Verhaal Klaar Broekpoepen met Amber

Spreeuwtje

Little Rebel
Broekpoepen met Amber.

Dit verhaaltje is gebasseerd op een aantal dromen die ik recent had over een meisje waarmee ik op de middelbare school zat. Er komt dus waarschijnlijk geen vervolg op.

Amber en ik kennen elkaar van de middelbare school. We keken eerder nooit echt naar elkaar om maar voor een opdracht aardrijkskunde werden we bij elkaar ingedeeld en we kwamen er snel achter dat we het erg goed met elkaar konden vinden. We lachten om dezelfde soort grapjes en gingen ook steeds vaker in andere lessen bij elkaar zitten. De rest van de klas roddelde al over ons alsof we een stelletje waren.. maar daar trokken wij ons niets van aan! Al moest ik mezelf eerlijk bekennen dat ik wel een beetje verliefd op haar was.

Op een vrijdag hadden we allebei ons huiswerk wiskunde niet af en moesten we samen nablijven. "Vinden Pim en Amber niet erg, die zijn het liefst toch met z'n tweetjes!" riep Hilde lachend door het lokaal. Daar had ze wat mij betreft wel gelijk in.. ik kon me ergere dingen voorstellen. Zoals nablijven met die sufkut van een Hilde..

Amber en ik melden ons keurig bij mevrouw Droste en werder in een leeg lokaal aan het werk gezet. Tot de klok 16:00 uur aan gaf, dan moesten we ons weer melden en mochten we gaan. We zetten ons beide braaf aan ons wiskundewerk, dat scheelde immers weer huiswerk voor de volgende keer. Na een tijdje voelde ik mijn buik rommelen. Ik leunde wat naar voren en liet een dikke scheet. Amber begon direct te lachen. "Nou zeg.. dat was een flinke!" giechelde ze. "Sorry.. maar die moest ik echt even kwijt.." mompelde ik blozend. Ik schaamde me best wel, meer dan ik verwacht had.. het was dan ook een iets luidere wind dan ik van plan was te laten..

"Wat ga jij na schooltijd doen?" vroeg Amber even later. "Naar huis, t is al laat.." deelde ik mee. "Saai hoor.. ik ga met Marten nog een sigaret roken." Ik keek haar verbaasd aan. "Rook jij!?" Ze grijnste brutaal. "Ja.. soms.." Marten was een klasgenootje van ons, nogal een einzelgänger. Ik wist niet dat ze met elkaar omgingen en voelde een steek van jaloezie. "Ik ga wel mee dan.." Amber vroeg of ik wel eens eerder had gerookt. "Nee.. maar eens moet de eerste keer zijn toch!" Ik zou mijn ouders wel bellen dat ik in de stad wat eten zou halen van mijn zakgeld. Het leek me best spannend!

Van wiskunde kwam weinig meer en ze vertelde dat ze vaak na schooltijd met Marten rondhing omdat hun beider ouders toch tot na etenstijd aan het werk waren. We melden ons op de gestelde tijd af en liepen vanuit school richting de bus naar het parkje waar Marten al op ons zou zitten wachten. Het was druk in de bus dus we moesten staan. Ik stond dicht tegen Amber aangepakt en terwijl ik me omdraaide om iets ruimte te maken voor een passerende forens raakte mijn hand onbedoeld Amber haar achterwerk aan. Ze keek me even aan, maar zei er niets van.. ook al bloosde ik hevig. Een aantal haltes verder stapten we uit en liepen het parkje in. In een klein stenen hok zat Marten al op een bankje ons op te wachten. Hij nam een slok van een blikje bier.

We namen plaatst naast hem en Amber haalde een pakje sigaretten te voorschijn.
"Dat jullie roken.. hoe komen jullie aan die sigaretten?" Amber grinnikte. "Mijn broer haalt ze voor me.. zonder dat mijn ouders het weten."
Ik nam één trekje en begon direct hevig te hoesten. Lekker was anders..
Marten en Amber lachten me uit, terwijl ze zelf rustig aan hun sigaret lurkten.
Amber blies een grote rookwolk in mijn gezicht.
"Wat ga je volgende donderdag met hemelvaart doen?" vroeg ze opeens. Ik haalde mijn schouders op, terwijl ik nog op adem probeerde te komen. "Marten en ik gaan dauwtrappen, dus als je zin hebt om mee te fietsen.." stelde ze voor. Ik vond het maar niets eigenlijk met die smerige sigaretten en dat bier, maar durfde ook geen nee te zeggen. "Euh.. ja, lijkt me leuk."

Ik drukte mijn sigaret uit. "Niets voor mij.." concludeerde ik. "Zullen we zo ergens wat gaan eten?" Dat leek ze wel een goed idee en toen ze uitgerookt waren liepen we richting het centrum op zoek naar een snackbar. We bestelden wat eten en gingen buiten aan een tafeltje zitten. We hadden net onze bestelling gekregen toen Amber opeens zei "Oh.. ik moet echt even ruften.." Ze tilde haar achterwerk wat van de stoel en knetterde er op los. Ik merkte dat ik er een beetje opgewonden van werd, ik had nog nooit een meid zo lomp een wind horen laten! Wat een stoere meid was ze toch eigenlijk..
Ik stelde me direct voor hoe ze in haar broek zou poepen..
Dat was altijd al een fantasie van me geweest. Meiden die in hun broek drukken.
Zwijgend at ik mijn patatjes op terwijl Marten en Amber nog wat zaten te kletsen, ik was verzonken in mijn eigen gedachten en vuile fantasie. Na het eten liepen we naar het busstation waar we afscheid namen. "Tot na het weekend! En niet vergeten hè, Hemelvaart!" riep Amber me na toen ik mijn bus instapte.

Het weekend ging me veel te traag voorbij, ik wilde maar wat graag bij Amber zijn..
Op maandag fietste ik in de stromende regen naar school, maar dat deerde me niet, ik zou Amber weer zien! Op school aangekomen bleek Marten ziek te zijn. "Als hij nog niet beter is donderdag moeten we maar met z'n tweetjes gaan fietsen.." zei Amber die naast me neer plofte op een stoeltje in het lokaal waar we Engels hadden.
m eerlijk te zijn leek me dat een heerlijk vooruitzicht!

Ik had geluk. Marten verscheen de hele week niet op school en ook met Hemelvaart stond hij niet op de afgesproken plek. Amber wel. Samen fietsten we de stad uit, het platteland op. Ze had een fietsroute uitgeprint van 30 kilometer dus we zouden wel even zoet zijn, daarna had ze me uitgenodigt om bij haar thuis pannenkoeken te eten.
"Waar komt die traditie van dauwtrappen eigenlijk vandaan?" vroeg ik.
Amber haalde haar schouders op. "Zoeken we op als we thuis zijn!"

Na onze eerste tussenstop in een klein dorpje waar we bij een eetcafé een stuk taart en een mok koffie namen begon ik mijn buikje aardig te voelen. Ik was zo stom geweest die ochtend niet naar de wc te gaan voor een grote boodschap. Tja, ik had ook niet gehoeven. Ik kon het vast ophouden tot bij Amber thuis. Of liever, gewoon tot in mijn eigen huis..

We rekenden af en fietsten verder. "Dat vult wel zeg.." zei Amber en ze wreef over haar buik. Ze leunde voorover op haar zadel als om een wind te laten. "Oh!" riep ze opeens en ze trok een gek gezicht toen ze zei: "Da's geen ruft.. ik euh.. moet schijten volgens mij.." Ik grinnikte om de grove woorden die ze gebruikte. "Dan euh.. we kunnen wel even terug naar het café.. ik moet eigenlijk ook namelijk.." opperde ik. "Of gewoon in de bosjes daar." Amber wees op een bospad langs de kant van de provinciale weg. "Of gewoon in je broek.." zei ik, voor de grap.

Ik zag een twinkeling in Amber d'r oogjes. "Dat zou jij zeker wel leuk vinden als ik in m'n broek kak.." Om eerlijk te zijn? Ja! "Euhm.." Ik begon te blozen en kwam niet goed uit mijn woorden.
"Als jij ook in je broek poept.." stelde ze opeens voor en ze stak haar tong naar me uit.
"Maar.. wil je dan verder fietsen in een poepbroek? We moeten nog zeker vijftien kilometer.. of we nu terug gaan of de route afmaken, dat is ongeveer even ver." wierp ik tegen. Amber remde af en ik ging naast haar stilstaan op het fietspad. Ze wilde weer even haar achterste van het zadel af om in te schatten hoe nodig ze moest. "Ik moet wel echt.. dat ga ik niet ophouden tot thuis.."

Zonder verder overleg nam ze een besluit. Ze stapte van haar fiets en ontspande zichtbaar. Het was verder rustig op de grote weg dus ik hoorde overduidelijk het knisperende geluid van een behoorlijke hoop die langzaam maar zeker haar broekje vulde. Amber keek me stout grijnzend aan. "Oh. Dat lucht op zeg!" verkondigde ze, waarna ze er nog een windje uitperste en met haar rechterhand aan de bult op haar achterwerk voelde.

Ik wist niet wat ik zag, stond mijn klasgenootje hier nu gewoon mijn grootste fantasie uit te voeren!? Mijn dromerige toestand werd bruut verstoord. "En nu jij!" zei Amber nogal dwingend. "Zo nodig hoef ik niet hoor.." stamelde ik. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in een poepbroek, laat staan zo ver van huis! Maar ik wilde ook niet overkomen als het sukkeltje dat niet durfde.. Ik ontspande me en al vlug liet ik een wind. "Kom op! Drukken!" moedigde Amber me aan. Ik begon te persen en een stevige drol werkte zich tussen mijn billen door mijn boxershort in. Ik gluurde nog even naar het resultaat in Amber d'r broek, maar werd snel afgeleid door de inhoud van mijn eigen. Amber legde een hand op mijn kont en kneep er in. Ik schrok er van. "Ik moet nog meer.." zei ik een beetje onnozel terwijl er een klein beetje plas ontsnapte en een natte plek in mijn kruis zichtbaar maakte. "Hihi.. je staat in je broek te pissen!" grinnikte Amber die er duidelijk lol in had.

Ik vond het zelf iets minder, maar kreunde genietend toen een tweede drol zich aandiende. Ik voelde hoe de eerste keutel langzaam langs mijn benen uit mijn onderbroek mijn broekspijp ingleed. Wat een zooi zou dat worden.. en we stonden hier in the middle of nowhere, hartstikke ver van huis! Ik voelde me opeens wat paniekerig.
Amber had het door. "Ben je klaar?" Ik knikte en kreeg tranen in mijn ogen, wat had ik nu weer gedaan!? Amber ging bij me staan. Ze sloeg haar armen om me heen en voelde even aan mijn kont. "Stil maar.. stinkerd.." zei ze liefjes toen ik begon te snikken.
Even keken we elkaar aan en toen moesten we allebei lachen. "Staan we daar.. met onze broek vol!" zei ze. "Dit moeten we vaker doen.. maar nu eerst onze broekjes wat legen in het bos?" stelde ik voor. Amber gaf me een dikke zoen op mijn mond. Mijn dag kon niet meer stuk!
 

vino

Toplid
Mooie fantasie heb jij. Ik sta ook vaak te fantaseren, hoe het zou zijn als ik met een vriendin, het in mijn broek zou doen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Verslaafd broekplassen/ broekpoepen Broekplassers en Poepers 10
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
L Niet kunnen broekpoepen maar wel willen Broekplassers en Poepers 11
Anoniem1996 Openbaar broekpoepen, ervaringen of tips Broekplassers en Poepers 5
Plasbibs Broekplassen of broekpoepen voor winkel bezoek of afhalen Broekplassers en Poepers 20
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 6
L Broekpoepen broekplassen bedplassen Broekplassers en Poepers 14
L Broekpoepen Broekplassers en Poepers 16
P Hoe je ooit begon met broekpoepen! Broekplassers en Poepers 9
S Twijfel Broekplassers en Poepers 10
gush360 Zuipen en broekpoepen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Erwin Broekpoepen Broekplassers en Poepers 29
Avery Fox Opzet broekpoepen plassen met ouders thuis Broekplassers en Poepers 20
william824 broekplassen versus broekpoepen Polls 18
P morgen de eerste keer broekpoepen! Broekplassers en Poepers 18
adidaslover broekpoepen is fijn Broekplassers en Poepers 0
nightflyer broekpoepen,en of plassen hoe begon het bij jullie. Broekplassers en Poepers 12
L broekpoepen 16+ Board 4
B "Officieel" Broekpoepen... Broekplassers en Poepers 4
luierfan_boy broekpoepen na het douchen. Broekplassers en Poepers 5
M Broekpoepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
AmberLuiertje Amber is hier Voorstellen 88
Abdlamber Amber in luiers Contact advertenties 33
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
O Amber en Noor A 22
Bovenaan