Verhaal Klaar BETRAPT IN MIJN LUIER

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 6,7%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 6 40,0%
  • 8

    Stemmen: 2 13,3%
  • 9

    Stemmen: 1 6,7%
  • 10

    Stemmen: 5 33,3%

  • Totaal stemmers
    15

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Peter Brug


Ik ben al vele jaren een hartstochtelijke luierliefhebber en daar dan ook bijna dagelijks een luier al of niet met plasticbroek. In mijn werk als loodgieter loop ik vaak de hele dag met een luier onder mijn overall wat me een geweldige kick geeft. Een overall is echt een fantastisch kledingstuk want je kunt de luier hier perfect onder verbergen, meestal draag ik alleen een T-shirt of truitje onder mijn overall.

Ook vandaag besloot ik een lekkere dikke Molicare (paarse nacht variant) onder mijn overall aan te trekken maar om het nog wat spannender te maken besloot ik er geen strakke onderbroek tegen het geritsel over aan te trekken. Vandaag stonden er wat onderhoudswerkzaamheden bij particulieren op de planning dus dit beloofde een relaxte dag te worden. Mijn derde klant deze dag was bij een dame met een verstopte keukenafvoer en na dat ik binnen was werd mij een kopje koffie aangeboden wat ik gezien het tijdstip graag accepteerde.

De dame, ik schat haar zo'n jaar of 40 zag er aantrekkelijk uit en was verder erg spraakzaam. We praten een beetje over koetjes en kalfjes totdat ik aanstalten maakte om naar de keuken te gaan om de werkzaamheden te starten. Ik begon met het leeghalen van het keukenkastje en vervolgens met het verwijderen van de zwanenhals. Deze zat echter behoorlijk vast en was kennelijk in jaren niet meer los geweest. Ik moest mij in behoorlijke bochten wringen om voldoende kracht te kunnen zetten om het zaakje los te kunnen draaien.