Verhaal Klaar BETRAPT IN MIJN LUIER

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 6,7%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 6 40,0%
  • 8

    Stemmen: 2 13,3%
  • 9

    Stemmen: 1 6,7%
  • 10

    Stemmen: 5 33,3%

  • Totaal stemmers
    15

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Peter Brug


Ik ben al vele jaren een hartstochtelijke luierliefhebber en daar dan ook bijna dagelijks een luier al of niet met plasticbroek. In mijn werk als loodgieter loop ik vaak de hele dag met een luier onder mijn overall wat me een geweldige kick geeft. Een overall is echt een fantastisch kledingstuk want je kunt de luier hier perfect onder verbergen, meestal draag ik alleen een T-shirt of truitje onder mijn overall.

Ook vandaag besloot ik een lekkere dikke Molicare (paarse nacht variant) onder mijn overall aan te trekken maar om het nog wat spannender te maken besloot ik er geen strakke onderbroek tegen het geritsel over aan te trekken. Vandaag stonden er wat onderhoudswerkzaamheden bij particulieren op de planning dus dit beloofde een relaxte dag te worden. Mijn derde klant deze dag was bij een dame met een verstopte keukenafvoer en na dat ik binnen was werd mij een kopje koffie aangeboden wat ik gezien het tijdstip graag accepteerde.

De dame, ik schat haar zo'n jaar of 40 zag er aantrekkelijk uit en was verder erg spraakzaam. We praten een beetje over koetjes en kalfjes totdat ik aanstalten maakte om naar de keuken te gaan om de werkzaamheden te starten. Ik begon met het leeghalen van het keukenkastje en vervolgens met het verwijderen van de zwanenhals. Deze zat echter behoorlijk vast en was kennelijk in jaren niet meer los geweest. Ik moest mij in behoorlijke bochten wringen om voldoende kracht te kunnen zetten om het zaakje los te kunnen draaien.

De vrouw des huize was ook in de keuken en volgde mijn werkzaamheden aandachtig. Ik was behoorlijk geconcentreerd aan het werk en had niet in de gaten dat zij door de opening in de zijkant van mijn overall mijn licht paarse luier wel heel goed heeft moeten kunnen zien. Terloops maakte zij een opmerking of ik altijd een luier moest dragen en of ik incontinent was. Ik schrok met te pletter en schrok overeind met gevolg dat ik me behoorlijk stootte aan het kastje. Veel tijd om bij te komen van de schrik had ik niet want de volgende vraag kwam direct op mij af, zij vroeg of ik mijn hele leven al last had en in luiers rondliep.

Met een rode boei en stotterend kwam over mijn lippen dat dit van de laatste jaren was. Zij vroeg mij of er een medische indicatie was waarop ik schijnbaar niet echt een overtuigend antwoord heb gegeven want haar volgende vraag was of ik de luiertjes (ze gebruikte bewust het verklein woord om mij verder te schokkeren) soms voor mijn plezier droeg. Mijn hoofd werd nog roder en leek te gaan ontploffen en stotterend zei ik dat dit beslist niet waar was en ik echt problemen had mijn plas op te houden.

Plots veranderde er wat in haar en sprak zij mij streng toe "luister eens jij kleine broekenpisser ik weet zeker dat jij het lekker vindt om een luiertje te dragen, jullie mannetjes zijn allemaal hetzelfde. Ik weet zeker dat je nu met een stijve in je luiertje mij staat aan te gapen" ik stond aan de grond genageld deze preek aan te horen en voor ik er erg in had legde zij haar hand op de voorkant van mijn overall en voelde mijn enigszins gezwollen pik.

Zie je wel als ik het niet dacht, jij kleine broekenpisser zei ze minachtend en liep weg mij verbijsterd achterlatend in de keuken. Net toen ik weer aan het werk wilde gaan kwam zij terug met een tasje in haar hand en commandeerde mij dat ik haar moest volgen. Wat er met me aan de hand was weet ik niet maar de anders zo stoere gozer die ik ben liep als een bang bibberend hondje achter haar aan naar de bank.

Zij zei mij te gaan zitten en goed te luisteren, zij vertelde mij dat zij hier thuis ook een baby had, namelijk haar man en dat dat ook zo'n broekenpisser is. Haar voorstel was dat ik aan het einde van de dag maar terug moest komen zodat ik lekker met haar baby mannetje kon spelen, ik moest maar zeggen wat ik er van vond. Geheel met stomheid geslagen durfde ik niet te weigeren, ik bedacht mij dat ik hier weg zou gaan en nooit meer zou terug komen.

Mooi zei ze en ze stond op en kwam op me aflopen en duwde mij achterover op de bank, even je luiertje controleren ventje en voor ik er erg in had werd mijn overall opengeknopt en lag ik daar in mijn dikke natte luier. Oh zei ze spottend, dat is geen overbodige luxe, het kereltje heeft een natte broek zal ik deze eens verschonen. Zij liep naar de kast en kwam terug met een schone luier welke zij mij voorhield en zei mij billen op te tillen. Geheel verdwaasd tilde ik mijn kont omhoog en werd de schone luier onder mij doorgeschoven en vervolgens de natte verwijderd.

Zo mannetje nu zullen we even een echte baby van je maken en vervolgens stak ze wat ik mijn anus (later bleek dit een klysma te zijn) en smeerde zij mijn ballen, pik en kont in met ontharingscreme Vervolgens deed ze de luier super strak dicht en zij mij mijn overall verder uit te trekken en in mijn luier en T-shirt de werkzaamheden af te maken.

Teruggekomen in de keuken kwam ik weer een beetje tot mijn zelf en begon ik het karwei af te ronden. O ja zei ze toen ze weer achter me stond dat geen wat ik in je kont heb gespoten is een klysma dus je zult zo wel aandrang krijgen en dat goedje waarmee ik je heb ingesmeerd is ontharingscreme waarna ze spottend zei dat baby'tjes daar geen haartjes hebben.

Ik was maar net klaar met de afvoer toen ik me toch een aandrang kreeg en ik vroeg haar waar het toilet was waarop zij naar mijn luier wees en zei dat ik die om had. Je doet het maar in je luiertje knulletje en ze gebood mij achter haar aan naar de kamer te gaan. Niet veel later poepte ik mijn hele darmstelsel leeg in mijn luier en ik voelde de stront door mijn luier kruipen, ik durfde nauwelijks meer te lopen bang voor lekkage.

Aan mij gekreun merkte ze schijnbaar dat de klysma zijn werk had gedaan en zei mij haar te volgen naar de badkamer. Zo nu ga je je zelf goed afspoelen en vergeet vooral niet de schaamhaartjes goed weg te spoelen, wanneer je daarmee klaar bent roep je maar. Ik ging in de douche staan deed mijn luier uit en spoelde de stront van mij af, de creme had zijn vernietigende werk al gedaan en niet veel later stond ik schoon en kaal klaar.

Ik schaamde me kapot, daar stond ik dan in een vreemde omgeving bij een vreemde vrouw en met een kale pik. Ik peinsde er niet over haar te roepen om me verder te laten vernederen en pakte een handdoek en droogde me af. Met de handdoek om geslagen liep ik naar beneden om mijn overall aan te gaan trekken maar dit was tegen het zere been van de vrouw des huize en zij gebod mij onmiddellijk bij haar te komen waarna ze me hard aan mijn oor trok en in niet mis te verstane woorden duidelijk maakte dat zij degene was die de regels bepaalde daar broekpissende baby's daar echt nog te klein voor zijn.

Omdat dit alles mij toch ook wel behoorlijk opwond en ik vanavond eigenlijk best wel terug wilde komen besloot ik verder maar mee te werken aan de wensen van mevrouw. Zij gooide mij op de bank en gaf me eerst een genadig pak op mijn billen waarna het huilen mij nader stond dan het lachen. Als straf kreeg ik een behoorlijk dikke but-plug in mijn kont geduwd en werd mij wederom een luier aangedaan. Als klap op de vuurpijl moest ik in een plasticbroek stappen welke middels een kettinkje en slotje werd afgesloten, zij zou de sleutel wel even bewaren, met deze schone luier moest ik het de rest van de dag maar zien te redden.

Uiteindelijk mocht ik mijn overall weer aantrekken en ben ik na het invullen van de nodige bonnen en papier hebben we afscheid genomen. Met de deur in haar hand drukte ze me op mijn hart vanavond beslist terug te komen daar we nog een hoop plezier zouden gaan beleven en ik toch niet wilde dat mijn werkgever over mijn luiergedrag zou worden ingelicht.

Eenmaal terug in de auto begon ik te trillen als een rietje en vroeg me af wat er zojuist allemaal wel niet was gebeurd, aan de ene kant is dit een lang gekoesterde wens maar aan de andere kant heeft dit me allemaal wel overvallen. Wat ik mij later pas realiseerde was dat deze dame een heel arsenaal attributen beschikbaar had en dat de plug welke ik behoorlijk voelde zitten slechts een van de vele speeltjes zou zijn. Ik was enorm aan het twijfelen of ik vanavond wel terug moest gaan maar ik moest nu echt opschieten daar de andere klanten wachten.

De rest van de dag vloog voorbij en het tijdstip van beslissen was nabij. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en maar eens te kijken wat me stond te wachten. Met een brok in mijn keel en bonzende slapen belde ik aan. Niet veel later werd de deur opgedaan door mevrouw zelf, nauwelijks verbaasd dat ik was gekomen vroeg ze me verder te komen en haar voor te gaan naar de woonkamer. Zij vroeg mij of ik toe was aan een verschoning en hoe het plugje mij was bevallen. Ik antwoordde dat ik behoorlijk nat was en dat ik blij zal zijn als de plug eruit zal zijn.

Aangekomen in de kamer trof ik haar man en aan de buidel in zijn broek te zien was ook hij stevig geluierd. Zij stelde ons aan elkaar voor en stelde voor ons eerst eens een schone broek te geven. Als eerste was haar man aan de beurt en geheel getraind ging hij klaar liggen op de bank waarna mevrouw hem voorzag van een schone luier. Ik wist niet waar ik moest kijken maar had wel snel gezien dat hij ook zo kaal was als een baby, de gedachte dat ik daar dadelijk zou liggen vond ik niet de meest prettige, daar met mijn hele hebben en houwen bloot en bekeken worden door een man.

Na zijn verschoning was de beurt aan mij en nadat ik was verlost van de plug en voorzien was van een schone luier werd mij een romper aan getrokken. Vervolgens werd ons te verstaan gegeven dat we maar lekker zo moesten blijven lopen om een beetje aan elkaar te wennen. We gingen met zijn drieen zitten en begonnen te praten over hoe het bij hem allemaal was begonnen.

Het verhaal komt er op neer dat het dragen van een luier ook bij hem al heel vroeg opwond en dat hij dit lange tijd verborgen heeft gehouden maar dat zij er op een gegeven moment achter is gekomen. In eerste instantie leverde dit een fikse ruzie op en zwoer hij haar een einde aan zijn luier hobby te maken. Echter na verloop van tijd kon ook hij zich niet meer beheersen en verviel hij weer in zijn oude gewoonte ook dit keer werd zijn geheime locatie ontdekt maar was de daar opvolgende ruzie een stuk minder heftig en na verloop van tijd kreeg het dragen van een luier een plaats in hun leven.

Nog geregeld ga ik een bij hun op de koffie en wordt zo nu en dan mijn luier door haar verschoond.
 
P

pullup

Guest
Het is wel een wat late reactie, maar dan toch. Ik heb het met veel plezier gelezen en vond het best wel spannend
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Ben je wel eens betrapt met een luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
luiernl Betrapt en lekker luieren bij tante Monique B 10
luiernl Eindelijk in een luier E 11
D Betrapt? Pub 22
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
I Ik ben betrapt op werk B 3
LilyDL Broek geplast, bijna betrapt! Broekplassers en Poepers 17
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
T Betrapt door haar 16+ Board 7
B Betrapt op luierdragen Algemeen 27
Y Betrapt (B) B 35
D Vraagje over bijna betrapt zijn Pub 8
walli Betrapt. Broekplassers en Poepers 10
Jappie1996 Bijna betrapt in poepluier Broekplassers en Poepers 10
Luierman1983 Bijna betrapt, Pub 2
GAYPAMPERBOY HELP! Betrapt... tips voor uitvluchten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
K Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
bilie Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Betrapt 16+ Verhalen 13
D oeps, betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Wat heb je aan vandaag en ben je bang dat je betrapt wordt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
adidaslover Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Rind Een situatie creëeren om betrapt te worden... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
B Betrapt! maar dan anders. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed oei weer betrapt ;'( Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
PietjeDLimburg Betrapt :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT B 3
Meeee133 Betrapt! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
G Zonet betrapt Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
D Betrapt en ook weer niet... B 7
DL_Michel de spanning om betrapt te worden? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
DL_Michel betrapt...? Polls (T) 47
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 11
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Similar threads


















































Bovenaan