Verhaal Klaar Brent & Loena

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 100,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

Kleinerd

Beginneling
Brent en Loena

Mijn inleiding voor een verhaallijn die ik wil afwerken , als er opmerkingen zijn of toffe commentaren word dat op prijs gesteld alvast bedankt

Veel leesplezier.




Hoofdstuk1 : de Ontmoeting.

Antwerpen, dat is waar Brent zich klaar maakt om een avondje te gaan stappen met vrienden.
Brent is een niet onknappe jongen van 23 jaar , met midlang bruin haar een blauwe ogen,
hij is vandaag gekleed in een zwarte merk jeans en een oneffe blauwe sweater met capuchon.
Hij staat voor de spiegel de laatste hand te leggen aan zijn kapsel zodat het precies ligt zoals hij wil.

Er word aangebelt , Brent's moeder doet open en ziet Jack staan, Brent zijn beste vriend sinds de lagere school.
Kom binnen Jack zegt ze, maar doe eerst die sigaret uit of kom langs achter!
Brent?? ben je er vraagt Kristel de moeder van Brent
"ja geef me nog 2minuutjes" hoor je vanuit de badkamer klinken.

Ben je er eindelijk Brent zegt Jack , je lijkt wel op men moeder soms zo lang in de badkamer bezig altijd..We gaan maar een avondje drinken hoor met vrienden, wat zit je je zo op te tutten "jeezes"
Achja weetje antwoord brent , schoonheid heeft tijd nodig man.

Brent kruipt achter het stuur van zijn auto met Jack achterin waarna ze richting hun stamkroeg vertrekken.
Eenmaal daar aangekomen en na verschillende keren gevloek en gezucht omdat er geen parking vrij was hebben ze uiteindelijk toch parking gevonden.



"Jackkyyy" roept een nogal geblokte kleine jongen vanachter in de bar," vanavond gaan we loos!'
Wees maar zeker Bart antwoord Jack.
De eerste rondjes bier gaan snel binnen bij iedereen,er word gelachen en gebruld over school en werk.
De vrienden kring van Jack en Brent was namelijk heel uiteenlopend van 16 tot begin jaren 30ers , iedereen kon het super met elkaar vinden dus waarom ook niet, weetje.
Klokslag half twaalf was het al wat stiller aan het worden , de losbol die daarstraks nog zo stoer naar Jack riep hangt nu half in zijn pint met zijn lange haren,
Brent maakt er snel werk van en geeft hem een klap tegen zijn hoofd vanachter..
"allez jong wa doede gij na brent" , roept Jack
Ni slapen he manne, we zijn nog maar net begonnen.
"doe eens wat rustiger aan hier , jullie zijn niet alleen he" vraagt een meisje achter hun een tafeltje verder.

Het spijt me oprecht zei brent , jij bent?
Loena...jij?
De tijd lijkt wel stil te staan Brent verdwaalt helemaal in haar donkergroene ogen, om dan nog maar van haar mooie donkere zwarte lokken te zwijgen.
Hij bekijkt ze van top tot teen en merkt dat ze een opgeknipte bless met langere haren vanachter heeft, dat haar echt complimeert.
Hallo?? vraagt loena die nu toch wel lang moet wachten op een antwoord..

Uhhh sorry..Ik was even aan het denken verzint hij snel.
Ik ben Brent , 23 jaar van hier in de buurt , ik heb je hier nog niet vaker gezien hoe komt dat?
Nou ja normaal komen we hier niet in de buurt zegt Charlotte haar vriendin.
Waarom de uitzondering dan ?
Loena heeft het moeilijk ... We dachten onze zinnen te verzetten door andere oorden op te zoeken.
Ohh ok , nou wat drinken jullie dan praten we zo verder , maar van al dat praten krijg ik dorst hoor klinkt een glimlachende Brent.
Cactusjenever voor loena en voor mij een biertje alsjeblieft.
"Ok komt er zo aan , niet gaan lopen he."
Brent komt trug aangezwalpen met de beloofde verfrissingen , waarop het gesprek verder gaat.
Waarom heb je het zo moeilijk als ik dat mag vragen zegt brent?
Nou ik kom net uit een lastige relatie met een irritante gozer.
Ohh , nou zo ben ik helemaal niet hoor knipoogt Brent .
De avond verstrijkt en de 2 lijken het heel goed met elkaar te vinden , al snel hebben ze telefoon nummers uitgewisseled en staren ze alleen nog maar in elkaars ogen..




De volgende morgen word Brent met een knal van een kater wakker alsof zijn hoofd op springen staat, hij besluit naar beneden te gaan voor wat te drinken.
"goeiemorgen"klinkt het vanuit de keuken.
"HOHO niet zo roepen alsjeblieft!"
Aah Zware nacht gehad jongen? Hier neem een aspirientje.
Brent probeert zich vorige nacht te herrineren, maar het enigste wat hij te zien krijgt is zwarte plekken..
"Shit" roept hij , mijn gsm.
Donderend loopt hij naarboven waar hij heel zijn kamer begint uit te spitten op zoek naar de telefoon ,uit zijn broek vallen muntjes en papiertjes, chips en stukken koek..
"zo he drukke nacht..."
Waarna uiteindelijk de gsm word gevonden in zijn linker schoen.
1 nieuw Bericht leest hij af.

Het was ontzettend leuk gisteren en ik hoop je snel weer te zien wat dacht je van vanmiddag op het stadsplein?

Loena.
Ik zie je daar verstuurt hij snel ,springt zijn auto in en vertrek in volle vaart.

Weken gaan voorbij en ze blijven elkaar dag in dag uit zien , er onstaan zeer sterke gevoelens voor elkaar en een pure band die je eens op duizend jaar meemaakt.

Bij Loena thuis zit Brent met haar te ravotten op de kamer , waarna er een korte stilte valt en Brent haar overvalt met "Loena, ik weet niet hoe het komt maar ik vertrouw je ontzettend en vind dat ik je alles kan vertellen maar ik weet niet precies hoe ik je dit moet zeggen".
Ja doe maar Brent ik ben er voor je klinkt het.
Nou, weet je wat AB of DL is?
Nee geen idee , De Lijn? Die busmaatschappij?
"uhh" nee niet helemaal..
"Vertel dan!"
Wel ik heb een heel slechte jeugd gehad..
Mijn moeder keer vroeger nooit naar me om, sinds men 6 of 7 jaar weet ik van mezelf dat als ik een pamper aandoe die gevoelens weg gaan en er leuke nieuwe gevoelens in de plaats komen , dan ben ik niet meer bang of teleurgesteld , dan voel ik me volledig anders..
"Wil je een pampertje Brent?" lacht loena.
Niet lachen alsjeblieft vraagt hij.
Doe ik niet antwoord ze , ik heb sinds ik met men ex afgebroken heb een heel groot gevoel van zelfstandigheid en volwassenheid en ik zoek naar iemand om te verzorgen zei het nu als man of klein kindje.
Ik weet niet precies hoe het komt maar..
Ik kan me hier helemaal in vinden en sta er volledig voor open Brent.
Brent kan het haast niet geloven en begint een beetje te wenen..
"Heej" niet wenen je moet juist blij zijn, dat ben ik ook zegt hij..
Dat ben ik ook.
 

Kleinerd

Beginneling
Hoofdstuk 2 : De inkoopjes.


De volgende morgen word Brent wakker door fijne stralen zonlicht die binnendringen langs de paarse kanten gordijnen, Loena is nergens te bespeuren.
Brent besluit dan maar van zich nog eens lekker om te draaien en goed uit te slapen , zich van niets bewust dat Loena intensief aan het shoppen geslagen is.

In de apotheker verder om de hoek staat Loena aan te schuiven.
"Ja Mevrouw? Kan ik u van dienst zijn?"
uuh ja ,hey..Mompelt Loena.
"Mijn nonkel is onlangs geopereerd en kan nu moeilijk zijn ontlasting en plas ophouden en ik vermoed dat jullie wel volwassenluiers zijn die daarvoor geschikt zijn?"
Ja klopt antwoord de apothecaresse , "is het alleen snachts of ook overdag?"
Beide ; zegt een nu bloosende Loena.
Er staat nu toch een iets of wat grote wachtrij te vormen bij de apotheker en de mensen beginnen toch wel vreemd te kijken naar Loena.
Nou dan gaat de verkoopster verder ik heb hier de Tena maxi slip .
Deze is erg geschikt voor hevige incontinentie .
Oke antwoord Loena doe maar zo 2 pakken maat L, en een plastiek broekje graag.
"fijne dag nog mevrouw"
Ja dankjewel antwoord loena met een brede glimlach op haar gezicht.
Daarna besluit ze nog naar een andere apotheker te gaan zodat het niet opvalt dat ze eigenlijk spullen koopt voor een klein jongetje en niet voor haar nonkel die incontinent is.
Bij de andere apotheker haalt ze een gemiddeld grote speen voor kinderen die moeilijkheden hebben om met duimzuigen te stoppen , een drinkbekertje en een papfles voor babytjes + een paar slabbetjes.

Volgende stop besluit Loena ; De kruidvat .
Vochtige doekjes , talkpoeder , allerlei soorten zalfjes zoals zalf voor tussen de beentjes ,zalf voor op het poepje bij uitslag, zalf voor een zachtere poep.
Noem maar op!
Loena liet haar compleet gaan.
"dat is dan 35 euro alsjeblieft jongedame".
"Alsjeblieft antwoord Loena spontaan".
"Veel plezier ermee".
"Dankje" reageert Loena met een knipoog, nu staat ze echt wel te popelen en te springen beide van geluk en opwinding omdat het moment eindelijk daar is.
Het moment waar ze al die tijd stiekem al van genoot en droomde,
de jongen waar ze al die tijd al zo is van beginnen houden zal ze nu eindelijk als haar kleine baby jongentje kunnen vertroetelen.

Brent zich van geen kwaad bewust ligt nog altijd in een diepe slaap bij loena thuis.
De mama van Loena is beneden aan het ontbijt bezig terwijl ze net binnenkomt.
"Zomerinkopen gedaan Loena?"
Verdorie denkt zij bij haar eigen... Moest ze nou echt zien dat ik met al die zakken binnenkom, snel een excuus verzinnen dat ik vanonder haar ogen kan.

Ja nieuwe kleedjes gekocht en een paar onderbroeken en bh's.
"Zozo laat maar is zien dan!"
"Mam niet zo maar kleedjes , nachtkleding speciaal voor brent te imponeren".
Gadver dat hoef ik niet te weten klinkt het stroef vanuit de mond van Sylvia.
"Dat dacht ik al mompelt loena" , terwijl ze zich snel van onder de voeten maakt en richting de slaapkamer vertoeft waar brent nu stilletjes aan begint wakker te worden.

"Brentje , slaapkopje.. Er gaat zo meteen een nieuwe wereld voor je open,ben je er klaar voor jongetje?"
"Ohhhhnnn wat heb ik lekker geslapen seg.. Heejjj Loena wat heb jij allemaal bij in die zakken?"
Geniet maar gewoon lieverd en vertrouw me , je zal spoedig wel zien hoe leuk het gaat worden...
 

StayStrong

Nieuw lid
ZALIG Ö
1e hoofdstuk was al super en het 2e is nog beter
ben benieuwd naar het volgende deel als dat komt...

doe zo verder en geniet er van <3
 
Bovenaan