beide alleen nog gekleed in een luier naast elkaar.. Ik betastte haar volle luier en ze betastte mij. Ik legde haar op zo'n bankje neer en zag van die gynacologenbeugels en legde haar benen daar in. Daar lag ze dan. Achterover op het bankje met een dikke volle luier tussen haar benen. Ik pakte een aantal lederen riemen en legde haar armen vast, maakte er eentje net onder en boven haar borsten vast. Op een enkele kreun tijdens het straktrekken van de riemen zei ze verder niets. Ik ging op onderzoek uit en besloot haar een klysma te geven. Zo veel nursing spullen moest wel iets betekenen. Na even zoeken vond ik een kraan met warm en koud water. Ik zorgde ervoor dat het water handwarm was en vulde een 1L maatkan. Ik trok haar luier uit, veegde met een paar doekjes haar vagina, benen en billen droog en legde een soort rolkussen onder haar onderrug waardoor haar billen mooi omhoog kwamen.

Nadat ik van die latex handschoentjes had gevonden, haar billen had ingesmeerd met een glijmiddels pakte ik een slang met aan het uiteinde een opblaasbare plug. Zo zou het water wel haar kont in maar niet zo makkelijk eruit lopen. Ik bracht de plug in, draaide het ventiel dicht en kneep 3, 4, 5x in het balletje tot ik een kreun van haar hoorde. Alsof het allemaal de gewoonste zaak van de wereld was. Ik draaide het kraantje open en zag het waterpeil dalen in de kan. Het water liep onverbiddelijk haar darmen in. Na een halve liter begon ze wat te kreunen en ik draaide het kraantje bijna dicht. Na een paar minuten was er nog een kwart liter naar binnen. Ik draaide het kraantje nu helemaal dicht, trok de slang van de plug maar liet die zitten. Ze begon al aardig te kreunen en haar darmen wilde van het water af. Ik pakte twee luiers, deed de eerste normaal bij haar om maar zorgde er wel voor dat de blaasbal en ventiel van de plug er aan de bovenkant uitstaken. Toen deed ik haar een tweede luier om maar achterstevoren. Met een superdik pak tussen haar benen maakte ik de riemen los en hielp haar overeind. Haar knieen stonden behoorlijk uit elkaar door de dikke prop. Ze legde haar handen om mijn schouders en boog voorover, liet de lucht uit de plug lopen en ze kon niets anders meer doen dan moeder natuur haar werk laten doen. Zonder zich in te kunnen houden liep ze volledig leeg in de twee luiers.. De prop tussen haar benen werd nog 2, 3x zo dik en gewoon lopen kon niet meer. Aan de achterkant kreeg ze een behoorlijke bobbel in haar luier. Na een paar minuten slaakte ze een zucht, de darmkrampen waren voorbij alles zat keurig in de luier.

Ze keek me voldaan aan en voelde in mijn kruis.. niet alleen van 2x plassen maar ook vanwege een andere reden zat daar een behoorlijk bobbel. Ze leidde me naar een soort stoel zonder zitting, alleen een soort wc bril en ging achter me staan. Ze speelde wat met mijn tepels en de bobbel in mijn luier werd zo mogelijk nog groter. Ineens had ze een stuk touw te pakken en bond met vast op die wc stoel. De luier deed ze af en viel in de emmer onder de stoel. Ze pakte een soort koker en zette die over mijn penis heen en drukte ergens op een knop. De koker werd vastgezogen om mijn penis maar er vibreerde ook iets. Ik kon niet meer stilzitten en ze haalde de emmer met die luier onder de stoel weg en plaatste er een dildo op een soort metalen buis die in een apparaat verdween voor in de plaats. De kop van de dilde prikte tegen mijn anus die door haar werd ingesmeerd met iets vettigs.. Ondertussen zoog die koker met een soort vibrator mijn penis tot ongekende grootte en ik hoorde een klik. De dilde penetreerde mijn kont, of ik het nou wilde of niet, samen met die koker en haar handen over mijn borst en aan mijn tepels kwam ik ongekend lang klaar.

Nadat ik losgemaakt was pakte ze lachend mijn hand en trok me voorover over haar knie en ik voelde weer iets mijn kont ingaan. Nu kreeg ik een klysma en ze herhaalde wat ik bij haar gedaan had. Ik kreeg twee luiers over elkaar aan en de tweede achterstevoren.
"Dat is wel een leuk idee, die tweede achterstevoren" zei ze nog. Nadat ik mijn darmen geleegd had in de luier zei ze: "Zo gelijke monniken, gelijke kappen".

Ze begon zich aan te kleden, ze wees op mijn kleren. Ze was eerder klaar met aankleden dan ik en ze liep al naar buiten naar het huis. Ik volgde enkele tellen later en liep achter haar aan naar boven. Daar hebben we elkaars luier verschoond, samen gedouched en elkaar vervolgens een schone luier omgedaan.

Het was drie uur verder, ik was volkomen afgepeigerd en ze heeft me nog een lift teruggegeven naar de praktijk van de huisarts want daar stond mijn auto nog.

We spreken over 4 weken weer af...
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Zo wat een heerlijk verhaal.
het zal wel fictie zijn , maar kan me er alles bijvoorstellen. hmmmm

ga door met schrijven het gaat je goed af in iedergeval

john
 

diapermarc

Laat 's wat van je horen :)
toy38nl zei:
Zo wat een heerlijk verhaal.
het zal wel fictie zijn , maar kan me er alles bijvoorstellen. hmmmm

ga door met schrijven het gaat je goed af in iedergeval

john
Grin.. wat precies fictie is en wat niet laat ik in het midden maar het is niet allemaal fictie..
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
diapermarc zei:
toy38nl zei:
Zo wat een heerlijk verhaal.
het zal wel fictie zijn , maar kan me er alles bijvoorstellen. hmmmm

ga door met schrijven het gaat je goed af in iedergeval

john
Grin.. wat precies fictie is en wat niet laat ik in het midden maar het is niet allemaal fictie..
Nou ik wil zo met je ruilen.
 

diapermarc

Laat 's wat van je horen :)
toy38nl zei:
diapermarc zei:
toy38nl zei:
Zo wat een heerlijk verhaal.
het zal wel fictie zijn , maar kan me er alles bijvoorstellen. hmmmm

ga door met schrijven het gaat je goed af in iedergeval

john
Grin.. wat precies fictie is en wat niet laat ik in het midden maar het is niet allemaal fictie..
Nou ik wil zo met je ruilen.
Tja, soms moet je wat durven om eh... tegen iets aan te lopen...
 

bert

bertje in zijn luiertje met vriendje
fijn verhaal en wie zou er ook niet in jou plaats willen zijn ik in ieder geval wel

grt bert
 
N

neroke

Guest
leuk verhaal , wou dat dat eens in het echt met mij gebeurde , zou zalig zijn
 

Snowbaby

Baby(girl)
Ja, moet met derest eens zijn dat het wel zalig is denk zoiets mee te maken :)
Leuk verhaal, leest lekker weg, ideaal voor deze saaie kantoor dagen !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaper ed oei weer betrapt ;'( Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
D Betrapt? Pub 22
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
I Ik ben betrapt op werk B 3
LilyDL Broek geplast, bijna betrapt! Broekplassers en Poepers 17
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
T Betrapt door haar 16+ Board 7
L Ben je wel eens betrapt met een luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Betrapt op luierdragen Algemeen 27
Y Betrapt (B) B 35
D Vraagje over bijna betrapt zijn Pub 8
walli Betrapt. Broekplassers en Poepers 10
Jappie1996 Bijna betrapt in poepluier Broekplassers en Poepers 10
Luierman1983 Bijna betrapt, Pub 2
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
luiernl Betrapt en lekker luieren bij tante Monique B 10
luiernl Eindelijk in een luier E 11
GAYPAMPERBOY HELP! Betrapt... tips voor uitvluchten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
K Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
bilie Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Betrapt 16+ Verhalen 13
D oeps, betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Wat heb je aan vandaag en ben je bang dat je betrapt wordt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
adidaslover Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Rind Een situatie creëeren om betrapt te worden... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
B Betrapt! maar dan anders. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
PietjeDLimburg Betrapt :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT IN MIJN LUIER B 2
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT B 3
Meeee133 Betrapt! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
G Zonet betrapt Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
DL_Michel de spanning om betrapt te worden? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
DL_Michel betrapt...? Polls (T) 47
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
Similar threads


















































Bovenaan