Verhaal Klaar Bloom

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 100,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

Anon BillieJoe

Beginneling
Opgepast!dit verhaal is helemaal niet realistisch

Dit verhaal gaat over Bloom,een meisje van 16 wiens leven gaat veranderen.
Bloom's vader vond haar als baby in een brandend gebouw beschermd door een soort magisch schild.na een onderzoek te hebben gedaan konden haar ouders niet gevonden worden.
bij een medisch onderzoek bleek dat Bloom incontinent was en haar plas niet kon ophouden.

"gefeliciteerd met je 16de verjaardag Bloom" riepen Mam en Pap.
Bloom was net wakker en kwam de trap af in haar t-shirt en luier samen met haar tamme konijn.
van opwinding poepte ze in haar luier.natuurlijk sloeg haar vader op haar kont maar gelukkig merkte hij er niks van omdat ze last had van diarree.en als cadeau hebben we iets voor je in de tuin.
ze deed snel een broek aan en liep naar buiten.ookal was het niet de skooter waar ze op hoopte,was ze toch blij met die fiets.
ze ging dus maar naar het park met haar fiets zonder een schone luier aan te doen.
maar eerlijk gezegd vond ze het wel leuk om met een vieze luier rond te lopen.

ze kwam aan in het park en pakte een appel van de boom toen ze opeens een paar lichtflitsen uit het bos zag.ze rende er naartoe.
ze stond verbaasd.een meisje met blond haar,een reuze staf,een geel t-shirt en nog opvallender:ze droeg geen broek maar gewoon een luier.
ze gebruikte spreuken om te vechten met een trol en paarse wezens en was de strijd duidelijk aan het verliezen.
een paar van de paarse wezens kwamen op Bloom af ze stak haar handen uit om haar te beschermen toen er opeens een vuurschild verscheen.
ze stond alweer verbaast en poepte weer in haar luier.
toen schoot ze opeens 2 vuurballen uit haar handen.
de monster waren verbaast en vluchtte weg om waarschijnlijk anderen te waarschuwen.
het meisje haar kleren veranderde in een t-shirt en een rokje en viel flauw.

"w-waar ben ik?" vroeg het meisje.
"je bent bij mij thuis,je bent flauwgevallen" antwoordde Bloom.
"bedankt,ik ben Stella:geluierde fee van de zon."
"feeën bestaan niet"antwoordde Booms vader"ik bel nu de politie."
opeens veranderde de telefoon in een speelgoedhond.
Blooms luier was gelekt en haar broek was nat waardoor die in de was zat.je kon nu wel zien dat haar luier goed gevuld was,gij was helemaal bruin.net zoals die van stella.
"moeten jullie geen verse luier aan doen?" vroeg Blooms moeder
"nene ik loop graag rond in een goed gevulde luier." antwoordde Stella en Bloom
Bloom en Stella gingen naar boven.
daar werden ze beste vriendinnen.
daar daagde ze elkaar uit:ze deden schone luiers om en degene die hem het meeste gevuld heeft tegen de volgende avond wint.
 
Bovenaan