Bij de tandarts in een luier.

André Adult Baby

André Adult baby zoekt contact met mede AB,ers
Hoofstuk 1,

Bij de tandarts in een luier



Vandaag moest voor controle naar de tandarts, omdat ik veel angst heb voor de tandarts draag ik altijd een luier naar de tandarts.

Ik melde mij bij de receptie, en kon alleen maar denken aan de schoonmaak behandeling en de controle.

Vreselijk is dat, ik werd opgehaald door de assistent, komt u maar verder en ik hoorde mijn luier een beetje kraken.

Gaat maar alvast zitten in de stoel, ik doe de stoel alvast een beetje naar achteren, hé mag ik wat vragen?

Draag jij nog een luier? Ehh ja.

Ze voelde aan mijn luier en ik ging behoorlijk blozen, zo die is behoorlijk dik.

Ik zal de luier even controleren en voordat ik het wist lag ik op de tandartsstoel met een luier om, ik schaamde me rot.

Zo je hebt al aardig je best gedaan, je bent al behoorlijk nat!

Ik ga even kijken of wij deze luiers hier ook hebben, en dan zal ik je zo wel even verschonen, 10 minuten kwam de assistente terug met een Tena Ultima mobile en een Abena inlegger.

Ze legde de schone luier onder de oude luier, zo dan kan je ten minste niet de stoel vervuilen, doe je kontje maar omhoog, kreeg een licht tikje op mijn kont, hub luisteren.

Mijn vuile luier deed de assistente uit, en deed mij de schone luier om, zo dan kan je er weer even tegen aan, op het moment dat de tandarts binnen kwam deed ze net de laatste plakstrip vast.

Wat is dit?

Deze jongen had een luier om en deze was erg nat en heb ik hem verschoont, maar in zijn gegevens staat niet dat hij incontinent is, de tandarts vroeg ben jij incontinent?

Ik werd vuur rood, ik zei nee eigenlijk hoef ik geen luier om, maar ben een volwassenbaby.

Ze begonnen te lachen, daar weten wij wel raad mee, bel jij even zei de tandarts tegen de assistentie.

Daar lag ik dan met alleen een luier in de tandartsstoel, zo ik ga even naar je gebit kijken, de stoel gaat naar achteren.

Hier lag ik dan met een luier om bij de tandarts, mondje open kleine jongen en ik hield mijn mond dicht want hier had ik geen zin in.

Ze pakte een soort klem en deed deze aan beide zijkanten van mijn mond, nu moest ik mijn mond wel open houden.

Zo we gaan even kijken hoe het eruit ziet, nou jongen ziet er niet best uit, zie al 4 grote gaatjes en 2 rotte kiezen die eruit moeten.

Er zijn er al een aantal uit, dus blijf maar even rustig liggen dan ga ik even kijk wat er mogelijk is, 10 minuten kwam ze terug.



Zelf heb ik nog twee uur beschikbaar en laten we gelijk met de behandeling beginnen, ik kon niet praten of reageren omdat de klem nog in mijn mond zat.

Ik begon met mijn hoofd te schudden, ahhhhhh wat wil je zeggen ?

Zo even kijken en dan maak ik een behandelplan, nou het lijkt mij verstandig dat we alles eruit gaan halen.

Ik begon te huilen en de tandarts zei ik zie dat je al behoorlijk je best heb gedaan in je luier, geen nood ik verdoof je erg goed, we doen eerst de bovenkant en daarna de onderkant.

Mijn hoofd werd vastgelegd zodat ik niet kan bewegen, zo even vier prikken, zo dat deed behoorlijk veel pijn, zo de laatste en de tranen staan in mijn ogen.

Niet huilen ventje, je bent in goed handen, ander half uur later was alles eruit, nu nog even hechten en dan ben je klaar.

Alleen zo even het laatste je krijgt een prik in je tong, dan is deze verdoofd, en kan je niet meer goed praten en ga je kwijlen en we geven je ook nog een prik in je billen dit zorgt ervoor dat je alles laat lopen.

Wel heb ik tijdens het verwijderen veel bloed verloren, dit was totaal geen probleem.

???.

De assistente keek nog even naar mijn luier, hij kan nog wel even mee. Je hebt wel bah gedaan maar daar heb ik nu geen zin in, dat doet degene maar die je komt ophalen, blijf maar even liggen.

Dan wordt er op de deur geklopt, wij komen een baby ophalen, ik schrik me rot en wil weglopen maar heb alleen een luier om en een slap.

Wordt vervolgt
 

André Adult Baby

André Adult baby zoekt contact met mede AB,ers
Hoofdstuk 2

Opname

Goedemiddag, waar kunnen wij de baby ophalen waar u over heeft gebeld, wij hebben de brancard op de gang staan.

Hier is hij jullie ventje, hij heeft een verdoving gehad in zijn tong en laat alles lopen en in zijn luier heeft hij wel bah gedaan in zijn luier, o geen probleem daar weten wij wel raad mee.

Kom maar ventje kan je op de brancard gaan liggen, daar lag ik dan met een vieze luier en een slap om vastgebonden op een brancard, beide handen worden met grote gespen vast gezet, wilde vragen of er een deken over heen kan maar dit kon ik niet verworden, er kwam alleen maar een beetje gebrabbel uit.

Ik werd door de gang en de lift naar beneden gereden, ik schaamde me dood.

Werd achter in de auto geladen en probeerde te vragen waar we heen gingen, maar kon het niet uitbrengen of kenbaar maken.

Het was een minuut of 10 rijden vanaf de tandarts, mijn luier vulde zich behoorlijk en begon hem zelf ook te ruiken.

Zo je hebt aardig je best gedaan, aangekomen bij een psychiatrisch ziekenhuis werd ik uit de auto gehaald en naar een kamertje gebracht.

Wij gaan er voor zorgen dat je altijd een klein ventje kan zijn, ik wordt in een grote commode gelegd om mijn luier te verschonen, de plak strips worden losgemaakt van mijn luier.

Zo je hebt aardig je best gedaan, je krijgt een dikke baby luier om met twee grote inleggers.

Ik weet totaal niet wat er gaat gebeuren met mij, machteloos lag ik op de commode, voor dat ik het wist kreeg ik een schone dikke luier om, zon luier as een baby met een grote zon achterop.

Zo we brengen je eerst even naar de onderzoekskamer, dan onderzoeken wij je even helemaal en krijg je nog wat middeltjes .

Ik werd in een rolstoel naar de onderzoekskamer gebracht, ik wordt uit de rolstoel getild en op de bank gelegd met been steunen en hoofdsteun.

Ik wordt geheel vast gelegd en mijn hoofd werd ook vastgezet, zo laten we met het bovenste gedeelte beginnen, doe je mondje maar even open. Tot mijn schrik pakte ze een grote injectienaald en spoot alle vloeistof in mijn tong.

Zo dan kan je een dag niet praten alleen maar kwijlen, elke ochtend krijg je zo’n prik, dan kan je de boel in ieder geval niet bij elkaar schreeuwen en alleen maar kwijlen.

Zo je hebt je Pampertje al lekker nat gemaakt, we doen je even twee schone aan en brengen je dan naar de opvang, dan is je luier lekker dik.

Alles wordt los gemaakt en krijg een riem om mijn nek, net zon riem als Cuddlz Abdl Adult Reins,

Dan mag ik opstaan en meelopen naar de opvang, ik kan mijn benen bijna niet bij elkaar houden door de dikke luiers met inleggers, goedemiddag klein ventje zo dat ziet er goed uit.

Er waren nog meer kindjes aanwezig en een paar ventjes van mijn leeftijd, ga maar lekker spelen met de andere kindjes, over een half uurtje beginnen we met de verschoon ronde en daarna krijg je een lekker flesje of de borst.

Zo we gaan beginnen met de verschoonronde, jij mag eerst want ik ruik dat je wat hebt gedaan in je luier, vakkundig wordt mijn luier afgedaan en kreeg een schone aan met leuke figuurtjes erop.

Deze luier voelde wel erg dik aan, zo dan doen we even je baby Knuffel slaapzak aan, dan kunnen we je even de borst geven en kan je gaan slapen.

Ik wordt meegenomen door een mooie blonde vrouw en ik werd op de bank gelegd, zo kom maar op mijn schoot liggen, met mijn hoofd lag ik bij haar borst, voordat ik het wist had ik haar tepel in mijn mond en begon zachtjes te zabbelen, en ik voelde de melk in mijn mond stromen.

In mijn ooghoeken kwamen een paar traantjes, je hoeft niet te huilen. Je gaat zo lekker slaapje doen.

Morgen gaan we nog even voor controle naar de tandarts om te kijken of alles goed is gegaan.

Goedemorgen allemaal wakker worden, zo even kijken wat jullie gedaan hebben in jullie Pampertjes.

Zo we beginnen zo eerst even bij jou, even kijken hoe het ervoor staat, nou je hebt je best gedaan, ik ga je zo verschonen.

Eerst even je dagelijkste prikjes, mondje open!, begin te huilen van de pijn, ventje rustig maar.

Kruip maar even naar de zuster, kom maar even op mijn schoot liggen, toen ik op haar schoot lag deed ze haar BH af en deed haar tepel in mijn mond.

Toen ik zoog aan de tepel voelde de melk in mijn mond stromen , het was totaal niet lekker, toen werd ik aan de andere borst gelegd.

Zo je bent klaar, voordat we naar de controle gaan bij de tandarts eerst een schone luier, zo even een lekkere dikke luier om met 3 Abena inleggers erin, ik kon niet lopen met deze dikke luier om.

Loop maar even mee naar de auto en als dat niet gaat kruip je maar, dan gaan we naar de tandarts.

Daar ging ik dan in een baby romper en een slap om, en een speen naar de auto, bij de tandarts aangekomen melden wij ons bij de balie.

Wij komen zo bij u, u kunt hem laten spelen in de kinderhoek, in de wachtkamer zaten meerdere mensen te wachten en begonnen te lachen over hoe ik er uit zie.

Zeg eens gedag tegen de meisjes, hhhhahaaalalo, ik kwam niet uit mijn woorden, haha hij kan nog geen eens praten, toen werden we opgehaald u mag meelopen, nou kruip jij maar mee naar de groene kamer.

De meisjes in de wachtkamer beginnen steeds harder te lachen, kom maar op de stoel liggen, de tandarts komt eraan.

De tandarts kwam binnen en ik begon te huilen en begon met mijn hoofd te schudden, nnnnenneeenene ik wiiiiiiiillll niiieit.

Doe maar rustig, het ergste is gebeurd, toen ging de stoel naar achteren en begon te huilen, mondje open en kreeg dezelfde klem weer in mijn mond.

Zo even kijken hoe het eruit ziet, nou het ziet er redelijk uit. ik moet nog wel even je tandvlees vijlen, dit kan nog wel pijn doen.

Ik ga je stevig verdoven, er worden wel 6 prikken in mijn tandvlees gezet, de tranen gingen over mijn wangen heen.

Zo je bent een grote jongen geweest, even afronden dan mag je weer mee.

U kunt hem weer meenemen, elke dag een prikje in zijn tong, de benodigde hulpmiddelen kunt u halen bij de apotheek hier beneden.

Zelf zal ik adviseren om hem elke dag een Dulcolax pil te geven en een katheter in te brengen, dit zolang volhouden totdat hij alles zelf laat lopen.

Nou prima, de stoel ging omhoog en mocht weer mee kruipen naar beneden.

Pff, wat voelde ik mij ongemakkelijk, ondertussen heb ik mijn luier aardig vol gemaakt, ik was blij dat de tandarts achter de rug was. zoveel pijn heb ik nog nooit gehad.

Zo even langs de apotheek, graag wil ik voor deze jongen, sterke spierverslappers, katheters, en Dulcolax pillen, de tandarts en de dokter hebben dit voorgeschreven.

Ik ga even kijken, ja het ligt klaar, moet deze jongen geen schone luier?

Ik heb wel een luier voor u, o erg fijn dank u.

U kunt wel even meelopen naar achteren, want volgens mij heeft hij behoorlijke volle pamper.

Kom maar ventje kom maar even op deze verschoontafel liggen, toen vroeg ik aan de apotheekassistent wilt u hem verschonen.

Nooit gedaan, wil het wel proberen, zo ventje heb je een schone broek nodig.

Je bent bij mij in goede handen, jeetje daar lag ik dan op een tafel bij een apotheek voor een schone luier.

Kom op, kont een beetje omhoog dan kan ik je makkelijker verschonen.

Zo even luier en wat inleggers pakken voor je, voor dat ik het wist lag ik in een schone luier met 3 nieuwe inleggers.

Dat is weet gebeurd en krijg een tik op mijn kont, hub je bent klaar je kan weer mee met je verzorger.

Dank je wel, kom je gaan we weer terug naar de opvang.

Wij liepen weer naar de auto toe, ik moest weer in de autostoel gaan zitten en ik werd stevig vast gezet en ze deed mijn speen in mijn mond.

Weer aangekomen bij de opvang, zo hallo ventje ben je weer terug, ga maar met de kleintjes spelen.

Ik ging rustig zitten spelen met de kleine kinderen, er worden regelmatig kleintjes opgehaald en de moeders zeiden wat een lieverd is dat.

Een moeder kwam op me afgelopen, wil je een keertje bij ons spelen met deze kleine meid. Ik werd helemaal rood en dacht dat gaat wel over.

De volgende dag kwam de moeder van het meisje van twee weer naar de opvang brengen, is het mogelijk om hem een paar nachtjes bij ons te laten logeren?

Wij hebben genoeg artikelen om hem rustig te houden, oké prima maar als er problemen ontstaan kunt u ons altijd bellen.

Zelf ben ik al jaren een verpleegster in een verzorgingshuis, wij weten er wel raad met de kleine jongen.

LOGEREN BIJ EEN VRIENDINNETJE

Prima ik zal alles voor u klaar zetten wat u nodig heeft voor zijn verzorging, ok dan kom ik hem om vier uur ophalen.

Oké

Zo we gaan je klaar maken voor de logeer partij bij je vriendinnetje, ik had er totaal geen zin in en wist ook niet wat ik ervan moet verwachten.

We gaan je even een schone dikke luier omdoen met 3 inleggers, dan kan je er weer even tegen, zo billen omhoog en er werd een Ducolax pil in mijn kont gedaan en kreeg een nieuwe katheter in.

Rompertje even aandoen, zo je bent er klaar voor.

Tien minuten later kwam de moeder ons ophalen, zo heb je er al zin in?

We hebben alles in orde gemaakt, wij hebben er erg veel zin in, we rijden een half uurtje en komen bij een groot huis aan.

Zo ik zal je even losmaken uit je autostoel, kom op even wachten dan lopen we zo naar binnen.

Binnen aangekomen moet ik in de box plaats nemen, zo ga hier maar even lekker spelen met deze kleine meid.

We beginnen samen te spelen in de box, opeens kregen we ruzie in de box, ik wordt opgepakt en moest meelopen naar de bank.

Ze knijpt me in me wang, weet je wat me met baby's doen die zich vervelend gedragen, die krijgen een tik op hun billen.

Kom maar even over mijn knie liggen, mijn romper wordt los gemaakt, zo kom maar hier, ik zei nnnnnneeeee, toren ik over haar knie lag kreeg ik behoorlijke tikken op mijn luier.

Gelukkig zat de luier er nog tussen, zo hier voel je niet veel van hé, zo even luier een stukje naar beneden en kreeg flinke klappen.

Ik begon enorm te huilen en kreeg een speen in mijn mond gedrukt, zo dit krijg je ervan als je niet goed luistert.

Zo even je luier controleren, nou hij is behoorlijk vol geplast, nou die kan nog wel even mee, vanmiddag gaan we langs de dokter voor een controle, die Ducolax pillen en katheters is ook niet alles.

We gaan vragen of de dokter geen andere oplossing hiervoor heeft , zo om 14:00 heb ik een afspraak gemaakt met de dokter dan gaan we kijken wat hij voor jou kan betekenen.

Door de prikken die ik in mijn mond krijg moet ik nog steeds kwijlen en kan nog steeds niet goed praten, hierin wordt ik nog steeds belemmerd.

Kom we moeten opschieten, over een kwartier moeten we er zijn, aangekomen bij de dokter melden wij ons bij de assistente. Volgens mij is dit niet een gewone dokters praktijk, het leek meer op een kliniek.

Goedemiddag u wordt al verwacht door de dokter, ik liep te trillen op mijn benen en begon ook een beetje te huilen.

Hoi ventje het is nergens voor nodig om te huilen, we gaan eerst een plan bespreken met jou oppas.

Even later komen ze terug, als ik het goed heb begrepen van de oppas wilt ze van de pillen en de katheters af, daar ga ik haar bij helpen.

Kom maar ventje, ik wil je even controleren, ik wilde weg lopen in me luier en romper, ik werd op getild door de assistente en op de behandeltafel neergelegd.

De dokter deed mijn romper af en deed mijn plak strips los, hij begon mij overal te controleren, zo die luier is behoorlijk vol.
Hij begon mij te controleren mij van onderen en voelde mijn testikels en de katheter wordt professional verwijderd.

Wil je even de benodigde spullen pakken?

Op dat moment komt er nog een tweede assistente binnen, wil je me even helpen dan kunnen we snel beginnen.
Alle apparatuur wordt binnen gereden, kom hier maar liggen zegt de assistente, kom maar op deze luier op de tafel liggen.
Daarna kreeg ik een band over mijn buik en en werd vastgelegd, het was een Segufix ik kon geen kant meer op ,de zuster plaatste twee beensteunen en mijn benen werden daar ook op vastgezet. ik begon te huilen, rustig maar ventje komt helemaal goed.

Geef jij het Ventje even zijn infuus, en daarna zijn roesje, oke daar ga ik voor zorgen, ik werd weggereden naar een andere kamer, maar zag een hele grote lamp.
Wil je even me handschoenen aan doen zei de dokter, zo we kunnen beginnen, geef hem zijn narcose kapje zodat wij hem goed kunnen verdoven, het was een hele onaangename geur.

Zo jongen wil je luiers dragen ga ik ervoor zorgen dat je deze altijd zou moeten gaan dragen, ik was al helemaal van de wereld, ik werd aangesloten op alle apparatuur om controle op mij te kunnen houden.

Laten we als eerste beginnen om zijn prostaat te verwijderen, en de zenuw van zijn urineleider te verwijderen, zo dat is gebeurd, nu de ena laatste behandeling, de tafel ging omhoog en de dokter ging met zijn tang bij mijn anus naar binnen, daar knipte ik zijn kringspier door.
Zo bijna klaar aan de onderkant ik alles klaar, wil je even zijn mond open doen, dan zal ik de kaakchirurg even laten komen.
5 min later kwam de chirurg binnen, zo kijk hij plast zonder zijn luier om, snel pakte ze 4 inleggers en deed de luier dicht, wat een schattig gezicht zeg.
Dan is het resultaat zoals hij moet zijn, hij mag niet veel kunnen praten en moet kwijlen zodat wij hem een slabber aan kunnen doen, is dat mogelijk?
Geen probleem, daar kan ik wel voor zorgen voor onze kleine ventje.

Half uur later wordt ik naar de uitslaapkamer gereden als een echte baby, wat ik zelf nog niet door heb.

De verpleegster zegt dokter u heeft goed werk afgeleverd, hij is al erg nat, hahaha.

Langzaam wordt ik wakker, ik wordt overgelegd naar een ander bed. Zo we gaan je voor de zekerheid even vastleggen zodat je jezelf geen pijn kan doen, of weg gaat lopen.

Zo je bent wakker, we brengen je naar de baby afdeling, dan kunnen we je behandelen zoals bij de andere kindjes.

Toen ik werd binnegereden keken de verpleegsters wel een beetje verbaasd, zusters dit is een grote baby en doet precies hetzelfde als de andere baby's. hij kwijlt, poept, plast en heeft een grotere luier om dan de andere baby's.

Hij gaat het zelfde behandeld worden als de rest, we verschonen hem op de zelfde tijd als de andere baby's en geven hem dan ook de fles, een verpleegster begon een beetje te lachen .

De rest volgde, ik schaamde me dood, morgen komt de dokter voor controle.

Hulpeloos lag ik in een groot baby bed met allemaal spijltjes, de zuster kwam binnen, zo even controleren of je een grote jongen bent.

Zo jeetje, wat ben jij nog een baby, je luier vol gepoept en lekt ook nog erg door, en het kwijl loopt langs je mond, ik roep er even iemand bij.

Kan iemand mij even helpen?

Neem gelijk even een schone luier mee met 4 inleggers en een schone romper en een grote slap, de andere verpleegster kwam binnen met de benodigde spullen.

Zo ons ventje heeft aardig zijn best gedaan, alles werd uitgedaan bij mij, de verpleegster strikt de slap vast en doet een grote speen in mijn mond.

Zo die is even stil.

Vakkundig wordt mijn luier verschoond, zo even bips omhoog dan kunnen we je romper vast maken.

We komen over een kwartier je de fles geven met een fruithapje.














Wordt vervolgd
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 8
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
MrPavlov Iemand zin om eens langs te komen bij mij in Gent vanavond? Contact advertenties 1
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante W 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Therapist zegt dagboek bij te houden, werkt averechts? 16+ Board 15
M Nachtje bij Daddy logeren N 6
PB'tje Ook DL bij de hoger opgeleiden ? Polls 79
Luierliefhebber Brent bwaar strooi je bij gebreuk van talkpoeder en hoeveel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperLuw Retourneren bij ABDL clubshop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Mommy Maaike Sessie bij mama sarah Contact advertenties 5
Alicha Wat zijn bij jou de eerste onbewuste tekenen van een volgende AB periode? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Iemand ervaring met incomateriaal halen bij apotheek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
Hasta la Vista Gezellig overdag bij mij thuis luieren Contact advertenties 5
DLY85 Opletten bij gebruik van de website op een openbare wifi. Algemene info 13
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Luiers bij operatie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
stiekemedler Meeten vandaag in almere, beverwijk of Purmerend bij mcdonald's Contact advertenties 3
Den-boy123 Vraagje over werken bij de overheid… Contact advertenties 19
Lema Bestellen bij Abuniverse Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B op bezoek bij Mamamarja O 3
K Bestelling bij de shop Vragen & Info Shop 4
Similar threads


















































Bovenaan