Verhaal Klaar BIJLES MET SASKIA

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 2,2%
  • 2

    Stemmen: 1 2,2%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 2,2%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 2,2%
  • 8

    Stemmen: 5 11,1%
  • 9

    Stemmen: 5 11,1%
  • 10

    Stemmen: 31 68,9%

  • Totaal stemmers
    45

LV

Toplid
Dit is een heel oud verhaal van mij, maar ik vond het tijd om het maar eens af te ronden (en wat te updaten hier en daar).

EN NU IS HET KLAAR! (Beetje gek dat het hier al de status 'verhaal afgerond' heeft, maar vooruit...

En... Aangezien ik dit verhaal hier niet zelf geplaatst heb (het begin van het verhaal stamt van ver voor dit forum en komt van mijn oude website), kan ik het dus ook niet aanpassen. Dus... heb ik besloten het op WATTPAD te publiceren.

Zojuist heb ik de eerste twee (vernieuwde) hoofdstukken gepubliceerd, maar ik zal regelmatig een nieuw hoofdstuk publiceren... tot het af is.


Veel leesplezier.
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Superlid
Dit was en is altijd voor mij het beste verhaal geweest. en nog steeds, zal eens een keer op een regenachtige dag hem weer eens helemaal lezen incl. vervolg. want om nu een vervolg te gaan lezen ben ik bang dat ik het stuk verkeerd lees :). het moet wel in een keer goed zijn
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
@LV - Ik vind dit echt een geweldig verhaal! Heb 'm hier net volledig gelezen, en zal 'm zeker verder volgen op Wattpad, ben heel erg benieuwd hoe het met Hendrik-Jan uit zal pakken :duivel:2funny:love:dans
 

LV

Toplid
In de eerste hoofdstukken niet zo veel. De 'gemene moeder' is iets gedowntuned.
 

Delete

Superlid
Ik vind ook echt een super goed verhaal. Komt zelfs van Pieters Veel. Vroeger echt veel opgezeten.
Maar auteur Peutertje, ik dacht betreffende persoon was overleden? Of was dat dan toch iemand anders?

Anyway, het zou toch gaaf zijn om dit verhaal als luisterboek uit te brengen. Met stemacteurs uit eigen kring?
 

LV

Toplid
Mijn website werd destijds offline gehaald door de provider. Michel heeft toen alle bestaande verhalen geplaatst op dit forum.

Peutertje is/was iemand anders.
 

Paddy

Superlid
Mmm ik moet mij inloggen als ik hem open. Tenzij ik hem in een prive tab open. En is er een manier om gelijk bij de toevoeging te komen? Ik moet telkens alle hoofdstukken door klikken...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Verhaal Klaar BIJLES FRANS B 4
klein Saskia en Martin s wraak!! 16+ Verhalen 0
Similar threads


Bovenaan