Bff Anna en Maartje

Roan.Roan

Nieuw lid
Hoi, Dit is mijn 2de verhaal ik hoop dat jullie het leuk vinden!
(Ik verhaal)



Hoofdpersonen: Anna Vd Zanden 16 en Maartje Vd linden 15


Hoofdstuk 1 Wat je niet weet is wat je niet ziet(Sorry wist geen naam ervoor xD)

'ANNA' Roept mijn moeder 'Maartje is aan de deur!'. Natuurlijk ren ik naar beneden en begroet haar met een knuffel. 'Hoe gaat het?' Vraag ik aan Maartje 'Goed en met jou?' Vraagt ze. Waarop ik zeg 'Ook goed, kom toch binnen'. 'Oké, waar is de WC?' 'Linker deur aan het eind van de hal' Zegt mijn moeder vanuit de woonkamer. 'Mam, mag ik geld lenen?' Vraag ik 'Natuurlijk' Zegt mijn moeder 'Hoeveel?' '150 euro' Zeg ik 'Is goed' Zegt mijn moeder 'Heb je een DryNite aan?' Vraag mijn moeder terwijl ze in mijn broek kijkt 'Ja mam' Zeg ik verveeld omdat ze dat altijd vraagt als ik uit huis ga met Maartje 'Ik pak nog boven nog 2 DryNites' Zeg ik. En loop naar boven om 2 DryNites te halen en sluit mijn laptop af en loop weer naar beneden. Maartje heeft ondertussen een kop koffie gezet die ze voor de helft op heeft. 'Maartje heb jij ook nog een DryNite extra mee?' Vraag ik 'Nee, vergeten!' Ik stop een DryNite in haar tas en een in mijn tas 'Bijna klaar Maartje?' 'Bijna!' 5 minuten later zitten we op mijn scooter 'Waar gaat we het eerst heen?' Vraagt ze 'De bios?' Antwoord ik 'Oké' Zegt ze 'Welke film' Ik wist er geen dus ik moest eventjes nadenken, Ondertussen plaste Maartje in haar DryNite. Maar het is gelukkig weinig want hij zat al redelijk vol 'An is er bij de bios een invalide toilet?' Vraagt ze als ik net een film bedacht had 'Ja hoezo?' Vraag ik 'Laat maar ik weet het al' Zeg ik 2 seconden later 'De film waar we heen gaan is The Hobbit: The Battle of the Five Armies' Zeg ik 'Is goed die heb ik nog niet gezien' Antwoord ze. 10 Minuten later zijn we bij de stad waar de bioscoop is. Een kleine 5 minuten later is Maartje een andere DryNite aan doen.


Dit is het voor vandaag morgen komt een nieuw deel: Vriendinnen met een geheim!
 

nina15000

Superlid
Leuk verhaal alleen is weer niet afgemaakt wat ik best zonden vind
Al hoop ik dat er nog een vervolg op komt
 

GuyWithGuts

Nieuw lid
Beste lezers, ik moet mededelen dat mijn broertje helaas is verongelukt; dus een vervolg zal denk ik niet komen, dus degene die hiermee verder willen PM me en dan kies ik wie het worden zal(Antwoord sowieso binnen een week, en anders tot 2 weken)
 

NLer

Beginneling
Veel sterktemet je broertje teveel slachtoffers zijn er al gevallen door het verkeer.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
P Anna naar de brugklas A 13
B Verhaal Klaar Anna A 101
W anna A 67
J Maartje, bron van stromend water 16+ Verhalen 5
Similar threads






Bovenaan