Verhaal Klaar BIJLES FRANS

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 16,7%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 2 33,3%
  • 10

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: babypoepbroek

Proloog


Gezellig en uitgelaten zo was de sfeer op het eindexamenfeest van onze mavo klas. Iedereen had het examen behaald, en allemaal hadden wij grote toekomst plannen. Zo hadden sommigen van ons het plan om naar het MBO te gaan, sommigen namen een jaartje rust, en sommigen waar onder ik gingen naar de HAVO.

Vooral deze dag had veel spannends in zich gehad. Allemaal met zenuwen afgewacht of we ons diploma wel zouden halen. En ja ook ik het moet gezegd ook ik had gedacht dat ik zou zakken. Uiteindelijk bleek dat ik de op twee na best geslaagde was. Ik kon mijn oren niet geloven toen ik mijn cijfers hoorde. Een zes voor Frans een zeven voor economie een zeven voor Engels een acht voor maatschappijleer en dat gold tevens voor Engels. Een negen behaalde ik overigens voor Duits en een negen voor geschiedenis. De spanning viel volledig van mij af toen ik mijn diploma in ontvangst nam en mijn handtekening plaatste.

Na afscheid te hebben genomen van mijn ouders kon dan daadwerkelijk het feest ons gezamenlijke laatste feest beginnen. Dit hield in het begin in kletsen over van alles en nog wat, en gezellig eten. Hierna kon er gedanst worden.

Zo ongeveer halverwege de avond, besloot ik met een vriend van mij een gesprekje te hebben over wat we er nou eigenlijk al die tijd van gevonden hadden. Eigenlijk kwam er niet veel nieuws we hadden het altijd wel naar ons zin gehad. Toen sloten we ons aan bij een groepje leraren wat aan het praten was. Dit was erg leuk want als mensen een slokje op hebben vertellen ze sneller dingen die je normaal nooit te weten komt.

Zo hoorde ik dat de vergadering van leraren wel zijn twijfels had gehad over het door mij wel kunnen behalen van het MAVO DIPLOMA. Maar ze waren allemaal blij voor me dat ik toch tot dit schitterende eindresultaat was gekomen.

Aan het einde van de avond kwam ik in de gang bij de jassen mijn lerares Frans tegen. Ze vond het heel knap van me dat ik tot dit cijfer voor Frans gekomen was. "Je kunt me altijd bellen hoor mocht je problemen krijgen op de HAVO met je Frans. Dat studiehuis enzo? Het kan best moeilijk voor je zijn maar ik geef je tegen een kleine vergoeding graag bijles."
Hoofdstuk 1

De vakantie verliep voorspoedig, een bezoek aan Zuid-Frankrijk en Spanje beviel me uitstekend. Met enkele vrienden was ik daar heen en door gereisd. En het onvermijdelijke nieuwe schooljaar stond voor de deur. Nieuwe klasgenoten, nieuwe leraren, alleen het schoolcomplex bleef hetzelfde. In het begin ging het nog wel. Wat ik deed was niet eter of slechter dan de anderen. Echter toen ik er achter kwam dat ik voor een tentamen 4000 woorden moest leren sloeg mijn hartje toch wat sneller.

Ik zette mij aan mijn leerwerk en ik haalde een redelijk cijfer. Later dat jaar moest ik een grammaticatoets Frans maken, die ik volledig verprutste. Dus besloot ik toch maar contact met mijn juffrouw Frans van de MAVO op te nemen.

Eerst zal ik haar een beetje beschrijven. Juffrouw Meintje is niet erg lang zo'n 1,65. Een dikker buikje een groot stel borsten en dikke grote billen. En mooi blond haar. Ze is 36 en heeft 2 kinderen. 1 van haar kinderen is 6 en de ander 2.

De dag dat ik voornemens was haar te bellen, kwam ik haar tegen in het centrum van onze woonplaats. Aan de ene kant van haar haar jongste en ze was net haar boodschappen in haar kleine lelijke auto aan het laden. Eerst zag ze me niet maar ik haar wel, ik zag levensmiddelen zoals blikken soep aardappelen groentes en dat wond me op, 2 pakken Pampers. Enthousiast liep ik op haar toe om te vertellen dat ik wel bijles wilde. We maakte een afspraak en de week daarop kon ik al langskomen.
Hoofdstuk 2

De eerste bijlessen verliepen voorspoedig. Echter lieten die gedachten van het boodschappen doen mij niet meer helemaal los. Dat lichaam die moederlijke stem. Iets dat ik toch niet thuis kon brengen bij mijn stoere jongens leven. En dan de luiers. Ja die luiers voor haar kleintje die keer bij het boodschappen doen die maakten mij na de les zo geil!

Het zal zo ongeveer de vierde bijles zijn geweest. Na de les bleef ik nog wat hangen om haar laptopje op de been te helpen. Een of ander spelletje had wat dingen niet meer laten werken, en zo goed als ik kon probeerde ik de boel wat te verbeteren. Tijdens mijn werkzaamheden in de keuken, bood ze aan om een kopje koffie voor mij te zetten omdat ik haar verteld had dat ik nog wat boodschappen voor een feestje moest halen wat ik later die week zou geven.

De koffie smaakte heerlijk. Toen ik bijna klaar was raakte de batterij van de laptop leeg. Dus ik vroeg "Waar kan ik de adapter vinden?" Ze antwoordde dat die op de kamer was waar ik mijn lessen volgde en liet die kamer nou net naast de kinderkamer met commode zijn?

Met een harde paal in mijn broek ging ik haar voor naar boven en sloot de pc aan. Ik legde de laatste hand aan mijn werkzaamheden, toen ze de overloop op kwam met haar zoontje die een 'poepluier' had. Ik wilde onopvallend weg gaan, maar ik moest even afscheid nemen.

Ze zei "blijf nog maar even hier hij vind het zo interessant als er iemand bij zijn verschoning aanwezig is." Dus ik keek toe hoe de kleine jongen werd uitgekleed en van papieren luier werd ontdaan. De poep zat gelukkig niet overal verspreid en hij was zo weer gereed voor een schone luier. Ze vroeg nog wat ik er van vond. Ik hakkelde wat van ja dat weet ik eigenlijk niet. Ik vertelde ook "ik ben niet zo thuis in luiers en kinderen." Waar zij zich wel wat bij kon voorstellen.

Dit voorval had mij echter zo geil gemaakt dat ik wel meer wilde en op internet vond ik later veel over volwassen baby's luierliefhebbers en allerlei SM-varianten. Ik moest een manier vinden dacht ik hoe ik ook in aanmerking kwam voor een moederlijke verschoning van haar. Gelukkig diende het moment voor deze blijkgeving zich al snel aan. Op zo'n bijles of eigenlijk na zo'n bijles was haar 'peuterzoon' weer aan een verschoning toe en dit keer bood ik aan even de vers gezette thee te halen.

Ik ging snel naar beneden en rende zowat weer terug ik wilde immers niet van dit tafereel missen. Terug zag ik niet hoe de kleine helemaal poedelnaakt de figuurtjes van zijn papieren luier aan het bewonderen was. Ik besloot het spel eens mee te spelen en vroeg aan hem wat voor figuurtjes dat nou waren. Hij antwoordde dat het een beer was en dat was helemaal goed. Ik liet dat ook blijken maar eerst nam ik de luier uit zijn handen en keek of hij wel gelijk had.

In dat moment dat de papieren luier in mijn handen lag rook ik en snoof de diepe heerlijke geur van dit billen omhulsel op. Zo schoon zo'n geborgenheid straalde dit langwerpige voorwerp uit. Ik gooide hem de pamper-achtige toe en zijn moeder zette hem resoluut op de commode om hem te zalven en te bepoederen. Ik zij tegen mijn lieve geile Franse juf: "Vind je ook niet dat zo'n luier geborgenheid uit straalt?" Waar zij op antwoordde: "Hoe bedoel je?"

"Nou gewoon het doet mij denken aan kleine gelukkige kinderen die zich om niets zorgen hoeven te maken." "Oh ik begrijp het. Verlang je wel eens terug naar die tijd? Weet je daar iets van? Of zou je zelf weer zo graag op die volgens jou gelukkige manier willen leven?" Ik antwoordde dat ik er wel eens naar terug verlang als ik het moeilijk heb op de HAVO als ik het bijvoorbeeld niet helemaal snap tijdens de les of als ik echt snel iets moet af hebben.

Ze snapte dit wel, maar "Francé s'il vous plaît." En zo stortte wij ons wederom op ingewikkelde grammatica en hoe je nou een briefje schrijft in het Frans. Na de les zij ze: "Als je eens zo'n moment ziet aankomen dan wil ik je heus wel is een keer terug in de luiers stoppen hoor en zal ik je als een echte mama tante of oppasmoeder behandelen. En laten deze woorden nou net de basis zijn van een vriendschappelijke erotische maar niet liefelijke relatie tenslotte hadden wij beidde onze eigen man en in mijn geval vriendinnetje.

De week daarop begon het al. In een naburige stad waar niemand ons kende kocht ze luiers in mijn maat. Ik betaalde wat mee en al gauw had ze ook al plastic broekjes voor me.
Hoofdstuk 3

Toen ze me vertelde dat ze 'grote Pampers' voor me gekocht had werd ik bloedgeil. In mijn hoofd was meteen duidelijk dat de bijlessen nu daadwerkelijk van vorm gingen veranderen. In plaats van naar haar werkkamer te gaan nam ze mij bij het handje en bracht ze me naar die babykamer waar ik gezien had hoe haar zoontje al die keren zo heerlijk was verschoont. De commode nou ja het was eigenlijk geen commode maar een oude grote deur die daar op een soort stellage fungeerde als commode kon ik op gaan liggen.

Mijn schoenen werden uit gedaan even als sokken lange spijkerbroek en mijn trui met shirt daar onder werd naar boven geslagen. Ik moest me echt bedwingen geen stijve te krijgen. Maar ze deed mijn onderbroek naar beneden en trok die uit. "Geniet nog maar even van je geslachtelijke vrijheid lekker jochie van me." Ik werd roder en roder maar ze nam al een washandje en begon zorgzaam mijn billen en ballen te wassen.

Ik werd verwend met babyolie op mijn 'buikje'. Het werd nog spannender toen ik met mijn billen moest loskomen van het verschoonkussen en ze die begon in te zalven met babyzalf. Daarna werd er een rijkelijke hoeveelheid babypoeder op mijn 'bibsje' gedaan. Ik had al die tijd al liggen kijken naar die luiers maar nu hield ze hem voor mijn gezicht.

"Kijk eens dit is je luier. Die ga ik nu zorgvuldig om doen." Zo gezegd zo gedaan. Mijn 'billetjes' kwamen weer van het verschoonkussen en ze belande even later in een lekkere zachte dikke luier. De luier werd dicht geplakt en ik moest van de commode komen. Hier werd ik voorzien van een plastic broekje. En ik mocht mijn gewone kleren weer aan doen. Echter was daar een probleem.Mijn spijkerbroek kwam niet over mijn luierkont.

Daarop moest de juf lachen. "Oh jochie van me het is hier toch lekker warm? En mijn kinderen zien je toch niet dus loop maar rond in je luier. De volgende keer zal ik ook hiervoor een oplossing zoeken.

De les verliep veel te voorspoedig en voordat ik het wist waren we bijna al weer klaar. Na de les wilde ik graag weer uit de luier, maar dat mocht niet. "Eerst moet je als beloning je luier vullen." Ik schrok plassen hoefde ik niet maar daar wist ze wel wat op. Twee glazen water later, en nog wat koude thee kwam het plasje dan eindelijk. Het was zo heerlijk, op de bureaustoel zitten en het dan gewoon laten lopen.

Er zouden nog vele variaties en natte luiers tijdens haar lessen volgen.
 
  • Like
Waarderingen: rog

LBV

Toplid
Dit verhaal is geplaatst in het jaar 2009...
Ik denk dat er geen vervolg meer komt :p

Laterzzzz dance
 
Bovenaan